Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Aποστροφη προς την Πασιφαη διακρινω...

Κριμας αν το δωσουν, εμενα μου αρεσει πολυ αυτο το βαπορι.

Και με τη λογικη πως και ο Ικαρος αργα η γρηγορα θα φυγει (περσι τον παζαρευαν) τα

Fosen της Μινοαν θα μας αφησουν χρονους. Καλυτερα να περνανε το BS.Και να φευγε αυτο θα μεινει το αλλο (2) για καναν αιωνα εδω.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έκπληκτοι έχουν μείνει αρκετοί ναυτιλιακοί κύκλοι απο την κίνηση της ΜΙΝΟΑΝ,να πουληθεί το ΠΑΣΙΦΑΗ, καθώς ήταν "κοινό μυστικό" ότι κάποιο πλοίο της MIG, θα αποχαιρετούσε την Ελλάδα!

Μάλιστα κάποιοι, δεν μπορούν να το πιστέψουν ακόμα και αναμένουν την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας!!

Υ.Γ.: Μεταξύ μας, ούτε κι εγώ μπορώ να το πιστέψω:P, γιατί πραγματικά μιλάμε για μια κίνηση ματ απ'τη ΜΙΝΟΑΝ!:eek:

Link to comment
Share on other sites

αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι ο ιταλος παει να αυξησει την ρευστοτητα της εταιριας για να μπορει να κινειται καλυτερα στο εγγυς μελλον που θα ξεκαθαρισουν τα πραγματα!!!

Link to comment
Share on other sites

δε νομιζω οτι ο κυρ μανωλης εχει αναγκη τα 75 εκατομμυρια του πασιφαη για ρευστοτητα.

απο τη στιγμη που το barcelona εχει αλλου ρολο, τοτε αν αληθευει η πωληση του πασιφαη τοτε θα εχουμε: ειτε πληρη αποχωρηση απο τη βενετια (στα πλαισια ευρυτερου deal) ειτε αναβαθμιση της παρουσιας της minoan εκει. μονο με τον ικαρο δε μενει

Link to comment
Share on other sites

αυτο που πιστευω εγω ειναι οτι βαζουμε το ικαρος στα δωδεκανησα πουλαμε τα παλας της ιταλιας κ φερνουμε cruise τα καινουργια,φευγουμε κ απο την βενετια κ κραταμε την HSW για παρτη μας πουλωντας ομως τα ΗΣ 1,2,3 κ κραταμε το 4,5 κ τα μυκονος κ χιος!αν δενπουλησουμε τα παλας της ιταλιας μπορει να τα χρησιμοποιησουμε σε καποια αλλη γραμμη διεθνη...ουσιαστικα κραταμε αγκωνα κ ηρακλειο κυκλαδες με τα ταχυπλοα κ ξαναγυρναμε χιο μυτιληνη κ σαμο ικαρια

Link to comment
Share on other sites

κ κραταμε την HSW για παρτη μας πουλωντας ομως τα ΗΣ 1,2,3 κ κραταμε το 4,5 κ τα μυκονος κ χιος!αν δενπουλησουμε τα παλας της ιταλιας μπορει να τα χρησιμοποιησουμε σε καποια αλλη γραμμη διεθνη...ουσιαστικα κραταμε αγκωνα κ ηρακλειο κυκλαδες με τα ταχυπλοα κ ξαναγυρναμε χιο μυτιληνη κ σαμο ικαρια

Η HSW και ειδικά τα ταχύπλοα, είναι άλλο κεφάλαιο που θα μας απασχολήσει στο προσεχές μέλλον! Οπότε μην τα μπλέκουμε όλα!

Link to comment
Share on other sites

...κι ο άλλος της Παναγίας?:rolleyes:

Eτσι θελουν οι φημες φιλτατε, αλλα απο την φιμολογια μεχρι την πραγματοποιηση ειναι πολλες οι μπιντες του λιμανιου :)

Link to comment
Share on other sites

Και για τα highspeed δε νομίζω ότι θα βρεθεί κάποιος να δώσει τα λεφτά που πραγματικά αξίζουν. Επίσης το πετρέλαιο έχει πέσει πααααρα πολύ, οπότε δε βρίσκω τρόπο να φεύγουν.

Link to comment
Share on other sites

Eτσι θελουν οι φημες φιλτατε, αλλα απο την φιμολογια μεχρι την πραγματοποιηση ειναι πολλες οι μπιντες του λιμανιου :)
Έντονη κινητικότητα στα γραφεία της Hellenic. Επίκεινται αλλαγές :)

Λέτε να βρέθηκε ο χρηματοδότης και από το σενάριο περνάμε στο γύρισμα της ταινίας?:confused:

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Επειδη τις τελευταιες μερες εχουμε 'ντουμανιασει' απ τον πολυ καπνο,υπαρχει καποιος χρονικος οριζοντας που θα δουμε επιτελους την φωτια?Αντε και περιμενουμε πως και πως να (ξαν)αναψει:D

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μου συγχωρήσετε μία (ίσως) αφελή υπόθεση.

Μιας και έχουμε εξετάσει αρκετά σενάρια τόσο σχετικά με την κάθοδο της ΑΤΤΙΚΑ στο Ηράκλειο και τις προθέσεις του κ. Grimaldi για το μέλλον των Μινωικών, όσο και για το ποιό πλοίο θα αντικαταστήσει το Πασιφάη στα δρομολόγια της Αδριατικής, θα ήταν τελείως παράλογο να σκεφτούμε και την πιθανότητα ο αντικαταστάτης του να είναι εκ των ...έσω (Φαιστός, Κνωσσός) ???

Να προσθέσω στην πιό πάνω υπόθεση και το ότι -τελείως συμπτωματικά- η παραχώρηση του Πασιφάη τοποθετείται στα τέλη Μαρτίου, και η έναρξη δρομολογίων του Superfast (αν δεν κάνω λάθος) τον Απρίλιο.

Link to comment
Share on other sites

σειριε αυτο που λες θα ηταν μια πολυ λογικη εξελιξη (χωρις καν να αποχωρησει η minoan απο το ηρακλειο). το ενα ηρακλειωτικο παλατι στη βενετια και το αλλο με δρομολογια at full speed πανω στο κοκκινο. ανεξαρτητα αν στο τελος θα παραμεινουν η οχι οι ιταλοκρητικοιB):D στο ηρακλειο δεν θα φυγουν αμαχητι.

ΥΓ: NHSOS XIOS ο πεινασμενος καρβελια ονειρευεται: οι χιωτες θελουν τον στριντζη πισω στη HSW για να ξαναπαρει το χιος τα δρομολογια τα παλια, τα ορφανα του θειου μακη ευχονται να γυρισει για να επιστρεψουν και εκεινα στην εταιρεια, στην ΑΕΚ περιμενουν το μελισσανιδη για να βαλει τζαμπα νεφτι στην ομαδα να αρχισει να τρεχει, στην κυβερνηση περιμενουν τα ευρωπαικα ομολογα (εκδοσεως ΕΚΤ) για να δανειστουν με χαμηλο επιτοκιο κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ: NHSOS XIOS ο πεινασμενος καρβελια ονειρευεται: οι χιωτες θελουν τον στριντζη πισω στη HSW για να ξαναπαρει το χιος τα δρομολογια τα παλια, τα ορφανα του θειου μακη ευχονται να γυρισει για να επιστρεψουν και εκεινα στην εταιρεια, στην ΑΕΚ περιμενουν το μελισσανιδη για να βαλει τζαμπα νεφτι στην ομαδα να αρχισει να τρεχει, στην κυβερνηση περιμενουν τα ευρωπαικα ομολογα (εκδοσεως ΕΚΤ) για να δανειστουν με χαμηλο επιτοκιο κλπ κλπ

Αγαπητε proud ionian ξεχνας σημαντικες διαφορες!Κανεις δεν θελει να παει στην ΑΕΚ και να χασει τα λεφτα του οπως επισης και κανεις δεν θελει να δανεισει στην Ελλαδα με χαμηλο επιτοκιο...:D Αντιθετα ο Γ.Στριντης θελει να επιστρεψε στην HSW και ετσι οπως παει,σε λιγο θα υπαρχουν οι σωστες προυποθεσεις ωστε και η HSW να επιθυμει την επιστροφη;)

Link to comment
Share on other sites

σειριε αυτο που λες θα ηταν μια πολυ λογικη εξελιξη (χωρις καν να αποχωρησει η minoan απο το ηρακλειο). το ενα ηρακλειωτικο παλατι στη βενετια και το αλλο με δρομολογια at full speed πανω στο κοκκινο. ανεξαρτητα αν στο τελος θα παραμεινουν η οχι οι ιταλοκρητικοιB):D στο ηρακλειο δεν θα φυγουν αμαχητι.

Έχω την εντύπωση ότι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, η ΑΝΕΚ θα κέρδιζε τελικά, αφού οι κρητικοί δεν έχουν εμφανίσει ιδιαίτερη προτίμηση στις αλλαγές ωραρίων, που προϋποθέτει η καθημερινή δρομολόγηση ένος και μόνο πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε proud ionian ξεχνας σημαντικες διαφορες!Κανεις δεν θελει να παει στην ΑΕΚ και να χασει τα λεφτα του οπως επισης και κανεις δεν θελει να δανεισει στην Ελλαδα με χαμηλο επιτοκιο...:D Αντιθετα ο Γ.Στριντης θελει να επιστρεψε στην HSW και ετσι οπως παει,σε λιγο θα υπαρχουν οι σωστες προυποθεσεις ωστε και η HSW να επιθυμει την επιστροφη;)

Πάντως καμιά φορά καλό είναι να καθαρίζει και ο τόπος και αυτή η εβδομάδα μάλλον όπως και η επόμενη είναι εβδομάδες "γενικής καθαριότητας".

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Αν και κοντεύει να κλείσει μήνας από την επίσημη ανακοίνωση της πώλησης του πλοίου, το Πασιφάη[...]για τον αντικαταστάτη του, ούτε φωνή, ούτε ακρόαση, εκτός από υποθέσεις "εργασίας"... :confused:
εμενα παντως μου εχει κολλησει οτι το ενα απο τα 2 παλατια του ηρακλειου θα παει στη βενετια. μολις ξεκινησει το κοκκινο στο ηρακλειο, η minoan θα ανακοινωσει δρομολογια σχεδον παραπλησια (μεσημερι απο πειραια βραδυ απο κρητη) και θα αποδεσμευσει το ενα απο τα 2 παλατια το οποιο θα ερθει στη βενετια στη θεση του πασιφαη. τον σεπτεμβρη που θα παραδοθει το Cruise Europa, τοτε θα παει και το ενα παλατι της ancona στη βενετια για να φυγει και ο ικαρος που μας εχει πει ο earl οτι θα παει και αυτος την SNCM

YΓ ισως δουμε και κανενα grimaldororo να βοηθα στο ηρακλειο

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι η χαρά της ΑΝΕΚ που θα είναι μόνη της στο βραδυνο δρομολόγιο (που προτιμούν οι αυτοκινητιστές) από Πειραιά για Ηράκλειο.

Μου φαίνεται παράλληλα πως είναι λίγο δύσκολο να διπλώσουν ένα Παλάς νυν Ηρακλείου και νυν Ανκόνα στη Βενετία. Πιο πιθανό θεωρώ αν γίνει τέτοια άνοδος προς βορρά να γίνει και από τα δύο Παλάς της Ανκόνα, ιδίως τώρα σε περίοδο κρίσης που η νκίνηση είναι λίγο πεσμένη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αttica: Στρέφεται στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά

Η πιθανή δρομολόγηση ενός πλοίου της Attica στα Χανιά μέσα στους επόμενους μήνες θα επιτείνει την «κόντρα» με την ΑΝΕΚ και την Sea Star.

Υποψήφιο φαίνεται το Blue Horizon που θα περισσεύει από τη γραμμή του Μπάρι μετά την ολοκλήρωση του Superfast II

Link to comment
Share on other sites

σουπερφαστ11 μου μυριζεται εμενα!το 5 κ 6 μενουν πατρα αγκωνα που ειναι κ τα πιο μεγαλα σουπερφαστ κ το 1 κ 2 στο μπαρι!τωρα για το οραιζον η το πουλαμε η το χουμε για μπαλαντερ..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...