Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

..το Χιος κατα τις 5 το απογευμα Συρο Τηνο Μυκονο Χιο ...

Απιστευτο κι ομως αληθινο....Ισως φευγει και λιγο πιο νωρις ομως για να βγαινουν ανετα τα ωραρια.

Αν για παραδειγμα το Ν.ΧΙΟΣ φευγει 3 η 4 απο Πειραια για να ειναι γυρω στις 11 στην Χιο

Θεωρω πως με το απογευματινο ωραριο,το πλοιο θα κερδισει ακομα περισσοτερους Χιωτες και οχηματα αρκει να υπαρχουν εισητηρια και να μην εξαντλουνται ολα σε Συρο και Μυκονο(λογικα θα υπαρξει καποιος διακανονισμος απο την εταιρια ωστε να μην ταξιδευει το πλοιο αδειο μετα την Μυκονο...)Γενικα πιστευω πως το δρομολογιο θα παει πολυ καλα και δεν νομιζω οι εκ Χιου πατριωτες να ξινισουν με τα ενδιαμεσα νησια.Ισα ισα θα πηγαινουμε και weekend(επιτελους) στις Κυκλαδες:D

Για να δουμε...,ειμαστε στην αναμονη για τις εξελιξεις!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο έκτακτο ΣΑΣ που το βλέπω,"ξαφνικά "την Τρίτη 17 ή την Τετάρτη 18,θα προκύψει μείζον θέμα, που είναι και της μόδας, καραμπινάτου καρτέλ μεταξύ 2τουλάχιστον εταιρειών που χωρίζουν την υφιστάμενη ανταγωνιστική αγορά,σε 2 μονοπωλιακές.Γιατί μπορεί να μάθαμε με "σκόπιμη διαρροή" για τα σχέδια της μιάς,δεν γνωρίζουμε όμως τα σχέδια της άλλης.Γιατί σίγουρα θα υπάρξει και μάλιστα σύντομα ανταγωνιστής της ΝΕΛ, που στο τέλος μπορεί και να την

...απορροφήσει.Εμένα όμως γιατί μου έχει κολλήσει στο μυαλό η συγχώνευση της Ικαροσαμίας με τη Χίο(Εύδηλος-Καρλόβασι-Χίος -κυκλικό) τουλάχιστον για το χειμώνα;Γιά να θυμηθούμε και τους 2 κύκλους στο δίκτυο του 2006;αν δεν κάνω λάθος,με βαρύγδουπες δηλώσεις τότε απο τον Γ.Γ του ΥΕΝ που μας έλεγε για ΡΑΦΗΝΑ ή ΛΑΥΡΙΟ-ΜΕΣΤΑ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟ-ΡΑΦΗΝΑ ήΛΑΥΡΙΟ ο ένας κύκλος και ΡΑΦΗΝΑ ή ΛΑΥΡΙΟ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΜΕΣΤΑ-ΡΑΦΗΝΑ ή ΛΑΥΡΙΟ ο άλλος; Μήπως είναι στο πρόγραμμα να τα δούμε προσεχώς;

Πάντως ένα έχω να πώ;Ο φίλος και όμορος ΝΗSOS XIOS τράβηξε απο το 22 ένα 9 σπαθί και έκανε 31.Μπράβο στον κόπο του και τον αγώνα του.Δικαιώθηκε κι ας νομίζαμε ότι ήταν σενάρια της φαντασίας του

Link to comment
Share on other sites

Aν και παραπάνω ο aiolos ii αναφέρει τα ωράρια του Ν. Χίος αναχώρηση στις 5 το απόγευμα,και κάτι παραπάνω θα έχει ακούσει, ας τολμήσουμε να κάνουμε και μια υπόθεση για τα νέα ωράρια στην γραμμή Πειραιά – Σύρο – Μύκονο –Χίο.

Α) Αποστάσεις : Πειραιάς – Σύρος : 83 μίλια, Σύρος – Μύκονος : 19 μίλια , Μύκονος – Χίος : 71 μίλια.

Ταχύτητα 25,5 knots.

1) Πρώτο Σενάριο. Κρατάμε την ώρα αναχώρησης από Πειραιά σταθερή και το ίδιο για την ώρα άφιξης το πρωί. Έχουμε:

Π 12:30 – Σ (15:45/16:00) – M (16:45/17:00) – X 19:50

X 23:30 – M (02:15/02:30) – Σ (03:15/03:30) – Π 06:45

Άκρως αρνητικό σε αυτό το σενάριο το γεγονός ότι στην Χίο που θα πρέπει να μείνει πολλές ώρες είναι και οι ώρες που φορτώνουν τα ro-ro και η ΝΕΛ και θα γίνεται πανικός στο ίσωμα…

2) Δεύτερο Σενάριο. Αφήνουμε για φορτοεκφόρτωση στο τελικό λιμάνι (Χίο) 1,5 ώρα και εκμεταλλευόμαστε την διαφορά των μιλιών σε σχέση με την Μυτιλήνη για να ξεκινάμε το δυνατόν αργότερα από Πειραιά, δηλαδή:

Π 14:30 – Σ (17:45/18:00) – M (18:45/19:00) – X 21:50

X 23:30 – M (02:15/02:30) – Σ (03:15/03:30) – Π 06:45

Άσχετο. Αυτοί που έκαναν το μαγείρεμα και ήθελαν να κόψουν την Μυτιλήνη, πως και δεν σκέφτηκαν να βάλουν το N. Χίος Πειραιά- Χίο – Βαθύ; Θα πήγαιναν τους Βαθιώτες σε 8,5 ώρες και θα εξοικονομούσαν και ένα Ν. Μύκονος για όπου ήθελαν…

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζω στο ΑΙΠΕ

Υπάλληλος των ακτοπλόων εφοπλιστών; Στο ερώτημα αυτό καλείται να απαντήσει ο ΥΕΝ αφού η HSW στα πλαίσια του ανταγωνισμού της με την Blue star και με στόχο την εξαγορά της ΝΕΛ ζητά το "Ν. ΧΙΟΣ" να σταματάει στη Χίο, προερχόμενο από Σύρο - Τήνο -Μύκονο!Ανάστατοι οι φορείς στη μυτιλήνη και στη Σάμο, όπυ ζητούν να δρομολογήσουν το "Ν. Μύκονος" στη γραμμή Πάρος - Νάξος - Ικαρία - Σάμος.

Μπα....τωρα ξυπνησαμε...:rolleyes: Κραταμε και οτι μπαινει και η Τηνος στο δρομολογιο αρα παμε για τελειως διαφορετικα ωραρια με αρκετη πιεση που σημαινει καθυστερησεις...Κατι μου λεει πως καποια στιγμη θα κοπει και η Χιος....:(

Την ωρα που εγραφα το μνμα ο φιλος Kavos δημοσιευσε το προηγουμενο αλλα δεν μου ηρθε ειδοποιηση...γιαυτο και ποσταρα και εγω για το ΑΙΠΕ...

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Με αυτές τις αλλαγές του προγραμματισμού της HSW στα δρομολόγια των πλοίων της προκύπτουν τα εξής ερωτήματα:

1)ΤΟ HS4 δηλαδή δεν θα κάνει το απευθείας για Ρέθυμνο που διαφημίζουν κ όλας?????

2)Αφήνει Σύρο και Μύκονο με τα 2 "μικρά" Highspeed , 2 νησιά που νομίζω ότι αφήνουν τα περισσότερα λεφτά στην εταιρεία. Τα γκαράζ τους δεν φτάνουν ούτε για πλάκα..θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Και ας υπάρχει το Ν.Χίος, τα highspeed έχουν ένα πολύ μεγάλο κοινό που θα το δυσαρεστήσουν.

3)Σταματάει μετά από πολλά χρόνια η σύνδεση παροναξίας με Μύκονο που θα γίνεται μόνο με το FC4.

Στα θετικά αυτών των πιθανών(?) αλλαγών, η ΠαροΝαξία επιτέλους γι'αυτούς αποκτά μεγάλο highspeed με μεγάλο γκαράζ και μεγάλη (business)πληρότητα! Με αυτή τη κίνηση φαίνετε ξεκάθαρα ότι προσπαθεί να χτυπήσει την BS με ότι καλύτερο διαθέτει.

Πάντως άμα πραγματοποιηθούν αυτές οι αλλαγές η HSW δείχνει έλειψη σοβαρότητας, διότι δε γίνεται αρχές Ιουνίου να αλλάζεις ΟΛΟ τον προγραμματισμό της εταιρείας και ενώ πολλά εισιτήρια έχουν εκδοθεί. (π.χ. εγώ έχω κλείσει για μέσα Ιουλίου με το HS5...αν είναι να πάω με το HS2-3 και να κάνω 3:45 θα μπορούσα να πάω με το Ν.Χίος και φτηνότερα κ όλας...)

Link to comment
Share on other sites

...2) Δεύτερο Σενάριο. Αφήνουμε για φορτοεκφόρτωση στο τελικό λιμάνι (Χίο) 1,5 ώρα και εκμεταλλευόμαστε την διαφορά των μιλιών σε σχέση με την Μυτιλήνη για να ξεκινάμε το δυνατόν αργότερα από Πειραιά, δηλαδή:

Π 14:30 – Σ (17:45/18:00) – M (18:45/19:00) – X 21:50

X 23:30 – M (02:15/02:30) – Σ (03:15/03:30) – Π 06:45

Φίλε Χιώτη, ποντάρω στο δεύτερο σενάριο και ίσως με ώρα αναχώρησης από τον Πειραιά ακόμα πιο αργά ώστε να εξυπηρετεί και τον κόσμο που ταξιδεύει κατευθείαν μετά την δουλειά του. Βέβαια, το πρώτο σενάριο έχει ένα πλεονέκτημα: δυνατότητα να αυξηθούν οι ώρες ταξιδιού ελαττώνοντας την ταχύτητα κάτι που ισοδυναμεί με την εξοικονόμηση πετρέλαιο (όλοι καίγονται με τους ρυθμούς που αυξάνεται).:rolleyes:

Τέλος, να προτείνω ένα τρίτο σενάριο: Από πέρυσι υπήρχε η φήμη για ναύλωση του Θεόφιλου, ίσως λοιπόν δούμε μια αντικατάσταση του Teo από το Νήσος με βραδινά δρομολόγια και αν αυτό προκύψει από εξαγορά της ΝΕΛ από την HSW θα μπορούσε να γίνει με "ναύλωση" του Νήσος στην ΝΕΛ (βλ. ΑΝΕΚ και Αριάδνη). Στην συνέχεια βέβαια είναι δυνατή και η προσθήκη της Μυτιλήνης ξανά στο δρομολόγιο.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η μάχη των γιγάντων θα αρχίσει σύντομα... B)

Link to comment
Share on other sites

Και σε Κυριακάτικες εφημερίδες κυκλοφόρησε η διαφήμιση της HSW με τους προορισμούς. Φυσικά, λείπει η Λέσβος, δεν ξέρω βέβαια αν η συγκεκριμένη διαφήμιση κυκλοφόρησε ποτέ με ταμπέλα "Μυτιλήνη".

Νομιζω εχω πετυχει παλαιοτερα την ιδια διαφημιση στις εφημεριδες και η Μυτιληνη υπηρχε σαν προορισμος στις ταμπελες...Θα ελεγα πως ειμαι 90% σιγουρος γιαυτο:o

Το παραδοξο ειναι,πως ψαχνοντας στο online booking της HSW μπορεις να κλεισεις εισητηριο για Λεσβο μεχρι και της 7/9 :eek:,μετα ετσι κι αλλιως δεν υπαρχουν δρομολογια...Θα πειτε σιγα,οποτε θελουν τα βγαζουν:rolleyes:Το θεμα ομως ειναι πως βρισκομαστε στο καλοκαιρι και πολλοι ειναι αυτοι που κλεινουν αρκετο καιρο πριν(υπαρχει και η option των περιορισμενων φτηνων εισητηριων)οποτε αν γινει η φημολογουμενη αλλαγη θα υπαρξει πραγματικα μπαχαλο!

Επισης,δεν καταλαβαινω γιατι σωνει και καλα πρεπει να κοντραριστουν οι 2 εταιριες(sea star-MIG)...Αφου ο καθενας εχει το χωραφι του και του φερνει ζεστο παραδακι καθημερινα,τι πανε να μπλεξουν???Τετοια λυσα πια να δειξουν ποιος η ειναι ο καλυτερος η να επικρατησει μονο και μια εταιρια σε ολο το αιγαιο...?Τι να πω.

Τελος το πιο φυσιολογικο θα ηταν να αφησουν το Ν.ΧΙΟΣ εκει που ειναι και να βαλουν το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ να κανει τον σιδηροδρομο ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ!Και δεν το λεω επειδη με συμφερει αλλα επειδη η πορεια του ΜΥΚΟΝΟΣ περναει απο τα παραπανω νησια και επισης ειναι αυτο που εχει μεγαλυτερο πρωτοκολλο σε σχεση με το αδελφο του.

Προφανως καπου εδω εμπλεκεται η ΝΕΛ,οπως εχω επισημανει και αλλες φορες,προσπαθοντας με τον ενα η με τον αλλο τροπο να μεινει ξανα κυριαρχη στο Χιο-Μυτιληνη.Τουλαχιστον ετσι το αντιλαμβανομαι εγω...

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που με ανησυχεί ιδιαίτερα για την φετινή σεζόν είναι ότι σε τέσσερις Κυριακάτικες εφημερίδες προβλέπετε ότι οι περισσότεροι Έλληνες θα περάσουν λόγω της οικονομικής κρίσης χωρίς διακοπές και μάλιστα το ΙΝΚΑ σε έρευνά του ανακοίνωσε ότι μια τετραμελής οικογένεια για 15ημερες διακοπές με το ελάχιστο κόστος να αγγίζει τα 3,300 ευρώ.:mad:

Κάποτε βάζαμε 100 χιλιάρικα (300 ευρώ) στο παντελόνι μας (πρίν 7 χρόνια) και περνάγαμε πασάδες για 15 ημέρες.Σήμερα ούτε για σουβλάκια δεν φτάνουνε.

Και όλα αυτά τα αναφέρω για τις κοσμοιστορικές για μένα αλλαγές στην ακτοπλοία και στο ακτοπλοικό δίκτυο όπου κόβουν δρομολόγια απο εδώ , συγχωνεύουν άλλα απο κεί.

Πραγματικότητα δε του προαναφερθέντος είναι ότι αυτό το τριήμερο-τετραήμερο διακοπών είναι για την Ικαροσαμία σε αφήξεις απο όσο θυμάμε το χειρότερο των τελευταίων 25 ετών.

ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ????

Link to comment
Share on other sites

Αφου ο καθενας εχει το χωραφι του και του φερνει ζεστο παραδακι καθημερινα,τι πανε να μπλεξουν???Τετοια λυσα πια να δειξουν ποιος η ειναι ο καλυτερος η να επικρατησει μονο και μια εταιρια σε ολο το αιγαιο...?Τι να πω...
Απ' ό,τι φαίνεται τα "χωράφια" του καθενός δεν είναι πλέον σε θέση να θρέψουν τις επενδύσεις τους και ο καθένας τους καλοβλέπει και το χωραφάκι του γείτονα. Νομίζω ότι είναι βέβαιο ότι η Attica θα βάλει πλοίο στα Χανιά (ίσως και Ηράκλειο) και καλοσκέφτεται και την Χίο-Μυτιλήνη (Σάμο-Χίο?). Οπότε και οι άλλοι πλέον καλοβλέπουν το χωραφάκι της Συροτηνομυκονίας, της Παροναξίας, της Κω-Ρόδου κοκ. Τώρα για τα υπόλοιπα...να μην ξαναλέμε τι συμβαίνει όταν παλεύουν τα βουβάλια στον βάλτο...
Link to comment
Share on other sites

Πω πω , λίγο έλειψα και και έγινα πανικός...

Δεν είναι κατάσταση αυτή. Δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει πλέον στην ακτοπλοια. Πλέον και επισήμως φαίνεται η συνεργασία του μπλοκ Βαρδινογιάννη (ΑΝΕΚ, HSW και ΝΕΛ) έναντι της Attica. O άλλωτε κραταιος πόλος των Μινωικών φαίνεται πως πάει περίπατο και λογικά θα προσαρτηθεί στην Attica...

Link to comment
Share on other sites

Κάπου πήρε το μάτι μου ότι εκτός απο τα 2 πλοία που αγόρασε η Attica από την GNV, υπάρχει και το σενάριο "πολύ πιό στενής σχέσης" μεταξύ των 2 εταιρειών. Παράλληλα με το ενδιαφέρον της GNV για εξαγορά της Ισπανικής Trasmediterranea...και το άνοιγμα γραμμών προς Βόρεια Αφρική. Και ίσως έτσι να εξηγείται και η ακύρωση της πώλησης των 2 πλοίων (Superba και Suprema) στους Βιετναμέζους. Επαναλαμβάνω και τονίζω...πρόκειται απλώς για σενάρια που ακούγονται.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το πηρε το ματι μου στο axiaplus.gr :rolleyes:

Διεργασίες και συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη μεταξύ της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας Grandi Navi Veloci και της Attica, με στόχο της συγχώνευση.

Όπως αποκάλυψε η ΑΞΙΑ το περασμένο Σάββατο , ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας Grandi Navi Veloci, Silvano Cassano, πρώην διευθύνων σύμβουλος της γνωστής Benetton δήλωσε ότι εξετάζουν τη συγχώνευση με ελληνική εισηγμένη ακτοπλοϊκή εταιρεία «με την Attica να βρίσκεται σε πρώτη προτεραιότητα». Μάλιστα στη συνέχεια ο Silvano Cassano προσέθεσε ότι έχουν γίνει οι πρώτες διερευνητικές συζητήσεις σε επιχειρηματικό επίπεδο με την Αttica.

Για το συγκεκριμένο θέμα ο ιταλός παράγοντας έκανε δηλώσεις και στην εφημερίδα Il Sole 24 Ore.

Την ιταλική εταιρεία ήλεγχε ο Αλντο Γκριμάλντι, θείος του Εμμανουέλε. Όμως πούλησε το μεγαλύτερο μέρος των μετοχών του στην Permira η οποία στη συνέχεια πούλησε σε ιταλικό fund.Τώρο ο Άλντο Γκριμάλντι έχει ένα μικρό ποσοστό.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ αυριο το Ν.ΧΙΟΣ αλλαζει δρομολογιο η τελοσπαντων το ΣΑΣ θα αποφασισει για την αλλαγη των προορισμων...Επισης το ΑΙΠΕ επιβεβαιωνει την ειδηση ενω μας φερνει και ενα καινουργιο νεο...:rolleyes:

Την ίδια ώρα που οι φορείς είναι ανάστατοι απ’ το αίτημα της HSW στον ΥΕΝ να αλλάξει τα δρομολόγια της προς τα νησιά του Β. Αιγαίου κάνοντας με την προσθήκη των Κυκλάδων την απόσταση Πειραιά – Χίου να διαρκεί 8 ώρες και αποκλείοντας από ταχύπλοα το Μυτιλήνη αφήνοντας την βορά στο μονοπώλιο της ΝΕΛ μια τουρκική εταιρεία έρχεται να ταράξει τα νερά με την ελπίδα μήπως αυτή η κίνηση ξυπνήσει το αθηνοκεντρικό κράτος, που αν και κατακαλόκαιρο βρίσκεται σε χειμερία νάρκη.

Έτσι λοιπόν, «Υβριδικό πλοίο - αεροπλάνο φέρονται να θέλουν να δρομολογήσουν οι Τούρκοι από τη Σμύρνη στα ελληνικά νησιά. Σύμφωνα με την «ΕΛΕΥΘΡΟΤΥΠΙΑ» το σκάφος, ρωσικής σχεδίασης, αναστρέφει τους κινητήρες του και πετάει έντεκα μέτρα πάνω από το νερό με ταχύτητα 400 χλμ. την ώρα. Οι τούρκοι εφοπλιστές σχεδιάζουν με εισιτήριο 50 ευρώ να καλύπτει για παράδειγμα την απόσταση Σμύρνης – Χίου σε 15’.

Και αλλα 2 αρθρα απο την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ και τα ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ

Edited by NHSOS XIOS
Προσθηκη αρθρων
Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο ακουσα την συνεντευξη του Λιμεναρχη Χιου στο Ραδιο Αληθεια και εχασα τα αυγα και τα πασχαλια...:P

Οπως ανεφερε,η HSW εχει καταθεσει στο υπουργειο το αιτημα της για να γινει η αλλαγη αυριο 18/6....Τα νεα ωραρια θα ειναι

Δευτερα-Παρασκευη Πειραιας 17.00 - Χιος 00.30

Σαββατο-Κυριακη Πειραιας 07.45 - Χιος 16.15

Το πλοιο θα μενει στην Χιο απο τα μεσανυχτα μεχρι τις 7 το πρωι οπου θα αναχωρει για Πειραια:eek: Ο Λιμεναρχης προσθεσε πως αυτο θα δημιουργησει προβληματα αφου σεαυτες τις ωρες υπαρχουν αλλες αφιξοαναχωρησεις πλοιων...

Τελος απ την Νομαρχια ενημερωσαν πως το ΥΕΝ δεσμευτηκε να μην εγκρινει για τωρα τις αλλαγες αλλα απο το φθινοπωρο....Χαμος.......!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχουν ειπωθεί πολλά (και όχι αναίτια), πριν βγάλουμε τα συμπεράσματα μας, καλό θα ήταν να κάνουμε λίγο υπομονή για να δούμε τι από αυτά θα ισχύσει. Εγώ αν δεν δω αλλαγές δρομολογίων στα online συστήματα δεν πιστεύω τίποτα. Γιατί φαίνεται πως η ακτοπλοΐα έχει γίνει σαν το sex: Λέγονται πράγματα που δεν γίνονται και γίνονται πράγματα που δε λέγονται… ;)

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το πηρε το ματι μου στο axiaplus.gr :rolleyes:
Προφανώς Ποσειδώνα μου, είμαστε πολλοί οι Ιταλομαθείς σε αυτό τον τόπο...:rolleyes: Προσωπικά δεν δίνω και μεγάλη βάση σε αυτό το σενάριο, καθώς σε τέτοιες συμφωνίες δεν συνηθίζεται να βγαίνουν και να το κάνουν βούκινο, πριν την υπογραφή. Συνήθως μια τέτοια δημοσιοποίηση γίνεται μάλλον για να "κάψει" μια διαπραγμάτευση. Βέβαια...ποτέ και κανείς δεν μπορεί να ξέρει. ;)

ΥΓ Η υπόθεση της Xioμυτιλήνης έχει καταντήσει -λίαν επιεικώς- καραγκιοζιλίκι. Όσο πιό γρήγορα το αντιληφθούν οι εμπλεκόμενοι (υπουργεία και εταιρείες) τόσο το καλύτερο για το κύρος και την αξιοπιστία τους.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον έχει ότι τα παραπάνω γράφτηκαν στα Ιταλικά ΜΜΕ στις 6 Ιουνίου (αμέσως μετά την αγορά των 2 πλοίων) και διαψεύσθηκαν "ανεπισήμως" στις 17/6, όταν αναδημοσιεύθηκαν και από τα Ελληνικά ΜΜΕ.

ΥΓ. Πάντως διαψεύδονται τα περί συγχώνευσης ... περί εξαγοράς όμως?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχουν ειπωθεί πολλά (και όχι αναίτια), πριν βγάλουμε τα συμπεράσματα μας, καλό θα ήταν να κάνουμε λίγο υπομονή για να δούμε τι από αυτά θα ισχύσει. Εγώ αν δεν δω αλλαγές δρομολογίων στα online συστήματα δεν πιστεύω τίποτα. Γιατί φαίνεται πως η ακτοπλοΐα έχει γίνει σαν το sex: Λέγονται πράγματα που δεν γίνονται και γίνονται πράγματα που δε λέγονται… ;)

Όσον αφορά το δρομολόγιο της Χίου-Μυτηλήνης, δεν είναι και τόσο φήμες...http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/06/18/1526755.htm

Link to comment
Share on other sites

Εγω απο το παραπανω αρθρο κραταω μια παραγραφο

Ωστόσο ο ακτοπλοϊκός κλάδος υπενθυμίζει μονότονα τα τελευταία χρόνια ότι η δρομολόγηση των πλοίων είναι καθαρά επιχειρηματική απόφαση και ο ρόλος του υπουργείου θα πρέπει να εξαντλείται σε διαδικαστικά ζητήματα.

Εαν σκεφτουμε και γενικα τι 'τσαλιμιες' εχει κανει το ΣΑΣ με δρομολογια,αγονες και ακτοπλοικες εταιριες δυσκολευομαι να μαντεψω τι θα γινει....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Η υπόθεση της Xioμυτιλήνης έχει καταντήσει -λίαν επιεικώς- καραγκιοζιλίκι. Όσο πιό γρήγορα το αντιληφθούν οι εμπλεκόμενοι (υπουργεία και εταιρείες) τόσο το καλύτερο για το κύρος και την αξιοπιστία τους.

Επιτέλους...ειπώθηκε το απολύτως αυτονόητο!

ΑΙΠΕ 20/6/08

Mέχρι τον Οκτώβρη του 2008 δεν θα αλλάξει τίποτα στα δρομολόγια των πλοίων.

Αυτή τη διαβεβαίωση έδωσε ο ΥΕΝΓ. Βουλγαράκης, που επισκέφθηκε χθες τα Ψαρά.

Αν οι εταιρείες θέλουν να συνδέσουν Αιγαίο με Παροναξία ας το κάνουν με αίτηση τους, που θα εξεταστεί την επόμενη τουριστική σεζόν είπε ο ΥΕΝ βάζοντας τέλος στα όποια σενάρια αλλαγής δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι σε όλη αυτή την αναστάτωση με τα δρομολόγια της hsw πρέπει να μπει ένα επίσημο τέλος διότι κάνει κακό και στην ίδια την εταιρία και στο επιβατικό κοινό.Όσο πιο γρήγορα κλείσει το θέμα αυτό είτε με ένα δελτίο τύπου της εταιρίας το οποίο θα επιβεβαιώνει η θα διαψεύδει την παραφιλολογία των αλλαγών στα δρομολόγια των πλοίων της ή μια σύντομη απόφαση του Σ.Α.Σ αν εχουν κατατεθεί τέτοια δρομολόγια θα έλυνε τα χέρια πολλών επιβατών και συνάμα το booking της εταιρίας θα δούλευε απρόσκοπτα.

Αυτή την στιγμή εάν εγώ για παράδειγμα θελήσω να πάω Μυτιλήνη τον Αύγουστο και προτιμώ το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ διότι είναι πιο γρήγορο και υψηλού επιπέδου θα φοβηθώ να κάνω κράτηση μιας και κυκλοφορεί ευρέως στα τοπικά ΜΜΕ η φήμη περί αποχώρησης κι έτσι θα καταφύγω σε εναλακτική λύση οι οποίες ήδη για Αύγουστο σε αρκετά δρομολόγια παρουσιάζουν over booking.

Έτσι χαμένος θα είμαι εγώ διότι δεν θα ταξιδέψω με το πλοίο της αρεσκείας μου ακόμα και να υπάρχει στην γραμμή , αλλά και η εταιρία η οποία δεν θα μπορέσει να καρπωθεί την προτίμησή μου και τα πλεονεκτήματα του πλοίου.

Οπότε είναι αναγκαίο ένα ξεκαθάρισμα της υπόθεσης με επίσημες ανακοινώσεις κι όχι με δεσμεύσεις από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου στις οποίες το επιβατικό κοινό της ακούει μεν αλλά δεν τις εμπιστεύεται δε.

Link to comment
Share on other sites

Η Blue Star Ferries με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την πρόθεσή της να δρομολογήσει κατά τη νέα δρομολογιακή περίοδο 2008-2009 το πλοίο της BLUE STAR 1, στις γραμμές των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων

Καλά βρε αδέλφια, πέρασε σχεδόν μία μέρα από την ανακοίνωση και ούτε...ένα σεναριάκι?:D

Πού θα πάει το παπόρο...θα διπλώσει το αδελφό του και θα πάει ο Διαγόρας για ούζα... ή για ούζα και μαστίχες...ή για μαστίχες και γλυκόπιοτα μοσχάτα?

Αυτό το σεναριάκι για αρχή...έτσι σαν εναρκτήριο λάκτισμα.:P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...