All Activity
- Past hour
-
Σείριε, δεν είναι όμορφα τέτοιου είδους λογοπαίγνια και αν με ρωτάς, περιττεύουν. Ο Πέτρος ρωτάει αν επανήλθε ο θεσμός και ο Βίκτωρας απάντησε όχι με την παλιά του μορφή. Ναι, επανήλθε ο θεσμός της ναυτικής εβδομάδας, με οποία μορφή κι αν αυτός έχει σήμερα.
-
Φήμες αγοράς/πώλησης ΕΓ/ΟΓ
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ replied to Nick the Greek's topic in Λοιπά θέματα ακτοπλοΐας
Το ΣουπερΦερρυ με αυτο το γκαραζ δεν..... -
Αμφιβάλω ότι οι Αφοί θα πουλήσουν το πιο δυνατό τους πλοίο, εκτός και αν πια το τίμημα είναι τόσο συμφέρον σε σχέση με το κόστος αγορας και μετασκευής. Πιο εύκολα θα έσπρωχναν το Superferry αν έπιαναν την σωστή τιμή.
- Today
-
Φήμες αγοράς/πώλησης ΕΓ/ΟΓ
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ replied to Nick the Greek's topic in Λοιπά θέματα ακτοπλοΐας
Βρε μπας και εχει κλεισει το Ανδρος Κινγκ? -
-
- superrunner jet
- seajet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Metal maniac started following Nikos_Chania
-
AnekLines1 started following ΣΕΙΡΙΟΣ
-
Είπε κανείς ότι δεν είναι ναυτική εβδομάδα επειδή δεν περιλαμβάνει κατάπλους πολεμικών πλοίων σε λιμάνια ??? Προσωπικά το μόνο που βλέπω είναι η σωστή παρατήρηση ότι δεν έχει την παλιά της μορφή. Εκτός και αν γράφτηκε κάτι παρόμοιο σε άλλο topic και δεν το είδα.
-
Nikos_Chania started following Nαυτική Εβδομάδα
-
Τι σημασία έχει αν είναι με την παλιά του μορφή; Δηλαδή αν δεν έχει την μορφή που είχε πριν 40 ή 20 χρόνια, δεν είναι ναυτική εβδομάδα; Προσαρμόζεται στο σήμερα, με την διαθεσιμότητα του σήμερα και με τις ανάγκες επίσης του σήμερα. Δεν καθορίζει ο κατάπλους πλοίων τον θεσμό, όταν περιλαμβάνονται τόσες εκδηλώσεις.
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Nikos_Chania replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Αγαπητέ, με τα ΘΑ κάνεις πολιτική. Στον πραγματικό κόσμο, με τα πραγματικά δεδομένα που έχουμε αυτή τη στιγμή, έχουμε δρομολόγιο στις 27/6 (αλήθεια, πως; τακτικη δρομολόγηση; συγκοινωνιακες ανάγκες; πως ανοίγει πλάνα μία εταιρεία; τι υπογραφή έχει πέσει για την εγκριση;) και τον διαγωνισμό στις 10/7. Με αυτά τα δεδομένα και μόνο, ναι, το ΘΑ είναι εύκολη "επιλογή". Δουλειές κάτω από το τραπέζι, και θέλουμε και ανάπτυξη τρομάρα μας. -
Στο παραπάνω άρθρο που παρέθεσε ο @CATHA αναφέρετε πως η εταιρεία πέρα από το συμβόλαιο για τα 2+2 option e-flexer έχει υπογράψει και για τη ναυπήγηση τριών aero για τις γραμμές του Αργωσαρονικού στα ναυπηγεία Brodrene. Πιθανόν να έχει υπογραφτεί μόνο LOI και όχι η σύμβαση ναυπηγήσεως. Τα συγκεκριμένα ναυπηγεία δεν ανακοίνωσαν πρόσφατα την αναστολή λειτουργείας τους και το κλείσιμο τους; Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε το πως η εταιρεία θα κατασκευάσει τα Catamaran που θέλει για το Σαρωνικό. Θα κοιτάξει σε άλλα γνωστά και καταξιωμένα ναυπηγεία όπως αυτά της Austal ή θα μείνει ως έχει για την ώρα;
-
Πρακτικά το Παρος θα κατέβει μικρές Κυκλαδες να καλύψει το αδερφάκι του. Ας μην ξεχνάμε τις φήμες που είχαν ακουστεί ότι η Attica είχε επιθεωρήσει το Andros King πριν το τσιμπήσει η Golden, πράγμα που σημαίνει ότι γενικά η εταιρία ίσως ψάχνεται για πλοία αντίστοιχου μεγέθους. Και την φημολογούμενη ναυπήγηση πλοίου 100μ στα ναυπηγεία Σκαραμαγκα που θα προοριζόταν λόγω ηλικίας σε κάποια άγονη. Στην παρούσα φάση θεωρώ δεν θα ρίσκαρε η εταιρία να αφήσει κάποια από τις υφιστάμενες άγονες προς χάριν της ΣυροΤηνοΜυκονιας. Οπότε θεωρώ και εγώ πως κάποια από τις εταιρίες της Ραφηνας θα πατήσει πόδι με τις ευλογίες της Blue. Διαφορετικά θα πρέπει το Μύκονος να κάνει καθημερινά το δρομολόγιο μέχρι Σάμο, και την άγονη να την αναλάβει όλο το χρόνο το Διαγορας.
-
Brianhyday started following [VSF] Express Santorini- Agapitos Express Ferries
-
Εντελώς πληροφοριακά ή αν θέλουμε την άχρηστη πληροφορία της ημέρας, αυτό το βυτίο μεταφέρει χύμα γάλα από την Εύβοια χρόνια τώρα. Είναι ο φίλος μας ο Γιάννης. Φέρνει γάλα στην Αθήνα για επεξεργασία και πώληση και επιστρέφει Εύβοια άδειο. 😉😉😉
- 21 replies
-
- νοτιος ευβοικος
- καρυστος
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
-
- evia star
- olympian ferries
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Σημερινή άφιξη του Εύβοια Σταρ στο Μαρμάρι κατέβασε κάπου στα 40 με 50 Ι.Χ και ένα βιτίο και κάπου στους 120 επιβάτες μέγιστο.Το πλοίο στην αναχώρηση 10:00 η ώρα από το Μαρμάρι για Ραφήνα ,όπου βρισκόμουν και εγώ,είχε ακριβώς 17 Ι.Χ και κάπου στους 40 επιβάτες
- 21 replies
-
- νοτιος ευβοικος
- καρυστος
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
ΚΡΗΤΗΚΟΣ changed their profile photo
-
Πάμε να κάνουμε μια άσκηση για να δούμε πως θα μπορούσε να καλυφθεί το κενό αν ισχύει η πώληση. Καταρχήν μιλάμε για κυκλαδες άρα ένα υπερμέγεθες πλοίο δεν θα μπορούσε να κάνει δουλειά τουλάχιστον σε μόνιμη βάση. Αρα μιλάμε για τα ακόλουθα βαπόρια : 1) blue Star Myconos : είναι στην ικαρια Σάμο με προέκταση στην άγονη του βορείου Αιγαίου για την οποία λόγω ηλικίας παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . 2) Blue Star Chios: ομοίως έχει την άγονη της Κασοκαρπαθιας που λόγω ηλικίας λαμβάνει κι αυτό υψηλότερο μίσθωμα . 3) Βlue Star Delos : το βαπόρι της Παροναξίας είναι δύσκολο να το ξεσηκώσεις για να πάει σε μια γραμμή που δεν θα έχει την ίδια αποδοτικότητα . 4) Blue Star Patmos: έχει την άγονη της Δωδεκανήσου όπου λόγω ηλικίας επίσης παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . Επίσης φέτος ναυλώθηκε το Fast Ferries Andros για να καλυφθούν ακινησίες που και πάλι Blue Star Chios & Blue Star Patmos δεν πρόλαβαν να κάνουν . Με όλα τα ανωτέρω δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο τρόπο για να καλυφθεί το κενό . Είτε θα πρέπει να παρατήσει κάποια άγονη ,είτε το καλοκαίρι να την εξυπηρετεί με κάποιο Highspeed, είτε θα πρέπει να συμβιβαστεί λαμβάνοντας χαμηλότερο μίσθωμα και κάποια άγονη (πχ κασοκαρπαθια) να την πάρει με το Διαγορας ώστε να απελευθερωθεί ένα από τα υπόλοιπα βαπόρια . Που και πάλι από ακινησίες και θερινά δρομολόγια πάλι δύσκολα θα είναι . Σε κάθε περίπτωση τα κουκιά δεν βγαίνουν και σε περίπτωση που θελήσει να κρατήσει την ΣΤΜ κάτι θα πρέπει να θυσιάσει . Εκτος κι αν ναυλώσει ένα βαπόρι σε μόνιμη βάση , που ισότιμη επιλογή με το Blue Star Paros δεν διαφαίνεται στη παρούσα στιγμή .
-
@bas Μήπως ήταν άλλος ο λόγος που το Α/Γ Λέσβος είχε βρεθεί το καλοκαίρι του 1970 σε Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα ??? Ρωτάω διότι το 1970 στην γραμμή δούλευαν όχι μόνο δύο αλλά τουλάχιστον επτά (7) παντόφλες (μπορώ και να τις αναφέρω αν χρειάζεται).
- 242 replies
-
- πν
- πολεμικο ναυτικο
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
To 1970 το Α/Γ Λέσβος εκείνης της εποχής έκανε δρομολόγια Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα το καλοκαίρι γιατί δεν έφταναν τα άλλα 2 πλοία - παντόφλες που υπήρχαν τότε για την κίνηση, αλλά έλεγαν ότι πήγαινε αργά... Δεν τα θυμάμαι καλά, παιδάκι τότε, αλλά το γκρί πλοίο ξεχώριζε από τα 2 άσπρα.
- 242 replies
-
- πν
- πολεμικο ναυτικο
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Billy Johnson replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Will it do lemos & Militini?? -
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Panagia Ekatontapiliani replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Εννοείται ότι θα υπάρξει επιδότηση από το πρώτο δρομολόγιο. Θα γίνει σύμβαση ανάθεσης μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού. Όπως έγινε και πέρυσι στην ίδια γραμμή αλλά όπως γίνεται και σε άλλες γραμμές με τις καθυστερήσεις που υπάρχουν στον διαγωνισμό για τις άγονες. - Yesterday
-
-
- blue star naxos
- blue star ferries
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
-
- blue star naxos
- blue star ferries
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Δεν θα άφηναν έτσι εύκολα την άγονη Καβάλας/Θεσσαλονίκης.
-
Φήμες αγοράς/πώλησης ΕΓ/ΟΓ
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ replied to Nick the Greek's topic in Λοιπά θέματα ακτοπλοΐας
Χειμωνα καλοκαιρι να ανεβοκατεβαινει με 25 κομβους δε φανταζει καθολου ρεαλιστικο... -
Εάν συμβούν αυτά που γράφονται, το ενδεχόμενο το Μύκονος να κάνει καθημερινά πρωινιάτικα το Συρο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι φαντάζει πιο ρεαλιστικό από ποτέ.
-
Προφανώς, θα έχει ξεκινήσει όμως η επιδότηση του δρομολογίου στις 27/6;