Jump to content
Shipfriends

hsw

eMembers
  • Posts

    319
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,617 profile views
  1. Η αλήθεια είναι πως φέτος είναι μια καλή ευκαιρία για τη ΖΑΝΤΕ να κάνει μια κίνηση και να αποκλείσει ενδεχόμενους ανταγωνιστές με συμβατικά. Τα καλοκαίρια υπάρχει μεγάλη ανάγκη από δεύτερο συμβατικό πλοίο στη γραμμή, πόσο μάλλον τώρα που τα ταχύπλοα έχουν ξεφύγει σε τιμές και δεν υπάρχουν και τόσες επιλογές όπως πέρσι. Σίγουρα το ιδανικό θα ήταν ένα πιο γρήγορο συμβατικό τύπου BS Naxos/Paros (για να είμαστε και ρεαλιστικοί), όμως με μια ναύλωση του Πρέβελη και με έξυπνα δρομολόγια θεωρώ θα μπορούσε να πάρει αρκετό κόσμο και να αποκλείσει ενδεχόμενο ανταγωνισμό.
  2. Και πέρσι η Σάμος ήταν εκτός, δεν περνούσε από εκεί το Highspeed. Προφανώς και φέτος είχαν προτεραιότητα η Ικαρία και οι Φουρνοι που 'χάσανε' τα 3 εβδομαδιαία δρομολόγια του Hellenic Highspeed.
  3. Αν θέλαμε να είμαστε (ή έστω να λεγόμαστε) σοβαροί σαν κράτος, ένα πλοίο που εκτελεί επιδοτούμενη γραμμή δεν θα μπορούσε να αντικαταστήσει άλλο, για οποιονδήποτε λόγο. Και θα υπήρχαν πρόστιμα για κάποιες από αυτες τις τακτικές, δεν θα μπορούσε η κάθε εταιρεία να κάνει ό,τι της κατέβει στο κεφάλι για δικό της όφελος. Αλλά....
  4. Υπάρχουν ποστς για το συγκεκριμένο θέμα σε ό,τι τόπικ σχετίζεται με τη Ραφήνα -πλοία/εταιρείες/γραμμή- που γίνεται σπαμ από ένα σημείο και μετά. Ας αφήσουμε τους υπεύθυνους να κάνουν αυτό που νομίζουν και που μπορούν. Εκτός των άλλων, δε θυμάμαι καν να υπάρχουν πολλά έκτακτα στη γραμμή, σε αντίθεση με άλλα νησιά των Κυκλάδων που είχαν σοβαρότερο πρόβλημα!
  5. Αυτό σημαίνει και ότι θα έχει έρθει κάποιο από τα Aero για να κάνει τα δρομολόγια των δελφινιών για Ύδρα-Σπέτσες κλπ; Ή τα υπόλοιπα νησιά του Αργοσαρωνικού θα εξυπηρετούνται μόνο από τα Flyingcat;
  6. Καλά, συγκρίνεις εντελώς ανόμοια πράγματα βέβαια. Μπορεί το Santorini Palace να είναι ταχύπλοο, αλλά ειδικά στο Πειραιάς-Σαντορίνη και στο Πειραιάς-Πάρος το μέτρο σύγκρισης είναι το Δήλος και όχι η SeaJets. Πειραιάς-Πάρος 3 ώρες η SJ, 4 η BS, 5 η Minoan και Πειραιάς Σαντορίνη 5 η SJ, 7,5 η BS, 7,5 και η Minoan. (To Highspeed για Πάρο έχει 63€)
  7. Σωστό, αν και δεν μου φαίνεται ότι θα μπουν στον κόπο. Βέβαια και το Flyingcat 3 θα μπορούσε να κάνει ένα αντίστοιχο δρομολόγιο, ειδικά άμα είναι να μην κάνει διπλά δρομολόγια στη Ραφήνα φέτος.
  8. Όχι, αρχικά ήταν δρομολογημένο το Αριάδνη και στη συνέχεια μπήκε το Ρόδος στη θέση του. Ο λόγος που στέλνουν το μήνυμα και διευκρινίζουν μόνο τις Τρίτες είναι νομίζω επειδή μόνο τις Τρίτες θα σταματάει και στη Μύκονο, άρα για τις υπόλοιπες μέρες δεν ισχύει το ίδιο δρομολόγιο/ωράριο. Έστειλαν αυτό το μήνυμα σε όσους είχαν κράτηση για κάποια Τρίτη και φαντάζομαι ότι έστειλαν αντίστοιχο μηνυμα για όσους είχαν αγοράσει εισιτήριο για τις υπόλοιπες μέρες, απλά με άλλα ωράρια.
  9. Δεν θυμάμαι ακριβώς τις τιμές πέρσι στις Δυτικές Κυκλάδες οπότε διορθώστε με αν κάνω λάθος, όμως πρέπει να ήταν ~46€ για Σέριφο, ~50€ για Σίφνο και ~56€ για Μήλο. Φετος λόγω των καυσίμων ανέβηκαν οι τιμές και στα λίγα εναπομείναντα δρομολόγια του Speedrunner η οικονομική έχει 53€ για Σέριφο, 58€ για Σίφνο και 65€ για Μήλο (+15-16%, όπως και στις περισσότερες γραμμές νομίζω). Από την άλλη, στη SeaJets οι τιμές για όλο το καλοκαίρι είναι στα 59,70€ για Σέριφο, 65,70€ για Σίφνο και 74,70€ για Μήλο, δηλαδή 30-34% πάνω από πέρσι... 🤯
  10. Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με τον @speedrunner. Όταν ένα νησί πάει καλά και συζητάς να του αυξήσεις τα δρομολόγια, βάζεις ένα δεύτερο δρομολόγιο ή δρομολογείς το πρωί ένα μεγαλύτερο πλοίο, δεν δεν του σπας το δρομολόγιο στα δύο! Αυτά τα πειράματα με connection στο μόνο δρομολόγιο που έχει η Φολέγανδρος και ενώ κάτι τετοιο δεν έχει δοκιμαστεί ποτέ σε ακτοπλοϊκά και σε καμία γραμμή μπορούν να είναι καταστροφικά και για το νησί αλλά και για την εταιρεία. Συνήθως αναβάθμιση για μια γραμμή είναι το απευθείας δρομολόγιο ακόμα κι αν είναι με μικρό πλοίο, όχι να πρέπει να κάνεις έρευνα για να ανακαλύψεις το connection και να πληρώνεις και διπλή τιμή απλά για να μπεις σ' ένα μεγάλο Jet για 3,5 από τις 5 ώρες.
  11. Ανέβηκαν στο σύστημα τα δρομολόγια του Σολωμού μέχρι 31/7, τα οποία από 1/7 (και λογικά έτσι θα είναι και για τον Αύγουστο) νομίζω είναι ακόμα πιο εξοντωτικά απο πέρσι, τουλάχιστον από Δευτέρα πρωί μέχρι Σάββατο βράδυ. Δευτέρα: 7:00 Πειραιάς, Κύθνος, Σέριφος, Σίφνος, Κίμωλος 13:35 13:50 Κίμωλος, Σίφνος, Σέριφος, Κύθνος, Πειραιάς 20:25 23:30 Πειραιάς, Σέριφος, Σίφνος, Μήλος, Φολέγανδρος, Σίκινος, Ίος, Σαντορίνη 11:20+1 Τρίτη: 13:00 Σαντορίνη, Ίος, Σίκινος, Φολέγανδρος, Κίμωλος, Μήλος, Σίφνος, Σέριφος, Πειραιάς 01:20+1 Τετάρτη & Παρασκευή: 7:00 Πειραιάς, Σέριφος, Σίφνος, Μήλος, Φολέγανδρος, Σίκινος, Ίος, Σαντορίνη 18:50 19:30 Σαντορίνη, Ίος, Σίκινος, Φολέγανδρος, Μήλος, Σίφνος, Πειραιάς 06:50+1 Πέμπτη & Σάββατο: 9:00 Πειραιάς, Κύθνος, Σέριφος, Σίφνος, Κίμωλος, Μήλος, Σίφνος, Σέριφος, Κύθνος, Πειραιάς 00:10+1 Κυριακή: 7:00 Πειραιάς, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Φολέγανδρος, Κίμωλος, Σίφνος, Σέριφος, Κύθνος, Πειραιάς 23:50
  12. Και μάλιστα το μικρό που θα κάνει το δρομολόγιο προς τα κάτω, θα κάνει δύο δρομολόγια, ένα στις 8:00 για Σαντορίνη-Φολέγανδρο-Μήλο (12:15) για να φέρνει τους επιβάτες από Φολέγανδρο και να τους προωθεί για Πειραιά με το Tera Jet και ένα στις 12:45 για το παλιό δρομολόγιο, για Φολέγανδρο-Μήλο-Κατάπολα- Κουφονήσια κλπ. Αν ισχύουν αυτές οι αλλαγές, μιλάμε για τεράστια υποβάθμιση της Φολεγανδρου. Εκτός του connection στη Μήλο, πλέον οι επιβάτες για Φολέγανδρο θα περνάνε από Σέριφο και Σίφνο κάθε μέρα και θα φτάνουν στη Φολέγανδρο στις 13:45 (~2,5 ώρες αργότερα συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια). Για να μη συζητήσουμε το χάος στο λιμάνι με την ταυτόχρονη άφιξη (12:15) και αναχώρηση (12:45) μικρού και μεγάλου με "ανταλλαγή" επιβατών. Αντί να έχουν 4 ταχύπλοα να κυνηγιούνται μεταξύ τους για Σέριφο-Σίφνο-Μήλο, θα μπορούσε να κατέληγε το ένα από τα δύο πρωινά της SeaJets στη Φολέγανδρο αντί για τη Μήλο! Να είχαν και επιλογή για ταχύπλοο οχηματαγωγό στο νησί..
  13. Μια ζωή η ίδια ιστορία με τα έκτακτα της Παροναξίας το Πάσχα (αλλά και το καλοκαίρι).. Πλέον ίσως και να συμφέρει κάποιοι για Πάρο να κάνουν την κρουαζιέρα μέσω Σύρου με το Ρόδος από το να φτάσουν στις 4-5 το πρωί. ΥΓ. Το Πάρος όντως θα έσωζε την κατάσταση και θα αποφεύγονταν οι καθυστερήσεις/αποζημιώσεις/ταλαιπωρία, αλλά όντως είναι μικρό, ακόμα και για τα συγκεκριμένα έκτακτα βραδινά πλέον.. Το Χίος σήμερα πχ με αρκετά μεγαλύτερο πρωτόκολλο είναι γεμάτο.
  14. Όταν πάντως μιλάς από μόνος σου με ειρωνία σε όσους απαντήσανε, μην περιμένεις να ακολουθήσουν και πολλοί. Ειδικά για ένα θέμα που έχει συζητηθεί χιλιάδες φορές και έχεις επιχειρηματολογήσει κι εσύ ο ίδιος εκτενώς, σχετικά πρόσφατα μάλιστα. Απλά τώρα πάει να γίνει θέμα σε διαφορετικό τόπικ και χωρίς καν σοβαρή αφορμή.
×
×
  • Create New...