Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει συμφωνία γαι δεξαμενισμούς, αντικαταστάσεις,...

Πρώτον οι δυο εταιρείες είναι ανταγωνίστριες, δευτερον τι συμφωνία να κάνεις όταν έχεις το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.

Να το κρατήσεις δεμένο κανα δίμηνο? Αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί με κανένα καινούριο βαπόρι θα ήταν επιχειρηματικό έγκλημα. Όλα αυτά το πολύ 3 εβδομάδες κάνουν επισκευή και μετά ξανά στα δρομολόγια.

Επίσης η HSW έχει την άγονη και πιθανότατα να την έχει και του χρόνου. Ακόμη και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ να βγάλει για επισκευή θα πρέπει να βάλει άλλο πλοίο όπως έγινε φέτος με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Στη γραμμή Ικαρίας Σάμου η μείωση της επιβατική κίνησης έχει αγγίξει στο πεντάμηνο τα επίπεδα του 12%, στα φορτηγά ξεπέρασε το 20%...

Με τέτοια ποσοτικά χαρακτηριστικά εν όψει full season, μόνο μία Εταιρεία διαμετρήματος NEΛ μπορεί να σχεδιάσει καλά μελετημένες επιθετικές κινήσεις που θα της εξασφαλίσουν to μεγαλύτερο μερίδιο μιάς ευημερούσας αγοράς. Ταυτόχρονα το ώριμο πλέον επιβατικό κοινό, αναγνωρίζει την δέσμευση, την συνέπεια και την σταθερότητα και ετοιμάζεται να επικροτήσει καταλλήλως....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Georgios Express, το άρθρο της Ναυτεμπορικής γράφει για πτώση σε όλες τις γραμμές.

«Στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης η μεταβολή στην κίνηση επιβατών είναι οριακή ενώ αντιθέτως στα ΙΧ φαίνεται μειωμένη κατά 15% περίπου και στα φορτηγά κατά 17%.

Στην Παροναξιά διαπιστώνεται μία μικρή μείωση στην επιβατική κίνηση (περίπου 2%) ενώ στα ΙΧ είναι υψηλότερη περίπου 5% και στα φορτηγά φθάνει το 20%.

Ανάλογη είναι η εικόνα και στις υπόλοιπες γραμμές. Στη γραμμή Ικαρίας Σάμου η μείωση της επιβατική κίνησης έχει αγγίξει στο πεντάμηνο τα επίπεδα του 12%, στα φορτηγά ξεπέρασε το 20%, ενώ στη γραμμή Σύρο-Τήνο-Μύκονο η πτώση της επιβατικής και μεταφορικής κίνησης είναι στα επίπεδα του 10% και 5% αντίστοιχα».

Γραμμές που όμως συνεχίζουν να εξυπηρετούνται από πλήθος πλοίων και εταιριών.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το μόνο που σας ξενίζει, είναι να μην δρομολογηθεί δεύτερο πλοίο στην γραμμή Ικαρία – Σάμο. Να σας επισημάνω ότι η Σάμος εκτός το ότι είναι ένα από τα μεγαλύτερα νησιά μας, είναι μέσα στα 5 τουριστικότερα νησιά και επίσης διαθέτει Πανεπιστήμιο και μεγάλες στρατιωτικές μονάδες. Και φυσικά μην ξεχνάμε την επιδότηση και το ύψος των εισιτηρίων.

Γιατί ασχολούμαι με τον τουρισμό στην Ικαρία, η πτώση μας το περασμένο καλοκαίρι οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην πολιτική και τα δρομολόγια της HSW. Η πτώση στα φορτηγά το πρώτο πεντάμηνο στην δρομολόγηση Ρο/Ρο (μόνο στην Ικαρία) από την ίδια την ΝΕΛ.

Και γιατί ζω και ακούω 365 το χρόνο τι λένε οι συμπολίτες μου, θεωρώ ατυχές να προεξοφλείτε το τι θα κάνουν οι κάτοικοι των νησιών μας.

Θέλω επίσης να σας ενημερώσω ότι εγώ και όσοι ασχολούμαστε με τον τουρισμό από χτες στις 4 είμαστε στην δουλειά μας και όσοι πελάτες ήρθαν ήταν δυσαρεστημένη με την ταλαιπωρία που υπέστησαν.

Για τους λόγους αυτούς δεν νομίζω ότι η υποδοχή ενός δεύτερου πλοίου δεν θα τύχη στήριξης.

Θα ήθελα πραγματικά να μάθω από την HSW, γιατί επέλεξε τα συγκεκριμένα δρομολόγια σε αντίθεση με την Χίο – Μυτιλήνη. Αν ξέρει κανείς ας μας πει;

Link to comment
Share on other sites

Στην συγκεκριμένη στατιστική θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε από που το ρεπορτάζ αντλεί τις πηγές του που έχουν να κάνουν με τα ποσοστά.

Γιατί μέσα σε όλα τα βαπόρια θα πρέπει να συνυπολογίσουμε τα ro/ro που φέτος έχουν επεκταθεί σε όλες τις γραμμές του Αιγαίου αποκομίζοντας σημαντική κίνηση στα φορτηγά.

Στην Ικαρία έχουμε το ro/ro ΜΥΚΟΝΟΣ ΄που εκτελεί ένα δρομολόγιο αλλά μεταφέρει αρκετά φορτηγά για το νησί αυτό.

Αν λοιπόν έχουν συνυπολογίσει και τα ro/ro τότε πάω πάσο. Αν όμως δεν τα έχουν συνυπολογίσει τότε το 20% πτώση στην γραμμή είναι μικρότερο.

Link to comment
Share on other sites

η πτώση μας το περασμένο καλοκαίρι οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην πολιτική και τα δρομολόγια της HSW.

Δηλαδη το οτι η Ικαρια δεν εχει Α.τουριστικες υποδομες,Β.αξιοπρεπες οδικο δικτυο,Γ.ασφαλη λιμανια,δεν εχει επηρεασει καθολου τον τουρισμο της?

Για τους λόγους αυτούς δεν νομίζω ότι η υποδοχή ενός δεύτερου πλοίου δεν θα τύχη στήριξης.
Το Ε/Γ-Ο/Γ«ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» αναχώρησε στις 19.10, για το προγραμματισμένο του δρομολόγιο για Εύδηλο – Αγ. Κήρυκο – Φούρνους – Καρλόβασι – Βαθύ, με 176 επιβάτες.

Πιστευεις οτι αν ερθει 2ο πλοιο,οι 176 η οι 300 που μεταφερει το ΜΥΚΟΝΟΣ θα γινουν ξαφνικα 2000?

Θα ήθελα πραγματικά να μάθω από την HSW, γιατί επέλεξε τα συγκεκριμένα δρομολόγια σε αντίθεση με την Χίο – Μυτιλήνη. Αν ξέρει κανείς ας μας πει;

Απο την προσφατη εμπειρια του Ν.ΧΙΟΣ στις Κυκλαδες :rolleyes:,μπορω να πω με σιγουρια οτι τα ωραρια σχεδιαζονται για να εξυπηρετουνται καλυτερα η Συρος και η Μυκονος,παρα τα επομενα νησια - ΚΑΚΩΣ φυσικα B) και εδω ειναι που οι κατοικοι της ΙκαροΣαμιας πρεπει να συνεννοηθουν με την εταιρια η εστω ακομα και να διαμαρτυρηθουν εντονα,οχι μονο με επιστολες,ας κατεβουν στα λιμανια να αποκλεισουν το πλοιο,να υπαρξει δηλαδη μια γενικευμενη αντιδραση.

ΥΓ.Δεν βλεπω να υπαρχουν διαμαρτυριες για τα αγονα δρομολογια της ΝΕΛ απο το Β.Αιγαιο,3 προσεγγισεις εχει Σαμος και 1 μονο η Ικαρια? Αυτο δεν μετραει στον τουρισμο του νησιου?

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Τις τουριστικές υποδομές και οδικό δίκτυο που είχαμε το 2010, είναι ακριβός το ίδιο και ίσος και καλύτερο από το 2008 το 2009 κλπ. Άρα αυτό δεν είναι επιχείρημα. Όσον αφορά τα λιμάνια μας δεν θυμάμαι πότε να δημιουργήθηκε κάποιο σοβαρό πρόβλημα σε κανένα πλοίο και άρα δεν καταλαβαίνω από πού συμπεραίνεις ότι τα λιμάνια μας είναι επικύνδυνα;;;;;;

Ότι ένα δρομολόγιο είχε τόσους επιβάτες φυσικά δεν σημαίνει τίποτα. Θυμάμαι πέρσι που σε ένα δρομολόγιο του Νήσος Ρόδος που κάτι είχε συμβεί, είχε για Κώ – Ρόδο 80 επιβάτες. Τι σημαίνει αυτό, ότι αυτή είναι η κίνηση αυτής της γραμμής; Και ΝΑΙ πιστεύω ότι τα πλοία βοηθούν στην αύξηση του τουρισμού και το λέω αυτό γιατί κάνω αυτήν τη δουλειά από το 1989.

Edited by evdilos
Link to comment
Share on other sites

Για τα λιμανια της Ικαριας τα εχουμε πει πανω κατω.Απ την αλλη σκεψου οτι Ν.ΡΟΔΟΣ και ΚΡΗΤΗ ειναι διαθεσιμα αυτη την περιοδο,μπορουν ομως να προσεγγισουν στην Ικαρια(εστω στον Αγ.Κηρυκο)?

Για το Ν.ΡΟΔΟΣ που λες,απο την πρωτη μερα που δρομολογηθηκε λεγαμε οτι θα παρει οτι κινηση περισσευει απο τα Blue Star και δεν προκειται να καταφερει να μεινει στην γραμμη.Δεν δημιουργησε κινηση στα Δωδεκανησα ουτε αυξησε το μεριδιο του αρα λοιπον γιατι περιμενεις οτι θα γινει αυτο στην ΙκαροΣαμια και μαλιστα απο 40χρονα πλοια?

ΥΓ.Για τα δρομολογια απο Β.Αιγαιο δεν μας ειπες την γνωμη σου.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά με ενοχλεί η πολιτική της ΝΕΛ με 3 δρομολόγια στην Σάμο και 1 στην Ικαρία και σαν μέλος της τουριστικής επιτροπής του Δήμου έχω διαμαρτυρηθεί σε όλους. Το σημαντικό όμως που μας καίει, είναι η συγκοινωνία μας με τον Πειραιά.

Υ.Γ. Δεν είπα ποτέ ότι πλοία του μεγέθους του ΚΡΗΤΗ κάνουν για τις γραμμές μας, όπως δεν κάνουν και για το 90% των γραμμών. Ένα πλοίο αν προστεθεί σε άλλα 3-4 (+ τις πτήσεις που έχει η Ρόδο ή Κω) μπορεί να μην σημαίνουν τίποτα (για άλλο λόγο αναφέρθηκα στο ΡΟΔΟΣ) αλλά σε ένα πλοίο αν προστεθεί άλλο ένα σημαίνει πάρα πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Eίναι ξεκάθαρο ότι το οδικό δίκτυο ή η περεταίρω ανάπτυξη των υποδομών της Ικαρίας δεν μπορεί να γίνει από την μια στιγμή στην άλλη και μάλιστα εν μέσω οικονομικής κρίσης. Αντίθετα ο εξορθολογισμός των ωραρίων με βάση την βασική γραμμή που εξυπηρετεί το πλοίο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το εξής μιας κι έχουμε μπει σε αυτή την συζήτηση:

Βρέθηκε μία εταιρεία η ΝΕΛ να θέλει να βάλει ένα βαπόρι στην γραμμή με ελεύθερη δρομολόγηση σε ετήσια βάση. Ασχέτως αν πιστεύει ο καθένας ότι θα βγει ή δεν θα βγει, ασχέτως αν πιστεύει κανένας ότι Σεπτέμβρη θα φύγει ή θα παραμείνει, ασχέτως αν προτιμά το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ή το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ή το αντίστροφο γιατί να μην είναι ένα αποδεκτό γεγονός από εμάς που είμαστε επιβάτες κι όχι εφοπλιστές?

Ακόμη και Σεπτέμβρη να την κάνει η επίμαχη περίοδος θα έχει καλυφθεί επαρκώς.

Δεν καταλαβαίνω την αρνητικότητα. Και πέρυσι το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ και το BLUE HORIZON είχαν μηδαμινές προοπτικές η δρομολόγησή τους. Παραταύτα δεν θυμάμαι να υπήρχε τέτοια αρνητική στάση και κυρίως από το υπουργείο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την Δευτέρα είχε συνάντηση ο δήμαρχος Ικαρίας κ.Σταυρινάδης με τον υπουργό κ. Χρυσοχοίδη για το θέμα της δρομολόγησης των πλοίων της Νελ . ο υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει το θέμα και θα απαντήσει εντός της εβδομάδας αν και εν μέσω μεσοπρόθεσμου και απεργίας ναυτεργατών δεν νομίζω να έθετε αυτό το θέμα σε προτεραιότητα.

Πάντως σε περίπτωση που η αίτηση δρομολόγησης γίνει αποδεκτή , έχει αλλάξει το πλάνο της εταιρείας και θα έρθει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ αντί για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ που σχεδίαζαν αρχικά.

Link to comment
Share on other sites

Και η ΝΕΛ μάλλον θα εφαρμόσει άλλο τρόπο πίεσης προς το Υπουργείο, για να πάρει την άδεια δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή. Να δούμε εάν θα πιάσει αυτός ο τρόπος πίεσης??

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Τι τροπο πιεσης βρηκε δηλαδη που ξαφνικα θα μπορεσει να ανατρεψει τα δεδομενα;

Και αντε και τον βρηκε και περνει τα δρομολογια.Τι κερδος περιμενει δηλαδη να εχει απο μια τετοια κινηση.Μεσα Ιουλιου κοντευουμε

Link to comment
Share on other sites

τα τελευταία χρόνια η ΝΕΛ μπαίνει συστηματικά σε γραμμές μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες (για να μην πω εβδομάδες) και μετά αποχωρεί (Παροναξία, Σποράδες κλπ). Στην ουσία πρόκειται για ένα κενό του νόμου το οποίο εκμεταλλεύεται.
Δεν καταλαβαίνω την αρνητικότητα. Και πέρυσι το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ και το BLUE HORIZON είχαν μηδαμινές προοπτικές η δρομολόγησή τους. Παραταύτα δεν θυμάμαι να υπήρχε τέτοια αρνητική στάση και κυρίως από το υπουργείο.

Παρολο που θεωρω και εγω την δρομολογηση της ΝΕΛ αρπαχτη(κυριως για να πληξει τα εσοδα της HSW)και πολλες φορες εχω εκφραστει αρνητικα για τετοιες περιπτωσεις,δεν καταλαβαινω,εφοσον υπαρχει το παραθυρακι στον νομο,γιατι το υπουργειο δεν δινει το ΟΚ :rolleyes: Δεν χρησιμοποιει δηλαδη τα ιδια 'σταθμα' για να κρινει μια δρομολογηση? B) Και το Ν.ΡΟΔΟΣ περσι Ιουλιο νομιζω αρχισε τα ταξιδια στην γραμμη του.

Νομιζω ετσι δινεται αλλοθι στον καθενα απο μας να πιστευει οτι το κρατος(ποιο κρατος δηλαδη :rolleyes:)διαφορετικα βλεπει την μια εταιρια και διαφορετικα την αλλη.

ΥΓ.Στο κατω κατω,οπως λεει και polmyt,περισσοτερο κακο θα κανει αυτη η δρομολογηση στην ΝΕΛ παρα στους αντιπαλους ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τα βλέπω λίγο διαφορετικά τα πράγματα:

1. Πράγματι το Νήσος Ρόδος δρομολογήθηκε Ιούνιο, το Highspeed 6 τον Ιούλιο και πιθανώς το Blue Star Δήλος το Σεπτέμβριο. Όλες αυτές όμως οι δρομολογήσεις είχαν κατατεθεί πολύ νωρίτερα και οι καθυστερήσεις προέκυψαν λόγω των καθυστερήσεων στις ναυπηγήσεις/μετασκευές.

2. Η συγκεκριμένη δρομολόγηση δεν είναι ίδια με τις προηγούμενες περιπτώσεις καθώς δημιουργεί ένα ντόμινο αλλαγών στα υπάρχοντα πλοία της εταιρείας, σε άγονες κλπ. Άλλωστε όλες τις υπόλοιπες “έκτακτες” δρομολογήσεις που ζήτησε η ΝΕΛ, τις πήρε, τόσο τα προηγούμενα χρόνια, όσο και φέτος (πχ Σποράδες).

3. Μαζί με την Ικαρία-Σάμο, η ΝΕΛ ζήτησε και τα Χανιά, με τον Κεντέρη που λίγες ημέρες μετά έστειλε στην Αλβανία…

Link to comment
Share on other sites

Για τα λιμανια της Ικαριας τα εχουμε πει πανω κατω.Απ την αλλη σκεψου οτι Ν.ΡΟΔΟΣ και ΚΡΗΤΗ ειναι διαθεσιμα αυτη την περιοδο,μπορουν ομως να προσεγγισουν στην Ικαρια(εστω στον Αγ.Κηρυκο)?

Τα Κρήτη και το Νήσος Ρόδος μπορούν να προσεγγίσουν στο λιμάνι του Αγίου Κηρυκου σύμφωνα με αρμόδιους ανθρώπους (από θέμα βυθίσματος γιατί με το μήκος δεν έχουν πρόβλημα) και στο Βαθύ. Στο Καρλοβασι μπαίνουν αλλά θα είναι οριακά τα πράγματα στη μανούβρα!!

Link to comment
Share on other sites

off topic

οι αρμοδιοι ανθρωποι μαλλον τα λενε αυτα εκ του ασφαλους. γνωριζουν οτι δεν υπαρχει προθεση δρομολογησης αυτων των πλοιων στη γραμμη της σαμου και της ικαριας. θελω ειλικρινα να δρομολογηθει καποιο απο τα δυο χειμωνα στη γραμμη σε αντικατασταση του Νησος Μυκονος και να τους ζητησουν να το βαλουν καρλοβασι με καιρο.

να ρωτησω κατι αλλο για τη γραμμη. ειμαστε στα μεσα ιουλιου, ειναι τοσο μεγαλη η ελλειψη εισητηριων για ΙΧ και επιβατες στο Νησος Μυκονος, που ο κοσμος παραμιλα και περιμενει το Μυτιληνη? φιλος προσφατα εκοψε εισητηριο επιστροφης για επιβατες και ΙΧ, για μια κυριακη του Ιουλιου (απο αυτες που επονται) και το πλοιο ειχε κοψει ελαχιστα εισητηρια.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μην το συζητάμε αυτά τα βαπόρια δεν μπαίνουν ούτε Άγιο ούτε Καρλόβασι.Στον Άγιο με βοριά 8άρι που γίνεται ο αέρας κατεβάτης και κάνει στρίματα χειρότερα από της Τήνου πως θα κρατηθεί?Εδώ το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και κάνει επιτόπιο προσανάποδα που είναι δεμένο για να μην κόβονται οι κάβοι.Με σοροκάδα πως θα δέσει που μπαίνει ζωντανή η θάλασσα?

Και στο Καρλόβασι πως θα γυρίσει?Η πως θα μπει με γραίγο και που θα γυρίσει όταν τα βυθίσματα της μικρής λιμενολεκάνης είναι οριακά και μικρότερα?και πως θα γυρίσει η πλώρη προς τα έξω που θα πρέπει να γίνει επί τόπου?

Δεν μιλάμε για ένα μονάχα δρομολόγιο με άπνοια αλλά κανονική δρομολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

Η συζήτηση είναι εκ των ουκ ανευ πιστεύω, ούτε χωράνε ούτε η εταιρία σκέφτηκε νομίζω ποτέ να στείλει Ν.ΡΟΔΟΣ ή ΚΡΗΤΗ στην Ικαροσαμία. Πάντως αν κρίνω από την πληρότητα που τσεκάρω στο openseas, η γραμμή φέτος φαίνεται να έχει αναδουλειές. Βλέπω παντού πράσινο χρώμα (άνετη διαθεσιμότητα). Άλλες χρονιές τα δρομολόγια του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ από 10 Ιουλίου μέχρι της Παναγίας ήταν sold out ήδη..Αν έχει κάποιος στοιχεία ας μας ενημερώσει για την κίνηση έως τώρα.

Link to comment
Share on other sites

ότι η κίνηση είναι πεσμένη αυτό είναι δεδομένο.το θέμα είναι ότι δουλίτσα έχει γιατί ειδικά οι Ικαριώτες κλείνουν τα εισιτήρια την τελευταία στιγμή. Για παράδειγμα την περασμένη παρασκευή μόνο στον Εύδηλο κατέβηκαν 718 ατομα και 98 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

οι αρμοδιοι ανθρωποι μαλλον τα λενε αυτα εκ του ασφαλους. γνωριζουν οτι δεν υπαρχει προθεση δρομολογησης αυτων των πλοιων στη γραμμη της σαμου και της ικαριας. θελω ειλικρινα να δρομολογηθει καποιο απο τα δυο χειμωνα στη γραμμη σε αντικατασταση του Νησος Μυκονος και να τους ζητησουν να το βαλουν καρλοβασι με καιρο.
Η συζήτηση είναι εκ των ουκ ανευ πιστεύω, ούτε χωράνε ούτε η εταιρία σκέφτηκε νομίζω ποτέ να στείλει Ν.ΡΟΔΟΣ ή ΚΡΗΤΗ στην Ικαροσαμία.

Και όμως υπάρχει σαν σκέψη, εάν χρειαζόταν κάποια βοήθεια το Νήσος Μύκονος στη γραμμή για το καλοκαίρι, έτσι ώστε να σταματήσουν και οι βλέψεις της ΝΕΛ προς τα εκεί!!! Για το χειμώνα εάν χρειαστεί υπάρχει η δοκιμασμένη λύση του Πρεβελης!!!

Link to comment
Share on other sites

Όταν οι διάφοροι, που μέσα στους διάφορους συμπεριλαμβάνονται πρακτορεία, τουρίστες και ντόπιοι επισκπέπτες, ξέρεουν ότι στην Ικαροσαμία γίνεται χαμός 2 μήνες το καλοκαίρι με τις θέσεις, αναλόγος και αυτοί κάνουν τον προγραμματισμό τους. Δεν θα έρθει ο άλλος στα νησιά για να επιστρέφει μέσω Χίου κλπ κλπ

Αλλά ως γνωστό στην Ελλάδα κάνουμε κάτι όταν υπάρχει μηδενικό επιχειρηματικό ρίσκο. Εμείς νοιαζόμαστε μην πάθουν τίποτα οι εταιρείες. Λες και όταν υπάρχει ζήτηση για κάτι, δεν θα βρεθεί κάποιος να την καλύψει.

Link to comment
Share on other sites

Στην Σαμο τα βλεπουν λιγο διαφορετικα τα πραγματα(πια),ναι μεν να μπει καποιο πλοιο τον Αυγουστο αλλα ο πρωτος στοχος ειναι να μην χασουν το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ.Τελος για μια ακομα φορα,ακουγεται να ζητουν απο την HSW να βαλει καποιο συμπληρωματικο πλοιο τις μερες αιχμης.

ΥΓ.Το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ καθεται αλλα το θεμα ειναι πως δρομολογειται ενα πλοιο για να κανει μονο 10-15-20 δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

Βλάβη παρουσιάστηκε, πρωινές ώρες σήμερα, στον καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ «Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ» Ν.Π. 10882, κατά τον κατάπλου στο Καρλόβασι εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο * Μύκονο * Αγ. Κήρυκο * Φούρνους * Καρλόβασι - Βαθύ , με 568 επιβάτες

Τελικά το «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» απέπλευσε στις 04:15 αντί της 24:00 με 1639 επιβάτες.

Οσες φορες και να εχουμε δει τυχαια τα νουμερα του ΜΥΚΟΝΟΣ το συμπερασμα ειναι το ιδιο,δευτερο καραβι στην γραμμη δεν μπορει να σταθει ακομα και το καλοκαιρι.Στους 1600 της επιστροφης θα πρεπει να υπολογισουμε και αυτους που κατεβαινουν Συρο και Μυκονο.

Αν υποθεσουμε οτι εμπαινε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ η ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ τα νουμερα πιθανον να ηταν(για αυτη την περιοδο)500 επιβατες για HSW και 100 η 200 για την ΝΕΛ η οποια αλλη εταιρια ηταν στην γραμμη = δεν γινεται να υπαρχουν 2 εταιριες.

Ισως το μοναδικο προβλημα που υπαρχει στην γραμμη ειναι απο 1-7 Αυγουστου,που θελουν ΟΛΟΙ να πανε,και απο 17-30 Αυγουστου,που θελουν ΟΛΟΙ να γυρισουν.(σχεδον σε ολα τα νησια υπαρχει αυτο το προβλημα η εστω υπηρχε προ κρισης)

Ενα πλοιο τυπου roro με πρωτοκολο 200-300 ατομα πιθανον να βοηθουσε την κατασταση αυτες τις ημερες αυξημενης κινησης.Το θεμα ειναι ποιος το βαζει κι αν υπαρχει τετοιο ferry διαθεσιμο(δεν νομιζω).

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αυτό που έχω αναφέρει ότι η γνώση / εμπειρία της μη ύπαρξης μεταφορικής ικανότητας προς τα δυο νησιά, δεν αποτρέπει από επιβάτες / πρακτορεία να κανονίσουν διακοπές εκεί?

Link to comment
Share on other sites

Ταλαιπωρήθησαν άραγε οι 1500 επιβάτες που φώναξε η HSW στις 12 το βράδυ στον Πειραιά και τελικά έφυγε στις 4;

Διότι θυμάμαι όταν είχε καθυστερήσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στη Σύρο με την δεξαμενή, είχαν ακουστεί πολλά παράπονα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...