Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Posts

    32,886
  • Joined

  • Last visited

About Nick the Greek

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Titletown, USA

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

101,305 profile views
  1. Και η διεθνής ναυτιλιακή νομολογία έτσι ορίζει την ανώτερη βία, πρέπει να υπάρχει εξωγενής παράγοντας. Το μόνο σίγουρο είναι πως η βλάβη του πλοίου -καλώς ή κακώς- δεν λογίζεται ως ανωτέρα βία όσον αφορά την αδυναμία εκτέλεσης από το πλοίο των συμβατικών του υποχρεώσεων.
  2. Λόγω της κακοκαιρίας, έχουν ποδίσει το χωρίς φορτίο Μύκονος Ι στον όρμο της Ελιάς, το έμφορτο Zelek Star στον Ορνό και το έμφορτο μέχρι τις βαρδιόλες(που λέει ο λόγος) Ταξιάρχης Μ επίσης στον Ορνό. Το τελευταίο έχει προορισμό το νησί μας. Χτές ανέβαινε πρός βορρά από το Seyne-sur-Mer και το roro Lider Bulut έχοντας βάλει γραμμή για τον Τσικνιά, πλήν όμως βλέποντας τα σκούρα πέρασε τελικά νοτινά της Μυκόνου και ανατολικά από το Σταπόδι με προορισμό την Κωνσταντινούπολη.
  3. Στη Μύκονο έχει ένα 8άρι αλλά ταξιδεύεται, έχουμε δεί και πολύ χειρότερα χωρίς απαγορευτικό.
  4. Το ράδιο αρβύλα της εποχής έλεγε πως το Κ στην τσιμινιέρα αντιστοιχούσε στο Καραμανλής. Έχουν συμβεί και πιο περίεργα πράγματα στην ιστορία της νεο-ελληνικής διαπλοκής, από την άλλη μου φαίνεται πολύ "μικρή μπίζνα" για να εμπλακεί μια τέτοιου βεληνεκούς οικογένεια. Και φυσικά ευχαριστούμε Νεκτάριε για τις πληροφορίες!
  5. Δεν έχω καταφέρει να το επιβεβαιώσω από κάπου, αλλά άκουσα πρόσφατα υπό μορφήν φήμης πως τα κεφάλαια πίσω από την Arkas είναι ελληνικά, εξ' ού και το όνομα της εταιρείας. Πράγμα που κρατείται στο παρασκήνιο για ευνόητους λόγους. Από την άλλη βέβαια δεν μου προκύπτει από κάπου. Παρεμπιπτόντως η εταιρεία είναι ιδρυθείσα στη Σμύρνη το 1902, όπως φαίνεται από Φραγκολεβαντίνους. Η πλήρης ιστορία εδώ.
  6. Γενικά -αν με ρωτήσετε, που δε με ρωτήσατε 😄- ένα από τα προβλήματα που νομίζω είχαν σαν εταιρεία ήταν ο εντελώς ετερόκλητος στόλος τους. Φορτηγά μετασκευασμένα σε κοντεινεράδικα, υβριδικά και αποτυχημένα designs αγορασμένα από τη Sea Containers, στα 90s ο στόλος τους ήταν δε πολύ μικρός ακόμη και για τα δεδομένα της εποχής. Όποιος ψάξει ενδελεχώς τον στόλο τους όπως τον παρέθεσε παραπάνω ο Νεκτάριος, θα δεί πολλά ενδιαφέροντα μεν, ακατάλληλα δε πλοία.
  7. Θυμάμαι πως στον τελευταίο δεξαμενισμό του πλοίου στη Σύρο τω καιρώ εκείνω, είχε κυκλοφορήσει μια φήμη πως το Νεώρειο είχε αρνηθεί να πραγματοποιήσει υδροβολή στα ύφαλα του πλοίου, εκτός αν ελάμβανε από τους πλοιοκτήτες του ένα γράμμα που να δήλωναν στο Νεώρειο πως ουδεμία συνέπεια θα ειχε το ναυπηγείο αν τρυπούσε η λαμαρίνα του πλοίου από την πίεση του νερού🙄.
  8. Και ένα πολύ έξυπνο βίντεο του Mike Brady που θα βοηθήσει όσους ασχολούνται με το θέμα να διακρίνουν ανάμεσα σε αλήθεια και παπάντζα. Γενικά όπως όλα τα πράγματα στην αρχή τους, η δημιουργία περιεχομένου μέσω ΑΙ χωρίς καμία αιδώ και μέτρο, θα προκαλέσει απίστευτο χάος.
  9. Επειδή δεν είχε σφραγιστεί όπως του Αλκαίου, το άνοιγαν συνέχεια ακόμη και στη διάρκεια της φόρτωσης και το έκλειναν στα τελειώματα. Πιστεύω πως γινόταν για λόγους εξαερισμού, τα τότε τροχοφόρα άλλωστε εβγαζαν πολύ περισσότερα καυσαέρια.
  10. Το ER 172 πήγε Γερμανική Σκάλα
  11. Και από εκεί πάει για τα Σπανοπουλέικα, μεθορμεί αυτήν την ώρα.
  12. Για δοκιμαστικό πλού βγαίνει αυτήν την ώρα ο Ποσιδώνας, αν όλα πάνε καλά με το πέρας του θα καταπλεύσει στο κεντρικό λιμάνι.
  13. Ακριβώς αυτό ήταν και μπορούμε να το δούμε ξεκάθαρα στην φωτογραφία του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ. Όπως βλέπετε όταν ήταν κάτω η ράμπα, το πλοίο δεν μπορούσε να φορτώσει φορτηγά, κάτι που έκανε τη φόρτωση χρονοβόρο γιατί αναγκάζονταν να κρατάνε ντάνα ΙΧ έξω και να ανεβοκατεβάζουν τη ράμπα.
  14. Έχει ένα μικρό ενδιαφέρον να δούμε και τι γράφουν οι Ιταλοί γι αυτόν στην ιταλική έκδοση της Wikipedia, όσο αξιόπιστη μπορεί αυτή να είναι. Εκεί αναφέρεται πως τουλάχιστον στην αρχική έκδοση της Traghetti del Mediterraneo, ο Μαγκλιβέρας δεν ήταν μόνος του αλλά υπήρχαν δύο ιταλοί πλοιοκτήτες σαν συνέταιροι, πιο συγκεκριμένα ο Andrea Marsano και ο Luigi Monta. Ο τελευταίος είχε μάλιστα ονομαστεί και ο μοναδικός νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας. Η άλλη πληροφορία που αλιεύουμε είναι πως εν αναμονή των πρώτων νεότευκτων από τα Cantieri Navali Luigi Orlando, η εταιρεία ήδη ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 1966 χρησιμοποιώντας(ναυλώνοντας να υποθέσω) ένα πλοίο που ονομαζόταν Airone. Το οποίο εγώ με μια πρόχειρη ματιά δεν το βρήκα πουθενά. Η επίσημη ημερομηνία ίδρυσης της εταιρείας φέρεται να είναι η 9η Δεκεμβρίου του 1965 με έδρα το Sassari της Σαρδηνίας. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, το Espresso Sardegna που ήταν το πρώτο που παραδόθηκε, μπήκε στη γραμμή Genova – Porto Torres – Cagliari – Catania – Palermo, γαλατάδικο δηλαδή.
  15. Δυστυχώς μέχρι να πάω να το φωτογραφίσω στη Γένοβα, το πλοίο είχε μεθορμίσει στη χειρότερη θέση του λιμανιού, που δεν τη βλέπει ήλιος. Κι όταν τη βλέπει, είναι από την πλευρά του ντόκου με νταλίκες μπροστά στο πλοίο. Τέλος πάντων, ιδού ό,τι καλύτερο μπορούσα να κάνω. Για να δούμε τι επιφυλάσσει το μέλλον για το πλοίο.
×
×
  • Create New...