Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Tradewinds reported last night:

Nel and FBB friends again

Greek passengership owner Nel Lines and First Business Bank are to sign a new loan agreement for Nel’s 3,500-gt fast monohull Aeolos Express (built 2000) after reaching an out of court settlement.

In July Nel sued FBB for EUR 12.4m ($15.7m) plus interest and applied to the courts to invalidate loan agreements with the bank for a total of some EUR 23.4m. A countersuit was lodged by the bank, although this was never announced.

Now both companies say they have solved their differences and in the coming days FBB will draw up a new loan agreement for EUR 20,516,500. The contract will contain full recognition on Nel’s part of its debt to the bank, while a term included in an earlier agreement that led to the dispute will be withdrawn.

Nel had strongly objected to the inclusion of a term which provided that in case of default on the loan the bank had the right to take part of its money in the form of shares in the company.

Both sides have withdrawn their legal suits, saying they recognised that ‘the differences between them were due to incorrect information.”

Nel said it would be advised on the drawing up of the new seven-year loan agreement by George Xiradakis of XRTC business consultants.

By Gillian Whittaker in Athens

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύγκλιση Επαναληπτικής Έκτακτης Γ.Σ. την 17/10/2006

Λόγω μη επίτευξης της προβλεπόμενης από τον νόμο απαρτίας κατά την Έκτακτη Γ.Σ. των μετόχων της εταιρείας της 03/10/2006, το Δ.Σ. απεφάσισε την σύγκλιση Επαναληπτικής Έκτακτης Γ.Σ. την 17/10/2006.

Πηγη www.ase.gr

Link to comment
Share on other sites

εξωδικο στο Ναυτικό Επιμελητηριο ελλαδος απο την νελ γραφει το marinews.

Εχει ενδιαφέρον.. και περισσότερο η αποχώρηση των ενδιαφερομένων απο το σχήμα.. δηλαδή του Αγαπητού... λόγω του ότι οι προυποθέσεις έχιυν αλλάξει..

Link to comment
Share on other sites

Εχει ενδιαφέρον.. και περισσότερο η αποχώρηση των ενδιαφερομένων απο το σχήμα.. δηλαδή του Αγαπητού... λόγω του ότι οι προυποθέσεις έχιυν αλλάξει..
Συμφωνώ ότι όλα αυτά συμβαίνουν γιατί όχι μόνο οι προυποθέσεις έχουν αλλάξει, αλλά έχουν έρθει τα πάνω...κάτω.

Οπότε καιρός είναι να πάρουν πίσω και κανένα από τα παλιά τους πλοία. Η "πολυδιάσπαση" που λέμε και αλλού..

Ενδιαφέρον, επίσης, έχει η ευγενική αναφορά της ΝΕΛ...στον κ. Στρίντζη! Εκτός και εάν δεν πρόκειται για τον Γεράσιμο;)

Link to comment
Share on other sites

Αυριο στη Μυτιληνη η γενικη συνελευση της ΝΕΛ για να δουμε αν θα εχει απαρτια αυτη τη φορα η αν θα παμε στη τριτη και φαρμακερη επαναληπτικη

Link to comment
Share on other sites

Γενικά είναι ένα θέμα οι απαρτίες σε εισηγμένες. Παντως μην ανησυχείς. Οι πλειοψηφία των Γ.Σ. για σημαντικά θέματα εισηγμέων εταιρειών γίνονται με την μικρότερη απαρτία που ορίζει ο νόμος ενώ ακόμα και αυτή είναι και λίγο "στημένη" αφού πέφτουν τα τηλέφωνα σε χρηματηστιρικές εταιρείες και βγαίνουν εξουσιοδοτήσεις μετόχων (εν αγνοία τους) υπέρ συνήθως του μεγαλομέτοχου που αποφασίζει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσο σοβαρό και υγιές είναι να θέλεις να κάνεις μια τόσο μεγάλη αύξηση για συγκεκριμένο λόγο και να μη μπορείς να συγκεντρώσεις απαρτία ούτε καν στη δεύτερη ΄σύγκλιση ΓΣ. Δηλαδή αυτό τι σημαίνει? Αδιαφορία από τους μετόχους ? Και μια τόσο σοβαρή απόφαση θα ληφθεί από την μειοψηφία ?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αυτό τι σημαίνει? Αδιαφορία από τους μετόχους ? Και μια τόσο σοβαρή απόφαση θα ληφθεί από την μειοψηφία ?

Δεν ξερω τι συμβαινει με αλλες εταιριες εισηγημενες αλλα στη περιπτωση της ΝΕΛ οι μετοχοι δεν εχουν πλεον κανενα ενδιαφερον για τις γενικες συνελευσεις.Τωρα το γιατι συμβαινει αυτο οπως εχω ξαναπει ειναι μεγαλο θεμα.Η εταιρια απο οτι ξερω δινει free εισητηριο για Μυτιληνη μια μερα πριν και μια μερα μετα τη γενικη συνελευση(επιστροφη) προκειμενου οι μετοχοι να παρεβρεθουν.Απο την αλλη οι μετοχοι κατοικοι της Λεσβου δεν ξεπερνουν πλεον το 7% του συνολικου μετοχικου κεφαλαιου της εταιριας,συνηθως παρεβρισκονται καποιοι απο αυτους μετρημενοι στα δαχτυλα ομως ενω αλλοι εξουσιοδοτουνται.Και επανερχομαι στη τωρινη περιπτωση η Νελ εχει συγκαλεσει μεχρι τωρα 2 γενικες συνελευσεις οπου και στις δυο δεν εχει συγκεντρωθει η απαιτουμενη απαρτια αυτο σημαινει οτι η τριτη γενικη συνελευση θα λαβει αποφαση με οποιδηποτε ποσοστο και αν εχει συγκεντρωθει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσο σοβαρό και υγιές είναι να θέλεις να κάνεις μια τόσο μεγάλη αύξηση για συγκεκριμένο λόγο και να μη μπορείς να συγκεντρώσεις απαρτία ούτε καν στη δεύτερη ΄σύγκλιση ΓΣ. Δηλαδή αυτό τι σημαίνει? Αδιαφορία από τους μετόχους ? Και μια τόσο σοβαρή απόφαση θα ληφθεί από την μειοψηφία ?

Καλά δεν είναι και τόσο πρωτότυπο. Συνήθως έτσι γίνεται στις περισσότερες εταιρείες που έχουν προβλήματα και προσπαθούν να τα λύσουν με ΑΜΚ

Link to comment
Share on other sites

Ε, αφού έβγαλε μέχρι και Δήμαρχο Μυτιλήνης η ΝΕΛ...τώρα ποιός την πιάνει...θα τους αγοράσει όλους...:D

Και για όσους δεν κατάλαβαν...Δήμαρχος Μυτιλήνης εξελέγη ο πρώην Πρόεδρος της ΝΕΛ, ο Νάσος Γιακαλής...μετά από 4ετή αγρανάπαυση...βυθίζοντας στο πένθος...τον Αιολικό και τον Πολιχνίτο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη την πληροφορία, ότι ο Απόστολος και κάποιος ακόμα από το στενό συγγενικό του περιβάλλον (Βεντούρης και αυτός) θα βρεθούν πολύ σύντομα στην Ασία (μάλλον Hong Kong) για αγορά ενός πλοίου, πιθανότατα για την αντικατάσταση του Θεόφιλος.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανοτατα αν γινει αυτο που λες δε θα παει ουτε ο Αποστολος ουτε και κανενας συγγενης του. Μαλλον καποιος/καποιοι τεχνικος/τεχνικοι της εταιριας θα παει.

Link to comment
Share on other sites

ΙΔΡΥΣΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ NEL TRAVEL

Πιστή στην υπόσχεση που έδωσε η NEL Lines για τη διαρκή ανανέωση και την ταχύτατη εξέλιξη της, προχώρησε στην ίδρυση Γενικού Γραφείου Τουρισμού στην καρδιά του Πειραιά ονόματι “NEL TRAVEL”.

Πλέον οι πελάτες-επιβάτες μας έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται άμεσα και άνετα για όλα τα δρομολόγια και τις υπηρεσίες της NEL Lines, καθώς και για κρατήσεις και εκδόσεις όλων των αξιόλογων ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται δυναμικά η εταιρεία μας.

Αποδεικνύοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον για τους πελάτες της και επιδιώκοντας την άμεση επαφή, η NEL Lines προσφέρει στο επιβατικό κοινό:

•Όλους τους δυνατούς τρόπους άμεσων κρατήσεων και εκδόσεων εισιτηρίων,

•Δυνατότητα εξυπηρέτησης σε πέντε διαφορετικές γλώσσες,

•Άμεση επικοινωνία, με εξειδικευμένο προσωπικό.

Στοιχεία Γενικού Γραφείου Τουρισμού:

NEL TRAVEL

Άστιγγος 2 & Ακτή Τζελέπη

Πειραιάς 185 31 (Πλατεία Καραϊσκάκη)

Τηλ.: 210 41 15 015

Fax: 210 45 32 415

E-mail: [email protected]

Καθημερινές ανοιχτό από 08:00 έως 20:00

Σάββατο & Κυριακή ανοιχτό από 12:00 έως 20:00

Link to comment
Share on other sites

Η ώρα των αποκαλύψεων σήμερα στη 2η επαναληπτική συνέλευση της ΝΕΛ. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις που καθιστούν και τυπικά ανέφικτη την εξαγορά του 33,3% της HSW, περιμένουμε σήμερα να μάθουμε το πραγματικό επενδυτικό σχέδιο της εταιρίας. Λέω πραγματικό γιατί θεωρώ πως δεν υπήρχε ποτέ πραγματική πρόθεση για την εξαγορά της HSW, απλά αυτή η εκδήλωση ενδιαφέροντος εξυπηρέτησε άλλες σκοπιμότητες. Σίγουρα βέβαια θα διευκόλυνε τη διοίκηση της εταιρίας, η συνέλευση αυτή να γινόταν πριν από τις εξελίξεις της προηγούμενης εβδομάδας.

Μένει λοιπόν να δούμε τις προτάσεις της εταιρίας, αλλά και τον τρόπο χρηματοδότησης τους. Ενδιαφέρον έχει να μάθουμε αν θα γίνει τελικά η ΑΜΚ με τους όρους που έχουν αποφασιστεί (κάτι που φαντάζει αρκετά δύσκολο), ή αν η άντληση των απαιτούμενων κεφαλαίων θα γίνει με έκδοση ομολογιακού δανείου.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από steven

αλλαξε ο Μανωλιος και βαλε τα ρουχα του αλλιως.Αντι να κανουμε ΑΜΚ θα συναψουμε ομολογιακο δανειο.

Δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα, δεν έχει καμία σχέση η ΑΜΚ με το ομολογιακό δάνειο. Ο Χαμαιλέον εξηγεί τις διαφορές:

Από την άλλη πλευρά, ”μας τελείωσε” ξαφνικά και η ”μεγάλη αύξηση κεφαλαίου” που είχε προαναγγείλει η ΝΕΛ, γεγονός που μάλλον δεν ξάφνιασε κανέναν από τους γνώστες του χώρου, για δύο λόγους.

Πρώτον, τα χρήματα ήταν πολλά ( πάνω από 93 εκατ. ευρώ) και δεύτερον η τιμή που είχε προταθεί (1,5 ευρώ ανά μετοχή) ήταν έως και… εξωπραγματική δεδομένων των χρηματιστηριακών τιμών στις οποίες βρισκόταν η μετοχή όλο αυτό το διάστημα.

Προσέξτε όμως το εξής. Η Γενική συνέλευση δεν προχώρησε σε κάποια αλλαγή όρων της αύξησης, ή γενικότερα σε μια αύξηση μικρότερου ύψους.

Απλά δεν έλαβε καμία απόφαση για αύξηση, χωρίς να αιτιολογήσει στην ανακοίνωση της αυτή την ”αλλαγή πλεύσης”.

Την ανεπίσημη ”αιτιολόγηση” ότι μια αύξηση θα ήταν... χρονοβόρα την θεωρούμε ολίγον σαθρή για λόγους που θα αντιληφθείτε στη συνέχεια.

Ουσιαστικά ένα πράγμα έκανε αυτή η συνέλευση.

Μετέτρεψε την παλαιότερη απόφαση για έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου, (ΜΟΔ) ύψους έως 90 εκατ. ευρώ, ΥΠΕΡ των παλαιών μετόχων, (απόφαση που είχε λάβει από τις αρχές του… Ιουλίου η ΝΕΛ) σε απόφαση για μετατρέψιμο ομολογιακό, από το οποίο ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ οι… παλαιοί μέτοχοι.

Ωστόσο το οποιοδήποτε ομολογιακό δεν είναι υποκατάστατο της αύξησης κεφαλαίων, έως ότου- αν και όταν- μετατραπεί σε μετοχές

Μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ενισχύει τα κεφάλαια της εταιρίας και μειώνει τη σχέση ξένα (υποχρεώσεις) προς ίδια κεφάλαια.

Ένα δάνειο, ακόμη κι αν είναι μετατρέψιμο, δημιουργεί κατ αρχήν ”χρέος” απέναντι στο ”δανειστή”, ο οποίος λαμβάνει και τόκους.

Κι έτσι η σχέση ξένων προς ίδια κεφάλαια αυξάνεται, ενώ ο δανειστής, πάντα ”προηγείται” των μετόχων σε… δυσάρεστες καταστάσεις.

Συνεπώς, αν δεν μειώσει με αυτά τα χρήματα άλλα υπάρχοντα δάνεια, η ΝΕΛ θα αυξήσει το δανεισμό της, τουλάχιστον έως ότου μετατραπεί το ομολογιακό σε μετοχές.

Κι ένα ”φλέγον” θέμα που θα πρέπει να ενδιαφέρει τους παλαιούς μετόχους, όταν και αν συναφθεί τελικά αυτό το δάνειο, είναι η σχέση μετατροπής των ομολογιών σε μετοχές, ώστε να ξέρουν σε ποια τιμή θα μπορούν να μετατρέψουν τις ομολογίες τους σε νέες μετοχές, οι ομολογιούχοι!

Το λέμε αυτό, διότι σε άλλες εταιρίες, τέτοια μετατρέψιμα ομολογιακά έγιναν αφορμή για σημαντικές… παρεξηγήσεις!

www.euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα στο μαρι νιους ότι ο κ. Α.Βεντούρης αντιπαρατιθέμενος με τον κ. Α.Μανιαδάκη μεταξύ άλλων είπε ότι οι εποχές που διοικούσαν τις εταιρείες άτομα τα οποία δεν είναι είναι και μέτοχοι των ετιαρειών, εχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.

Δεν ξέρω τι και που έχει σπουδάσει ο κ. Α.Βεντούρης αλλά εάν διοικήσει με αυτήν την νοοτροπία την ΝΕΛ είναι μαθηματικά βέβαιο ότι η εταιρεία θα έχει την πορεία των παλαιών ακτοπλοικών εταιρειών τις οποίες φυσικά διοικούσαν οι ιδιοκτήτες τους (VERGINA FERRIES, AGAPITOS LINES, PERCO MARITIME, ARKOUMANIS SHIPPING, VENTOURIS SEA LINES κ.λ.π).

Δεν χρειάζεται βέβαια για όσους είναι ναυτικοί ή ταξίδευαν πολύ με τις παραπάνω εταιρείες να πούμε περισσότερα για το πως αντιλαμβανόντουσαν τις επισκευές των ακτοπλοικών πλοίων πολλές από τις παραπάνω εταιρείες.

Είναι δε σε όλους γνωστό ότι οι σοβαρές και επιτυχημένες εταιρείες διοκούνται από επαγγελματίες managers οι οποίοι είναι ικανοί να προστατεύσουν τα συμφέροντα των μετόχων και όχι από μέλη οικογενειών (αδέλφια, ξαδέλφια) του πλειοψηφούντος μετόχου της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Εμείς που ταξιδεύουμε με τα πλοία της ΝΕΛ χρόνια τώρα και επενδύσαμε στο χρηματιστήριο προσδοκούμε στην οικονομική επανόρθωση της εταιρείας.
Να υποθέσω ότι πούλησες τις μετοχές της ΝΕΛ που κατείχες και σταμάτησες να ταξιδεύεις με τα πλοία της? :D
Link to comment
Share on other sites

Είναι δε σε όλους γνωστό ότι οι σοβαρές και επιτυχημένες εταιρείες διοκούνται από επαγγελματίες managers οι οποίοι είναι ικανοί να προστατεύσουν τα συμφέροντα των μετόχων και όχι από μέλη οικογενειών (αδέλφια, ξαδέλφια) του πλειοψηφούντος μετόχου της εταιρείας.

Εγω παλι ξερω οτι ολες ανεξαιρετως οι εταιριες οπως και οι αυτοκρατοριες στην ιστορια που κανουμε απο το Δημοτικο εχουν ανοδο και πτωση. Ειτε διοικουνται απο αδερφια ειτε απο φοβερους και "παρα"μορφωμενους μανατζερ. Δε βλεπω καμια εταιρια να εχει προκοψει και να εχει υγεια. Το οτι καναμε νεοτευκτα καποια περιοδο και τωρα τα πουλαμε για να μην κλεισουμε δε μου λεει τιποτα. Αντιθετα μου λεει πολλα που ο Μακης ο Αγουδημος εχει το μαγαζι του τοσα χρονια οπως και ο αδερφος του ο Μιμης και πανε μια χαρα. Οπως και ο Γιωργος ο μοναδικος απο τους Βεντουρηδες που εμεινε στην ακτοπλοια ορθιος (ο πατερας του ασχολειται ακομα με φορτηγα)

Και η ΝΕΛ αν πανω στη φουρια της δεν ειχε αποκτησει τον καταστροφικο οπως αποδεικνυεται Αιολο Κεντερη σημερα σαφως θα ηταν σε καλυτερη κατασταση.Τοσο απο θεματα δανεισμων γοητρου κτλ

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι πούλησες τις μετοχές της ΝΕΛ που κατείχες και σταμάτησες να ταξιδεύεις με τα πλοία της? :D

Οσοι έχουν μετοχές της ΝΕΛ να μην βάζουν κακό με το νου τους τώρα, αλλά αν το καλοκαίρι κάποιος πάει καμμιά βόλτα για διακοπές στη Σάμο, ας ρωτήσει τους πρώην μετόχους της μακαρίας τη λήξει ΑΝΤΕΣΙ τι πήραν στο τέλος :D.

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι πούλησες τις μετοχές της ΝΕΛ που κατείχες και σταμάτησες να ταξιδεύεις με τα πλοία της? :D

Πολύ σωστά υποθέτεις.

Εγω παλι ξερω οτι ολες ανεξαιρετως οι εταιριες οπως και οι αυτοκρατοριες στην ιστορια που κανουμε απο το Δημοτικο εχουν ανοδο και πτωση. Ειτε διοικουνται απο αδερφια ειτε απο φοβερους και "παρα"μορφωμενους μανατζερ. Δε βλεπω καμια εταιρια να εχει προκοψει και να εχει υγεια. Το οτι καναμε νεοτευκτα καποια περιοδο και τωρα τα πουλαμε για να μην κλεισουμε δε μου λεει τιποτα. Αντιθετα μου λεει πολλα που ο Μακης ο Αγουδημος εχει το μαγαζι του τοσα χρονια οπως και ο αδερφος του ο Μιμης και πανε μια χαρα. Οπως και ο Γιωργος ο μοναδικος απο τους Βεντουρηδες που εμεινε στην ακτοπλοια ορθιος (ο πατερας του ασχολειται ακομα με φορτηγα)

Και η ΝΕΛ αν πανω στη φουρια της δεν ειχε αποκτησει τον καταστροφικο οπως αποδεικνυεται Αιολο Κεντερη σημερα σαφως θα ηταν σε καλυτερη κατασταση.Τοσο απο θεματα δανεισμων γοητρου κτλ

Ας μετρήσουμε τα οφέλη που προσέφεραν οι εταιρείες λαικής βάσεως στους ναυτικούς και τους επιβάτες σε σχέση με όλους αυτούς που ανεφέρεις και εσύ και να δούμε που γέρνει η ζυγαριά της προσφορας. Βέβαια δεν πρέπει και δεν μηδενίζω την προσφορά ακτοπλόων εφοπλιστών οι οποίοι όμως πρωτίστως νοιάζονται για την τσέπη τους και μετά για τον επιβάτη ή τον ναυτικό.

Link to comment
Share on other sites

Να πουμε ακομα οτι οι κολοσοι τσακος κωσταντακοπουλος λατσης δεν ηταν μανατζερ αλλα θαλασσοβρεγμενοι οπως και οι αγουδημοι ,και οχι κινηματογραφιστες ξενοδοχοι η' και σε ορισμενες λαικες ν.ε. μαραγκοι δασκαλοι λογιστες κτλ οι μανατζερ εαν παει κατι στραβα φευγουν και πηδανε απο τον ενα κλαδο στον αλλο και ουτε γατα ουτε ζημια ,στη ελλαδαρα βεβαια ολα αυτα

Link to comment
Share on other sites

Να πουμε ακομα οτι οι κολοσοι τσακος κωσταντακοπουλος λατσης δεν ηταν μανατζερ αλλα θαλασσοβρεγμενοι οπως και οι αγουδημοι ,και οχι κινηματογραφιστες ξενοδοχοι η' και σε ορισμενες λαικες ν.ε. μαραγκοι δασκαλοι λογιστες κτλ οι μανατζερ εαν παει κατι στραβα φευγουν και πηδανε απο τον ενα κλαδο στον αλλο και ουτε γατα ουτε ζημια ,στη ελλαδαρα βεβαια ολα αυτα

Ολοι αυτοί οι πετυχημένοι ποντοπόροι εφοπλιστές (Τσάκος, Αγγελικούσης, Κωνσταντακόπουλος κλπ) που αναφέρεις ασκούν την υψηλή εποπτεία των εταιρειών και δεν αχολούνται με την καθημερινή διοίκηση της ετιαρείας.

Την έχουν αναθέσει σε managers οι οποίοι είναι σχετικοί με το άθλημα και όχι ξενοδόχοι, κινηματογραφιστές κ.λ.π

Εδώ ακριβώς είναι η διαφορά τους με τους "παραδοσιακούς" ακτοπλόους ή τους αποτυχημένους ποντοπόρους (υπάρχουν και τέτοιοι) οι οποίοι θεωρούσαν ότι μπορούν να τα κάνουν όλα μόνοι τους ή με την βοήθεια των αδελφών και εξαδέλφων οι οποίες κατά παράδοση διοικούσαν τις εταιρείες τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...