Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μερικά πράγματα ερμηνεύονται και ανάλογα από τον τρόπο που τα “διαβάζεις”, η έλευση του Blue Star 1 και ο αρχικός σχεδιασμός των δρομολογίων του (ο οποίος ήταν γνωστός από το Μάιο-Ιούνιο) μπορεί να θεωρηθεί και σαν την αρχική πρόκληση αυτού του παιχνιδιού.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο αρχικός σχεδιασμός των δρομολογίων άλλαζε εντελώς τους συσχετισμούς δυνάμεων των Κυκλάδων, αυξάνοντας το capacity και στη γραμμή της Σύρου-Μυκόνου (Blue Star 1-2 αντί για Ιθάκη) και στην Παροναξία/Σαντορίνη (βραδινά δρομολόγια με κάποιο εκ των Πάρος-Νάξος-Ιθάκη).

Σωστά αυτό για το Πρέβελης, αλλά δεν νομίζω πως αποτελεί και καμιά κορυφαία ανταγωνιστική κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι είναι λογικό επιχείρημα το ότι δρομολογώ σήμερα στις Κυκλάδες...επειδή σκόπευαν πριν μήνες να αναβαθμίσουν την παρουσία τους.

Όσον αφορά το Πρέβελης...εάν σε πυροβολήσω και αστοχήσω, γιατί το ντουφέκι μου ρίχνει στον γάμο του καραγκιόζη...δεν σημαίνει και ότι δεν σε πυροβόλησα.;) Και σίγουρα εάν αποκτήσω ένα ευθύβολο ντουφέκι...την επόμενη φορά θα σε πετύχω.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

1. O σχεδιασμός της Blue Star άλλαξε πολύ πρόσφατα.

2. Δεν είπα πως αυτή ήταν η αιτία, απλά πως και οι δύο πλευρές ψάχνουν συνεχώς τρόπους να αυξήσουν το ζωτικό τους χώρο. Άλλωστε και η είσοδος του Blue Star 1 (ακόμα και με τα τωρινά δρομολόγια) θα αυξήσει την παρουσία της Blue Star στις Κυκλάδες (πχ απογευματινή Σαντορίνη, περίοδοι ακινησιών κλπ).

3. Ενέργειες ίδιας δυναμικότητας με το Πρέβελης θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν και τα 4 επιπλέον δρομολόγια στην Παροναξία (3 από το Ιθάκη και ένα από το Διαγόρας) που ενσωμάτωσε σταδιακά τα τελευταία χρόνια η Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εγώ πάλι πιστεύω ότι εάν η Superfast βάλλει πλοίο στο Ηράκλειο... στο τέλος πάλι 2 εταιρείες θα μείνουν. Και πιστεύω ότι αυτές θα είναι η Attica και η ΑΝΕΚ/Sea Star.
Νομίζω ότι από τις κινήσεις αυτές αν δεν υπάρχει συννενοήση μεταξύ Minoan - MIG, χαμένη θα βγει η ΑΝΕΚ η οποία θα στριμωχθεί αφάνταστα μέσα στο ίδιο της το σπίτι... Ειδωμεν...
το ειχα αναφερει απο τους πρωτους παλιοτερα οτι η MIG θελει να βαλει καποιο κοκκινο στο ηρακλειο οχι για να κτυπησει τις μινωικες αλλα την ανεκ.
τωρα παμε να τα βαλουμε ολα κυκλαδες για να κοντραρουμε την attica και να της κλεψουμε κινηση, με πιο πιθανο αποτελεσμα να πηγαινουν τα δικα μας βαπορια μισογεματα. η μονη λογικη εξηγηση ειναι οτι η HSW ειναι το μικροτερο παιδι της οικογενειας και συνηθως τα μικροτερα παιδια ή πολυ χαιδεμενα τα εχουμε ή πολυ παραμελημενα.

δεν ξερω κατα ποσο θα αποδειχθει βασιμη η εμμονη:D του νηρεα οτι ο grimaldi αργα η γρηγορα θα αφησει το ηρακλειο, αλλα σιγουρα απο μια διπλη καθοδο της attica στην κρητη θα πονεσει η ανεκ πολυ περισσοτερο απο τις μινωικες. ειδαμε και περσυ με το αριαδνη που αναγκαστηκε να ματωσει (κανοντας ανω κατω τα δρομολογια της στην αδριατικη και ναυλωνοντας πλοιο) για να κρατησει τη γραμμη και τελικα αν δεν ειχαμε την εξαγορα της hsw απο τη sea star δεν ξερουμε ποια θα ηταν η πορεια.

η attica δεν ειναι hsw και δεν μπορει να εξαγοραστει απο τη sea star τοσο ευκολα:D μπορει με τα νησος να προσπαθουν να παρουν κινηση απο τη blue star στις κυκλαδες (με αμφιβολο αποτελεσμα μιας και: α.οι γραμμες αυτες ειναι εντονα εποχικες και το καλοκαιρι ετσι και αλλιως ειχαν αναγκη το επιπλεον τοναζ β.θα τρωνε και απο το φαι των ταχυπλοων γ. στη χιο κανουν μαγκα τα αεροπλανα) αλλα στην κρητη και ειδικα στα χανια η απωλεια θα ειναι μονο απο την ΑΝΕΚ. τα 4 κοκκινα στην αδριατικη ηταν ετσι και αλλιως πολλα και στη χειροτερη περιπτωση στην κρητη να εχουν την ιδια χασουρα

δυο κοκκινα ισως ειναι πολλα στην κρητη, αλλα ποτε δεν ξερεις. παντως η λογικο ειναι η αντεπιθεση της attica στην sea star να μη γινει στη χιο μυτιληνη αλλα εκει που ποναει. ισως αυτη να ειναι η αντεπιθεση και μενει μα δουμε αν θα κανει ο γκριμαλντι τον κλιντον . το ευχαριστω στον Obama ποιος θα πει να δουμε:D

Link to comment
Share on other sites

Στα Χανιά σαφέστατα θα πονέσει η ΑΝΕΚ, στο Ηράκλειο όμως αυτός που πουλά παρόμοιο προιόν με την SF είναι οι Μινωικές, για αυτό και πιστεύω οτι η Μινωικές θα έχουν πρόβλημα με αυτή τη κίνηση.

Αλλωστε οι προηγούμενες είσοδοι αυτό που αποδεικνύουν είναι πως η εκάστοτε νεα εταιρεία τα παει καλά στους επιβάτες (περιοχή που πλεονεκτεί η Minoan) ενώ στα φορτηγά (περιοχεί που μέχρι τώρα πλεονεκτεί η ΑΝΕΚ) οι επιτυχίες είναι πολύ πτωχές...

Για μένα η σωστή κίνηση (λέμε τώρα) θα ήταν Ηράκλειο (γιατί εκεί μπορεί να πάρει τη θέση της Minoan που παρότι κυρίαρχος δεν πολυενδιαφέρεται για την γραμμή) και της Χιου-Μυτηλίνης γιατί αν και υπερμεγέθη (εως πολύ υπερμεγέθη), παίζουν στην ουσία χωρίς ανταγωνισμό

Link to comment
Share on other sites

SUPERFAST 11-12----> 199,90 μέτρα, άρα ξεχνάμε τη Χίο συν ότι εντάξει , είπαμε έχει μεταφορικό έργο η γραμμή αλλά πλοία αυτών των μεγεθών θα πάνε χαμένα... :rolleyes:

Τώρα, αυτό με το Ηράκλειο δεν το έχω καταλάβει Γιατί δηλαδή μια πιθανή είσοδος των κόκκινων πρέπει να εκτοπίσει τις Μινωικές (υπό συνθήκες πάντα ότι δεν υπάρχουν συμφωνίες κάτω από το τραπέζι) μέσα από το απόλυτο πεδίο δράσης τους.:confused: Έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι οποιοσδήποτε δοκίμασε την τύχη του στην Κρήτη έφαγε τα μούτρα του. Και μην ξεχνάτε ότι μπορεί στα Χανιά να πίνουν κρασί στο όνομα της ΑΝΕΚ αλλά σε συνομιλία μου με ανθρώπους σε μερικά ταξίδια από και προς Κρήτη, έμαθα ότι από τους άλλους νομούς προτειμούν να κάνουν μία ώρα παραπάνω με το αμάξι και να πάρουν τις Μινωικές από Ηράκλειο παρά να περιμένουν το βαπόρι της ΑΝΕΚ/ΑΝΕΝ/ΛΑΝΕ. Άλλωστε οι Μινωικές όλα αυτά τα χρόνια δεν νομίζω ότι άφησαν την έδρα τους παραπονεμένη ως προς το θέμα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, οπότε δεν βρίσκω και κανέναν λόγο να τους γυρίσουν την πλάτη οι Ηρακλειώτες σε μία ενδεχόμενη νέα είσοδο.

Τέλος μία απορία: Ωραία όλα αυτά τα σενάρια αλλά αν το 5 πουληθεί, τα 11-12 πάνε στην Κρήτη, τότε τι θα μείνει στην Αδριατική;:confused:Θα σολάρει μόνο του το 6 (αν δεν πάει υπέρ πίστως και αυτό) ή θα αφήσουν την Αγκώνα; Επιστρέψτε μου να είμαι λίγο επιφυλακτικός.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω τίποτα.Μήπως υπάρχει συμφωνία να γίνει "ανταλλαγή" γραμμών???

Δηλαδή να κατέβουν οι κόκκινοι στην Κρήτη και να πάει ο Ιταλός στο Μπάρι???

Link to comment
Share on other sites

SUPERFAST 11-12----> 199,90 μέτρα, άρα ξεχνάμε τη Χίο συν ότι εντάξει , είπαμε έχει μεταφορικό έργο η γραμμή αλλά πλοία αυτών των μεγεθών θα πάνε χαμένα... :rolleyes:

Τώρα, αυτό με το Ηράκλειο δεν το έχω καταλάβει Γιατί δηλαδή μια πιθανή είσοδος των κόκκινων πρέπει να εκτοπίσει τις Μινωικές (υπό συνθήκες πάντα ότι δεν υπάρχουν συμφωνίες κάτω από το τραπέζι) μέσα από το απόλυτο πεδίο δράσης τους.:confused: Έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι οποιοσδήποτε δοκίμασε την τύχη του στην Κρήτη έφαγε τα μούτρα του. Και μην ξεχνάτε ότι μπορεί στα Χανιά να πίνουν κρασί στο όνομα της ΑΝΕΚ αλλά σε συνομιλία μου με ανθρώπους σε μερικά ταξίδια από και προς Κρήτη, έμαθα ότι από τους άλλους νομούς προτειμούν να κάνουν μία ώρα παραπάνω με το αμάξι και να πάρουν τις Μινωικές από Ηράκλειο παρά να περιμένουν το βαπόρι της ΑΝΕΚ/ΑΝΕΝ/ΛΑΝΕ. Άλλωστε οι Μινωικές όλα αυτά τα χρόνια δεν νομίζω ότι άφησαν την έδρα τους παραπονεμένη ως προς το θέμα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, οπότε δεν βρίσκω και κανέναν λόγο να τους γυρίσουν την πλάτη οι Ηρακλειώτες σε μία ενδεχόμενη νέα είσοδο.

Τέλος μία απορία: Ωραία όλα αυτά τα σενάρια αλλά αν το 5 πουληθεί, τα 11-12 πάνε στην Κρήτη, τότε τι θα μείνει στην Αδριατική;:confused:Θα σολάρει μόνο του το 6 (αν δεν πάει υπέρ πίστως και αυτό) ή θα αφήσουν την Αγκώνα; Επιστρέψτε μου να είμαι λίγο επιφυλακτικός.

το 11 κ 12 δεν χωρανε στη χιο αλλα χωρανε στη κω κ στη ροδο κ στη συρο!αρα το μπλου σταρ1 που χωραει στη χιο μπορει να παει.αρα το 11 ηρακλειο το 12 δωδεκανησα κ το αστερι χιο μυτηλινη...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δεν θα το αντικαταστήσει έρχονται νέες δόξες και δουλιες για τον ταξιάρχη και μάλιστα εντός χωρικών υδάτων

Λέμε τώρα, υποθέσεις κάμνομε. Αν το έκανε παλιότερα γιατί να μην το κάνει και τώρα;

Link to comment
Share on other sites

Ο Σαρωνικός είναι στα...high του

Πηγη: THE SEA NATION

Αναβρασμός επικρατεί στη κοινοπραξία που διαχειρίζεται τα πλοία της γραμμή Κυλλήνης - Ζακυνθου όπου τον πρώτο λόγο έχει η ΑΝΕΖ.

Αιτία η διαρροή φημών ότι ένα ή δύο πλοία της γραμμής τα παζαρεύουν γνωστοί ακτοπλόοι πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται ο ένας στον Αργοσαρωνικό και ο άλλος στα οχηματαγωγά πλοία με σκοπό να τα δρομολογήσουν στον Αργοσαρωνικό και ως εκ τούτου να τα πάρουν από τη Ζάκυνθο.

Πάντως φαίνεται να έχει περάσει ο Σαρωνικός, καθώς ένας ακόμη πλοιοκτήτης από την επαρχία, διερευνά τις δυνατότητες να δρομολογήσει δύο ή τρία υδροπτέρυγα στη συγκεκριμένη περιοχή.

Που δραστηριοποιούνται ο ένας στον Αργοσαρωνικό μάλλον το Λεφάκη εννοεί και άλλος στα οχηματαγωγά πλοία μάλλον το Κώστα Αγαπητό εννοεί.

Είναι κάτι που είχε ακουστεί έντονα απο το καλοκαίρι, οπως έχω ηδη γράψει.

Κάποιο πλοίο της ΑΝΜΕΖ ακούγεται έντονα ότι πουλήθηκε σε άλλη Ελληνική Ακτοπλοϊκή Εταιρεία.:confused:

Από τα 4 πλοία που έχει η ΑΝΜΕΖ, δηλαδή Διονύσιος Σολωμός, Ανδρέας Κάλβος, Αδαμάντιος Κοραής & Οδυσσέας Ελύτης. Εγώ θα πόνταρα τα λεφτά μου στον Οδυσσέα Ελύτη.;)

Λογικά η εταιρεία που μπορεί να το αγόρασε, ίσως να είναι ο Λεφακης (που ακούγεται ότι ψάχνει για πλοίο να διπλώσει το Φοίβο).:)

Link to comment
Share on other sites

οι φημες ομως μιλανε για μια περιεργη επιδοτηση μεταξυ Νησιων και Ρεθυμνου...

Μα ποιο πλοιο να ειναι αραγε αυτο που θα παρει την 'περιεργη επιδοτηση'...:rolleyes: Μηπως το φωτογραφισε σημερα ο ΣΕΙΡΙΟΣ παρεα με κατι αλλα στον νεο μωλο???:D

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το φιλοθεάμον κοινό θέλει αίμα στην αρένα της ακτοπλοϊας...ας δούμε τί μας έδειξε η μαγική λάμπα που έχουν μόνο όσοι έχουν "αποκλειστικές πληροφορίες". Εν συντομία λοιπόν...γιατί οι εξελίξεις τρέχουν.:P

Ο Σ κλπ αγοράζουν την ΣΑΟΣ. Ξεσκαρτάρουν τα πλοία, πουλάνε ότι μπορούν για να κλείσουν καμιά τρύπα...και κρατάνε και κανένα καλό ή μετασκευάσιμο. Αγοράζουν το ποσοστό των Μινωικών στην πολύφερνο κόρη. Η ΑΤΤΙΚΑ βάζει πλοίο στο Ηράκλειο (μάλλον το Superferry II:D). Η ΑΝΕΚ -πιεζόμενη από την κάθοδο του Superferry II- πουλάει την συμμετοχή της Sea Star στη πολύφερνη κόρη στους Σ κλπ..παίρνοντας είτε μετρητά για να εκσυγχρονίσει το Ηράκλειο, είτε την Αριάδνη (που να ψάχνουμε τώρα για πλοίο) και τα ρέστα σε μετρητά. Έτσι οι Σ κλπ βρίσκονται με περίπου το 70% της (πρώην) κόρης την οποία συγχωνεύουν με την ΣΑΟΣ και φτιάχνουν την εισηγμένη SAOS HIGHSPEED.:D Αυτά λοιπόν είναι τα αποκλειστικά σενάρια και δεν θα δεχθώ ερωτήσεις...έχω δεσμευτεί να μην πω περισσότερα.:P

Σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι οι επόμενοι 2-3 μήνες θα έχουν πολύ ενδιαφέρον, καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την διαμόρφωση μιας...πλήρως ανταγωνιστικής ακτοπλοϊας.:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάτι ακούστηκε σε τοπικό καφενείο νησιού του Βορείου Αιγαίου ότι προέδρος ναυτ. εταιρείας μεταβίβασε όλη την περιουσία του στη θυγατέρα του υπο τον φόβο προβλημάτων με τον νόμο..Μήπως να περιμένουμε σύντομα άσχημα νέα ? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρομαι σε νυν πρόεδρο/διευθύνων σύμβουλο. Δεν νομίζω ποτέ η θυγατέρα να υπήρξε μέλος της εταιρείας. Πιστεύω ο Orestis ήταν προφητικός εκεί κοντά στο τέλος του καλοκαιριού.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Στην οποία τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει αρκετά κι αν σύντομα δεν βρεθεί στρατηγικός επενδυτής ή αν δεν ευωδοθεί το ειδύλιο που εσχάτως αναζοπυρώθηκε τότε μέχρι αρχές Φλεβάρη το λουκέτο δεν το γλυτώνει.:(

Link to comment
Share on other sites

στο ferries of southern europe γραφτηκε σαν σκεψη (με αφορμη και τα οσα λεγονται οτι η MIG πουλα τις συμμετοχες της εκτος χρηματοπιστωτικων, οτι ειναι πιθανο να δουμε τα κοκκινα να πηγαινουν στο grimaldi και τα μπλε στην ΑΝΕΚ (sea star μαλλον εννοει).

πιο πολυ σαν... ευσεβεις ποθοι ειναι, ειδικα το δευτερο. ειναι πολλα τα λεφτα γιαννη και βικτωρα και οι καιροι δυσκολοι

Link to comment
Share on other sites

Και ενω στο Ρεθυμνο ετοιμαζουν 2 εταιριες για να εξυπηρετησουν το νομο τους λιγο ποιο βορεια μια εταιρια αρχισε ηδη να ελαφραινει το προσωπικο της ξεκινωντας απο το λογιστηριο.

(μαλλον τους ειναι αχρηστοι αφου δεν εχουν λεφτα να πληρωσουν :D)

Link to comment
Share on other sites

και όμως αληθινο. Ειναι δυνατον σε εταιρεια με 13 πλοια τα περισοτερα με cpp στις στατιστικες αναλυσεις στο τελος του ετους να βγαινει πιο γρηγορο σε χρονους προσδεσης ενα τουρμπιναδικο;;

Και ομως ειναι, βεβαια ολα εχουν την εξηγηση τους αλλα δεν ειναι της παρουσης:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...