Jump to content
Shipfriends

hsw

eMembers
  • Posts

    382
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,263 profile views
  1. Να είστε σίγουροι ότι εάν συνέφερε περισσότερο η δρομολόγηση ενός πλοίου στις Κυκλάδες ο Ηλιόπουλος πρώτος θα έστελνε εκεί πλοίο και θα αδιαφορούσε ωραιότατα για τις Σποράδες και τη Θεσσαλονίκη. Απλά πλέον έχει μαζέψει τόσα ταχύπλοα που κάπως έπρεπε να δημιουργήσει νέες γραμμές. Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δημιούργησε μόνος του γραμμές και μαζί πήρε και επιδότηση για να μη ρισκάρει να μπει μέσα. Οι Κυκλάδες είναι υπερκορεσμένες και δεν σηκώνουν άλλα πλοία, τουλάχιστον ταχύπλοα. Δεν μπορεί όμως να έχει το κάθε παραπονεμένο νησί από 1-2 επιδοτούμενες για να είναι χαρούμενοι όλοι. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η γραμμή επιδοτήθηκε, έγινε γνωστή, πέτυχε και πλέον σηκώνει πλοίο το καλοκαίρι και χωρίς επιδότηση. Δεν χρειάζεται να επιδοτούνται γραμμές που στέκονται και μόνες τους και δεν μπορούν να επιδοτούνται όλες οι πιθανές γραμμές με ταχύπλοα. Ή μήπως αν συνεχίσει να αγοράζει ταχύπλοα ο Ηλιόπουλος να επιδοτήσουμε και δρομολόγια Πειραιάς - Άνδρος ή Θεσσαλονίκη - Σκύρος ή Πειραιάς - Αστυπάλαια ή Χανιά - Σαντορίνη κοκ..; Πανέμορφα νησιά όλα και με την ίδια λογική αδικούνται με τις τωρινές τους συνδέσεις ενώ θα μπορούσαν να αναπτυχθούν κι άλλο.
  2. Πολύ φοβάμαι ότι συζητάμε πράγματα που δυστυχώς δεν αφορούν ούτε στο ελάχιστο τα στελέχη της Άτικα. Εδώ δεν δρομολογούν το Highspeed 4 στην Παροναξία για το Πάσχα να βοηθήσει λίγο την κατάσταση που παραδοσιακά γίνεται χαμός εκείνες τις μέρες στη γραμμή, αφήνοντας έτσι το πεδίο ελεύθερο στους άμεσους ανταγωνιστές τους. Φέτος που πέφτει αργά το Πάσχα θα μπορούσε να συνδυαστεί η δρομολόγηση με την καλοκαιρινή σεζόν και να εκμεταλλευτούν και το πλοίο που κάθεται, αλλά...
  3. Μα και να υπάρχει όντως αυτό το φημολογούμενο deal, και πάλι θα είχε το Superexpress να κοντράρει τοHS3 στο κατέβασμα και τη Seajets στο ανέβασμα, άρα δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης. Όταν τόσα χρόνια η GSF βάζει προσφορές για Τήνο και Μύκονο στο πρωινό δρομολόγιο για να γεμίσει το δικό τους, είναι αυτονόητο ότι δε γεμίζει και δεύτερο ταχύπλοο 700 επιβατών. Αν για κάποιο λόγο γέμιζε ικανοποιητικά το Fc3 τόσα χρόνια χωρίς να κατεβάζει τις τιμές όπως η GSF, ήταν λόγω μικρότερης χωρητικότητας (άρα γέμιζε πιο εύκολα) και ταχύτητας, στα οποία θα υστερούσε το HS3, ειδικά στο θέμα ταχύτητας. Οπότε ακόμα κι αυτούς τους 200-300 επιβάτες δεν θα τους έπαιρνε τόσο εύκολα. Εξάλλου αν γέμιζε το Fc3 και χρειαζόταν μεγαλύτερο πλοίο, θα έστελναν το Fc4 στη θέση του. Δεν καταλαβαίνω γιατί το γυροφέρνουμε τόσους μήνες, με το ζόρι να βγάλουμε συμφέρουσα τη δρομολόγηση απο Ραφήνα. Προσωπικά όταν είχε γραφτεί πως η εταιρεία σκόπευε να αντικαταστήσει το Fc3 με αυτό, μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση. Μόνο σαν λύση ανάγκης θα μπορούσε να γίνει αυτό κατ' εμέ επειδή δεν τους βγήκε το βασικό τους πλάνο, και σε καμία περίπτωση επειδή θα είχε καμια τρελή επιτυχία.
  4. Σίγουρα φέτος η κίνηση θα είναι ανεβασμένη, όμως δεν νομίζω πως αυτό είναι τόσο ενδεικτικό. Ο λόγος που πέρσι είχαν ξεκινήσει αρχές Ιουλίου αυτά τα καλοκαιρινά δρομολόγια ήταν ότι δεν ήταν διαθέσιμο το Blue Star 1 (και άρα το Νάξος δεν μπορούσε να πάει πρωί).
  5. Ωραία όλα αυτά τα οποία πολύ σωστά αναφέρετε, αλλά από την άλλη έχουμε δει και καμία επιστολή διαμαρτυρίας ή κάτι αντίστοιχο από τους νησιώτες ή τις αρχές; Αν δεν κάνω λάθος και αν θυμάμαι καλά, για τα συγκεκριμένα θέματα τίποτα. Οπότε εν μέρει βρίσκουν και τα κάνουν..
  6. Πολύ σωστά, και θα μπορούσε και να αποσυμφορήσει λίγο την κατάσταση που υπάρχει κάθε χρόνο τέτοια εποχή στη γραμμή (ειδικά του χρόνου που το Πάσχα πέφτει τόσο αργά και σε συνδυασμό και με την Πρωτομαγιά). Αλλά φαίνεται πως η εταιρεία είναι στον αυτόματο ή πως είναι παραδομένοι στον Ηλιόπουλο..
  7. Πρέπει να είναι η πρώτη φορά που ξηλώνουν το εσωτερικό πλοίου και το ανακαινίζουν ολοκληρωτικά, με εξαίρεση ίσως το WCJ. Τόσο χάλια ήταν;
  8. Δεν νομίζω πως ισχύει αυτό, ίσα ίσα. Πέρσι ταξίδευε 11:00-21:00 περίπου κάθε μέρα (7x10 ώρες) και φέτος 9:00-18:00 ή 7:00-16:00 6 ημέρες την εβδομάδα (6x9 ώρες), με ~5 νησιά ενδιάμεσα και φέτος και πέρσι.
  9. Γιατί απογευματινή; Κρίνοντας κι απ'το δρομολόγιο που ζητάει, εικάζω πως το προορίζουν για το δρομολόγιο του Αικατερίνη Π
  10. Η αλήθεια είναι πως ούτε εγώ έχω καταλάβει γιατί έγινε η σκάτζα και επέστρεψε το Galaxy στην Κρήτη. Ακόμα και με δεδομένο το δυστύχημα στο Horizon, δεν θα μπορούσε το Blue Star 1 να μπει στην Κρήτη και να παραμείνει το Galaxy στα Δωδεκάνησα; Εκτός του ότι η επιβατική κίνηση για Δωδεκάνησα είναι σίγουρα χαμηλότερη από αυτήν στην Κρήτη και ότι το γκαράζ του είναι αρκετό, το μεγάλο Blue Star θα είχε λιγότερες πλεύσιμες ώρες στην Κρήτη και άρα χαμηλότερη κατανάλωση. Εκτός κι αν χάνω κάτι..
  11. Να παραθέσουμε και τις δηλώσεις που έκανε ο κ. Σιδερής Μαμίδης μιλώντας για τις εγκληματικές ενέργειες του πληρώματος, όπου ανέφερε και κάτι πολύ σημαντικό το οποίο κατ' εμέ θα έπρεπε να εφαρμόζεται άμεσα, ειδικά μετά τα χθεσινοβραδινά. Ούτε τερμιναλς χρειάζονται για να μιλάμε για υποτυπώδεις συνθήκες ασφάλειας των επιβατών ούτε τίποτα: «Πρέπει να σταματήσει πλέον το πλοίο να λύνει κάβους έως ότου κλείσει ο καταπέλτης, ή να φθάσει σε ασφαλές ύψος. Σε Ιταλία Ισπανία Γαλλία δεν αποπλέει χωρίς ο καταπέλτης να είναι κλειστός υδατοστεγής και ασφαλισμένος». https://www.protothema.gr/greece/article/1409389/blue-horizon-den-petas-anthropos-sti-thalassa-akomi-kai-an-ton-kunigaei-i-astunomia-leei-ebeiros-ploiarhos/ Φταίνε πολλοί και εύχομαι οι ευθύνες να αποδωθούν εκεί που πρέπει.
  12. Το εισιτήριο του Champion Jet μέχρι τώρα έχει 59,70 αλλά φαίνεται πως τώρα που πέφτει η κίνηση από Πειραιά θα το κατεβάσουν λίγο ακόμα. Επίσης η Attica έχει την έκπτωση seasmiles για τα αυτοκίνητα οπότε το αυτοκίνητο για Πάρο εν τέλει βγαίνει στα 81. Δεν βλέπω πάντως κάποια διαθεσιμότητα για αυτοκίνητα στο Highspeed στις επιστροφές.. 18, 19, 20, 21, 25, 26 και 27 του μήνα που κοίταξα είναι γεμάτο όλες τις ημέρες.
  13. Με τροποποιημένα ωράρια και το αυριανό του δρομολόγιο, τουλάχιστον το πρωινό.
  14. Μα μιλάμε για πριν απο 15 χρόνια. Το πλοίο τότε ήταν σχεδόν νεότευκτο, η οικονομική κατάσταση της πλειοψηφίας των επιβατών διαφορετική, τα κόστη (ειδικά καύσιμα) πολύ χαμηλότερα, και η επιλογή του αεροπλάνου όχι και τόσο ανταγωνιστική. Εκτός των άλλων, με τα σημερινά δεδομένα, για να φέρει τουλάχιστον τα ίδια (οικονομικά) αποτελέσματα με την τωρινή του γραμμή, θα έπρεπε το εισιτήριο να έχει γύρω στα 100€ και το πλοίο να ταξιδεύει γεμάτο..
  15. Δεν "παίζουν," δημιουργούνται ή μάλλον εφευρίσκονται στη συγκεκριμένη περίπτωση.. Και έξυπνος αλλά και πονηρός είναι γιατί έχει βρει ένα κερδοφόρο μοντέλο και εξαπλώνεται κάθε χρόνο με τις πλάτες της εκάστοτε κυβέρνησης εννοείται. Και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που δύσκολα θα επεκταθεί πιστεύω και εκτός Ελλάδας, δεν νομίζω δηλαδή ότι θα μπορούσε να κάνει εύκολα και αλλού όσα κάνει εδώ. Όσο για τις αγορές του μόνο εκείνος ξέρει πόσο κερδοφόρες είναι γιατί αντίστοιχα υπάρχουν και πολλά πλοία που δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ (μόνο για ανταλλακτικά) και που κόστισαν πολλά χρήματα για να "επισκευαστούν" και τελικά δεν έστρωσαν ποτέ. Και για να μην παρεξηγηθώ, καλός ο Ηλιόπουλος και επιχειρηματικό μυαλό, όμως για εμένα έχει κάνει και "ζημιά" στην ακτοπλοΐα κατά ένα τρόπο. Δεν μπορούμε να θεωρούμε εξέλιξη και πρόοδο κάθε ξεχασμένο ταχύπλοο που μαζεύει ούτε και το γεγονός ότι κόβει τη φόρα σε οποιονδήποτε επίδοξο ανταγωνιστή με τις πρακτικές που όλοι ξέρουμε.
×
×
  • Create New...