Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αφού πουλάει εισιτήρια (forthcrs) με τα υπάρχοντα δρομολόγια μέχρι τον Σεπτέμβριο. Είναι δυνατόν να αλλάξει?Ο κόσμος που έχει εισιτήρια τί θα κάνει?

ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ?

ή

ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΧΙΟ?

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτο που λεει ο φιλος KAVOS εχει 2 βασεις.Η μια ειναι,η αμφιβολια του captmimis για το Βαθυ,να κοψουν δηλαδη τα τελευταια νησια ωστε να τους βγαινουν καλυτερα τα ωραρια.Η δευτερη ειναι πως με αυτον τον τροπο βολευεται και η ΝΕΛ(διευκολυνση απ την ΑΝΕΚ)αφου ξαναποκτα κυριαρχια στην εδρα της.

Τωρα σιγουρα ισχυει και αυτο που αναφερει για τα εισητηρια,τι θα γινει...:confused:Οπως και να εχει,εστω κ αν ειναι μονο φημες,θα υπαρξει μεγαλο ενδιαφερον για αυτη την κινηση.Τα μιλακια πλεον αλλαζουν και εχουμε

ΠΕΙ-ΣΥΡΟ=85 / ΣΥΡΟ-ΜΥΚ=19 / ΜΥΚ-ΧΙΟ=70 / ΧΙΟ-ΜΥΤ=53 ,συνολο 227!

Link to comment
Share on other sites

Για το ΜΥΚΟΝΟΣ αν κανει ικαροσαμία με Παροναξία μέσα το δρομολόγιο παρατείνεται κατά μία ώρα περίπου οπότε το ωράριο παραμονής στο Πειραιά πάει περίπατο αλλά πιθανόν να καλύπτεται από την διανυκτέρευση της Κυριακής.

Ειδικότερα για Εύδηλο ο χρόνος ταξιδιού θα πάει στις 7:15 περίπου ΄΄ενα τέεταρτο λιγότερο από ότι έκανε ο ΠΗΓΑΣΟΣ πέρυσι στα απευθείας δρομολόγια.

Για τα κομμένα εισιτήρια δεν υπάρχει ιδιαίτερο προβλημα μιας και οι επιβάτες του ΜΥΚΟΝΟΣ για Σύρο Μύκονο θα μεταφερθούν στο ΧΙΟΣ κι ντίστοιχα το ΜΥΚΟΝΟΣ θα αλλάξει τα πλάνα του.

Βεβαίως για να δούμε τι θα γίνει αν και μου φαίνεται δύσκολο κάτι τέτοιο να γίνει από την άποψη ότι ο προγραμματισμός μιας μεγάλης εταιρίας δεν χαλάει τόσο εύκολα παρότι έχουμε νέο Δ.Σ

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή Χίου-Μυτιλήνης δεν σηκώνει άλλα νησιά..

Όσοι έχουν γνώση το καταλαβαίνουν.

Που θα χωράει όλος αυτός ο κόσμος?

Αν γινόταν ποτέ κάτι τέτειο, θα μας γυρνούσε από άποψη διάρκειας ταξιδίου στην εποχή του ΣΑΠΦΩ..

Αντέ και στην Σάμο με την ΜΙΛΕΝΑ βρε..:rolleyes:

Μου φαίνεται πάντως πολύ "γύφτικη" αυτή η φιλοσοφία και για αυτό όχι τόσο πιθανή.

Αλλά ποτέ δεν ξέρεις, τώρα δεν υπάρχει το κύρος και ο σχεδιασμός του Στρίντζη αλλά "κυβερνούν" την εταιρία άλλοι, που δεν έχουν χρόνιο προγραμματισμό αλλά άλλες προτεραιότητες.

Να δείτε που θέλουν να μας γυρίσουν στο τέλος με το ζόρι στον "μυρωδάτο" Θεόφιλο και κάποιος στο νέο καθεστώς έχει φάει κόλλημα να δει τα Νήσος στις Κυκλάδες..:rolleyes:

Αυτά αν ισχύουν, είναι ερασιτεχνισμοί..B)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που προξενεί τη μεγαλύτερη εντύπωση από τη συζήτηση αυτή είναι η βεβαιότητα από τη πρώτη στιγμή που αποφάσισε η HSW να στείλει τα νεότευκτα της στο Βόρειο Αιγαίο ότι αργά ή γρήγορα θα φύγουν για άλλα πιο προσοδοφόρα δρομολόγια.

Η ίδια HSW που απέσυρε από τις Κυκλάδες τα συμβατικά της, θα πουλήσει μια γραμμή με αρκετά καλές πληρότητες για μια αμφίβολη συμφωνία με τη ΝΕΛ.

Η προσθήκη της Συροτηνομυκονίας σε δρομολόγιο Πειραιάς-Χϊο-Μυτιλήνη σε τι ακριβώς εξυπηρετεί τη HSW (και κατεπέκταση τον κύριο μέτοχο Sea Star)?

Στο να γεμίζει θέσεις για τα κοντινά νησιά και να πηγαίνει άδειο στο Βόρειο Αιγαίο?

Γιατί να προτιμήσει κάποιος υποψήφιος ταξιδιώτης να κάνει το γύρο του Αιγαίου ενώ μπορεί να πάει σε ανάλογο χρόνο απευθείας στη Χίο-Μυτιλήνη και με φθηνότερο εισιτήριο?

Θα ανταγωνίζεται η HSW τα ταχύπλοα της στις ίδιες γραμμές? Τώρα που το όλο παιχνίδι είναι στις ζητούμενες μεγάλες πληρότητες. Μήπως τα αποσύρει και αυτά?

Και αν η HSW συμφώνησε να "αποσύρει" τα συμβατικά της από το Βόρειο Αιγαίο, θα τα ρίξει απέναντι στα γρήγορα της ΝΕΛ?

Θα μπορούσα να συνεχίσω να παραθέτω ερωτήματα με τις ώρες, αλλά δεν ξέρω ποιο είναι το ζητούμενο.

Βρε μπας και όλη αυτή η συζήτηση είναι κρυφά όνειρα αυτών που λατρεύουν τη ΝΕΛ?

Και αν βγουν αληθινά? Σε μια τέτοια περίπτωση οι ταξιδιώτες από και προς το Βόρειο Αιγαίο έχασαν μιας και θα γυρίσουν στις παλιές "καλές" μέρες της συμεριφοράς μονοπωλείου. Τι θα κερδίσει η HSW? Μάλλον τίποτα.

Ε, αν δε βγουν καλή καρδιά, που θα πάει κάποια στιγμή θα φύγει η HSW οπότε θα δικαιωθούν όσοι ελπίζουν σε αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Και τα δυο αδερφακια παιδια δεν εχουν ανταγωνιστή! αυτο ειναι όλο , μπορουν ετσι να κοβουν και να ραβουν στα μετρα τους , την ταχυτητα την εχουν και ετσι προσθετουν οτι μπορουν τωρα που ειναι καλοκαίρι να βγει κανενα σπασμένο . Η διαφορά εναντι των ανταγωνιστών ειναι τεραστια σε ολους τους τομεις (και στην Σαμο και στη Χιο-Μυτιληνη) , λοιπον με λιγη ωρα παραπάνω δεν χανουν τιποτα πιστέυω. Τωρα αν θα βρισκει ο κοσμος εισητηρια με τοσα λιμανια αυτο ειναι άλλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΧΙΩΤΗΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ!Αν γίνει αυτό θα είναι μία αφορμή για αποχώρηση από τη γραμμή. Και σας επαναλαμβάνω.μην υποτιμάτε την MIG (με την εκβάθυνση του λιμανιού της Χίου το BLUE STAR 1 μπαίνει άνετα στη Χίο)

Link to comment
Share on other sites

Εγω διαφωνω σε αυτο που λες KAVOS.Αν για παραδειγμα το Ν.ΧΙΟΣ φευγει 3 η 4 απο Πειραια για να ειναι γυρω στις 11 στην Χιο,θα πειραξει τους επιβατες αν θα κανει ενδιαμεσες στασεις η θα προτιμησουν τα πλοια της ΝΕΛ των 7 που φτανουν στην Χιο 4 το πρωι..?Και παλι υπαρχει πλεονεκτημα απ το ΝΗΣΟΣ κ ας κανει μια ωρα παραπανω.

Γιαυτο που λες με το BLUE STAR 1 συμφωνω,ειναι μια αναμενομενη κινηση απ την MIG αν η ΑΝΕΚ ριξει και τα 2 ΝΗΣΟΣ στις Κυκλαδες.Απλα μερχι τον Σεμπτεβριο μπορει η ΑΝΕΚ να εχει αγορασει και την MIG η η MIG την HSW και να κουφαθουμε ολοι..Θελω να πω,ειναι πολυ ρευστα τα πραγματα.

Αυτο που δεν καταλαβαινω,ειναι γιατι τετοια λυσα με τα Κυκλαδονησια:confused: Ολα τα πλοια εκει θα πανε ρε παιδια...Τι διαολο,ακομα και τον χειμωνα ειναι κερδοφορα για τις εταιριες,σαν νησια?

Link to comment
Share on other sites

Εγω διαφωνω σε αυτο που λες KAVOS.Αν για παραδειγμα το Ν.ΧΙΟΣ φευγει 3 η 4 απο Πειραια για να ειναι γυρω στις 11 στην Χιο,θα πειραξει τους επιβατες αν θα κανει ενδιαμεσες στασεις η θα προτιμησουν τα πλοια της ΝΕΛ των 7 που φτανουν στην Χιο 4 το πρωι..?Και παλι υπαρχει πλεονεκτημα απ το ΝΗΣΟΣ κ ας κανει μια ωρα παραπανω.

Γιαυτο που λες με το BLUE STAR 1 συμφωνω,ειναι μια αναμενομενη κινηση απ την MIG αν η ΑΝΕΚ ριξει και τα 2 ΝΗΣΟΣ στις Κυκλαδες.Απλα μερχι τον Σεμπτεβριο μπορει η ΑΝΕΚ να εχει αγορασει και την MIG η η MIG την HSW και να κουφαθουμε ολοι..Θελω να πω,ειναι πολυ ρευστα τα πραγματα.

Αυτο που δεν καταλαβαινω,ειναι γιατι τετοια λυσα με τα Κυκλαδονησια:confused: Ολα τα πλοια εκει θα πανε ρε παιδια...Τι διαολο,ακομα και τον χειμωνα ειναι κερδοφορα για τις εταιριες,σαν νησια?

Αν ήταν κερδοφόρα τα συμβατικά της HSW (εξπρές τάδε και σια) θα πήγαιναν ακόμη εκεί. Αντίθετα η HSW αποσύρθηκε από αυτά τα μέρη. Μόνο τα γρήγορα και φυσικά μόνο καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Οι κυκλάδες έχουν πολύ κίνηση και χωράνε πολλά βαπόρια από 1/7 έως 1/9. Σε αυτό το διάστημα ότι πλοίο και να μπει ειδικά στην Παροναξία θα έχει πληρότητες 80%-100%.Πέραν όμως από αυτό το διάστημα και ειδικά τον χειμώνα τα δύο μόνο νησιά που έχουν σταθερά καλή κίνηση είναι η Σύρος λόγω πληθυσμού και πρωτεύουσας των κυκλάδων και η Νάξος που έχει αρκετό όγκο φορτηγών.

Τα άλλα νησιά η κίνηση τους πέφτει αρκετά και δεν μπορούν να σηκώσουν πολλά πλοία.

Και λογικά αν το δει κανείς η Χίος μαζί με τα Ψαρρά και την Αιγνούσα αποτελούν έναν ολόκληρο νομό και η Μυτιλήνη έναν δεύτερο.

Απολύτως λογικό είναι να υπάρχει μεγαλύτερος μεταφορικός όγκος τον χειμώνα από οποιαδήποτε γραμμή των κυκλάδων.

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν κερδοφόρα τα συμβατικά της HSW (εξπρές τάδε και σια) θα πήγαιναν ακόμη εκεί. Αντίθετα η HSW αποσύρθηκε από αυτά τα μέρη. Μόνο τα γρήγορα και φυσικά μόνο καλοκαίρι.
Δεν νομίζω ότι δεν θα ήταν κερδοφόρα τα παλιά συμβατικά...απλώς πιστεύω ότι αποσύρθηκαν για να είναι κερδοφόρα τα πετρελαιοδιψή ταχύπλοα της εταιρείας. Ας πάρουν τώρα τα "πετρελαιοδιψή" τους κι ας τα κάνουν κορνίζα:D
Link to comment
Share on other sites

Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ . ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ

Ν.ΧΙΟΣ ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Τελικα captmimis υπαρχει καποιο νεοτερο η οι πληροφοριες που σου εδωσαν ηταν μαλλον χωρις βαση?Στα δρομολογια παντως δεν εχει αλλαξει κατι και γενικα δεν εχει ακουστει εστω και κατι μικρο που να επιβεβαιωνει την αλλαγη των προορισμων....

Link to comment
Share on other sites

Τελικα μαλλον αρχισε να γινεται ευρεως γνωστο αυτο που μας ειπε ο captmimis....Απο την εφημεριδα Πολιτης

ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ 2 ΩΡΩΝ στο δρομολόγιο του «Ν. Χίος»;

Στη Μυτιλήνη λογικά κάτι περισσότερο γνωρίζουν, που έχουν αρχίσει εντόνως να ανησυχούν. Η διοίκηση της H.S.W. φημολογείται ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει στο δρομολόγιο Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης ενδιάμεσους σταθμούς τη Σύρο και τη Μύκονο Μια τέτοια προοπτική θα διευρύνει τη διάρκεια του ταξιδιού κατά 2 ώρες. Τα υπέρ και τα κατά μιας πιθανής απρόοπτης αλλαγής επιβάλλουν την ενεργοποίηση και των φορέων της Χίου, αφού στη Μυτιλήνη έχουν ήδη απευθυνθεί στη διοίκηση της Η.S.W.

Μονο που πιστευω,πως αν γινει ολη αυτη η αλλαγη,η Μυτιληνη θα κοπει απ το δρομολογιο για πολλους και διαφορους λογους;)

Link to comment
Share on other sites

Και αν γίνει μία τέτοια αλλαγή, το δρομολόγιο θα παραμείνει ημερήσιο ή θα γίνει βραδινό, μην ξεχνάμε άλλωστε και την τιμή του πετρελαίου... B)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να γίνει κάτι τέτοιο τη στιγμή που το πλοίο έχει πολύ καλές πληρότητες από Χίο και Μυτιλήνη. Δεν νομίζω ότι θα θέλουν το πλοίο να γεμίζει από Σύρο και Μύκονο που τα εισιτήρια είναι πιο φθηνά. Ειδικά αν δείτε τι γινόταν στον καταπέλτη του αδερφού στη Μύκονο τότε καταλαβαίνετε ότι θα αρχίσει πολλής κόσμος να μένει απέξω από Χίο και Μυτιλήνη. Και να σκεφτείτε ότι στη φωτο δεν φαίνεται και η τεράστια ουρά αυτοκινήτων που περίμενε. Συν το ότι θα χάσει το μεγάλο του πλεονέκτημα που είναι ο χρόνος ταξιδίου.

Link to comment
Share on other sites

Μα φιλε George ενας και μονο ειναι ο λογος...,η συνεργασια Βεντουρη-Βαρδινογιαννη...Ποσο καιρο ακουμε να φευγει το Ν.ΧΙΟΣ και ποσα εχουμε διαβασει περι κρυφων συμφωνιων μεταξυ των 2 ανδρων...

Θεωρω πως αν υπαρξει αυτη η αλλαγη στο δρομολογιο,η ΝΕΛ θα ισχυροποιηθει στα 2 νησια και θα ειναι ο προδρομος ωστε το πλοιο να αποχωρησει οριστικα απο την γραμμη:(Εγω παλι θα το προτιμω και ας κανει εστω και 2 ωρες παραπανω αλλα το θεμα ειναι οι υπολοιποι επιβατες...:o

Link to comment
Share on other sites

Τελικα μαλλον αρχισε να γινεται ευρεως γνωστο αυτο που μας ειπε ο captmimis....

Γιατί έχω την εντύπωση ότι θα μάλλον θα επαληθευτεί ο captmimis??

Διότι κάτι ξέφυγε ενός εφοπλιστή για αυτή τη φημολογία. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Μονο που πιστευω,πως αν γινει ολη αυτη η αλλαγη,η Μυτιληνη θα κοπει απ το δρομολογιο για πολλους και διαφορους λογους;)

Ο φιλος KAVOS με επαληθευσε....Οσο για τον κοσμο,ελπιζω να ξεσηκωθει προς την σωστη κατευθυνση...στο προσωπο δηλαδη που μαγειρεψε αυτες τις αλλαγες:rolleyes: ωστε να να μεινει ο μονος παικτης στην γραμμη....

Link to comment
Share on other sites

ΤΕΛΟΣ Η ΜΥΤΙΛΗΝΗ για το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

από το πρωί έχει ξεσηκωθεί ο κόσμος στη Μυτιλήνη

όταν λεμε τέλος τι εννούμε; Εχει οριστικοποιηθεί. Νομίζω δεν εχει προκύψει κατι τετοιο επισημως τουλαχιστον

Link to comment
Share on other sites

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες μου είρθαν πριν από λίγο ότι η HSW ανατρέπει εκ βάθρων όλα σχεδόν τα δρομολόγιά της...Δεν γνωρίζω αν σχετίζετε με τα παραπάνω (την Μυτιλήνη) αλλά η πηγή μου , μου ανέφερε μία αλλαγή του ενδιαφέροντός μου .Το HS5 θα κάνει δρομολόγια από Πειραιά-Σαντορίνη-Ρέθυμνο (!!!) και επιστροφή το απόγευμα....Επαναλαμβάνω είναι φρέσκια πληροφορία και ανεπιβεβαίωτη....

Link to comment
Share on other sites

ΤΕΛΟΣ Η ΜΥΤΙΛΗΝΗ για το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

από το πρωί έχει ξεσηκωθεί ο κόσμος στη Μυτιλήνη

Εάν ισχύουν αυτά δεν αποκλείεται να δούμε και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να κάνει μόνο εξπρές Μυτιλήνη....άνευ Χίου.

Προς δόξαν βεβαίως του μέχρις εσχάτων ανταγωνισμού!

Πάντως, σε αυτά που λέγονται παραπάνω, συνηγορούν και οι νέες προσφορές...στην Παροναξία. ;)

Link to comment
Share on other sites

Καθώς οι πληροφορίες έρχονται η μία μετά την άλλη, έχουμε και λέμε....

Η HSW έχει ζητήσει τις εξης αλλαγές.

1)Ν.Χίος από Πειραιά-Σύρο-Μύκονο-Χίο (πάει η Μυτιλήνη)

2)Ν.Μύκονος από Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Ικαρία-Σάμο

3)HS5 Τοπικό Παροναξία πρωί και απόγευμα

4)HS4 Πειραιά -Ίο-Σαντορίνη-Ρέθυμνο

5)HS2 και HS3 το ένα από Πειραιά -Σύρο-Τήνο-Μύκονο και το άλλο από Ραφήνα.

ΕρώτησηΔεν χρειάζετε να περάσουν ΣΑΣ τα δρομολόγια αυτά?

Φίλος από τον Πειραιά με σχέση με τις επιχειρήσεις Αττικής στα σχόλια μου απάντησε...Καλά θα κάνουν.Εμείς SUPERFAST 12 στα Χανιά και BLUE STAR 1 στην Παροναξία.

Ακονίστε τα ξίφη σας, η μάχη των γιγάντων μόλις άρχισε....

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι, αν και ηδη φαινεται οτι υπαρχει αποδοχη απο το Υπουργειο.

Το Μυκονος απο Τεταρτη πρωϊνο 0745 απο Πειραια μεχρι Βαθυ και επιστροφη το αλλο πρωϊ στις 4.., το Χιος κατα τις 5 το απογευμα Συρο Τηνο Μυκονο Χιο ....

Και το μεγαλο 4 με δυο πληρωματα μεσα Ιο Σαντορινη Ρεθυμνο....

Μηπως χασαμε κανενα τεύχος?:eek::confused:

Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα πάντως στα online συστήματα δεν φαίνεται τίποτα. Πάντως αν τελικά γίνουν όλες αυτές οι αλλαγές η HSW μπαίνει χοντρά στο παιχνίδι των Κυκλάδων όπου με τα 2 ΝΗΣΟΣ χτυπάει στα ίσια την Blue Star και με τα HS αλωνίζει για όλο το καλοκαίρι....

Ε άμα επαληθευτεί και η πληροφορία του Λευτέρη για το 12 στα Χανιά, ε τότε θα τα χω δει όλα πλέον...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...