Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Τα πλοία αυτά, μαζί με τα πλοία του Αγαπητού, δεν θα αγοραζόντουσαν, θα έμπαιναν στο στόλο της ΝΕΛ μέσω αύξησης κεφαλαίου στην οποία συμμετείχαν οι ιδιοκτήτες τους με εισφορά σε είδος (πλοία). Στην ουσία θα δώσουν τα πλοία τους και θα πάρουν νέες μετοχές από την αύξηση κεφαλαίου που θα γίνει. Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει πρώτα να γίνει Γενική Συνέλευση. Επίσης στις 16 Φεβρουαρίου η τιμή διάθεσης των νέων μετοχών είχε οριστεί 1,30 αλλά εδώ και ένα μήνα η τιμή της μετοχής κυμαίνεται μεταξύ 1,20 και 1,23

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όπως κάθε χρόνο το Πάσχα, ούτε φέτος η ΝΕΛ δεν θα μας αφήσει έτσι.

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ Ε/Γ – Ο/Γ “ΘΕΟΦΙΛΟΣ”

ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΒΟΛΟ

Στα πλαίσια της ετήσιας παραδοσιακής εκδρομής για τους κατοίκους των νησιών μας η ΝΕΛ σας προσκαλεί στην εκδήλωση ενδιαφέροντος για την παρακάτω εκδρομή:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ :

- Αναχώρηση ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21/04/2006 από ΧΙΟ στις 04:30 και από ΜΥΤΙΛΗΝΗ στις 11:00

- Άφιξη στο ΒΟΛΟ την ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21/04/2006 στις 22:30

- Αναχώρηση από ΒΟΛΟ τη ΛΑΜΠΡΟΔΕΥΤΕΡΑ 24/04/2006 στις 01:00

Άφιξη στη ΧΙΟ τη ΛΑΜΠΡΟΔΕΥΤΕΡΑ 24/04/2006 στις 11:30.

http://www.chiosnews.com/cn842006806250.asp

Link to comment
Share on other sites

Για το θεμα της επιβιωσης που αναφερθηκε παραπανω τις τελευταιες 2 ημερες εχω αρχισει να πιστευω οτι ο "ασθενης"(βλεπε νελ) δεν θα την βγαλει καθαρη. Την Πεμπτη η εταιρεια πηρε την αποφαση να κοψει ολες τις εκπτωσεις στις μεταφορικες εταιρειες αν αυτες δεν υπογραψουν συμβολαια αποκλειστικης μετακινησης των φορτηγων τους με τα 4 πλοια της νελ. Αποτελεσμα απο την πεμπτη και μετα τα γκαραζ των πλοιων της να διατηθενται για αγωνες ποδοσφαιρου αφου απο τον καταπελτη βλεπεις την πλωρη. Τετοιες κινησεις αδιαλλαξειας και απειλων δεν αρμοζουν στην σημερινη εποχη και με την παρουσα κατασταση για την εταιρεια. Αυτα δεν τα εκανε οταν ηταν μονοπωλιο και τα κανει τωρα που προσπαθει να βγει απο τον "ταφο". Και βεβαια το Παναγια παει και ερχεται πατημενο, το Μυκονος παιρνει πανω απο 10 φορτηγα σε καθε δρομολογιο του και οι υπευθηνοι της νελ δεν βλεπουν την πορεια της εταιρειας τους. Και ας μη ξεχναμε οτι σε σχεση με περυσι τετοιο καιρο η εταιρεια βρισκεται σε πολυ χειροτερη κατασταση αφου τα εσοδα της εχουν μειωθει (εκπτωσεις εισιτηριων, απωλειες φορτηγων) ενω τα εξοδα εχουν εκτιναχθει με την προσληψη πανω απο 10 υψηλομισθων στελεχων:rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό και σε συνέχεια της από 09/02/2006 ανακοίνωσης ότι η εκδίκαση της προσφυγής κατά των φύλλων εκκαθάρισης του Ν.Α.Τ. που είχε προσδιοριστεί για τις 12/04/2006 ενώπιον του τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Πειραιά αναβλήθηκε για τις 27/09/2006. Η αναστολή πληρωμής του 25% της οφειλής ήτοι ποσού ευρώ 2.94 εκατ. παραμένει σε ισχύ.

ase.gr

Όλα τα χρέη "σπρώχνονται" για αργότερα...

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια της από 08/07/2005 ανακοίνωσης σχετικά με την συνεργασία μεταξύ της NEL LINES και των GOODY’S(Εστιατόρια – Καφεζαχαροπλαστεία Γευσιπλοία Α.Ε.) , η Ν.Ε.Λ. ανακοινώνει ότι επεκτάθηκε η συνεργασία και για το πλοίο

«Ε/Γ–Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ» .

Οφέλη τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο και σε ποιότητα εξυπηρέτησης επιβατών εκτιμάται ότι θα προκύψουν από τη συνεργασία μεταξύ ΝΕΛ και GOODY’S (Εστιατόρια –Καφεζαχαροπλαστεία Γευσιπλοία Α.Ε.) . Η ΝΕΛ εκχώρησε τη λειτουργία του εστιατορίου και του μπάρ του πλοίου «Ε/Γ–Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ» στη Γευσιπλοία έναντι τιμήματος αναλόγου των πραγματοποιούμενων πωλήσεων . Έτσι με την έναρξη των δρομολογίων του πλοίου θα λειτουργούν σημεία πώλησης ειδών καφέ-ζαχαροπλαστικής και αναψυκτηρίου με το εμπορικό σήμα FLOCAFE. Επιπλέον η λειτουργία του εστιατορίου του πλοίου έχει ανατεθεί εξ’ολοκλήρου στην Γευσιπλοία . Η συνεργασία αυτή αποβλέπει πρωτίστως στη βελτίωση και αναβάθμιση των παρεχόντων στο επιβατικό κοινό υπηρεσιών μέσα στο πλοίο της Εταιρείας . Η ΝΕΛ και η Γευσιπλοία εξετάζουν το ενδεχόμενο επέκτασης της συνεργασίας αυτής και στα υπόλοιπα πλοία της ΝΕΛ .

http://www.nel.gr/isite/page/203%2C1%2C0.asp?mu=&cmu=&thID=

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς για να απαντηθεί αυτό το ερώτημα, της δρομολόγησης δηλαδή του Κεντέρη. Διότι πλέον των τεχνικών θεμάτων η οικονομική απόδοση της δρομολόγησής του θα εξαρτηθεί και από την πορεία της τιμής του πετρελαίου. Οσο το πετρέλαιο θα έχει ανοδική τροχιά, τόσο προς τον Αύγουστο ή προς την αναβολή θα μετατίθεται η δρομολόγησή του...

Link to comment
Share on other sites

Περα απο τη λαθος διαχειριση εγω μονο που σκεφτομαι τους 14!!!! τονους του Κεντερη με πιανει πονοκεφαλος. Η θεση μου ειναι να φυγουν ολα τα υπαρχοντα σιγα σιγα με τελευταια το Θεοφιλο και το Μυτιληνη και να αντικατασταθουνε απο 2 των 22-23 μιλιων. Οχι απαραιτητα καινουρια. Ακομα και τους μικρους Αιολους να κρατησουν θα παλευτει η κατασταση.

Ας σπρωξουν Κεντερη και Παναγιες αν μπουν τελικα στη Νελ.. Μονο τις ζημιες που δε θα εχουν φτανει.

Με μια αναχωρηση τη μερα και ενα RoRo να βοηθαει νομιζω ειναι καλυμενη η κινηση της γραμμης. Αλλα στην κατασταση που ειναι η εταιρια αντε να κανεις τετοιες κινησεις.

Link to comment
Share on other sites

Ποσα χρηματα θα μπορουσε να φερει στην εταιρια μια ενδεχομενη πωληση του Κεντερη?Γιατι αν πουληθει αυτο πραγματικα οι δυο μικροι αιολοι θα μπορουσαν να πανε καλα με σωστο κουμαντο βεβαια.Ισως καλη κινηση θα ηταν η δρομολογηση του 2 στις Σποραδες με προεκταση στη Θεσσαλονικη

Link to comment
Share on other sites

Το οτι καποιος πουλαει κατι, δεν σημαινει απαραιτητα αντιστοιχα οτι υπαρχει καποιος αλλος που να ενδιαφερεται να το αγορασει. Εγω ειμαι σιγουρος οτι τα πλοια(Αιολοι) εχουν κυκλοφορησει στην αγορα αλλα με τα προσοντα τους και την προιστορια τους δε νομιζω οτι υπαρχει ουτε τρελος, ουτε παλλικαρι να τα αγορασει.

Εκτος αυτου οπως εχουν πει διαφοροι φιλοι στις προηγουμενες σελιδες ακομα κι αν βρισκοταν ενδιαφερομενος που να επαιρνε τα πλοια, η λογιστικη ζημια στον ισολογισμο θα ηταν πολυ μεγαλη. Με λιγα λογια για μενα θα ηταν εκπληξη αν τελικα εστω ενα απο αυτα τα πλοια πουλιοταν.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη για τη λεξη που θα πω.. Αλλα που θα βρουνε ’’:D :D :mad: ’’ να αγορασει βαπορι με την καταναλωση του Κεντερη;

Επειδη καποιοι δεν μπορεσανε να το προβλεψουν αυτο (ανοδο τιμης πετρελαιου) που ακομα και το 2001 που ηρθε ο Κεντερης ηταν ψηλα η ΝΕΛ θα κουβαλαει αυτη την αμαρτια. Πιο μικρη ζημια ειναι να τον εχει δεμενο ολο το χρονο παρα να δουλευει με πρωτοκολλο 3 μηνες. (υπερβολη αλλα πλακα πλακα 14 τονους θελει το Μυτιληνη για να παει μεχρι τη Χιο, οχι σε μια ωρα)

Πιστευω πως ο σκοπος της δρομολογησης του Κεντερη στην Παροναξια ειναι επειδη ειναι μικροτερη αποσταση απο Χιο-Μυτιληνη (λιγοτερη αποσταση, λιγοτερες ωρες λειτουργιας, λιγοτερα ΚΑΥΣΙΜΑ) και εισιτηριο αρκετα ψηλο κατα μεσο ορο απο αλλες γραμμες. Αρα ισως αυξηθει ετσι η αποδοση του πλοιου η εστω μειωθουν οι ζημιες.

Αν εφευγε ο Κεντερης (λεμε τωρα) τα αλλα μπορουσαν να μαζευτουν ποιο ευκολα και να δουλευτουν ποιο ορθοδοξα. Και να ειναι και αποδοτικα.

Αλλα κακα τα ψεμματα. Η κοτα που κανει τα αυγα λετεται Μυτιληνη -και Θεοφιλος-.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον θα μειωθουν οι ζημιες φιλε Neptune καθοτι για να υπαρξει εστω και το ελαχιστο κερδος θα πρεπει απο τη στιγμη που αρχισει δρομολογια το σκαφακι να ειναι γεματο....

Δυστυχως ομως εχει να αντιμετωπισει τη δυσπιστια των επιβατων απο τα προηγουμενα της σειρας (ΑΙΟΛΟΣ 1&2, ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ) οσον αφορα την αξιοπιστια και φυσικα να συναγωνιστει με την οποια πολυτελεια προσφερουν τα Highspeed...

Για την Παροναξια το ονομα ΑΙΟΛΟΣ δυστυχως εχει συνδεθει με τις εξης δυο ασχημες εννοιες..."καθυστερηση" και "κλειστοφοβια"....

Βεβαιως ισχυει και για τα highspeed αλλα στη συνειδηση του κοσμου μονο οι ΑΙΟΛΟΙ και οι....συγγενεις αυτων εχουν αυτη τη φημη....

Μακαρι ειλικρινα να παει καλα...Αλλα θα δειξει..

Ακομα ουτε δρομολογια δεν εχουμε

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο αυτο οπου και να παει κερδος δεν προκειται να εχει.Κατα τη γνωμη μου ενας απο τους λογους που δεν πετυχε στη Μυτιληνη και τη Χιο ηταν οι ωρες των δρομολογιων ιδιαιτερα για Μυτιληνη και ο πολυ υψηλος ναυλος σε σχεση με τα συμβατικα.Γιατι ο αλλος σου ελεγε θα παω με το αργο αλλα θα παω σαν κυριος με τη καμπινα μου και δεν θα ξεροσταλιασω εφτα ωρες σε μια καρεκλα πληρωνοντας τα μαλιοκεφαλα μου.

Neptune ειναι αληθεια οτι ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ συντηρουν την εταιρια και αυτο μαλιστα απο τη πρωτη μερα δρομολογησης του ΑΙΟΛΟΣ ΕΞ.Η εταιρια δεν βασιστηκε ποτε στα ταχυπλοα και πως να βασιστει αλλωστε

Link to comment
Share on other sites

O κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ, μέτοχος της εταιρίας ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε., με την 2206/20.4.2006 επιστολή του προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς γνωστοποίησε ότι στις 19.4.2006 προέβη σε μεταβίβαση δικαιωμάτων ψήφου λόγω σύστασης ενεχύρου επί μετοχών της εταιρίας ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. (κυριότητάς του), με αποτέλεσμα το ποσοστό συμμετοχής του επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της ανωτέρω εταιρίας να κατέλθει από 20,86% σε 0%, ενώ το ποσοστό συμμετοχής του επί του συνόλου των μετοχών της εταιρίας παρέμεινε αμετάβλητο, ήτοι 20,86%.

Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΟVΑΒΑΝΚ Α.Ε. με την 2205/20.4.2006 επιστολή της προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς γνωστοποίησε ότι στις 19.4.2006 προέβη σε απόκτηση δικαιωμάτων ψήφου λόγω σύστασης ενεχύρου επί μετοχών της εταιρίας ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε., με αποτέλεσμα το ποσοστό συμμετοχής της επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της ανωτέρω εταιρίας να ανέλθει από 0% σε 20,86%, ενώ το ποσοστό συμμετοχής της επί του συνόλου των μετοχών της εταιρίας παρέμεινε μηδενικό.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/04/20/1180585.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο πλαίσιο της κοινωνικής προσφοράς προς το επιβατικό κοινό και τους κατοίκους των νησιών που καλύπτει η Ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου πρόκειται να υλοποιήσει πρόγραμμα «Δωρεάν Προληπτικής Ιατρικής εν πλω». Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί από τις 12 έως τις 15 Μαΐου και αντίστοιχα στις 19έως 22 Μαΐου επί του πλοίου «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» από Πειραιά προς Χίο, Μυτιλήνη και Θεσσαλονίκη. Η δωρεάν προληπτική ιατρική εν πλω διοργανώνεται από την ITI INTERTRADE-IMEX , τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Υγείας με κύριο χορηγό τη NEL LINES.

Σύμφωνα με τα στοιχεία ιατροί σχεδόν όλων των ειδικοτήτων σε ειδικά διαμορφωμένες για την περίσταση καμπίνες θα έχουν τη δυνατότητα να εξετάζουν όσους εκ των επιβατών των επιθυμούν. Η εναρκτήρια τελετή θα πραγματοποιηθεί στον Πειραιά την Παρασκευή 12 τρέχοντος στις 5.30 μμ επί του πλοίου «ΘΕΟΦΙΛΟΣ»

Πηγή www.portnet.gr

Link to comment
Share on other sites

απο το site της εταιρειας 2 ανακοινωσεις που προβληματιζουν :

---------------------------------------------------------------------

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με επιστολή που απέστειλε στην εταιρεία την 12η Μαΐου 2006 η Edgewater Holdings Inc., νομικό πρόσωπο που ελέγχεται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας μας κ. Βεντούρη Απόστολο, μας γνωστοποιεί ότι προέβη την 10η Μαΐου 2006 στην πώληση 33.660 κοινών ονομαστικών μετοχών της ΝΕΛ συνολικής αξίας Ευρώ 47.557,20.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με επιστολή που απέστειλε στην εταιρεία την 15η Μαΐου 2006 η Edgewater Holdings Inc., νομικό πρόσωπο που ελέγχεται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας μας κ. Βεντούρη Απόστολο, μας γνωστοποιεί ότι προέβη την 11η Μαΐου 2006 στην πώληση 7.000 κοινών ονομαστικών μετοχών της ΝΕΛ συνολικής αξίας Ευρώ 9.590,00

-----------------------------------------------------------------------

Γιατι πουλαει σιγα σιγα ο μεγαλομετοχος ? συνεβει κατι?:(

Link to comment
Share on other sites

Η Edgewater Holdings Inc. έχει πάνω από 20 εκ. μετοχές της ΝΕΛ.

Το ζήματα λοιπόν αγαπητέ μου δεν είναι ότι πουλάει αλλά ότι πουλάει ψιλολόγια.

Πάντως το τι μέλλει γενέσθαι με το μαγαζί θα φανεί στις 5 Ιουνίου, όταν θα πρέπει να δώσει 27 εκ. ευρά στην CALYON.

Θα τα δώσει και θα προχωρήσει ή θα έχει πάλι έναντι και παράτα ?

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχει λυθεί αυτό το θέμα, με δάνειο από τη NOVA bank. Αυτές τις ημέρες φαντάζομαι πως θα υπάρξει ενημέρωση από την εταιρία. Αυτός πρέπει να είναι ο λόγος που η μετοχή παρουσιάζει έντονες ανοδικές τάσεις τις τελευταίες ημέρες (χθες έκανε limit up).

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζονται οι πωλήσεις του βασικού μετόχου. Τώρα πλέον ο Αρβανίτης έχει μεγαλύτερο ποσοστό από τον Βεντούρη (σύμφωνα με τα χαρτοφυλάκια που ανακοινώνονται επισήμως).

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με επιστολή που απέστειλε στην εταιρεία την 18η Μαΐου 2006 η Edgewater Holdings Inc., νομικό πρόσωπο που ελέγχεται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας μας κ. Βεντούρη Απόστολο, μας γνωστοποιεί ότι προέβη την 17η Μαΐου 2006 στην πώληση 1.089.750 κοινών ονομαστικών μετοχών της ΝΕΛ συνολικής αξίας Ευρώ 1.727.365,68.

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με επιστολή που απέστειλε στην εταιρεία την 17η Μαΐου 2006 η Edgewater Holdings Inc., νομικό πρόσωπο που ελέγχεται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας μας κ. Βεντούρη Απόστολο, μας γνωστοποιεί ότι προέβη την 16η Μαΐου 2006 στην πώληση 133.000 κοινών ονομαστικών μετοχών της ΝΕΛ συνολικής αξίας Ευρώ 193.765,30.

www.nel.gr

Update

Μόλις δημοσιεύθηκε και η επιβεβαίωση των παραπάνω υπολογισμών

Παρασκευή, 19 Μαΐου 2006 11:17:00 πμ

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Μεταβολή Ποσοστών Συμμετοχής

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ, ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με τις επιστολές που απέστειλαν την 18η Μαΐου 2006 ο κ. Απόστολος Βεντούρης και η εταιρεία Edgewater Holdings Inc., νομικό πρόσωπο που ελέγχεται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΝΕΛ κ. Βεντούρη Απόστολο, μας γνωστοποιoύν ότι:

Α) Η εταιρεία Edgewater Holdings Inc. την 09/05/2006 κατείχε 22.767.480 μετοχές και δικαιώματα ψήφου και η συμμετοχή της στο μετοχικό κεφάλαιο ανερχόταν σε 21,92%. Επίσης γνωστοποιεί ότι μετά τις 9/5/2006 ακολούθησαν πωλήσεις μετοχών και συγκεκριμένα την 10/5, 11/5, 16/05 καθώς και την 17/05/2006 η αξία της οποίας υπερβαίνει το όριο που τίθεται από την παράγραφο 5 του άρθρου 5 του Π.Δ. 51/1992 και συγκεκριμένα διενεργήθηκε πώληση 1.089.750 μετοχών αξίας 1.727.365,68 Ευρώ.

Β) Ο κ. Απόστολος Βεντούρης την 9/5/2006 κατείχε με την έμμεση του συμμετοχή 22.767.480 μετοχές ήτοι ποσοστό 21,92%.

Μετά τις ανωτέρω πωλήσεις η εταιρεία Edgewater Holdings Inc. και έμμεσα ο κ. Απόστολος Βεντούρης κατέχει 21.504.070 μετοχές και δικαιώματα ψήφου, ήτοι ποσοστό 20,71%.

Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπωθηκε και παραπανω με το γεγονος οτι ο Α Βεντουρης πουλαει ορισμενες μετοχες απο τις εικοσι εκατομ δεν ξερω και γω ποσες δεν αλλαζει τιποτα το ποσοστο που κατεχει ειτε ειναι 20% ειτε ειναι 21% ενα και το αυτο ειναι.Απλα μαλλον ειπε να κερδισει και κατι τωρα που ανεβηκε η τιμη της μετοχης

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα η ΝΕΛ επιβεβαίωσε - πανηγυρικά - τον Ορέστη και ανακοίνωσε ότι έκλεισε αισίως και οριστικά το ζήτημα με την CALYON

...και προχωράει ακάθεκτη για νέους θριάμβους! :eek:

Άντε και στου ΝΑΤ και στου επίναυλου. Και επί τη ευκαιρία φέρτε και κανένα συμβατικούλι...15-20 Μαϊων! :P

Εν τω μεταξύ, ο Απόστολος ο Β' συνεχίζει να πουλάει και τώρα είναι στο 19,95%! :confused:

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Η συμφωνία με την Τράπεζα Calyon υλοποιήθηκε

Σε συνέχεια προηγουμένων γνωστοποιήσεών μας, ανακοινώνουμε σήμερα με ικανοποίηση στο επενδυτικό κοινό ότι η συμφωνία μας με την Τράπεζα Calyon υλοποιήθηκε. Ως αποτέλεσμα αυτού η καθαρή θέση της εταιρείας μας βελτιώθηκε με το επιπλέον ποσό των Euro 55.180.587. Με την συμπλήρωση ενός έτους από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας διοίκησης, αισθανόμαστε ικανοποιημένοι για την τήρηση των υποσχέσεων μας προς τους μετόχους μας και δεσμευόμαστε απέναντί τους να συνεχίσουμε με αμείωτη ένταση τις προσπάθειες μας, προς όφελος τόσο αυτών όσο και της εταιρείας.

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ, ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με τις επιστολές που απέστειλαν την 18η Μαΐου 2006 ο κ. Απόστολος Βεντούρης και η εταιρεία Edgewater Holdings Inc., νομικό πρόσωπο που ελέγχεται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΝΕΛ κ. Βεντούρη Απόστολο, μας γνωστοποιoύν ότι:

Α) Η εταιρεία Edgewater Holdings Inc. την 09/05/2006 κατείχε 22.767.480 μετοχές και δικαιώματα ψήφου και η συμμετοχή της στο μετοχικό κεφάλαιο ανερχόταν σε 21,92%. Επίσης γνωστοποιεί ότι μετά τις 9/5/2006 ακολούθησαν πωλήσεις μετοχών και συγκεκριμένα την 10/5, 11/5, 16/05 καθώς και την 17/05/2006 η αξία της οποίας υπερβαίνει το όριο που τίθεται από την παράγραφο 5 του άρθρου 5 του Π.Δ. 51/1992 και συγκεκριμένα διενεργήθηκε πώληση 1.089.750 μετοχών αξίας 1.727.365,68 Ευρώ.

Β) Ο κ. Απόστολος Βεντούρης την 9/5/2006 κατείχε με την έμμεση του συμμετοχή 22.767.480 μετοχές ήτοι ποσοστό 21,92%.

Μετά τις ανωτέρω πωλήσεις η εταιρεία Edgewater Holdings Inc. και έμμεσα ο κ. Απόστολος Βεντούρης κατέχει 21.504.070 μετοχές και δικαιώματα ψήφου, ήτοι ποσοστό 20,71%.

χθεσινες ανακοινωσεις απο οπου προκυπτουν οσα ειπαν ορεστης και νηρεας.

βασικα πολυ λαδι και απο τηγανιτα τπτ. στην ουσια αναχρηματοδοτηση του χρεους, μικρομεταβολες στα ποσοστα της μετοχικης συνθεσης, ευχολογιο και εχει ο θεος. εμεις δεν εχουμε:eek:

Link to comment
Share on other sites

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε, ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με επιστολές που απέστειλε την 19η Μαΐου 2006 o μέτοχος κ. Αρβανίτης Ιωάννης γνωστοποιεί τα ακόλουθα:

Την 18/5/2006 προχώρησε σε απόκτηση 2.170.000 δικαιωμάτων ψήφου λόγω μερικής άρσεως ενεχύρου και την ίδια ημέρα σε πώληση των ανωτέρω μετοχών.

Μετά τα ανωτέρω η συμμετοχή του κ. Ιωάννη Αρβανίτη στα δικαιώματα ψήφου ανέρχεται σε 0.06% και η συμμετοχή του στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας σε 18,83%.

www.nel.gr

Σε πωλήσεις μετοχών προέβη και ο δεύτερος βασικός μέτοχος της εταιρίας. Συνεπώς την εβδομάδα που πέρασε οι 2 μέτοχοι πούλησαν 4,2 εκατ. μετοχές (4% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου). Συνεπώς ή απλώς ξεφορτώνονται κάποια χαρτιά σε πολύ καλές τιμές ή κάποιος νέος μέτοχος ετοιμάζεται να κάνει την εμφάνιση του.

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς ή απλώς ξεφορτώνονται κάποια χαρτιά σε πολύ καλές τιμές ή κάποιος νέος μέτοχος ετοιμάζεται να κάνει την εμφάνιση του.

Μάλλον το πρώτο πιστεύω!! Γιατί το χρηματιστήριο έχει πάρει τη κάτω βόλτα εδώ και 10 ημέρες!! Για παράδειγμα χθες έπεσε 5,7 %!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...