Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

3. Ενέκρινε ομόφωνα τις συμβάσεις γυμνής ναύλωσης και συμβάσεις χρονοναύλωσης που έχει συνάψει η Εταιρεία με τρίτους και ειδικότερα :

[...]και 12. με την εταιρεία “CHRYSES FINANCE CORPORATION” για το πλοίο “ARBERIA”.

Συμφωνα με αυτο το link το νεο του ονομα θα ειναι Amet Majesty :(

Επειδή τα έχω χάσει λιγάκι, μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει τι σόι ναύλωση είναι αυτή? Πότε το Arberia ταξίδεψε για λογαριασμό της ΝΕΛ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η ανακοίνωση αυτή λέει ότι το πλοίο εντάχθηκε στο στόλο της ΝΕΛ. Φόρεσε καθόλου τα σινιάλα της ΝΕΛ? Ρωτάω, γιατί δεν έτυχε να το δω με την τιμημένη τριήρη, όπως όλα τα άλλα ναυλωμένα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Φόρεσε καθόλου τα σινιάλα της ΝΕΛ? Ρωτάω, γιατί δεν έτυχε να το δω με την τιμημένη τριήρη, όπως όλα τα άλλα ναυλωμένα.

Και άλλο πλοίο που έχει ναυλωθεί η ΝΕΛ δεν έχει φορέσει τα σινιάλα της!! Πρόκειται για το Πηνελόπη του Αγουδημου. Πιθανόν όσο πλοία ναυλωθήκαν για μικρό διάστημα δε θα φορέσουν τα σινιάλα της ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Το γνωρίζω για το ΠΗΝΕΛΟΠΗ, αλλά δεν είναι ίδια περίπτωση, καθώς αυτό ναυλώθηκε εκτάκτως σε αντικατάσταση του ΘΕΟΦΙΛΟΥ, ενώ το ARBERIA ναυλώθηκε στα πλαίσια του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας.

Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας ανακοινώνει την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Αδριατική, εντάσσοντας στο στόλο της το Ε/Γ-Ο/Γ ARBERIA.
Link to comment
Share on other sites

Εδω και καποιες μερες δεν λειτουργουν οι online κρατησεις απο το site της ΝΕΛ.Εμαφνιζει μυνημα internal server error

Να πουμε οτι πλεον το συστημα λειτουργει κανονικα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

NEL LINES βάζει γραμμή πλεύσης και από τον Άγιο Κωνσταντίνο

Η NEL LINES, σε συνέχεια της προσπάθειάς της να ενώσει τα νησιά των Σποράδων με την κεντρική Ελλάδα, ανακοινώνει την έναρξη της γραμμής Αγ. Κωνσταντίνος – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος, με το Ε/Γ – Ο/Γ Ταχύπλοο Παναγία Πάρου.

Ενδεικτικά διανύει την απόσταση από Αγ.Κωνσταντίνο:

Για Σκιάθο σε 2 ώρες

Για Σκόπελο σε 3 ώρες και 10'

Για Αλόννησο σε 4 ώρες

Δείτε εδώ τα δρομολόγια

Θέλοντας να ενισχύσει την παρουσία της στο Αιγαίο, η NEL LINES δραστηριοποιείται σε νέες γραμμές, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Link to comment
Share on other sites

Η προθεσμία για τις προσφορές λήγει στις 31 Μαρτίου. Λέγεται ότι θα υπάρξουν 10 προσφορές, αλλά σήμερα γράφτηκε ότι θα υποβάλλει προσφορά η Stena σε συνεργασία με τον Όμιλο Κοτς. Εάν αληθεύει αυτό, δεν νομίζω ότι έχει πλέον ενδιαφέρον ο διαγωνισμός. :rolleyes:

Σήμερα που κληρώνει, τo shippax.se έχει στους τίτλους ειδήσεων ότι η ΝΕΛ κονταροχτυπιέται με τη Stena. Λέτε να γίνει η μεγάλη ανατροπή και να γεμίσει τιμημένες τριήρεις ο Βόσπορος?

Απ' ό,τι φαίνεται η ΝΕΛ εμπιστεύεται την κρίση μας ;) και δεν υπέβαλε προσφορά για την IDO, διαψεύδοντας τα περί μάχης με την Stena. Και πολύ καλά έκανε, γιατί μετά την προσφορά της κοινοπραξίας Koc-Stena θα θύμιζε το γνωστό ανέκδοτο με τον Καραμήτρο:rolleyes:

31/03/2011

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.

Ανακοίνωση

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. την 09.2.2011 ανακοίνωσε ότι συνέστησε, σε σύμπραξη με την τουρκική εισηγμένη εταιρία Rhea Girisim Sermayesi Yatirim Ortakligi A.S., την κοινοπραξία επενδύσεων IDO MARMARA EGE (εφεξής η "Κοινοπραξία"). Σκοπός της συνεργασίας ήταν η από κοινού συμμετοχή σε διαγωνισμό που προκήρυξε ο Μητροπολιτικός Δήμος Κωνσταντινούπολης και αφορούσε στην ιδιωτικοποίηση του 100% των μετοχών της εταιρίας IDO Istanbul Deniz Otobusleri Sanayi ve Ticaret A.S Η Κοινοπραξία σε συνεργασία με τους χρηματοοικονομικούς και φορολογικούς συμβούλους Ernst & Young και τους νομικούς συμβούλους-δικηγορικά γραφεία- McDermott Will & Emery, Pekin & Bayar και Ersoy Bilgehan πραγματοποίησε νομικούς και φορολογικούς ελέγχους παράλληλα με επιθεωρήσεις από εμπειρογνώμονες στα πλοία και τα λιμάνια που αφορούσαν την εν λόγω ιδιωτικοποίηση. Επιπλέον, η Κοινοπραξία πραγματοποίησε συνομιλίες και διαπραγματεύσεις με διάφορους Τούρκους και ξένους επενδυτές που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για συμμετοχή τους σε αυτή.

Κατόπιν των εκτεταμένων εργασιών προετοιμασίας που διεξήγαγαν τα μέλη της Κοινοπραξίας, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μια προσφορά που θα αντικατοπτρίζει πλήρως την αξία όλων των πάγιων περιουσιακών στοιχείων και τη μελλοντική ανάπτυξη πιθανών ευκαιριών της ΙDO Istanbul Deniz Otobusleri Sanayi ve Ticaret A.S απαιτεί περισσότερο χρόνο από ό,τι ο σημερινός διαγωνισμός έχει να προσφέρει στους ενδιαφερόμενους πλειοδότες. Υπό το πρίσμα των ανωτέρω συνθηκών, καθώς και με το ισχύον χρονοδιάγραμμα για την υποβολή της προσφοράς της οποίας η προθεσμία λήγει σήμερα την 31.3.2011, η Κοινοπραξία αποφάσισε να μην υποβάλει προσφορά, ωστόσο δηλώνει ότι εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για τα περιουσιακά στοιχεία της ΙDO Istanbul Deniz Otobusleri Sanayi ve Ticaret A.S και να συμμετάσχει με προσφορά σε περίπτωση που το χρονοδιάγραμμα ή η διαδικασία του εν λόγω διαγωνισμού αναθεωρηθεί.

ΧΑΑ

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον, η εταιρεία με τη μορφή εφοπλισμού, ενέταξε στο στόλο της τα επιβατηγά/οχηματαγωγά συμβατικά πλοία EUROPEAN EXPRESS, AQUA JEWEL, AQUA MARIA,· ΠΗΝΕΛΟΠΗ,· ARBERIA, OLYMPUS (πρώην ROPAX II), ROPAX I και ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ, τα· επιβατηγά/οχηματαγωγά ταχύπλοα πλοία ΑΛΚΥΟΝH, ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ και SPEED RUNNER II

http://www.nel.gr/index.asp?a_id=83&news_id=834

αυτό δεν μετράει?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το έχει δεν το έχει ναυλώσει (αλήθεια που χρησιμοποιήθηκε αυτό;) και στη ΝΕΛ τα οικονομικά στοιχεία προκαλούν ίλλιγγο. Στα πολύ θετικά η χρήση μεγαλου μέρους της ΑΜΚ για την αποπληρωμή μέρους των δανειακών υποχρεώσεων (αν κατάλαβα και καλά απ όσα διάβασα) καθώς και η μεγάλη αύξηση των πωλήσεων η οποία όμως δεν κατάφερε να αντιστρέψει (ιδού και το μέγιστο αρνητικό) τις ζημίες οι οποίες μάλιστα σημείωσαν και ανοδο. Που θα πάει αυτή η κατάσταση ένας Θεός το ξέρει και ίσως ούτε κι αυτος... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν καταλαβαινω πως γινεται οι ζημιες της ΝΕΛ να ιδιες με αυτες της ΜΙΝΟΑΝ οταν ο κυκλος εργασιων της ειναι το ενα τριτο(σχεδον)σε σχεση με των 'Κρητικων' :huh: Παρολαυτα βλεπουμε οτι ενω οι αλλες εταιριες 'μαζευονται' με οποιο τροπο μπορουν(περικοπη δρομολογιων,μειωση ταχυτητων κλπ)η ΝΕΛ συνεχιζει ακαθεκτη με τις ναυλωσεις και το ανοιγμα νεων γραμμων. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Στα πολύ θετικά η χρήση μεγαλου μέρους της ΑΜΚ για την αποπληρωμή μέρους των δανειακών υποχρεώσεων (αν κατάλαβα και καλά απ όσα διάβασα)

για την ΑΜΚ, να θυμισω αυτο το ποστ, αλλα και ολη τη συζητηση στις σελιδες 65-68 αυτου του θεματος. αυτο που υποστηριζαν ορισμενα οικονομικα sites (με γνωστωτερο και εγκυροτερο το euro2day), αλλα και ορισμενοι μικρομετοχοι της ΝΕΛ, ειναι οτι η τραπεζα στην οποια χρωσταγε κυριως η ΝΕΛ (η μιλενιουμ), δανεισε οσους συμμετειχαν στην ΑΜΚ (αλλοδαπες, υπαρακτιες, εταιρειες αν θυμαμαι καλα), ωστε να "σπασει" τυπικα ο κινδυνος. να μη φαινεται οτι η τραπεζα εχει δανεισει 140εκ σε μια συγκεκριμενη εταιρεια (ποσο που σαν ποσοστο των ιδιων κεφαλαιων της τραπεζας υπερεβαινε τα κατα το νομο προβλεπομενα και μπορουσε να προκαλεσει παρεμβαση της τραπεζας ελλαδος).

τωρα τα υπολοιπα ναυλωσεις χωρις νοημα, αυξησεις πωλησεων σε γραμμες, που η γενικοτερη εικονα της τοπικης οικονομιας δεν τις δικαιολογει, δαπανηρες επισκευες υπερηλικων πλοιων, ακαταπαυστες εξαγγελιες (οικολογικα πλοια, εξαγορα της IDO και ποιος ξερει, ισως αυριο και της Carnival :rolleyes:), αφορουν τους μετοχους, αλλα και ισως οσους σκεφτοναι να συμμετασχουν στην ΑΜΚ.

ειναι αποριας αξιο παντως αυτη η εταιρεια αντεχει τοσα χρονια και απολαμβανει τοσο υψηλης προστασιας. οσο για τις αγονες και το ποσο ψαρωνει το ΥΘΥΝΑΛ ακομη και σε φαρσες, καποιος θα βρεθει να τις κανει. στο κατω κατω και καποιες αγονες, εχουν λογο υπαρξης μονο οσο τις ζητα η εταιρεια.

να προσεχουν μονο οι φιλοι στη Λεσβο. πιθανον καποιοι να θελουν να εκμεταλλευτουν για μια ακομη φορα, την αγαπη τους για την πατριδα τους και για οτι προερχεται απο αυτην.

Link to comment
Share on other sites

Σε μια εποχή κρίσης που όλες οι εταιρείες του κλάδου έχουν επιλέξει τη συγκράτηση των εξόδων τους και την αποεπένδυση, η ΝΕΛ αποφάσισε πως είναι η κατάλληλη περίοδος για επέκταση. Τη στιγμή που οι κορυφαίες γραμμές της ακτοπλοΐας μπαίνουν μέσα, η ΝΕΛ επιλέγει την επέκταση της σε γραμμές που σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θα μπορέσουν να της επιφέρουν κέρδη.

Η ΝΕΛ το 2010 για κάθε 100 ευρώ που εισέπραττε από έναν επιβάτη, έβαζε και άλλα 21 για να τον μεταφέρει στον προορισμό του, δηλαδή τιμολογούσε 100 αυτό που της στοίχιζε 121. Με δεδομένο πως φέτος η κατάσταση έχει ξεκινήσει πολύ χειρότερα από πέρσι (40% υψηλότερες τιμές καυσίμων και μεγαλύτερη ύφεση), γίνεται απόλυτα κατανοητό πως όσο επεκτείνεται μια εταιρεία, τόσο περισσότερο ζημιογόνος θα είναι.

Παράλληλα με αυτές τις κινήσεις της επιβαρύνει και τις υπόλοιπες εταιρείες αφού όσο και μικρά να είναι τα μερίδια αγοράς που παίρνει στις νέες γραμμές στις οποίες δραστηριοποιείται (σε κάποιες μπορεί να μην είναι μικρά, αλλά και πάλι δεν θα είναι ικανά για να καταστήσουν τα πλοία βιώσιμα), αφαιρούν έσοδα από τους άλλους παίχτες που έτσι κι αλλιώς δεν έχουν κανένα περιθώριο για απώλειες.

Link to comment
Share on other sites

Τα σινιαλα υπαρχουν μονο και καποιοι Μυτιληνιοι που εχουν ελαχιστες μετοχες.
η σημερινή Νel έχει τόση σχέση με την Μυτιλήνη όση έχω κι εγώ με τα νησιά Σάντουιτς.

Σημερα το ΕΜΠΡΟΣ υπενθυμιζει στους Μυτιληνιους ποση σχεση εχει το νησι με την εταιρια

Διαβάζοντας τις οικονομικές καταστάσεις τής ΝΕΛ διαπιστώσαμε ποιοι είναι οι μεγάλοι μέτοχοι της εταιρείας. Πρόκειται για τους Ιωάννη Αβραντίνη με ποσοστό 37,11%, Απόστολο Οικονόμου με ποσοστό 29,36%, Γιώργο Ζέρδιλα με ποσοστό 24,47% και Μιχαήλ Μιλτιάδη - Βάγγερ με 5,73%. Το συνολικό ποσοστό των τεσσάρων είναι 96,67% κι όλοι οι παλαιοί μέτοχοι της ΝΕΛ μαζί κατέχουν το 3,33%.Οι Μυτιληνιοί μέτοχοι κατέχουν μετοχές που δεν φθάνουν ούτε στο 0,5% του συνόλου της εταιρείας.
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι Πρωταπριλιά...

Την πρόθεση της ΝΕΛ να δρομολογήσει τον Θεόφιλο και τον Αίολο Κεντέρη (τον αυθεντικό, όχι τους imitation), στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Μπρίντεζι, αναφέρει το shippax.se σε χθεσινό του δημοσίευμα.

Link to comment
Share on other sites

ναι για τον Κεντέρη κάτι είχε ακουστεί για τον ΤΕΟ μου φάνηκε περίεργο !

δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ την βρίσκω καλή ιδέα

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση συγκρότησης σε σώμα νέου Διοικητικού Συμβουλίου

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ βάσει των διατάξεων του άρθρου 2 της απόφασης 3/347/12.7.2005 του Δ.Σ. της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι κατά την συνεδρίαση του την 06.04.2011 συγκροτήθηκε σε σώμα ως ακολούθως: Μιλτιάδης–Μιχαήλ Βάγγερ του Αντωνίου, Πρόεδρος Δ.Σ., εκτελεστικό μέλος, Ιωάννης Αβραντίνης του Διαμαντή, Δ/νων Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος, Λύσανδρος–Γεώργιος Τζιλόγλου–Τζιλίδης του Ιωάννη Αντιπρόεδρος του Δ.Σ., εκτελεστικό μέλος, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος του Ιωσήφ, μη εκτελεστικό μέλος, Αθανάσιος Μαρκόπουλος-Ράντος του Κωνσταντίνου, μη εκτελεστικό μέλος, Ευστάθιος Βεντουρής του Γεωργίου-Ιωάννη, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος, Απόστολος Αθηναίος του Ιωάννη, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος.

Το ανωτέρω Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο έχει εκλεγεί δυνάμει της από 24.03.2011 απόφασης της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της Εταιρείας θα διοικήσει την Εταιρεία υπό την ανωτέρω νέα σύνθεσή του για τέσσερα (4) έτη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κάτι ασυνήθιστο αυτό, συμβαίνει αρκετά συχνά και στην ποντοπόρο ναυτιλία για παράδειγμα κάποιος πλοιοκτήτης να εκχωρεί τα δικαιώματά του είσπραξης ναύλου -ειδικά κάποιας μακροχρόνιας ναύλωσης- σε κάποια πιστώτρια τράπεζα. Οπωσδήποτε ως ένα σημείο υποδηλώνει την γνώμη της τράπεζας για τον πιστολήπτη αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, ούτε απαραίτητα σημαίνει κάτι άσχημο.

Link to comment
Share on other sites

Η εκχώρηση μελλοντικών εσόδων ή και είσπραξης τιμολογίων/επιταγών είναι κλασσικό χρηματοδοτικό προϊόν του τραπεζικού συστήματος και δεν αφορά μόνο τη ναυτιλία. Τα τελευταία μάλιστα χρόνια μεγάλο κομμάτι των χορηγήσεων βασίζεται σε αυτά τα προϊόντα. Από σούπερ μάρκετ, βιομηχανίες, εμπόριο, τα πάντα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Νέος κεντρικός πράκτορας της εταιρείας στη Χίο ο κ. Βίκτωρας Μουλάκης, πρώην κεντρικός πράκτορας της ΑΝΕΚ και πιο παλιά της SAOS...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
αμα κερδισουμε κανα τζοκερ θα φτιαξουμε και τα υπολοιπα :P

να ερθει το πλοιο κατω και βλεπουμε τι θα γινει με την μετασκευη..γιατι απο τοτε που αγοραστηκε μεχρι σημερα εχουν αλλαξει πολλα πραγματα....εαν ολα πανε καλα δεν βλεπω να γινονται πολλα πραγματα απο αποψη μετασκευης

Τι γινεται,εχουν πεσει αφραγκιες :D στην ΝΕΛ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...