Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το τελευταίο καιρό ο νέος εμπορικός διευθυντής (Κώστας Αγαπητός) πια της ΝΕΛ, είχε συναντήσεις με παλιούς πράκτορες του στις Κυκλάδες (πχ Πάρου)!! Πιθανότατα για να αναλάβουν τις πρακτορεύσεις των πλοίων της ΝΕΛ και τα πρώην πια της C-Link στις Κυκλάδες!!

Link to comment
Share on other sites

Τουλαχιστον για την Παρο δεν θα δυσκολευτει καθολου καθοτι ο ιδιος πρακτορας που ειχε καποτε σαν AGAPITOS EXPRESS FERRIES ειναι αυτος που ηδη πρακτορευει τη CLINK!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να πω κι εγώ την μπαρούφα μου... αν και δεν έχω σχέση με τη Μυτιλήνη και τη Χίο, είμαι πολύ πιο ικανοποιημένος που από αυτή τη συγχώνευση θα "ασπρίσουν" οι Παναγίες παρά να "κοκκίνιζαν" τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ κτλ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να ασπρισει ουτε να κοκκινισει κανενα. Μαλλον θα μεινουν οπως ειναι... Αλλα αυτο το μαλλον ειναι ακομα σε εισαγωγικα και οχι σιγουρο...

Εχει ιδρυθει μια νεα εταιρια η ''Β Διαχειριστικη'' (οπου Β μαλλον Βεντουρης)

που εχει ηδη αναλαβει την τεχνικη υποστιριξη στα 3 συμβατικα της ΝΕΛ και εχει δημιουρηθει και συνεργειο που θα οργανωσει και θα επιβλεπει την αλλαγη μηχανων στον Κεντερη. Η επομενη αμεση σκεψη ειναι μια αμμοβολη στο Θεοφιλο που μετα τη φετινη επισκευη παει 17 καμια φορα :D μπας και τα σταθεροποιησει. Ακομα δεν εχει ξεκαθαρισει το τοπιο με τους μικρους Αιολους. Παντως μαλλον δε θα βγουνε ουτε φετος. Ισως του χρονου σε δρομολογια το πολυ 3 Νησιων.. Το πρωτο ας πουμε Συρο-Μυκονο και το μικρο Σιφνο-Μηλο. Περα απο το δικτυο που θελουν να οργανωσουν καλα θα χτυπησουν πολυ και στις τιμες τον ανταγωνισμο. Περισσοτερα εν καιρω...

Link to comment
Share on other sites

Το παρακατω ανακοινωθηκε πριν λιγο στην ιστοσελιδα του χρηματιστηριου.

"ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Υπεγράφησαν σήμερα 3 Φεβρουαρίου δύο προσύμφωνα για την ρύθμιση των οφειλών της προς την τράπεζα Calyon και τις λοιπές πιστώτριες τράπεζες πράκτωρ των οποίων είναι η Calyon.

Σε συνέχεια της από 14 Δεκεμβρίου 2005 ανακοίνωσης, η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. ανακοινώνει προς το επενδυτικό κοινό ότι υπεγράφησαν σήμερα 3 Φεβρουαρίου δύο προσύμφωνα για την ρύθμιση των οφειλών της προς την τράπεζα Calyon και τις λοιπές πιστώτριες τράπεζες πράκτωρ των οποίων είναι η Calyon (CALYON, JP MORGAN CHASE BANK, NATEXIS BANQUES POPULAIRES, CREDIT FONCIER DE FRANCE και KBC BANK N.V.), οι οποίες ανέρχονταν κατά την 31/12/2004 σε ευρώ 94,5 εκ. περίπου και κατά την 30-9-2005 σε ευρώ 97,8 εκ. περίπου.

Οι βασικοί όροι της συμφωνίας αυτής προβλέπουν:

α) την εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών καταβολή ποσού ενός (1) εκατομμυρίου ευρώ προς την τράπεζα Calyon η οποία ενεργεί στην συγκεκριμένη περίπτωση ως πράκτωρ των λοιπών τραπεζών που συμμετέχουν στο δάνειο (CALYON, JP MORGAN CHASE BANK, NATEXIS BANQUES POPULAIRES, CREDIT FONCIER DE FRANCE και KBC BANK N.V.), και

β) την εντός προθεσμίας εξήντα (60) ημερών καταβολή ποσού τριάντα (30) εκατομμυρίων ευρώ προς την τράπεζα Calyon, με αντάλλαγμα την πλήρη εξόφληση των ανωτέρω δανείων και την απαλλαγή της Ναυτιλιακής Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. από τις δανειακές της υποχρεώσεις έναντι των ανωτέρω τραπεζών.

Η ανωτέρω συμφωνία επετεύχθη κατόπιν επίπονων διαπραγματεύσεων αφού συνεκτιμήθηκαν από όλες τις πλευρές όλοι οι παράγοντες και οι παράμετροι λόγω του ιδιάζοντος προβλήματος και εκτιμάται ότι είναι δίκαιη, ωφέλιμη και ρεαλιστική τόσο γιά την εταιρεία όσο και γιά τις πιστώτριες τράπεζες. Σε σχέση με την από 14 Δεκεμβρίου 2005 ανακοίνωση, επισημαίνουμε ότι στο κείμενο της συμφωνίας, όπως αυτό διαμορφώθηκε τελικώς, δεν περιλαμβάνεται εκχώρηση οιουδήποτε ποσού εξ αυτού που προσδοκάται ότι θα εισπραχθεί ως αποζημίωση στα πλαίσια της υποβολής αιτήματος αποζημιώσεως κατά της εταιρείας Pielstick.

Εφ? όσον ολοκληρωθεί η ανωτέρω συμφωνία και μετά την αφαίρεση των σχετικών εξόδων, η καθαρή θέση της εταιρείας αναμένεται να οφεληθεί κατά ευρώ 60 εκ. περίπου."

Πολυ σημαντικη εξελιξη για την πορεια της εταιρειας μου φαινεται αυτη.

Link to comment
Share on other sites

Κάλλιο 31 και στο χέρι, παρά 39 και καρτέρει ! Σωστοί ο Γάλλοι αγρότες (CALYON) :D

Και για να χαρίζουν οι Γάλλοι και άλλα 8 εκ. ευρώ, μάλλον...δεν...από Pielstick.

Όπως και νάχει η υπόθεση, τέτοιες καλές εξελίξεις για την ΝΕΛ, μάλλον, δεν τις περίμεναν ούτε οι πιό αισιόδοξοι στην εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν βλέπει κάτι το διαφορετικό ο Νηρέας ή κάνω κάτι λάθος αλλα εμενα μου φαίνεται για:

κάλλιο 31 και στο χέρι παρα 97,8 και καρτέρι

Η διαφορά των 60 εκατ. είναι εξωπραγματικό ποσό για να το "χαρίσουν" οι τράπεζες, αν γίνει οντως έτσι ας ανάψουν λαμπάδες και ας κάνουν και άγαλμα στον διαπραγματευτή που το κατάφερε, να μας πούνε και το όνομά του να τον έχουμε υπόψιν τον μικρό θεούλη.

επισημαίνουμε ότι στο κείμενο της συμφωνίας, όπως αυτό διαμορφώθηκε τελικώς, δεν περιλαμβάνεται εκχώρηση οιουδήποτε ποσού εξ αυτού που προσδοκάται ότι θα εισπραχθεί ως αποζημίωση στα πλαίσια της υποβολής αιτήματος αποζημιώσεως κατά της εταιρείας Pielstick

Επίσης φαίνεται να το πήρανε χαμπάρι οι τραπεζες πως απο εκεί λεφτά δεν θα έρθουν και βγάζουν την ουρά τους απέξω.

Link to comment
Share on other sites

Συγκρίνω την αρχική ανακοίνωση της συμφωνίας (14/12/2005) με την σημερινή.

Η αρχική ανακοίνωση για την συμφωνία με την CALYON έλεγε για 30 στο χέρι και 10% από την απαίτηση από την Pielstick (90+ εκ.).

Δηλαδή: 30 + 90/10 = 39 max.

Link to comment
Share on other sites

...αλλα εμενα μου φαίνεται για:

κάλλιο 31 και στο χέρι παρα 97,8 και καρτέρι

Η διαφορά των 60 εκατ. είναι εξωπραγματικό ποσό για να το "χαρίσουν" οι τράπεζες...

τα 97,8 τι ειναι; μηπως εκτος απο κεφαλαιο και τοκους εμπεριεχουν και τοκους υπερημεριας και αλλες επαυξησεις (πανωτοκια κοινως) και τωρα που η εταιρεια τα σκαει cash αυτα διαγραφονται;

Link to comment
Share on other sites

Ο διακανονισμός με τις τράπεζες είναι πράγματι πολύ καλός για τη ΝΕΛ. Τους λόγους που οι τράπεζες δέχτηκαν τους έχουμε αναλύσει το Δεκέμβριο. Όσο για τα 30 εκατομμύρια που απαιτούνται μέσα σε 60 ημέρες 2 πράγματα μπορούν να γίνουν (ή συνδυασμός αυτών).

· Δανεισμός (και κάνω μια πρόβλεψη πως μπορεί να δανειοδοτηθούν από την Nova Bank).

· Νέα αύξηση κεφαλαίου

Link to comment
Share on other sites

Ποιός ή ποιοί αγοράζουν τελευταία, σαν τρελλοί, ΝΕΛ?

Μόνο τις 4 τελευταίες μέρες έχουν αλλάξει χέρια περ. το 15% της εταιρείας...άσε από τιμή!

Να είναι εσωτερικές αγοραπωλησίες εν όψει εισόδου και άλλων (Αγαπητός κλπ)

ή λέτε να είναι κανένας άλλος ο οποίος μοσχοπουλάει εσχάτως?

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως με συνεχείς κυκλικές αγοροπωλησίες οδηγούν το χαρτί εκεί που θέλουν. Φυσικά και υπάρχουν καλά νέα και θετικές εξελίξεις τους τελευταίους 2 μήνες αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχουν ξεπεραστεί τα προβλήματα ώστε να δικαιολογείται 40% άνοδος της μετοχής σε 4 ημέρες και 300% σε λιγότερο από 3 μήνες…

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω ποιος πουλαει, αλλα αγοραζουν οι παντες ακομη και η "μαριδα".

ετυχα 2 φορες ωτακουστης συζητησεων μεταξυ ταλαιπωρων, που συνεστηναν ΝΕΛ γιατι θα ανεβει και αλλα παρομοια. τα παπαγαλακια κανουν καλα τι δουλεια τους φαινεται.

αληθεια η οικογενεια Γιαννατου εχει ακομη μετοχες; αυτες που ειχε παρει οταν πουλησε τη Med Link.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Τύπου ΝΕΛ

http://www.nel.gr/isite/page/176%2C1%2C0.asp?mu=&cmu=&thID=

Στο σημερινό δελτίο τύπου της εταιρίας αναφέρονται πολλά ενδιαφέροντα θέματα. Εγώ θα σταθώ στα οικονομικά αποτελέσματα της C-Link η οποία το 2005 είχε κύκλο εργασιών 14,6 εκατ. € και ζημιές 4,2 εκατ €… Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια (και τύχη) για να καταφέρει το νέο σχήμα να επιβιώσει και να οδηγηθεί στην κερδοφορία.

Link to comment
Share on other sites

Εν ολίγης,τo καλοκαίρι δεν θα πηγαίνουμε φτηνά στα νησιά μας και ως γνωστόν χωρίς τον Ολυμπιονίκη της Λέσβου. Εν πολλοίς, όλη η συνέντευξη του Δντή της ΝΕΛ..: http://www.chiostimes.com/online/portal.asp?cpage=ARTICLE&returnPage=INDEX&articleid=24927

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο τύπου

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. ανακοινώνει προς το επενδυτικό κοινό ότι υπεγράφη την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2006 σύμβαση τεχνικής διαχείρισης με την εταιρεία ΒΗΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Η ΒΗΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι εταιρεία του ν. 959/1979 και έχει ως αντικείμενο, μεταξύ άλλων, την διαχείριση κάθε είδους εμπορικών πλοίων με ελληνική ή ξένη σημαία.

Η σύμβαση αυτή αφορά τόσο τα συμβατικά όσο και τα ταχύπλοα πλοία της εταιρείας και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την τεχνική υποστήριξη, τον εφοδιασμό, το τμήμα πληρωμάτων και ασφαλίσεων, τις επιθεωρήσεις των πλοίων και την έκδοση πιστοποιητικών.

Πηγή: nel.gr

Σχόλιο: Το management της ΝΕΛ έχει εξελιχθεί σε οικογενειακή υπόθεση... και έξω να πέσουν τα σχέδια για την εταιρία, όλο και κάποιο κέρδος θα μείνει στην οικογένεια!!!

Αφού όλα τα παραπάνω τα αναλαμβάνει ένας εξωτερικός συνεργάτης, δεν θα πρέπει να περιμένουμε περικοπές θέσεων στην εταιρία?

Link to comment
Share on other sites

....Εχει ιδρυθει μια νεα εταιρια η ''Β Διαχειριστικη'' (οπου Β μαλλον Βεντουρης)

που εχει ηδη αναλαβει την τεχνικη υποστιριξη στα 3 συμβατικα της ΝΕΛ και εχει δημιουρηθει και συνεργειο που θα οργανωσει και θα επιβλεπει την αλλαγη μηχανων στον Κεντερη...

Kαποιοι εδω μας διαβαζουν... Και οτι μαθαινομε παρα τεταρτο μας το λενε και δεκα

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι το Porto ειναι κεντρικο μονο για το Ταξιαρχης και το Ilion ειναι κεντρικο για τα Μυτιληνη/Θεόφιλος. Δεν μου φαινεται παντως και πολυ σωστη κινηση αυτη, αφου ετσι δημιουργουν ανταγωνισμο μεσα στην ιδια την εταιρεια. B)

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη εάν είναι διαφορετικά κεντρικά πρακτορεία είναι καλύτερα για την εταιρεία!! Γιατί θα έχει δυο πρακτορεία που θα προσπαθούν να κόβουν περισσότερα εισιτήρια με τη ΝΕΛ αντί για την HSW, για να πάρουν τη προμήθεια!! Για αυτό οι πράκτορες δεν «θέλουν» να κόβουν πολλά εισιτήρια με την HSW γιατί έχει πάρει τις πρακτορεύσεις η εταιρεία η ίδια!

Link to comment
Share on other sites

Πηγη: "Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ"

Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2006 07:00

"Οι Γ. Βεντούρης και Κ. Αγαπητός αποκτούν μερίδιο στην εταιρεία

ΝΕΛ: Νέοι μέτοχοι και αγορά 5 πλοίων

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ εισέρχονται ως μέτοχοι στη ΝΕΛ οι εφοπλιστές Γιώργος Βεντούρης και Κώστας Αγαπητός, εισφέροντας τα πλοία τους. Οπως ανακοινώθηκε χθες από τη ΝΕΛ το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας κατά τη χθεσινή του συνεδρίαση αποφάσισε να προτείνει στη Γ.Σ. των μετόχων την απόκτηση δύο επιβατηγών οχηματαγωγών καθώς και τριών οχηματαγωγών πλοίων, τα οποία ανήκουν αντίστοιχα στον κ. Γιώργο Βεντούρη, αδελφό του Απόστολου, βασικού μετόχου και διευθύνοντος συμβούλου της ΝΕΛ, και τον κ. Κώστα Αγαπητό.

Με την κίνηση αυτή η ΝΕΛ επεκτείνεται και στην αγορά της Αδριατικής με τα πλοία «Polaris» και «Siren» της εταιρείας του κ. Γιώργου Βεντούρη, τα οποία δραστηριοποιούνται στις εν λόγω γραμμές.

Τα άλλα τρία πλοία είναι τα «Αegean Star», «Aegean Pearl» και «Aegean Sun» του κ. Κώστα Αγαπητού. Σημειώνεται ότι η διαδικασία προβλέπει ότι η εταιρεία αγοράζει τα πλοία και όχι τις εταιρείες στα οποία ανήκουν και οι μετοχές θα δοθούν στις εταιρείες που ανήκουν τα πλοία.

Το τίμημα για την αγορά των πέντε πλοίων θα καταβληθεί με έκδοση νέων κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ εκάστη, με τιμή διάθεσης 1,30 ευρώ εκάστη που θα προκύψουν από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με ιδιωτική τοποθέτηση λόγω της εισφοράς σε είδος.

Η συνολική αύξηση, τονίζεται στην ανακοίνωση, δεν θα υπερβεί το ποσόν των 23.000.000 ευρώ υπό τον όρο ότι το ποσό αυτό δεν θα υπερβαίνει την προσδιορισθείσα από τα κατά νόμο αρμόδια όργανα αξία, μειωμένη με τις υφιστάμενες δανειακές υποχρεώσεις των πλοίων κατά την ημερομηνία έγκρισης από την Γενική Συνέλευση των μετόχων.

Η πρόσκληση της Γ.Σ. θα γίνει όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία της εκτίμησης της αξίας των εισφορών σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των πλοίων αυτών είναι τα εξής:

- το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Polaris», σημαίας Κύπρου, μήκους 176 μέτρων, χωρητικότητας 546 επιβατών και 191 φορτηγών (12 μέτρων). Το πλοίο αυτό εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Ηγουμενίτσας και Μπάρι (Ιταλίας)

- το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Siren», σημαίας Κύπρου, μήκους 145 μέτρων, χωρητικότητας 925 επιβατών και 100 φορτηγών (12 μέτρων). Το πλοίο αυτό εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Ηγουμενίτσας και Μπάρι (Ιταλίας)

- το οχηματαγωγό «Αegean Star», ελληνικής σημαίας, μήκους 135 μέτρων, χωρητικότητας 95 φορτηγών (12 μέτρων). Το πλοίο αυτό είναι ναυλωμένο στην Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. με ημερήσιο ναύλο 7.500,00 δολ. και εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιά - Κύπρο - Χάϊφα

- το οχηματαγωγό «Aegean Pearl», ελληνικής σημαίας, μήκους 140 μέτρων, χωρητικότητας 154 φορτηγών (12 μέτρων). Το πλοίο αυτό είναι ναυλωμένο στην Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. με ημερήσιο ναύλο μέχρι 31/3 ύψους 7.800,00 δολ. και από 1/4/2006 με ημερήσιο ναύλο ύψους 7.200,00 δολ. και εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιά - Κύπρο - Χάιφα.

- το οχηματαγωγό «Aegean Sun», ελληνικής σημαίας, μήκους 137 μέτρων, χωρητικότητας 95 φορτηγών (12 μέτρων). Για το πλοίο αυτό έχει υποβληθεί αίτηση δρομολόγησης στη γραμμή Πειραιά Χίου Μυτιλήνης η οποία συζητείται στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αύριο 16/2.

Μετά την απόκτηση των πλοίων αυτών καθώς και των πλοίων της εταιρείας ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε., όπως ανακοινώθηκε την 30/1, η εταιρεία θα έχει οκτώ συμβατικά επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία, πέντε ταχύπλοα και τρία οχηματαγωγά. Τα πλοία αυτά με βάση το μέγεθός τους και τη χωρητικότητά τους καλύπτουν όλο το απαιτούμενο φάσμα για την ακτοπλοΐα και μπορούν να ανταγωνισθούν σε οποιαδήποτε γραμμή.

Με την κίνηση αυτή, η εταιρεία εκτιμά ότι θα αυξήσει σημαντικά τις πηγές των εσόδων της και παράλληλα με τις οικονομίες κλίμακος που θα προκύψουν, θα ενισχύσει την παρουσία της στις γραμμές που παραδοσιακά εξυπηρετεί, καθώς επίσης και ότι θα μπορεί καλύτερα να εκμεταλλεύεται τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προκύπτουν."

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δε μ αρεσουν καθολου αυτα. Και με πιασατε στον υπνο πρωι πρωι.

Μακαρι να τους βγει αυτη η κινηση εκτος κι αν αρχισουν τα αδερφια να τσακωνονται. Ε ρε γλεντια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...