Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Η προσπαθεια σωτηριας-εξυγιανσης οντως σοβαρη και το εχω ξαναπει και στο παρελθον. Η ενσταση μου ειναι στο που επικεντρωνεται, μια και την εταιρεια τη συντηρουν τα τρια συμβατικα κι οχι τα ταχυπλοα που ακομα και κερδος να βγαζουν δεν συντηρει αυτο την εταιρεια. Δυστυχως στα πλοια συνηθως οι σαρανταρες δεν ειναι το ιδιο με δυο εικοσαρες, για να θυμηθουμε το αθανατο σουξε της αγαπημενης τραγουδιστριας του Ανδρεα Παπανδρεου, που κατα τα αλλα του κανουν μνημοσυνα με κονσερτα του Βιβαλντι στο Μεγαρο. Μα τι λετε ρε κιριζα? Τι σχεση ειχε ο μακαριτης(δε λεω συγχωρεμενος, που να ξερω εγω αν τον συγχωρεσε ο Θεος?) με αυτα? Καντε του ενα μνημοσυνο με μπουζουκια στη Φαντασια η στα Δειλινα, να ειστε μεσα:D:P (sorry για το εκτος θεματος, αλλα δεν αντεξα να μην κανω ενα φαιδρο-εγκαθετο σχολιο).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

Τωρα το Μυκονος οσο φανατικη πελατεια και αν εχει το χειμωνα δεν θα τα βγαζει ευκολα περα...

Αν δεν κάνω λάθος, το Ν. Μύκονος συμπληρώνει σχεδόν 11 μήνες στη γραμμή. Πόθεν έσχομεν το συμπέρασμα ότι το "χειμωνα δεν θα τα βγαζει ευκολα περα"; Εδώ η ΝΕΛ είναι έτοιμη να ρίξει την Κυβέρνηση για να το βγάλει από την γραμμή (προσοχή, σχήμα λόγου). Νομίζω;

Link to comment
Share on other sites

Τώρα όσον αφορά την οικονομική κατάσταση της ΝΕΛ ας περιμένουμε τον χειμώνα που θα δείξει ακριβώς πως πάει το πράγμα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια τα πραγματα απο σεπτεμβρη ειναι πολυ δυσκολα με τις παρουσες συνθηκες για την εταιρεία.αρκει να σκεφτουμε τα εξης: υποβαθμισμενα τα συμβατικα, δεμενα τα ταχυπλοα, το νησος μυκονος να αλλωνιζει στη βασικη γραμμη της εταιρειας(το λιμεναρχειο μυτιληνης εδωσε κινηση απο μυτιληνη για τον ιουλιο 60% στην HS και 40% στα 3 πλοια της ΝEL) και το βασικοτερο χωρις μεταφορικες εταιρειες για πελατες αφου η πολιτικη της εταιρειας απομακρυνε ολες τις μεταφορικες μεταξυ των οποιων και τον Κασσουδακη!!!.Πως ειναι λοιπον δυνατο να σταθει στις υποχρεωσεις της απο σεπτεμβριο αυτη η εταιρεια γιατι εγω δεν το καταλαβαινω?

Link to comment
Share on other sites

...το νησος μυκονος να αλλωνιζει στη βασικη γραμμη της εταιρειας(το λιμεναρχειο μυτιληνης εδωσε κινηση απο μυτιληνη για τον ιουλιο 60% στην HS και 40% στα 3 πλοια της ΝEL) ...

Ωχ, άσχημες πληροφορίες μούδωσαν για σένανε.

Αυτά τα ποσοστά αφορούν μόνο σε επιβάτες ή αφορούν και σε ΙΧ/ΦΓ? Αν ισχύει και ή δεύτερη υπόθεση, τότε:

  1. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα επειδή μιλάμε για πλέον και για Μυτιλήνη και όχι απλώς (...) για Χίο
  2. Να ετοιμάζονται να πλουτίσουν δικηγόροι κλπ ενόψει των αγωγών, μηνύσεων κλπ που ασφαλώς ετοιμάζεται να υποβάλλει η Νέα ΝΕΛ κατά των συκοφαντών της...

Link to comment
Share on other sites

Εχω την αίσθηση ότι η βιομηχανία αγωγών δεν πρόκειται να βοηθήσει την ΝΕΛ. Καλύτερα θα ήταν να συνεχιστεί η προσπάθεια πραγματικού οικονομικού νοικοκυρέματος και αξιοποίησης των πλοίων της εταιρείας (ΑΙΟΛΟΙ) και όχι αξιοποίηση πλοίων άλλων πλοιοκτητών. Εμείς που ταξιδεύουμε με τα πλοία της ΝΕΛ χρόνια τώρα και επενδύσαμε στο χρηματιστήριο προσδοκούμε στην οικονομική επανόρθωση της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

...Μου φαινεται πως η ΝΕΛ αντι να προσπαθησει να διατηρησει τα -ηδη σοβαρως πληγεντα- κεκτημενα, ανανεωνοντας κατα το δυνατον το στολο της με καποια πλοια που προφανως δεν θα ειναι νεοτευκτα αλλα θα ειναι καλυτερα απο τα ηδη υπαρχοντα, ασχολειται με το να κανει τα ταχυπλοα της να βγαλουν χρηματα, αν αυτο ειναι δυνατον βλεποντας τα χαρακτηριστικα τους και τον ανταγωνισμο. Με λιγα λογια λοιπον, δεν τα βλεπω καθολου καλα τα πραγματα μια και οσον αφορα τα υπαρχοντα συμβατικα πλοια της ΝΕΛ τα πραγματα μονο χειροτερα μπορουν να πανε κατα την προσωπικη μου εκτιμηση κι οχι καλυτερα.

τα συμβατικα της ΝΕΛ (ειδικα θεοφιλος και ταξμαν) δεν μπορουν με τιποτα να συγκριθουν με το νησος μυκονος.

η συμπεριφορα της εταιρειας ομως δειχνει οτι περισσοτερο τη νοιαζει να ειναι ανταγωνιστικα και εκμεταλλευσιμα τα ταχυπλοα ωστε να αποτελουν ατου σε περιπτωση πιθανης εξαγορας ή συγχωνευσης παρα τα συμβατικα για τα οποια προφανως θεωρει οτι εφοσον εχουν εναρμονιστει με solas/στοκχολμη το ξενοδοχειο και η ταχυτητα περιττευουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλές και ενδιαφέρουσες οι επιχειρηματικές κινήσεις του κ. Απόστολου.

Επειδή όμως παραμένουμε απλή θνητοί και με μικρό πορτοφόλι, μήπως ξέρεις κανείς αν και πότε θα βάλει η ΝΕΛ τις μεγάλες εκπτώσεις?

Να περάσουμε και λίγο στο πρακτικό μέρος :(

Link to comment
Share on other sites

στελεχοι της εταιρειας δηλωσαν οτι δεν θα γινουν εκπτωσεις οπως ειχε γινει περυσι. Εγω υποθετω οτι περιμενουν και αυτοι να ξεκαθαρισει η υποθεση της αγορας η μη των μετοχων της HSW.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου προχωρά η ΝΕΛ και μάλιστα προγραμμάτησε γενική συνέλευση για τις 3 οκτωβριου.Ο λόγος αυτής της αύξησης είναι ευνόητος και αφορά την εξαγορά του ποσοστού της χελλενικ αν όμως αυτό δεν πραγματοποιηθεί μένει να δούμε πως θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα χρήματα

Link to comment
Share on other sites

Σιγα ρε παιδια τι νομιζεται οτι ειναι η Μυτιληνη,παροναξια με τη τιμη του πετρελαιου μια τετοια κινηση θα ηταν αυτοκτονια για την εταιρεια

Aυτο το πλοιο σε γραμμη φιλετο αντεξε ενα μηνα.Μυτηληνη δεν αντεχει,τελικα πως γινεται να γινει εμπορικα εκμεταλλευσιμο?Μηπως η NEL να ακολουθουσε το παραδειγμα της HSW (Highspeed 2&3) να εβγαζε σε broker το 'θρυλο' της μπας και καθοταν μια αγοροπωλησια?

αν όμως αυτό δεν πραγματοποιηθεί μένει να δούμε πως θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα χρήματα

Με τα χρηματα αυτα και με τυχον πωληση του ζημιωγονου Κεντερη δε θα μπορουσε να προχωρησει σε ναυπηγηση στυλ Μυκονος σκαφων?Δεδομενου και του οτι ο Θεοφιλος πλεον ζηταει συνεχως και πολλα.Αρα μενει το Μυτηληνη (και ο Ταξιαρχης) να ειναι τα μονα αξιοπιστα και κερδοφορα πλοια της.

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε ξανασυζητήσει σε διάφορα threads βρε παιδιά. Το νεοναυπηγούμενο το ξεχνάμε. Ένα second hand για αρχή χρειάζεται και ίσως μελλοντικά δεύτερο.

Αυτή τη στιγμή όμως δεν μπορούμε ούτε εικασίες να κάνουμε. Δεν ξέρουμε (όπως είπε κι άλλο μέλος) αν αύριο θα υπάρχει ΝΕΛ ή αν υπάρχει κάτω από ποιες συνθήκες θα υπάρχει. Και από ότι καταλαβαίνω κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση και γενικότερα για αναναίωση ή αναδιάρθρωση στόλου δεν γίνονται. Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ βγήκε για επισκευή, το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δόξα τω Θεώ πάει καλά και ο ΤΑΞΜΑΝ έκανε επισκευή καλή πέρσι. Επίσης ήδη βροντοφωνάζουν για την μελλοντική αλλαγή μηχανών στους Αιόλους. Άρα no new ships.

Link to comment
Share on other sites

πρωινο λαβρακι απο το site του χρηματιστηριου.

το ase.gr εχει την εξης ανακοινωση :

"ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ NEL LINES & SEMT PIELSTICK

Σε συνέχεια των προηγούμενων γνωστοποιήσεων μας η NEL Lines ανακοινώνει με ικανοποίηση στο επενδυτικό κοινό ότι μετά σχεδόν από 1 χρόνο αντιδικίας στα γαλλικά δικαστήρια με την γαλλική εταιρεία SEMT PIELSTICK η οποία έχει κατασκευάσει τις προωστήριες μηχανές των υπερταχύπλοων πλοίων μας, πέτυχε ένα δίκαιο συμβιβασμό ο οποίος ικανοποιεί αμφότερες τις πλευρές με αμοιβαίο όφελος. Οι βασικοί όροι της συμφωνίας αυτής προβλέπουν τα παρακάτω:

1. Αποκατάσταση και αναβάθμιση των προωστήριων μηχανών των 'ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ' και 'ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ',

2. 24 μήνη εγγύηση λειτουργίας των μηχανικών μερών και

3. άμεση καταβολή στη NEL Lines του ποσού των Ευρώ 10.000.000,00 (δέκα εκατομμυρίων ευρώ).

Μετά τον ανωτέρω συμβιβασμό και την υλοποίησή του, η NEL Lines θα έχει έτοιμα προς δρομολόγηση, πέρα από το 'ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ' οι δύο (2) προωστήριες μηχανές του οποίου αντικαταστάθηκαν φέτος το καλοκαίρι και, από τις 29 Ιουλίου 2006, εξυπηρέτησε τη γραμμή Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη καθημερινά με συνέπεια και πολύ μεγάλη πληρότητα, και τα άλλα δύο υπερταχύπλοά της, ήτοι το 'ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ' και το 'ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ'.

Οι άμεσοι στόχοι της παρούσας διοίκησης, αν και εξαιρετικά δύσκολοι επετεύχθησαν και η NEL Lines εισέρχεται σε περίοδο ανάπτυξης εξετάζοντας νέες επενδύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό."

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά εντυπωσιακή εξέλιξη, αν και υπάρχουν κάποιοι που πίστευαν ότι θα πάρει 90 εκ. Εγώ προσωπικά, πίστευα ότι η υπόθεση είχε παγώσει και όχι μόνο λεφτά δεν θα έπαιρναν, αλλά ούτε μηχανές θα τους έφτιαχναν οι Γάλλοι και με εγγύηση περικαλώ!

Έτσι, λοιπόν, εξηγείται και η "αιδήμων" σιωπή ορισμένων...

Τέλος, με τα παραπάνω , κατά την αυστηρά προσωπική μου άποψη, ενισχύονται οι ενδείξεις περί "όπισθεν" του Απόστολου, περί Γαλλικών αρωμάτων και, γιατί όχι, περί κομψών ταγιέρ.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ο διεθνες τυπος trade winds anaferei

NEL settles with Pielstick

Following a year of legal wrangling through the French courts, Greece’s Maritime Company of Lesvos (NEL Lines) has been awarded a pay-out from engine builder SEMT Pielstick.

The French engine manufacturer was ordered to immediately pay EUR 10m ($12.69m) to NEL as well as carry out restoration and upgrading of the main engines of two of the Greek ferry operator’s vessels.

The 6,882-gt Aeolos Kenteris (built 2001).

NEL launched a case against SEMT Pielstick in August last year claiming EUR 89.75m in damages arising from problems with the main engines on three of the company’s vessels.

In May last year all three of the high speed ferries were knocked out of service due to technical problems with their main engines.

The settlement will see the French manufacturer undertake restoration and upgrading on the main engines of the 3,536-gt Aeolos Express (built 200) and the 5,364-gt Aeolos Express II (built 2001). The engine builder is also required to provide a 24-month guarantee on engine parts.

Two main engines on the third vessel concerned, the 6,882-gt Aeolos Kenteris (built 2001), were already replaced earlier this year.

A statement posted on Athens-listed NEL’s website on Friday claimed that “a fair compromise has been reached [with SEMP Pielstick] which satisfies both sides to our mutual benefit."

Following the settlement and an agreement in May to cancel EUR 61m with French banks, NEL says “this brings to a satisfactory close all the pending issues concerning the construction and financing of NEL Lines from France” for these three vessels.

By Eoin O'Cinneide in London

Gillian Whittaker in Athens

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχω καταλάβει καλά (και δεν μου διαφεύγει κάτι σημαντικό), η ΝΕΛ μετά την (ανέλπιστα) επιτυχημένη ΑΜΚ, μετά από την (ευνοϊκότατη γι’ αυτήν) ρύθμιση των χρεών προς την CALYON – με μόνον € 30 εκ.- και μετά τον (αξιοπρεπέστατο) συμβιβασμό με την Pielstick (+ € 10 εκ. στο ταμείο)…βρίσκεται με (σχεδόν) ξεχρεωμένους τους Αίολους και με (σχεδόν) καινούργιες μηχανές σε αυτούς?

Εάν, επαναλαμβάνω εάν, είναι τα πράγματα όπως τα βλέπω, τότε είναι η πρώτη φορά που πιστεύω πραγματικά την ανακοίνωση της εταιρείας ότι: «η NEL Lines εισέρχεται σε περίοδο ανάπτυξης».

Οπότε, θα πρέπει να έχουν ωριμάσει οι σκέψεις και οι συνθήκες για την σταδιακή αντικατάσταση των συμβατικών.

Αρχής γενομένης, βεβαίως, από τον Θεόφιλο.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τον έχουμε αδικήσει τον κο Απόστολο και είναι πράγματι ικανός manager ασχέτως αν μας αρέσουν ή όχι οι Παναγίες ή μας απογοήτευσε φέτος το καλοκαίρι ο Θεόφιλος; Δηλαδή, μήπως πράγματι έβγαλε τη ΝΕΛ από το τούνελ;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, από τις πρώτες δηλώσεις του Α.Β., ήταν: "Η ΝΕΛ ή θα γίνει μεγάλη ή θα κλείσει". Και απ' ότι φαίνεται δεν κλείνει. Εδώ δεν έκλεισε πριν από τις παραπάνω ευνοϊκές εξελίξεις, τώρα θα κλείσει? Όσον αφορά το "μεγάλη" ή το πόσο μεγάλη, θα δείξει το μέλλον.

Και, βεβαίως, δεν πρόκειται μόνο για προσωπική επιτυχία του ΑΒ, αλλά και των συν αυτώ.

Link to comment
Share on other sites

Και οι δύο κινήσεις αποτελούν αναμφισβήτητα σημαντικά βήματα για την εξυγίανση της ΝΕΛ. Αυτό που μένει να δούμε τώρα είναι ποιος θα πάρει τον έλεγχο της εταιρίας. Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που θα προταθεί στην έκτακτη Γενική Συνέλευση, έχει ένα παράδοξο: η έκδοση των νέων μετοχών δεν γίνεται με κάποιο discount (όπως συνηθίζεται) αλλά με premium και μάλιστα σημαντικό (για κάθε 10 παλαιές μετοχές μπορείς να αγοράσεις 6 νέες στην τιμή 1,5).

Με την τιμή της μετοχής το τελευταίο διάστημα να βρίσκεται στο 1,25-1,32 γίνεται αντιληπτό πως αν κάποιος ήθελε να αγοράσει νέες μετοχές, θα μπορούσε να το κάνει μέσω χρηματιστηρίου, αντί να συμμετάσχει στην αύξηση κεφαλαίου.

Συνεπώς η αύξηση θα καλυφθεί από κάποιον νέο επενδυτή ή νέους επενδυτές που θα ζητήσουν την παραίτηση των παλαιών μετόχων από το δικαίωμα τους στην ΑΜΚ. Την αυξημένη τιμή ο συγκεκριμένος επενδυτής θα την πληρώσει επειδή με το πακέτο αυτό των μετοχών, θα αποκτήσει το 37% περίπου της εταιρίας. Υπάρχει βέβαια και η ενδιάμεση λύση, δηλαδή μερική παραίτηση των παλαιών μετόχων. Σε αυτή την περίπτωση στην αύξηση μπορεί να συμμετάσχουν κάποιοι από τους παλαιούς μετόχους (πχ Βεντούρης – Αρβανίτης) και ο νέος επενδυτής.

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛ: Διευκρινήσεις για Sea Link- Κεντέρη

ΗΜΕΡΗΣΙΑ On Line 19/9/2006

Διευκρινήσεις σχετικά με ακινητοποίηση του Αίολος Κεντέρης και την απόφαση για εξαγορά της Sea Link παρέχει με ανακοίνωσή της προς το ΧΑ η Ναυτιλιακή Εταρεία Λέσβου.

Ειδικότερα αναφέρει ότι έχει υποβάλλει την 11/9/2006 αίτημα ακινησίας του Ε/Γ Ο/Γ ΤΧΠ "ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ" γιά διάστημα 4,5 μηνών, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία.

Η ετήσια ακινησία προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και είναι προγραμματισμένη όχι μόνον από την δική μας εταιρεία αλλά από όλες τις εταιρείες του κλάδου και κατά συνέπεια δεν θα μπορούσε να έχει αρνητική επίπτωση στην εταιρεία μας.

Για να δούμε εάν το Φεβρουάριο το πλοίο θα ξεκινήσει??

Πλοία Κ. Αγαπητού & Γ. Βεντουρη.

Σχετικά με την από 16/2/2006 απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας να προτείνει στην Γ.Σ. την απόκτηση νέων πλοίων, σας γνωρίζουμε ότι τα μέλη της επιτροπής του άρθρου 9 του κ.ν. 2190/1920 διορίστηκαν την 17/3/2006 και μέχρι σήμερα δεν έχουν ολοκληρώσει την γνωμοδότησή τους, προκειμένου το θέμα να εισαχθεί στην Γ.Σ. για λήψη απόφασης.

C-Link Ferries

Σχετικά με την απόφαση περί εξαγοράς της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε., αυτή δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Εκτιμούμε ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2006.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό και σε συνέχεια της από 12/04/2006 ανακοίνωσης ότι, η εκδίκαση της προσφυγής κατά των φύλλων εκκαθάρισης του Ν.Α.Τ., που είχε προσδιοριστεί για τις 27/09/2006 ενώπιον του τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Πειραιά, αναβλήθηκε για τις 14/02/2007.

no comment. η δικαιοσυνη εκτος απο τυφλη μηπως ειναι και ευελικτη;

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα 27 Σεπτεμβρίου 2006, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου [ΝΕΛ] ανακοινώνει την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς που είχε προκύψει από την αρχή του τρέχοντος έτους με την FBB - First Business Bank S.A. σχετικά με την Δανειακή Σύμβαση για την χρηματοδότηση του ταχυπλόου πλοίου της Αίολος Εξπρές.

Οι δύο πλευρές συμφώνησαν για την συνέχεια της συνεργασίας τους σε κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης αποσύροντας τις εκατέρωθεν νομικές διεκδικήσεις, που είχαν κατατεθεί από τις αρχές του τρέχοντος έτους, αναγνωρίζουν δε ότι οι μεταξύ τους διαφορές οφείλονται σε εσφαλμένες πληροφορίες.

Στα πλαίσια της συμφωνίας επίλυσης των διαφορών, μία νέα δανειακή σύμβαση θα καταρτιστεί εντός των προσεχών ημερών κύρια σημεία της οποίας είναι, η πλήρης αναγνώριση του χρέους της εταιρείας προς την τράπεζα και η απαλοιφή του όρου της μετατροπής μέρους του δανείου σε μετοχές. Το νέο δάνειο που καταρτίζεται θα είναι επταετούς διάρκειας.

Σύμβουλος της ΝΕΛ για την διευθέτηση της εν λόγω συμφωνίας ήταν η εξειδικευμένη στον χώρο της ναυτιλιακής χρηματοδότησης εταιρεία XRTC Business Consultants εκπροσωπούμενη από τον κ. Γιώργο Ξηραδάκη.

www.ase.gr

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα 27 Σεπτεμβρίου 2006, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου [ΝΕΛ] ανακοινώνει την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς που είχε προκύψει από την αρχή του τρέχοντος έτους με την FBB ...Οι δύο πλευρές συμφώνησαν για την συνέχεια της συνεργασίας τους σε κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης αποσύροντας τις εκατέρωθεν νομικές διεκδικήσεις, που είχαν κατατεθεί από τις αρχές του τρέχοντος έτους, αναγνωρίζουν δε ότι οι μεταξύ τους διαφορές οφείλονται σε εσφαλμένες πληροφορίες...

Τζάμπα σκίζανε τα καλσόν τους το κατακαλόκαιρο δηλαδή :D.

Link to comment
Share on other sites

Σας διαφεύγει της προσοχής σας ότι από την εποχή που "σκίζανε τα καλσόν τους" :D , έχει κυλήσει πολύ...μα πάρα πολύ νερό στ' αυλάκι. Ήτοι, έγινε η πρόταση της ΝΕΛ για το 33% της HSW αλλά και η εμπλοκή της FBB στην χρηματοδότηση της ναυπήγησης του Νήσος Χίος.

Βάλτε τα κάτω και βγάλτε τα συμπεράσματά σας;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...