Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στις 3 γραμμές που αναφέρεις επικρατεί εντελώς διαφορετική κατάσταση αναφορικά με τα μερίδια αγοράς και τον ανταγωνισμό. Στα Δωδεκάνησα έχουμε ουσιαστικά δραστηριοποίηση μόνο μίας εταιρείας καθώς η Blue Star έχει πλέον ποσοστά της τάξεως του 90% σε όλες της κατηγορίες, Στο Ηράκλειο τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι, αφού ακόμα και πριν τη δραστηριοποίηση του κόκκινου, τα ποσοστά της Minoan ήταν 70% στους επιβάτες και 50% στα φορτηγά. Το ίδιο συμβαίνει και στην Παροναξία, στην οποία μπορεί η Blue Star να είναι ο ηγέτης της γραμμής, αλλά έχει απέναντι της σημαντικό ανταγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο βαθμό που οι πληροφορίες επαληθευθούν, τότε δεν αποκλείεται να δούμε «επιστροφή» στην ακτοπλοΐα σημαντικών παραγόντων του πρόσφατου παρελθόντος, ενώ και ο κλάδος της κρουαζιέρας θα έχει την τιμητική του στο σχήμα αυτό.

Ονόματα που θα προκαλέσουν αίσθηση ακούγεται πως θα ανακοινωθούν λίαν συντόμως… ;)

Link to comment
Share on other sites

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΝΕΚ και μεγαλομέτοχος της Sea Star Capital (39,42%) προχώρησε σε πολλές συζητήσεις με σημαντικούς επιχειρηματικούς παράγοντες του χώρου της κρουαζιέρας, της ποντοπόρου ναυτιλίας αλλά και της ακτοπλοΐας προκειμένου να συμπράξουν μετοχικά στο σχήμα που έχει δημιουργηθεί με τις εταιρείες Sea Star Capital, ANEK και Hellenic Seaways.

Εγω παντως,επειδη λογικα ο μεγαλομετοχος θα παραμεινει ο ιδιος,δεν τρεφω και πολλες ελπιδες οτι μπορει να αλλαξει κατι ριζικα στην ακτοπλοια μας...Πιθανον η ελευση νεου αιματος να οφειλεται στην προσπαθεια ισχυροποιησης του ομιλου εναντι της ΑΤΤΙΚΑ.Ιδιο αφεντικο απλα με περισσοτερο ρευστο(μετοχους)?Εκτος αν δεν καταλαβα σωστα τους χρησμους.

Link to comment
Share on other sites

δεν τρεφω και πολλες ελπιδες οτι μπορει να αλλαξει κατι ριζικα στην ακτοπλοια μας
Εγώ θα σου έλεγα να τρέφεις...λίγες ελπίδες.;) Για να μπαίνουν στο σχήμα...μεγαλοσχήμονες...δεν μπαίνουν για να χτυπήσει το Ιεράπετρα καμιά άγονη...αλλά με την προοπτική να μπει η πολύφερνη επιτέλους στο ΧΑΑ...εμμέσως ή αμέσως. Οπότε εάν και όταν μπει, μάλλον σε καλό θα μας βγει...γιατί θα αναγκασθεί να λειτουργεί...σαν τον leader του χώρου (το απέναντι μπλε μαγαζί) και όχι να αλλάζει σχέδια κάθε ΠΣΚ. Οπότε θρέψε:D μαζί μου ολίγας ελπίδας.:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Εάν υποθέσουμε, μεταξύ άλλων, και τον Ανδρέα Ποταμιάνο...
Εγω παντως[...]δεν τρεφω και πολλες ελπιδες οτι μπορει να αλλαξει κατι ριζικα στην ακτοπλοια μας
Εγώ θα σου έλεγα να τρέφεις...λίγες ελπίδες.;)
συγνωμη, αλλα με τον... andrew rivers:p θα κανουμε αναδιαταξη της ακτοπλοϊας; σαν να λεμε να ξανακανουμε τον κουβελα υπουργο πολιτισμουB) και τον λευτερη βερυβακη υπουργο παιδειας:rolleyes: (εχουν κανει στα υπουργεια αυτα).
Link to comment
Share on other sites

Όχι καλέ...επενδυτής πιστεύω ότι είναι ο άνθρωπος. Σιγά μη πλακώνεται με τον καπτά Μάκη για τα φορτηγά της Ικαροσαμίας.:D Ε, και όπως κάθε καλός επενδυτής για να βάλει τα λεφτά του...θέλει και καλό τιμονιέρη στην επένδυσή του. Ποιός μπορεί να είναι αυτός, δεν ξέρω. Πάντως ο Λασκαρίδης δεν βγήκε ζημιωμένος.;)

ΥΓ Τον Ποταμιάνο τον ανέφερα, γιατί είναι ήδη μέτοχος της HSW και ανήκει σε αυτούς που στήριξαν τον ΓΒ εναντίον του Grimaldi, στην κρίσιμη ΓΣ, τότε που ο ΓΒ πήρε τα ηνία της εταιρείας.

ΥΓ2 Μην τα παίρνετε και τοις μετρητοίς...υπόθέσεις και κουτσομπολιό κάνουμε τώρα...;)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανόν μου φαντάζει το σενάριο να ξαναβγεί στο προσκήνιο μέσω αυτής της διαδικασίας ο Κώστας Αγαπητός.

Η φιλία με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη είναι δεδομένη, η αγαστή συνεργασία στα ro/ro είναι δεδομένη (η ναύλωση των δύο ro/ro του Αγαπητού από την ΑΝΕΚ) , η εμπειρία του Κώστα Αγαπητού είναι πάντα χρήσιμη... οπότε πιστεύω είτε με μικρό είτε με μεγάλο ποσοστό είτε ακόμη και χωρίς ποσοστό θα βγει στο προσκήνιο των εταιρειών που ελέγχει η Sea Star Capital.

΄Πάντως η αλήθεια είναι ότι έχω μπει στα αίματα κκαι είμαι περίεργος να δω τι θα παίξει.

Κι έτσι όπως έχει παρουσιαστεί το θέμα έχω φανταστεί από το να μπει ο Παναγόπουλος κι ο Easy Stelios μέχρι να αγοραστεί κάποιο μεγάλο ποσοστό της εταιρείας του Αγούδημου.:D

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε Earl, εκτός από την πιό πιθανή περίπτωση να σφάζονται όλοι στη ποδιά του καπτά Μάκη:D...υπάρχουν και άλλα σενάρια. Το απέναντι μαγαζί πολλούς έχει θορυβήσει εσχάτως. Και όχι μόνο στην ακτοπλοϊα, αλλά και στα αεροπλάνα και στα ξενοδοχεία. Εκεί που είχαν απέναντι μια ΟΑ θνήσκουσα...αυτή πέρασε στα χέρια ενός μεγάλου ομίλου. Ο οποίος όμιλος πέρα από το Χίλτον της Λευκωσίας ακούγεται ότι έχει βάλει στο μάτι ξενοδοχεία στη Ρόδο και στη Κρήτη. Οπότε δημιουργεί έναν εν δυνάμει κολοσσό στις τουριστικές υπηρεσίες....πέρα από τα γνωστά μαιευτήρια που συχνάζουν οι shipfriends:D. Λογικό λοιπόν είναι όσοι έχουν ξενοδοχεία και αεροπλάνα...να στέκονται απέναντι στη MIG. Ε, τώρα λογαριάστε και πόσοι από αυτούς υπήρξαν στο "πρόσφατο παρελθόν...σημαντικοί παράγοντες της ακτοπλοίας"...και η πρόβλεψις θα είναι ασφαλής.;) Ασχέτως, εάν πέσουμε έξω.:D

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα αμόλυσα το κοπάδι με τα λαγωνικά στα καφενεία του Πειραια και μου μετέφεραν με κάθε επιφύλαξη ότι στο νέο σχήμα μάλλον μπαίνει ο Easy Stelios

Μάλιστα θα πάρει μετοχές κι ως αντάλλαγμα θα εκχωρήσει το EasyCruiseLife

To αρχικό ερώτημα είναι τι δουλειά μπορεί να έχει ένα κρουαζεροπλοιο με τα της ακτοπλοίας
Λογικό λοιπόν είναι όσοι έχουν ξενοδοχεία και αεροπλάνα...να στέκονται απέναντι στη MIG.

Μήπως τeλικά το ζουμί της ενδεχόμενης συμμετοχής του Sir δεν είναι τα βαπόρια, αλλά τα αεροπλάνα ... ενόψει μιας ευρύτερης συνεργασίας πχ μεταξύ Aegean και Easyjet? Για να συμμετέχει μόνο με το life και να πάρει μετοχές...σαν αδύναμο σενάριο μου φαίνεται.:confused:

ΥΓ Μήπως, neptune, τα κοπρόσκυλά σου:D...άκουσαν και τίποτα για την Louis?:confused:

Ρωτάω, γιατί μου φαίνεται Ελληνοκυπριακό το όλον ζήτημα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Βαπορι made in spain 133 μετρα μηκος και 22 κομβους ταχυτητα δε θα μπορουσε να ειναι ιδανικο να αντικαταστησει πολυ γνωστο πλοιο σοβαρης εταιριας η αν δεν το αντικαταστησει αμεσα να αποτελεσει ντομινο ανακαταταξεων στο στολο της? Παλι ανεπιβεβαιωτες πληροφοριες αλλα you never know που λεγαμε παιζοντας ταβλι στο λιμεναρχειο Εβρου :rolleyes:

Ναι, πες μας τώρα ότι πωλείται και το Superferry...να μας φτιάξεις το κέφι.:(

Πάντως, στις φωτό -το All seasons Day Cruising and Commuting- φαίνεται ομορφούλι.:)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

δε θα μπορουσε να ειναι ιδανικο να αντικαταστησει πολυ γνωστο πλοιο σοβαρης εταιριας η αν δεν το αντικαταστησει αμεσα να αποτελεσει ντομινο ανακαταταξεων στο στολο της?
Ναι, πες μας τώρα ότι πωλείται και το Superferry...να μας φτιάξεις το κέφι.:(
nai kai to pernei o panagis S:)

δεν ειναι καινουργια φημολογια (οτι το ferry παει στους στριντζαιους). φετος την ξαναζεστανε ο νωε, αλλα και πριν 3 χρονια ειχε ακουστει οτι το επιθεωρησαν.

ο "ΝΩΕ" στελνει απο σεπτεμβρη το superferry II στη strintzis ferries
Απαραίτητη προϋπόθεση για όλα αυτά...είναι να βρεθεί ο αντικαταστάτης του στη Ραφήνα.
να τελικα που αρχιζει και δενει το γλυκο
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Ξέρει κανείς πιο θα είναι το φέρρυ που θα ενοικιάσει η ελληνική κυβέρνηση για να μεταφέρει τους λαθρομετανάστες στα κέντρεα υποδοχής.

Δυστυχώς το δημοσίευμα του Βήματος:

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=1&artId=261917&dt=17/06/2009

δεν λέει ποιο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως φέτος ακούγεται πιο πολύ από ποτέ ότι το βαπόρι διανύει την τελευταία του χρονιά στην Ραφήνα.

Όπως για πρώτη φορά προσδιορίζεται συγκεκριμένος αγοραστής.

Βέβαια κρατάω επιφυλάξεις γιατί εδώ και μια 5ετία το πλοίο φεύγει.

Όμως η αλήθεια είναι ότι ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π έχει φέρει νέα δεδομένα στην γραμμή.Όταν σε πρόσφατο τοπικό έφερε 290 ΙΧ, όταν στα τοπικά έχει σε μόνιμη βάση πάνω από 200 ΙΧ τότε βάζει σε σκέψεις τους ανταγωνιστές μιας κι αυτές τις χωρητικότητες δεν τις πιάνουν.

Από την άλλη μπορει η εταιρεία του να το προσέχει , μπορεί να είναι το πιο καλοδιατηρημένο πλοίο της ηλικίας του , αλλά επειδή ακριβώς τα χρόνια έχουν περάσει το πρωτοκολλο από 2.300 και παραπάνω που είχε κάποτε έχει πέσει στα 1.500.

Βέβαια ακόμη κι έτσι έχει παραπάνω από το ΙΘΑΚΗ , και σαφώς σε συνθήκες πρωτόκολλου η κατάσταση είναι άψογη αλλά ίσως θέλουν κάτι παραπάνω οι της εταιρείας του.

Από την πλευρά των Στριντζαίων από ότι ακούω το θέλουν το βαπόρι.Τώρα είτε για να διπλώσει την παρουσία της στην Κυλλήνη είτε για να αντικαταστήσει το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

να διπλωσει το επτανησος χλωμο. εδω εχουν μειωσει δρομολογια απο περσυ. να φυγει το επτανησος επισης χλωμο. μια χαρα τα παει στη γραμμη του. να φυγει το κεφαλονια που του χρονου γινεται 35 και αν δεν κανω λαθος δεν εχει εναρμονιστει με στοκχολμη εκει παιζει, αν και δε νομιζω οτι η λυση για αντικατασταση του κεφαλονια ειναι ενα παλιοτερο και πιο αργο πλοιο.

το ονομα των στριντζαιων για το ferry εχει ξανακουστει και πριν 3 χρονια, οπως και το οτι φερνουν βαπορι καθε χρονο, οπως και οτι το ferry πωλειται, οπως και παρα πολλες αλλες φημες.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς πιο θα είναι το φέρρυ που θα ενοικιάσει η ελληνική κυβέρνηση για να μεταφέρει τους λαθρομετανάστες στα κέντρεα υποδοχής. Δυστυχώς το δημοσίευμα του Βήματος: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=1&artId=261917&dt=17/06/2009 δεν λέει ποιο.

Έλα που λέει: "Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, πιθανόν να ναυλωθεί ένα από τα πλοία «Νταλιάνα» ή «Μιλένα», αλλά μελετώνται κι άλλες λύσεις."

Link to comment
Share on other sites

Η ναύλωση κάθε πλοίου υπολογίζεται ότι θα κοστίζει στο ελληνικό Δημόσιο περίπου 30.000 ευρώ την ημέρα
Σίγουρα Γεώργιε για 30 χιλιάρικα daily θα υπάρχουν πολλοί ενδιαφερόμενοι...και οι οποίοι δύσκολα θα τα αφήσουν στον καπτά Μάκη. Μήπως άραγε ήρθε η ώρα να μεγαλουργήσει το Μυρτιδιώτισσα...εάν δεν προορίζεται για αντικαταστάτης του Κορνάρου στα Κύθηρα κλπ?:confused:
Link to comment
Share on other sites

να τελικα που αρχιζει και δενει το γλυκο
...και συνεχίζει να δένει. Αν δεν απατώμαι, για πρώτη φορά τα αφεντικά μιλάνε για αγορά 2 πλοίων και όχι για ναυπήγηση.

Αναμένουμε λοιπόν κανένα όνειρο:rolleyes:...μπας και μάθουμε νεώτερα για το ADCC...αλλά και για το 2ο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Για το δευτερο πλοιο,μηπως πρεπει να ψαχνουμε καποιο που εχει υπηρεσιακη τουλαχιστον 25μιλια και μηκος περι τα 140-150 μετρα...?:DΥπαρχουν τετοια βαπορια στην κυκλοφορια(στα διεθνη υδατα)η υπο ναυπηγηση?Εγω τουλαχιστον δεν εχω υποψην κανενα...

Link to comment
Share on other sites

Λογική η σκέψη και κυρίως για Βαλτική, καθώς έχουν μεγάλη μείωση κίνησης. Επίσης, είναι λογική καθώς το XPRS ταιριάζει στο προφίλ της ΑΤΤΙΚΑ, είναι 1 έτους και εκεί που ταξιδεύει είναι άχρηστα τα 700 κρεβάτια που έχει για 2.30 ώρες ταξίδι. Από την άλλη πλευρά λογικά θα κοστίζει 100-120 εκ ευρώ, μου φαίνεται μικρό το γκαράζ για το μέγεθος του και το κυριώτερο έχει μεγάλο σουξέ στη γραμμή που δουλεύει...ώστε να το πουλήσουν έτσι εύκολα. Βέβαια δεν ξέρουμε τι σχέδια και τι ανάγκες έχει η κάθε εταιρεία. Και όπως είπαν και οι κεφαλές της ΑΤΤΙΚΑ....έχουμε μετρητά....και υπάρχουν ευκαιρίες.;)

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...