Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Και οι βλέψεις της ΝΕΛ στο παρακάτω ενδιαφέρον άρθρο!!

ΝΕΛ: «Βλέπει» νέο κύμα συγχωνεύσεων στην ακτοπλοΐα

Νέο κύμα συγχωνεύσεων στην ακτοπλοΐα διακρίνει η ΝΕΛ στο ενημερωτικό της δελτίο για την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 97 εκατ. ευρώ. Μάλιστα η διοίκησή της θεωρεί ότι η ίδια η ΝΕΛ θα αποτελέσει πυρήνα μελλοντικών εξελίξεων.

Εκτιμά ότι «στην ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά και κυρίως στις γραμμές που παρατηρούνται ισχυρές συνθήκες ανταγωνισμού, λόγω της ύπαρξης δύο και πλέον εταιρειών σε αυτές, υπάρχει η αναγκαιότητα συρρίκνωσης του αριθμού των ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ένα νέο κύμα συγχωνεύσεων οι οποίες θα οδηγήσουν σε συγκέντρωση του κλάδου. Η εταιρεία αναμένει να αποτελέσει πυρήνα μελλοντικών εξελίξεων». Η μετοχική σύνθεση της εταιρείας έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια αρκετές μεταβολές με την ΑΝΕΚ να αποκτά ρόλο στρατηγικού επενδυτή, την πώλησή της στη συνέχεια στον Απόστολο Βεντούρη και την εκ νέου μεταβολή του ελέγχου της με πρωτοβουλία των δανειστών της.

Ζημίες

Οι ζημιές της στο εννεάμηνο του 2010 ανήλθαν στα 20 εκατ. ευρώ περίπου. Η διοίκησή της στο ενημερωτικό δελτίο αναφέρει ότι για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και των πωλήσεών της εξετάζει την επέκτασή της σε νέες εθνικές γραμμές. Συγκεκριμένα ερευνά την ενίσχυση της παρουσίας της στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης ή την επέκταση της στη γραμμή Σάμου-Ικαρίας. Επίσης έχει αποφασίσει την επέκτασή της στις γραμμές Ιταλίας-χώρες Αδριατικής, Ιταλίας- Τουρκίας και Ελλάδας-Τουρκίας.

Για τον υπάρχων στόλο της ερευνά τη διεθνή αγορά προκειμένου να εξασφαλίσει προσφορότερο τρόπο εκμετάλλευσης των ταχύπλοων πλοίων της καθώς η εκμετάλλευσή τους στην Ελλάδα κρίνεται ασύμφορη λόγω της υψηλής κατανάλωσης καυσίμων και του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου που χαρακτηρίζεται ασφυκτικό.

ΠΗΓΗ: Ημερησία

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

copy paste απο το ενημερωτικο δελτιο της ΑΜΚ τα εχει κανει η ημερησια

ΥΓ:

Στο lesvos news, δημοσιευευται μια επωνυμη επιστολη του Εμ.Χατζησαββα (δεν καταλαβα τι αλλη ιδιοτητα εχει, εκτος απο αυτη του μικρομετοχου). η επιστολη κατηγορει τους διοικουντες τη ΝΕΛ για παρα πολλα πραγματα και καλει τους μικρομετοχους να ξεσηκωθουν.. το Lesvos News δεν τα υιοθετει, απλα τα παραθετει. o επιστολογραφος λεει οτι εχει ενημερωσει και εισαγγελικες αρχες. οι κατηγοριες ειναι βαρυτατες. τα links που βαζει ειναι απο το scribd και το scribd στο... "εγκυροτατο" τρομακτικο, αλλα και σε καποια σκαναρισμενα εγγραφα.

Link to comment
Share on other sites

Παντως ολα τα παραπανω,με τις βαρυτατες κατηγοριες :o ,ενισχυουν ακομα περισσοτερο το κλιμα καχυποψιας και μυστηριου που εχει αναπτυχθει γυρω απο τις κινησεις την ΝΕΛ :rolleyes:

Αυτο παντως με την ΔΑΝΕ και τους τωρινους ιδιοκτητες της ΝΕΛ δεν νομιζω να εχει ξαναναφερθει πουθενα :blink:

Link to comment
Share on other sites

ερευνά τη διεθνή αγορά προκειμένου να εξασφαλίσει προσφορότερο τρόπο εκμετάλλευσης των ταχύπλοων πλοίων της καθώς η εκμετάλλευσή τους στην Ελλάδα κρίνεται ασύμφορη λόγω της υψηλής κατανάλωσης καυσίμων και του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου που χαρακτηρίζεται ασφυκτικό.

ΠΗΓΗ: Ημερησία

Μάλιστα, ενώ στο εξωτερικό δηλαδή που η πλειοψηφία των ταχυπλόων είναι είτε παροπλισμένα, είτε προς πώλησιν είναι καλύτερες οι συνθήκες. Ας ρωτήσουν και την Tirrenia ή την Trasmediterranea. Αμα μπεί δηλαδή ο μεγάλος Κεντέρης Νίκαια - Κορσική θα καταναλώνει λιγότερα απ' ότι στο Αιγαίο και θα είναι κερδοφόρος.

Για τις καταγγελίες μέσω του Lesvos News ό,τι σχόλιο και προβληματισμό θα μπορούσα να κάνω για όσα έχουν γίνει το τελευταίο έτος έχει γίνει στις τελευταίες σελίδες του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο παντως με την ΔΑΝΕ και τους τωρινους ιδιοκτητες της ΝΕΛ δεν νομιζω να εχει ξαναναφερθει πουθενα :blink:

Και όμως είχαν ειπωθεί πριν περίπου 8 μήνες για τη σχέση κάποιων ατόμων της τωρινής διοίκησης με τη ΔΑΝΕ μετά Σολούνια εποχή ;)

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωση χρηματιστηριου για την ΝΕΛ

Ναυτιλιακή Λέσβου, από 9/12/2010, εισάγονται προς διαπραγμάτευση στο Χ.Α. τα 14.192.200 δικαιώματα (ΝΕΛΔ) της εταιρείας, συμμετοχής στην πρόσφατη ΑΜΚ με καταβολή μετρητών, διαπραγματεύσιμα από 9/12/2010 έως και 17/12/2010, με κωδικό ISIN GRX243003043, ελεύθερο ημερήσιο όριο διακύμανσης και τιμή εκκίνησης δικαιώματος 0,01 ευρώ. Η περίοδος άσκησης του δικαιώματος προτίμησης ορίζεται από 9/12/2010 έως και 23/12/2010.

Δεν θυμαμαι που το εχω διαβασει η αν το εχουμε ξαναπει,αλλα ειμαι σιγουρος οτι εχει λεχθει καπου οτι θα εβγαιναν 'καινουργιες' μετοχες σε αρκετα φτηνη τιμη ωστε να προσελκυσουν το επενδυτικο κοινο να αγορασει κ μετα θα κλαινε τα λεφτα τους.

Συγνωμη αν λεω ανακριβειες(σε σχεση με το αν θα ξαναεβγαιναν καινουργιες μετοχες)αλλα ειμαι τελειως ασχετος με τα του χρηματιστηριου :wacko:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Στο lesvos news, δημοσιευευται μια επωνυμη επιστολη του Εμ.Χατζησαββα (δεν καταλαβα τι αλλη ιδιοτητα εχει, εκτος απο αυτη του μικρομετοχου). η επιστολη κατηγορει τους διοικουντες τη ΝΕΛ για παρα πολλα πραγματα και καλει τους μικρομετοχους να ξεσηκωθουν.. το Lesvos News δεν τα υιοθετει, απλα τα παραθετει. o επιστολογραφος λεει οτι εχει ενημερωσει και εισαγγελικες αρχες. οι κατηγοριες ειναι βαρυτατες. τα links που βαζει ειναι απο το scribd και το scribd στο... "εγκυροτατο" τρομακτικο, αλλα και σε καποια σκαναρισμενα εγγραφα.

Και για να έχουμε πληρέστερη ενημέρωση, ας δούμε και τι είπε προ καιρού η άλλη πλευρά.

Link to comment
Share on other sites

Το Domiziana και όλη η σειρά του (Clodia, Aurelia, κλπ) σίγουρα πρέπει να είναι στο μάτι της ΝΕΛ όσο ακόμα αντέχουν. Για τα ταχύπλοα βέβαια ούτε λόγος. Εδώ λέμε πώς θα ξεφορτωθεί και αυτά που έχει.

1) Για να αγοράσει πλοίο η ΝΕΛ θα πρέπει να έχει χρήμα για να γίνει κάτι τέτοιο, εάν είχε τότε θα είχε αγοράσει κάποιο από όλα αυτά τα πλοία που ναύλωσε φέτος.

2) Θέλει να τα ξεφορτωθεί τα ταχύπλοα αλλά ναύλωσε τα δυο ταχύπλοα του Λελακη.

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι όμως για να ναυλώνειν συνεχώς πλοία, και πλοία σαν τα ΡΟΠΑΞ, χρειάζονται χρληματα. Αναρωτιέμαι αν δεν πετύχουν όλα αυτά τα "ανοιγματα" πώς μετά θα επιβιώσει η εταιρία. Οσον αφορά τα ταχύπλοα, είναι απορίας άξιο το γεγονός πωε ενώ η ΝΕΛ πρέπει να απαλλαγεί απο τα ταχύπλοα, ναύλωσε άλλα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που η ΝΕΛ ναύλωσε βαπόρια που δεν είχαν δουλειά. Όποτε μπορεί να παίζει και άλλη συμφωνία μεταξύ των εταιρειών!! Δηλαδή να τα διαχειριστεί αυτή και εάν βγάλουν κέρδος θα δώσουν λεφτά και στους πλοιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη μεχρι στιγμης στο μικρο μου το μυαλο οι κινησεις της ΝΕΛ δεν εχουν καμια λογικη προβλεπω οτι θα συνεχισουν να ναυλωνουν βαπορια.

Δε ξερω το σκοπο τους ουτε γιατι το κανουν αλλα δε θα με παραξενεψει αν δω και τα ανοιχτα του Ριου-Αντιριου στα μπλε.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛ: Εφοπλιστές ευκαιρίας και τραπεζικά… θαύματα!

Ποιόν εξυπηρετεί μια τέτοια κίνηση? Μήπως ας πούμε πίσω από τις κινήσεις αυτές βρίσκεται η βασική δανείστρια τράπεζα της εταιρείας που θέλει να πάρει το απόλυτο κουμάντο της εταιρείας?

Τον απόλυτο έλεγχο τον έχει από καιρό. Άλλες σκοπιμότητες θεωρώ πως εξυπηρετεί αυτή η κίνηση (περισσότερα σε σημερινό δημοσίευμα), έργο που το έχουμε ξαναδεί και παλαιότερα στη συγκεκριμένη εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραια τα λεει το δημοσιευμα

Ένα σημαντικό στοιχείο που εκπλήσσει είναι οι «κολλητές» σχέσεις της ΝΕΛ με τη Millennium Bank, γεγονός που όπως πληροφορούμαστε έχει προκαλέσει και το… ενδιαφέρον της Τραπέζης της Ελλάδος
Αν δεν χάσαμε τον λογαριασμό, το υπόλοιπο του ομίλου ΝΕΛ προς τη Millennium Bank ξεπερνά τα 138 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, εξ όσων γνωρίζουμε από δημοσιευμένα στοιχεία του 2009, τα δάνεια προς τη ΝΕΛ υπερβαίνουν το 1/3 του μετοχικού κεφαλαίου της τράπεζας!
Φοβούμεθα ότι αν τα πράγματα έχουν όπως τα περιγράφει αυτό το σενάριο, τότε η Millennium Bank στην πραγματικότητα είναι ο ιθύνων νους της υπόθεσης και ουσιαστικά αυτό που κάνει είναι να… «αλλάζει το καπέλο» των δανείων που έχει χορηγήσει, προκειμένου:

Πρώτον, να μειώσει το συνολικό της άνοιγμα προς τον εισηγμένο όμιλο.

Και δεύτερον, να εμφανίσει άλλους δανειζόμενους, που όμως στην πράξη φέρουν στο ακέραιο τον κίνδυνο της ΝΕΛ.

Γι' αυτό και ζητάμε μια δημόσια απάντηση, για να ενημερωθούν οι επενδυτές, εάν πίσω από την πλάτη τους κάποιοι κάνουν προνομιακές συμφωνίες και έχουν προνομιακή πληροφόρηση για το πώς -και αν- θα ρυθμιστούν κάποια δάνεια, αλλά και για το ποιος πραγματικά ελέγχει την εταιρία, πριν «εξαερωθεί» η όποια συμμετοχή τους μέσω της θηριώδους αύξησης κεφαλαίου

Link to comment
Share on other sites

Το εχουν πει αρκετοι στις προηγουμενες σελιδες αλλα ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι ακομα το Χρηματιστηριο η η Τραπεζα της Ελλαδος δεν εχουν επεμβει σε ολο αυτο το 'ομορφο' παρασκηνιο της ΝΕΛ.

Σε λιγο αμα θες δανειο να χτισεις ενα σπιτι η να παρεις ενα αυτοκινητο,δεν θα πηγαινεις σε τραπεζα αλλα στην ΝΕΛ,που αν και ειναι χρεωμενη μεχρι πανω απο το κεφαλι,ναυλωνει για την πλακα οποιο πλοιο γουσταρει(που τα βρισκει τα λεφτα?)και θα κανει αυξηση μετοχικου κεφαλαιου :blink: Λεφτα με την σεσουλα η εταιρια :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω ρε proud αλλα περιμενω καποιος να δει επιτελους τι γινεται B) Η συγκεκριμενη εταιρια ζει και απο χρηματα του Ελληνικου δημοσιου(που πληρωνουμε ολοι μας)μεσω των αγονων και νομιζω πως στις οικονομικες συνθηκες που ζουμε,πρεπει επιτελους να σοβαρευτουμε σαν κρατος.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που προσπαθω να σου πω, ειναι οτι κανεις μας δεν ξερει τι παρασκηνιο εχει παιξει.

κανω μια υποθεση. ποιος σου λεει εσενα οτι η συγκεκριμενη τραπεζα (ειτε απο μονη της, ειτε μεσω της διπλωματικης οδου), δεν ζητησε απο την ελληνικη κυβερνηση (γαλαζια και πρασινη) βοηθεια, ωστε να ορθοποδησει η ΝΕΛ και να μπορεσει να ξεπληρωνει σιγα σιγα τις οφειλες της;

η ανοχη και η ευνοια που εχει επιδειχθει ειναι προκλητικη, συνεχιζεται και με τη πρασινη κυβερνηση και δεν εξηγειται αλλιως.

(μη μου πει κανεις οτι εχουν αγχος οι πολιτικοι ποιος θα κανει την αγονη. θυμηθειτε ποσο ευκολα διαδεχτηκε η ΝΕΛ τη ΣΑΟΣ και τον Καπτα-Μακη και ποσο γρηγορα ξαναταξιδεψαν το 95, τα πλοια του Βαγγελη Βεντουρη, με αλλα αφεντικα)

Link to comment
Share on other sites

Το www.ship2shore.it μιλαει σημερα για την ναυλωση του ROPAX2 απο την ΝΕΛ

Η εταιρεία Agemar της Τεργέστης επιβεβαίωσε μέσω στελεχων της οτι έχουν δημιουργήσει μια νέα εταιρική σχέση με την ελληνική εταιρεία NEL LINES ωστε να διαχειρίζεται από κοινού τη γραμμή Τεργεστη-Δυρράχιο.Για τον λογο αυτο ναυλωθηκε το Ropax 2, ένα από τα δύο δίδυμα πλοία που μέχρι πριν από λίγους μήνες ταξίδευε για λογαριασμό της άτυχης Adriatic Lines.

Η νέα εταιρική σχέση με την NEL LΙΝΕΣ φτάνει σχεδόν ταυτόχρονα με το τελος της συνεργασιας μεταξυ Agemar και Ilion Lines.Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες φήμες της αγοράς,φαίνεται η NEL LINES να είναι έτοιμη να δρομολογησει στις αρχές του 2011, την ναυαρχίδα της :lol::P:D ,Θεόφιλος,μεταξυ του Μπαρι και της Αλβανίας.

Link to comment
Share on other sites

θυμηθειτε ποσο ευκολα διαδεχτηκε η ΝΕΛ τη ΣΑΟΣ και τον Καπτα-Μακη

Ας μην ξεχνάμε όμως ότι ΣΑΟΣ και GA έχασαν τις άγονες και κατέρρευσαν, μόνον όταν εμφανίσθηκαν η ΝΕΛ και η ΑΝΕΚ και εγγυήθηκαν την κάλυψή τους. Εάν η ΝΕΛ και η ΑΝΕΚ δεν είχαν ενδιαφερθεί για τις άγονες, δεν είμαι και πολύ σίγουρος για το εάν θα υπήρχαν τόσα πολλά κατασχεμένα ή παροπλισμένα σε Πειραιά και Αλεξανδρούπολη.

Link to comment
Share on other sites

ποιος σου λεει εσενα οτι η συγκεκριμενη τραπεζα (ειτε απο μονη της, ειτε μεσω της διπλωματικης οδου),

και μια και μιλαμε για διπλωματικη οδο, η wikileaks, υποστηριζει οτι ειχε καποια θεματακια η μαμα millenium.

Madrid/Lisbon - Portugal's largest private bank offered to inform the United States about Iranian financial activities in exchange for being allowed to do business in Iran, according to diplomat cables published Monday.The Millennium BCP bank denied the report, calling it "false and imaginary."
Link to comment
Share on other sites

Σκέψεις της εταιρείας είναι να ξανακατεβάσουν Κόρινθο Κολοσσό ή Ιππότη για Αncona και το Ropax να το δούμε Τουρκία-Ελλάδα-Ιταλία ή Τουρκία-Κροατία-Ιταλία!! :huh:

Όλα είναι ρευστά ακόμη και υπό σκέψη!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...