foxman Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Στο site της Hellenic έχει μερικές εκπληκτικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του πλοίου... Πολυτέλεια σε όλο της το μεγαλείο.Πραγματικά άξιζε τον κόπο να περιμένουμε να την Αριάδνη.Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσους έβαλαν το χεράκι τους για να γίνει ένα ξεχωριστό πλοίο που κοσμεί την ακτοπλοία μας...
NHSOS XIOS Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Πραγματικα απιστευτο.... Τελικα,μπορει να γκρινιαζαμε πως αργουσε,αλλα αξιζε 100% αυτη η αργοπορια.Τι να πω,σκετη κλαση...Κ εδω καταλαβαινω κ τον Earl που λεει παραπανω πως προκειται για ποιοτητα υπηρεσιων τυπου SUPERFAST...,χωρις καμια υπερβολη! Κ επειδη τυχαινει να εχω ταξιδεψει αρκετες φορες με το CHAMPION,εχω να πω,πως την ΑΡΙΑΔΝΗ δεν την φτανει με τιποτα στον εσωτερικο διακοσμο.Υπαρχει μεγαλη διαφορα ποιοτητας...
HIGHSPEED 4 Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Το εσωτερικο του ειναι καταπληκτικο.Βαρια πολυτελεια βεβαια θυμιζει εντονα λιγο τα Ιταλικα παλατια.Ανετα θα μπορουσε να ηταν το Αριαδνη Palace;) Οι καμπινες παντως αν και λογικα πρεπει να ειναι οι lux και οχι οι απλες πιο πολυ θυμιζουν δωματιο ξενοδοχειου παρα καμπινα πλοιου.Και μια τελευταια παρατηρηση, παλατι μεν αλλα χαμηλοταβανο δε βεβαιως βεβαιως ως γνησιος Ιαπων. Υ.Γ. Οταν ειχε ερθει ειχε ενα ομορφο αιθριο.Αυτο υπαρχει ακομα ή το αφανησαν?
Earl Granville Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Αιθριο δεν υπάρχει.ΗΤαν όντως ωραίο αλλά έτρωγε πολύ χώρο που στην ουσία πήγαινε ανεκμετάλλευτος. Με τα παλάτια δεν μοιάζει καθόλου θα μπορούσα να πω.Εχει όμορφους και ζεστούς χρωματισμούς που εναλλάσονται συνέχεια από σαλόνι με σαλόνι.Δεν έχει αυτό που έχουν τα παλάτια που έχουν δυο τεράστιους χώρους πολυτελέστατους μεν(βαρια πολυτέλεια) αλλά όμοιους και κρύους δε. Μπορώ να πω ότι μόνο το εστιατόριο αλα καρτ έχει λίγο βαριά πολυτελεία. Κατα τα αλλα μπορώ να πω αν μπορούμε να κάνουμε μια προσπάθεια σύγκρισης ότι οι χώροι και η διαρύθμιση τους ακολουθούν περισσότερο την φιλοσοφία των superfast παρά των παλατιών. Εχει μια φιλική και προσιτή πολυτέλεια ,οι χώροι είναι,ζεστοί και χαρούμενοι και έχουν αποφευχθεί υπερβολές όπως οι χρυσές κουπαστές στα σαλόνια των παλατιών και τα μαρμάρινα καθίσματα στο χώρο των καταστημάτων τους
margaritis24 Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Βαλανε χειριστηρια στις βαρδιολες;εκτος απο τα 3 προπελακια που ειχε στη δεξια βαρδιολα.Η' τις φωναζει ο καπεταν Μανωλης στον α.φ;
Earl Granville Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Εχουν βάλει κονσόλες και στις δυο βαρδιόλες.Στην αριστερη βάλανε μία κομπλέ με χειριστήρια μηχανών προπελάκια ενδειξης και στην δεξιά προσθέσαν χειριστήρια μηχανών και ενδείξεις μιας και είχε ήδη κονσόλα για τα προπελάκια.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Στο site της Hellenic έχει μερικές εκπληκτικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του πλοίου... Πολυτέλεια σε όλο της το μεγαλείο.Πραγματικά άξιζε τον κόπο να περιμένουμε να την Αριάδνη.Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσους έβαλαν το χεράκι τους για να γίνει ένα ξεχωριστό πλοίο που κοσμεί την ακτοπλοία μας... Από ότι είδα οι φωτογραφίες είναι σχεδόν αποκλειστικά από το κατάστρωμα Νο: 7, εκτός δυο. Μια από τη καμπίνα και το σαλόνι Café Del Mar που είναι στο κατάστρωμα Νο: 8. Επιπλέον οι μισές φωτογραφίες είναι από σαλόνι της Α’ θέσης (Crystal Lounge).
monastirlis manolis Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Karavaros i Ariadnara alla o Olympionikis einai mia klasi parapanw kai pisteuw auto simvainei gia tous parakatw logous. 1) ploio tou 21ou aiwna ekswterika me tin prwti matia 2) texnologika pio proigmeno 3) eswteriki xwroi ws pros to design tous (''diastimiki'' disco, plwrio saloni ) kai tous xrwmatisous (apaloi xrwmatismoi, oxi varia politeleia pou kourazei sto mati) kai 2 pisines + jacuzi 4) megisti taxitita sta 32.3 knots 5) megalitero mikos kai oliki xwririkotita 6) megaliteri xwritikotita se I.X. (1.100 opws anaferei i anek ) kai dinatotita camping on board
Apostolos Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Αλλα και με μία τρελή κατανάλβωση έτσι; Ενώ η Αριάδνη καίει το 1/4....
sv1xv Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Απίστευτα όμορφη η 'ΑΡΙΑΔΝΗ' και εντός.. Ανυπομονώ να τα δω από κοντά - έχω ήδη τό εισητήριο στην τσέπη για αύριο το απόγευμα.
monastirlis manolis Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 ΝΑΙ...logiko kathws to ena ftiaxtike prin apo 11 xr me tin prooptiki enos Ro/Ro... kai me megisti sta 27.6 enw to allo to 2000 me tin prooptiki enws H/S/F Ro/Rax....me megisti sta 32.3 (sta dokimastika)...kai kalo taksidi sv1xv kai perimenoume entipwseis sou..
Stratos Posted October 11, 2007 Posted October 11, 2007 Θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε τα δύο, και να πούμε και για την ταχύτητα που σίγουρα υπερέχει το Τσάμπιον αλλά αύτο θα είχε αξία εάν έμενε το πλοίο και μετά.. Εγώ με το σκεπτικό μου, κάνω υπομονή γιατί ενδέχεται η συγκρίση να είναι μεταξύ Αριάδνη και Λατώ/Λισσός, οπότε μάλλον είναι πολύ νωρίς.. Από υποθέσεις και σενάρια άλλο τίποτε, η ΑΝΕΚ δεν έχει ξεκαθαρίσει.. Και αν παρέμενε ο Ολυμπιονίκης κάλιστα θα μπορουσέ να έρθει ένα παλάτι στα Χανιά και το Αριάδνη στο Ηράκλειο σαν κάποιου είδους "εσωτερική μετακίνηση-ναύλωση". Έτσι και το πλεονέκτημα της ταχύτητας καταργείτε, και το πατριωτικό αίσθημα των κρητών εξυπηρητείτε.. Προς το παρόν ας χαρούμε την ουσιώδη αναβάθμιση της γραμμής και ελπίζω τουλάχιστον το ένα να μείνει οριστικά.. Μήπως καταφέρω και εγώ κάποια στιγμή να αποκτήσω αυτό το "χαρτάκι".
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 Το δελτίο τύπου της εταιρείας για τα εγκαίνια του πλοίου που πραγματοποιήθηκαν χθες στο λιμάνι του Πειραιά.
JERRY Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Ελπιζω να παραμεινουν ανεπιβεβαιωτες οι φημες που μιλουν για ναυλωση απο την Minoan απο 1η Νοεμβριου, αλλα παραειναι εντονες για φημες. Για Αδριατικη μιλανε προς αντικατασταση των αλλων πλοιων της εταιρειας για χειμωνα..
pie Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Πάντως θα είναι χαζό από την εταιρεία να το πάρει από την γραμμή μετά από ΤΟΟΟΣΗ διαφήμηση. Ελπίζω να είναι άλλο ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας από τα τόσα που έχουν ακουστεί απο την μέρα που πάτησε το πόδι της στον Πειραιά!
polmyt Posted October 18, 2007 Author Posted October 18, 2007 Δεν νομιζω οτι ειπε κανεις πως θα φυγει η HSW απο τα Χανια.Μπορει ανετα να παει το ΑΡΙΑΔΝΗ στην Βενετια και να επανελθει η κατασταση οπως ηταν πριν την δρομολογηση του.
Apostolos Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Ρε παιδιά εδώ ο Παναγόπουλος μέχρι και 1 μήνα πρίν την πώληση των μετοχών του δήλωνε στο Shipax ότι η εταιρία τους έχει μέλλον και άλλα ψέματα. Για ένα καράβι θα χαλαστούμε;
JERRY Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Επειδη μου εχει διαφυγει και ισως εχει σημασια, ποσα κρεββατια εχει τελικα το βαπορι ?
foxman Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Το πλοίο έχει 459 κλίνες σε 145 καμπίνες.Επίσης έχει 1034 καθίσματα αεροπορικού τύπου.Δες εδώ http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=832 τα λέει όλα και αναλυτικά.
sv1xv Posted October 21, 2007 Posted October 21, 2007 Ελπιζω να παραμεινουν ανεπιβεβαιωτες οι φημες που μιλουν για ναυλωση απο την Minoan απο 1η Νοεμβριου, αλλα παραειναι εντονες για φημες. Για Αδριατικη μιλανε προς αντικατασταση των αλλων πλοιων της εταιρειας για χειμωνα.. Υπάρχει σχετικό άρθρο και στη Ναυτεμπορική του Σαβάτου 20//10: Αλλαγή ρότας στο «Αριάδνη» Στο κύριό μέρος του άρθρου: "Κι άλλο πλοίο μεταφοράς φορτηγών αγόρασε η Ηellenic Seaways - Αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στις διεθνείς γραμμές", γίνεται αναφορά στα Ro-Ro της HSW.
monastirlis manolis Posted October 21, 2007 Posted October 21, 2007 Mallon den einai apla fimes i naulwsi tou ariadne...mallon prepei na thewreitai dedomeno....auto vevaia voleuei tin A.N.E.K.....giati tha epanaferei ta gnwsta karavia (lissos,latw) sta xania kai malista xwris piesi xronou tha kanoun kai tis etisies tous kai tin episkeui tou to LATW., tha liksei i naulwsei tou nikola mesa ston noemvri an den kanw lathos kai tha mporei pleon eleuthera na girisei pisw to champion, kai tha exoun proxwrisei simantika vasei tou xronodiagrammatos oi ergasies metaskeuis tis ELYROY......polu ipoptes sumptwseis....
.voyager Posted October 21, 2007 Posted October 21, 2007 Άξιζε τον κόπο η βροχή που έφαγα πάνω στο φάρο, στον Πειραιά, για να φωτοφραφίσω την ΑΡΙΑΔΝΗ να αποπλέει
panthiras1 Posted October 21, 2007 Posted October 21, 2007 Να θυμάστε ότι εάν φύγει η ΑΡΙΑΔΝΗ από τα Χανιά (και δεν επιστρέψει μέχρι το Καλοκαίρι), δεν θα δρομολογηθεί το ΕΛΥΡΟΣ στα Χανιά μιά και δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός. Θα πάει στην Ιταλία όπως όλα τα πλοία της ΑΝΕΚ. Στα Χανιά θα στείλουν ένα πιό παλιό πλοίο, όπως κάνουν πάντα.... (χωρίς να αποκλείονται και τα LATO - LISSOS). Άρα ας ευχηθούμε το ΑΡΙΑΔΝΗ να παραμείνει στα Χανιά. Συμφωνώ και εγώ με τον "Monastirlis Manolis". Περίεργη η τωρινή μίσθωση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ... Αν είναι σωστή η πληροφορία περί μίσθωσης...
El Greco Posted October 21, 2007 Posted October 21, 2007 tixeni i dio mines tis navlosis i grami tis Venetias na exi poli zitisi epivaton,group idika logo tou karnevali tis Venetia. Persi tetia epochi i Minoan douleve, an den kano lathos, me ena plio xanontas arketa chrimata. Fetos exi etimo ena plio gia na kalipsi to Keno. Ayto den simeni omos oti ta Chania tha minoune ksekremasta, aneta ksanablepoume gia dio mines tin katastasi tou perasmeno kalokeriou. Express Pegasus stin Samo, Nissos Mykonos Chios-Mytilini, Nissos Chios Chania + ARIADNE Patras-Venice. Kai i Hellenic kai i Minoan kerdizoun etsi, I Samos kai i Ikaria opos panta tha ti plirosoune.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now