Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για γλυκόπιοτα μοσχάτα δεν το βλέπω γιατί δεν χωράει το παπόρο στο ένα απο τα δύο λιμάνια.

Πρώτα βάζω να πάει για μαντινάδες και μετά για ουζομάστιχα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O Διαγορας ειναι ενα αξιολογο βαπορι και παει παντου ;)

Αναλογα πως θα ειναι η κατασταση τοτε στην ακτοπλοια και τι σχηματα και συμμαχιες θα υπαρχουν B)

Link to comment
Share on other sites

Αφου διψάτε για σεναριάκια, ας δώσω λοιπόν ένα με βάση τις τωρινές τουλάχιστον συνθηκες που επικρατούν.

Ποιος ειναι ο επομενος "πονοκεφαλος" της Blue Star μετα τα Δωδεκανησα?

Η Παροναξία στην οποία έχει εισχωρήσει πλέον η Sea Star μεσω ΑΝΕΚ και Πρέβελη βεβαιως βεβαιως...

ΚΑι λεω εγώ..μια και δοκιμασμένο είναι στη γραμμή, ο κόσμος το έμαθε πια και το προτιμά σαν μια αμέσως καλύτερη επιογή των ομόσταυλων τα Σάββατα δηλαδή)..γιατί να μην το μονιμοποιήσουν εκεί με βραδυνά δρομολόγια προκειμένου να στείλουν τον ανταγωνισμό (Έστω και προς το παρόν);

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά θα πόνταρα στο να διπλώσει στο ΒS1 με κάποιο απο τα Πάρος ή Νάξος. Ενα απο αυτά να αντικαταστήσει το γερασμένο πια superferry στην γραμμή της Ραφήνας

και τα δωδεκάνησα να μείνουν ως έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, οι Δωδεκανήσιοι πιστεύουν ότι θα έχουν και τα 3 πλοία του χρόνου. Ένα εκ των οποίων (το BS 1 ή 2) θα κάνει Πειραιά-Κω-Ρόδο και τα άλλα 2 θα κάνουν Κυκλάδες-Δωδεκάνησα. Και ο Βουλγαράκης προ ημερών είπε ότι του χρόνου θα υπάρχει δρομολόγιο εξπρές για Ρόδο, χωρίς όμως να αναφέρει την εταιρεία. Βέβαια, έχουμε πολύ δρόμο ως τότε...

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
ανορθογραφίες...
Link to comment
Share on other sites

Το λογικό σενάριο λέει κάθε ημέρα τα 2 μπλου σταρ θα κάνουν ίδια δρομολόγια για δωδεκάνησα και ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ πιθανότατα να κάνει την άγονη αν την διατηρήσει και να βοηθάει επικουρικά τα 2 μπλου σταρ κορέα στην Παροναξία με 3-4 δρομολόγια εβδομαδιαίως ή και με 6 δρομολόγια αν παρατήσουν την αγονη..

Για Χίο Μυτιλήνη να πάει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ το βλέπω απίθανο και θα είναι μεγάλη έκπληξη΄Με ένα βαπόρι το οποίο δεν βγάζει καθημερινά δρομολόγια σε αυτή την γρααμμή δεν νομίζω να το βάλουν

Link to comment
Share on other sites

Δυο ώρες πιο... μακριά θέλουν τη Χίο - Μυτιλήνη... χτεσινο αρθρο της Ελευθεροτυπιας.Παντως αφου δεν ακουσαμε να εγινε και σημερα το ΣΑΣ φαινεται πως κατι η καπου εχει κολλησει το ολο θεμα...Βρε μπας και μας γλιτωσει ο Βουλγαρακης...:o
Link to comment
Share on other sites

ΜΠΟΡΕΙ τελικώς την Τρίτη 1η Ιουλίου να συνεδριάσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών με κυρίως «μενού» τροποποιήσεις δρομολογίων, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι όποιες αλλαγές ζητηθούν από τις εταιρείες θα γίνουν και δεκτές.

Ο ρόλος του ΣΑΣ είναι γνωμοδοτικός. Αποφάσεις για τις αλλαγές δρομολογίων λαμβάνει μόνο ο υπουργός Εμπορικής ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, εν προκειμένω ο κ. Γιώργος Βουλγαράκης, ο οποίος έχει εκδηλώσει ήδη τις προθέσεις του να μην ταράξει μέσα στο κατακαλόκαιρο τα ήδη διαμορφούμενα δρομολόγια και γραμμές.

Λαμβάνοντας υπόψη αντιδράσεις τοπικών φορέων για επιχειρούμενες αλλαγές από πλευράς ακτοπλοϊκών εταιρειών (κυρίως στη γραμμή Χίος - Μυτιλήνη), αλλά και τη γενικότερη περιρρέουσα επιχειρηματική ατμόσφαιρα που έχει διαμορφωθεί στον κλάδο, ο κ. Βουλγαράκης εκτιμάται ότι θα κινηθεί στην «κόψη του ξυραφιού» προκειμένου να αποφευχθούν καταστάσεις που θα διαταράξουν τις υφιστάμενες παντός είδους ισορροπίες.

Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες επανειλημμένως έχουν θέσει το θέμα της ελεύθερης δρομολόγησης των πλοίων, έτσι όπως προβλέπεται από τον κοινοτικό κανονισμό 3577. Μάλιστα στο παρελθόν σπάνια ο προηγούμενος υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας έλεγε όχι σε μία τροποποίηση δρομολογίου, εφόσον το ΣΑΣ είχε γνωμοδοτήσει θετικά.

Την ίδια θέση αναμένεται να υποστηρίξουν όλοι οι εκπρόσωποι της ακτοπλοΐας στο ΣΑΣ της προσεχούς Τρίτης. Με την έννοια αυτή έχει ενδιαφέρον το τι θα γνωμοδοτήσει το ΣΑΣ στο οποίο μετέχουν και εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι οποίοι έχουν αντιρρήσεις για ορισμένες τροποποιήσεις όπως αυτές που ζητεί η Hellenic Seaways στις γραμμές της Χίου - Μυτιλήνης και Ικαρίας - Σάμου και το τι τελικώς θα αποφασίσει ο κ. Βουλγαράκης, ο οποίος προς το παρόν εμφανίζεται αρνητικός σε όποιες αλλαγές εντός του θέρους.

Φεύγουν πλοία

Παράγοντες της ακτοπλοΐας σημείωναν ωστόσο χθες στη «Ν» ότι εάν οι αλλαγές δεν γίνουν δεκτές τότε θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα και πολλά πλοία θα «φύγουν» από το Αιγαίο. Το αίτημα για αποδρομολόγηση του «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» της Nel Lines, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες ναυλώνεται στο εξωτερικό, είναι ίσως ενδεικτικό της κατάστασης που θα δημιουργηθεί στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

η παραμονή του Νήσος Χίος στη γραμμή (ειδικά μετά τα τελευταία γεγονότα, δε νομίζω πως περιμένει κανείς να ικανοποιηθεί το αίτημα της HSW για αποδρομολόγηση),

Πιστεύω ότι εάν το ΣΑΣ και ο υπουργός διαθέτουν λίγο χιούμορ...θα πρέπει να κάνουν δεκτό ομόφωνα το αίτημα της HSW για αποδρομολόγηση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ από την Μυτιλήνη και μάλιστα άμεσα...για να γελάσει κάθε πικραμένος.

ΥΓ Δηλαδή το αίτημα δεν απεσύρθη, αλλά προσβλέπουμε στην άρνηση του ΣΑΣ και του ΥΕΝ?

Link to comment
Share on other sites

παντως ο υπουργος παιζει στα σιγουρα. ενα θεμα στο οποιο η κοινη γνωμη ηταν αντιθετη στο φημολογουμενο αιτημα της εταιρειας και που ειχε παρει διαστασεις στο τοπικο τυπο και οχι μονο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας φτάναν τα προβλήματα και τώρα ακούς στις μπιντές των λιμανιών της Κίνας ότι ο καπετάνιος πλοιοκτήτης της ακτοπλοΐας μας, ξεπούλησε σε αλλοδαπό (ομόεθνο της TIM) και ότι γνωστη εισηγμένη (μονο αυτή και οχι ο/οι απο πισω της) βαράει καμπάνα! τώρα αν υπεράκτιες είχαν σχέση στην καμπάνα, λένε οι ίδιες μπιντές, ότι το ΧΑ θα το κυνηγήσει.

Τώρα αν η Κίνα ξέρει τόσα παραπάνω να προσέξουμε φίλοι μου......

Edited by Angelos
Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα απανοτά τραύματα στη ΝΕΛ, η εν μία νυκτί δρομολόγηση του ΛΙΣΣΟΣ συν ότι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ δεν αποδίδει τα μέγιστα, μου δίνει την αίσθηση ότι οδηγούμαστε σε ένα σχήμα προσχώρησης της ΝΕΛ στη Sea Star. Kαι χωρίς να ξέρω απολύτως τίποτα απλά κάνοντας υποθέσεις άρχισε να μου περνάει από το μυαλό μήπως σιγά σιγά οδηγούμαστε στο φινάλε της κραταιάς κάποτε ΝΕΛ και από το χειμώνα έχουμε μόνο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με σινιάλα ΑΝΕΚ σε συνδιασμό με ένα από τα ΠΡΕΒΕΛΗΣ/ΛΙΣΣΟΣ (αν τα βγάλει με το καλό πέρα) και τον ΑΙΟΛΟ Ι (αν μείνει και αυτός) βαμένο στα χρώματα της Vodafone.

Είδωμεν...

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μα εάν γίνει αυτό...και φύγει το Νήσος Χίος...θα είναι η χαρά της Blue Star. Άσε που εάν μπαίνει το Λισσός θα μπαίνει και το BS2. Οπότε μια χαψιά θα τα κάνει τα έρμα τα βαποράκια. Εμένα πάντως η δρομολόγηση του Λισσός με τα χρώματα της ΑΝΕΚ...σε άλλες υποψίες με βάζει και όχι σε συγχωνεύσεις/απορροφήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Το Πρέβελης για μένα είναι λίγο μικρό σε χωρητικότητες, ιδίως αν η ΝΕΛ μείναι μόνη της στη Λέσβο...

Τα ταχύπλοα προφανώς δεν τα συζητάμε, καινούργια δεν μπορεί να πάρει, αρα κάποιο παλιό συμβατικό (ίσως από βορρά αν είμαστε τυχεροι) είναι η μόνη πιθανή λύση.

Προφανώς κάποια στιγμή θα εισρέυσουν και τα χρήματα της ασφάλειας αλλά όταν με το καλό θα έρθουν δεν ξέρω πως μπορούν να βοηθήσουν.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μα εάν γίνει αυτό...και φύγει το Νήσος Χίος...θα είναι η χαρά της Blue Star. Άσε που εάν μπαίνει το Λισσός θα μπαίνει και το BS2. Οπότε μια χαψιά θα τα κάνει τα έρμα τα βαποράκια. Εμένα πάντως η δρομολόγηση του Λισσός με τα χρώματα της ΑΝΕΚ...σε άλλες υποψίες με βάζει και όχι σε συγχωνεύσεις/απορροφήσεις...

Υποτίθεται η BS είχε αποκλείσει τη δρομολόγηση στη γραμμή μετά τα δοκιμαστικά που έκανε (ειδικά στο λιμάνι της Χίου). Αν και ποτέ κανείς δεν είναι σίγουρος για τους πραγματικούς λόγους και τα σχέδια των εταιρειών.

Link to comment
Share on other sites

Με αυτα που εχουμε δει φετος νομιζω οτι ολα τα σεναρια ειναι ανοιχτα.Και ας μην ξεχναμε οτι η Blue Star εχει πλεον και εναν ΔΙΑΓΟΡΑ σε σχεση με την εποχη που αποφασισε να κανει δοκιμαστικο με το BS.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δεν μας φτάναν τα προβλήματα και τώρα ακούς στις μπιντές των λιμανιών της Κίνας ότι ο καπετάνιος πλοιοκτήτης της ακτοπλοΐας μας, ξεπούλησε σε αλλοδαπό (ομόεθνο της TIM)

να που και αλλοι εχουν ιδια ακουσματα!

Σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων φέρεται να βρίσκεται ο κ. Μάκης Αγούδημος με κοινοπρακτικό σχήμα στο οποίο μετέχουν ο κ. Βίκτωρας Ρέστης και έτερος αλλοδαπός επιχειρηματίας που προέρχεται από την κινητή τηλεφωνία για την παραχώρησης της G.A. Ferries.

Εντάθηκε στην διάρκεια των τελευταίων ωρών η φημολογία που θέλει την G.A.Ferries να αλλάζει χέρια καθώς οι πληροφορίες θέλουν τον κ. Μάκη Αγούδημο να βρίσκεται στο τελικό στάδιο της ολοκλήρωσης συμφωνίας για την παραχώρηση της εταιρίας του σε κοινοπρακτικό σχήμα στο οποίο μετέχει και ο κ. Βίκτωρας Ρέστης.

Στο ίδιο σχήμα φέρεται να μετέχει και άλλος αλλοδαπός επιχειρηματίας που προέρχεται από το χώρο της κινητής τηλεφωνίας και κάνει για πρώτη φορά την εμφάνιση του στην ακτοπλοία.

Σε πρώτη φάση η φημολογία ήθελε την ΑΝΕΚ να εξετάζει το σενάριο εισόδου της στην G.A.Ferries, αλλά στην διάρκεια των τελευταίων 24ώρων η ΑΝΕΚ χάθηκε από το τοπίο των συζητήσεων και αντικαταστάθηκε από ένα νέο κοινοπρακτικό σχήμα.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο κ. Αγούδημος μόλις πριν από λίγες μέρες είχε επισημάνει σε επιστολή του προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ότι ακολουθούμενη σήμερα πολιτική στο κλάδο της ακτοπλοίας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια τις εταιρίες του κλάδου σε σοβαρά οικονομικά αδιέξοδα, κάποιες εκ των οποίων πολύ σύντομα θα αντιμετωπίσουν ακόμη και το φάσμα της κατάρρευσης τους.

Καθώς όλα δείχνουν ότι οι σχετικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη κανείς δε μπορεί να προδιαγράψει επί του παρόντος το τελικό αποτέλεσμα τους, για ένα λόγο παραπάνω γιατί μεταξύ των συνομιλητών συμπεριλαμβάνεται και ένας ρέκτης της ακτοπλοίας ο οποίος είναι και συνάμα απρόβλεπτος, όπως ο κ. Αγούδημος.

Όλα δείχνουν όμως ότι οι σχετικές διαπραγματεύσεις για την επόμενη μέρα της G.A.Ferries βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο.

πηγή TheSeaNation

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το Βήμα της Κυριακής κυκλοφορίας 13-07-08 : Οι οικονομικές προβλέψεις δείχνουν ότι στο Αιγαίο χωράνε μόνο δύο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες ο όμιλος Attica και η Ανεκ ενώ η Minoan μένει απέξω :eek:! Δεν υπάρχει όμως καμία κίνηση από πλευράς Grimaldi για πώληση. Τα γεγονότα δείχνουν έντονο ενδιαφέρον και από τις δύο εταιρείες αν και ο νικητής μάλλον θα είναι ο Α.Βγενόπουλος.:o

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Tegea. Αν μπορώ να κάνω μια πρόβλεψη, αυτή θα ήταν να πουλήσουν οι Μινωικές τη συμμετοχή τους στην ΑΝΕΚ και με τα χρήματα να απενδύσουν σε πλοία - δρομολόγια εκτος Ελλάδας. Έτσι μένουν 2 στο Αιγαίο με avantage για τη Blue star λόγω της ρευστότητας τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συνεχίζοντας τα όσα ανέφερε στο θέμα του SuperfeeryII ο φίλος George, να συμπληρώσω λέγοντας πως το "απωεσθέν " Blue Star από την Παροναξία (Paros/Naxos) θα αντικατασταθεί με μόνιμα πρωινά δρομολόγια του Διαγόρα ο οποίος υποτίθεται πως μένει εκτός με τη δρομολόγηση του BS1..

Όλα αυτά βεβαίως είναι απλώς και μόνο φήμες που έχουν ακουστεί και όχι κάτι που έχει ανακοινωθεί από επίσημα χείλη της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Με το ρευστό σκηνικό που υπάρχει και τις φήμες που κυκλοφορούν, αισθάνομαι πως παρακολουθούμε μια παρτίδα σκάκι που προσπαθούμε να μαντέψουμε όχι μόνο τις επόμενες κινήσεις, αλλά και τους παίκτες που παίρνουν μέρος…. ;)

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολη μαντεψια ομολογουμενως...Και δεν προλαβα να ολοκληρωσω τη μια φημη για την ...τυχη του "Ντιάγκο" (κοινως Διαγόρα:D) έρχεται άλλη φήμη πάλι για τη Blue Star. Από Πάρο μεριά λοιπόν "ανεμότρατα" που είναι δεμένη στο λιμάνι στην Παροικιά και "κρυφακούει" τις συζητήσεις που γίνονται μου είπε πως η εταιρεία ετοιμάζει "επίθεση" στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Κρήτη μεσω Σποράδων και Κυκλάδων με ενα γρήγορο πλοίο (ποιό άραγε...θα σας γελάσω) που θα φέρει την Πάρο με τη Θεσσαλονίκη πιο κοντά και συγκεκριμένα σε απόσταση 11 ίσως και 12 (ανάλογα λέει με τα ενδιάμεσα λιμάνια) ωρών από την επόμενη σεζόν!!!

Και αυτό φήμη είναι (και σε αυτές πλέον δεν πολυπιστεύω) αλλά υπάρχει και το ρητό ποτέ μην λες ποτέ...

Edited by Angelos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...