Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Αρχική Δημοσίευση από coyote

Ασχετη ερωτηση αλλα μπορει να ξερει καποιος να μου απαντησει,γιατι στα πλευρα των πλοιων Μυτιληνη και Θεοφιλος δεν εχουν γραψει ακομα το ονομα της εταιρειας, μετα απο τοσο καιρο που εχει σβηστει το LG?

Δεν βλέπω καμία πρόθεση να ξαναγραφτεί τό όνομα,ίσως ένα σενάριο είναι ότι περιμένουν κάποια νέα διαφήμιση.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μακαρι να μην ξανα δουμε διαφημησεις στις μπαντες των καραβιων της ΝΕΛ.Μιας και το εφερε η κουβεντα η συμφωνια ΝΕΛ-TIM για τους αιολους δεν θα εληγε σε τρια χρονια ξερει κανεις αν εχει ανανεωθει?

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ειναι θεμα χρονου να ξαναδουμε τις διαφημισεις. Οσο για τους Αιολους παραμενουν βαμμενοι στα χρωματα της εν λογω εταιρειας, τωρα δεν ξερω κατα ποσο αυτο εξακολουθει να αποτελει διαφημιση η το αντιθετο.

Link to comment
Share on other sites

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό ότι, το Δ.Σ αυτής κατά τη συνεδρίαση του 12ης Μαρτίου αποφάσισε, εν όψει της επικείμενης εξαγοράς, τη σύσταση Κοινοπραξίας με την εταιρεία ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. διάρκειας δύο ετών με έδρα στην Μυτιλήνη και υποκαταστήματα στον Πειραιά, στην οποία θα συμμετέχει η εταιρεία με όλα τα πλοία αυτής και με σκοπό την από κοινού εκμετάλλευση συγκοινωνιακών γραμμών προκειμένου να διευκολύνονται οι πωλήσεις με την ύπαρξη ενοποιημένου δικτύου πρακτόρων και ενοποιημένου εισιτηρίου.

http://www.nel.gr/isite/page/194%2C1%2C0.asp?mu=&cmu=&thID=

Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να σημαίνει αυτό? Μήπως παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η εξαγορά της C-Link?

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ αγορασε τη C-Link σαν εταιρια ολοκληρη. Που σημαινει οτι εχει το δικο της δικτυο πρακτορων το δικο της συστημα κρατησεων κτλ κτλ.. Επειδη ομως θελουν ολα να πηγαινουν σε ενα λογαριασμο χωρις παραλληλα να γινει απορροφηση της μιας απο την αλλη κανουν την κοινοπραξια και καθαρισανε. Απλα πραματα. Ισως ετσι γινει και με τα υπολοιπα πλοια που αγορασανε. Το καθενα δηλαδη να ανηκει με τον ενα η τον αλλο τροπο στη ΝΕΛ αλλα για λογιστικους λογους να τα δουλευουν κατω απο μια κοινοπραξια.. Δικες μου υποθεσεις ολα αυτα τωρα ε;:D

Παρομοια κατασταση με την Αττικα δηλαδη. Που εχει Μπλου Σταρ και Σουπερφαστ αλλα εκει δουλευουν λογιστικα σαν 2 ανεξαρτητες εταιριες. Αυριο αν θελει ο Παναγοπουλος μπορει να κανει κοινοπραξια Μπλου Σταρ και Σουπερφαστ στην Αδριατικη και να πηγαινουν ολα σε ενα λογαριασμο με ιδιο εισητηριο κτλ κτλ.. Λογιστικες νομιμες αλχημειες που λεει και μια ψυχη καλη του ωρα

Link to comment
Share on other sites

Απο τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ μετοχών στο προσωπικό αποφάσισε η επαναληπτική γενική συνέλευση των μετόχων της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), η οποία πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Κυριακή 12 Μαρτίου. Η διάρκεια του προγράμματος είναι δύο χρόνια και δικαιούχοι είναι τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου (εκτός των ανεξάρτητων μελών) και υπάλληλοι της εταιρείας και των συνδεδεμένων εταιρειών μετά την αξιολόγηση αυτών από το διοικητικό συμβούλιο. Η αντιστοιχία θα είναι μία μετοχή για κάθε Δικαίωμα, ήτοι θα χορηγηθούν συνολικά μέχρι 2.000.000 Δικαιώματα στους δικαιούχους.

Η τιμή άσκησης είναι η ονομαστική αξία πλέον 30% της διαφοράς (μεταξύ της μέσης χρηματιστηριακής τιμής μηνός Νοεμβρίου, πριν από την ημερομηνία άσκησης, μείον την ονομαστική αξία). Σε κάθε περίπτωση η τιμή άσκησης δεν θα υπολείπεται της ονομαστικής αξίας.

Ελπίζω το προσωπικό να μην τη πατήσει όπως στην MFD, που βάζανε όλες τις οικονομίες τους για να πάρουν χαρτιά!!

Link to comment
Share on other sites

Εκτος και αν υπηρχαν αλλοι λογοι πχ marketing λογιστικοι κτλ και αποφασισαν να κανουν αυτη την κινηση.. Αβυσσος η ψυχη του Αποστολου Β.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι πως κάτι έχει προκύψει στο θέμα της εξαγοράς και μπορεί να καθυστερήσει, γι αυτό ξεκινούν με την κοινοπραξία. Αλλιώς δεν βγάζει κανένα νόημα αυτή η κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανακοινώθηκαν σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας. Οι ζημιές ανέρχονται σε 12 εκατ ευρω από 7 εκατ ευρώ το 2004. Ένα σημείο που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι το κόστος των επισκευών που ανέρχεται σε 572 χιλ ευρώ για τα 4 πλοία. Ενδεικτικά σας αναφέρω πως το αντίστοιχο κόστος για τις υπόλοιπες εταιρίες του κλάδου είναι:

ΑΝΕΚ: 11,1 εκατ για 10 πλοία (1,1 εκατ ανά πλοίο)

MINOAN: 8,5 εκατ για 7 πλοία (1,2 εκατ ανά πλοίο)

BLUE STAR: 15,0 εκατ για 8 πλοία (1,9 εκατ ανά πλοίο)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί σου κάνει εντύπωση το κόστος των επισκευών!!

Πέρυσι κανένα από τα συμβατικά πλοία της δεν έδεσε κανένα για επισκευές!! :)

Οι οποίες επισκευές γινόντουσαν, πραγματοποιούνταν στο Πειραιά στις παραμονές των πλοίων!! :rolleyes:

Η επισκευή του Αίολου Εξπρές (αλλαγή Block μηχανής πληρώθηκε από τη Pielstick!!B)

Στους άλλους δυο Αιολους, οι επισκευές έγιναν από το πλήρωμα!!

Όποτε τι έξοδα να έχουν από επισκευές!!B)

Link to comment
Share on other sites

An ontos ine etsi, oi 'episkeves-sintirisis' aftes thimizoun merikes low budget aeroporikes eteries. Su exun ftino isitiro (vlepe Pireas-Xios) alla apo sintirisi apo do pan ki alloi...Ke meta exume ke ti logiki asto esti ki oso traviksun ta ploia. O sevasmos ston epivati pera apo to accomodation ke to service fenete ke sto kata poso kanis oti ine dinaton gia na tou eksasfalisis ena asfales taksidi me to na sintiris sosta ke taktika ta ploia sou. Eki aloste ine ke i diafora mias sovaris eterias apo mia...

Link to comment
Share on other sites

Ο κύκλος εργασιών στο 4ο τρίμηνο του έτους (το πρώτο τρίμηνο που υπήρχε ανταγωνισμός με το Νήσος Μύκονος) εμφανίζει μείωση κατά 40%. Το γεγονός αυτό επηρέασε σε μικρό βαθμό τα τελικά αποτελέσματα καθώς η βαρύτητα αυτού του τριμήνου είναι μικρή. Το θέμα είναι τι θα γίνει αν αυτή η τάση συνεχιστεί στο 2006.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το παραπάνω pdf είναι πολυσέλιδο σας επισυνάπτω το σχετικό άρθρο της Ναυτεμπορικής

ΜΕ ΖΗΜΙΕΣ ύψους 12,07 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 7,04 εκατ. ευρώ έκλεισε η χρήση 2005 για την εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, αφήνοντας όπως φαίνεται για πάντα πίσω της μία περίοδο αμφιλεγόμενης πορείας.

Το 2005 ήταν ένας σημαντικός χρόνος για την ΝΕΛ καθώς άλλαξε η μετοχική της σύνθεση με την ανάληψη ενός σημαντικού πακέτου μετοχών από το νέο μεγαλομέτοχο κ. Απόστολο Βεντούρη και μπήκαν οι βάσεις για μία νέα αναπτυξιακή ρότα της εταιρείας στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Η αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 19,1 εκατ. ευρώ, ήταν ο πρώτος σταθμός στη νέα πορεία για να ακολουθήσουν στις αρχές του 2006 η συμφωνία με την γαλλική τράπεζα Calyon για τη ρύθμιση δανειακών της υποχρεώσεων ύψους 97,8 εκατ. περίπου, με την καταβολή 31 εκατ. ευρώ περίπου, η εξαγορά της C-Link Ferries, και η αγορά στη συνέχεια πέντε πλοίων (τριών επιβατηγών και δύο φορτηγών). Οι κινήσεις αυτές άλλαξαν δραματικά όπως είναι φυσικό την εικόνα της εταιρείας.

Επίσης με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η ολοκλήρωση της υπόθεσης διεκδίκησης της απαίτησης από τη SEMT Pielstick ύψους 89,75 εκατομμύρια ευρώ. Πάντως το 2005 η ΝΕΛ εκτός από αύξηση ζημιών παρουσίασε και μείωση πωλήσεων.

Ειδικότερα ο κύκλος εργασιών της εταιρείας μειώθηκε από τα 49,3 εκατ. ευρώ στα 38,89 εκατ. ευρώ.Σύμφωνα με την έκθεση του διοικητικού συμβουλίου η μείωση οφείλεται στα λιγότερα δρομολόγια που εκτέλεσε η εταιρεία τα οποία ήταν 664 δρομολόγια έναντι 942 το έτος 2004 (-29,51%).

Οι επιβάτες που διακινήθηκαν από τα πλοία της εταιρείας ήταν 805.829 το 2005, κατά 26,73% λιγότεροι από τη χρήση του 2004. Ο αριθμός των διακινηθέντων οχημάτων ανήλθε σε 171.535 σε ισοδύναμες μονάδες κατά το 2005, έναντι 212.400 το 2004. Ωστόσο παρατηρήθηκε το 2005 αύξηση πληρότητας (κατά 4,03% ανά δρομολόγιο σε επιβάτες και 14,36% στα οχήματα) σε σύγκριση με το 2004.

Link to comment
Share on other sites

Το ενδιαφέρον είναι ότι μάλον το υπολογίζουν το Αίολος Κεντέρης για δρομολόγηση..

Από το site της ΝΕΛ:

Ανακοίνωση

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι υπογράφηκε σήμερα σύμβαση μεταξύ ΝΕΛ και V.S. Telecom (Εικόνα & Ήχος Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.) Η εν λόγω συμφωνία αφορά τα πλοία ΘΕΟΦΙΛΟΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ. Τα οφέλη εκτιμούνται και για τις δύο εταιρείες να είναι μεγάλα τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο και στην αναβάθμιση επιπέδου ποιότητα εξυπηρέτησης επιβατών που παρέχουμε στα πλοία μας. Η σύμβαση έχει κύρια σημεία την αναβάθμιση της ενδοεταιρικής επικοινωνίας και τηλεφωνίας, την τηλεφωνία του κοινού με προπληρωμένες κάρτες , την παροχή internet corner (Διαδικτυακής γωνιάς) για τους επιβάτες, την παροχή ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο από οποιοδήποτε κοινόχρηστο χώρο, σε συνεργασία με τράπεζα την λειτουργία μηχανής αυτόματης ανάληψης χρημάτων, την online συσκευή εξακρίβωσης πιστωτικών καρτών, και τη λειτουργία ενός fleet map, (χάρτη στόλου) για την συνεχή και ακριβή ένδειξη σε ηλεκτρονικό πίνακα της θέσης των πλοίων. Η συνεργασία αυτή αποβλέπει πρωτίστως στη βελτίωση και αναβάθμιση των παρεχομένων στο επιβατικό κοινό υπηρεσιών μέσα στα πλοία της Εταιρείας. Η ΝΕΛ εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης της συνεργασίας αυτής και στα άλλα πλοία της.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια της από 3/2/06 ανακοίνωσης γνωστοποιούμε στο επενδυτικό κοινό ότι η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε και οι πιστώτριες τράπεζες εκπρόσωπος των οποίων είναι η τράπεζα Calyon , συναποφάσισαν ,στο πλαίσιο της υφιστάμενης συμφωνίας , η αποπληρωμή του κεφαλαίου του ρυθμισμένου δανείου προς τις τράπεζες αυτές να γίνει ως εξής : α) άμεση καταβολή ποσού 3 εκατ. ευρώ το οποίο και καταβλήθηκε και β) καταβολή του υπολοίπου ποσού των 27 εκατ. ευρώ μέχρι την 5 Ιουνίου 2006.

Η επιτευχθείσα συμφωνία δημιουργεί τις απαραίτητες χρονικές και διαπραγματευτικές προυποθέσεις για την υλοποίηση του μεσοπρόθεσμου στόχου της διοίκησης της εταιρείας που είναι η ελαχιστοποίηση της χρηματοοικονομικής της επιβάρυνσης .

Πηγή: www.nel.gr

Η εταιρία έπρεπε μέχρι της 3 Απριλίου να πληρώσει 30 εκατομμύρια στις συγκεκριμένες τράπεζες κατόπιν του διακανονισμού που είχε συμφωνηθεί και προέβλεπε τη διαγραφή του υπόλοιπου χρέους των 60 εκατομμυρίων από πλευράς των τραπεζών. Για την αποπληρωμή όμως των 30 εκατ. χρειαζόταν νέο δάνειο το οποίο προφανώς δεν κατάφερε να πάρει και γι αυτό συμφώνησαν για παράταση.

Η έλλειψη δυνατότητας τραπεζικού δανεισμού είναι προφανώς και η αιτία που δεν μπορεί να γίνει προς το παρόν η εξαγορά της C Link (αφού χρειάζεται επιπλέον δάνειο).

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον, τα πράγματα δεν είναι και τόσο ρόδινα για την ΝΕΛ.

Τουλάχιστον τόσο, όσο τα παρουσίαζαν με ΑΜΚ, ρυθμίσεις χρεών, συγχωνεύσεις, εξαγορές κλπ.

Και εάν δεν έρθει σύντομα -για να μη πω άμεσα- ένα πλοίο ανταγωνιστικό του Μύκονος, τότε δεν βλέπω φως στο βάθος του τουνέλου.

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ ακόμα ακροβατεί.Μπορεί να μην είναι και με τα δύο πόδια στον γκρεμό όπως ήταν τον Σεπτέμβρη αλλά το ένα είναι ακόμα στον αέρα και θα χρειαστεί αρκετό καιρό για να πούμε ότι τελικά σώθηκε.

Τα λάθη των προηγούμενων ετών είναι συσωρευμένα πλέον και αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα.

Είδαμε ότι ενώ πέτυχε έναν αρκετά συμφέρον διακανονισμό ενέκυψε άλλο πρόβλημα με την μη χορήγηση νέου δανείου για την αποπληρωμή παλαιότερου.

Όσο δεν υπαρχουν λεφτά στο παντελόνι θα υπάρχουν μεγάλα προβλήματα μέχρι να μπορέσει αν μπορέσει να φτάσει στο σημείο ωστε να πει τουλάχιστον ότι είναι ίσα βάρκα ίσα νερά.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά συγνώμη δηλαδή!! Hellenic και Hellenic ακούω συνέχεια!! Ότι ο Μανούσης τους έχει φάει όλα τα φορτηγά το θυμάται κανένας; Ότι το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ φεύγει κι έρχεται κάθε μέρα πατημένο το θυμάται κανένας; Ξέρετε πολύ καλά ότι είμαι πολέμιος της λογικής και των μέσων της ΣΑΟΣ αλλά σε αυτόν τον τομέα τους έσκισε όλους. Κι αν το ΑΓΙΑΣΟΥ (που για Ro/Ro το προορίζει τελικά) έχει την ίδια κίνηση και οι αναχωρήσεις γίνουν 6 την εβδομάδα τότε θα κλαίει ο Βεντούρης στην αγκαλιά του Στρίτζη!!:rolleyes: Κι εμείς εδώ θα τη λέμε ο ένας στον άλλον αν το ΜΥΚΟΝΟΣ είναι καλύτερο από το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ή αν στα χαρτιά τα αποτελέσματα της HSW είναι καλύτερα από της ΝΕΛ ή αν αυτό που βλέπουμε είναι η ΝΕΛ με μάσκα οξυγόνου ή πέθανε κι έμεινε το φάντασμά της.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχναμε οτι υπαρχουν μεν οι τουριστες αλλα ειναι πολλοι αυτοι που προτιμουν τη ΝΕΛ ακριβως για το λογο του οτι ειναι πιο αργα τα πλοια της απο το ΜΥΚΟΝΟΣ.

Αλλοι τουριστες παλι (κυριως ξενοι) προτιμουν να πανε πιο αργα και να σωσουν και κανα ευρω.

Και μια παρατηρηση που εκανα στο καινουριο μου ποστο στον Πειραια πλεον...Οταν το ΜΥΚΟΝΟΣ εχει αφιξη ξημερωματα τις Παρασκευες και τα Σαββατα στη Μυτιληνη δυσκολα ο αλλος θα το επιλεξει μονο και μονο γιατι ειναι ενα πλοιο γρηγορο και καινουριο...Μεσα στο μικρο διαστημα που ειμαι εδω εχω ακουσει πολλες φορες τη φραση "Ωραιο μεν αλλα η ωρα που φτανει ειναι αβολη"

Τις υπολοιπες μερες συμφωνω οτι ειναι πολυ πιο βολικο το να φτανεις 9 το βραδυ απο την επομενη το πρωι...Αλλα αυτο θα φανει στη High season οπου εχει κοσμο για ολους...

Πρεπει να ομολογησω δε οτι ειδικα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειναι πολυ πιο αγαπητο στον κοσμο και το ζητουν πολυ περισσοτερο απ το ΜΥΚΟΝΟΣ...

Και βεβαια George το πιο σημαντιο ειναι η υποθεση ΣΑΟΣ οπως ακριβως την ανεφερες...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...