Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Στη γραμμή Πειραιάς- Ηράκλειο, σε πρώτη φάση, δρομολογείται από τις 2 Μαϊου το ε/γ-ο/γ της Αριάδνη το οποίο ανήκει στην HSW αλλά ναυλώθηκε από την ΑΝΕΚ. Η συμφωνία για ναύλωση του πλοίου εγκρίθηκε από το Δ.Σ. της HSW πριν από 20 ημέρες. Το πλοίο θα αλλάξει χρώματα και θα φέρει το σινιάλο της ΑΝΕΚ. Παρά τα όσα περί αντιθέτου γράφονται και διαρρέουν το πλοίο θα μπει στην αυλή των Μινωϊκών, σε αυτή τη φάση και όχι στα Χανιά.

Στο μεταξύ, στο σημερινό Δ.Σ. της HSW υπήρξε γνωριμία μεταξύ των μελών και του νέου διευθύνοντος συμβούλου Ιωάννη Σήφη Βαρδινογιάννη.

πηγη:MARINEWS.GR

Ας ξεκινήσει τουλάχιστον αυτό το στολιδάκι κι ας είναι και στο Ηράκλειο...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παλι το πετυχα ο διαολος. Το πλοιο βαφεται οπως φαινεται και στο παραπανω screenshot απο το Virtual Sailor. Ηδη το ΑΝΕΚ LINES ειναι γραμμενο δεξια ενω η τσιμινιερα εχει κιτρινισει ολη (απο τη δεξια μερια κι αυτη) και περιμενει να βαφτει η Κρητη.

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθεσουμε οτι η ναυλωση ειναι για ενα χρονο και ο αριθμος που ανεφερε ο Π100 ειναι σωστος, παει γυρω στα EUR 12,300 την ημερα, περιπου στα 20 χιλιαδες δολλαρια δηλαδη. Προς μετρο συγκρισης, ενα φορτηγο κατηγοριας cape κλεινει την εβδομαδα που μας περασε στα 185,000 δολλαρια την ημερα για ενα χρονοναυλωση transatlantic ταξιδι. Αυτο κολλαει στις κατα καιρους δηλωσεις του προηγουμενου ΥΕΝ οτι θα πεισει τους μεγαλους ποντοπορους εφοπλιστες να επενδυσουν στην ακτοπλοια:eek:

Link to comment
Share on other sites

Στην δεξιά πλευρά της τσιμινιέρα του Αριάδνη ήδη γράφτηκε το «ΑΝΕΚ» αλλά και η Κρήτη. Όποτε απομένει να βαφτεί μόνο η αριστερή μπάντα
Για το λόγο αυτό το βαπόρι γύρισε και έδεσε με την αριστερή πλευρά και με γερανό βάφουν το φουγάρο από τα αριστερά.

Ιδού και τα πειστήρια... (Σε μεγάλη ανάλυση)

post-147-128326974261_thumb.jpg

Edited by doctorvgs
Προσθήκη φωτογραφίας μεγάλης ανάλυσης
Link to comment
Share on other sites

Αντε τα σινιαλα στο πλαι ειναι συμπαθητικα αλλα στην τσιμινιερα.....δεν εχω λογια:mad: Ας εγραφαν ενα ΑΝΕΚ πιο μικρο και χωρις την κατηφορικη Κρητη:P

Το Jean Nicoli την ειχε γλιτωσει με αλλαγη σινιαλων μονο στις μπαντες,δυστυχως την 'πληρωσε' η γνωστη κουκλα του Πειραια..:o

Link to comment
Share on other sites

Το JEAN NICOLI είχε και στο φουγάρο τα σινιάλα της ΑΝΕΚ.

Όσο για την "κλίση" της Κρήτης μάλλον το εφαρμόζουν γιατί και στον χάρτη το νησί "γέρνει".

Link to comment
Share on other sites

Από κούκλα, πανούκλα έγινε!

Αν και σκέφτομαι ότι η κατάσταση θα μπορούσε να είναι και χειρότερη... Για φανταστείτε το πλοίο με full σινιάλα της ΑΝΕΚ, με την κιτρινομπλέ κορδέλα να κυμματίζει για να δείτε ότι το μέλλον θα είναι (;) ακόμη χειρότερο!

Κρίμα γιατί με τα χρώματα της Hellenic Seaways ήταν υπέρκομψο πλοίο...

Link to comment
Share on other sites

Μα το ΚΡΗΤΗ Ι δεν είναι δεμένο για ετήσια;:confused:

Έστω και εταιροχρονισμένα να πω ότι οι σβούρες που έκανε το πλοίο για να βαφτούν τα σινιάλα της ΑΝΕΚ έγιναν έχοντας στα χειριστήρια τον καπτα Μανώλη τον Λούσσα ο οποίος (όπως θα θυμούνται οι περισσότεροι) ήταν αυτός που το έφερε από την Ιαπωνία και αυτός που το ταξίδεψε κατά την θητεία του στα Χανιά;)

Link to comment
Share on other sites

Μα το ΚΡΗΤΗ Ι δεν είναι δεμένο για ετήσια;:confused:

Είναι δεμένο και βγαίνει την Τρίτη, οπότε πάει Ηράκλειο και το ΑΡΙΑΔΝΗ γυρίζει Χανιά...

Edited by doctorvgs
Link to comment
Share on other sites

Σημειωτέον ότι μετά την λύση της απεργίας της Πρωτομαγιάς, το Κρήτη ΙΙ δεν έκανε καμία σοβαρή προσπάθεια να καλύψει την καθυστερημένη του αναχώρηση, κάνοντας 8 και πλέον ώρες. Οι φυσικές μου δυνάμεις δεν μου επέτρεψαν να στηθώ νωρίς το πρωί της 03-05 να φωτογραφήσω την πρώτη άφιξη του Αριάδνη στο Ηράκλειο

Επειδή ο σύντροφος Georgios Express δε τη πάλευε να σηκωθεί ξημερώματα να βγάλει το Αριάδνη, στη πρώτη άφιξη του στο Ηράκλειο. Διακτινιστηκα;) μέχρι το Ηράκλειο, για να βγάλω φωτογραφια το Αριαδνη;)

Link to comment
Share on other sites

Kαλά ρε παιδιά, το φουγάρο πόσο δύσκολο ήταν να το βάψουν και από μέσα κίτρινο; Δηλαδή ΕΛΕΟΣ!!! Κίτρινο φόντο, μπλε γράμματα και κόκκινο το ενδιάμεσο:eek:

Link to comment
Share on other sites

Το πλήρωμα του Αριάδνη είναι μεικτό, dηλαδή πληρώματα από την HSW και την ΑΝΕΚ.;)

Το καλύτερο ήταν ότι έβλεπες καμαρωτούς με τις στολές της ΑΝΕΚ και έβλεπες αξιωματικούς με τα μπουφάν της HSW.B):eek:

Link to comment
Share on other sites

Του Αγιου Πνευματος (βοηθεια μας) το Αριαδνη θα φορτωσει 1000 Κρητικους και θα τους φερει στο ομορφοτερο νησι των Δυτικων Κυκλαδων για να ξεσκασουν.:D Επειδη τα link span του λιμανιου ομως ειναι πολυ συγχρονα για το πλοιο, δε θα παραμεινει οπως το Πρεβελης περυσι αλλα θα ξαναπερασει να τους μαζεψει και να τους παει στα Χανια.

Link to comment
Share on other sites

Εάν δε κάνω στα γραφεία της εταιρείας (πιο συγκεκριμένα στο πρακτορείο) υπήρχε ένα μοντέλο του Αριάδνη. Αλλά τη τελευταία φορά που πέρασα από το πρακτορείο, η προθήκη ήταν άδεια.

Μάλλον το πλοίο σαλπάρισε από τα γραφεία της HSW για την «επισκευαστικη ζώνη» κάποιου καλλιτέχνη, για να φορέσει τη φορεσιά της ΑΝΕΚ??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

to pliroma einai mix nai h gefyra kai h mhxanh einai apo xelinik kai to xenodoxeio einai anek.akoysa oti tha pai patra na alaxi ena poy paibenetia gia 15 hmeres peripoy einai alitheia;kai kati allo h kampines pou einai tou pliromatos kato sto gkaraz oi pano;

Link to comment
Share on other sites

Οι καμπίνες του πληρώματος καθώς επίσης και η τραπεζαρία τους είναι επάνω.Στην γέφυρα το πλήρωμαα είναι μικτό από hsw και ΑΝΕΚ κι όχι μόνο hsw

Για το μηχανοστάσιο δεν γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...