Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τέτοια "υγεία" ονειρεύονται πολλοί και για μία χώρα της ΕΕ που γεωγραφικώς τοποθετείται στα ΝΑ-Ν της ευρωπαικής ηπείρου.

€140 εκατομ. εξαερώνονται και οι πιστωτές/προμηθευτές/δανειστές της ΝΕΛ τιμωρούνται επειδή έκαναν δουλειές μαζί της, αλλά never mind, λεφτά (των άλλων) υπάρχουν....

Link to comment
Share on other sites

τα είπε όλα ο georgios express. Στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας οι νοικοκυρηδες (όχι μόνο οι πιστωτές της ΝΕΛ) πληρώνουν για όλους. Και τις Τραπεζες πληρώνουν να διαγραφουν δανεια και τους αχυρανθρώπους τους πληρώνουν και τις παχυλες επιδοτήσεις πληρωνουν και τις επαυλεις των αλλων πληρώνουν και τα αυτοκινητα, κότερα, πισινες που μόνο στα όνειρα τους ειδαν πληρώνουν.

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

δεν πολυταυτιζομαι με το επιχειρημα που λεμε τοσο καιρο,οτι δηλαδη αν ειχε ναυπηγησει κατι σε στυλ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ τωρα θα ηταν τρανη εταιρεια.Απο τοτε αλλαξαν τοσα πραγματα στη ακτοπλοϊα που και παλι η ΝΕΛ με τις κινησεις που εκανε θα ηταν σε δυσκολη θεση.Ισως οχι τοσο δυσκολη οπως ειναι τωρα,αλλα σιγουρα οχι μεσα στο χρημα.

 

 

αν το 2001 αντι για τους αιολους ειχε ναυπηγησει δυο night ferries σχεδιασμενα για τη γραμμη και με το κοστος λειτουργιας υπολογισμενο με βαση τα δυσμενεστερα σεναρια, σημερα θα ηταν σε πολυ καλυτερη μοιρα και σιγουρα θα ηταν ακομη στη γραμμη της και οχι μια εταιρεια φερετζες για να ανατιθενται οι αγονες σε ημετερους

Link to comment
Share on other sites

Πέραν του ότι προσυπογράφω τα όσα αναφερει ο περήφανος ιόνιος, να συμπληρώσω ότι με τις κινήσεις που κάνει οι της ΝΕΛ μου δίνουν την αίσθηση ότι δεν ξέρουν τι θέλουν και ποιος είναι ο σκοπός τους για την εταιρεία τους (εκτός από το να ροκανίζουν τις επιδοτήσεις και τα κεφάλαια της εταιρείας).

Εξάλλου το ίδιο έργο το ξαναείδαμε όταν έγινε και η τελευταία ΑΜΚ (με όποιον τρόπο ;) αυτή έγινε) όπου πολλά χρήματα κατασπαταλήθηκαν σε ναυλώσεις που όχι μόνο δεν έφεραν τίποτα στην εταιρεία αλλά την έστειλαν στον πάτο ακόμα γρηγορότερα.

Εκ του αποτελέσματος φάνηκε ότι (και σε αυτήν την περίπτωση) σε περίοδο κρίσης δεν ξεκινάς τέτοια μεγαλεπήβολα σχέδια χωρίς να έχεις έναν ουσιώδη προγραμματισμό, και τέτοιος προγραμματισμός φυσικά και δεν υπήρχε. Δεν μπορούσε λόγου χάρη ένα μέρος των χρημάτων να δωθεί για την αγορά/ναύλωση πλοίου έστω 20ετίας για τη βασική γραμμή Π-Χ-Μ;

 

Παραμένει επίσης απορίας άξιο πως μια εταιρεία που τα περισσότερα δρομολόγιά της επιδοτούνται, ενώ σε άλλα δρομολόγια (βλ. Μυτιλήνη) παίζει μπάλα μόνη της, εξακολουθει και παράγει ελλείμματα, έστω και σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με πριν. Να δούμε τώρα που μειώθηκαν τα δάνειά της αν θα παρουσιάσει θετικά οικονομικά αποτελέσματα.

 

Όπως και να έχει, ειναι ενδιαφέρον να δούμε ποια θα ειναι η συνέχεια. Ελπίζω τουλάχιστον να αρχίσουν να πληρώνονται τα πληρώματα στην ώρα τους και να γίνονται επισκευές της προκοπής στα πλοία ώστε να μην τα βλέπουμε να σέρνονται και -κυρίως- να μην πληρώνουν οι νησιώτες τις παλινωδίες και τις πιτσικομιές της εκάστοτε διοίκησης.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω οτι ΔΕΝ θα αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αν δεν αλλάξουν πρόσωπα και καταστάσεις στην Εταιρεία,μη ξεχνάτε πως ο άνθρωπος γεννιέτε δεν γίνετε ;)  και για να αλλάξουν μυαλά οι νυν διοικούντες δεν το βλέπω.Πάλι καμία μ@#$κια θα κάνουν(σε συνέχεια των πολλών που έχουν κάνει μέχρι τώρα) και σιγά σιγά θα πάνε και πάλι τα χρέη στον ΘΕΟ.Είναι και παλικάρια που έκαναν με Μάκη Αγούδημο μην το ξεχνάτε,όπου πατήσανε δε φύτρωσε χορτάρι που λένε και στο χωριό μου!!!Θα μου επιτρέψετε να είμαι απαισιόδοξος ακόμα και τώρα για το μέλλον της εταιρείας αν παραμείνουν κάποιοι στις θέσεις τους.

 

Σημ:Στάνταρ τώρα θα βγούνε πολλοί από το καβούκι τους πάλι και θα το παίζουν -και πάλι- ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΡΕΣ στα λιμάνια και στους καταπέλτες κάνωντας οτι τα ξέρουν ΟΛΑ- ΟΟΟΛΑ ΟΜΩΣ- με το μοναδικό τους ύφος ;)  :ph34r: !!!!

 

ΥΓ:Το σχέδιο με τα eco-ships λέτε να αρχίσει τώρα??? :P 6-7 είχανε πεί θα κάνανε παραγγελιά!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ας μας εξηγήσει κάποιος, ποιανού η μάνα θα κλαίει μετά την απόφαση του εφετείου? Ποιοί θα βγουν ζημιωμένοι? Γιατί ως γνωστόν λεφτά δεν υπάρχουν ούτε και μαγικές συνταγές που λύνουν τα οικονομικά θέματα χωρίς να βγει κάποιος ζημιωμένος...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης καλό θα ήταν αν μπορούσαμε να μάθουμε ποιο θα ειναι το χρέος της ΝΕΛ μετά το πέρας της διαδικασίας εξυγίανσης.

 

Και κάτι ακόμα: μιλώ χωρίς να ξέρω, αλλά σκέφτομαι ότι οι περισσότεροι απο τους πιστωτές της πλέον πρέπει να ειχαν πάρει απόφαση ότι σε κάθε περίπτωση τα λεφτά τους δεν θα τα πάρουν πίσω,(τουλάχιστον όχι όλα)  ειδικά άμα έπεφτε κανονικό κανόνι...

 

 

Προσωπικά πιστεύω οτι ΔΕΝ θα αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αν δεν αλλάξουν πρόσωπα και καταστάσεις στην Εταιρεία (...)

 

Θα μου επιτρέψετε να είμαι απαισιόδοξος ακόμα και τώρα για το μέλλον της εταιρείας αν παραμείνουν κάποιοι στις θέσεις τους.

 

Σημ:Στάνταρ τώρα θα βγούνε πολλοί από το καβούκι τους πάλι και θα το παίζουν -και πάλι- ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΡΕΣ(...)

 

ΥΓ:Το σχέδιο με τα eco-ships λέτε να αρχίσει τώρα??? :P 6-7 είχανε πεί θα κάνανε παραγγελιά!!!!

 

Συμφωνώ κι εγώ, δυστυχώς, ειδικά ως προς το κομμάτι της απαισιοδοξίας... :unsure:

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Ας μας εξηγήσει κάποιος, ποιανού η μάνα θα κλαίει μετά την απόφαση του εφετείου? Ποιοί θα βγουν ζημιωμένοι?

 

αυτοι στους οποιους χρωστα η ΝΕΛ (περαν της πλειοψηφιας των πιστωτων που υποτιθεται οτι συμφωνησαν. πχ λοιποι προμηθευτες) και οι οποιοι θα χασουν τα λεφτα τους για υπηρεσιες που εχουν προσφερει και εμπορευματα που εχουν παραδοσει. φυτο που να βγαζει χαρτονομισματα δεν υπαρχει. οτι χαριζεις στον ενα το(ν) τρωει ο αλλος

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν δεν σημαίνει τίποτα η απόφαση ως έχει. Τα χρήματα της η τράπεζα, αν η απόφαση ήταν αρνητική, πάλι χαμένα τα είχε καθώς θα εισέπραττε ελάχιστα από την εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων της ΝΕΛ. Κοινώς lose-lose situation η συγκεκριμένη απόφαση για την Πειραιώς, η οποία θα εγγράψει μια γερή χασούρα στον ισολογισμό της χρονιάς που κλείνει, ωστόσο θα αναχρηματοδοτηθεί από τον περιούσιο λαό και έτσι, τελικά, Πειραιώς & ΝΕΛ θα βγουν κερδισμένες, το φορολογούμενο πόπολο χαμένο και οι καραβολάτρες περήφανοι που θα μπορέσουν να συνεχίσουν να τσακώνονται για την μέγιστη δυνατή ταχύτητα του Θεόφιλου για τα επόμενα 10-12 χρόνια, έως ότου αυτός διεκδικήσει κι επίσημα σύνταξη.

 

Ουσιαστικά για τη ΝΕΛ η απόφαση αυτή δεν είναι παρά 1-2 χρόνια παράταση ζωής. Διότι ούτε ρευσότητα της δίνει, ούτε την μετατρέπει σε κερδοφόρα από τη μια στιγμή στην άλλη. Ουσιαστικά της αφαιρεί την αγχόνη των αρνητικών ιδίων κεφαλαίων που είχε στον ισολογισμό της, που θα την ανάγκαζε σε καιρούς πολύ δύσκολους να προβεί σε νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Αυτός ο πονοκέφαλος πέρασε και η ζωή συνεχίζεται (δύσκολα) μέχρι τα ίδια κεφάλαια να γυρίσουν αρνητικά εκ νέου και να επιστρέψουμε στην, προ ολίγων ημερών, κατάσταση.

Edited by ToSofoPaidi
Link to comment
Share on other sites

Τι θα φερει η επομενη ημερα για την ΝΕΛ μετα την αποφαση του δικαστηριου, συμφωνα με το EMPROSNET

 

Μόλις καθαρογραφεί η απόφαση, η ΝΕΛ θα βάλει στο ταμείο της περίπου 1,5 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για χρηματοδότηση που θα προέλθει από την Τράπεζα Πειραιώς. Είναι υποχρέωση της Τράπεζας που απορρέει από τη συμφωνία τής ΝΕΛ με τη Millennium Bank (που έχει απορροφηθεί από την Πειραιώς).

Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου, θα υπάρξει μια θεαματική αλλαγή. Σήμερα ο Όμιλος έχει αρνητικά κεφάλαια κατά 79 εκατ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι έχει αναλώσει το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων και επιπλέον 79 εκατ. ευρώ. Η διαγραφή των χρεών θα κάνει θετικά τα κεφάλαια του Ομίλου. Η μετοχή τής ΝΕΛ που τις προηγούμενες ημέρες κινούνταν μεταξύ των 0,02 και των 0,04 ευρώ, θα αποκτήσει πραγματική αξία. Ήδη αΉδη αΉδδπό την Πέμπτη η μετοχή καταγράφει υψηλά ποσοστά ανάκαμψης που ανέρχονται κοντά στο 20% ανά συνεδρίαση.

Το σύνολο των χρεών τής ΝΕΛ αναμένεται να περιοριστεί κοντά στα 20 εκατ. ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα για να ναι αληθινα ολα αυτα που αναφερονται μεσα στο αρθρο ωστοσο..Μονο οτι δεν θα ξαναρθει ο Ιησους στη Γη και μαλιστα με τον Τεο στη Μυτιληνη δε μας ειπαν. :P

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη το 0,02 πηγε στο 0,024;;; Γιατι τοσο ειναι το 20% του 0,02! Ακομη και στο 0,04 το 20% ειναι 0,048!!! Ποσες μετοχες ανεβηκαν τοσο και ποσος τζιρος ηταν τελικα;;;!!!

Link to comment
Share on other sites

Από την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου μέχρι τις 20/12, η μετοχή πηγε από τα 0,036 ευρώ στα 0,12 ευρώ, συμφωνα με το EMPROSNET. Επιπλεον συνεχίζεται η αντιπαράθεση της ΝΕΛ με την πρώην κεντρική πράκτορά της στη Μυτιλήνη. Συγκεκριμένα, η εταιρεία βγάζει σε πλειστηριασμό ακίνητα της οφειλέτιδας, διεκδικώντας να λάβει το ποσό των 207.680,52 ευρώ. Ο πλειστηριασμός θα γίνει στις 8 Ιανουαρίου τού 2014.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και έχει αναπτυχθεί μια θριαμβολογούσα "μετοχολογία" γύρω από την εταιρεία, και αντί να τα διαβάζουμε αποσπασματικά και με καθυστέρηση, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να βλέπει την γενικότερη και αναλυτική εικόνα της πορείας της μετοχής και να βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ευχάριστα νέα για τα πληρώματα. Από το πρωί έχουν αναρτηθεί στο διαύγεια οι επιδοτήσεις του european, του spirit και του jewel μηνός Νοεμβρίου, συνολικά 1.577.000. Από αυτά κάπου 473 χιλ. πηγαίνουν σε πιστωτές (ΔΟΥ, τράπεζες), και το 70% (περίπου 1.104 χιλ.) πιστώνονται στην εταιρεία. Ας ελπίσουμε τα χρήματα να φτάσουν σε αυτούς που τα έχουν ανάγκη, γιατί έρχονται και Χριστούγεννα.

 

 

Πριν από 2 ημέρες αναρτήθηκαν στο διαύγεια οι επιδοτήσεις του ΤΕΟ, του jewel και του spirit για το Δεκέμβρη. Αθροιστικά φτάνουν τις 1.452.000 ευρώ.

Την ίδια ώρα οι ναυτικοί της εταιρείας (και της ANEK) αναφέρουν ότι είναι πάνω από 6 μήνες απλήρωτοι, και φυσικά όποιος μιλήσει προς τα έξω δεν θα περάσει καλά.

 

Το 2014 μας βρήκε υπό την λεκτική απειλή στελέχους τις ΝΕL για θέματα, που αφορούν την εξόφληση δεδουλευμένων μας.
 Κατά λέξη είπαν:  όσο αναρτούνται σε blogs,  η εταιρία δεν κάνει καμία συζήτηση για πληρωμές...

 

 

btw, δεν γνωρίζω αν έχει να κάνει με το θέμα του european ή όντως το πλοίο ετοιμάζεται, αλλά χθες ήρθαν στο φως στο ΓΕΝΕ, 2 αγγελίες για Β μηχανικούς στον Ταξιάρχη. 

Link to comment
Share on other sites

Ολη η κατάσταση πλέον στη ΝΕΛ αυτό θυμίζει φίλε polmyt, ΔΕΝ αλλάζουν οι άνθρωποι. Όπως μάθανε από τον ''μεγάλο'' πορεύονται και κάνουν τις ίδιες μ@@@ιες!!!

Ενώ πριν πανε οι άνθρωποι του " μεγάλου" ηταν εταιρία περιωπής και την χάλασαν τώρα....Οι άνθρωποι παλεύουν στην πιο δύσκολη στιγμή της εταιρίας,δεν φταίνε αυτοί που προσπαθούν με οτι τους εχει απομείνει να αλλάξουν τις λάθος επιλογές προηγούμενων ετών.

Link to comment
Share on other sites

Απαγόρευση απόπλου σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο στον Πειραιά

 

Είχε μια ώρα καθυστερηση στην αναχώρηση από Καβάλα,μάζεψε και λίγη στη Μυτιλήνη(...)φόρτωσε και κάτι Σαμιώτικα που είχε φέρει ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ και ήρθε κι έδεσε η καθυστέρα ;) !!!!

 

...... μετά πήγε Σάμο τιγκάρισε και περνώντας από Ικαρία ΔΕΝ πήρε ΚΑΝΕΝΑ φορτηγό(...) ''ΟΡΓΑΝΩΣΗ'' ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΟΡΤΩΣΗ πανάθεμα τους ;) ....

 

Ενδοξες μερες καπτα Μακη θυμιζει αυτη η ιστορια

 

16 ώρες για Σάμο και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει. Άντε και για 20ωρο

 

Σε μια εταιρεία που οι ιθύνοντές της έβγαζαν και καλά φλύκταινες για να σβηστούν (one way or another ;) ) τα χρεη της, κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να τους σιχαθούν οι επιβάτες και τα φορτηγά...Που τώρα που, υποτίθεται, πηρε μια ανάσα η εταιρεία θα έπρεπε να είναι σούζα μπας και κερδίσουν κανένα κομμάτι της αγοράς.

 

Το τι μυαλά κουβαλάνε εκεί μέσα ούτε οι ίδιοι το ξέρουν...Πόσες φορές ακόμα πρέπει να αποδείξουν στον κόσμο ότι το management τους είναι επιεικώς άθλιο ; :(

Link to comment
Share on other sites

Lord μαλλον σε εχασα καπου

 

Οι άνθρωποι παλεύουν στην πιο δύσκολη στιγμή της εταιρίας,δεν φταίνε αυτοί που προσπαθούν με οτι τους εχει απομείνει να αλλάξουν τις λάθος επιλογές προηγούμενων ετών.

Σιγουρα δεν ευθύνονται για παλαιότερες επιλογες. Για τις σχετικά προσφατες ομως? Ποιός "ναύλωσε" οτι αεργο πλοιο υπηρχε? (Και μαλιστα σε βάρος αυτών που πληρώνουν τις οποιες ...ακροβασιες)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε LORD καλημέρα......αν δεν προλαβένεις σήμερα ,αύριο πρωί πρωί κατέβα Πειραιά να τους δώσεις συγχαρητήρια και από μένα τότε :ph34r: .

 

Οι άνθρωποι παλεύουν(????) :eek:

δεν φταίνε αυτοί που προσπαθούν με οτι τους εχει απομείνει (????) :eek: !!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...