Jump to content
Shipfriends

sv1xv

eMembers
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://cyborg.fotopic.net

Uncategorized

  • Biography
    Βαρετός και κοινότυπος
  • Occupation
    τεμπελόσκυλο

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το εκπαιδευτικό ιστιοφόρο πλοίο του Χιλιανού Πολεμικού Ναυτικού “Escuela Esmeralda” (BE 43), θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στο λιμένα του Πειραιά από 22 έως 26 Ιουλίου 2008. Esmeralda sail training ship (Formerly Spanish D.J. de Austria) Displacement: 3,754 tons full load Dimensions: 109.8 x 13.1 x 7 meters Propulsion: Sail; 1 diesel, 1 shaft, 1400 bhp, 11 knots Crew: 217 + 80 cadets Number Name Year Homeport (BE 43) Esmeralda 1954 Valparaiso
  2. Δοκίμασε "Μοίρα Ναρκοπολέμου", τον όρο αυτό χρησιμοποιεί το ΠΝ.
  3. sv1xv

    AIS on the Web

    Δε νομίζω ότι το θέμα των ναυτικών ραδιοεπικοινωνιών παρουσιάζει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για πολύ κόσμο ώστε να δικαιολογεί ένα project αναμετάδοσης στο Internet. Αντίθετα βέβαια από τις αεροπορικές επικοινωνίες, όπου στο http://www.liveatc.net μπορείτε να ακούσετε και την Προσέγγιση (αφίξεις) στο Αεροδρόμιο Σπάτων (και σε δεκάδες άλλα παγκοσμίως).
  4. Να και μια μακρινή λήψη του Serena - 4LFE2 (ex Serenade, IMO 5171115) χθες το πρωί (17-5-2008) ανοικτά της παραλίας Ασπροπύργου. Σήμερα το AIS το δείχνει σε στίγμα 38d01.664N, 23d33.562E.
  5. 2008-05-17 M/V ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, SX6749, στα Τσιμέντα Χάλυψ. Διέλευση κρουαζιερόπλοιου Serena. Δεξαμενόπλοιο LNG Century αγκυροβολημένο ανοικτά.
  6. Μερικές μηχανές diesel κυκλοφορούν και σε έκδοση φυσικού αερίου με διαφορετικό καπάκι (σαν των βενζινομηχανών) και χωρίς το σύστημα έγχυσης πετρελαίου. Όσες γνωρίζω είναι σχετικά μικρές (έως 2 MW) και χρησιμοποιούνται σε ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη, αλλά πιστεύω ότι η μετατροπή μπορεί να γίνει και σε μεγαλύτερες. Σε όσες έχω δει το αέριο εισάγεται στον αέρα πριν το turbo σε πίεση περίπου 80 mbar, γνωρίζω όμως ότι σε μερικές άλλες εισάγεται μετά σε μεγαλύτερη πίεση. Εναλλακτικά υπάρχει πάντα η (μάλλον ασύμφορη) λύση του ατμολέβητα/ατμοστροβίλου.
  7. Τι μας λένε ρε παιδιά? Αυτό ειδικά το ναυάγιο έχει όλα αυτά, ακόμα και τα "ακετυλένια"? Τα τόσα άλλα ναυάγια δεν έχουν τίποτα ? Εντάξει για το πετρέλαιό, είναι μεγάλη ποσότητα σε τουριστική περιοχή και λογικά είναι αντικείμενο ανησυχίας. Αλλά για τά άλλα? Αν ισχύουν σε τέτοιο βαθμό όσα γράφει ο πολιτικά φιλόδοξος καθηγητής θα πρέπει να καταργηθεί η ναυτιλία συνολικά. Μήπως η Ελευθεροτυπία παίζει πάλι το παιχνίδι του φτηνού εντυπωσιασμού? Έλεος πια με αυτό το έντυπο, θυσιάζει κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας στο βωμό της προώθησης μιας πολιτικής παράταξης.
  8. Ενεργοποιήθηκαν και οι σχετικές ιστοσελίδες στο site του Π.Ν.: http://www.hellenicnavy.gr/ne08/Default.asp
  9. Το Κροατικό 72 Andrija Mohorovicic (Moma class/Type 861 survey & training ship) στον Πειραιά σήμερα το μεσημέρι.
  10. Μην πιστεύετε ότι γράφουν οι δημοσιογράφοι. Η πάγια οδηγία είναι, όταν δεν έχουν αρκετό υλικό για να γεμίσει το άρθρο, να το εφευρίσκουν και να τραβούν από τα μαλλιά ότι λίγο είναι διαθέσιμο. Αν δεν μπορούν ούτε να το εφεύρουν, υπάρχουν και τα έτοιμα κλισέ: "Η σύγκρουση ήταν σφοδρή", "Επικράτησε πανικός" κλπ.
  11. sv1xv

    AIS on the Web

    Όχι μόνο το Λιμεναρχείο Χίου! Και η 353 Μοίρα Ναυτικής Συνεργασίας, η οποία μέχρι πρόσφατα (*) συμμετείχε στην επιχείρηση Active Endeavor, χρησιμοποιεί το AIS για να ξεσκαρτάρει τα ύποπτα πλοία μέσα από ένα μεγάλο αριθμό ενδείξεων του radar. Σχετικό άρθρο δημοσιεύεται στο τρέχον τεύχος #26 του περιοδικού "Ελληνική Άμυνα και Ασφάλεια" σελ. 78-83. (*) οπότε έμεινε χωρίς αεροπλάνα χάρη στις φιλότιμες προσπάθειες του κ. Μεϊμαράκη.
  12. sv1xv

    AIS on the Web

    Στο νέο τεύχος 77 (Μάιος - Ιούνιος 2008) του περιοδικού ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ υπάρχει εκτεταμένο άρθρο για το AIS γενικά και το δίκτυο του Πανεπιστημίου Αιγαίου από τον Δημήτριο Λέκκα. Περιγράφονται τα επιμέρους στοιχεία που απαρτίζουν ένα σύστημα λήψεως AIS (δέκτης - κεραία - λογισμικό).
  13. Κατ'αρχήν μια μικρή διόρθωση: το NAVTEXT του πλοίου είναι ένας δέκτης (όχι πομπός). Ο πονοκέφαλος με το GMDSS είναι υπαρκτός για όλους: 1. Για τους αξιωματικούς που φορτώθηκαν πρόσθετα καθήκοντα σε θέματα που δεν τους πολυενδιαφέρουν 2. Για τους παράκτιους και τις ακτοφυλακές που λαμβάνουν λανθασμένες έως παραπλανητικές εκπομπές σήματος κινδύνου στο DCS κλπ. Το πακέτο σχεδιάστηκε κάτω από καθεστώς εφοπλιστικών πιέσεων για την κατάργηση των ραδιοτηλεγραφητών και από άποψη αξιοπιστίας σαν σύστημα (όχι σαν μηχανήματα) δεν φτάνει τα προηγούμενα επίπεδα.
  14. @TRIHRHS: Προφανώς αναφέρεσαι στην εκσυγχρονισμένη πυραυλάκατο (ΤΠΚ) Λάσκος, P-20, τύπου Combatante III. http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/04/21/1503507.htm
  15. sv1xv

    AIS on the Web

    Σήμερα έχει πολύ καλή διάδοση. Το δικό μου AIS πιάνει από Βόρειοανατολικό Αιγαίο μέχρι τα βόρεια παράλια της Κρήτης!
×
×
  • Create New...