Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Μονο που αυτα τα εξοδα θα επρεπε να τα υπολογιζε οταν ναυλωνε και αγοραζε το ενα πλοιο μετα το αλλο και οχι τωρα.Ηταν μαθηματικα βεβαιο οτι θα εφτανε σε αυτο το σημειο με τοσες αλογιστες κινησεις

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για αφραγκιες δε ξέρω αλλά πλέον έχουν αρχίσει να σκέπτονται τα έξοδα που απαιτούνται από επισκευές και συντήρησης των πλοίων τους!!

EXEIS DIKIO FILE TA PRAGMATA EINAI POLY DYSKOLA OIKONOMIKA

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αλλά όχι και AQUA HERCULES :huh: το παπόρο ρε παιδιά! Ημαρτόνενε

Σιγά πια το brand name B)

Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον George...Ημαρτόνενε πιά με αυτό το Άκουα. Άκου..Άκουα Ηρακλής B) Προσωπικά, πέρα από βέβηλο (στην περίπτωση του Ηρακλή) το θεωρώ γενικότερα και ολίγον ανόητο πρόθεμα (Άκουα Μαρία). Ειλικρινά δεν τους καταλαβαίνω αυτούς που το σκέφθηκαν. Τι όμορφο του βρήκαν? Μέσα σε όλη αυτή την πλούσια γκάμα ονομάτων που προσφέρει αυτή η ρημάδα χώρα...δεν μπόρεσαν να βρουν κάτι καλύτερο από το Άκουα? Εντάξει, μέχρι το Aqua Jewel, το καταλαβαίνω, από εκεί και πέρα όμως αδυνατώ. Χώρια που δεν υπάρχει καμιά λογική σύνδεση μεταξύ των Άκουα. Δύο ferries 10ετίας, ένα roro και ένα ferry 36 ετών.

Εκτός...και εάν αυτό το πρόθεμα συμβολίζει κάποιον εσωτερικό διαχωρισμό των ναυλωμένων πλοίων στα πλαίσια της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

με... 85 ατομα πληρωμα απεπλευσε σημερα το Olympus, μετα την απειλη της ΠΝΟ για απεργια μονο στα πλοια της ΝΕΛ.

Η ΠΝΟ εστειλε χτες εξωδικο στην ΝΕΛ για τα 2 ρορο της(ΟΛΥΜΠΟΣ και ΗΡΑΚΛΗΣ)και την προειδοποιουσε για κινητοποιησεις που θα γινονταν σε ολα τα πλοια της.Τελικα ναυτολογηθηκαν Ελληνες ναυτικοι αλλα μαλλον το σηριαλ με την ΠΝΟ δεν εχει τελειωσει.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι η καταλληλοτερη στιγμη αλλα με φορμη το post του φιλου TAXMAN θα ήθελα να συμπληρώσω οτι βλέπω πολύ σύντομα η NEL ν ακολουθεί την πορεία της GA FERRIES...μακάρι να βγω ψεύτης αλλά δεν την βλέπω να βγάζει το καλοκαίρι....

Καλα εδω η ΝΕΛ φερνει το AQUA SPIRIT και δρομολογει τους ΚΕΝΤΕΡΗΔΕΣ σε κανα μηνα,τι εγινε και ξαφνικα δεν βγαζει ουτε το καλοκαιρι :D:rolleyes: (που δεν εκπλησομαι δηλαδη μια και εδω και πααααρα πολυ καιρο εμεις τα εχουμε πει εδω οτι η εταιρια μοιαζει με φουσκα που ειναι ετοιμη να σκασει ;))

Link to comment
Share on other sites

παιδες απο τη στιγμη που ολα τα πλοια ειναι ναυλωμενα, δεν θα ηταν εκπληξη ξαφνικα να σταματησουν ολες οι ναυλωσεις λογω μη καταβολης μισθωματων και να ξεμεινουν μονο με το μυτιληνη και τον ΤΕΟ.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το καλοκαιρι θα το βγαλει η εταιρεια.Κουτσα,στραβα,με τα χιλια ζορια αλλα θα το βγαλει.Ειναι και η μοναδικη περιοδος που μπορουν να βγαλουν κατι και να μειωσουν τη χασουρα

Το προβλημα ειναι τι θα γινει απο κει και μετα γιατι αν δεν αλλαξει κατι και βαλει λουκετο μιλαμε για πολλους ανθρωπους στο δρομο να ψαχνουν για δουλεια :(

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν τα βλεπω καλα ολα.Τωρα δινει ψωμι σε ναυτικους,τωρα πληρωνει στην ωρα της,ξερεις τι θα γινει ομως στο μελλον? Ειναι καλυτερο που προσλαμβανει πχ 200 ναυτικους για να καλυψει τις αναγκες των ναυλωμενων και αν δεν βγει αυτο το φοβερο σχεδιο που εχουν στο μυαλο τους,σε 3μηνες να τους απολυσει συν ολους αυτους που ειναι σχεδον μονιμοι υπαλληλοι της εταιριας ολα αυτα τα χρονια?

Μα μονο εμεις τα σκεφτομαστε τοτε αραγε :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τα 100 εκατ. που μπήκαν πρόσφατα στην αύξηση που πήγαν; Τα 15 μάλιστα δεν πήγαν για κεφάλαια κίνησης;

Αυτά που βλέπουμε εμείς με τα οποία στοιχεία έχουμε και βγάζουμε αυτά τα λογικά συμπεράσματα, μου φαίνεται αδύνατο να μην τα βλέπουν στη διοίκηση!! Όλο και κατι παραπάνω θα ξέρουν. Από την στιγμή που συνεχίζουν και τις αγορές/ναυλωσεις...

Link to comment
Share on other sites

βρε nils holgersson τι βόμβες είναι αυτές που ρίχνεις,είπαμε ότι έχει ανοιχτεί πολύ η εταιρεία,άλλα είναι δύνατον τα πράγματα να έχουν γίνει τόσο δύσκολα ξαφνικά????εξάλλου η ΝΕΛ είναι δεκαεφτάψυχη,έχει περάσει τόσα και τα έχει καταφέρει

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου κάνει κι ο έρμος ο Θεός ??? B)

...και κατι τελευταιο μην ξεχνας οτι μεσα ειναι και η απιστευτη NEL LINES με τρελα σχεδια για το φετεινο καλοκαιρι.... :rolleyes:

δεν υπάρχει τσακιστή δεκάρα στα ταμεία...ο θεός βοηθός :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

είδες φίλε Σείριε οτι τα σχέδια και οι διαθέσεις αλλάζουν μέσα σε μία νύχτα.Αλλιώς ξυπνάς και αλλιώς κοιμάσαι. Και η nel lines πράγματι είχε πολλά όνειρα αλλά απ ότι φαίνεται θα παραμείνουν όνειρα θερινής νυκτός.Ξεκίνησε τον Κεντέρη να τον φτιάχνει,τον έστειλε να ξεκουραστεί στην Σαλαμίνα.Είπε οτι θα κάνει αρκετά πραγματάκια στο Εuropean αλλά κι αυτό θα βγει στην ένεργό δράση με ελάχιστες αλλαγές.Είπε ν ανεβάσει τον Θεόφιλο στην Αλβανία,του έκαναν επισκευή,του έκαναν δεξαμενισμό αλλά κι αυτό δεν το βλέπω ν ανεβαίνει εκεί πάνω.Το άτιμο το χρήμα τα κάνει όλα και δεν αφήνει να δούμε την NEL μεγάλη.

Edited by Nils Holgersson
Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι money makes the world go round.

στην περιπτωση της ΝΕΛ παντως απο την αρχη ηταν ξεκαθαρο οτι τα νουμερα, απλα δεν βγαινουν. την τελευταια εξαετια, ακομη και σε περιοδους που δεν υπηρχαν συννεφα στην ακτοπλοϊα, η ΝΕΛ περπαταγε στην κοψη του ξυραφιου και ζουσε χαρη σε πολιτικες παρεμβασεις (και των δυο κυβερνησεων). ρυθμισεις επι ρυθμισεων στις οφειλες προς το ΝΑΤ, αναθεση αγονων γραμμων αμφιβολου χρησιμοτητας (ενδοκυκλαδικα με τους αιολους, λαυριο ψαρα με το θαλασσινη κλπ) και πολλα αλλα. εκτος απο την πολιτικη ανοχη, υπηρξε και τραπεζικη. ειδικη και στενη σχεση με τη Millenium Bank, η οποια εγινε αντικειμενο πολλων σχολιων στον οικονομικο τυπο. η προσφατη ΑΜΚ των 100εκ χρηματοδοτηθηκε σχεδον αποκλεισιτκα απο τη Μillenium. Οσοι συμμετασχαν στην ΑΜΚ πηραν (ή συζητηθηκε εντονως οτι πηραν ) χρηματοδοτηση απο την Τραπεζα αυτη (με ενεχυρο μετοχες της εταιρειας) και στη συνεχεια η εταιρεια με τα χρηματα αυτα "εξοφλησε" ενα μεγαλο μερος των δανειων που ειχε παρει απο τη Millenium. Στην πραξη, αν ειναι απολυτως ακριβη οσα γραφονταν στον οικονομικο τυπο τοτε, απλα μασκαρεψε η τραπεζα το ανοιγμα της προς τη ΝΕΛ.

ολα αυτα (πολιτικη και τραπεζικη στηριξη) ειχαν αναφερθει και συζητηθει εδω μεσα και τοτε. οποιος εχει ορεξη μπορει να ανατρεξει στις παλιοτερες σελιδες του thread της ΝΕΛ, αλλα και στα thread των αγονων γραμμων).

μετα την αποχωρηση (?) του ΑΚΒ, τη διοικηση ασκει η τωρινη ομαδα (περισσοτερος Βαγγερ στην αρχη, περισσοτερος Αβραντινης τωρα). Ακουσαμε πολλα και μεγαλεπιβολα σχεδια τα οποια ηταν απο την αρχη ολοφανερο οτι δεν μπορουν να περπατησουν. Τα μεγαλα προβληματα της ΝΕΛ δεν προεκυψαν τους τελευταιους μηνες. Ουτε προεκυψε τους τελευταιους μηνες ο περιορισμος των χρηματοδοτησεων απο τις τραπεζες (προς ολους) ή η οικονομικη υφεση (απο το 2008 εχει ξεκινησει η κατρακυλα). οταν λοιπον εξηγγειλαν περσυ ολα αυτα τα παχια λογια, ηταν γνωστο οτι ουτε ρευστο ειχαν, ουτε τραπεζικη χρηματοδοτηση, οτι η κινηση ειχε παρει την κατω βολτα και το πετρελαιο την πανω βολτα.

οσο δε χρειαζονταν να βαλουν το χερι στην τσεπη το σχεδιο τσουλαγε. μιλανε ολοι για τις ναυλωσεις που εχει κανει η ΝΕΛ, αλλα προσωπικα αμφιβαλλω αν εστω και σε μια περιπτωση εχει καθοριστει ημερησιος ναυλος. "ναυλωθηκαν" πλοια που ειτε ηταν παροπλισμενα, ειτε φυτοζωουσαν στις γραμμες τους και απο οτι συμπεραινω (δικη μου υποθεση ειναι, αλλα πιστευω δεν απεχει απο την πραγματικοτητα), θα εχει συμφωνηθει ο πλοικτητης να παιρνει ενα μικρο ποσοστο των εσοδων οσο ταξιδευει το πλοιο και να εχει ολα τα τρεχοντα εξοδα και την επανδρωση η ΝΕΛ. αυτος πιστευω ειναι και ο λογος που δεν προχωρησε η συμφωνια με μιμμη/αλεκο αγουδημο για να βαλουν την τριηρη τα king & sky. οι αγουδημαιοι δεν ειναι χτεσινοι και θα ζητησαν cash. η πηνελοπη δοθηκε με κυβερνητικη παρεμβαση και (υποθετω) οτι θα παρει κατ'ευθειαν την επιδοτηση ο κυρ μιμμης.

ακουσαμε επισης για πολυδαπανες επισκευες σε υπερηλικα πλοια, αλλα το ευρος των επισσκευων δεν δικαιολογει το υψος των δαπανων που ακουστηκε. πχ βαφτιζεται ανακαινιση των εσωτερικων χωρων το οτι φορεσαμε καλυμματα στις σκισμενες πολυθρονες ή οτι καποιες φθαρμενες μοκκετες αντικατασταθηκαν με "ξυλινο" δαπεδο (που ειναι υλικο ευτελες και σχετικα οικονομικο). ειμαι πραγματικα περιεργος ποσο πραγματικα κοστισαν οι επισκευες και ποσο ειναι περασμενες στα βιβλια της ΝΕΛ.

αλλο παραδοξο ειναι οι εξαγγελιες για δρομολογηση ταχυπλοων παντου, σε μια εποχη που το πετρελαιο ανεβαινει, που δεν ταξιδευει ουτε μυγα και που τα συγκεκριμενα ταχυπλοα (μεγαλος αιολος) παντα ηταν παθητικα.

ρωτησε ο polman παραπανω τη εγιναν τα 15εκ κεφαλαιοκινησης. αν βαλεις κατω πετρελαια, επισκευες και αλλες υποχρεωσεις ή "υποχρεωσεις" του τελευταιου εξαμηνου, πρεπει να τελειωσαν.

πιστευω οτι στοχος ηταν να γινει ενα "εικονικο" συμμαζεμα συνοδευομενο απο επιθεση φιλιας προς τους απανταχου μυτιληνιους και μετα να γινει νεα ΑΜΚ που να απευθυνεται κυριως στο νησι (ειχε γινει και σχετικη εξαγγελια, γαρνιρισμενη απο οικολογικα πλοια, φωτοβολταϊκα και τουριστικες επενδυσεις).

οσο και αν αγαπατε το παρελθον της ΝΕΛ εκει στη μυτιληνη, να προσεξετε το παρον και το μελλον της και να ειστε προσεκτικοι αν σας ξαναζητησουν τα λεφτα σας.

αναρωτηθειτε απλα πως ειναι δυνατον εκει που ολοι οι αλλοι μπαινουν μεσα και μαζευονται (δενουν πλοια, πουλανε ταχυπλοα κλπ) μια εταιρεια να εχει κερδος.

Link to comment
Share on other sites

Το κανονι της δεκαετιας αρχισε να μυριζει. Ολοι το φοβομασταν και δεν ειναι καθολου καλη περιοδος να σκασει η κανονια. Μενει να επιβεβαιωθουν ολα αυτα για να αρχισουμε να κλαιμε...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά το χειρότερο από όλα είναι πως το διαφαινόμενο ναυάγιο της τριήρης θα πάρει μαζί του απίστευτα πολλούς ναυτικούς και τις οικογένειές τους που πίστεψαν σε αυτή τη φούσκα. :(

Link to comment
Share on other sites

γιατί βιάζεστε να βράσετε κόλυβα?,δηλαδή αποκλείεται να σταματήσουν οι ναυλώσεις και να συνεχίσει με τα ιδιόκτητα πλοία?,δεν λέω ότι είναι καλό σαν εξέλιξη ούτε για τις γραμμές ούτε για την εταιρεία,αλλα πιστεύω πως η ΝΕΛ δεν είναι GA ferries για τον απλό λόγο ότι η τράπεζα στην οποία ανήκει η εταιρεία δεν μπορεί να παραδώσει έτσι τα όπλα

Link to comment
Share on other sites

θα τις τα παρουν οι τραπεζες στις οποιες ανηκουν οι αλλες εταιρειες;). μια επισχεση στο μυτιληνη και ενα port state control στο θεοφιλο αρκουν. αν μεινουν δεμενα το καλοκαιρι νετα ολα. πλοια υπαρχουν να καλυψουν το κενο των πλοιων της νελ σε χιο μυτιληνη και αγονες ΒΑ αιγιου. το aqua jewel μπορει να συνεχισει και μονο του οποτε...

Link to comment
Share on other sites

Εκτός...και εάν αυτό το πρόθεμα συμβολίζει κάποιον εσωτερικό διαχωρισμό των ναυλωμένων πλοίων στα πλαίσια της ΝΕΛ.

Και με το Mr Shoppy One/Aqua Spirit τι γίνεται τελικά, θα έλθει ή όχι? Ή μήπως θα έλθει, αλλά όχι για τη ΝΕΛ?

Διαβάζοντας λίγο παρακάτω από το απόσπασμα που μας έβαλε ο enas chiotis, πρόσεξα ότι το Aqua Spirit (Mr Shoppy One) δεν περιλαμβάνεται στα ιδιόκτητα πλοία, αλλά στα ναυλωμένα. Και αυτό που συμπεραίνω είναι ότι το πλοίο αγοράσθηκε από άλλη εταιρεία και ναυλώθηκε στη ΝΕΛ. Μήπως τελικά πράγματι τα "AQUA" έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους?

[...]Ο στόλος της NEL GROUP αποτελείται από τα ιδιόκτητα επιβατηγά/οχηματαγωγά συμβατικά πλοία ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ, ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, από τα επιβατηγά/οχηματαγωγά ταχύπλοα - πλοία ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ καθώς και από το πλοίο TRADER πλοίο μεταφοράς γενικού φορτίου/εμπορευματοκιβωτίων.

Επιπλέον, η εταιρεία με τη μορφή εφοπλισμού, ενέταξε στο στόλο της τα επιβατηγά/οχηματαγωγά συμβατικά πλοία EUROPEAN EXPRESS, AQUA JEWEL, AQUA MARIA, AQUA SPIRIT, ΠΗΝΕΛΟΠΗ(έως τελος Απριλίου) , ARBERIA (έως τέλος Ιανουαρίου), OLYMPUS (πρώην ROPAX II), AQUA HERCULES (πρώην ROPAX I) και ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ, τα επιβατηγά/οχηματαγωγά ταχύπλοα πλοία ΑΛΚΥΟΝH, ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ καθώς και επέκτεινε τις δραστηριότητές της στη μεταφορά εμπορευμάτων με τα RO-RO πλοία ΜΥΚΟΝΟΣ, ΙΠΠΟΤΗΣ και ΚΟΛΟΣΣΟΣ

http://www.ase.gr/content/gr/Announcements/CompaniesPress/Press.asp?press_id=136593

Link to comment
Share on other sites

Shipfriends αποκλειστικό!

Μήπως ηρθε η ώρα της Ικαρίας Σάμου που πάντα υπήρχε στο μυαλό της νέας διοίκησης?

Εκτός από την Ικαρία-Σάμο, ήρθε η ώρα και για τα Χανιά (!!!), με τον original Κεντέρη (!!!). Τι άλλο θα δούμε…

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Αν ισχυουν αυτα τα δυο ανοιγματα τοτε η ΝΕΛ στρεφει καθαρα τα 'βελη' της εναντιον της ΑΝΕΚ-HSW και επιδιωκει να βαλει χερι στην κινηση του καλοκαιριου δυο μονοπωλειακων γραμμων των Κρητικων :rolleyes:

1.Χαλαει οριστικα δηλαδη του ΚΕΝΤΕΡΗ στο Πριντεζι :blink: ?

2.Θα περασουν αραγε τα αιτηματα αυτα απο το ΣΑΣ? Δεν νομιζω να ειναι τοσο απλο με το προσφατο joint service ΑΤΤΙΚΑ-ΑΝΕΚ.Και στο κατω κατω,στην ΝΕΛ σκανε μυτη τον Ιουνιο για να φυγουν τον Σεπτεβριο? Κοροιδα ειναι αλλοι που εχουν πλοια ολο τον χρονο?

3.Ολες οι εταιριες προσπαθουν να κανουν οικονομια στα δρομολογια τους,επιδιωκουν συνεργασιες και κινουνται συντηριτικα εστω κι αν ερχεται το καλοκαιρι-μονο η ΝΕΛ συνεχιζει τα ανοιγματα προς πασα κατευθυνση :ph34r:

4.Εχει χαθει το μετρο στην εταιρια και συνηθως αυτο δεν βγαινει ποτε σε καλο ;)

Link to comment
Share on other sites

Από ότι έφτασαν στα αυτιά μου με κάθε επιφύλαξη το ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι που θα έρθει Ικαρία Σάμο. Εκείνο που άκουσα από άλλη πηγή είναι ότι θα κάνει συνδυασμένα δρομολόγια από Πειραιά για Ικαρία Σάμο κι από Θεσσαλονίκη.

Ειδωμεν!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...