-
Posts
1,547 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
4,458 profile views
-
Όντως πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο και αν συνυπολογίσεις στο σκέλος Μήλος - Πειραιάς και το Champion Jet τότε μιλάμε για 3 πλοία της ίδιας εταιρείας σε διάστημα λιγότερο των τριών ωρών από Μήλο κάθε Παρασκευή & Κυριακή. Προφανώς το ΙΙ θα εξυπηρετεί πιο πολύ Σέριφο και Σίφνο. Μια άλλη διαφοροποίηση σε σχέση με πέρσι είναι ότι το ταχύπλοο που πάει μέχρι Σαντορίνη στις επιστροφές θα πιάνει και Φολέγανδρο και Σίφνο και Σέριφο. Οπότε τους στριμώχνουν όλους σε ένα πλοίο το απόγευμα. Κατά τη γνώμη μου αν δε βγει φέτος το Ρέθυμνο ωραία λύση για του χρόνου θα ήταν να ξεκινάει ένα ταχύπλοο τύπου Superrunner κάθε πρωί από Σαντορίνη για Φολέγανδρο - Μήλο - Πειραιά με επιστροφή μεσημέρι από Πειραιά, ένα δεύτερο να κάνει κάθε πρωί Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη και επιστροφή χωρίς Σέριφο - Σίφνο και ένα Champion να κάνει διπλό, το πρωί μέχρι Μήλο και το απόγευμα μόνο Κύθνο - Σέριφο - Σίφνο. Έτσι χρησιμοποιείς 3 αντί για 3,5 ταχύπλοα, έχεις πρωί απόγευμα απευθείας για Μήλο όπου υπάρχει το "ξύλο" με τις Μινωικές και παίζεις μπάλα καθημερινά και όχι μόνο Παρασκευή - Κυριακή. Άλλωστε μέχρι τον covid υπήρχε μικρό jetάκι (συνήθως το Express Jet) που έφευγε πρωί από Σαντορίνη και μεσημέρι από Πειραιά με διανυκτέρευση στη Ίο.
-
Με την είσοδο των μεγάλων ro ro της CLdN στη γραμμή Liverpool - Dublin το Seatruck Precision έχει μεταφερθεί στη γραμμή Zeebrugge - Cork (Ringaskiddy), αγαπημένη γραμμή του ro ro Catherine τα τελευταία χρόνια. Οι αναχωρήσεις του είναι δύο εβδομαδιαίως από κάθε λιμάνι ως εξής: Τρίτη: Zeebrugge (21:00) - Cork (07:30 Πέμπτη) Πέμπτη: Cork (13:00) - Zeebrugge (22:00 Παρασκευή) Σάββατο: Zeebrugge (04:00) - Cork (15:00 Κυριακή) Κυριακή: Cork (22:00) - Zeebrugge (14:00 Τρίτη)
-
Η εταιρεία πρέπει να έχει ναυλώσει το ro ro Kraftca της Transfennica
-
13 Ιουνίου ολοκλήρωσε την αντικατάσταση του Super Jet 2 και έκτοτε παραμένει στην Πάρο
- 410 replies
-
5 Ιουνίου ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης στο Γιβραλτάρ και αναχώρησε για το Motril όπου και παραμένει δεμένο
- 29 replies
-
- hsc artemis
- ponte ferries
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Για την ακρίβεια την κατάντησαν σε μεγάλο βαθμό οι ίδιοι ζημιογόνα ή ελάχιστα προσοδοφόρα ... Σε ένα τέτοιο σενάριο πάντως δυσκολεύομαι να πιστέψω πως θα άφηνε η Attica τη Σύρο σε άλλη εταιρεία το πρωί ... Ακόμα και η ναύλωση του FF Andros σε μόνιμη βάση σίγουρα θα έφερνε γκρίνια στο νησί. Για Τήνο και Μύκονο ούτε που ενδιαφέρονται οπότε μικρό το κακό. Ωραία ιδέα - αλλά ουτοπική - θα ήτανε να έμπαινε το Andros King. Αν και γενικά πιστεύω ότι η γραμμή για να ξαναβρεί λίγη από τη χαμένη αίγλη της χρειάζεται καινούρια εταιρεία γιατί οι εταιρείες της Ραφήνας όσο νοικοκυρεμένες και αν είναι θα την έβλεπαν ανταγωνιστικά ως προς τα συμφέροντά τους και ηθελημένα ή άθελα θα την υποβάθμιζαν ... (πάντα υπάρχει και χειρότερα 🙃)
-
Από αρχές Απριλίου έχει περάσει στη γραμμή Trieste - Tuzla με προσεγγίσεις στην Πάτρα στο ανέβασμα (κόβεται όταν υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις) και στο Bari στο κατέβασμα
- 6 replies
-
- cuneyt solakoglu
- un roro
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Δούλεψε στην παραπάνω γραμμή για 3,5 μήνες περίπου και έκτοτε δουλεύει στη γραμμή Τεργέστη - Μερσίνα με αναχωρήσεις Πέμπτη πρωί από Μερσίνα και Κυριακή βράδυ από Τεργέστη
- 10 replies
-
- un roro
- un akdeniz
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Super-Fast Levante (ΙΜΟ 9204362)
Diagoras replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Φορτηγά Οχηματαγωγά
Παρά την εξάμηνη ναύλωση το πλοίο 20 Μαΐου σταμάτησε τα δρομολόγιά του και 9 Ιουνίου αναχώρησε από την Ουέλβα με αναφερόμενο προορισμό τη Σμύρνη -
Stena Forerunner (IMO 9227259)
Diagoras replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Φορτηγά Οχηματαγωγά
Από τα μέσα Μαΐου έχει μεταφερθεί στη γραμμή Rotterdam - Immingham (τράμπα με το Jutlandia Sea) όπου διπλώνει το Fionia Sea -
Το οποίο Skane Jet εξακολουθεί να παραμένει δεμένο στο λιμάνι του Mukran αναμένοντας αγοραστή δεδομένου ότι η FRS Baltic έχει σταματήσει οριστικά τις δραστηριότητές της
- 17 replies
-
- fjord line
- fjord cat
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Martin i Soler (IMO 9390367)
Diagoras replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
1 Ιουνίου ολοκλήρωσε την παρουσία του στην παραπάνω γραμμή και από 7 Ιουνίου δουλεύει στη γραμμή Valencia - Ibiza - (Palma de Mallorca) ενώ αργότερα μέσα στο καλοκαίρι θα περάσει στη γραμμή Almeria - Nador -
2 Ιουνίου ολοκλήρωσε την αντικατάσταση του Ciudad de Valencia, 7 Ιουνίου αναχώρησε από το Cadiz για την Almeria και από 10 Ιουνίου δουλεύει στη γραμμή Almeria - Nador, γραμμή στην οποία θα παραμείνει όλο το καλοκαίρι
- 26 replies
-
- fortuny
- trasmediterranea
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Έτσι ακριβώς, ουσιαστικά ανέβηκε Κωνσταντινούπολη για μια μικρή ακινησία και για την ετήσια συντήρησή του στη Γιάλοβα. Τα δρομολόγιά του για όλο το καλοκαίρι είναι καθημερινά 08:45 από Αϊβαλί και 17:45 από Μυτιλήνη. Διάρκεια ταξιδιού 45 λεπτά
- 7 replies
-
- aegean cat
- bodrum
- (and 4 more)
-
AnekLines1 started following Diagoras
-
Όπως έγραψε ο φίλος @andreg μετά το πέρασμα από τις Βαλεαρίδες το πλοίο σταμάτησε για λίγες μέρες στα μέσα Μαΐου, στο καπάκι όμως μπήκε στη γραμμή Genova - Palermo μέχρι 30 Μαΐου. 1 Ιουνίου με 7 Ιουνίου έκανε Genova - Olbia, κατόπιν έκανε ένα δρομολόγιο για Τυνησία και σήμερα επιστρέφει και πάλι στη γραμμή Genova - Palermo μέχρι 15 Ιουνίου οπότε ξεκινάει το νεότευκτο GNV Orion. Με τέτοιο ξεζούμισμα πως να μην είναι ταλαιπωρημένο εξωτερικά ...