Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Όταν με το καλό ταξιδέψει και αυτή και βγάλει την πρώτη βλάβη, τα ψάλλω και τότε... προς το παρόν μιλάμε για τον Θεόφιλο, και στα δικά μου μάτια, δεν τραβάει άλλο...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ήταν να μην γίνει η αρχή με τους γείτονες από τη ΝΕΛ :D

Επιτυχημένη παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “EMITT 2011”

Η NEL LINES αναπτύσσοντας τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στην αγορά της Τουρκίας, έδωσε δυναμικό παρόν στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “ EMITT 2011”, που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη από 10 έως 13 Φεβρουαρίου.

Η παρουσία της, είχε σκοπό να σηματοδοτήσει την έναρξη δρομολογίων από τη Μυτιλήνη προς Δικελί και Αϊβαλί, τα οποία προγραμματίζεται να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2011.

Από την έκθεση “EMITT 2011”, που αποτελεί τη σημαντικότερη συνάντηση τουρισμού στην Ανατολική Μεσόγειο, πέρασαν πάνω από 110.000 επισκέπτες και το περίπτερο της NEL LINES απέσπασε τα θετικά σχόλια τόσο των επαγγελματιών του χώρου όσο και του κοινού.

Η παρουσία της NEL LINES στην Κωνσταντινούπολη ήταν η δεύτερη στη γειτονική χώρα, μετά την επιτυχημένη συμμετοχή της στην έκθεση Τουρισμού της Σμύρνης (Travel Turkey Izmir 2010) τον Δεκέμβριο του 2010 και θέτει τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη στην πολλά υποσχόμενη Τουρκική αγορά.

Η συμμετοχή της NEL LINES σε διεθνείς εκθέσεις, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, θα συνεχιστεί προβάλλοντας με τον καλύτερο τρόπο το ελληνικό προϊόν.

Link to comment
Share on other sites

στην ουσια θα περασουν στο 'σκοπο της εταιρειας' εκτος απο τα ακτοπλοϊκα και η δραστηριοποιηση στο χωρο της πρασινης ενεργειας και οικονομιας και η ενασχοληση με ευρυτερες τουριστικες δραστηριοτητες (ξενοδοχεια κλπ). αυτα ηταν εξαγγελιες που ειχαν κανει οι τωρινοι κουμανταδοροι της ΝΕΛ, μετα το τελος της προσφατης ΑΜΚ. θα ακουσουμε πολλα μεχρι την επομενη

Link to comment
Share on other sites

«Ανοίγει πανιά» η ΝΕΛ

Μόλις δύο εβδομάδες μετά τις πρώτες ανακοινώσεις που έκανε ο γενικός εντεταλμένος τής ΝΕΛ, Ιωάννης Αβραντίνης, κατά τη διάρκεια της κοπής της πίτας της Εταιρείας, έγιναν και οι πρώτες επίσημες ανακοινώσεις. Η Ναυτιλιακή προχωράει σε έκτακτη γενική συνέλευση, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 10 Μαρτίου στο πλοίο τής ΝΕΛ που θα είναι εκείνη την ημέρα στο λιμάνι της Μυτιλήνης. Η πρώτη είδηση είναι πως η ΝΕΛ δεν πρόκειται να προχωρήσει άμεσα σε νέα αύξηση κεφαλαίου, αλλά θα προχωρήσει σε αλλαγή της χρήσης αυτών που άντλησε κατά την τελευταία αύξηση κεφαλαίου. Παράλληλα, θα εκλέξει νέο Δ.Σ. και θα τροποποιήσει το καταστατικό της, για να αποκτήσει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί επενδύσεις σε πολλούς τομείς πέραν της ναυτιλίας.

Οι σκοποί της Εταιρείας στο εξής θα είναι οι ακόλουθοι:

- Η απόκτηση και η εκμετάλλευση πλοίων για τη μεταφορά προσώπων, οχημάτων παντός τύπου και εμπορευμάτων, προς εξυπηρέτηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Λέσβου - Πειραιά, καθώς και άλλων γραμμών του εσωτερικού και εξωτερικού. Η απόκτηση πλοίων δύναται να διέπεται από εγκριτική πράξη που εκδίδεται κατά τις κείμενες διατάξεις. Η συγκεκριμένη διατύπωση δίνει τη δυνατότητα στη ΝΕΛ να δραστηριοποιηθεί και στην ποντοπόρο ναυτιλία ή τη μεταφορά εμπορευμάτων με μότορσιπ.

- Η ναύλωση ή με οποιονδήποτε τρόπο γενικά (με προμήθεια ή με συνεργασία με οποιοδήποτε τρίτο φυσικό ή νομικό πρόσωπο) εκμετάλλευση πλοίων και γενικά πλωτών μέσων κάθε εθνικότητας και σημαίας. Ο σκοπός αυτός μπαίνει στο καταστατικό καθώς αποτελεί στρατηγική επιλογή της Εταιρείας η ναύλωση πλοίων.

- Η εκτέλεση παντός είδους θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευμάτων, επιβατών ή οχημάτων με ιδιόκτητα ή μη πλοία αυτής.

Επιπλέον στους σκοπούς τής ΝΕΛ προστίθενται τα εξής:

- Η άσκηση πάσης φύσεως και πάσης μορφής τουριστικής επιχείρησης που έχει σχέση με τη διά θαλάσσης μεταφορά επιβατών, καθώς και πραγματοποίηση εργασιών πρακτόρευσης πλοίων με νόμιμο εκπρόσωπο που θα ορίζεται με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου. Αυτό σημαίνει πως η Εταιρεία θα αναλάβει την πρακτόρευση των πλοίων της.

- Η συμμετοχή σε οποιαδήποτε επιχείρηση με όμοιο ή παρεμφερή σκοπό, οποιουδήποτε εταιρικού τύπου, ακόμη και η σύμπραξη ή κοινοπραξία με αυτές. Αυτό σημαίνει ότι η ΝΕΛ είναι ανοιχτή σε σχήματα συνεργασίας με άλλες εταιρείες του κλάδου.

- Η ίδρυση θυγατρικών εταιρειών με αντικείμενο την οργάνωση τουριστικών, μεταφορικών, βιομηχανικών, εμπορικών και λοιπών επιχειρήσεων. Η πρόβλεψη αυτή καλύπτει την πρόθεση της Εταιρείας να δημιουργήσει ένα μεγάλο ξενοδοχείο στη Λέσβο.

- Η ίδρυση, εκμετάλλευση και λειτουργία εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ηλιακή ακτινοβολία, αιολική, υδροηλεκτρική, γεωθερμία, υβριδική) και γενικώς κάθε πηγή ενέργειας και η διενέργεια κάθε είδους επιχειρήσεως σχετικά με την προστασία και βελτίωση του περιβάλλοντος, όπως ενδεικτικά η ανακύκλωση, η διαχείριση απορριμμάτων και αποβλήτων, η εξοικονόμηση ενέργειας. Με αυτή την πρόβλεψη καλύπτεται το ενδιαφέρον τής ΝΕΛ για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

- Η ίδρυση, εκμετάλλευση και λειτουργία λιμενικών εγκαταστάσεων, τερματικών σταθμών, εμπορευματικών σταθμών, αποθηκευτικών χώρων και επιχειρήσεων διακίνησης και αποθήκευσης εμπορευμάτων, εκθεσιακών χώρων. Για το ζήτημα αυτό δεν είχε γίνει καμμία αναφορά από την Εταιρεία έως τώρα. Πιθανότατα στόχος είναι η αξιοποίηση μαρινών, αλλά και η κάλυψη της δραστηριοποίησής της στην Τουρκία.

- Η διενέργεια κάθε είδους μεταφορικής εργασίας με κάθε μέσο, καθώς και η κάθε είδους διαμεσολάβηση σε μεταφορικές εργασίες. Με αυτήν τη διάταξη ανοίγει το δρόμο η ΝΕΛ για τη δημιουργία μεταφορικής εταιρείας.

- Η άσκηση κάθε είδους τουριστικής και ξενοδοχειακής επιχείρησης. Η κατασκευή, απόκτηση, μίσθωση και εκμετάλλευση ξενοδοχειακών, τουριστικών μονάδων, συνεδριακών και εκθεσιακών χώρων. Εδώ εξειδικεύεται το ενδιαφέρον της Εταιρείας για τον τουρισμό.

- Η με οποιοδήποτε ποσοστό συμμετοχή σε ελληνικές (ανώνυμες, Ε.Π.Ε. κ.τ.λ.) ή αλλοδαπές εταιρείες με εμπορική ή βιομηχανική δραστηριότητα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Πρόκειται για άνοιγμα της Εταιρείας σε όλους τους παραγωγικούς κλάδους.

Εμπρος

Ασχετως αν συμπαθεί κάποιος ή όχι την ΝΕΛ, μακάρι να πετύχει όσους παραπάνω στόχους γίνεται. Γιατί η επιτυχία του όλου εγχειρήματος θα βοηθήσει τα νησιά (όποια είναι) στην τουριστική κλπ ανάπτυξη. Είναι σημαντικό να βλέπουμε ιδιωτικές πρωτοβουλίες στις δύσκολες εποχές που περνάμε.

Link to comment
Share on other sites

NEΛ: Περικόπτει το επενδυτικό της πρόγραμμα κατά 9,5 εκατ. ευρώ

H NEΛ περικόπτει κατά 9,5 εκατ. ευρώ το επενδυτικό της πρόγραμμα για την επέκτασή της στις γραμμές Iταλίας - χώρες Aδριατικής και Tουρκίας - Eλλάδας.

H εταιρεία αναγκάζεται να αναδιανείμει τα ποσά που είχε αντλήσει από την πρόσφατη αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου προκειμένου να αντιμετωπίσει τις αυξημένες της απαιτήσεις σε κεφάλαια κίνησης. Oπως ανακοίνωσε στο X.A., αυξάνει από 14,7 εκατ. ευρώ σε 24,235 εκατ. ευρώ το κεφάλαιο κίνησης και μειώνει από 23 εκατ. ευρώ σε 13,4 εκατ. ευρώ τα χρήματα που θα διοχετεύσει στο επενδυτικό της σχέδιο ενώ διατηρεί ανέπαφα τα ποσά για τη μείωση του τραπεζικού της δανεισμού.

H διοίκηση της NEΛ αναφέρει ότι οι λόγοι που επέβαλαν αυτή την αλλαγή είναι η καθυστέρηση της απόδοσης των μισθωμάτων από την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών, η αύξηση στις τιμές των καυσίμων που απαιτεί μεγαλύτερη δαπάνη και τέλος η αλλαγή της πιστωτικής πολιτικής εκ μέρους των εταιρειών πετρελαίου.

ΠΗΓΗ: Ημερησία

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα πριν 15μερες που ειχαμε διαβασει τις εξαγγελιες που ειχαν γινει στην Μυτιληνη για τα διαφορα ανοιγματα στην Τουρκια και την Ελλαδα,δεν πιεζονταν οικονομικα η εταιρια :rolleyes: ?

Μηπως η αλλαγη της πιστωτικης πολιτικης των εταιριων πετρελαιου,τους εσφιξε για τα καλα το ζωναρι?

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα λεφτά προέρχονται από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Μπορεί η ΝΕΛ να πει "παίδες, συγγνώμη αλλά δεν έχω ρευστό" και να χρησιμοποιήσει κεφάλαια που μαζεύτηκαν για επενδυτικό πρόγραμμα για τρέχουσες ανάγκες; <_<

Link to comment
Share on other sites

Ασχετως αν συμπαθεί κάποιος ή όχι την ΝΕΛ, μακάρι να πετύχει όσους παραπάνω στόχους γίνεται. Γιατί η επιτυχία του όλου εγχειρήματος θα βοηθήσει τα νησιά (όποια είναι) στην τουριστική κλπ ανάπτυξη. Είναι σημαντικό να βλέπουμε ιδιωτικές πρωτοβουλίες στις δύσκολες εποχές που περνάμε.

Μακάρι να πετύχει, αλλά όταν ο σχεδιασμός του Δεκεμβρίου αλλάζει το Φεβρουάριο καταλαβαίνεις πόσο επιφυλακτικοί πρέπει να είμαστε με τους μακροπρόθεσμους στόχους. Σε μια περίοδο ύφεσης σαν και αυτή που διανύουμε, πρωτεύον στόχος πρέπει να είναι η επιβίωση (που για πολλούς είναι αμφίβολη) και όχι η επέκταση (που για εμένα φαίνεται ουτοπική).

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και επαυξάνω, κάποια από τα σχεδια της εταιρείας μοιάζουν υπερβολικά αισιόδοξα, αν όχι υπερφύαλα, και φαίνεται κιόλας από την γενικότητα με την οποία έχουν εξαγγελθεί. :rolleyes:

Να πω παρόλα αυτά, ότι -κατ'εμέ- είναι θετικό το γεγονός ότι με την αναδιανομή αυξάνεται το κεφαλαιο κίνησης, για το οποίο στην παρούσα φάση υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις (τόσο λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων,και της γνωστής νομίζω καθυστέρησης υποβολής των μισθωμάτων από τις "άγονες" γραμμές, όσο και λόγω της μειωμένης -ελέω κρίσης- κίνησης.) Ας επιβιώσει η εταιρεία τώρα και ας υπάρξουν κάποιες αλλαγές στα μελλοντικά της σχέδια.

Τουλάχιστον δε μειώνονται τα κονδύλια που αφορούν στη μειωση του τραπεζικού δανεισμού (ο Νο1 βρόγχος κατ'εμέ)κάτι είναι κι αυτό.

Να δούμε που θα οδηγησει την ακτοπλοϊα αυτή η περίοδος... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 10.3.2011 ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡEΙΑΣ « ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙA».

Θέμα 3ο: Ενημέρωση και έγκριση αναφορικά με συμβάσεις γυμνής ναύλωσης και συμβάσεις χρονοναύλωσης που έχει συνάψει η Εταιρεία με τρίτους.

H Eταιρεία προκειμένου να δραστηριοποιηθεί και σε άλλες γραμμές στον χώρο της ακτοπλοΐας και να εξυπηρετήσει καλύτερα την επιχειρηματική της δραστηριότητα έχει συνάψει συμβάσεις γυμνής ναύλωσης με τις εταιρείες: 1.“ΑΛΦΑ ΦΕΡΡΥΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” για τo πλοίο “ΑΚΟΥΑ ΤΖΙΟΥΕΛ” (AQUA JEWEL), 2. “ROPAX 1 KS” για το πλοίο “ROPAX 1”, 3. “ROPAX 2 KS” για το πλοίο “ROPAX 2”, 4. “ROYAL DIAMOND SHIPPING LIMITED” για το πλοίο “EUROPEAN EXPRESS”, 5. “AVRA SHIPPING S.A.” για το πλοίο “COLOSSUS” ex “SHUTTLE”, 6. “EPTANISOS MARITIME LTD” για το πλοίο “IΠΠΟΤΗΣ” ex “CELTIC STAR”, 7. “ΜΥΚΟΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” για το πλοίο “ΜΥΚΟΝΟΣ”, 8. “FORTUNE MARITIME CORPORATION” για το πλοίο “CYCLADES EXPRESS”, 9. “SEA HAWK MARITIME COMPANY” για το πλοίο “AΛΚΥΟΝΗ”, 10. “PENELOPE MARITIME COMPANY” για το πλοίο “ΠΗΝΕΛΟΠΗ και 11. “ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΤΟΥ ΑΕ” για το πλοίο “ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ”. Επίσης έχει συνάψει και μία σύμβαση χρονοναύλωσης με της εταιρεία “CHRYSES FINANCE CORPORATION” για το πλοίο “ARBERIA”.

Οι ως άνω συμβάσεις γυμνής ναύλωσης και η σύμβαση χρονοναύλωσης με όλα τα παραρτήματά τους εγκρίθηκαν με την από 17.12.2010 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου και θα τεθούν υπό έγκριση στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση.

Θέμα 5ο: Ενημέρωση και έγκριση συμφωνίας της Εταιρείας που αφορά την σύσταση σε σύμπραξη με την τουρκική εταιρεία Rhea Girişim Sermayesi Yatirim Ortaklığı A.Ş, κοινοπραξίας επενδύσεων με σκοπό την συμμετοχή σε διαγωνισμό για την διαδικασία ιδιωτικοποίησης της εταιρείας IDO Istanbul Deniz Otobüsleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Την 07.2.2011 υπεγράφη Memorandum of Understanding (Μνημόνιο Συμφωνίας) με το οποίο επισφραγίσθηκε η συμφωνία για την σύμπραξη της Εταιρείας με την εταιρεία Rhea Girişim Sermayesi Yatirim Ortaklığı A.Ş για την σύσταση κοινοπραξίας επενδύσεων, προκειμένου με συμμετάσχουν σε διαγωνισμό που αφορά την ιδιωτικοποίηση των μετοχών της εταιρείας IDO Istanbul Deniz Otobüsleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. Το περιεχόμενο του από 07.2.2011 Μνημονίου Συμφωνίας θα τεθεί για έγκριση από τους μετόχους της Εταιρείας κατά την Έκτακτη Γενική Συνέλευσή.

Link to comment
Share on other sites

Αναβολή της από 10.03.2010 Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης

Η εταιρεία "ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ΑΕ" γνωστοποιεί ότι κατά την Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της, η οποία έλαβε χώρα την 10η Μαρτίου 2011, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:00 π. μ. σύμφωνα με τα οριζόμενα στην από 16.2.2011 Πρόσκληση του Διοικητικού Συμβουλίου και το Νόμο και το Καταστατικό, στο πλοίο της Εταιρείας που ήταν ελλιμενισμένο λιμάνι της Μυτιλήνης, δεν έλαβε αποφάσεις επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης της, λόγω μη επίτευξης της απαιτούμενης εκ του Νόμου απαρτίας.

Η Α Επαναληπτική Έκτακτη Γενική Συνέλευση θα συνεδριάσει, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ανωτέρω αναφερόμενη Πρόσκληση, στον ίδιο τόπο την 24.03.2011 και ώρα 10.00 και σε περίπτωση μη επιτεύξεως απαρτίας η Β’ Επαναληπτική Έκτακτη Γενική Συνέλευση στον ίδιο τόπο την 07.04.2011. και ώρα 10.00

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η NEL LINES βάζει γραμμή πλεύσης για Σποράδες

Η NEL LINES με στόχο να καλύπτει τις ταξιδιωτικές ανάγκες και αποσκοπώντας πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατηγού κοινού, δρομολόγησε το Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοο ΑΛΚΥΟΝΗ στη γραμμή Βόλος – Σκιάθος - Σκόπελος – Αλόννησος - Θεσσαλονίκη.

Τα δρομολόγια είναι ήδη σε ισχύ, ενώ η σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη θα γίνεται την υψηλή θερινή περίοδο, από τις 8 Ιουλίου έως τις 4 Σεπτεμβρίου.

Τα δρομολόγια διαμορφώνονται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα: ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

Η παρουσία της NEL LINES στη γραμμή θα βοηθήσει στη σύνδεση της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας με τις Σποράδες, ενόψει καλοκαιρινής περιόδου.

Link to comment
Share on other sites

Η NEL LINES υποστήριξε την αναδάσωση στη Χίο

Η NEL LINES, στα πλαίσια της περιβαλλοντικής της ευαισθητοποίησης, συμμετείχε ενεργά στη δράση αναδάσωσης που διοργάνωσε ο ραδιοτηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ στη Χίο την Κυριακή 13 Μαρτίου.

Σε συνεργασία με το ξενοδοχείο Chios Chandris, προσέφερε σε 5 τυχερούς ακροατές 5 διπλά εισιτήρια σε καμπίνα Α’ θέσης για τη μετάβασή τους προς και από τη Χίο, με σκοπό να συμβάλλουν στη σημαντική πρωτοβουλία του ΣΚΑΪ αναδάσωσης στο νησί.

Η NEL LINES, χαράζοντας οικολογική στρατηγική, στηρίζει έμπρακτα κάθε σημαντική προσπάθεια περιβαλλοντικής κίνησης που αποβλέπει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής και τη διαφύλαξη των φυσικών πόρων της χώρας μας.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο στην ΝΕΛ που διεθεσε 5 καμπινες και ετσι στηριζει την αναδασωση και την διαφυλαξη των φυσικων πορων στην χωρα μας :lol:

Μεγαλεπήβολα σχέδια από τη ΝΕΛ,νεα οικολογικα πλοια και ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ στην γραμμη Μυτιληνη-Σμυρνη :lol:

Εχει ακουσει κανεις τι γινεται με τα οικολογικα νεοτευκτα,αν προχωρανε οι συζητησεις κλπ?

Link to comment
Share on other sites

για την ωρα το μονο οικολογικο νεοτευκτο που πηρε ειναι ο αρχαγγελος. συμφωνα με το ελληνικη ακτοπλοια, που παντα πεφτει μεσα στα θεματα ΝΕΛ, απο 01/04/11 ο αρχαγγελος θα φορα την τριηρη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω ειλικρινα :blink: Δηλαδη ο Αγαπητος 'αφηνει' την αδελφη/μαμα ΑΝΕΚ και περναει στους ανταγωνιστες?

ΥΓ.Δευτερη φορα στην ΝΕΛ ο Αρχαγγελος,αν θυμαμαι καλα η πρωτη ηταν σαν Aegean Sun το 2004 η 2005.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Μια βραδιά για τα μέσα ενημέρωσης από τη ΝΕΛ

Η επιστροφή τής ΝΕΛ στις ρίζες της απαιτεί η Εταιρεία να αποκτήσει μόνιμες και σταθερές σχέσεις με τους κατοίκους της, τις επιχειρήσεις και τα μέσα ενημέρωσης. Στο πλαίσιο αυτό, η ΝΕΛ διοργάνωσε μια συνεστίαση το βράδυ της Τρίτης για τους δημοσιογράφους και τους άλλους εργαζόμενους στα μέσα ενημέρωσης της Λέσβου, στο ξενοδοχείο «Elysion» της Μυτιλήνης. Στην εκδήλωση από την πλευρά της Εταιρείας παρευρέθηκαν ο αντιπρόεδρος Λύσανδρος Τζελίδης και οι κυρίες Ασπασία Φορμεντίνη και Τέρρυ Ραΐση από το νεοσύστατο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της ΝΕΛ.

Τα στελέχη της Εταιρείας φρόντισαν να κάνουν σαφές πως η ΝΕΛ θέλει να αναπτύξει ένα πλαίσιο καλής συνεργασίας με όλους τους φορείς και τις επαγγελματικές τάξεις της Λέσβου και των άλλων νησιών του Βορείου Αιγαίου που εξυπηρετεί (Λήμνος, Χίος, Άι-Στράτης κ.λπ.), διότι όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε οι σχέσεις συνεργασίας θα είναι αμοιβαίως επωφελείς για όλους.

Ας σημειωθεί ότι, παρά την οικονομική κρίση και τη μείωση του τζίρου των ακτοπλοϊκών εταιρειών, η ΝΕΛ προσφέρει ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές εισιτηρίων σε συλλόγους, σχολεία και γενικότερα ομάδες πολιτών που μετακινούνται ομαδικά με τα πλοία της. Το πνεύμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης τής ΝΕΛ δεν περιορίζεται μόνο στη Λέσβο. Για παράδειγμα τις προηγούμενες ημέρες συμμετείχε στην προσπάθεια αναδάσωσης στη Χίο.

Πηγή: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

Οι Αποφάσεις της Α΄ Επαναληπτικής Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της 24 Μαρτίου 2011

Οι σημαντικοτερες αποφασεις ειναι:

2. Εξέλεξε δια μυστικής δια δελτίων ψηφοφορίας επτά (7) μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Εξελέγησαν οι κ.κ. Αβραντίνης Ιωάννης του Διαμαντή, Βάγγερ Μιλτιάδης-Μιχαήλ του Αντωνίου, Μαρκόπουλος Αθανάσιος του Κωνσταντίνου, Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος του Ιωσήφ, Τζιλόγλου-Τζιλίδης Λύσσανδρος-Γεώργιος ως εκτελεστικά ή μη εκτελεστικά μέλη και οι κ.κ. Αθηναίος Απόστολος του Ιωάννη και Βεντουρής Ευστάθιος του Γεωργίου-Ιωάννη ως ανεξάρτητα μη εκτελεστικά μέλη, λαβόντες 329.306.147 ψήφους έκαστος.

3. Ενέκρινε ομόφωνα τις συμβάσεις γυμνής ναύλωσης και συμβάσεις χρονοναύλωσης που έχει συνάψει η Εταιρεία με τρίτους και ειδικότερα :

1. Με την εταιρεία “ΑΛΦΑ ΦΕΡΡΥΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” για τo πλοίο “ΑΚΟΥΑ ΤΖΙΟΥΕΛ” (AQUA JEWEL), 2. Με την εταιρεία “ROPAX 1 KS” για το πλοίο “ROPAX 1”, 3. Με την εταιρεία “ROPAX 2 KS” για το πλοίο “ROPAX 2”, 4. Με την εταιρεία “ROYAL DIAMOND SHIPPING LIMITED” για το πλοίο “EUROPEAN EXPRESS”, 5. Με την εταιρεία “AVRA SHIPPING S.A.” για το πλοίο “COLOSSUS” ex “SHUTTLE”, 6. Με την εταιρεία “EPTANISOS MARITIME LTD” για το πλοίο “IΠΠΟΤΗΣ” ex “CELTIC STAR”, 7. Με την εταιρεία “ΜΥΚΟΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” για το πλοίο “ΜΥΚΟΝΟΣ”, 8. Με την εταιρεία “FORTUNE MARITIME CORPORATION” για το πλοίο “CYCLADES EXPRESS”, 9. Με την εταιρεία “SEA HAWK MARITIME COMPANY” για το πλοίο “AΛΚΥΟΝΗ”, 10. Με την εταιρεία “PENELOPE MARITIME COMPANY” για το πλοίο “ΠΗΝΕΛΟΠΗ 11. Με την εταιρεία “ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΤΟΥ ΑΕ” για το πλοίο “ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ” και 12. με την εταιρεία “CHRYSES FINANCE CORPORATION” για το πλοίο “ARBERIA”.

Link to comment
Share on other sites

Για τα περισσότερα από αυτά βέβαια η πλάκα είναι πως η ανακοίνωση έρχεται μετά από πάααρα πολλούς μήνες από τότε που έγιναν αυτές οι κινήσεις, νωρίς το θυμηθήκανε. Και επιβεβαιώνονται βέβαια και τα ξένα registries πλοίων που ανέφεραν την ΝΕΛ σαν πλοιοκτήτη, διότι επί της ουσίας είναι πλοιοκτήτης Θα έχει επίσης ενδιαφέρον να δούμε τα χρήματα που περιλαμβάνουν αυτές οι συμφωνίες, φαντάζομαι πως πρέπει να δηλώσουν στο ΧΑΑ τα στοιχεία. Και για διευκρινιστικούς λόγους να πούμε πως γυμνή ναύλωση είναι η αποτυχημένη ελληνική μετάφραση του αγγλικού όρου bareboat charter που υποδηλώνει μια ναύλωση σύμφωνα με την οποία ο ναυλωτής αναλαμβάνει σχεδόν όλες τις υποχρεώσεις ενός πλοιοκτήτη με εξαίρεση το κόστος χρηματοδότησης/κτήσης που ο αρχικός πλοιοκτήτης μπορεί να έχει. Κατά τα άλλα ο ναυλωτής κανονίζει ασφάλεια, νηολόγηση, classification, επάνδρωση και όλα τα υπόλοιπα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...