Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επειδη καπου παει το μυαλο μου και εχω μια εξηγηση... Αλλα επειδη δεν ειναι της παρουσης αλλο θελω να ρωτησω. Κανουν τετοια στατιστικα στο τελος της χρονιας?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νηρέα αναφέρονται στο Superstar Gemini το οποίο θα το είχε η Vision Cruises, ισπανικών συμφερόντων, αλλά μέχρι στιγμής φαίνεται να έρχεται στο Αιγαίο για την Monarch (?).

Γενικά η ισπανική αγορά θα είναι πολύ κάτω για το 2009 λέγεται...

Link to comment
Share on other sites

Επειδη καπου παει το μυαλο μου και εχω μια εξηγηση... Αλλα επειδη δεν ειναι της παρουσης αλλο θελω να ρωτησω. Κανουν τετοια στατιστικα στο τελος της χρονιας?

Επειδη ειπαμε οτι γινομαστε Ευρωπη ρε παιδι μου :), ναι ενδοαιτερικα υπαρχουν εταιρειες που κανουν τετοιες αναλυσεις στο τελος του ετους για να βγαινουν συμπερασματα.

Η πλακα ειναι που το συγκεκριμενο, βγηκε πρωτο σε ολα, σε comments επιβατων, σε επιπεδο safety δηλαδη παρατηρησεις απο psc,σε καταναλωσεις πετρελαιων λαδιων νερων, ακομα και σε παραγωγη σκουπιδιων:D.

Ετσι ειναι, πρωτοι σε ολα :).;)

Link to comment
Share on other sites

Μανιάτης επιχειρηματίας, στέλνει άτομα την προσεχή εβδομάδα, να επιθεωρήσουν 2 πλοία της Saos (ποια δεν θα σας πώ;)) καθώς και 1 Τ/Χ που βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά, για να το δρομολογήσει απο Γύθειο προς Κύθηρα-Αντικύθηρα και Ελαφόνησσο!!

Μήπως το επίθετο του ενδιαφερομένου είναι με 7 γράμματα (όχι πάντως του γνωστού δικηγόρου με τα 7 γράμματα:D) και αρχίζει από «Γ»??

Γιατί ξέρω έναν που είναι Μανιάτης και ενδιαφέρεται για κάποια πλοία της ΣΑΟΣ. Τα πλοία της ΣΑΟΣ που πιστεύω ότι ενδιαφέρεται πρέπει να είναι κάποια από τα τρία: το Liberty B, το Αρσινόη και το ΣΑΟΣ ΙΙ (με πιθανότερα τα δυο πρώτα) και το ταχύπλοο μου μυρίζει το Speed Cat 1.

Έπεσα μέσα??

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το επίθετο του ενδιαφερομένου είναι με 7 γράμματα (όχι πάντως του γνωστού δικηγόρου με τα 7 γράμματα:D) και αρχίζει από «Γ»??

Γιατί ξέρω έναν που είναι Μανιάτης και ενδιαφέρεται για κάποια πλοία της ΣΑΟΣ. Τα πλοία της ΣΑΟΣ που πιστεύω ότι ενδιαφέρεται πρέπει να είναι κάποια από τα τρία: το Liberty B, το Αρσινόη και το ΣΑΟΣ ΙΙ (με πιθανότερα τα δυο πρώτα) και το ταχύπλοο μου μυρίζει το Speed Cat 1.

Έπεσα μέσα??

Kοντά είσαι σε κάποια φίλε Panagia Ekatontapiliani:D:D

Το επίθετο πάντως αποτελείται απο 8 γράμματα και ξεκινάει απο "Π":p

Link to comment
Share on other sites

Aπογοητευμένοι και προβληματισμένοι απο αυτά που είδαν, αναχώρησαν οι συνεργάτες του μανιάτη επιχειρηματία,που είχαν έρθει για να επιθεωρήσουν κάποια πλοία, προκειμένου να προβούν στην αγορά και δρομολόγηση κατάλληλου πλοίου για τη γραμμή: Γύθειο-Κύθηρα-Αντικύθηρα & (Ελαφόνησο)!!

Με το νέο έτος, θα επιθεωρήσουν και ένα ακόμα πλοίο που συνδέει τη ΒΔ Πελοπ/σο με νησί-α του Ιονίου...............!!;)

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως δεν με παραξενευει το γεγονος.Στην Ικαροσαμια το ΜΥΚΟΝΟΣ πρεπει να πηγαινει πολυ καλα(και μεσω Παρου-Ναξου)οποτε δεν υπαρχει λογος να υποβαθμισουν την γραμμη εστω και για λιγο.Αντιθετα,Χιο-Μυτιληνη εχει βαπορι η μαμα ΑΝΕΚ και η ανηψια ΝΕΛ,οποτε ζησαμε εμεις καλα και αυτοι καλυτερα...:rolleyes:

Εγω αρχιζω να αμφιβαλω παντως αν οντως θα μπει ο ΠΗΓΑΣΟΣ(μπορει να μεινει και ορφανη η γραμμη απο την HSW)η αν θα επιστρεψει μετα την ετησια το Ν.ΧΙΟΣ...Για να δουμε.

Παρακολουθώντας (εκ του μακρόθεν) το πλοίο, έχω την εντύπωση ότι το "πείραμα" της Παροναξίας δεν θα πρέπει να είναι και τόσο επιτυχημένο, ούτε καν ελπιδοφόρο. Κάτι η βλάβη, κάτι που δυσκολεύεται στα λιμάνια, κάτι ο "ενδοανταγωνισμός" από το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ, κάτι η δρομολόγηση του BS2 στη Σαντορίνη με κάνουν να πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να είναι και η πρώτη επιλογή των επιβατών, ακόμη και των μεταφορέων. Με αυτό το σκεπτικό (που μπορεί να είναι και λάθος), πόσο πιθανό είναι άραγε να συνεχίσει σε αυτή τη γραμμή? Δεν θα ήταν άραγε πιό κερδοφόρο σε κάποια άλλη γραμμή?

Το Πρεβελης να σταματήσει από τη Παροναξια και να πάει στη Χίο Μυτιλήνη. Το Νήσος Μύκονος να φύγει από την Ικάρια Σάμο και να πάει στη Παροναξια. Το Νήσος Χίος να φύγει από την Χίο Μυτιλήνη και να πάει στην Ικάρια Σάμο:confused::confused:

Πως σας φαίνεται το σενάριο??

Link to comment
Share on other sites

ΤΡΑΓΙΚΟ...Αν τυχον,υπαρχει οντως τετοιο σεναριο και εφαρμοστει,οποιος μπει ξανα σε ΑΝΕΚ-ΝΕΛ απο Χιο-Μυτιληνη θα ειναι κοροιδο....Και να το παω λιγο παραπερα...Κανεις δεν παρακαλεσε την ΑΝΕΚ ουτε να μας φερει το ΛΙΣΣΟΣ αλλα ουτε και αλλο πλοιο για να καλυψει το κενο του ΘΕΟΦΙΛΟΥ.Εμεις ΕΙΧΑΜΕ το τελειο βαπορι(Ν.ΧΙΟΣ)και μια χαρα βολευονταν και οι Μυτιληνιοι και οι Χιωτες,ειδικα μετα την προσκρουση του ΤΕΟ χρυσες δουλειες θα εκανε το ΝΗΣΟΣ...

Ευχομαι να φερει μια εταιρια ενα αξιολογο πλοιο στην γραμμη και μετα να τρεχουν και να μην φτανουνB)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κι εγώ πιστεύω-απο τα όσα διαδραματίζονται στα παρασκήνια-οτι το 2009, θα επέλθουν μεγάλες και σημαντικές αλλαγές στην Ελληνική ακτοπλοία!

Ας ελπίσουμε μόνο ο,τι ότι γίνει θα είναι καλό!!

Link to comment
Share on other sites

Στην Πάτρα φαίνεται πως έσκασε μεγάλο κανόνι με τη μεταφορική Caberos. Εάν επαληθευθούν οι φήμες, το φέσι που θα αφήσει στις ακτοπλοϊκές θα είναι άνευ προηγουμένου.

Link to comment
Share on other sites

Ο Θ.Kαμπερος που αναφερει ο Οrestis, δεν εχει καμια επιχειρηματικη σχεση με τον Καμπερος που εχει τις παντοφλες στο ριο.

κατα καιρους στο λιμανι της πατρας με αφορμη links της εφημεριδας "Ημερα" (ανηκει στον Θ.Καμπερο) εχω κανει αναφορες στο ιδιοκτησιακο της καθεστως.

για να επανελθουμε και στα "δικα μας" στην Ημερα εχει ημισελιδη διαφημιση η Agoudimos Lines απο την πρωτη μερα που δραστηριοποιηθηκε στο λιμανι της πατρας. ακομη και τωρα που δεν δραστηριοποιειται κανενα πλοιο της, υπαρχει ρεκλαμα για καθημερινες αναχωρησεις των King & Sky!! για κεφαλονια Bari

Link to comment
Share on other sites

Πήρε το μάτι μου ότι οι Μινωικές διερευνούν την δρομολόγηση πλοίου στα Δωδεκάνησα...και μάλιστα του ΠΑΣΙΦΑΗ.

Τώρα...διερευνούν πράγματι...ή "διερευνούν" λόγω καθόδου της ΑΤΤΙΚΑ στο Ηράκλειο...ποιός να ξέρει άραγε?

Παράξενο πάντως σενάριο....γιατί ο Γκριμάλντι έχει πει ότι θα κρατήσει (?) μεν το Ηράκλειο, αλλά δεν έχει άλλες βλέψεις για τη Ελληνική ακτοπλοϊα...:confused:

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
προσθήκη link
Link to comment
Share on other sites

Πάντως κι εγώ πιστεύω-απο τα όσα διαδραματίζονται στα παρασκήνια-οτι το 2009, θα επέλθουν μεγάλες και σημαντικές αλλαγές στην Ελληνική ακτοπλοία!

Ας ελπίσουμε μόνο ο,τι ότι γίνει θα είναι καλό!!

Βλέπω πάντως οτι επιβεβαιώνομαι απο νωρίς!;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θέλω να δω τι θα γίνει με την ΑΤΤΙΚΑ που μπαίνει στο Ηράκλειο και σε ότι αφορά τις αντιδράσεις των Μινωικών ή καλύτερα του Γκριμάλντι.

Υπάρχει κάποια συνενόηση που δεν ξέρουμε και δεν θα υπάρξουν αντιδράσεις ή από το πουθενά θα δούμε κανα ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ να ξεκινάει για Σαντορίνη Κω Ρόδο?:rolleyes::confused:

Link to comment
Share on other sites

...Υπάρχει κάποια συνενόηση που δεν ξέρουμε και δεν θα υπάρξουν αντιδράσεις ή από το πουθενά θα δούμε κανα ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ να ξεκινάει για Σαντορίνη Κω Ρόδο?:rolleyes::confused:

Aν επρόκειτο περί δημοσκόπησης, εγώ θα ψήφιζα την πρώτη από τις δύο παραπάνω εικασίες του φίλου Earl ως πιό πιθανή. Μιας και τυγχάνει να συμφωνώ με τον ΝΗΡΕΑ :

...Προσωπικά αυτό που καταλαβαίνω από την συνέντευξη είναι ότι ο Grimaldi λέει: "πουλάω Ηράκλειο και HSW...και όποιος ενδιαφέρεται...ας κάνει μια καλή προσφορά να τελειώνουμε".
Link to comment
Share on other sites

Pasiphae est un bateau fantastique.

Je crois qu' il est le plus approprie bateau pour SNCM.

Φανταστικό πλοίο, το καταλληλότερο για την sncm

Με τον Νηρέα έχουμε τις ίδιες απόψεις τελικά, μας αρέσει πολύ η Πασιφάη :)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...