Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Tourism Awards 2021 2 Χρυσά και 3 Ασημένια Βραβεία για τις Μινωικές Γραμμές.

Quote

ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Search Engine Optimization (SEO) Strategy - Στρατηγική Βελτιστοποίησης για Μηχανές Αναζήτησης,

ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Social Media Presence.

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Προγράμματα Επιβράβευσης / Loyalty Programs

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Online Strategy

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 7/11/2021 at 3:03 AM, MILTIADIS said:

Απ οσο εχω μαθει το Σαντορινη Παλςς σαρωνει στη φετινη του γραμμη σε ολα τα σκελη.

 

On 7/28/2021 at 11:16 PM, Nick the Greek said:

Η αποψινή ανταπόκριση από τα Χανιά αναφέρει πως το Κύδων το Παλάς έφτασε με φορτηγά ως τον καταπέλτη.

Η εταιρεια-δια του ομιλου-εχει ερθει πλεον η ωρα να ενισχυθει με 1 ακομα ro-pax και 1 ταχυπλοο για Χανια κ Κυκλαδες αντιστοιχα.Αν αυτο δεν συμβει και του χρονου τα δρομολογια ειναι με το ιδιο προγραμμα πραγματικα αυτοι θα χασουν.

Επαφιεμαι στα γρηγορα αντανακλαστικα του ΝτοτορεB)

Edited by proud_ionian
Dictee
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι μετράμε αντίστροφα για να δουμε μετωπική με την Blue Star. Θεμα χρόνου είναι να δουμε να χτυπάει την Σαντορίνη από το βασίλειο της Blue Star κάνοντας δρομολογιο Σαντορίνη- Ηράκλειο, όπως και κάποια στιγμή θα κατεβάσει πλοιο στα Δωδεκάνησα.Μπορει να φαίνεται τραβηγμένο αλλα νομίζω μόνο η Minoan έχει την δυναμική να το κάνει και οχι μονο να την στριμώξει αλλα να της πάρει όπου μπει τα ηνία.

Link to comment
Share on other sites

Για Δωδεκανησα δε νομιζω οτι σηκωνει ή θα σηκωσει εξτρα πλοιο ποτε ξανα η γραμμη.

Συνδεση με Σαντορινη απο Πειραια κ Ηρακλειο υπαρχει ηδη παντως.

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ απευθείας δρομολογιο από Πειραιά για Σαντορίνη-Ηρακλειο που θα εκανε πραγματικά πάταγο.

Οσο αφορά τα Δωδεκάνησα πιστεύω ότι έχει αρκετό μεταφορικό έργο για να σηκώσει δεύτερο πλοιο.Ετσι και αλλιως για πλοία της Minoan μιλαμε που εχουν αλλα standards και δεν έχουν καμια σχέση με άλλα που προσπαθησαν στο παρελθόν(πχ της HSW).

Αλλη βαρύτητα εχει το ονομα της Minoan στην συνείδηση του επιβάτη.

Link to comment
Share on other sites

Απευθειας δρομολογιο με τσοντα σε Κυκλαδονησι σε μονιμη βαση ολο το χρονο δεν εχει κανενα νοημα.

Οι τουριστικες ροες καλυπτονται με τα υπαρχοντα θερινα ενω αν υποθεσουμε οτι θα μπορουσε να χτυπησει το χειμωνα φορτηγα απο Σαντορινη αυτο δεν μπορει να γινει με 1-2 προσεγγισεις τη βδομαδα ας πουμε.Οι μεταφορεις θελουν τακτικη συνδεση για να πανε με καποιον αφενος και αφετερου δε νομιζω οτι και οι ιδιοι καιγονται να κανουν τετοια παρακαμψη για να παρουν 15 ξεμπαρκες νταλικες τις οποιες θα τις παρουν ετσι κ αλλιως απ το Ηρακλειο αν θελουν. ;)

Για τα 12νησα τωρα ακριβως επειδη μιλαμε για αλλα πλοια το θεωρω απιθανο να τα χαραμισουν εκει για μια γραμμη που το χειμωνα εχει κατα μεσο ορο 150 επιβατες ανα ταξιδι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μίλησα για φορτηγά έτσι και αλλιως στο κομμάτι αυτο δεν έχει νόημα καθώς οι μεταφορικές Σαντορίνης έχουν πολλές επιλογές. Μιλάω καθαρά για επιβάτες και οχήματα ότι θα εκανε πάταγο σε απευθείας δρομολογιο.

Για τα Δωδεκάνησα αν η δυναμική της γραμμής ειναι 150 επιβάτες πάω πάσο.

Link to comment
Share on other sites

Oκ απλα η συζητηση για Σαντορινη,Δωδεκανησα κλπ ειναι σε αλλο επιπεδο καθαρα θεωρητικο και ξεφευγει απο τις αμεσες εξελιξεις που μπορει να υπαρξουν τους επομενους μηνες σε γραμμες που ειναι ηδη η εταιρεια(Χανια κ Κυκλαδες).

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Lord said:

Εννοώ απευθείας δρομολογιο από Πειραιά για Σαντορίνη-Ηρακλειο που θα εκανε πραγματικά πάταγο.

Οσο αφορά τα Δωδεκάνησα πιστεύω ότι έχει αρκετό μεταφορικό έργο για να σηκώσει δεύτερο πλοιο.Ετσι και αλλιως για πλοία της Minoan μιλαμε που εχουν αλλα standards και δεν έχουν καμια σχέση με άλλα που προσπαθησαν στο παρελθόν(πχ της HSW).

Αλλη βαρύτητα εχει το ονομα της Minoan στην συνείδηση του επιβάτη.

Δεν χαραμίζεται ένα παλλάς για 12νησα....όχι πως το ρόδος ήταν υποδεέστερο πολύ....σε σχέση με τα μεγάλα μπλου σταρ μια χαρά βαπόρα είναι! !άλλο είναι το θέμα ότι όπου κιαν πήγε η μπλου σταρ έγινε χούντα του ιωαννίδη...! !και τώρα με την συγχώνευση πιο χούντα! !οπότε ούτε η μινόαν θα έχει ελπίδες μην σκας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ενα μοντελο του Ικαρος Παλας δωρισε η Minoan Lines αυτες τις μερες στο Ναυτικο Μουσειο Χανιων.

Ευχομαι να δουμε και το πραγματικων διαστασεων στο λιμανι της Σουδας καποια στιγμη.:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δευτερο ταχυπλοο απο την αγορα του εξωτερικου αυτη τη φορα αναζηταει η εταιρεια κατα πληροφοριες για να το ριξει του χρονου στη μαχη μαζι με το Σαντορινη Παλας.

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Είναι ξεκάθαρο ότι αυτό το δρομολόγιο είναι εξαιρετικό αλλα θέλει δυο ταχύπλοα , οπότε σε αυτό το πλαίσιο είναι λογικό να αναζητούν βαπόρι . Η συγγενική πλέον Armas που παρέλαβε το καινούριο , δεν μπορεί να λασκάρει κανένα να το στείλει προς τα εδώ ;;;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε συνδυασμένες διαδρομές (Minoan Lines - Grimaldi Lines) | Minoan Lines

Ξαναγύρισε η εταιρεία στις γραμμές της Αδριατικής; Αυτό καταλαβαίνω από την προσφορά που βγήκε. Οι γραμμές της Αδριατικής τώρα πως μοιράζονται;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανάληψη Χορηγίας του Συστήματος Καθοδηγούμενης Χειρουργικής STEALTH NAVIGATOR S8 EM ENT από τις Μινωικές Γραμμές προς την ΩΡΛ Κλινική του ΠΑΓΝΗ

Quote

Οι Μινωικές Γραμμές πραγματοποίησαν σήμερα Τρίτη 07.12.2021, στα Κεντρικά Γραφεία Ηρακλείου, σεμνή τελετή για την παρουσίαση της  ανάληψης της χορηγίας του πλέον προηγμένου συστήματος καθοδηγούμενης χειρουργικής, STEALTH NAVIGATOR S8 EM ENT, προς την ΩΡΛ Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου,  το οποίο και θα συμβάλλει αποτελεσματικά στην χειρουργική αντιμετώπιση και ασφαλή διεκπεραίωση δύσκολων ενδοσκοπικών/ρινοχειρουργικών περιστατικών, όπως κακοήθεις όγκους, κ.λ.π..

H εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία του Δημάρχου Ηρακλείου, κ. Βασίλη Λαμπρινού, της Διοικήτριας της 7ης ΥΠΕ Κρήτης, κας Λένας Μπορμπουδάκη, του Κοσμήτορα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, κ. Γεώργιου Κοχιαδάκη, της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής, κας Ειρήνης Παπαδάκη-Σκαλίδη, του Διοικητή του ΠΑΓΝΗ, κ. Γεώργιου Χαλκιαδάκη, του Ομότιμου Καθηγητή ΩΡΛ, κ. Εμμανουήλ Χελιδόνη, του Καθηγητή, Δ/ντή Νευροχειρουργικής Κλινικής, κ. Αντωνίου Βάκη, του Αν. Καθηγητή, Δ/ντή ΩΡΛ Κλινικής του ΠΑΓΝΗ,  κ. Εμμανουήλ Προκοπάκη, του Αν. Καθηγητή Οφθαλμολογίας, κ. Ευστάθιου Δετοράκη, του Επίκουρου Καθηγητή, κ. Αλέξανδρου Καρατζάνη, της Διευθύντριας ΕΣΥ ΩΡΛ Κλινικής, κας Ειρήνης Παναγιωτάκη, του Διευθυντή Ορθοπεδικής Κλινικής & Προέδρου των Γιατρών Αιγαίου ΠΑΓΝΗ, κ. Εμμανουήλ Βεληβασάκη,  του Επιμελητή Α’ ΩΡΛ Κλινικής, κ. Νικόλαου Χατζάκη, της Επιμελήτριας Β’ ΩΡΛ Κλινικής, κας Μαρίας Δουλαπτσή, του Δ/ντή Τεχνικής Υπηρεσίας, κ. Αριστείδη Τσατσάκη, της Προϊσταμένης Νοσηλευτών ΩΡΛ-ΟΦΘ-ΟΔΟΝΤ.Κλινικών, της Διοίκησης και του Διευθυντικού Προσωπικού των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ.

Τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε ο Διευθύνων Σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών, κ. Αντώνης Μανιαδάκης, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι η εταιρεία από την έναρξη της λειτουργίας της έως και σήμερα, έχει συνειδητά εντάξει στο επίκεντρο του στρατηγικού της σχεδιασμού, ένα ευρύ πρόγραμμα ποικίλων δραστηριοτήτων, πρωτοβουλιών και χορηγιών, με επίκεντρο τον άνθρωπο, που συνδυάζουν την εταιρική ανάπτυξη με την πολύπλευρη κοινωνική ευημερία, πρόοδο και υγεία.  

Εντός αυτού του πλαισίου, οι Μινωικές Γραμμές θα συνδράμουν στο έργο της ΩΡΛ Κλινικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου, αναλαμβάνοντας την οικονομική κάλυψη του κόστους αγοράς του εν λόγω συστήματος.

Με τη σειρά του, ο κ. Εμμανουήλ Προκοπάκης, Αν. Καθηγητής, Διευθυντής ΩΡΛ Κλινικής του ΠΑΓΝΗ, εξέφρασε την ικανοποίηση του για αυτήν την εξαιρετικά σημαντική χορηγία, η οποία θα συνδράμει ουσιαστικά στη λειτουργία και το σημαντικό έργο που επιτελεί εδώ και 33 χρόνια η  ΩΡΛ Κλινική του ΠΑΓΝΗ. Αποτελεί ένα ανεπτυγμένο σύστημα διεγχειριτικής απεικόνισης, υψίστης σημασίας για όλο το εύρος των πολύπλοκων ΩΡΛ επεμβάσεων ενώ το ΠΑΓΝΗ είναι το 1ο Νοσοκομείο στην Ελλάδα που γίνεται η απόκτηση του συγκεκριμένου μηχανήματος. Επίσης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι από τη σχέση και γόνιμη συνεργασία της ΩΡΛ κλινικής με την εταιρία, οι οποίες μοιράζονται κοινά στοιχεία όπως η πλοήγηση, το όραμα, η πρωτοπορία, η αριστεία και η προσφορά στον άνθρωπο, μπορεί να αποδοθεί  και η φράση «Πλοήγηση με όραμα», ενώ η συγκεκριμένη προσφορά  αποτελεί παράδειγμα για άλλες εταιρείες.

Τη σημαντικότητα της εν λόγω προσφοράς υπογράμμισαν ο Δήμαρχος Ηρακλείου, κ. Βασίλης Λαμπρινός, η Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ Κρήτης, κα Λένα Μπορμπουδάκη και ο Διοικητής του ΠΑΓΝΗ, κ. Γεώργιος Χαλκιαδάκης.

Οι Μινωικές Γραμμές, έχοντας ως γνώμονα την ουσιαστική προσφορά στην τοπική κοινωνία μέσα στην οποία δραστηριοποιούνται, και με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης που τους αναλογεί, δείχνουν την έμπρακτη και ενεργή στήριξή τους μέσω αυτής της χορηγίας, ώστε να δοθεί η δυνατότητα να παρασχεθούν ιατρικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, στον λαό της Κρήτης και όλου του Νότιου Αιγαίου που περιθάλπεται στο ΠΑΓΝΗ.

 

Από το Γραφείο Τύπου

των Μινωικών Γραμμών

07 Δεκεμβρίου 2021

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

50 χρονια συμπληρωνονται φετος απο την ιδρυση των Μινωικων.

Η εταιρια εβγαλε σχετικο πανηγυρικο Δελτιο Τυπου

Φανταζομαι οτι μεσα στη χρονια θα εχουμε και αλλες επετειακες εκδηλωσεις & δραστηριοτητες, πανδημιας επιτρεπουσης.

Μου ερχεται στο μυαλο ο Βαρναλης: Αχ, πού ‘σαι, νιότη, πού δειχνες πως θα γινόμουν άλλος.

 

(ΥΓ: Οι Μινωικες ηρθαν στη ζωη, την ιδια χρονια με τον Σακη Ρουβα και τον Αδωνι Γεωργιαδη:P)

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία είχε βγάλει ένα όμορφο βιβλίο για τα 30 χρόνια της.

Κρίμα που δε θα βγει κάτι για τα 50, π.χ. από τη Ferry Publications ...

Υ.Γ.: Από την άλλη, εδώ χάσαμε ολόκληρη την ιστορία των ΕΛΜΕΣ που θα μπορούσαν να γραφτούν τόμοι ολόκληροι, στις Μινωικές θα κολλήσουμε ... :(

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να μην ειναι ο κολοσσος του Σφηνια πια ομως η εταιρεια εξακολουθει να υπαρχει κατι που δεν ηταν/ειναι καθολου αυτονοητο για παρα πολλες αλλες εταιρειες λαικης βασης ή μη εχοντας στο στολο της 4 πλοια που αποτελουν την αιχμη του δορατος της ελληνικης ακτοπλοιας.

Μετα την αποχωρηση τους απο την Αδριατικη επεκταθηκαν με επιτυχια και σε 2 γραμμες απο τις οποιες ηταν απουσες για πανω απο 2 δεκαετιες.

Αντι για κλαψινκ λοιπον εγω θα ελεγα οτι ειναι η μονη ισως απο τις υπαρχουσες ακτοπλοικες που σε μια δεκαετια απο σημερα εχει ολες τις πιθανοτητες με το μερος της για να υπαρχει χαρη βεβαια στην ισχυρη στηριξη του Γκριμαλντι ο οποιος τη διεσωσε κ εβαλε και βαθια το χερι στην τσεπη γι αυτο!

Υ.Γ Και βιβλιο θα βγει και εκδηλωσεις θα γινουν την ανοιξη.

Link to comment
Share on other sites

Έψαξα λίγο στο θέμα των Μινωικών, αλλά και στη γκάλερι, αλλά δεν βρήκα κάτι παρόμοιο. Αν υπάρχει κάπου και δεν το είδα, ζητώ συγγνώμη.

Με αφορμή, λοιπόν,  το post του @Ariadne για την επετειακή έκδοση των τριάντα χρόνων των Μινωικών Γραμμών, ανέβασα στην γκάλερι την αρχική ανακοίνωση της εταιρείας "Παγκρητική Α.Ε.", της εταιρείας που λίγο αργότερα ονομάστηκε "Μινωικαί Γραμμαί" και που υπάρχει στην εν λόγω έκδοση και ο θεός με φώτισε να βγάλω φωτογραφία. 

Είχα την τιμή, σε μια έρευνα που έκανα στο Ηράκλειο, να μιλήσω με ένα από τα ιδρυτικά μέλη των Μινωικών Γραμμών, τον Γιώργο Κιαγιαδάκη (δυστυχώς, δεν γνωρίζω αν είναι εν ζωή).

Στη συζήτηση μας, σε ένα παραδοσιακό καφενείο είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα και μου είπε ότι πράγματι  στην πρώτη ανακοίνωση που έβγαλαν η εταιρεία ονομαζόταν “Παγκρητική A.E.”, όχι “Mινωικές Γραμμές”.

Eπειδή δεν μπορούσαν να κάνουν δημόσια εγγραφή, μοίραζαν την ανακοίνωση χέρι - χέρι, όπως και τις προσκλήσεις και αντιπροσωπείες είχαν οργώσει τον νομό για να προτρέψουν τους κατοίκους να αγοράσουν μετοχές προς 1.000 δρχ. τη μια. Η πλειοψηφία των εγγραφών έγινε στο Eργατικό Kέντρο όπου συγκεντρώθηκαν 10.000.000 δρχ.

Ο ...νονός και εμπνευστής του ονόματος "Μινωικές Γραμμές" ήταν ο Γιώργος Καψετάκης, δικηγόρος και Α΄ Αντιπρόεδρος του προσωρινού Δ.Σ. της εταιρείας και αυτό το όνομα χρησιμοποιήθηκε στην υπογραφή του καταστατικού της εταιρείας στις 5 Απριλίου 1972.

Τα υπόλοιπα είναι ιστορία...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ο κ. Κληρονομος ηταν εκει απο την πρωτη μερα.

Quote

Eπειδή δεν μπορούσαν να κάνουν δημόσια εγγραφή, μοίραζαν την ανακοίνωση χέρι - χέρι

Ο λογος που δεν μπορουσε να γινει αυτο οπως και πολλα αλλα νωριτερα ηταν οι διαρκεις παρεμβασεις του Στ.Παττακου ο οποιος παρειχε αμεριστη βοηθεια στην ΑΝΕΚ(τοτε ΝΕΚ απο το Ναυτικη Εταιρεια Κρητης,μετεπειτα πηρε κ αυτη το τελικο της ονομα).

Μαλιστα ο Παττακος και μετα που μαζεψαν τα λεφτα οι Ηρακλειωτες ειχε μπλοκαρει για μεγαλο διαστημα το λογαριασμο της νεοσυστατης εταιρειας με αποτελεσμα να μην μπορεσει ποτε μεταξυ αλλων να αγορασει πλοιο απο το εξωτερικο οπως αρχικα σχεδιαζοταν αλλα μετα απο συζητησεις και παραχωρησεις κατεληξαν στην αγορα του Μινως απο τον εφοπλιστη Κωστα Ευθυμιαδη.

Εχω την ισχυρη αισθηση οτι η επιλογη να ονομαστει τελικα η εταιρεια Μινωικες ηταν αποτελεσμα της αγορας αυτης του ηδη γνωστου στους Κρητες εγ/ογ Μινως δηλαδη.

Εχοντας το κατασταστικο της εταιρειας αντιγραφω κι εγω με τη σειρα μου τα ακολουθα οσον αφορα τα ιδρυτικα μελη:

Το αρχικό κεφάλαιο της εταιρείας δρχ. 40.000.000 διαιρούμενο σε 40.000 μετοχές
των 1.000 δρχ. ονομαστικής αξίας η κάθε μία κάλυψαν εξ ολοκλήρου τα ακόλουθα ιδρυτικά μέλη :

1. Ο Θεόδωρος Βασιλείου Τζεδάκης, Αρχιμανδρίτης, τρεις χιλιάδες τριακόσιες
τριάντα επτά (3.337) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων
τριάντα επτά χιλιάδων (3.337.000)

2. Ο Γεώργιος Εμμανουήλ Καψετάκης, Δικηγόρος, τρεις χιλιάδες τριακόσιες
τριάντα τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων
τριάντα τριών χιλιάδων (3.333.000).

3. Ο Γεώργιος Ευαγγέλου Ψαρουδάκης, Διευθυντής Υποκαταστήματος Εθνικής
Τράπεζας της Ελλάδος, τρεις χιλιάδες τριακόσιες τριάντα τρεις (3.333) μετοχές αξίας
δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων τριάντα τριών χιλιάδων (3.333.000).

4. Ο Γεώργιος Δημητρίου Βαρδιάμπασης, έμπορος, τρεις χιλιάδες τριακόσιες
τριάντα τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων
τριάντα τριών χιλιάδων (3.333.000).

5. Ο Νικόλαος Γεωργίου Βαρδάκης, Ναυτικός Πράκτωρ, τρεις χιλιάδες τριακόσιες
τριάντα τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων
τριάντα τριών χιλιάδων (3.333.000).

6. Ο Γεώργιος Ιωάννου Κιαγιαδάκης, έμπορος, τρεις χιλιάδες τριακόσιες τριάντα
τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων τριάντα τριών
χιλιάδων (3.333.000).

7. Ο Κωνσταντίνος Ευαγγέλου Κληρονόμος, Δικηγόρος, τρεις χιλιάδες τριακόσιες
τριάντα τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων
τριάντα τριών χιλιάδων (3.333.000).

8. Ο Γεώργιος Ιωάννου Μαραγκάκης, Διευθυντής Δ.Ε.Η., τρεις χιλιάδες τριακόσιες
τριάντα τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων
τριάντα τριών χιλιάδων (3.333.000).

9. Ο Εμμανουήλ Γεωργίου Μυρτάκης, Συνταξιούχος Συνεταιριστικός υπάλληλος,
τρεις χιλιάδες τριακόσιες τριάντα τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών
εκατομμυρίων τριακοσίων τριάντα τριών χιλιάδων (3.333.000).

10. Ο Βασίλειος Ιωάννου Πουλιανάκης, Ιατρός, τρεις χιλιάδες τριακόσιες τριάντα
τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων τριάντα τριών
χιλιάδων (3.333.000).

11. Ο Αντώνιος Ιωάννου Σαμοθράκης, Ναυτικός Πράκτωρ, τρεις χιλιάδες τριακόσιες
τριάντα τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων τριακοσίων
τριάντα τριών χιλιάδων (3.333.000)

12. Ο Εμμανουήλ Νικολάου Σταυρακάκης, Αυτοκινητιστής, τρεις χιλιάδες
τριακόσιες τριάντα τρεις (3.333) μετοχές αξίας δραχμών τριών εκατομμυρίων
τριακοσίων τριάντα τριών χιλιάδων (3.333.000)

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά που μας παραθέσατε, προσωπικά εγώ σας ευχαριστώ πολύ.

Έχω μια απορία, γνωρίζω φυσικά ότι ο Στ. Παττακός απαγόρευσε στις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ την εξαγωγή συναλλάγματος για αγορά πλοίου από το εξωτερικό, στηρίζοντας απεριόριστα την ΑΝΕΚ, και για αυτό το λόγο είχε υπάρξει προσέγγιση των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ προς την ΑΝΕΚ προκειμένου να αγόραζαν το ένα εκ των ΚΑΝΤΙΑ και ΡΕΘΥΜΝΟΝ που επρόκειτο να παραλάβει η ΑΝΕΚ (πράγμα που δεν έγινε δεκτό). Την ίδια περίπου εποχή, όμως, δεν είχε αγοράσει η ΝΕΛ το ΣΑΠΦΩ; Πώς κατάφερε να της εγκριθεί η εξαγωγή συναλλάγματος για το σκοπό αυτό;

Θέλω να συμπληρώσω κάτι, ο πρώτος που αναφέρατε στη λίστα με τα ιδρυτικά μέλη ήταν ένας επιφανής ιεράρχης, ο μετέπειτα Μητροπολίτης Ρεθύμνου κ.κ. Θεόδωρος, γόνος γνωστής οικογένειας και προσπάθησαν έτσι οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ  να "αντιπαρατάξουν" το Θεόδωρο στην ηγετική μορφή του εκ των πρωτεργατών της ΑΝΕΚ, του πασίγνωστου Μητροπολίτη Κισσάμου και Σελίνου κ.κ. Ειρηναίου.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν τις τελευταίες ημέρες, διαβάζοντας τα γραφόμενά σας, τις δικές μου εντυπώσεις από τις Μινωικές και το αν τελικά το ποτήρι του απολογισμού είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο.

 

Εν πρώτοις για μια οποιαδήποτε ελληνική εταιρεία, ανεξαρτήτως τομέα της οικονομίας, το να πιάσει τα 50 χρόνια ζωής είναι κάτι το αξιοσημείωτο. Λόγω των παθογενειών της φυλής, της ρευστότητας του περιβάλλοντος και νομικού πλαισίου αλλά της φύσεως της ναυτιλίας, δεν είναι εύκολο. Οπότε είναι κάτι μεγάλο. Το άλλο που για μένα είναι μεγάλη κατάκτηση της εταιρείας, είναι το ότι ενώ δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τη συγκοινωνία της Κρήτης και να προωθήσει καλύτερα τα προιόντα του νησιού στην ηπειρωτική Ελλάδα, εξελίχθηκε σε μια εταιρεία που απογείωσε τον τομέα της παροχής υπηρεσιών στον επιβάτη, της συντήρησης των πλοίων και ξεφύγε από τα στενά όρια της Κρήτης ώστε να γίνει το σημείο αναφοράς και στην Αδριατική. Αυτό πάει να πεί όραμα, δουλειά και επιμονή σε υψηλά standards.

 

Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Η οποία έχει την εικόνα μιας εταιρείας που από εκεί που μεσουρανούσε -φυσικά και με τη βοήθεια των ελληνικών κυβερνήσεων ελέω των ψηφαλακίων της Κρήτης- κι αντί να επεκταθεί περαιτέρω μέσα στην Μεσόγειο, βρέθηκε μέσα σε λίγα χρόνια να έχει γίνει προτεκτοράτο μιας ιταλικής εταιρείας. Αν δεί κανείς τι πλοία είχε ο Grimaldi το 2003 και τι οι Μινωικές, το πως ο πρώτος έφτασε να ελέγχει τον δεύτερο μέσα σε ελάχιστα χρόνια, πρέπει να γίνει αντικείμενο διδασκαλίας στα business schools. Και φυσικά αν κάτσει κανείς και το σκεφτεί, οι Μινωικές σήμερα έχουν μείνει με 3 πλοία στις γραμμές της Κρήτης(γιατί στην Αδριατική πέραν από την αναφορά του ονόματος Minoan δεν έχει μείνει κάτι από Μινωικές). Βρίσκονται δηλαδή στο ίδιο σημείο που πρέπει να ήταν κάπου στις αρχές της δεκαετίας του 80 με Κνωσός, Φαιστός και Αριάδνη. Δε συγκρίνω το μέγεθος και την ποιότητα των πλοίων, συγκρίνω το φυσικό αποτύπωμα της εταιρείας.

 

Τελικά εξαρτάται στον καθένα από μας αν βλέπει το ποτήρι μισοάδειο ή μισογεμάτο, όπως είπα και νωρίτερα. Η δική μου γνώμη είναι πως φυσικά και πρέπει να εορτασθεί με λαμπρότητα η πορεία και η κληρονομιά της εταιρείας. Έχω όμως ερωτηματικά σχετικά με το αν πρέπει να είναι κομμάτι του εορτασμού όλοι αυτοί που συνετέλεσαν τις τελευταίες 2 δεκαετίες στο να φτάσει εδώ που έφτασε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...