Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Σύνεντευξη του Γενικού Διευθυντή της ΝΕΛ κ. Αθανάσιο Λιάγκο στο εμπρος

«Έρχονται αλλαγές στη Διοίκηση της Hellenic Seaways …»

Μπορεί ο τίτλος να είναι "πιασάρικος" αλλά δεν βγάζει πουθενά κανένα νέο. Όλα ανοιχτά τα αφήνει! (η συνέντευξη δημοσιεύτηκε το Σάββατο 8/7 οπότε μην περιμένε να πει τπτ για Θεόφιλο)

Επίσης όσα είπε ο proud_ionian στο προηγούμενο post και κάποιες δηλώσεις του Γεράσιμου Στρίντζη σχετικά με τις κατηγορίες το Βεντούρη

Ομαδικά πυρά κατά ΝΕΛ

Και μιας και έπιασα όλα τα μέσα ΜΜΕ του Βορείου Αιγαίου δείτε και πως παρουσιάζουν τις (είπαμε γνωστές!! )κινήσεις του Βεντούτης το chiosnews

Χτυπήματα Βεντούρη στην «Hellenic Seaways»

Άντε καλό διάβασμα! :o

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διευκρινίσεις της ΝΕΛ για την υπόθεση της δανειακής σύμβασης με την FBB

Πηγη site ΝΕΛ

1. Σχετικά μέ τήν υπόθεση τής δανειακής σύμβασης τής ΝΕΛ μέ τήν τράπεζα FBB, καί εν συνεχεία της από 06/07/2006 σχετικής επιστολής τού Χρηματιστηρίου Αθηνών, η ΝΕΛ ανακοινώνει τά ακόλουθα:

2. Η από 5.7.2006 Α' Επαναληπτική Γενική Συνέλευσις των μετόχων της ΝΕΛ καταψήφισε με συντριπτική πλειοψηφία αίτημα τής FBB, σύμφωνα με το οποίο η FBB ασκεί δήθεν δικαίωμα προαιρέσεως και ζητά την μετατροπή του φερόμενου ως δανεισθέντος ποσού των 3.366.500 € εις μετοχές μου, καί μάλιστα μέ τιμή λογιστική.

3. Μεταξύ τών άλλων το "αίτημα" της FBB απερρίφθη από τήν ΓΣ της ΝΕΛ διότι η ΝΕΛ απαγορεύεται να δώσει μετοχές της εξωχρηματιστηριακά καί μάλιστα εις μη μετόχους της, πόσω μάλλον τέτοιου ποσού και μέ τιμή λογιστική (book value).

4. Άλλος λόγος απορρίψεως τού αιτήματος τής FBB από τήν ΓΣ τής ΝΕΛ ήταν ότι τό ποσόν τών 3.366.500 €, τού οποίου τήν μετατροπή εις μετοχές τής ΝΕΛ ζητά η FBB, ουδέποτε εκταμιεύτηκε πραγματικά απο αυτή γιά νά δοθεί δήθεν ως δάνειον εις τήν ΝΕΛ.

5. Η ΓΣ τής ΝΕΛ συνοπτικά απεφάσισε τά ακόλουθα:

Τήν απόρριψη του αιτήματος της Πρώτης Επιχειρηματικής Τράπεζας ΑΕ (FΒΒ), περί μετατροπής δήθεν μέρους του δανείου σε μετοχές, τήν παραπομπή της υποθέσεως στην Ελληνική αστική και ποινική δικαιοσύνη προς περαιτέρω διερεύνηση, και την διαφύλαξη των συμφερόντων της εταιρείας και των μετόχων δια της ακυρώσεως όλης της δανειακής συμβάσεως ή, επικουρικά, τουλάχιστον του μέρους της που αφορά το ποσόν των 3.366.500 € και την αναζήτηση από τα Ελληνικά δικαστήρια κάθε θετικής και αποθετικής ζημίας που υπέστει η εταιρεία.

Η ΓΣ της ΝΕΛ αποφάσισε επίσης νά εξουσιοδοτήσει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο να χειριστεί όλα τα ανωτέρω.

6. Εκτιμάται ότι η συγκεκριμένη υπόθεση δεν θα έχει όποιαδήποτε αρνητική οικονομική/επιχειρηματική επίπτωση στην εταιρεία μας αντίθετα προσδοκάται ότι τά οικονομικά οφέλη από την διευθέτηση αυτής της υπόθεσης θα ανέλθουν τουλάχιστον σε €3.366.500 προερχόμενα από την διαγραφή χρεών, πλέον τών ποσών πού τυχόν θά επιδικασθούν στήν ΝΕΛ ως αποζημίωση.

Link to comment
Share on other sites

Πολυμέτωπο ”αγώνα”, που έχει τον χαρακτήρα καταγγελιών αλλά και δικαστικών διενέξεων, φαίνεται ότι ανοίγουν οι μέτοχοι της ΝΕΛ αλλά και η ίδια η εταιρία εναντίον της τράπεζας FBB, της HSW, των Μινωικών αλλά και δημοσιευμάτων του Τύπου

Γεγονός που έχει δημιουργήσει αίσθηση στην αγορά ως προς τα κίνητρα αυτών των εξελίξεων, που δείχνουν να ”συμπίπτουν” χρονικά μεταξύ τους.

Κατόπιν της δημοσιοποίησης της διενέξεώς της με την τράπεζα FBB σε ό,τι αφορά μια δανειακή σύμβαση, η οποία φαίνεται ότι λαμβάνει και δικαστική διάσταση μεταξύ των δύο πλευρών, η εταιρία NEΛ απέστειλε σήμερα σκληρότατο εξώδικο στην εφημερίδα ”Ημερησία”, που αναφερόταν σε αυτή την υπόθεση, χαρακτηρίζοντάς το δημοσίευμα ”συκοφαντικό” και απειλώντας να προσφύγει άμεσα και στη Δικαιοσύνη.

Την ίδια ώρα η C-Link Ferries (συμφερόντων του κ. Απ. Βεντούρη, εκ των βασικών μετόχων της ΝΕΛ), με την ιδιότητά της ως μέτοχος της Hellenic SeaWays, έδωσε στη δημοσιότητα επιστολή προς τη διοίκηση των Μινωϊκών Γραμμών, που κατέχει καταστατική μειοψηφία στην HSW, με την οποία εγκαλεί τη διοίκηση της τελευταίας για ωραιοποίηση των αποτελεσμάτων του 2005 με λογιστικούς χειρισμούς, ώστε να παρουσιάσει κέρδη ύψους περίπου 2 εκατ. ευρώ, αντί για ζημίες ύψους τουλάχιστον 5,8 εκατ. ευρώ.

Σημειωτέον ότι η C-Link έχει συνάψει κοινοπραξία με τη ΝΕΛ, εν εναμονή της εξαγοράς της από τη δεύτερη, κάτι που έχει ήδη εγκρίνει η γενική συνέλευση των μετόχων της εισηγμένης.

Όλα αυτά βεβαίως λαμβάνουν χώρα μία ημέρα πριν από τη γενική συνέλευση της HSW, που γίνεται αύριο το μεσημέρι και στην οποία αναμένεται να υπάρξει εκ του σύνεγγυς αντιπαράθεση.

Από την πλευρά της η HSW μετ’ επιτάσεως απορρίπτει τους ισχυρισμούς της C-link. Κι επισημαίνει ότι δόθηκαν στους εκπροσώπους της όλα τα στοιχεία που ζητήθηκαν σε σχέση με τα αποτελέσματα, πλην εκείνων που θα ”παρέδιδαν άκρως ευαίσθητα στοιχεία ανταγωνισμού σε μετόχους οι οποίοι προδήλως (σ.σ.: με βάση τα ποσοστά που οι ίδιοι κατέχουν στη ΝΕΛ και την υπό εξαγορά από αυτή C-Link) έχουν πολύ μεγαλύτερα συμφέροντα σε ευθέως ανταγωνιστική εταιρία του κλάδου”.

Επι της ουσίας κύκλοι της διοίκησης της HSW αναφέρουν οτι οι χειρισμοί που έχουν γίνει εντάσσονται στο πλαίσιο των επιτρεπτών χειρισμών, κατα το πρώτο έτος εφαρμογής των ΔΛΠ, τα οποία υιοθέτησε η HSW ενόψει μιας πιθανής εισαγωγής της σε χρηματιστηριακή αγορά.

Σε ό,τι αφορά την προαναφερθείσα δανειακή σύμβαση, σημειώνεται ότι η ΝΕΛ εμφανίζεται να διαφωνεί πλήρως με την τράπεζα FBB για το αν έχει υποχρέωση να δώσει στην τράπεζα μετοχές της εταιρίας ως μετατροπή μέρους του δανείου, συνεπεία της μεταξύ τους σύμβασης, ενώ δεν αναγνωρίζει και την εκταμίευση αυτού του ποσού.

Προσφυγή στη Δικαιοσύνη έχει ανακοινώσει και η FBB.

http://www.euro2day.gr/articles/107149/

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Λονδίνο, χθες το μεσημέρι η FBB παράπεμψε στη δικαιοσύνη το θέμα με τη ΝΕΛ ζητώντας να ασκήσει το δικαίωμα της μετατροπής μέρος του ποσού του δανείου σε μετοχές.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από Orestis 15/7 16:00

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Λονδίνο, χθες το μεσημέρι η FBB παράπεμψε στη δικαιοσύνη το θέμα με τη ΝΕΛ ζητώντας να ασκήσει το δικαίωμα της μετατροπής μέρος του ποσού του δανείου σε μετοχές.

Εκ Λονδίνου αναμένονται τα τελευταία ”μαντάτα” σε σχέση με πρόσφατες εξελίξεις που δημιούργησαν αίσθηση σε ακτοπλοϊκούς αλλά και τραπεζικούς κύκλους.

Ίσως και γι αυτόν το λόγο, όχι όμως μόνον γι αυτόν, λένε οι ίδιοι, άσπονδοι φίλοι συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής εταιρίας θυμίζουν με νόημα το ρητό... ”φωνάζει ο… κλέφτης, να φοβηθεί ο νοικοκύρης”.

Δεν γνωρίζουμε κατά πόσον έχουν δίκιο, είμαστε όμως βέβαιοι ότι θα υπάρξουν κι επόμενοι ”γύροι” στο παιχνίδι των τραπεζικών χρηματοδοτήσεων προς την ακτοπλοΐα, (μεσούσης και της αύξησης των τιμών του πετρελαίου που διόλου δεν ευνοεί ταχύπλοα και υπερ-ταχύπλοα) από την έκβαση των οποίων θα κριθούν πολλά, εντός και εκτός του χρηματιστηριακού ”ταμπλό”.

Δεν αποκλείεται μάλιστα να ”ιδρώσουν”, κι όχι λόγο της καλοκαιρινής ζέστης, κάποιοι τραπεζίτες που κινήθηκαν με ασυνήθιστη ”τόλμη” στο συγκεκριμένο χώρο, κατα το τελευταίο διάστημα.

17/07/06 - 01:31

http://www.euro2day.gr/markets.ase.backstage.asp

Άλλη μια επιβεβαίωση της εγκυρότητας του shipfriends.gr το οποίο έβγαλε την είδηση 2 ημέρες νωρίτερα!

Link to comment
Share on other sites

Να υπενθυμίσουμε, για μια ακόμη φορά, παλιότερη παράκλησή μας στο "θέμα" της Hellenic Seaways:

Έχουμε την εντύπωση ότι τα μέλη μας έχουν ξεχάσει ποιο είναι το αντικείμενό μας.

Αντικείμενο του shipfriends.gr είναι τα πλοία και το θαλασσινό ταξίδι. Δεν είμαστε, ούτε φιλοδοξούμε να γίνουμε εισαγγελείς, ούτε διευθυντές εκμετάλλευσης κάποιας εταιρείας, ούτε υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων αυτής.

Παρακαλούμε οι αναφορές σε εταιρείες να περιορίζονται σε αναφορές και σχόλια ειδησεογραφικού χαρακτήρα...

Μη επιβεβαιωμένες ειδήσεις και σχόλια που αφορούν υπαρκτές ή ανύπαρκτες δικαστικές εμπλοκές, δεν βοηθούν κανένα.

...Τα μηνύματα (μήνυμα) των μελών μπορεί να εκφράζουν τις προσωπικές τους απόψεις, αλλά παρακαλούνται οι συμμετέχοντες στην όσο το δυνατόν πληρέστερη τεκμηρίωση των απόψεών τους.

Φροντίστε να μην δυσφημίζετε οποιοδήποτε αλλά να παραθέτετε επιχειρήματα σε χαμηλούς τόνους. Τα παράπονα σας ακούγονται και πέρα απο τα όρια του forum και δεν θα πρέπει να δώσουμε σε κανέναν δικαίωμα να μας κατηγορήσει χωρίς λόγο...

Link to comment
Share on other sites

“… τις επόμενες ημέρες η ΝΕΛ θα αντιμετωπίσει στα δικαστήρια του Λονδίνου τη First Business Bank, η οποία διεκδικεί από την πολυμετοχική εταιρία της Μυτιλήνης την άμεση καταβολή χρηματικού ποσού 20,8 εκατ. ευρώ. Η τράπεζα προσέφυγε στα αγγλικά δικαστήρια, όπως προέβλεπε ρήτρα του συμφωνητικού του δανείου, μετά την απόφαση της γενικής συνέλευσης της ΝΕΛ, που απέρριψε το αίτημα της τράπεζας, για μετατροπή μέρους του δανείου ύψους 3.366.500 ευρώ σε μετοχές της εταιρίας…”

Πηγή: Ο κόσμος του Επενδυτή – Σ. Αθανασίου – 22/7

Το θέμα δεν είναι πλέον ότι επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες της προηγούμενης εβδομάδος, αλλά πως γίνεται να έχει προκύψει μια τέτοια εξέλιξη και η εταιρία να μην έχει ενημερώσει ούτε τους επενδυτές ούτε τις αρμόδιες αρχές. Η ενημέρωση για θέματα που επηρεάζουν ή μπορεί να επηρεάσουν την οικονομική κατάσταση μιας εταιρίας, δεν είναι προαιρετική, αλλά υποχρεωτική για κάθε εισηγμένη

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Ανακοίνωση

1. Σε συνέχεια της από 5 Ιουλίου 2006 αποφάσεως της Α επαναληπτικής Γ.Σ. των μετόχων της ΝΕΛ, και της από 11.7.2006 απάντησης σε επιστολή του Χ.Α., η Ν.Ε.Λ. ανακοινώνει ότι την Παρασκευή 21.07.2006 άσκησε ενώπιον του Πολ. Πρωτ. Πειραιώς αγωγή κατά της τραπέζης F.B.B., δικάσιμος της οποίας ορίσθηκε η 12.06.2007.

2. Με την αγωγή της αυτή η Ν.Ε.Λ. ζητά:

Α. Να της καταβάλει η εναγομένη F.B.B. το ποσόν των 12.418.152,37 Ε εντόκως από της επιδόσεως της αγωγής της. Υπάρχει ρητή επιφύλαξις της Ν.Ε.Λ., όπως ασκήσει και ετέραν αγωγή κατά της F.B.B. δια την αποκατάστασιν κάθε περαιτέρω αποδεικνυομένης θετικής και αποθετικής ζημίας. Υπάρχει επίσης ρητή επιφύλαξις της Ν.Ε.Λ. να στραφεί δια την ίδια αιτία και κατά παντός ετέρου προσώπου, σχετιζομένου ή καθ' οιονδήποτε τρόπον αναμειχθέντος με όσα εις το ιστορικόν της αγωγής της αναγράφει.

Β. Να αναγνωρισθεί η ακυρότης συνολικά των από 19.12.2003 και 29.12.2005 δανειακών συμβάσεων ύψους 23.366.500,00 ευρώ που υπεγράφησαν μεταξύ αυτής και της F.B.B.

Γ. Επικουρικά: Να αναγνωρισθεί η ακυρότης του φερόμενου ως δανείου Β ποσού 3.366.500 Ε και του δήθεν δικαιώματος προαιρέσεως της F.B.B. δια την απόκτησιν μετοχών της Ν.Ε.Λ. ισοπόσου αξίας. Η Ν.Ε.Λ. ζητά επίσης να αναγνωρισθούν ως άκυροι συναφείς με τα ανωτέρω ζητήματα όροι των εν λόγω συμβάσεων.

3. Επίσης, η τράπεζα FBB προσέφυγε στην Αγγλική δικαιοσύνη ζητώντας μεταξύ άλλων να αναγνωρισθεί ότι η μη χορήγηση σε αυτήν μετοχών έως την 10 Φεβρουαρίου 2006 συνιστά γεγονός υπερημερίας. Η ΝΕΛ θεωρεί ότι η προσφυγή στην Αγγλική δικαιοσύνη είναι αβάσιμη, καθόσον αφορά σύμβαση στην Ελλάδα μεταξύ Ελληνικών εταιρειών. Το ίδιο ισχύει και σε ότι αφορά την μετατροπή, καθόσον η τυχόν μετατροπή θα πρέπει να γίνει υπό την εποπτεία της Ελληνικής και όχι της Αγγλικής κεφαλαιαγοράς.

να και η απαντηση της ΝΕΛ. οχι απλως ενημερωνει, αλλα περνα στην αντεπιθεση. ειμαι περιεργος να μαθω τι οριζουν οι συμβασεις με την FBB. ποια δικαστηρια εχουν αρμοδιοτητα σε τυχον διαφορες

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από proud ionian

να και η απαντηση της ΝΕΛ. οχι απλως ενημερωνει, αλλα περνα στην αντεπιθεση. ειμαι περιεργος να μαθω τι οριζουν οι συμβασεις με την FBB. ποια δικαστηρια εχουν αρμοδιοτητα σε τυχον διαφορες.

1. Η ΝΕΛ περίμενε 10 ημέρες μέχρι να προλάβει να ασκήσει αγωγή, ώστε να παρουσιασθεί ως επιτιθέμενη και όχι ως αμυνόμενη.

2. «…η τράπεζα FBB προσέφυγε στην Αγγλική δικαιοσύνη ζητώντας μεταξύ άλλων να αναγνωρισθεί ότι η μη χορήγηση σε αυτήν μετοχών έως την 10 Φεβρουαρίου 2006 συνιστά γεγονός υπερημερίας…» Δηλαδή τι άλλο ζητάει η τράπεζα?

3.Το τι ορίζουν οι συμβάσεις είναι λίγο δύσκολο όχι μόνο να το μάθουμε αλλά και να το κατανοήσουμε. Το θέμα είναι πως στην τραπεζική αγορά, δεν είναι ότι καλύτερο για μια εταιρία να βρίσκεται σε αντιδικία με τους πιστωτές της, ειδικά όταν βρίσκεται σε διαδικασία έκδοσης ομολογιακού δανείου.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι εννοεί ο συγγραφεύς όταν πληροφορεί επισήμως το ΧΑΑ και μέσω αυτού όλους εμάς:

Για τα δημοσιεύματα, που αναφέρονται στην επιστολή του Χρηματιστηρίου, η ΝΕΛ εντός της τρέχουσας εβδομάδας θα ασκήσει αγωγή ενώπιον των αστικών Δικαστηρίων (συκοφαντική δυσφήμησης ανωνύμου εταιρείας διά του τύπου)

Ποιά είναι τα δημοσιεύματα και ποιός τύπος συκοφαντεί και θέλει το κακό της Νέας ΝΕΛ; Έχασα κάπου μεταξύ budget και μονοήμερης κοπάνας καμιά συγκλονιστική εξέλιξη;

Παρακαλούνται οι γνωρίζοντες και ασχολούμενοι να απαντήσουν συντόμως και ΑΝΕΥ κοκορομαχιών (:mad:)

ΥΓ.

Προς λύπη μου μεγάλη, βλέπω ότι στους εχθρούς και συκοφάντες προσετέθησαν και άλλοι:

Ζοριζόμαστε ή μου φαίνεται;

Link to comment
Share on other sites

ετσι οπως το παει η νεα διοικηση της εταιρειας με μια αγωγη καθε μερα,στο τελος θα εχει ενδιαφερον να συζηταμε ποιοι θα εχουν απομεινει για να τους τραβηξει και αυτους στα δικαστηρια.

Link to comment
Share on other sites

Ποιά είναι τα δημοσιεύματα και ποιός τύπος συκοφαντεί και θέλει το κακό της Νέας ΝΕΛ;

Παρακαλούνται οι γνωρίζοντες και ασχολούμενοι να απαντήσουν συντόμως και ΑΝΕΥ κοκορομαχιών (:confused:)

Ιδού οι απαντήσεις που ζητάς...

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Ανακοίνωση

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι κατετέθη σήμερα 26.07.2006 στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, αγωγή κατά των "ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε.", εκδότριας της εφημερίδας ΗΜΕΡΗΣΙΑ και του Κώστα Στούπα, δημοσιογράφου, για συκοφαντική δυσφήμηση. Η αγωγή αφορά κείμενο που δημοσιεύτηκε την 12.7.2006 στην στήλη υπό τον τίτλο "Ο ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ" (σελ.34).

Από το ΧΑΑ (26.7.06)
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει μιλαμε εχει χαθει το μετρο ετσι. Οι αλλοι εχουν βγαλει ποιηματακι με τις ανακοινωσεις για βλαβες κι αυτοι αντι να κανουν το σταυρο τους μεχρι στιγμης που δεν εχουνε προβληματα σοβαρα κανουν αγωγες για πρωινη γυμναστικη. Να δω που θα βγαλει αυτη η τακτικη. Ειπαμε να μην τρως σφαλιαρες σαν το Τζανετακο και να λες και ευχαριστω αλλα οχι να δερνεις και ολο τον κοσμο και να θες να μη μιλανε κιολας. Κανεις μια αγωγη κανεις δευτερη που στηριζονται καπου. Απο κει και περα ... Εγω δηλαδη ποσες πρεπει να κανω σε ενα που με στραβοκοιταει συνεχεια :confused::D:D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από Νηρέας

Ιδού οι απαντήσεις που ζητάς...

Παράθεση:

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Ανακοίνωση

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι κατετέθη σήμερα 26.07.2006 στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, αγωγή κατά των "ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε.", εκδότριας της εφημερίδας ΗΜΕΡΗΣΙΑ και του Κώστα Στούπα, δημοσιογράφου, για συκοφαντική δυσφήμηση. Η αγωγή αφορά κείμενο που δημοσιεύτηκε την 12.7.2006 στην στήλη υπό τον τίτλο "Ο ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ" (σελ.34).

Από το ΧΑΑ (26.7.06)

Δεν είστε καλά ενημερωμένοι για τις αγωγές αυτής της εβδομάδος.

Η αγωγή που κατατέθηκε σήμερα κατά της “Ημερησίας” (αφορά δημοσίευμα στις 12/7), δεν είναι αυτή που αναφέρεται στο σημερινό δελτίο τύπου. Έρχεται νέα αγωγή εναντίον άλλης εφημερίδας.

Τι προαπαθεί αλήθεια να πετύχει η εταιρία με αυτή τη “βιομηχανία” αγωγών;

Μη βιαστείτε να απαντήσετε και κυρίως προσοχή στις εκφράσεις σας…

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.: Ανακοίνωση

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι κατετέθη σήμερα 27.07.2006 στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, αγωγή κατά του δημοσιογράφου Σάββα Αθανασίου του Νικολάου, για συκοφαντική δυσφήμηση Ανωνύμου Εταιρείας δια του τύπου. Η αγωγή αφορά κείμενο που δημοσιεύτηκε την 22.7.2006 στο ένθετο "ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ" στην στήλη "ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ" (σελ.23). στην εφημερίδα "Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ".

www.ase.gr

Για όποιον διαβάζει οικονομικό τύπο, τα σχόλια και οι εκτιμήσεις των συντακτών που αφορούν τα οικονομικά των εταιριών, τις τακτικές των βασικών μετόχων, τα παράξενα ράλι τιμών των μετοχών, τις εκτιμήσεις για τα οικονομικά αποτελέσματα είναι καθημερινά και αφορούν όλες τις εταιρίες. Αλίμονο αν κάθε εταιρία κατέφευγε σε αγωγές εναντίον των εφημερίδων των οποίων δεν εγκρίνει τα δημοσιεύματα....

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι ολες αυτες οι αγωγες μονο καλο δεν κανουν στην μετοχη,αλλωστε φαινεται και απο τις τελευταιες συνεδριασεις που δεν μπορει να ξεκολλησει απο τα 1,09.παντως προσωπικα με τετοιες καθημερινες ανακοινωσεις αγωγων,δεν θα εμπιστευομουν να επενδυσω σε αυτη την μετοχη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από Orestis - 27 Ιουλίου

:eek: Μία αγωγή την ημέρα, τη μετοχή την κάνει πέρα…

Κλείσιμο μετοχής ΝΕΛ στις 28 Ιουλίου: 1,19€, με άνοδο 9,17%

Για φαντάσου, προς στιγμή σκέφτηκα πως γίνονται παιχνίδια με τη μετοχή, αλλά μετά κατέληξα πως απλά διαθέτω το κληρονομικό χάρισμα!!! :D:confused:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήξερα ότι και η ΝΕΛ έχει εφαρμόσει το καπέλο των αριθμημένων. Συγκεκριμένα χθες έκοψα εισιτήρια με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και μου λένε από το πρακτορείο 20 ευρώ το κατάστρωμα, 22 η οικονομική!!! Και στην ερώτηση ποια η διαφορά, η απάντηση ήταν ότι στην οικονομική έχεις το καθισματάκι σου το αριθμημένο ενώ στο ντεκ θα κάθεσαι στα πλαστικά έξω!!

Link to comment
Share on other sites

Oταν βγαλεις εισιτηριο απλο deck σημαινει οτι θα καθισεις εξω η στο σαλονι της οικονομικης εφοσον βρεις καποιο καθισμα βεβαια.Τωρα στο Ταξιαρχη ο οποιος εχει ενα μονο σαλονι και για οικονομικη και για πρωτη υποχρεωτικα οσοι εχουν deck βγαινουν εξω

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με αφορμη τα τελευταια παρατραγουδα με το Θεοφιλο ο οποιος σημερα ηλθε στον Πειραια γυρω στις 1230 αν δεν με απατησαν οι πληροφοριοδοτες μου, θα ηθελα να πω καποια πραγματα που σκεφτομαι εδω και καιρο. Βλεποντας λοιπον απο τη μια οτι ο Θεοφιλος δειχνει να εχει επαναλαμβανομενα μηχανικα προβληματα(γιατι εκει οφειλεται η μειωμενη ταχυτητα), βλεποντας οτι το εν λογω πλοιο αλλα και ο Ταξιαρχης απεχουν πολυ απο το να χαρακτηριστουν σαν ανταποκρινομενα στο συγχρονο επιβατη οσον αφορα τους εσωτερικους τους χωρους/ξενοδοχειακο αλλα και βλεποντας οτι η εταιρεια δειχνει να ασχολειται περισσοτερο με τον Κεντερη του ενος μηνος το χρονο, τις αλλαγες μηχανων στα μικροτερα ταχυπλοα και την μεγαλη διαφημιστικη προσπαθεια για τα Παναγια Θαλασσινη και Παναγια Παρου, εχω την εντυπωση οτι επικεντρωνονται σε λαθος προτεραιοτητες.

Πριν μερικες εβδομαδες υπηρχε στη Ναυτεμπορικη ενα αρθρο που διατυπωνε κομψα την αγωνια της ΝΕΛ οσον αφορα την αρση της 35ετιας σε σχεση με τα τρια της συμβατικα. Τωρα δεσαμε λοιπον. Μου φαινεται πως η ΝΕΛ αντι να προσπαθησει να διατηρησει τα -ηδη σοβαρως πληγεντα- κεκτημενα, ανανεωνοντας κατα το δυνατον το στολο της με καποια πλοια που προφανως δεν θα ειναι νεοτευκτα αλλα θα ειναι καλυτερα απο τα ηδη υπαρχοντα, ασχολειται με το να κανει τα ταχυπλοα της να βγαλουν χρηματα, αν αυτο ειναι δυνατον βλεποντας τα χαρακτηριστικα τους και τον ανταγωνισμο. Με λιγα λογια λοιπον, δεν τα βλεπω καθολου καλα τα πραγματα μια και οσον αφορα τα υπαρχοντα συμβατικα πλοια της ΝΕΛ τα πραγματα μονο χειροτερα μπορουν να πανε κατα την προσωπικη μου εκτιμηση κι οχι καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση σου. Είναι απορίας άξιον τι θα γίνει αμέσως μετά τον Σεπτέμβρη, όταν ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ, (και τα άλλα ταχύπλοα), εάν δεν δέσει σίγουρα θα μπαίνει μέσα και τα συμβατικά πλοία της ΝΕΛ θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να ανταγωνιστούν το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ της HELLENIC SEAWAYS το οποίο φαίνεται ότι πλέον έχει αποκτήσει πιστούς επιβάτες.

Από που άραγε προσδοκά η ΝΕΛ να βρεί τα απαιτούμενα έσοδα για να πληρώσει τις τρέχουσες υποχρεώσεις της που εκτιμώ ότι είναι μεγάλες?

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω τη πεποιθηση οτι τα ταχυπλοα της ΝΕΛ πρεπει οποσδηποτε να μπαινουν μεσα ενταξει για το Κεντερη μπορω ως ενα βαθμο να το κατανοησω αν και με τις νεες μηχανες εγινε προσπαθεια για μειωση της καταναλωσης.Τωρα το Παρου και το Θαλασσινη με σωστες κινησεις ανετα θα μπορουσαν να σταθουν σε καποιες γραμμες των Κυκλαδων καποιες περιοδους του χειμωνα.

Τωρα το Μυκονος οσο φανατικη πελατεια και αν εχει το χειμωνα δεν θα τα βγαζει ευκολα περα.

Διαφωνω με την αποψη οτι η ΝΕΛ βρισκεται σε δυσμενη θεση το τελευταιο καιρο εχει γινει μια σοβαρη προσπαθεια για την εξυγυανση της εταιριας και ειμαι σιγουρος οτι ο επομενως στοχος μετα την αλλαγη των μηχανων των ΑΙΟΛΩΝ θα ειναι η αναδιοργανωση του συμβατικου στολου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...