express adonis Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 καποια τουριστικα το λενε business σαλονι :P...ευχαριστω για την επιβεβαιωση!!!και απλα τα παιρνουν σε κοσμο που δεν ξερει...
ToMonopolioMasEfage Posted July 24, 2020 Posted July 24, 2020 Μόνο το Κνωσός έχει business και το Κύδων. Το Φαιστός δεν έχει.
LoveBoat Posted August 1, 2020 Posted August 1, 2020 Αρχίζουν και ξυπνούν οι Έλληνες Ναυτικοί Σωματεία ,Λιμεναρχεία ,Υπουργεία κοιμούνται https://e-mesara.gr/zitoyntai-pliromata-ton-ploion-tis-adriatikis-apo-tis-minoikes-grammes/?fbclid=IwAR1ur2gdHCwfP2r_9WcdmlGMfRKRmRC7J2LUXLxUN3LgZChhpoOa_p2z3Kg Κρίμα για την εταιρεία να φτάσει εκεί...
gtogias Posted August 1, 2020 Posted August 1, 2020 Ποιο είναι το φάουλ? Ότι ζητά πληρώματα μέσω τοπικού μέσου? Ότι ζητά γενικώς? Πρέπει να ακολουθήσει άλλη διαδικασία? Κάνει κάτι παράτυπο?
LoveBoat Posted August 1, 2020 Posted August 1, 2020 Δεν Είπα τέτοιο πράγμα προς θεού....Το κατάντημα των συνθηκών εργασίας και ας το πούμε" ξεφτίλα" .Καμιά εταιρεία τέτοιου μεγέθους δεν φτάνει σε τέτοιο σημείο... Να ψάχνει για left over Κρητικούς να επανδρώσει τα πλοία της. Οι περισσότεροι από ανάγκη είναι σε αυτά τα πλοία τίποτε άλλο .....Ά και κάποιοι που την εκμεταλλεύονται στο έπακρο...
lostromos Posted August 1, 2020 Posted August 1, 2020 Τέτοια ανακοίνωση υπήρξε και πρίν από 2 ή 3 χρόνια στο κεντρικό πρακτορείο στον Πειραιά.
kwstasa41990 Posted August 1, 2020 Posted August 1, 2020 Πολυ σωστος ο LoveBoat με τις συνθηκες εργασιας που επικρατουν στα πλοια της Αδριατικης οι Ελληνες ναυτικοι δεν καθονται να δουλεψουν με τους πολυ χαμηλους μισθους και χωρις νατ, με αποτελεσμα να μην υπαρχουν ναυτικοι για να αντικαθιστουν αυτους που παραιτουνται σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα εκτος βεβαια απο αυτους που μενουν απο αναγκη. Δυστυχως τα σωματεια δεν κανουν κατι γι αυτο ολα αυτα τα χρονια.
LoveBoat Posted August 1, 2020 Posted August 1, 2020 (edited) .Αν και βέβαια και οι Μινωικές σαν εταιρεία το brand έχει μείνει... Edited August 1, 2020 by LoveBoat
Mike18 Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 (edited) Δελτίο Tύπου Μινωικές Γραμμές: Πρόγραμμα Δρομολογίων Στις Γραμμές Της Κρήτης Edited September 9, 2020 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 Αφού από τη Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου ενώνονται τα δρομολόγια της Minoan Lines προς τη Κρήτη σε Πειραιά Ηράκλειο Χανιά, σημαίνει ότι το Κνωσός Πάλας μάλλον μας αποχαιρετάει, έτσι ώστε να γίνει η τράμπα με το Cruise Bonaria.
MILTIADIS Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 Δεν ενωνονται θα ειναι και τα 3 πλοια στις γραμμες απλα το Κνωσος θα κανει μονο Πειραιας-Ηρακλειο. Για να το πουμε πιο απλα τα δρομολογια θα γινουν οπως της κοινοπραξιας περυσι Τη μια μερα Φαιστος για Χανια κ Ηρακλειο Κ την αλλη μερα Κνωσος για Ηρακλειο κ Κυδων για Χανια.
Rhodes78 Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 Και εγώ αυτό διαβάζω....ΚΥΔΩΝ θα παίζει μόνο ΧΑΝΙΑ, ΚΝΩΣΣΟΣ μόνο Ηράκλειο, και ΦΑΙΣΤΟΣ - και στα δύο....Ηράκλειο-Χανιά, δηλαδή τριγωνικό μέρα πάρα μέρα....
Petros P Posted September 12, 2020 Posted September 12, 2020 (edited) Τώρα που ξεκίνησαν τα τριγωνικά αναρωτιέμαι ποσο πιο μετα γίνουν 2 τα πλοία για να γινει η τράμπα των παλατιών Knossos-Bonaria ? @MILTIADIS @Nikos_Chania τα φωτα σας Κρητικοπουλα Edited September 12, 2020 by Petros P
nomikos Posted September 15, 2020 Posted September 15, 2020 37 minutes ago, MILTIADIS said: Πραγματικα οταν διαβαζω τετοια πραγματα το μονο που πλεον,μετα απο 2 χρονια καθημερινης παρουσιας του ομιλου Γκριμαλντι στο''αβατο''των Χανιων,μπορει να μου ερθει στο μυαλο ειναι το γνωστο ανεκδοτο με τον ελεφαντα και το μυρμηγκι.. Ο ελέφαντας σε αυτή τη περίπτωση είναι ο σωτήρας Grimaldi και τα μυρμήγκια οι παλιοί και καταχρεωμένοι μέτοχοι των Μινωικών; Τι να κάνουμε δυστυχώς ο σωτήρας Grimaldi δε μπόρεσε να αποκτήσει πολλές μετοχές στην ΑΝΕΚ και να τη σώσει. Όπως έκανε την εταιρεία πρότυπο για όλες τις άλλες minoan grimaldi.
MILTIADIS Posted September 15, 2020 Posted September 15, 2020 Ο κοσμος προχωραει μπροστα.Το ποιος εχει σωθει και ποιος οχι το βλεπουμε καθημερινα.Φυσικα οποιος θελει να ζει με τις αναμνησεις του ενδοξου παρελθοντος-και μονο-μπορει να το κανει αλλα προφανως αυτος ο τροπος σκεψης δεν προκειται να αλλαξει τη ροη των πραγματων ουτε την κατασταση που εχει διαμορφωθει στην ελληνικη ακτοπλοια.Σαχλαμαριτσες του τυπου το γκαλαξυ "σημερα 15/9/20 εκανε 8 ωρες κ 5' κ το παλατι 8 κ 15' κ τι κοροιδιες ειναι αυτες κλπ"περα απο γελιο τι αλλο πιστευεις οτι προκαλουν στον μεσο αναγνωστη;Που να γραφαμε,οπως ειπε κ ο @Nikos_Chania τις φορες που εγινε το αντιθετο φετος.. Σταματαω εδω αυτη τη συζητηση.Δεν ειναι δυνατον να με γυρνατε συνεχως 2 χρονια πισω
Troul Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 Ακινησία για το Φαιστός από Δευτέρα 12/10 και πλέον με 2 πλοία οι Μινωικές στην Κρήτη, με τα ωράρια των Κνωσσός και Κύδων να παραμένουν τα ίδια με αυτά που είχε το Φαιστός μέχρι πρότινος.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 Μέχρι πότε θα είναι η ακινησία του Φαιστός Παλάς, για να δούμε μέχρι πότε θα είναι τα τριγωνικα δρομολόγια.
Nikos_Chania Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 On 10/15/2020 at 8:38 PM, Nikos_Chania said: Οι πληροφορίες αναφέρουν οτι θα ετοιμαστεί για να προλάβει να είναι πριν τις γιορτές στην γραμμή του Ηρακλείου. Όνομα και σημαία, θα αποκτήσει αφότου το αυθεντικό Κνωσός υποστείλλει την Ελληνική σημαία. On 10/15/2020 at 8:35 PM, Nikos_Chania said: Το πλοίο μέσα στον Δεκέμβρη θα παραδοθεί στην ιταλική.... πλευρά του ομίλου και θα είναι το τελευταίο, με τον μέχρι τώρα προγραμματισμό, που θα βγει σε ακινησία, μετά το Κύδων Παλας, για να ετοιμαστεί. Οι δυσκολίες για την εύρεση διαθέσιμης δεξαμενής για το Φαιστός Παλας φαίνεται να αλλάζουν τον σχεδιάσμο καθώς τα χρονικά περιθώρια στενεύουν. Με βάση αυτά, το Κύδων Παλας θα είναι το τελευταίο που θα βγει σε ακινησία, μιας και όταν γυρίσει το Φαιστός Παλάς, το Κνωσός Παλάς θα αποχωρήσει από τον στόλο της εταιρείας. Παράλληλα θα ετοιμαστεί το Bonaria. Να αναφέρουμε επίσης οτι Μάλτα και Σύρος δεν έχουν διαθεσιμότητα προς στιγμήν, ενώ η εταιρεία δεν φαίνεται να εξετάζει την λύση της Yalova. Πιθανόν να επιχειρηθεί δεξαμενισμός στην Κροατία ή ακόμα και στον ΟΛΠ.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 2 hours ago, Nikos_Chania said: Οι δυσκολίες για την εύρεση διαθέσιμης δεξαμενής για το Φαιστός Παλας φαίνεται να αλλάζουν τον σχεδιάσμο καθώς τα χρονικά περιθώρια στενεύουν. Συνήθως όταν έχεις προγραμματίσει ακινησία και έχεις σκοπό να κανείς δεξαμενισμό, κανονίζεις εγκαίρως το προγραμματισμό σου για το δεξαμενισμό. Πάντως ο ΟΛΠ έχει διαθέσιμη τη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 27/10/20 έως 07/12/20, για όσους δεν βρίσκουν διαθέσιμη δεξαμενή!!
MILTIADIS Posted October 30, 2020 Posted October 30, 2020 (edited) On 10/26/2020 at 12:14 PM, Nikos_Chania said: Οι δυσκολίες για την εύρεση διαθέσιμης δεξαμενής για το Φαιστός Παλας φαίνεται να αλλάζουν τον σχεδιάσμο καθώς τα χρονικά περιθώρια στενεύουν. Με βάση αυτά, το Κύδων Παλας θα είναι το τελευταίο που θα βγει σε ακινησία, μιας και όταν γυρίσει το Φαιστός Παλάς, το Κνωσός Παλάς θα αποχωρήσει από τον στόλο της εταιρείας. Παράλληλα θα ετοιμαστεί το Bonaria. Να αναφέρουμε επίσης οτι Μάλτα και Σύρος δεν έχουν διαθεσιμότητα προς στιγμήν, ενώ η εταιρεία δεν φαίνεται να εξετάζει την λύση της Yalova. Πιθανόν να επιχειρηθεί δεξαμενισμός στην Κροατία ή ακόμα και στον ΟΛΠ. Με τις εξελιξεις σε διεθνες επιπεδο να ειναι ραγδαιες και τη μια χωρα μετα την αλλη να ανακοινωνει περιορισμους στην κινηση των πολιτων της,κλεισιμο συνορων κλπ. κραταω μικρο καλαθι ως προς το αν θα τηρηθει τελικα το παραπανω χρονοδιαγραμμα οσον αφορα το Bonaria ενω θεωρω ρισκο το να στειλουν το Φαιστος Παλας για δεξαμενισμο σε οποιαδηποτε χωρα του εξωτερικου αυτη τη στιγμη. Ιδωμεν Edited October 30, 2020 by MILTIADIS
AEGEAN SEA Posted October 31, 2020 Posted October 31, 2020 (edited) Το Φαιστός δεν θα πάει δεξαμενή τώρα γιατί την Δευτέρα θα αρχίσει πάλι δρομολόγια για να δέσει το Κνωσός το οποίο έχει ήδη αρχίσει να βγάζει πράγματα από το ξενοδοχειακό για να τα βάλει στο Bonaria. Ετοιμάζετε για Ιταλία Edited October 31, 2020 by AEGEAN SEA
polmyt Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 Just now, polmyt said: Οι Μινωικες για την περιοδο 2020-2021 θελουν να δηλωσουν το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ σε δρομολογιο απο Ηρακλειο για Σαντορινη -Ναξο-Παρο-Μυκονο-Συρο-Πειραια.Αναχωρηση απο Ηρακλειο στις 9.00 και αφιξη στον Πειραια στις 18.45 οπου και διανυχτερευει.Επιστροφη την επομενη μερα απο Πειραια με ιδια λιμανια και ιδιες ωρες αναχωρησης και αφιξης. Τα ΣΚ προστιθεται η Τηνος χωρις να αλλαζει κατι σε ωρα αναχωρησης και αφιξης στο τελικο λιμανι. Απο Πειραια θα αναχωρει καθε Σαββατο και απο Ηρακλειο καθε Κυριακη Τα δρομολογια ειναι να ξεκινησουν την Μ.Πεμπτη 29 Απριλιου και να σταματησουν στις 3 Οκτωβριου.Καθε Τεταρτη δεν θα υπαρχει δρομολογιο. Ολα αυτα βεβαια εξαρτονται κατα πολυ με το πως θα εξελιχθει η πανδημια Επειδη μου φαινεται δυσκολο να αφησουν την καθημερινη συνδεση Ηρακλειο Σαντορινη η οποια δουλευει κυριως με γκρουπ ,αναρρωτιεμαι μηπως ειναι στα πλανα της εταιριας να παρει δευτερο ταχυπλοο ωστε το ενα να φευγει απο Πειραια και το αλλο απο Ηρακλειο
Strofalos Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 Εγώ σου λέω πως τους έλαχε ένα πλοίο στα ξαφνικά στα χέρια τους και δεν ξέρουν πως να το χρησιμοποιήσουν. Σε κάνα-δυο χρόνια, με σημαντική επίδραση και της πανδημίας βεβαίως βεβαίως, το βλέπω να βγαίνει στο σφυρί.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now