Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Σίγουρα είναι καλύτερες προοπτικές από ότι στην MFD!! Διότι η ΝΕΛ είναι στο χρηματιστήριο, άρα θα μπορούν να πουλήσουν τις μετοχές με κάποιο κέρδος!! Και δε θα μείνουν παλιόχαρτα οπως στη HSW!! Διότι με την υποτίμηση της μετοχής της ΝΕΛ, άμα δείτε στο χρηματιστήριο έχει πάρει το «ανσασερ» και ανεβαίνει!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εκτος κι αν κανουν τη μεγαλυτερη φουσκα του αιωνα και βαλουν αυτοι λεφτα στην τσεπη και καποιοι μεινουνε με τη ψ.....ηφιακη στο χερι που λεει και ο Νικ Δε Γκρικ:):D

EDIT

Παντως με μια προχειρη ματια και διαβαζοντας απο το site της ΝΕΛ πλεον δε φαινεται αυτο σαν τετελεσμενο γεγονος.

Προτινεται λεει η αγορα... Οχι ανακοινωνει την αγορα. Αλλα αφου ετσι κι αλλιως αυτοι ειναι το ΔΣ της ΝΕΛ ποιος θα τους πει οχι... Ωχ Παναγια Μου τι τραβαμε μερες που ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Εγω νομιζω πως η πρωτη προτεραιοτητα της εταιρειας θα επρεπε να ειναι η ενισχυση της στην βασικη της γραμμη και η πληρης αναχαιτιση της HSW και του Νησος Μυκονος. Αν ολα τα παραπανω εχουν ως απωτερο σκοπο αυτο, εχει καλως. Αν οχι, μαλλον στραβα αρμενιζουν.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ συμπλέω με τον Ντίνο και λέω κι εγώ ότι δεν μου αρέσουν αυτά για πολλούς λόγους ειδικά για τον Γιώργο Βεντούρη.

Διότι αυτός έχει μια εταιρία η οποία πάει πάρα πολύ καλά πάρα τις αντιξοότητες τις σημερινής εποχής οπότε δεν βλέπω να υπάρχει λόγος για ανάληψη ενός νέου επιχειρηματικού ρίσκου.

Όπως λέει ο Ντίνος τα αδέρφια είμαι περιέργος να δω ως πότε θα είναι ενωμένα μιας και η προιστορία δεν τους ευνοεί.

Ο κερδισμένος της υπόθεσης είναι ο Κ.Αγαπητός ο οποίος παρα τις επίμονες προσπαθειες εισόδου εκ νέου στα ακτοπλοικά δρώμενα συνάντησε εμπόδια από την ηγεσία του ΥΕΝ.Τώρα τα 3 βαπόρια που δίνει στην ΝΕΛ και υπό τα σινιάλα της ανοίγει ο δρόμος της πλήρους εκμεταλευσης των συγκεκριμενων πλοίων.

Τέλος πάντως όσο η τριανδρία είναι ενωμένη θα πηγαίνει καλά και η εταιρία διότι και οι 3 εχουν πολλά χρόνια εμπειρίας στην ακτοπλοία.Αν τυχόν όμως για κάποιο λόγο τα σπάσουν τότε δεν ξέρω τι θα γίνει.

Link to comment
Share on other sites

To Athens δεν αναφερεται πουθενα μιας και το εφερε η κουβεντα.. Τι γινεται εδω; Μας χαιρεταει προωρα η θα συνεχισει να τιμαει το Β στην Αλβανια; Παντως για το Polaris και το Siren μου ακουστηκε και μενα πολυ περιεργο. Γιατι ειναι δυο βαπορακια που δουλευουνε ησυχα και βγαζουνε το ψωμακι τους τοσα χρονια και ταιζουν ολη την εταιρια.. Αν περιμενουνε τωρα να ταισουνε Κεντερηδες και Παναγιες τρεχατε ποδαρακια μου.

Με εχει φαει η αγωνια απο το πρωι που εσκασε η ειδηση να δω τι θα γινει στο μελλον.. Αλλα ετσι που τρεχουνε οι εξελιξεις φοβασαι να ξημερωσεις :)

Μπορει να βρεθεις συγχωνευμενος με κανενα αλλο μεσα στο σπιτι σου :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

η ΝΕΛ με ανακοινωση στο ΧΑΑ διευκρινιζει για τις μεταβιβασεις των 5 υπο αποκτηση πλοιων.

Σε απάντηση της από 20/2/2006 επιστολής του Χ.Α και σε συνέχεια της από 16/02/2006 ανακοίνωσης της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), η ΝΕΛ γνωστοποιεί τα εξής σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς των υπό αγορά πλοίων:

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας κατά τη συνεδρίαση του της 15ης Φεβρουαρίου 2006 αποφάσισε όπως προτείνει σε προσεχή Γενική Συνέλευση των μετόχων την απόκτηση δύο επιβατηγών πλοίων (Ε/Γ-ΟΓ POLARIS το οποίο ανήκει στην ENFOLD SHIPPING COMPANY LIMITED με έδρα την Κύπρο μέτοχοι της οποίας είναι η ELPICO NOMINEES LIMITED και ΕLPICO TRUSTEES LIMITED κατά 50% έκαστος και Ε/Γ-ΟΓ SIREN το οποίο ανήκει στην SIRENTER SHIPPING LIMITED με έδρα την Κύπρο μέτοχοι της οποίας είναι η ELPICO NOMINEES LIMITED κατά 20% και ο κ. Γιάγκος Χατζηγιάγκου κατά 80%, καθώς και τριών οχηματαγωγών πλοίων (Ο/Γ AEGEAN STAR το οποίο ανήκει στην εταιρεία ΔΑΙΔΑΛΟΣ Ναυτική Εταιρεία με έδρα τον Πειραιά, μέτοχοι της οποίας είναι ο κ. Κωνσταντίνος Αγαπητός κατά 99% και ο κ. Ευάγγελος Αντωνάτος κατά 1%, Ο/Γ AEGEAN PEARL το οποίο ανήκει στην εταιρεία ΠΑΣΙΦΑΗ Ναυτική Εταιρεία με έδρα τον Πειραιά, μέτοχοι της οποίας είναι ο κ. Κωνσταντίνος Αγαπητός κατά 99% και ο κ. Ευάγγελος Αντωνάτος κατά 1%, Ο/Γ AEGEAN SUN το οποίο ανήκει στην εταιρεία ΜΕΛΩΔΙΑ Ναυτική Εταιρεία με έδρα τον Πειραιά, μέτοχοι της οποίας είναι ο κ. Κωνσταντίνος Αγαπητός κατά 99% και ο κ. Ευάγγελος Αντωνάτος κατά 1%). Το τίμημα για την αγορά των πλοίων αυτών θα καταβληθεί με έκδοση νέων κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ εκάστη, με τιμή διάθεσης 1,30 ευρώ που θα προκύψουν από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με ιδιωτική τοποθέτηση λόγω της εισφοράς σε είδος. Μετά την αποτίμηση της Επιτροπής σύμφωνα με το άρθρο 9 του κ.ν 2190/20, όπως προβλέπεται, το Δ.Σ θα συγκαλέσει Γενική Συνέλευση μετόχων προκειμένου να ανακοινώσει τα συγκεντρωθέντα στοιχεία θέτοντας στην έγκριση της Γενικής Συνέλευσης την Αύξηση μετοχικού με ιδιωτική τοποθέτηση με εισφορά. Ταυτόχρονα με την πρόσκληση για την σύγκληση της Γενικής Συνέλευσης το Δ.Σ θα αποστείλει έκθεση στο Χρηματιστήριο Αθηνών σύμφωνα με το άρθρο 289 του κανονισμού. Η ενσωμάτωση των πέντε (5) αυτών πλοίων στο στόλο της ΝΕΛ θα ενδυναμώσει τη θέση της εταιρείας στις γραμμές στις οποίες δραστηριοποιείται και θα συμβάλει στην επέκταση της δραστηριότητας της σε νέες γραμμές. Η εκμετάλλευση των πλοίων αυτών θα συντελέσει στην αύξηση του κύκλου εργασιών της Εταιρείας ενώ ταυτόχρονα η δημιουργία οικονομιών κλίμακας θα έχει ως αποτέλεσμα την οικονομικά αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του στόλου.

την διαδικασια την εχουμε ξαναδει το 1999.

εκεινο που με εκανε να λυθω στα γελια ειναι τα ονοματα των εταιρειων του Κ.Αγαπητου. πασιφαη & δαιδαλος. λιγη φαντασια ρε παιδια:D

Link to comment
Share on other sites

Νέα συμφωνία για τη ΝΕΛ

Από την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Χθες Πέμπτη, τρεις ημέρες πριν την έκτακτη γενική συνέλευση της ΝΕΛ, η εταιρεία υπέγραψε σύμβαση εκχώρησης των εμπορικών καταστημάτων των πλοίων της στην εταιρεία Α.S. Company. Στα εμπορικά καταστήματα θα υπάρχουν όλα τα είδη, που προσφέρουν τα καταστήματα ψιλικών και φυσικά μεγάλη γκάμα παιχνιδιών, που προσφέρει η εταιρεία A.S. Company.

Σε επιστολή προς το Χρηματιστήριο η ΝΕΛ σημειώνει ότι: «η ΝΕΛ ανέθεσε τη λειτουργία στο καθένα από τα πλοία της ενός καταστήματος - σημείου πώλησης στην A.S. Company έναντι τιμήματος αναλόγου των πραγματοποιούμενων πωλήσεων. Η συνεργασία αυτή αποβλέπει πρωτίστως στη βελτίωση και αναβάθμιση των παρεχομένων στο επιβατικό κοινό υπηρεσιών μέσα στα πλοία της Εταιρείας. Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι δύο χρόνια, από την υπογραφή της με δυνατότητα παράτασης για δύο ακόμη έτη.

Link to comment
Share on other sites

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, για την ενημέρωση του επενδυτικού κοινού και των μετόχων της που θα λάβουν μέρος στη Γενική Συνέλευση της Εταιρείας την προσεχή Κυριακή 26 Φεβρουαρίου, ανακοινώνει ότι:

Σχετικά με την προτεινόμενη εξαγορά του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. από τη ΝΕΛ, διενεργήθηκε αποτίμηση των μετοχών της εξαγοραζομένης κατά την 31/12/2005 από την εταιρεία (Συνεργαζόμενοι Ορκωτοί .Λογιστές Α.Ε.Ο.Ε). Σύμφωνα με την αποτίμηση αυτή, η αξία της μετοχής της εξαγοραζομένης Εταιρείας αποτιμάται στο ποσό των 0,68 Ευρώ ανά μετοχή, ενώ η αξία της Εταιρείας αποτιμάται στο ποσό των 4.560.373 Ευρώ (με εύρος διακύμανσης ±10%). Το τίμημα που θα πληρωθεί για την εξαγορά της Εταιρείας ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. θα ανέλθει σε Ευρώ 3 εκατ και θα χρηματοδοτηθεί με τραπεζικό δανεισμό, σύμφωνα με προηγούμενη ανακοίνωση της ΝΕΛ. Η έκθεση αποτίμησης επισυνάπτεται στην παρούσα ανακοίνωση για την πληρέστερη ενημέρωση των μετόχων και του επενδυτικού κοινού.

Σχόλιο: Η έκθεση αποτίμησης είναι 30 σελίδες... όταν τη μελετήσω θα επανέλθω με σχόλια!!!!

Link to comment
Share on other sites

Απο τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τα πλοία της εταιρείας εκτιμήθηκαν από ειδικούς οίκους ως εξής:

Το «Παναγία Χοζοβιώτισσα» 1.275.000 ευρώ το «Παναγιά Τήνου» 1.250.000 ευρώ, το «Παναγιά Ψαριανή» 750.000 ευρώ το ταχύπλοο «Παναγιά Θαλασσινή» 16.250.000 ευρώ και το επίσης ταχύπλοο «Παναγιά Πάρου» 16.250.000 ευρώ. Τα γραφεία της εταιρείας έχουν αποτιμηθε από την ειδική εταιρεία σε 573.000 ευρώ έναντι αξίας βιβλίων 639.585 ευρώ.

Για δείτε πόσο αποτιμήθηκαν τα πρώην καμάρια της C-Link!! Πως της βλέπετε τις τιμουλες??

Link to comment
Share on other sites

τελικα δεν ξερω αν τα εκτακτα δρομολογια για δυτ.κυκλαδες που εκαναν τα Μυτιληνη και Θεοφιλος ωφελησαν την εικονα της εταιρεια (γιατι μονο απο θεμα εικονας και κοινωνικης ευαισθησιας μπορουσε να σκεφτει καποιος να κανει δυο τετοια δρομολογια) ή την δυσφημησαν για αλλη μια φορα, αφου το προγραμματισμενο δρομολογιο της κυριακης εγινε με 9!!!!ωρες καθυστερηση και με την σιγουρια(απο πλευρας νελ) οτι οι επιβατες δεν εχουν αλλη εναλλακτικη λυση, αφου το Νησος Μυκονος τη κυριακη εχει αναχωρηση μονο απο Μυτιληνη και Χιο.Τα ρεπορταζ που εδειξαν τα δελτια ειδησεων σχετικα με τα χθεσινα συμβαντα στο λιμανι νομιζω οτι αρκουν για να απαντησουμε οτι δεν ωφεληθηκε πουθενα η εταιρεια με αυτα τα εκτακτα.Αντιθετα δημιουργησε και αλλους δυσαρεστημενους που τους χανει πλεον απο πελατες.τι να σου κανει τελικα η βροχη ανακοινωσεων για οτιδηποτε σημαντικο και ασημαντο γινεται , αν ακομα και μετα την αλλαγη της διοικησης αποδεικνυει συνεχως οτι δεν ειναι σοβαρη εταιρεια.:)

Link to comment
Share on other sites

Εχεις απολυτο δικιο.. Βεβαια ο προγραμματισμος αλλα ελεγε.. Μαλλον αυτοι που επελεξαν το Μυτιληνη να παει Δυτικες δεν ηξεραν οτι το βαπορι δεν εχει μπομπες ουτε να παρει πανω τις αγκυρες ουτε να βιραρει καβους ισως επειδη εχει να δεσει για επισκευη 3 χρονια. Οτι δεν ειναι δυνατον με αυτες τις συνθηκες να κρατηθει σε Μηλο Σιφνο και Κιμωλο..

Οταν ο καιρος στη Σιφνο καπελωνει το μωλο και δε βλεπεις που πρεπει να δεσεις τι φταιει το βαπορι τι φταει το πληρωμα τι φταιει η εταιρια.. Σε καμια περιπτωση δε δικαιολογω την 9ωρη καθυστερηση μην τρελαθουμε. Αν μου τυχαινε εμενα τετοιο πραμα θα ειχα βουλιαξει το πλοιο με την αφιξη του στον Πειραια σαν καφρος που ειμαι :)

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη του ΜΥΤΙΛΗΝΗ από δυτικές κυκλάδες(πλην Κύθνου) με 392 επιβάτες και φουλ μέχρι τα μπούνια γκαράζ.

Ως και η Κίμωλος είχε ξεκοτσάριστο και ενδεικτικά να πω ότι από Σίφνο πήρε 24 φορτηγά και από Σέριφο 14 το πλήθος αυτών συλοφόρων.

Oπως λεει και αλλου ο Ηλιας η εταιρια μαλλον βγηκε κερδισμενη τοσο οικονομικα οσο και σε οτι αφορα την εικονα της σε διαφορους φορεις απο αυτη την υποθεση παρα τις αντιδρασεις λογω καθυστερησης. Οποιος ηθελε να παει με το Μυκονος μπορουσε να παει κανενας δεν τον πιεσε. Αλλωστε το Μυτιληνη εδω και 13 χρονια δεν εχει δωσει ποτε δικαιωματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν και οι άφρονες οι οποίοι μόλις δουν κάμερες πάνε να καταγγείλουν.

Να δεχθώ να διαμαρτυρηθεί ο επιβάτης για Χίο ή Μυτιλήνη που έμεινε 8 και 9 ώρες επάνω στον μόλο χειμωνιάτικα πόσο μάλλον αν δεν έχει σπίτι στην Αθήνα αλλά δεν μπορώ να δεχθώ διαμαρτυρίες από τους επιβάτες των δυτικών κυκλάδων που στο κάτω κάτω εξυπηρέτηση έκανε το βαπόρι ήταν στα νησιά και έβλεπαν τις καιρικές συνθήκες και το ζόρι που τράβηξε το βαπόρι και που αν τελικά δεν πήγαινε σήμερα θα ήταν ακόμα στα νησιά ο κόσμος.

Για την εταιρία το μόνο που θα πω είναι ότι μέχρι τις 10:30 το βράδυ όταν και έφυγε το βαπόρι από την Σέριφο δεν μπορούσαν να ξέρουν πότε ακριβώς θα φτάσει το βαπόρι και μόνο υποθέσεις μπορούσαν να κάνουν.

Δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι θα περίμενε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ένα μισάωρο το ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ να βγει από το λιμάνι ή και σε κάθε λιμάνι το περίμενε ένα 10λεπτο ούτε μπορούσε να προγραμματίσει κάτι όταν με 8αρι γαρμπή στην Σίφνο για παράδειγμα κάνεις δεύτερη μανούβρα στην μέση της φόρτωσης αφού δεν κρατιόταν το βαπόρι και έχεις να βάλεις 24 φορτηγά ξεκοτσάριστα και μη σε έναν ανύπαρκτο μόλο.

Link to comment
Share on other sites

Σε σώμα συγκροτήθηκε το διοικητικό συμβούλιο της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου. Η σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας είναι η εξής:

Σηφάκης Ιωάννης - Πρόεδρος

Παπαγεωργίου Θεοχάρης - Αντιπρόεδρος

Βεντούρης Απόστολος - Διευθύνων Σύμβουλος

Δημητρουλόπουλος Ανδρέας - Εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Καββαδίας Σωκράτης - Μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Ζούρος Ιωάννης - Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Κουντσούρος Μιχαήλ - Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

Ακουσα ότι στην εταιρία επιστρέφει ο καπτα Χρισστοφορος ο Κοτσαμπάς σαν σύμβουλος(όχι διοικητικός).Και λέω επιστρέφει διότι ουσιαστικά το κουμάντο το έχουν αναλάβει οι Βεντουραίοι κι ο Γιώργος που ήταν πολλά χρόνια στην εταιρία του.:)

Ξερει κανείς κάτι γι αυτό το θέμα?

Πάντως η εμπειρία του καπτα Χριστόφορου στα ακτοπλοικά δρώμενα είναι τεράστια και σίγουρα αν τελικά ισχύουν αυτά που άκουσα θα βοηθήσει σημαντικά την εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

η ΝΕΛ ξαναδινει διευκρινησεις στο ΧΑΑ για την αγορα της Sealink. συγνωμη C-Link ηθελα να πω:( .

Σε απάντηση της από 27/2/2006 επιστολής του Χ.Α., η εταιρία ενημερώνει για τα ακόλουθα:

Α) Κατά την άποψή μας, η αλλαγή χρήσης αντληθέντων κεφαλαίων ύψους 3.530.000 ευρώ που αποφασίστηκε από την έκτακτη ΓΣ της 26.2.2006, δεν εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 284 του Κανονισμού Χ.Α. καθόσον αφενός δεν αφορά σε εξαγορά κλπ. αλλά και αφετέρου το ποσό της αλλαγής είναι κατώτερο του 20% του συνόλου των αντληθέντων κεφαλαίων μείον των εξόδων διάθεσης, ύψους 18.936.358,19 ευρώ.

Β) Κατά την άποψή μας, η εξαγορά της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε δεν εμπίπτει στο άρθρο 287 του Κανονισμού Χ.Α. καθόσον, σύμφωνα με την πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη λογιστική κατάσταση της ΝΕΛ που ήταν και είναι αυτή της 30/9/2005 το τίμημα της εξαγοράς (3εκατ.) δεν υπερβαίνει το 30% των ιδίων κεφαλαίων της. Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων της 30/09/2005 ήταν 12.131.607,92 ευρώ. Η εν λόγω εξαγορά θα πραγματοποιηθεί με τραπεζικό δανεισμό και ως εκ τούτου δεν εμπίπτει ούτε στις διατάξεις του άρθρου 289 του Κανονισμού του Χ.Α. Εφιστούμε επίσης την προσοχή σας στις πληροφορίες που έχουμε ήδη παράσχει στο επενδυτικό κοινό και τους μετόχους μας σχετικά με την εν λόγω συναλλαγή.

Γ) Το Διοικητικό συμβούλιο εξετάζοντας την συγκεκριμένη πρόταση της εν λόγω εξαγοράς θεώρησε ότι ήταν προς συμφέρων της εταιρείας και των μετόχων της. Η εν λόγω εξαγορά εγκρίθηκε ομόφωνα από την Γενική Συνέλευση των μετόχων της 26/02/2006.

Link to comment
Share on other sites

Ασχετη ερωτηση αλλα μπορει να ξερει καποιος να μου απαντησει,γιατι στα πλευρα των πλοιων Μυτιληνη και Θεοφιλος δεν εχουν γραψει ακομα το ονομα της εταιρειας, μετα απο τοσο καιρο που εχει σβηστει το LG?:)

Link to comment
Share on other sites

Από το χθεσινό ΚΕΡΔΟΣ

Αύξησε τα ποσοστά του στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ο κ. Απόστολος Βεντούρης. Σύμφωνα με χθεσινή του ενημέρωση, η εταιρεία Edgewater Holdings Inc., η οποία ελέγχεται από τον ίδιο, κατείχε από 11/5/2005 7.589.160 μετοχές και δικαιώματα ψήφου της ΝΕΛ ΑΕ οι οποίες ήταν ενεχυριασμένες στην τράπεζα NovaBank AE και το δικαίωμα ψήφου επί αυτών κατείχε η τράπεζα NovaBank AE. Κατά την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΝΕΛ (24/11 - 8/12/2005), η εταιρεία Edgewater Holdings Inc. άσκησε τα δικαιώματά της και απέκτησε τις μετοχές που της αναλογούσαν, ήτοι 15.178.320 κοινές ονομαστικές μετοχές με δικαίωμα ψήφου Κατόπιν της άρσεως του ενεχύρου στις 28/2/2006, τα δικαιώματα ψήφου των 7.589.160 επέστρεψαν στην εταιρεία Edgewater Holdings Inc., με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός μετοχών και δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει η Edgewater να ανέρχεται σε 22.767.480 επί συνόλου 103.846.851 μετοχών, ήτοι ποσοστό 21,92%.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...