Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να αναφέρουμε ότι ο Ιταλός είναι δυσαρεστημένος με τις όποιες εξελίξεις της εταιρείας κι έρχεται αρχές Ιουλίου! Θέμα συζήτησης η καταβολή των χρημάτων που του χρωστάνε, κάτι που σημαίνει ότι το μέλλον της εταιρείας είναι πραγματικά μελανό από τον Οκτώβρη! Κρίμα.

Ο Ιταλος ολο ερχεται στην Ελλαδα να κανονισει τα χρωστουμενα αλλα οσο τον ειδατε εσεις αλλο τοσο τον ειδα κι εγω :P Επισης,καιρο τωρα,εχει βαλει συνεργατες του στο διοικητικο συμβουλιο της εταιριας,πως γινεται λοιπον να ειναι δυσαρεστημενος με την καταντια της εταιριας?Τοσο καιρο δεν του ελεγαν που βαδιζε οι εταιρια η μηπως δεν γνωριζε ο ιδιος οτι πανε για falimento?

H HSW ξεπουλάει ότι μπορεί να ξεπουλήσει. Αυτή είναι η αίσθηση που μου δίνει.

πρεπει να παρουν βραβειο απο τον ΙΜΟ με τιτλο 'πως καταστρεφεις μια εταιρια μεσα σε 4 χρονια' :ph34r:

Εμ βεβαια,αφου ειδαν οτι τιποτα δεν εγινε σωστα τα προηγουμενα χρονια,ηρθε η ωρα του ξεπουληματος B)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νήσος Χίος, όταν πηγαινοέρχεται ο Ιταλός, φυσικά δεν κάνει περιοδεία στο μεγάλο λιμάνι, για να τον δούν!

Μπορεί να έχει τους δικούς του ανθρώπους στο Δ.Σ. αλλά υπάρχει μια τροπή απο το ατύχημα του Χίος έως τώρα, που τον έχουν δυσαρεστήσει! Κι απο εκεί που ήταν πρόθυμος να βρεθεί μια σανίδα σωτηρίας για την HSW (βλ. διαμεσολάβηση για ναύλωση Ρόδος- fc 6), τώρα να φέρεται ότι ζητάει να του καταβληθούν τα οφειλόμενα! Σίγουρα αυτά είναι μεταξύ Βαρδινογιάννη-Grimaldi, αλλά οι δυσάρεστες εξελίξεις που θα προκύψουν στην εταιρεία, θα αφορα εκατοντάδες οικογένειες που θα μείνουν στο δρόμο!

Link to comment
Share on other sites

απο οτι βλεπω οι περισσοτεροι πιστεουμε οτι η εταιρεια τελειωνει, με τον ενα ή τον αλλο τροπο. θα ηταν χρησιμη μια αναδρομη στο παρελθον της.

ξεκινησε το '99 (στην πραξη λιγο νωριτερα με τη Minoan Lines Highspeed) με αμφισβητουμενο και για πολλους "αμαρτωλο" τροπο. η περιβοητη ιδεα του 3*3 (3 μεγαλες εταιρειες που να πηγαινουν παντου, αδριατικη, κρητη, αιγαιο) ηταν ψωμοτυρι τη δεκαετια του 90 και ο σφηνιας απο τους πιο ενεργους υποστηρικτες της. το καλοκαιρι του '99 λοιπον ιδρυεται η minoan flying dolphins, απο τη συγχωνευση της Minoan Lines Highspeed (αριαδνη/highspeed1 οπου συμμετειχαν οι μινωικες και πολλοι και διαφοροι εκλεκτοι οπως o βασλαμης του european) και της Ceres Flying Dolphins του Λιβανου. Με προικα το ονομα Minoan, την επιχειρηματικη δεινοτητα του σφηνια και την απολυτη ευνοια του ΠΑΣΟΚ και του υπουργου ναυτιλιας και ταμια του κινηματος Σουμακη, η εταιρεια απορροφα ολους τους παραδοσιακους του αιγαιου.

στο απωτερο παρελθον δε διαφωνει κανεις. το πως στηθηκε η minoan flying dolphins, απο την τοτε διοικηση και μερικους μετοχους των μινωικων, με τις πλατες της κυβερνησης σημιτη, με καπηλια του ονοματος των μινωικων γραμμων και με παρα πολλες "ομορφες" μεθοδευσεις, ειναι γνωστο και εχουν χυθει τονοι μελανης. οπως επισης θυμομαστε, εκτος απο τις ναυλωσεις ερωτοκριτου και φαιδρας, διαφορα περιστατικα προσωρινης αιμοδοσιας της μανας απο την κορη, με κορυφαια τη δηθεν προκαταβολη, για τη δηθεν πωληση του αρετουσα στην MFD. αυτα ομως τα πληρωσαν ακριβα. πληρωσαν τη λανθασμενη επιλογη πληρωματων με το ναυαγιο και τους 80 νεκρους, πληρωσαν την ολη κακοδιοικηση, με αποτελεσμα η τοτε διοικηση Minoan/HSW να ειναι εκτος παιχνιδιου και οι μινωικες, αφου απαξιωθηκαν, περασαν στον Grimaldi.

1. Το αμαρτωλο παρελθον και ο τροπος συστασης. Αντικειμενικα ειναι απο τους βασικους λογους που πολλοι την μισησαν. Απο απλους καραβολατρες, νησιωτες εως πρωην 'μετοχους'/πρωην εφοπλιστες που εδωσαν τα βαπορια τους για να δημιουργηθει αυτο το τερατουργημα. Οι 2 πρωτες κατηγοριες ειναι σαφως δικαιολογημενες . Οι κατοικοι των νησιων βρεθηκαν παγιδευμενοι σε ενα ενα μονοπωλιακο καθεστος φτηνης εκμεταλευσης απο καθε αποψη με την ανοχη του 'κρατους'. Για τους καραβολατρες ηταν η αιτια που πεθανε για παντα η 'ρομαντικη' ακτοπλοοια που σταθηκε η αιτια ακομα και για ατομα που δεν ειχαν καμια σχεση με τη θαλασσα να αγαπησουν τα ποσταλια και κατ'επεκταση τα βαπορια. Η εποχη που εφευγαν τα βαπορια το ενα κολλημενο στα απονερα του αλλου με τις κοντρες, την τρελα των καπετανιων και των εταιρειων, τα επεισοδιακα τοτε ΣΑΣ με Αγαπητους, Αγουδημο, Γουτο, Βεντουρηδες, Μουλοπουλο κτλ.

μετα το ναυαγιο και την αυτοκτονια σφηνια, ηρθαν οι αλλεπαλληλες αποτυχημενες διοικησεις της περιοδου 2000-2004. η εταιρεια επιβιωνε πουλωντας πλοια (πολλες φορες κοψοχρονια στους παλιους πλοιοκτητες) και γενικως φυτοζωουσε, μεχρι που το καλοκαιρι του 2004 αναλαμβανει ο Γερασιμος Στριντζης (με βασικο μετοχο τους αδερφους λασκαριδη και βασικο πιστωτη την Τραπεζα Πειραιως). η εταιρεια αλλαζει ονομα, πουλα προβληματικα πλοια, φερνει τα νεοτευκτα ΝΗΣΟΣ και γενικως δειχνει οτι μπορει να παρει τα πανω της και να γινει ενα ισχυρο και αξιοπιστο brandname στον κλαδο, που θα ανταγωνιζεται ισαξια τους αλλους παικτες (κυριως την BS). Αυτο δεν σημαινει οτι δεν εγιναν και λαθη.

Οταν ανελαβε ο Στριντζης, οταν τοτε το συνοθηλευμα 'ομιλος' των Ηellas Ferres, Saronikos, Sporades, Hellas Flying Dolphins εγινε Hellenic Seaways η εταιρεια αρχισε να αποκτα κυρος, οραμα, πλανο και επιτελους ισχυρο brand name και επιπεδο υπηρεσιων ATTIKA.

εκει λοιπον που ολα εδειχναν οτι ο συνδυασμος του οραματισμου του στριντζη, με την ρευστοτητα λασκαριδη, θα δημιουργουσε μια εταιρεια κοσμημα, ηρθε η διοικηση της ΑΝΕΚ, που αντιμετωπισε την εταιρεια σαν προγονι, σαν παιδι του συζυγου απο τον προηγουμενο γαμο.

Οτι χτιστηκε με κοπο και κυριως με προσπαθεια να αναστραφει η καχυποψια της πλειοψηφιας του κοσμου καταφερε να διαλυθει πανευκολα με τη νεα διοικηση της ΑΝΕΚ. Παιδαριωδη λαθη, αψυχολογητες δρομολογησεις, ανυπαρκτο σχεδιο και πολιτικη που φανερωνε πιο πολυ προσπαθεια να αρπαξουμε απο οπου μπορουμε. Η εταιρεια απαξιωθηκε πλεον απο τον ιδιο της τον εαυτο. Τα ισχυρα της οπλα Ν. Χιος, Ν. Μυκονος, Αριαδνη καταφερε να τα αχρηστευσει.

Το βασικο προβλημα της ΑΝΕΚ (δεν εχει νοημα να μιλαμε για Sea Star ή HSW, αφου οι ανθρωποι της ΑΝΕΚ διοικουν), ειναι οτι στις περισσοτερες γραμμες, λειτουργουν με τη λογικη της βραχυπροθεσμης αρπαχτης[...]

το λισσος πηγαινε για παροπλισμο και οπως ηταν βρεθηκε ΒΑ Αιγαιο. Δυομισυ χρονια που εμεινε πανω, δε νομιζω να εριξαν λεφτα στο πλοιο περα απο τα απολυτως απαραιτητα

το νησος χιος που μολις ειχε καθιερωθει στο ΒΑ Αιγαιο και ειχε πλεον σταθερο κοινο, απαξιωθηκε συστηματικα, με τις προσεγγισεις σε συρο μυκονο (και τη συνεπακολουθη δυωρη παραταση της διαδρομης, χωρια τις βαρβαρες ωρες).

το νησος μυκονος που εφερε σαμο και ικαρια πολυ πιο κοντα στον πειραια, απο απευθειας αρχισε να πηγαινει μεσω παροναξιας και μετα ενσωματωσε και την αγονη πηγαινοντας και συρο και μυκονο και φουρνους και αγιο κυρηκο κλπ, με αποτελεσμα και χρονο περισσοτερο να κανει και τα νησια να μην εξυπηρετει, λογω του πολυ κοσμου που αφηνε απ'εξω

το κολλημα (του αγαπητου ?) με συρο μυκονο παρο ναξο. πιστευουν οτι πρεπει ολα τα πλοια τους πρεπει να περνανε απο εκει

η απαξιωση των highspeed, που απο υποδειγματικα και αναγνωρισιμα ταχυπλοα, διακριθηκαν στις βλαβες και στις πυρκαγιες εν πλω

η απαξιωση του Αριαδνη, που αντι να διπλωσει τον ελυρο, στα χανια (με προσθηκες καμπινων) περιφερεται στην γαλλοφωνη αφρικη

η απαξιωση της HSW συνολικα, που αντιμετωπιζεται οπως ο ΟΦΗ απο τον ΠΑΟ. απο εταιρεια μοντελο εγινε εταιρεια...

η περιφρονηση της εδρας τους (της γραμμης των χανιων). ειναι ικανοι να ναυλωσουν και τον ελυρο και να κατεβασουν το λισσος στα χανια.

η εμμονη με τις αγονες. αντι να επιδιωξουν (οπως η bs) αγονες που να συμπληρωνουν... γονιμες (πχ Falklands, αστυπαλαια καλυμνος νισυρος κλπ) βασιστηκαν σε αγονες σχεδιασμου καπτα-μακη.

Η ταφόπλακα όμως της εταιρείας μπήκε πριν από μερικά χρόνια τότε που άλλαξε χέρια το πακέτο μετοχών του τότε μεγαλοϊδιοκτήτη και πέρασε η διοίκηση της στο σημερινό σχήμα.

Ήταν προφανές από τότε ότι η εταιρεία δεν άλλαξε χέρια γιατί ο νέος ιδιοκτήτης την ήθελε. Πιο πολύ έγινε αυτό για να την ξεφορτωθεί ως αντίπαλο.

Από τότε μέχρι σήμερα άλλαξαν πολλά:

Στο κομμάτι των ταχύπλοων με το ξεχαρβάλωμα τους, το διώξιμο των τριων HS εκτός Ελλάδος. Αν ανατρέξει κανείς σε δημοσιεύματα θα δει ότι ήταν δηλωμένη η αποστροφή των σημερινών διοικούντων στα ταχύπλοα.

Πλοία της ναυλώθηκαν σέ άλλες εταιρείες του ομίλου και στο εξωτερικό με επιεικώς άγνωστες συμφωνίες, αφήνωντας τις γραμμές που δούλευαν πριν, πχ Άρτεμις.

Πλοία χρήσιμα ξέμειναν από ρόλο, όπως ο Πήγασος, το νυν Νήσος Ρόδος που δούλευε στην Κόρινθο, κλπ.

Τα δημοσιεύματα και στον "ηλεκτρονικό τύπο" και στον έντυπο είναι γεμάτα από σχόλια και νύξεις για την παντελή έλλειψη ταυτότητας και φιλοσοφίας.

Ήρθε και η κρίση και έδεσε το πράμα. Κάποτε όλοι τα έχωναν στην τότε διοίκηση της Hellas Ferries και μετέπειτα HSW που έδιωξαν τα βασιλοβάπορα της δεκαετίας του 90. Σήμερα που ξεμένουμε συνολικά από καράβια, βασιλοβάπορα και μη, ταχύπλοα κλπ δεν ακούγεται τίποτε.

Η απορία είναι η στάση-βούληση των υπολοίπων μετόχων, μεγάλων και μη.

Γιατί?

αν τετοια οργια ειναι ορατα στο ματι των τριτων, πχ:

  • ναυλωσεις απο την ΑΝΕΚ οπου δεν αποδιδονται τα ναυλα,
  • χαρισμα γραμμων, οπως η ικαροσαμια, στην ΑΝΕΚ, μεσω του τεχνασματος της αιγαιον πελαγος,
  • τα χανια χαριστηκαν στην ανεκ αφου σταματησε να πηγαινει ακομη και το hs
  • η... εξαγορα της Easy, οπου η HSW εδωσε φρεσκο χρημα στη Sea Star, φορτωνομενη το χρεπι και το προσωπικο της Easy,
  • η ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ το 2009 χαριστηκε στην ΑΝΕΚ (μοιραστηκε εστω) και τωρα θα τη μοιραστει με την attica, ενω θα μπορουσε να εχει κυριαρχησει απο το 2007 συνοδευοντας το νησος με ενα roro
  • μετασκευη του ροδος, οπου η HSW φεσωθηκε, για να ανταποδοσει η ΑΝΕΚ τα πυρα της attica στα χανια,
  • μ@λ@κισμ#ν#ς ιδεες οπως η ικαροσαμια απο ραφηνα
  • η μετασκευη του πηγασου, για να στολιζει τα repair docks
  • η εγκαταλειψη των δυτικων κυκλαδων (ουτε hs δεν παει)
  • η εγκαταλειψη της ραφηνας (πρωτα φυγαν τα συμβατικα και φετος τα ταχυπλοα, αβανταροντας τον ηλιοπουλο, που παιζει μπαλα μονος του εκει με το sea jet, αλλα και το "γρηγορο" ιθακη)
  • πωληση του σαρωνικου με αμφιλεγομενους ορους (ακομη εχω την απορια γιατι πουλησε η εταιρεια μια γραμμη που εφερνε εσοδα, καθως και αν νεφελη και fc2 πουληθηκαν εκτος ελλαδος απ'ευθειας απο τη HSW ή απο τον ηλιοπουλο)
  • εξωθηση των ικανων στελεχων (γραφειου και on board) σε αποχωρηση.

φανταστειτε τι πραγματικα εχει γινει 4 χρονια.

πιστευα αρχικα οτι ο ιταλος, απο τη στιγμη που δεν μπορουσαν να τον εξοφλησουν, θα εβαζε φρενο στον ΙΣΒ και θα προσπαθουσε να διασωσει την εταιρεια, απο οτι φαινεται ομως (σωστα απο τη μερια του) κοιτα να εξασφαλισει οτι θα παρει τα λεφτα του πισω. για την ακριβεια θα παρει την αξια της συμμετοχης της Minoan στη HSW σε τιμες... 2008. εχει παρει την πρωτη δοση στο χερι, θα παρει (με την αναγκαστικη πωληση για scrap των hellenic roro) τη γραμμη της κορινθου και στο τελος εναντι της υπολειπομενης αξιας θα παρει 2-3 πλοια (πχ τα μυκονος/χιος και κανενα ακομη). μια τετοια λυση (τεμαχισμος/εκκαθαριση) θα τους βολευε ολους. και λεφτα θα μπουν στην τσεπη, αλλα και με τη διαλυση της εταιρειας, δεν θα υπαρξει επομενη διοικηση να ζητα τα αφαιρεθεντα.

φαινεται οτι αυτη ειναι η μοιρα των πολυμετοχικων εταιριων. οπου δεν υπαρχει ξεκαθαρο αφεντικο, ξεκινανε τα προβληματα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εχω μια απορια παιδια.Ειμαστε σιγουροι οτι η Hellenic παει για διαλυση ή αρχισαμε τις καταστροφολογιες απο τωρα;Θεωρω πως η Hellenic εχει ακομα μελλον αφου παιζει μπαλα στη Χιο Μυτιληνη στις Κυκλαδες(με τα Highspeed) στις Σποραδες και Αργοσαρωνικο.Ειμαστε σιγουροι οτι πωληθηκαν τα πλοια του Σαρωνικου;Δε νομιζω να μεινει τοσος κοσμος τοσο ευκολα στο δρομο.Και κατι τελευταιο.Αν ο ιταλος θελει τη διαλυση της εταιρειας,θελει να στειλει πολυ κοσμο στα σπιτια του τοτε ο ανθρωπος θα εχει ηδη διαλυσει 2 ελληνικες εταιρειες προς οφελος του(χρημα)

Link to comment
Share on other sites

ο ιταλος ειναι επιχειρηματιας κ βαζει τα λεφτα για να κανει επενδυση καπου!αν δεν του βγει τα περνει κ φευγει...

στην δικια του περιπτωση ομως τον κοροιδεψανε του φαγαμε λεφτα του χαλασανε τα πλοια του κ του πουλησαν πλοια κ τα λεφτα τα καρποθηκαν αλλοι!!!

τι θελετε να κανει αλλο για να δειξει την υπομονη του!!!τα πουλαει ολα για να ρεφαρει κ εχει ο θεος μετα...

μην δουμε κ τα ΝΗΣΟΣ σε καμια γραμμη εσωτερικου ης Ιταλιας σε λιγο

Link to comment
Share on other sites

Σε λάθος άνθρωπο φορτώνουμε την πιθανότατη διάλυση (αλλά σίγουρα απαξίωση) της εταιρείας. Κακά τα ψέματα δεν είναι Ιταλός, πατριωτάκι(η) είναι.

Link to comment
Share on other sites

Είναι δυνατόν να διαλυθεί μια εταιρεία τόσο απλά εντάξει μπορεί να υπάρχουν προβλήματα αλλά δεν μιλάμε για κανένα περίπτερο,εξάλλου τα πλοια της hsw αξίζουν,με σωστό management και ίσως με μια καλή συνενόηση με την attica για κάποιες γραμμές υπάρχουν προοπτικές,δεν λέω πολλά τα λάθη που απαξίωσαν την εταιρεία,άλλα και η προηγούμενη απο την Ανεκ διοίκηση σαν αρπακτή την έβλεπε αν εξαιρέσεις τον Στριντζη

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Στο post του ο proud αποτύπωσε πλήρως το ιστορικό της HSW. Από την εποχή Σουμάκη έως και τις μέρες μας..

Η εταιρεία είχε μια ευκαιρία και την έχασε για μένα. Ως πελάτης της στο Σαρωνικό, έχω βιώσει την παρακμή της από την αποχώρηση του Στρίντζη και μετά. Και είναι κρίμα να βλέπεις ότι εκεί που μια εταιρεία αποκτά κύρος, όνομα κλπ, καταλήγει τόσο γρήγορα στην απαξίωση.

Δεν ξέρω για τις άλλες γραμμές, οπότε δε θέλω να μιλήσω συνολικά για την εταιρεία. Κρίνω μόνο από το κομμάτι του Σαρωνικού. Μπορώ να δεχτώ ότι οι αυξήσεις του πετρελαίου μπορεί να επηρεάσουν πολλά πράγματα. Αλλά το ότι έχει μείνει χωρίς δελφίνια δεν οφείλεται στο πετρέλαιο, ούτε στη μείωση του μεταφορικού έργου. Τις καλές εποχές, ποιες επενδύσεις έγιναν για την ανανέωση του στόλου της;

Και ήρθε η "κρίση" να τη βρει γυμνή και ξυπόλητη, να προσπαθεί να ξεπουλήσει τα απομεινάρια της. Δε θα λυπηθώ και πιστεύω ότι τα πληρώματα και οι λοιποί υπάλληλλοι θα βρουν απασχόληση σε όποιον ή όποιους δραστηριοποιηθούν στο Σαρωνικό. Και επιτέλους να μπορέσουν να δραστηριοποιηθούν και άλλοι, χωρίς να έχουν την ευνοϊκή μεταχείριση από τους κρατικούς φορείς.

Για την υπόλοιπη HSW (πλην Σποράδων, που υπάρχει μια αναλογία με το Σαρωνικό) μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα. Μπορεί να υπάρχει μέλλον ακόμα και με rebranding αν χρειαστεί και περιορισμό σε προορισμούς, όπου ο στόλος της και η αποδοχή των πλοίων και των δρομολογιών από τον κόσμο, να εγγυάται τη βιωσιμότητά της

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μήπως να κάνουν και ένα ευχέλαιο στην εταιρεία? λέω μήπως...

λειπεις καιρο απο την ελλαδα ε; :D

τι ευχελαιο; τρισαγιο θελουν να της κανουν οι περισσοτεροι εκ των εμπλεκομενων και να τη βαλουν να πει "Διαμερίσαντο τα ιμάτιά μου εαυτοίς, και επί τον ιματισμόν μου έβαλον κλήρον"

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Καταστρεψανε μια εταιρεια καποιοι κυριοι προκειμενου να βγαλουν "ευκολο και γρηγορο χρημα" Και ετσι εγινε και με τις Μινωικες και στο τελος ετσι θα γινει και με τη ανέκ (την πλεον αντιπαθητικη εταιρεια). Οσο και να σε στηριζει το κρατος, αμα δεν εισαι ικανος θα αποτυχεις! Το πολυ γελιο θα πεσει αμα και η μοτορ οιλ εχει αναλογη πορεια...

Link to comment
Share on other sites

την τεταρτη η εξ αναβολης ΓΣ της εταιρειας με ημερησια διαταξη ρουτινας.

οι δυο πλευρες (ιταλος και ΙΣΒ) κανουν ραλλυ για τον ελεγχο της εταιρειας (χοντρικα γυρω στο 33 ειχε ο ιταλος, 35 πειραιως/sea star) και το υπολοιπο στη διασπορα.

απο οτι κυκλοφορει (μη με σταυρωσετε αν δεν γινει ;) ) θα παραστει και κεφαλονιτης πρωην CEO της εταιρειας, σε συνεργασια με την ιταλικη πλευρα (λογω γειτνιασης ιονιου και αδριατικης προφανως :D ).

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζουμε τι γίνεται με την πώληση του Αργοσαρωνικού στον Ηλιόπουλο? Υπάρχει καμιά εμπλοκή στην υπόθεση ή έχει ολοκληρωθεί και θα ενεργοποιηθεί μετά την καλοκαιρινή σαιζόν?

Link to comment
Share on other sites

Aπό τη Ναυτεμπορική, ένα άρθρο για την παρεξήγηση από τις δηλώσεις του υιού Γκριμάλντι, την εγκατάλειψή της γραμμής της Βενετίας από τη Μινόαν, αλλά και τις σχέσεις με την HSW, οι οποίες σίγουρα εχουν γνωρίσει και καλύτερες μέρες.

Και όπως προκύπτει από το δημοσίευμα της "Ν", έχει δημιουργηθεί νέο ενδοεταιρικό ζήτημα με αφορμή την πώληση του Αργοσαρωνικού.

Link to comment
Share on other sites

Τι στο καλό. Το 35% πουλά κομμάτι της εταιρείας χωρίς τη συναίνεση του 32% όταν μάλιστα υπάρχουν και χρωστούμενα των πρώτων στους δεύτερους?

Link to comment
Share on other sites

Μονο ξυλο δεν επεσε σημερα στη γενικη συνελευση της εταιρειας.. :P Συμφωνα με το marinews..

«Θα ήθελα να υπενθυμίσω στον κύριο Βαρδινογιάννη ότι η μειοψηφία πρέπει να γίνεται σεβαστή γιατί δεν ξέρουμε ποιος θα είναι μειοψηφία στο μέλλον!!!»ειπε χαρακτηριστικα ο κ.Francesco Lauro.. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

μερος των οσων εγιναν λεει το δημοσιευμα. 52% υπερ των προτασεων της διοικησης (απαλλαγη μελων ΔΣ κλπ) 43% κατα (με τον μανωλη δηλαδη) και οι υπολοιποι παροντες (δωσε κατι μανωλη να σε ψηφισουμε next time).

o Γερασιμος Στριντζης παρεστη (ως μετοχος) και στην τοποθετηση του συνταχθηκε με την κριτικη που ασκηθηκε απο την πλευρα Grimaldi.

  • το θεμα της πωλησης των πλοιων του σαρωνικου συζητηθηκε εκτενως και η ασκηθηκε εντονη κριτικη στο οτι το νεφελη και το fc2 τα αγορασαν απο τον ηλιοπουλο, αυτοι που τα επιθεωρουσαν επι πλοιοκτησιας hsw για να τα αγορασουν απο εκεινη. το πιο κραυγαλεο οτι τα αγορασαν σχεδον διπλασιο τιμημα απο οτι κατεβαλε ο ηλιοπουλςο στη HSW. οι "ιταλοι" επεμειναν και στο γεγονος οτι μεχρι την τελευταια στιγμη δεν αποκαλυπτοταν ο αγοραστης. παντως το θεμα φαινεται να καθυστερει οχι μονο λογω των ενδοεταιρικων αντιδρασεων.
  • αλλο (κορυφαιο για μενα) θεμα κριτικης, ηταν τα περιπου 13εκ που χρωστα η ΑΝΕΚ και η ΑΙΓΑΙΟΝ στη HSW απο οφειλομενα ναυλα.
  • πολυ σαλιο απορροφησε και το θεμα του Νησος Μυκονος. Η αιγαιον πελαγος ακυρωσε (κατα τους αντιπολιτευομενους) με το ετσι θελω τη ναυλωση του πλοιου απο τη HSW, χωρις η HSW να κανει κατι να προστατεψει τα συμφεροντα της. μεχρι και οτι υπηρχαν δυο ναυλωσυμφωνα (ενα που κατατεθηκε για να κατακυρωθει η αγονη και αλλο δι ιδιαν χρησιν) ακουστηκε.
  • ορισμενοι παραξενοι αναφερθηκαν και στη μετασκευη του Ροδος.

γενικως οτι εχει τραβηξει την προσοχη ολων μας κατα καιρους συζητηθηκε στη ΓΣ

Link to comment
Share on other sites

Επειδη οντως το περιεχομενο του προηγουμενου αρθρου που εβαλα δεν ηταν πληρες εδω υπαρχει ενα πιο αναλυτικο ρεπορταζ της Ναυτεμπορικης για τα οσα εγιναν χθες στην γενικη συνελευση και γενικοτερα για τα τεκτενομενα στην εταιρεια το οποιο επιβεβαιωνει και τα λεγομενα του proud ionian.

Παρακατω μια συνοψη με τις απαντησεις της διοικησης πανω στα καυτα θεματα που απασχολησαν τη συνεδριση

Ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Βαρδινογιάννης, απάντησε σε όλες τις κατηγορίες σημειώνοντας, μεταξύ άλλων, ότι:

- Η ΑΝΕΚ απέδωσε έσοδα ύψους 53,7 εκατ. ευρώ στη Hellenic Seaways τα τελευταία τρία χρόνια που ξεκίνησαν οι ναυλώσεις πλοίων της δεύτερης από την πρώτη.Οι οφειλές της ΑΝΕΚ είναι 13 εκατ. ευρώ, ενώ για τα επιτόκια δανεισμού σημείωσε ότι για λόγους ανταγωνισμού δεν μπορούν να ανακοινωθούν.

- Η τιμή πώλησης του «Αργοσαρωνικού» ήταν η υψηλότερη που κατατέθηκε και είναι μετρητοίς. Εάν «έβγαινε» στην αγορά με προσφορές για πώληση η τιμή θα έπεφτε πολύ. Εάν ο αγοραστής κέρδισε από την πώληση στη συνέχεια δεν τον ενδιαφέρει τον ίδιο. Η πρώτη προσφορά ήταν κοντά στα 9 εκατ. ευρώ και μετά από διαπραγμάτευση έφθασε στα 11,15 εκατ. ευρώ.

- Η Κόρινθος έχει μέλλον και γι' αυτό η εταιρεία δεν προχώρησε στην πώληση των δύο ro-ro που έχει δρομολογημένα στη γραμμή Κόρινθος - Βενετία.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Απ' ό,τι καταλαβαίνω από την ανακοίνωση, θα πρέπει να συνεδριάσει εκτάκτως το ΣΑ του ΟΗΕ για να στείλει ειρηνευτική δύναμη στην πλατεία Καραϊσκάκη. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Α, αν περίμενουν τον ΟΗΕ να κάνει δουλειά, θα προκόψουν ! Εδώ χρειάζονται ριζικές λύσεις (πχ το...τριο Κασιδιάρης - Δούρου - Κανέλλη) :P

Πάντως και οι δυο πλευρές φαίνεται να έχουν ράμματα η μια για τη γούνα της άλλης.

Link to comment
Share on other sites

Μετα και την εμφανιση του Μακη στην γ.σ ακουγεται πως η ομαδα του εχει σηκωθει απο τον παγκο και ζεσταινεται.

Φημες για νεα διοικηση εθνικης σωτηριας που θα αναλαβει να σωσει οτι σωζεται.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω κι εγώ ότι μετά την ''καυτή'' συνέλευση (που για μένα ήταν αναμενόμενη), την Τρίτη στέλνει ο Ιταλός τριμελής επιτροπή, αποτελούμενη απο 2 νομικούς & έναν λογιστή για να πραγματοποιήσουν επανέλεγχο στα ζητήματα που συζητήθηκαν!

Έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση, εύχομαι να αναλάβει την εταιρεία ο Ιταλός, καθώς θα επανέλθουν πρόσωπα της Στριτζη-κής εποχής στο προσκήνιο (και όχι μόνο φήμες) και πιστεύω ότι θα ανακάμψει η εταιρεια!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...