Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο site το Highspeed 5 που είναι στο swf της αρχικής έχει βαφτεί (με φωτοσοπιά) στα πράσινα.

 

Στον στόλο βέβαια παραμένουν με τα σινιάλα της vodafone.

 

Πλεον ολα τα ταχυπλοα πλοια του στολου φορεσαν τα νεα διαφημιση και τα χρωματα στο site της εταιρειας, εκτος του Flying Cat 1!! Πιστευω οτι σε ολα εχει πεσει photoshop, εκτος απο το Flying Cat 4!! Τελος να σημειωσω οτι στο Flying Cat 3 εχουν την ιδια φωτογραφια με το Flying Cat 4!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ο αντωνης αγαπητος νεος διευθυνων συμβουλος με στηριξη τραπεζας πειραιως και ιταλων

 

νομιζω οτι η θεση ηταν κενη απο τοτε που αποχωρησε ο Γ.Στριντζης.

Link to comment
Share on other sites

Και από τη προηγούμενη εβδομάδα η πρώτη κίνηση ήταν να προτείνει μείωση 20% στους χαμηλόμισθους του γραφείου, που δεν έγινε αποδεκτό από τους εργαζόμενους!! Και σήμερα να προτείνει μείωση 30% στους υψηλομισθους!!

Link to comment
Share on other sites

ο αντωνης αγαπητος νεος διευθυνων συμβουλος με στηριξη τραπεζας πειραιως και ιταλων

Τη στήριξη των Ιταλών δεν ξέρω κατά πόσο θα την έχει, γιατί πέρυσι στη Γενική Συνέλευση, ήταν λάβρος για τις εισηγήσεις της πλευράς των Ιταλών στην εταιρεία!! Τόση μεγάλη τούμπα από πλευρά των Ιταλών και του κ. Αγαπητού?? Ο κ. Βαρδινογιάννης φαντάζομαι ότι θα παραμείνει πρόεδρος του ΔΣ???

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

ο αντωνης αγαπητος νεος διευθυνων συμβουλος με στηριξη τραπεζας πειραιως και ιταλων

 

νομιζω οτι η θεση ηταν κενη απο τοτε που αποχωρησε ο Γ.Στριντζης.

 

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την αποχώρηση της πλευράς Βαρδινογιάννη, γι αυτό άλλωστε ξεκίνησε ήδη η απομάκρυνση στελεχών που ανήκαν στην προηγούμενη  διοίκηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για τον Αντωνη που εγινε και προεδρος,ο Κωστας Αγαπητος παντως φαινεται να εχει καποια θεματακια με την εταιρεια.Συμφωνα με τα στοιχεια.

Σε βάρος της Εταιρείας και του Οµίλου δεν εκκρεµούν επίδικες ή υπό διαιτησία διαφορές ή άλλες υποχρεώσεις, που θα µπορούσαν να έχουν σηµαντικές επιπτώσεις στην οικονοµική κατάστασή τους πέραν των παρακάτω αναφεροµένων : 
(α) Εκκρεµούσες 3 αγωγές εταιρειών συµφερόντων Κ. Αγαπητού αφορώσες την παρασχεθείσα εγγύηση για την τιµή της µετοχής της Εταιρείας υπέρ των εις την αύξηση του µετοχικού κεφαλαίου εγγραφέντων προσώπων κατά τη µεταβίβαση των πλοίων του στην Εταιρεία τον ∆εκέµβριο 1999
απερρίφθησαν σε πρώτο βαθµό. Η Εταιρεία έχει ήδη δικαιωθεί επί παροµοίων υποθέσεων µε αποφάσεις του Αρείου Πάγου. 
(β) Η εταιρεία Rabbit Company S.A. (συµφερόντων Κων. Αγαπητού) έχει ασκήσει αγωγή κατά της Εταιρείας για απαίτηση ποσού € 5,9 εκατ. από φερόµενη µη απόδοση µετοχών στην εν λόγω εταιρεία κατά την αύξηση µετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας το 1999. Η αγωγή απερρίφθη πρωτόδικα και ασκήθηκε έφεση του αντίδικου κατά της απορριπτικής απόφασης, επί της οποίας αναµένεται η έκδοση αποφάσεως, µε εκτιµώµενο αποτέλεσµα ευνοϊκό για την Εταιρεία

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Αυτα δεν ειναι καινουργια θεματα!!! Υπαρχουν απο την εποχη που αποχωρησε ο Κωστας Αγαπητος απο την HSW!!

 

Η συμφωνία με την Cosmote είναι για ένα χρόνο

Από τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας βλέπουμε ότι η διαφήμιση της Cosmote είναι θα έχει διάρκεια 3 ετών

Link to comment
Share on other sites

 

 

Καλα δεν περιμενε την συναντηση αυριο κ αυτος; Τοσο λερωμενη εχει τη φωλια του;

 

 

παραμενει προεδρος ως τη γενικη συνελευση. δεν ισχυει οτι εχει αποχωρησει.

η μονη αλλαγη ειναι οτι δεν εχει πια εκτελεστικα καθηκοντα, μετα την ανασυσταση της θεσης του Διευθυνοντος Συμβουλου

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

η μετοχικη συνθεση που... βρισκεται; ισχυουν τα ποσοστα που ξεραμε ή εχει μαζεψει και αλλο χαρτι ο ιταλος;

παραμενει προεδρος ως τη γενικη συνελευση. δεν ισχυει οτι εχει αποχωρησει.

η μονη αλλαγη ειναι οτι δεν εχει πια εκτελεστικα καθηκοντα, μετα την ανασυσταση της θεσης του Διευθυνοντος Συμβουλου

Ακουγεται οτι απο Ιταλικης πλευρας εχουν γινει προσεγγισεις τις τελευταιες μερες τοσο εκ νεου στον κ.Στριντζη οσο και στην οικογενεια Λασκαριδη για την επομενη μερα της Hellenic.Η Γενικη Συνελευση και η εκλογη νεας διοικησης αλλωστε δεν αργει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω αν εχει κρατησει τιποτα απο τα παλια ομως σιγουρα εγινε κρουση απο πλευρας Γκριμαλντι για πωληση ολοκληρου η' μερους του ποσοστου που κατεχει σημερα η Μινοαν.

Link to comment
Share on other sites

Η μετοχική σύνθεση ποια είναι τωρα; Δηλαδή κανει κουμάντο ο Ιταλός και εδώ ; Αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό το έχει ο ΙΣΒ; Μπερδευτηκα!

Link to comment
Share on other sites

Οι Μινωικες εχουν το 33.35%,η Sea star capital κατεχει το 17.28% και η Πειραιως το 20%.Και το υπολοιπο το εχουν καμια 300αρια αλλοι μικρομετοχοι.

Link to comment
Share on other sites

ξαναειπαμε: 16% η sea star, 20% η Πειραιως και 33% οι Μινωικες και 31% οι λοιποι

 

αν δεν εχει μειωθει και αλλο το ποσοστο, ο ΙΣΒ ελεγχει μονο το 16% της sea star

Link to comment
Share on other sites

Χαμαιλέων από www.euro2day.gr

Hellenic Seaways: Το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου στη Hellenic Seaways ανέλαβε επισήμως ο κ. Αντώνης Αγαπητός, πολύ γνωστό πρόσωπο στους κύκλους της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Παραμένει στο Δ.Σ. ως μη εκτελεστικός πρόεδρος ο Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης, παρά την επιμονή της πλευράς Γκριμάλντι που, κατά πληροφορίες, ζητούσε την αποχώρησή του και την είσοδο του Γεράσιμου Στρίντζη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχισε να βρεχει εξωδικα.

 

Τα εξώδικα που έστειλε αυτήν την εβδομάδα ο Εμμανουέλ Γκριμάλντι στον Γιάννη Ι. Βαρδινογιάννη και τα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ηellenic Seaways, σηματοδοτούν την έναρξη του ελληνικού –Ιταλικού πολέμου στην ακτοπλοία. Ο ιταλός εφοπλιστής, ιδιοκτήτης των Μινωικών Γραμμών και κάτοχος  του  33,8% της  Ηellenic Seaways, επιχειρεί να απομακρύνει τον Γιάννη Ι. Βαρδινογιάννη -ο οποίος είναι επίσης και μεγαλομέτοχος της ΑΝΕΚ- από το Διοικητικό Συμβούλιο  της Ηellenic Seaways κηρύσσοντας έτσι την έναρξη ενός σκληρού επιχειρηματικού πολέμου.Στα εξώδικά που έστειλε κάνει λόγο για τα πλοία που εκτελούσαν τα δρομολόγια Αργοσαρωνικού τα οποία  πουλήθηκαν και υποστηρίζει είναι σε εκκρεμότητα ακόμη η είσπραξη μέρους του τιμήματος. Απευθύνει επίσης κατηγορίες για οικονομικές εκκρεμότητες του  πλοίου Νήσος Ρόδος  και σχετικές ενέργειες των προμηθευτών.
Link to comment
Share on other sites

Έναρξη θερινών δρομολογίων της Hellenic Seaways

Το Καλοκαίρι ξεκινάει από 14 Ιουνίου με τα θερινά δρομολόγια της Hellenic Seaways για Αιγαίο που μας φέρνουν γρήγορα και άνετα στους αγαπημένους μας προορισμούς στις Κυκλάδες.

Πιο συγκεκριμένα τα δρομολόγια από Πειραιά περιλαμβάνουν:

Το Highspeed 4 που αναχωρεί στις 7:15 από Πειραιά φτάνοντας σε 3 μόλις ώρες στην Πάρο και 1 ώρα αργότερα στη Νάξο, και επιστρέφει το απόγευμα αναχωρώντας στις 17:00 από τη Νάξο. Επιπλέον, από 1 Ιουλίου καθημερινά, εκτός Τρίτης και Σαββάτου, θα υπάρχει απογευματινό δρομολόγιο που θα αναχωρεί στις 16:45 από Πειραιά για Πάρο και Νάξο.

 

Το Highspeed 6 που αναχωρεί καθημερινά στις 7:30 από Πειραιά για Ίο και Σαντορίνη, φτάνοντας στην όμορφη Ίο σε μόλις 3 ώρες και 25 λεπτά και στη Σαντορίνη μετά από 1 ώρα. Με αντίστοιχες ώρες άφιξης, το δρομολόγιο προς Πειραιά αναχωρεί από τη Σαντορίνη στις 12:10 εκτός Κυριακής που αναχωρεί στις 17:00.

 

Τα δρομολόγια από Ραφήνα για Κυκλάδες εξυπηρετούνται από:

Το Flyingcat 4, το οποίο αναχωρεί καθημερινά εκτός Τετάρτης από το λιμάνι της Ραφήνας για Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Κουφονήσια και Αμοργό φτάνοντας σχεδόν ανά 1 ώρα σε κάθε νησί και αποτελώντας την ιδανική επιλογή island hopping για τους λάτρεις των ελληνικών νησιών και το φετινό Καλοκαίρι. Αναλόγως το Flyingcat 4 αναχωρεί καθημερινές και Κυριακή στις 17:00 και το Σάββατο στις 13:00 από την Αμοργό φτάνοντας στη Ραφήνα στις 21:45 και στις 17:35 αντίστοιχα.

 

Επιπλέον, φέτος η Hellenic Seaways εγκαινιάζει ένα νέο δρομολόγιο που συνδέει το Ηράκλειο με τις Κυκλάδες, ενώνοντας τη νησιωτική Ελλάδα και εμπλουτίζοντας τις επιλογές μετακίνησης για ταξιδιώτες και επαγγελματίες στο Αιγαίο.

Το Highspeed 5 αναχωρεί καθημερινά στις 9:45 από το Ηράκλειο για Σαντορίνη, Ίο, Νάξο, Πάρο, Μύκονο. Με την ταχύτητα να συμπληρώνει την άψογη φιλοξενία της Hellenic Seaways εν πλω, το Highspeed 5 φτάνει στη Σαντορίνη σε περίπου 2 ώρες, στην Πάρο σε 4 ώρες και στην Μύκονο σε περίπου 5 ώρες. Κάθε Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Σάββατο το δρομολόγιο περιλαμβάνει την Ίο στην οποία το πλοίο φτάνει σε λιγότερο από 3 ώρες, ενώ κάθε Δευτέρα, Παρασκευή και Κυριακή αντί για Ίο πάμε Νάξο σε 3,5 ώρες!

 

Για μία ακόμα θερινή σεζόν, η Hellenic Seaways υπόσχεται να μας ταξιδέψει με ταχύτητα, άνεση και κορυφαίες υπηρεσίες εν πλω, συνδυάζοντας τόσοδρομολόγια που εξυπηρετούν τους επισκέπτες, όσο και τους κατοίκους των νησιών του Αιγαίου, με μοναδικές οικονομικές προσφορές. Γι’ αυτό και φέτος το Καλοκαίρι, Πάμε Αιγαίο με τη Hellenic Seaways!

Δελτιο Τυπου

Link to comment
Share on other sites

Την αποχώρησή του από τη θέση του μη εκτελεστικού προέδρου στο Δ.Σ. της Hellenic Seaways ανακοίνωσε ο Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης.

Στην ανακοίνωσή του, αναφέρει ότι «με γνώμονα το συμφέρον της εταιρείας και των μετόχων της, ο Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης επέλεξε να αποχωρήσει από Πρόεδρος του Δ.Σ. της Hellenic Seaways.

«Σε μια εποχή», προσθέτει, «που η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της κάνοντας ότι μπορεί για να αντεπεξέλθει στις συνέπειες της κρίσης που πλήττει συνολικά την ελληνική ακτοπλοΐα, δεν υπάρχουν περιθώρια να διακυβεύεται το μέλλον μιας από τις σημαντικότερες ελληνικές δυνάμεις στο Αιγαίο με δήθεν προσκόμματα που προσωποποιούν φανταστικά σενάρια για να κρύψουν επεκτατικές στρατηγικές.

Η Hellenic Seaways, η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, είναι και θα παραμείνει μεγαλύτερη από κάθε έναν και κάθε μια απ' όσους αποτελούν την εκάστοτε διοίκησή της. Αυτό θα το φροντίσουν μεταξύ άλλων και οι μέτοχοί της, που παραμένουν σταθερά προσηλωμένοι στο καλό της εταιρείας».

Υπενθυμίζεται ότι προσφάτως, τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην εταιρία ανέλαβε ο κ. Αντώνης Αγαπητός. Σύμφωνα με πληροφορίες, την αποχώρηση του κ. Βαρδινογιάννη από την εταιρία ζητούσε επίμονα εδώ και καιρό η πλευρά Γκριμάλντι.

www.euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

Άραγε ναύλωση απο την ΝΕΛ ή ανάθεση απο το υπουργείο στην HSW μέχρι να επισκευαστεί το Jewel????

Θα μου φαινόταν περίεργο, εάν η πρώτη ενέργεια μετά την αποχώρηση του ΙΣΒ θα ήταν ναύλωση πλοίου...στη ΝΕΛ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...