Jump to content
Shipfriends

hsw

eMembers
  • Content Count

    232
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,009 profile views
  1. Πράγματι, το σχόλιο όπως το εξέλαβα κι εγώ ήταν περισσότερο λόγω της αντίφασης διαφήμισης/πραγματικότητας ως προς την ταχύτητα. Οπότε με ποιο σκεπτικό έπρεπε να ειπωθεί και το αντίστοιχο όταν το ταχύτερο Κυδων προσερνούσε την κοινοπραξία; Δεν έθιξε κανείς την πολυτέλεια και το μέγεθος του πλοίου ή το κύρος και τις ανταγωνιστικές τιμές των Μινωικών, μην εξάπτεστε με το παραμικρό. Αντίστοιχα τόσες άλλες φορές έχουμε θίξει τα παράλογα που υπάρχουν παντού και σε όλες τις εταιρείες, από τις ταχύτητες συμβατικού στα Flyingcat 5/6 στο Σαρωνικό, μέχρι τον χρόνο των παλατιών από Πειραιά για Μήλο συγκρι
  2. Άλλο τα "οικονομικά στοιχεία" της εταιρείας, και άλλο το "δεν έχασε λεφτά η εταιρεία". Απάντησα σε συγκεκριμένο μήνυμα και δεν μίλησα για την κερδοφορία της κάθε εταιρείας, ούτε είπα ότι θα πέσει έξω η SeaJets επειδή πούλησε πιο φτηνά την Πάρο από τη Μύκονο. Και πάλι, δεν μίλησα για στρατηγικές αποφάσεις εταιρειών ως προς δρομολόγια και νησιά (ας μην τα μεγαλοποιούμε τόσο πολύ), είπα απλά ότι επηρεάζονται οι εταιρείες αν ο καθένας κατεβαίνει αλλού από εκεί που λέει το εισιτήριό του. Το κατά πόσο επηρεάζεται το καθε τι ας το κρίνει η εκάστοτε εταιρεία, που στο κάτω κάτω έχει πάρει και την
  3. Μα και βέβαια την επηρεάζει την εταιρεία αν ο καθένας κατεβαίνει αλλού από εκεί που λέει το εισιτήριό του! Επηρεάζει τα στατιστικά που έχει για το κάθε λιμάνι, επηρεάζει την πληρότητα του πλοίου σε κάθε διαδρομή (φαντάσου όλοι οι επιβάτες του WCJ φέτος για Μύκονο να κόβανε εισιτήριο για Πάρο που ήταν 15€ φτηνότερο) και σε κάποιες περιπτώσεις (όχι σε αυτήν που ανέφερες, όντως) μπορεί τελικά το πλοίο να καταλήξει να βάλει υπεράριθμους. Επίσης, όταν πας Πειραιά-Μύκονο (60€) και αγοράζεις εισιτήριο Πειραιάς-Πάρος (45€) εννοείται πως χάνει λεφτά η εταιρεία.. Και από το δικό σου εισιτήριο και α
  4. Υπάρχει θέμα στα περισσότερα νησιά στις Κυκλάδες με τα δρομολόγια/εισιτήρια και πετάνε λεφτά στο Σητεία-Ρόδο με τον Πήγασο και στο Κρήτη-Κυκλάδες με 3 (!) πλοία..
  5. Κάποτε η αναχώρηση για Συροτηνομυκονία γινόταν κανονικά (άντε με κανα μισάωρο καθυστέρηση το πολύ) την επομένη του έκτακτου και πήγαινε για 9/10 όταν το έκτακτο είχε μέσα και τη Νάξο.. Τόσο πολύ έχει πέσει η ταχύτητα των μικρών..;
  6. Νομίζω πάντως ότι η Ραφήνα σηκώνει εύκολα ένα ακόμα πλοίο και μάλιστα απορώ γιατί η Fast Ferries δεν εκμεταλλεύτηκε τη βλάβη του Θεολόγου για να δρομολογήσει το Αικατερίνη. Για Ραφήνα το ποντάρω εγώ το πλοίο.. Λείπει ένα ακόμα πρωινό πλοίο (και μάλιστα ταχύπλοο) για τα νησιά και υπάρχει και μεγάλο κενό στις επιστροφές το απόγευμα.
  7. Νομίζω θέλουν να εκμεταλλευτούν την απουσία γενικότερα απογευματινού πλοίου για Δυτικές και πρωινού από τα νησιά, αλλά και τη μικρό χωρητικότητα των υπόλοιπων πλοίων στη γραμμή. Πάντως ήδη το Speedrunner και ο Σολωμός νομίζω χτυπάνε συχνά πρωτόκολλο.
  8. Μα ποιες 70 ώρες την εβδομάδα; Αν φεύγει 7:00 και επιστρέφει 17:50 είναι 10:50 ώρες την ημέρα, δηλαδή σχεδόν 76 ώρες/εβδομάδα στην καλύτερη.
  9. Η Αττικα βέβαια με το Highspeed θα μπορούσε να πάρει πολύ κόσμο από το WCJ στην Παροναξία, αν έκανε πχ την Πάρο σε 2.50 και τη Νάξο σε 3.30, απλά δεν ξέρω ειδικά καθημερινές αν θα είχε κάποιο νόημα όλο αυτό. Το WCJ νομίζω κι εγώ σίγουρα θα έχει καθυστερήσεις, τις οποίες με ποια ταχύτητα θα καλύψει; Είπαμε είναι γρήγορο, αλλά έχει και κάποια όρια κι αυτό. Ήδη τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με πολύ υψηλές ταχύτητες, δεν νομίζω ότι θα το πηγαίνουν πιο γρήγορα από πέρσι! Φαντάζομαι ότι απλά θέλανε να δείχνουν μικρή διάρκεια και για Πάρο-Νάξο για να πουλήσουν και σ' αυτό το κομμάτι. Αυτό πο
  10. Αν τα νησιά του Σαρωνικού έχουν αύξηση φέτος θα είναι επειδή είναι προσβάσιμα και με αυτοκίνητα, επειδή πολλοί μπορεί να προτιμήσουν να μην μπουν σε αεροπλάνα και πλοία. Από τη μέρα που ξεκίνησαν τα δρομολόγια υπάρχει θέμα τα σκ επειδή όπως είπε και ο Ορέστης οι θέσεις είναι ελάχιστες, και θα συμπληρώσω εγώ πως αυτά τα 3 δρομολόγια με 60% πληρότητα (481 θέσεις τις βγάζω εγώ) εξυπηρετούν 5 λιμάνια, όχι μόνο την Ύδρα. Και μάλιστα τα εμπορικά δρομολόγια του σκ γίνονται με δελφίνια των 78 θέσεων! Eξαρχής ήταν λίγα τα δρομολόγια που είχαν βγει για σκ. Παρασκευή απόγευμα και Κυριακή στις επιστ
  11. Αν καταλαβαίνω καλά, οι επιδοτήσεις δόθηκαν σε ένα πλοίο/εταιρεία ανα γραμμή, ακόμα και αν υπήρχε αίτηση από δύο εταιρείες. Άρα γιατί στις γραμμές της Κρήτης έχουν δοθεί και στις δύο εταιρείες οι επιδοτήσεις; Δηλαδή με ποια λογική προκυρήχθηκαν επιδοτήσεις για 2 δρομολόγια την ημέρα για Ηράκλειο και Χανιά και δεν έγινε και σε άλλες γραμμές το ίδιο; Επειδή συνέχισαν και οι δύο εταιρείες τα δρομολόγια και δεν τα διέκοψαν όπως έκανε η ΑΝΕΣ;
  12. Επειδή δεν έχουμε ακριβή στοιχεία για την κίνηση των φορτηγών στις περισσότερες γραμμές, ας πάρουμε μια πιο "εύκολη", το Σαρωνικό: Πειραιάς - Πόρος 27 ευρώ (περίπου 20 ευρώ καθαρά) Πειραιάς - Ύδρα 31 ευρώ (περίπου 23 ευρώ καθαρά) Πειραιάς - Ερμιόνη 35 ευρώ (περίπου 26 ευρώ καθαρά) Πειραιάς - Σπέτσες 42,50 ευρώ (περίπου 32 ευρώ καθαρά) Πειραιάς - Πόρτο Χέλι 44 ευρώ (περίπου 33 ευρώ καθαρά) Με μέση τιμή εισιτηρίου περίπου 33 ευρώ (και άρα καθαρά 25 ευρώ), και υπολογίζοντας ότι όλα τα εισιτήρια είναι ακέραια (ενώ στην πραγματικότητα υπάρχουν και πολλά εκπτωτικά), οι
  13. Καλά, το ότι το FC3 έχει δηλωθεί αλλού δεν νομίζω ότι τους εμποδίζει σε περίπτωση που θελήσουν να το ξαναβάλουν Σαρωνικό. Απλά είναι νωρίς ακόμα νομίζω για να πάρουν μια τέτοια απόφαση. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο τους βγήκε πέρσι που και τα δύο καλά flyingcats ήταν στο Σαρωνικό, δηλαδή ακόμα και να βγει εκτός το 6 ίσως προτιμήσουν να αφήσουν το 3 στις Κυκλάδες και να κρατήσουν μόνο το 4 στο Σαρωνικό με διπλό πλήρωμα.
  14. Ναι, έχει ανεβάσει τα εισιτήρια 3-4 ευρώ. Βέβαια οι κάτοχοι των καρτών seasmiles δικαιούνται 10% έκπτωση.
  15. Πάντως δεν έχω καταλάβει πού ακριβώς είναι το πρόβλημα. Σύμφωνα με το άρθρο πρώτα έγινε η αίτηση από τη Fast Ferries και έπειτα από τη SeaJets. Και οι δύο εκπρόθεσμες ήταν, και μάλιστα η SeaJets το είχε το πλοίο τον Ιανουάριο του 2019 για να ζητήσει αυτό το δρομολόγιο ενώ η Fast Ferries όχι. Άρα με ποια λογική η SeaJets ζητάει να απορριφθεί το αίτημα για το Thunder (ενώ ζητάνε κι εκείνοι το ίδιο δρομολόγιο), και κυρίως, με ποια λογική το Νάξος Τζετ έχει προτεραιότητα στα ωράρια συγκριτικά με το Thunder;
×
×
  • Create New...