Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Δύο ταχύπλοα είναι δύσκολο να διανυκτερεύσουν στο υποτιθέμενο ‘’λιμανι’’ της Σαντορίνης. Εδώ και το CJ2 που διανυκτερεύει στον Αθηνιό είναι κατόρθωμα. Το Blue Star 1 κάθε βράδυ κόβει βόλτες γύρω από την Καμένη μετά το πέρας του δρομολογίου του λόγω της ακαταλληλότητας του λιμανιού για παραμονή. Για να επιστρέψουμε και στο θέμα, αν συνδύαζαν το απογευματινό των Δυτικών με προέκταση στη Κρήτη όπως είχα γράψει πιο πάνω,σαν δρομολόγιο τολμώ να πω πως θα είχε καλύτερη βάση για να πετύχει, κυρίως λόγω των περισσότερων συνδέσεων που θα μπορούσε να προσφέρει, και ειδικά αν δρομολογούσε το Eurochampion ο συνδυασμός ταχύτητας χωρητικότητας νομίζω πως θα ήταν ο πλέον ιδανικός.
  3. Καλα κ τωρα ετσί γινεται,αρκει ν ξερεις το σωστο καραβι(το Delos😁)
  4. Παλιά γιά να δείξουν πόσο ακριβές στην ώρα του ήταν ένα βαπόρι,λέγανε ότι όλοι έφτιαχναν τα ρολόγια τους με την άφιξη στο νησί Γιά να δείξει την συνέπεια του πλοίου το λένε στη διαφήμιση.
  5. Ενα μικρο αποσπασμα εν πλω κιολας οτι δεν κανουν θορυβο οι μηχανες του Ενα μικρο αποσπασμα εν πλω κιολας οτι δεν κανουν θορυβο οι μηχανες του
  6. Today
  7. Με ελληνικό ενδιαφέρον 2 άρθρα στο Ships Monthly Ioυνίου Το πρώτο παρουσιάζει τις φρεγάτες κλάσης Knox, 3 από τις οποίες διέθετε το Ελληνικό ΠΝ Το δεύτερο ασχολείται με την Celestyal Cruises με κάποια λαθάκια
  8. @ΚΡΗΤΗ ευχαριστώ! Για την πλώρη αποφάσισα να φτιάξω έναν σκελετό από hardboard και να το καλύψω με χαρτόνι ίδιου χρώματος. Θα φτιάξω 2 ίδια κομμάτια που θα τα δέσω κάπου με σύρμα για να ανοιγοκλείνουν.
  9. Φίλε, αρχικά καλή επιτυχία, αλλά μπαίνεις αμέσως στα βαθιά. Ελπίζω να έχεις εμπειρία. Ειδικά για την πλώρη που λες, πιστεύω ότι θα χρειαστείς 3d printer, αυτό βέβαια αναλόγως την κλίμακα. Στην 1(100 είναι δύσκολο
  10. Εντάξει, αυτό γίνεται δύο μέρες της εβδομάδας και μάλιστα από αυτές που είναι λίγο πολύ οι πιο δημοφιλείς μέρες για τριήμερο. Και τώρα διανυκτερεύει το CJ2 Αθηνιό.
  11. Να δουμε το KRILO NOMADIG , ενα μικρο ταχυπλοακι που δουλευει στην Κροατια και συνδεει το Σπλιτ με το Ντουμπροβνικ κανοντας και αρκετες ενδιαμεσες στασεις Χτισμενο στην Νορβηγια το 2011 εχει μηκος 34 μετρα και πλατος 10 Το προηγουμενο ονομα του ηταν KISTEFJELL και οι Κροατες το πηραν το 2021
  12. 8 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  13. Όχι ταυτόχρονα όμως με το ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ. Το ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π πέρασε από εκείνο το σημείο το 2006 λίγο πριν πουληθεί στην Τανζανία. Το ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ βρισκόταν εκεί τουλάχιστον μια δεκαπενταετία, μέχρι τα μέσα των 90s όταν και διαλύθηκε στο Πέραμα.
  14. Ναύλωση bareboat πρέπει να είναι . Να δούμε αν θα κρατήσει τη γαλανόλευκη
  15. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!Αν είχε και φτερά θα θύμιζε το superfast 1 το παλιό.
  16. Αφού δεν το είδαμε στην πραγματικότητα, ας δούμε μια εικόνα του Akka στα ολοκληρωμένα χρώματα της Superfast. Η αρχική εικόνα προέρχεται από το cruisemapper.com
  17. Λίγο πίσω άμα πας στο τοπικ έχουν γραφτεί όλα αναλυτικά από τους συνομιλητές μας😜 Αυτό ακριβώς
  18. Δεν πιστευώ οτι εννοεί οτι πουλήκε .Προφανώς λέει οτι για την έναρξη των δρομόλογιων πρέπει να πάει πρώτα στο λιμάνι της Άλγεριας.
  19. Πως ξερουμε οτι το πλοιο παει να παραδοθει κι οχι για να κανει δρομολογια;
  20. Πράγματι αυτή η σειρά των ταχύπλοων έχει τις ακριανές μηχανές με waterjet steering (πηδαλιουχία , πρόωση και αναπόδιση) ενώ οι μεσαίες είναι booster (μόνο πρόωση) . Τούτο σημαίνει ότι εάν βγει μία εκ των δύο ακριανών off δεν συνεχίζει δρομολόγιο σε αντίθεση με την σειρά των runner που και οι 4 είναι steering και μπορεί να συνεχίσει.
  21. Ένα πράγμα είναι σίγουρο… Τα πήρε όλα η προπέλα φέτος δυστυχώς…
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...