Jump to content
Shipfriends

Diagoras

eMembers
  • Posts

    1,547
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

4,458 profile views
  1. Όντως πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο και αν συνυπολογίσεις στο σκέλος Μήλος - Πειραιάς και το Champion Jet τότε μιλάμε για 3 πλοία της ίδιας εταιρείας σε διάστημα λιγότερο των τριών ωρών από Μήλο κάθε Παρασκευή & Κυριακή. Προφανώς το ΙΙ θα εξυπηρετεί πιο πολύ Σέριφο και Σίφνο. Μια άλλη διαφοροποίηση σε σχέση με πέρσι είναι ότι το ταχύπλοο που πάει μέχρι Σαντορίνη στις επιστροφές θα πιάνει και Φολέγανδρο και Σίφνο και Σέριφο. Οπότε τους στριμώχνουν όλους σε ένα πλοίο το απόγευμα. Κατά τη γνώμη μου αν δε βγει φέτος το Ρέθυμνο ωραία λύση για του χρόνου θα ήταν να ξεκινάει ένα ταχύπλοο τύπου Superrunner κάθε πρωί από Σαντορίνη για Φολέγανδρο - Μήλο - Πειραιά με επιστροφή μεσημέρι από Πειραιά, ένα δεύτερο να κάνει κάθε πρωί Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη και επιστροφή χωρίς Σέριφο - Σίφνο και ένα Champion να κάνει διπλό, το πρωί μέχρι Μήλο και το απόγευμα μόνο Κύθνο - Σέριφο - Σίφνο. Έτσι χρησιμοποιείς 3 αντί για 3,5 ταχύπλοα, έχεις πρωί απόγευμα απευθείας για Μήλο όπου υπάρχει το "ξύλο" με τις Μινωικές και παίζεις μπάλα καθημερινά και όχι μόνο Παρασκευή - Κυριακή. Άλλωστε μέχρι τον covid υπήρχε μικρό jetάκι (συνήθως το Express Jet) που έφευγε πρωί από Σαντορίνη και μεσημέρι από Πειραιά με διανυκτέρευση στη Ίο.
  2. Με την είσοδο των μεγάλων ro ro της CLdN στη γραμμή Liverpool - Dublin το Seatruck Precision έχει μεταφερθεί στη γραμμή Zeebrugge - Cork (Ringaskiddy), αγαπημένη γραμμή του ro ro Catherine τα τελευταία χρόνια. Οι αναχωρήσεις του είναι δύο εβδομαδιαίως από κάθε λιμάνι ως εξής: Τρίτη: Zeebrugge (21:00) - Cork (07:30 Πέμπτη) Πέμπτη: Cork (13:00) - Zeebrugge (22:00 Παρασκευή) Σάββατο: Zeebrugge (04:00) - Cork (15:00 Κυριακή) Κυριακή: Cork (22:00) - Zeebrugge (14:00 Τρίτη)
  3. Η εταιρεία πρέπει να έχει ναυλώσει το ro ro Kraftca της Transfennica
  4. 13 Ιουνίου ολοκλήρωσε την αντικατάσταση του Super Jet 2 και έκτοτε παραμένει στην Πάρο
  5. 5 Ιουνίου ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης στο Γιβραλτάρ και αναχώρησε για το Motril όπου και παραμένει δεμένο
  6. Για την ακρίβεια την κατάντησαν σε μεγάλο βαθμό οι ίδιοι ζημιογόνα ή ελάχιστα προσοδοφόρα ... Σε ένα τέτοιο σενάριο πάντως δυσκολεύομαι να πιστέψω πως θα άφηνε η Attica τη Σύρο σε άλλη εταιρεία το πρωί ... Ακόμα και η ναύλωση του FF Andros σε μόνιμη βάση σίγουρα θα έφερνε γκρίνια στο νησί. Για Τήνο και Μύκονο ούτε που ενδιαφέρονται οπότε μικρό το κακό. Ωραία ιδέα - αλλά ουτοπική - θα ήτανε να έμπαινε το Andros King. Αν και γενικά πιστεύω ότι η γραμμή για να ξαναβρεί λίγη από τη χαμένη αίγλη της χρειάζεται καινούρια εταιρεία γιατί οι εταιρείες της Ραφήνας όσο νοικοκυρεμένες και αν είναι θα την έβλεπαν ανταγωνιστικά ως προς τα συμφέροντά τους και ηθελημένα ή άθελα θα την υποβάθμιζαν ... (πάντα υπάρχει και χειρότερα 🙃)
  7. Από αρχές Απριλίου έχει περάσει στη γραμμή Trieste - Tuzla με προσεγγίσεις στην Πάτρα στο ανέβασμα (κόβεται όταν υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις) και στο Bari στο κατέβασμα
  8. Δούλεψε στην παραπάνω γραμμή για 3,5 μήνες περίπου και έκτοτε δουλεύει στη γραμμή Τεργέστη - Μερσίνα με αναχωρήσεις Πέμπτη πρωί από Μερσίνα και Κυριακή βράδυ από Τεργέστη
  9. Παρά την εξάμηνη ναύλωση το πλοίο 20 Μαΐου σταμάτησε τα δρομολόγιά του και 9 Ιουνίου αναχώρησε από την Ουέλβα με αναφερόμενο προορισμό τη Σμύρνη
  10. Από τα μέσα Μαΐου έχει μεταφερθεί στη γραμμή Rotterdam - Immingham (τράμπα με το Jutlandia Sea) όπου διπλώνει το Fionia Sea
  11. Το οποίο Skane Jet εξακολουθεί να παραμένει δεμένο στο λιμάνι του Mukran αναμένοντας αγοραστή δεδομένου ότι η FRS Baltic έχει σταματήσει οριστικά τις δραστηριότητές της
  12. 1 Ιουνίου ολοκλήρωσε την παρουσία του στην παραπάνω γραμμή και από 7 Ιουνίου δουλεύει στη γραμμή Valencia - Ibiza - (Palma de Mallorca) ενώ αργότερα μέσα στο καλοκαίρι θα περάσει στη γραμμή Almeria - Nador
  13. 2 Ιουνίου ολοκλήρωσε την αντικατάσταση του Ciudad de Valencia, 7 Ιουνίου αναχώρησε από το Cadiz για την Almeria και από 10 Ιουνίου δουλεύει στη γραμμή Almeria - Nador, γραμμή στην οποία θα παραμείνει όλο το καλοκαίρι
  14. Έτσι ακριβώς, ουσιαστικά ανέβηκε Κωνσταντινούπολη για μια μικρή ακινησία και για την ετήσια συντήρησή του στη Γιάλοβα. Τα δρομολόγιά του για όλο το καλοκαίρι είναι καθημερινά 08:45 από Αϊβαλί και 17:45 από Μυτιλήνη. Διάρκεια ταξιδιού 45 λεπτά
  15. Όπως έγραψε ο φίλος @andreg μετά το πέρασμα από τις Βαλεαρίδες το πλοίο σταμάτησε για λίγες μέρες στα μέσα Μαΐου, στο καπάκι όμως μπήκε στη γραμμή Genova - Palermo μέχρι 30 Μαΐου. 1 Ιουνίου με 7 Ιουνίου έκανε Genova - Olbia, κατόπιν έκανε ένα δρομολόγιο για Τυνησία και σήμερα επιστρέφει και πάλι στη γραμμή Genova - Palermo μέχρι 15 Ιουνίου οπότε ξεκινάει το νεότευκτο GNV Orion. Με τέτοιο ξεζούμισμα πως να μην είναι ταλαιπωρημένο εξωτερικά ...
×
×
  • Create New...