Jump to content
Shipfriends

Diagoras

eMembers
  • Posts

    1,546
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

4,448 profile views
  1. Με την είσοδο των μεγάλων ro ro της CLdN στη γραμμή Liverpool - Dublin το Seatruck Precision έχει μεταφερθεί στη γραμμή Zeebrugge - Cork (Ringaskiddy), αγαπημένη γραμμή του ro ro Catherine τα τελευταία χρόνια. Οι αναχωρήσεις του είναι δύο εβδομαδιαίως από κάθε λιμάνι ως εξής: Τρίτη: Zeebrugge (21:00) - Cork (07:30 Πέμπτη) Πέμπτη: Cork (13:00) - Zeebrugge (22:00 Παρασκευή) Σάββατο: Zeebrugge (04:00) - Cork (15:00 Κυριακή) Κυριακή: Cork (22:00) - Zeebrugge (14:00 Τρίτη)
  2. Η εταιρεία πρέπει να έχει ναυλώσει το ro ro Kraftca της Transfennica
  3. 13 Ιουνίου ολοκλήρωσε την αντικατάσταση του Super Jet 2 και έκτοτε παραμένει στην Πάρο
  4. 5 Ιουνίου ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης στο Γιβραλτάρ και αναχώρησε για το Motril όπου και παραμένει δεμένο
  5. Για την ακρίβεια την κατάντησαν σε μεγάλο βαθμό οι ίδιοι ζημιογόνα ή ελάχιστα προσοδοφόρα ... Σε ένα τέτοιο σενάριο πάντως δυσκολεύομαι να πιστέψω πως θα άφηνε η Attica τη Σύρο σε άλλη εταιρεία το πρωί ... Ακόμα και η ναύλωση του FF Andros σε μόνιμη βάση σίγουρα θα έφερνε γκρίνια στο νησί. Για Τήνο και Μύκονο ούτε που ενδιαφέρονται οπότε μικρό το κακό. Ωραία ιδέα - αλλά ουτοπική - θα ήτανε να έμπαινε το Andros King. Αν και γενικά πιστεύω ότι η γραμμή για να ξαναβρεί λίγη από τη χαμένη αίγλη της χρειάζεται καινούρια εταιρεία γιατί οι εταιρείες της Ραφήνας όσο νοικοκυρεμένες και αν είναι θα την έβλεπαν ανταγωνιστικά ως προς τα συμφέροντά τους και ηθελημένα ή άθελα θα την υποβάθμιζαν ... (πάντα υπάρχει και χειρότερα 🙃)
  6. Από αρχές Απριλίου έχει περάσει στη γραμμή Trieste - Tuzla με προσεγγίσεις στην Πάτρα στο ανέβασμα (κόβεται όταν υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις) και στο Bari στο κατέβασμα
  7. Δούλεψε στην παραπάνω γραμμή για 3,5 μήνες περίπου και έκτοτε δουλεύει στη γραμμή Τεργέστη - Μερσίνα με αναχωρήσεις Πέμπτη πρωί από Μερσίνα και Κυριακή βράδυ από Τεργέστη
  8. Παρά την εξάμηνη ναύλωση το πλοίο 20 Μαΐου σταμάτησε τα δρομολόγιά του και 9 Ιουνίου αναχώρησε από την Ουέλβα με αναφερόμενο προορισμό τη Σμύρνη
  9. Από τα μέσα Μαΐου έχει μεταφερθεί στη γραμμή Rotterdam - Immingham (τράμπα με το Jutlandia Sea) όπου διπλώνει το Fionia Sea
  10. Το οποίο Skane Jet εξακολουθεί να παραμένει δεμένο στο λιμάνι του Mukran αναμένοντας αγοραστή δεδομένου ότι η FRS Baltic έχει σταματήσει οριστικά τις δραστηριότητές της
  11. 1 Ιουνίου ολοκλήρωσε την παρουσία του στην παραπάνω γραμμή και από 7 Ιουνίου δουλεύει στη γραμμή Valencia - Ibiza - (Palma de Mallorca) ενώ αργότερα μέσα στο καλοκαίρι θα περάσει στη γραμμή Almeria - Nador
  12. 2 Ιουνίου ολοκλήρωσε την αντικατάσταση του Ciudad de Valencia, 7 Ιουνίου αναχώρησε από το Cadiz για την Almeria και από 10 Ιουνίου δουλεύει στη γραμμή Almeria - Nador, γραμμή στην οποία θα παραμείνει όλο το καλοκαίρι
  13. Έτσι ακριβώς, ουσιαστικά ανέβηκε Κωνσταντινούπολη για μια μικρή ακινησία και για την ετήσια συντήρησή του στη Γιάλοβα. Τα δρομολόγιά του για όλο το καλοκαίρι είναι καθημερινά 08:45 από Αϊβαλί και 17:45 από Μυτιλήνη. Διάρκεια ταξιδιού 45 λεπτά
  14. Όπως έγραψε ο φίλος @andreg μετά το πέρασμα από τις Βαλεαρίδες το πλοίο σταμάτησε για λίγες μέρες στα μέσα Μαΐου, στο καπάκι όμως μπήκε στη γραμμή Genova - Palermo μέχρι 30 Μαΐου. 1 Ιουνίου με 7 Ιουνίου έκανε Genova - Olbia, κατόπιν έκανε ένα δρομολόγιο για Τυνησία και σήμερα επιστρέφει και πάλι στη γραμμή Genova - Palermo μέχρι 15 Ιουνίου οπότε ξεκινάει το νεότευκτο GNV Orion. Με τέτοιο ξεζούμισμα πως να μην είναι ταλαιπωρημένο εξωτερικά ...
  15. Το Athara δούλεψε για διάστημα ενός μήνα περίπου το Μάιο στη γραμμή του Porto Torres και από 3 Ιουνίου επέστρεψε στη γραμμή Civitavecchia - Olbia όπου και θα παραμείνει όλο το καλοκαίρι
×
×
  • Create New...