Jump to content
Shipfriends

hsw

eMembers
  • Content Count

    216
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

778 profile views
  1. Μα για τί διαφορά χρόνου μιλάμε; Αν το ταχύπλοο ταξιδεύει με 35 κόμβους και πιάνει Τήνο-Μύκονο πριν, σε πόσο χρόνο θα έκανε τη Σάμο; Δεν νομίζω να γινόταν σε κάτω από 5 ώρες. Και όλα αυτά αν ταξίδευε με 35 κόμβους, και αν είχε καλό καιρό και δεν κατέληγε το ταξίδι να γίνεται σε 6-7 ώρες. Και χωρίς να ξέρουμε πώς θα αντιδρούσαν με την επιλογή της Ραφήνας και αν όντως θα βόλευε. Δεν το καταδικάζω, απλά λέω ότι δεν νομίζω πως είναι τόσο απλό και τόσο ωραίο όσο ακούγεται. Επίσης φαντάζομαι ότι το εισιτήριο θα ήταν γύρω στα 70-80 ευρώ, τιμή στην οποία κλείνεις και αεροπορικό (ή έστω με άλλα 10-15 ευρώ) και είσαι σε 1 ώρα εκεί.
  2. Προσωπικά θεωρώ ντροπή και κοροϊδία (το λιγότερο, για να μην πω ξεφτίλα) από την εταιρεία το γεγονός ότι η αλλαγή ανακοινώθηκε 2 μέρες πριν, δηλαδή το Σάββατο ενώ οι αλλαγές ξεκινούσαν από Δευτέρα!! Αυτά είναι τακτικές άλλων εταιρειών που περνάνε τους επιβάτες για κορόιδα και δεν θα έπρεπε να γίνονται από τη Minoan που μονίμως αυτοπαρουσιάζεται σαν ανώτερη και σοβαρότερη από όλους τους άλλους. Επίσης για όσους θεωρούν ότι η εταιρεία είναι large, δεν χρειαζόταν να ναυτολογήσουν ολόκληρο πλήρωμα (έστω και 1/4 από αυτό των παλατιών) και να δρομολογήσουν άλλο ένα πλοίο (και μάλιστα ταχύπλοο) για να κάνει το δρομολόγιο έστω και κάποιες μέρες. Θα αρκούσε να ανεβάσουν στροφές τα δύο πλοία που θα μείνουν στη γραμμή ώστε να μην αυξηθεί το ταξίδι από Χανιά κατά 7-8 (!!!) ώρες. Στο κάτω κάτω εξοικονομούν έξοδα από ένα ολόκληρο καράβι. Ή απλά θα αρκούσε να έχουν ενημερώσει έγκαιρα για τις αλλαγές... Μεγάλο φάουλ...
  3. Για μένα είναι λάθος οι ώρες. Και ενώ θα μπορούσαν/έπρεπε να δώσουν έμφαση στον Πόρο, είναι σαν να μην έχουν κάποιο στόχο.
  4. Συμφωνώ απόλυτα, το ταξίδεψα κι εγώ την περασμένη Κυριακή από Πάρο για Πειραιά και αν εξαιρέσω την καθυστέρηση (1 ώρα πάνω στο ήδη αλλαγμένο ωράριο κατά 45') ήταν εξαιρετικό! Επίπεδο Highspeed με εντυπωσιακό εσωτερικό, πολύ ανώτερο του Superrunner.
  5. Με ποια λογική αλλάζουν πάλι; Το Άρτεμις δεν είναι καλύτερο από το Άνδρος για τη γραμμή λόγω του γκαράζ;
  6. Δεν νομίζω πως ήταν εξαρχής προγραμματισμένο, θυμάμαι να έχει τα ίδια δρομολόγια μέχρι αρχές Οκτωβρίου. Μάλλον το κάνανε γιατί θα ήταν υπερβολικό να υπάρχουν τρία ταχύπλοα καθημερινά το πρωί για Πάρο-Νάξο!
  7. Ξεχνάτε και κάτι ακόμα νομίζω: η επιδότηση υπάρχει το χειμώνα για να δίνει κίνητρο στις εταιρείες να εξυπηρετούν και τις γραμμές με λιγότερη κίνηση, το καλοκαίρι όμως που λέτε ότι η κίνηση είναι ικανοποιητική και βγαίνει με κέρδος το δρομολόγιο, η επιδότηση δεν εξυπηρετεί τόσο το να κάνει τις εταιρείες να "πλουτίζουν" όσο το να δεσμεύει τις εταιρείες να παραμένουν σε αυτές τις γραμμές και να μην πηγαίνουν σε άλλες ακόμα πιο κερδοφόρες. Το Νήσος Μύκονος πχ που παίρνει επιδότηση και το καλοκαίρι "θυσιάζει" ενάμισι δρομολόγιο ΣυροΜυκονοΙκαροΣαμίας. Όσο κερδοφόρα και να ναι η γραμμή Καβάλας - ΒΑ Αιγαίου το καλοκαίρι, ποιος σας είπε ότι δεν θα έβγαζε περισσότερα αν ήταν σε άλλη γραμμή; Επίσης, η επιδότηση εκτός του να προσφέρει λεφτά/κίνητρο στις εταιρείες να κάνουν ένα δρομολόγιο, θέτει και ανώτατο όριο στην τιμή των εισιτηρίων, δηλαδή το κράτος επιδοτεί και την εταιρεία και τον επιβάτη! Όταν το Νήσος Μύκονος χρεώνει για διαδρομή 3 ωρών (Καβάλα-Λήμνος) 18 ευρώ το εισιτήριο, ενώ για την αντίστοιχη περίπου διαδρομή (Πειραιάς-Σύρος) χρεώνει 33 ευρώ το εισιτήριο, είναι προφανές νομίζω ποια γραμμή συμφέρει περισσότερο την εταιρεία να κάνει δεδομένου ότι και οι δύο πάνε καλά το καλοκαίρι. Άλλο παράδειγμα Καβάλα-Λέσβος (7ω15λ) 31 ευρώ, Πειραιάς-Καρλόβασι (7ω55λ) 51 ευρώ.. Οπότε η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, όμως είναι γεγονός ότι δεν υπάρχει ιδανική λύση και ότι πάντα το τίμημα των επιδοτουμενων για άλλους θα είναι μεγάλο και για άλλους μικρό.
  8. Προφανώς στείλανε τους επιβάτες με το Speedrunner για Σέριφο και Σίφνο και όσους ήταν να επιβιβαστούν από εκεί, τους πήγε το Speedrunner στη Μήλο και από εκεί τους πήρε το Jet για να κερδίσουν λίγο χρόνο και να μειώσουν την καθυστέρηση. Αυτή τη στιγμή με 19 κόμβους..
  9. Κι εγώ θυμάμαι πριν περίπου 5 χρόνια (ίσως και παραπάνω) να παίζει τέτοιο μήνυμα στις τηλεοράσεις ενός από τα Highspeed λόγω καιρού οπότε σίγουρα υπάρχει εδώ και χρόνια.
  10. Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν συνεχίσανε μέχρι την Πάρο αντί να γυρίσουν στον Πειραιά.. Θα ήταν πολύ πιο εύκολη η προώθηση των επιβατών, αν και μάλλον θα χανόταν χρόνος απο την επιδιόρθωση της βλάβης..
  11. Πλέον η οικονομική στο Golden Express και στο TeraJet για Πάρο έχει 49€.. Λογικά θα ακολουθήσει και η Blue Star με το Highspeed.
  12. Πάντως και το Supercat πλέον έχει στρώσει αρκετά, δεν βγάζει τα προβλήματα που έβγαζε στην αρχή! Μόνο το Superspeed παραμένει προβληματικό..
  13. Βέβαια στο σύστημα ακόμα δεν υπάρχουν δρομολόγια.. Ούτε καν στη σελίδα τους.
  14. Ανέβηκαν χθες στο συστημα τα δρομολόγια του Flying Dolphin Venus το οποίο από αύριο θα κάνει 3 δρομολόγια την ημέρα (με εξαίρεση τις Κυριακές που θαναι ελαφρώς διαφοροποιημένα) και θα διανυκτερεύει κάθε βράδυ στον Πόρο: 9:00 για Μέθανα-Πόρο και επιστροφή 10:30 για Αίγινα-Πειραιά 12:00 για Αγκίστρι-Πόρο και επιστροφή 13:30 για Μέθανα-Αγκίστρι-Πειραιά και 19:15 για Αίγινα-Μέθανα-Πόρο και επιστροφή τα πρωινά στις 7:00 για Μέθανα-Πειραιά Επίσης, η Hellenic Seaways αλλάζει τα δρομολόγιά της στο Σαρωνικό από τη Δευτέρα, αφού πλέον όλα τα δρομολόγια θα εκτελούνται από Flyingcat και απ' ότι φαίνεται τα flying dolphins θα περιοριστούν στην Αίγινα και το Αγκίστρι.
  15. Για μένα πάντως όλο το παιχνίδι με τα ταχύπλοα παίζεται και στα ενδοκυκλαδικά. Δεν είναι μόνο το Πειραιάς-Πάρος και το Ραφήνα-Μύκονος, αλλά είναι και το Φολέγανδρος-Σαντορίνη, Σίφνος-Πάρος κλπ που οι εταιρείες υπερτιμολογούν τα εισιτήρια για μια ώρα ταξίδι. Επίσης, επειδή αναφέρθηκε η Πάρος, εκτός του ότι δεν ισχύει η διαφορά της τιμής φέτος μεταξύ ταχυπλοων-συμβατικών στο Πειραιάς-Πάρος, η Πάρος είναι ιδιαίτερη περίπτωση και ίσως η μόνη που η διαφορά στο χρόνο ταχύπλοου με συμβατικού είναι μικρή. Στη Μήλο, στη Σαντορίνη, στη Μύκονο (ιδιαίτερα από Ραφήνα), στο Κουφονήσι, στην Ίο και σε άλλα νησιά μπορεί να φτάσει πολύ πιο γρήγορα κάποιος με το ταχύπλοο. Επίσης, γεγονός είναι ότι ενώ όλες οι εταιρείες στρέφονται στα ταχύπλοα και επεκτείνονται, η Attica αδιαφορεί και τα απαξιώνει πλήρως.
×
×
  • Create New...