Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Γνωρίζουμε άμα τελικά δούμε κάπου το πλοίο την φετινή σεζόν;
  3. Απατεωνιά μυρίζει και αυτό πιστεύουν και οι βόρειοι φίλοι μας. Ο τύπος δεν έχει ιδέα από ναυτιλιακά και προσπαθεί να βγάλει λεφτά.
  4. Το Πρέβελης ετοιμάζεται να φύγει από το λιμάνι του Πειραιά για να πάει στην Ελευσίνα.
  5. Σήμερα το ταχύπλοο ξεκίνησε τις προσεγγίσεις σε Ιο και Σαντορίνη.
  6. Στα site των εταιρειων της Αττικα υπαρχει αυτο για θεσεις εργασιας στα πλοια:
  7. Φέτος μπήκαν στον κόπο να βάψουν κόκκινο το Mediterranee τελικά. Το πλοίο αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια στις 18 Ιουνίου, όπως και πέρυσι με προορισμό το Αλγέρι.
  8. Today
  9. Ice Class είναι, με την ανάλογη επίπτωση στην κατανάλωση. Σαν υπηρεσιακή ταχύτητα δε, βλέπω τα 17 μίλια. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρώ κάποιο ga plan του πλοίου αλλά η Wallenius SOL το περιγράφει με σχεδόν 2,800 γραμμικά μέτρα διαθέσιμα για φορτίο roll on-roll off, κατανεμημένα σε 3 deck. Οπότε βάζει πράγμα. Ποιός ξέρει γιατί δεν βρίσκει κάτι.
  10. Είχαν δηλαδή παρουσία οι ίδιες οι εταιρίες πχ Μινωικές, Στρίντζης, ΕΠΑΤΤ ή διαφημιστικά από τα ίδια τα ναυπηγεία? Εκεί έδωσε και ο στρίντζης το φυλλάδιο με τις νέες ναυπηγήσεις της χιλιετίας που το ψάχνω και χρόνια?
  11. έχει κάποιος χονδρική εικόνα για το πόσο κοστίζει ετησίως να διατηρείς ανενεργό ένα πλοίο σαν αυτό; Στάθμευση, συντήρηση, δεξαμενισμοί, προσωπικό, ασφάλειες κλπ. (τα πάγια δλδ ΧΩΡΙΣ πιθανές εργασίες μετασκευής). Ρωτάω γιατί το πλοίο σύντομα κλείνει 1,5 χρόνο απ'την απόκτησή του κι απ' ότι φαίνεται σε γραμμές δεν θα μπει πριν απ'το καλοκαίρι του 2025, άρα αν υπολογίσουμε κόστος κτίσης + 2,5 χρόνια ανενεργό, αναρωτιέμαι αν άξιζε η αγορά του.
  12. Και ενώ το GNV Blue συνεχίζει να συνδέει το Palermo με τη Napoli, το Ferrybalear αναφέρει πως αυτό θα είναι το πλοίο που θα παίξει μπάλα στην καλοκαιρινή αρπαχτή της GNV τα τρία τελευταία χρόνια, ανάμεσα στην Almeria και το Nador. Υποτίθεται πως τα δρομολόγια είναι να ξεκινήσουν στις 7 Ιουλίου αλλά δεν παίρνω και όρκο.
  13. Στις δαγκάνες του PSC του Algeciras έπεσε το πλοίο λόγω ατμοσφαιρικής ρυπάνσεως ή όπως θα λέγαμε σε ελληνικά Λιμενικού Σώματος, λόγω καπνισμού λιμένος. Φυσικά εκεί δεν παίζουν, και όταν τους είπε η Armas πως έφταιγαν τα μπέκ, για το συμβάν, η απάντηση των Αρχών ήταν «θαυμάσια, αλλάξτε τα». Το πλοίο παραμένει δεμένο από τις 2 Ιουνίου. Για να το συνδέσουμε με τα δικά μας, αυτήν τη σκηνή, το ΛΣ δηλαδή να εφαρμόζει έτσι τον νόμο, στην Ελλάδα ακούγεται σαν ανέκδοτο.
  14. Το Puente de Mando αναφέρει(δεν ξέρω με τι ως πηγή) πως ένας μόρτης που λέγεται Tomas Lundberg και έχει δημιουργήσει μια εταιρεία που λέγεται Aland Folkrederi, ζαχαρώνει το Madeleine II σαν πλοίο έτσι ώστε από το 2026 να ξεκινήσει μια γραμμή ανάμεσα στο Mariehamn και το Kapellskar, την παλιά γραμμή του Rosella/Άνεμος δηλαδή για όσους δεν κάνουν τη σύνδεση. Ο τύπος φαίνεται να έχει μιλήσει σε ραδιοφωνικό σταθμό της περιοχής σχετικά με το εγχείρημα. Αν δεν πάρει το Madeleine II, τον βλέπω να αγοράζει τα αστακοκάραβα του Κασσελάκη, καταλαβαίνετε που πάει το πράγμα. Το αναφέρω όμως σαν πλεροφορία.
  15. Άψογες ταχύτητες ! το πιθανότερο λογικά είναι όπως έχει πει και ο @Panagia Ekatontapiliani να είναι αμοιβο για φέτος.
  16. Για δοκιμαστικό το πλοίο με ταχύτητες έως 37 μίλια στιγμιαία
  17. Είχα ανεβάσει απόσπασμα του συγκεκριμένου βίντεο του footageforpro προ ολίγων μηνών. Όμως από τότε το βίντεο κατέβηκε, οπότε ας το έχουμε και με την καινούρια έκδοση με εκτεταμένα πλάνα της Θήρας του 1987. Μπόνους το Θήρα ΙΙ στο 5:26 και έπειτα.
  18. Απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Κάλυμνος στην Κάλυμνο
  19. Δηλαδή 17,5 εκ ευρώ έκαστος. Νομίζω ότι θα προχωρήσουν σε πώληση ενός πλοίου(το Andros Beauty). Ταυτόχρονα κοιτούσαν αλλά δυο πλοία από τη Κίνα, ένα χρόνο νεότερα από τα πλοία του Λασκαρίδη.
  20. Oscar Wilde θα μετανομαστεί το καράβι
  21. James Joyce θα μετανομαστεί το πλοίο με το Spirit of Britain να γίνεται αυτό Oscar Wilde , κόλλησαν Αττικίτιδα
  22. Χωρίς φυλλάδιο δεν μπορεί να γίνει ναυτολόγηση . Αυτό που γίνετε τα τελευταία χρόνια όμως είναι να υπάρχει Ν.Φ αλλά χωρίς σωστικά τα οποία έχει την υποχρέωση ο ναυτικός να βγάλει μέσα σε 9 μήνες .
  23. Η σημερινή Tradewinds αναφέρει πως οι Στεφάνου Μπρόδαζ επένδυσαν 52.5 εκατομμύρια ντάλλαρς συνολικά στην αγορά en bloc τριών 75αριών panamax από τον Πάνο Λασκαρίδη και την Lavinia Corp. Είναι όλα χτισμένα το 2012 στο Penglai Zhongbai Jinglu Shipyard της Κίνας και πρόκειται για τα Atlas (IMO 9642368), Icarus (IMO 9638678) και Thisseas (IMO 9493896). Η εφημερίδα αναφέρει πως με αυτές τις αγορές ο στόλος τους φτάνει τα 26 πλοία ενώ πιθανολογείται πως ο στόχος είναι να φτάσουν τα 30.
  24. Stena Britannica arriving at Hoek Van Holland.

    © ΚΑΜΒΥΣΗΣ

  25. Αυτό το κρουαζιερόπλοιο πίσω του, πρέπει να είναι το City of Myconos του Ανδρέα Κυρτάτα.
  26. Ανταποκριτής που ταξίδευε σήμερα από Πειραιά με το πλοιο ,μου είπε πως η αναχώρηση του σήμερα από Πειραιά είχε περίπου 330 επιβάτες (αν σκεφτούμε ότι είναι αρχές Ιουνίου νομίζω μιλάμε για καλή πληροτητα)
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...