Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το υπουργείο στις ανακοινώσεις του κάνει λόγο για εμπλοκή ανεφοδιασμού με καύσιμα, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας, ενώ η ίδια η εταιρεία κάνει λόγο για μη έγκαιρη καταβολή των μισθωμάτων, από εκτελεσθέντα δρομολόγια σε γραμμές δημόσιας υπηρεσίας.

 

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Καβάλας, ότι το προγραμματισμένο δρομολόγιο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν. Μυτιλήνης 35 από λιμένα Καβάλας για λιμένα Μύρινας– Μυτιλήνης – Χίου – Σάμου (βαθύ) – Καρλόβασι – Φούρνους – Εύδηλου – Σύρου – Πειραιά,  δεν εκτελέστηκε λόγω εμπλοκής ανεφοδιασμού με καύσιμα, κατά δήλωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας κινήθηκε η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων.

---

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Λαυρίου, ότι το προγραμματισμένο δρομολόγιο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» Ν.Μ. 36 από λιμένα Λαυρίου για λιμένα Ψαρών – Άγιο Ευστράτιου – Λήμνου - Καβάλας,  δεν εκτελέστηκε λόγω μη εφοδιασμού του πλοίου με καύσιμα, κατά δήλωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου διενεργείται προανάκριση.

 

hcg.gr

 

 

11/2/2014
Ανεκτέλεστα δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ, Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ

 

Λόγω μη έγκαιρης καταβολής των μισθωμάτων, από εκτελεσθέντα δρομολόγια σε γραμμές δημόσιας υπηρεσίας, σας γνωρίζουμε:

α) Το δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ τη Δευτέρα 10/02/14 από Λαύριο – Ψαρά – Άγιο Ευστράτιο – Λήμνο – Καβάλα και η επιστροφή του Τρίτη 11/02/14, δεν εκτελέστηκε. Το πλοίο θα αναχωρήσει την Τετάρτη 12/02/14 από Λαύριο 20:00' για το τακτικό του δρομολόγιο.
β) Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ τη Δευτέρα 10/02/14 από Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Βαθύ – Καρλόβασι – Φούρνοι – Εύδηλο – Πειραιά και η επιστροφή του την Τετάρτη 12/02/14 από Πειραιά – Εύδηλο – Άγιο Κήρυκο – Φούρνοι – Καρλόβασι – Βαθύ – Χίο – Μυτιλήνη – Λήμνο – Θεσσαλονίκη, για τον ίδιο λόγο δεν θα εκτελεστούν. 
Το πλοίο θα αναχωρήσει τη Παρασκευή 14/02/14 από Καβάλα 23:59' για Λήμνο - Μυτιλήνη – Χίο – Βαθύ.

Η εταιρεία ζητά την κατανόηση των επιβατών που επρόκειτο να ταξιδέψουν με τα ανωτέρω δρομολόγια και ελπίζει ότι δεν θα παρουσιαστούν ξανά τέτοια φαινόμενα δυσλειτουργίας των εμπλεκομένων φορέων.

 

nel.gr

 

 

 

ΥΓ. Το λιμεναρχείο Καβάλας ξεκίνησε να επιβάλλει πρόστιμο, το λιμεναρχείο Λαυρίου ξεκίνησε προανάκριση για το ίδιο πράγμα. Θεοί και οι λιμενάρχες. :)

Link to comment
Share on other sites

Άντε  καιρός ήταν να πέσει και καμμιά καμπάνα..Το χουν παραξηλώσει με τους ανεφοδιασμούς και τις καθυστερήσεις και την πληρώνει ο απλός επιβάτης την νύφη

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν μας δίνουν πετρέλαια, ας αυξήσουμε το χρέος προς τον ΟΛΚ. Κάποιες περισσότερες πληροφορίες για το τι συνέβει χθες στο λιμάνι της Καβάλας απο την εφημερίδα Πρωινή.

 

 

Χθες στις 2 το μεσημέρι έπρεπε να αναχωρήσει για προγραμματισμένο δρομολόγιο προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου το επιβατικό οχηματαγωγό πλοίο «Θεόφιλος» της εταιρίας ΝΕL. Νωρίτερα έφθασαν στο λιμάνι βυτία για τον προβλεπόμενο εφοδιασμό με καύσιμα. Τα πλοία μετά από αναμονή κάποιων ωρών αποχώρησαν από το λιμάνι χωρίς να βάλουν καύσιμα στο πλοίο. Όπως ακούστηκε η εταιρία δεν είχε να πληρώσει. Κι όσο δεν πληρώνει δεν υπάρχουν καύσιμα. Περίπου 100 επιβάτες που περίμεναν να ταξιδέψουν έφυγαν άπρακτοι και ταλαιπωρημένοι.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση του υπουργείου για το θέμα της εταιρείας (τα bold από το ΥΕΝ):

 

Ενεργοποίηση προβλεπόμενων κυρώσεων για τη μη εκτέλεση προγραμματισμένων δρομολογίων από τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (NEL LINES)

 

Αναφορικά με τη μη εκτέλεση προγραμματισμένων δρομολογίων σε γραμμές δημόσιας υπηρεσίας από τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (NEL LINES), το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου επισημαίνει τα εξής:

 

Α) Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου ολοκλήρωσαν με αμεσότητα τις διαδικασίες καταβολής των μισθωμάτων στην εν λόγω εταιρεία, παραπέμποντας, μάλιστα, έγκαιρα τα σχετικά εντάλματα στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου.

 

Β) Οι αρμόδιες Λιμενικές Αρχές Λαυρίου και Καβάλας, λειτουργώντας σύμφωνα με το νόμο, προβαίνουν σε όλες τις προβλεπόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις, σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Γ) Οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, τόσο η Διεύθυνση Θαλασσίων Μεταφορών όσο και η Υπηρεσία Θαλασσίων Μεταφορών της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, έχουν ήδη αποστείλει επιστολή στην πλοιοκτήτρια εταιρεία  με την οποία και την καλούν να συμμορφωθεί άμεσα με τις συμβατικές της υποχρεώσεις. Σε κάθε διαφορετική περίπτωση θα προβούν σε όλες τις νόμιμες κυρώσεις που απορρέουν από τις διατάξεις των  συμβάσεων.

 

Δ) Η απρόσκοπτη διασύνδεση μεταξύ των νησιών και η εδαφική συνοχή της χώρας αποτελεί για το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα που θα διαφυλαχθεί με κάθε τρόπο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Την άμεση διάλυση των ναυτιλιακών συμβάσεων με την εταιρεία ΝΕL LINES, ζητεί με έγγραφό του ο αντιπεριφερειάρχης Σάμου από τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, ύστερα και από το σημερινό αποκλεισμό των νησιών του νομού με τη μη εκτέλεση ακτοπλοϊκών δρομολογίων από τη συγκεκριμένη εταιρεία.
Πηγη: ΕΞΠΡΕΣ

Link to comment
Share on other sites

... οι επιδοτήσεις του european, του spirit και του jewel μηνός Νοεμβρίου, συνολικά 1.577.000. 

 

 

 

Πριν από 2 ημέρες αναρτήθηκαν στο διαύγεια οι επιδοτήσεις του ΤΕΟ, του jewel και του spirit για το Δεκέμβρη. Αθροιστικά φτάνουν τις 1.452.000 ευρώ.

 

Για το Γενάρη οι αντίστοιχες επιδοτήσεις ανέρχονται στις 908.600 ευρώ. Στα ποσά αυτά έχουν υπολογιστεί αναδρομικά οι μειώσεις στις επιδοτήσεις (Νοέμβρη - Δεκέμβρη) λόγω καυσίμων.

 

Σημειώνω ότι οι ημερομηνίες που έχουν τα έγγραφα είναι 17 και 18 του τρέχοντος, οπότε την προηγούμενη βδομάδα που είχε γίνει το σκηνικό με τα ανεκτέλεστα σίγουρα δεν είχαν φύγει τα χρήματα από το υπουργείο (στο σκεπτικό υπάρχει και μια απόφαση 14/02 του νομικού συμβούλου του κράτους).

Βέβαια το υπουργείο δεν υπάρχει πουθενά γραμμένο ότι οφείλει να πληρώνει τα μισθώματα μέχρι καποια ημερομηνία, αντίθετα η εταιρεία οφείλει να εκτελεί τα δρομολόγια σύμφωνα με τις συμβάσεις που έχει υπογράψει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια αφελής ερώτηση, με αφορμή τις συνεχόμενες καθυτερήσεις στις αναχωρήσεις των πλοίων λόγω... ανεφοδιασμού: Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν ανεφοδιάζονται με μπάριζες στον Πειραιά αλλά με βυτία? Δεν είναι πιο χρονοβόρο αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Όταν δίνουν πετρέλαια με βυτία έχω ακούσει είναι πιο φτηνά!! Επιπλέον με μπαριζα παίρνεις πιο πολλά πετρέλαια συνήθως για να γλυτώσεις το παραπάνω έξοδα και επιπλέον πρέπει να είναι προγραμματισμένος ο ανεφοδιασμός 2 ήμερες νωρίτερα. Ενώ με το βυτίο πέφτουν τα λεφτά αργά το μεσημέρι και ξεκινάνε άμεσα για το πλοίο

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά, αλλά ο έρμος ο επιβάτης που είναι? Δεν τον υπολογίζει  κανένας?

 

Και μια απορία: οι επιβάτες αποζημιώνονται για αυτές τις καθυστερήσεις?

Link to comment
Share on other sites

Ποιος να τον υπολογίσει τον κόσμο και πώς να αποζημιωθεί?Πλάκα κάνεις?Και γιατί δεν αλλάζουν τις ώρες αναχωρήσεως να βάζουν τα πετρέλαια με την ησυχία τους να ξέρουμε και εμείς οι απλοί επιβάτες πότε να επιβιβαστούμε στο πλοίο και να φέυγουμε στην ώρα μας ??Τι φταίμε δηλ εμείς π.χ όταν θέλω να ξεκινήσω από Καστοριά να αγχωθω να φτάσω έγκαιρα στην Καβάλα και να μου ανακοινώνεται ότι το πλοίο θα αναχωρήσει 6 ώρες μετά την πραγραμματισμένη ώρα αναχωρησης ?Που είναι το κράτος το Λιμεναρχείο ρίξει κανα πρόστιμο εμείς τι φταίμε να ταλαιπωρούμαστε επειδή έτσι γουστάρουν αυτοί να εφοδιάζουν τά πλοία την ώρα που είναι να αναχωρήσουν αφού έχουν παραμονή  από το πρωί στα λιμάνια και θα μπορούσαν άνετα να τα ανεφοδιάσουν και να φεύγουν στην ώρα τους ??Αυτό δεν συνέβαινε ποτέ παλιότερα .Το κράτος και  οι καραβανάδες του Λιμεναρχείου τι κάνουν για όλα αυτά ??Εν έτη 2014 ήμαστε και όχι στον ΜΕΣΑΙΩΝΑ!!!

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν αλλάζουν τις ώρες αναχωρήσεως να βάζουν τα πετρέλαια με την ησυχία τους να ξέρουμε και εμείς οι απλοί επιβάτες πότε να επιβιβαστούμε στο πλοίο και να φέυγουμε στην ώρα μας??

Γιατί αν αλλάξουν οι ώρες αναχώρησης, οι επιβάτες και τα φορτηγά θα έρθουν αργότερα, θα κόψουν εισιτήρια αργότερα, θα μαζευτούν τα χρήματα αργότερα και άρα θα πληρωθεί & θα μεταφορτωθεί το καύσιμο αργότερα. Άρα πάλι η ίδια καθυστέρηση απλά με άλλα ωράρια.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω απεργίας της ΑΔΕΔΥ που έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία της ΥΔΕ (Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου) να καταβάλει τα οφειλόμενα μισθώματα για την προμήθεια καυσίμων των πλοίων μας Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ και Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS, τα κάτωθι σημερινά δρομολόγια Τετάρτης 12/03/14, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα:

 

http://www.nel.gr/index.asp?a_id=87&news_id=1447

 

Οπότε και 20 και 21 που υπάρχει 48ωρη απεργία δεν θα κινηθεί πλοίο... Δεν υπάρχουν!!!!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και άλλη λύση: να υποχρεωθούν οι επιβάτες και τα αυτοκίνητα να φέρουν κατά την επιβίβαση μια χ ποσότητα πετρελαίου που θα αντιστοιχεί στην τιμή του εισιτηρίου τους.

 

Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλισθεί ο έγκαιρος ανεφοδιασμός!

 (το Plan B είναι τα κουπιά.. )

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ο έρμος γνωρίζω οτι το ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΑΜΟΣ δεν είναι επιδοτούμενο σε αντίθεση με το ΣΑΜΟΣ-ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. :eek:  Τί λεφτα περιμένουν για πετρέλαια στον ΘΕΟ(ΤΥ)Φ(ι)ΛΟ. Μάλλον δεν έφτασε ο "'ερανος" από τα εισιτήρια στο εκδοτήριο.

Αλήθεια το ΥΕΝ και το Λιμεναρχείο τι σκ..τ.. κάνει? τον τροχονόμο? τον καρπαζοεισπράκτορα? ή είναι υπεράνω και άσε τους μ.λ.κ.ς να μένουν παγωτό υπομένοντας και περιμένοντας τα βίτσια της λαοπρόβλητης μειοδότριας του διαγωνισμού της πλάκας που ανάθεμα αν θα κάνουνε το δρομολόγιο της Παρασκευής αν δεν πέσουνε τα μπικικίνια.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αν αλλάξουν οι ώρες αναχώρησης, οι επιβάτες και τα φορτηγά θα έρθουν αργότερα, θα κόψουν εισιτήρια αργότερα, θα μαζευτούν τα χρήματα αργότερα και άρα θα πληρωθεί & θα μεταφορτωθεί το καύσιμο αργότερα. Άρα πάλι η ίδια καθυστέρηση απλά με άλλα ωράρια.

Περιμένουν δηλ πρώτα να έρθουν όλοι οι επιβάτες να κόψουν εισητήρια και με τα λεφτά από τα ναύλα να βάλουν πετρελαιο?

Link to comment
Share on other sites

Όχι ότι έχει καποια σημασία, αλλά οι επιδοτήσεις μηνός Φεβρουαρίου του jewel αναρτήθηκαν στις 07/02 και των τεό και european στις 10/02.

Αθροιστικά αυτό το μήνα βρισκόμαστε στις 972.000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αν αλλάξουν οι ώρες αναχώρησης, οι επιβάτες και τα φορτηγά θα έρθουν αργότερα, θα κόψουν εισιτήρια αργότερα, θα μαζευτούν τα χρήματα αργότερα και άρα θα πληρωθεί & θα μεταφορτωθεί το καύσιμο αργότερα. Άρα πάλι η ίδια καθυστέρηση απλά με άλλα ωράρια.

 

Αγαπητέ μου, το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις λόγω πετρέλευσης δεν είναι μόνον ότι (κακώς) συμβαίνουν, αλλά κυρίως το ότι φθάσαμε στο σημείο να το αντιμετωπίζουμε και να το συζητάμε, σα να είναι φυσιολογικό να συμβαίνει και να μην αντιδρά κανείς. Ο ορισμός του Μιθριδατισμού.

Link to comment
Share on other sites

Aφού δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα ωράρια στις ώρες αναχωρήσεων και γενικά στην εξυπηρέτηση του επιβάτη τότε να αποσυρθούν από τις γραμμές και ας αναλάβει τα δρομολόγια μια πιο σοβαρή εταιρεία διότι ούτε ο κόσμος είναι υποχρεωμένος να υφίσταται τόση ταλαιπωρία για να πάει στον προορισμό του και έτσι δουλειά δεν γίνεται!!Το πότε θα εφοδιαστεί με καύσιμα ένα πλοίο είναι πρόβλημα της εταιρείας και όχι του επιβάτη που χρυσοπληρώνει το εισητήριο να μην ξέρει πότε θα ξεκινήσει το πλοίο και να υφίσταται ομηρία σε αυτό περιμένοντας πότε θα βάλει πετρέλαιο για να φύγει.,είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τα ωράρια που αναγράφεται στο πρόγραμμα να υπολογίζουν τις πετρελεύσεις και να κόψουν τις ηλήθιες ανακοινώσεις  ,εάν δεν μπορούν ας το κλείσουν το μαγαζί και ας πάνε σπιτάκια τους .

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Το Ν.Τ. Λέσβου της ΑΔΕΔΥ κατά ΝΕΛ

Η ανεξέλεγκτη δραστηριότητα των ιδιωτών ακτοπλόων εξαιτίας της αδιαφορίας της συγκυβέρνησης είναι η μόνη υπεύθυνη για την ματαίωση των δρομολογίων της εταιρείας και όχι η 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ.

Όπως μπορεί ο καθένας να αντιληφθεί, τα πιθανά οφειλόμενα μισθώματα των επιδοτούμενων γραμμών δεν κατατίθενται αυθημερόν και δεν ελέγχονται αυθημερόν από την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου όπως αφήνει να εννοηθεί η ΝΕΛ στην ανακοίνωσή της, ώστε να επηρεαστεί ο προγραμματισμός των δρομολογίων της από την 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ.

Η ΝΕΛ στοιχειωδώς οφείλει να σεβαστεί τους κατοίκους των νησιών μας και τουλάχιστον να σταματήσει να εφευρίσκει τις πλέον απίθανες δικαιολογίες για την διακοπή προγραμματισμένων και με δημόσιο χρήμα επιδοτούμενων δρομολογίων.

Ως ΝΤ Λέσβου της ΑΔΕΔΥ καλούμε την κυβέρνηση και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας να προασπιστούν την ανάγκη των κατοίκων των νησιών για σταθερή, φθηνή ακτοπλοϊκή σύνδεση.

 

Πηγή: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...