bas
eMembers-
Posts
204 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Να τα βρει με τους Σκυριανούς και να κάνει Σποράδες από Κύμη με συνεργασίες στα εισιτήρια και για Σκύρο. Ο Αγιος Κωνσταντίνος με τα διόδια και την μεγάλη απόσταση από την Σκιάθο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το Μαντούδι. Αντίθετα από Κύμη μπορεί να ανταγωνιστεί για την Σκόπελο και την Αλόννησο, έστω και αν έχουν λιγότερο τουρισμό από την Σκιάθο. Θα μπορεί και κάποιος που έχει πάει Σκύρο, να συνεχίσει τις διακοπές του στις άλλες Σποράδες, ή το αντίστροφο. Με αναχώρηση από Κύμη στις 10.30 και επιστροφή στις 6 το απόγευμα, μέχρι και μικρή κρουαζιέρα το λες ειδικά για την Αλόννησο αν φτάνει εκεί 12.50 φεύγει για Σκόπελο 13.15 με άφιξη εκεί 14.00 και αναχώρηση 14.45 , Αλόννησο 15.30 αναχώρηση 16.00 και άφιξη Κύμη 18.20
-
Εγώ θεωρώ ότι η εταιρεία ήταν ένα μυρμήγκι που έμπλεκε με ελέφαντες στα χωράφια τους και έτσι κάθε της αρνητικό μεγενθυνόταν κυρίως από τα ελεφαντίσια μμε... Ενίοτε και ο ιδιοκτήτης δεν μπορούσε να διαχειριστεί τις καταστάσεις αυτές και έπαιρνε αποφάσεις με το θυμικό και όχι την ψυχρή λογική, πράγμα που χειροτέρευε την κατάσταση.
- 839 replies
-
- σαμοθράκη
- samothraki
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Κυλλήνη - Κρότωνας 200 νμ και χωρίς αυτοκινητόδρομο. Βέβαια μέχρι το Μπάρι υπάρχει αυτό το θέμα. Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι 130 νμ και Ηγουμενίτσα - Οτραντο 100 νμ. Για μένα όπως έχω ξαναπεί ώριμη καλοκαιρινή λύση, είναι ένα ταχύπλοο στην λογική που είχε μπει το πρώτο Highspeed που έκανε Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι σε 3.15 ώρες. Σήμερα 2 ταχύπλοα μπορούν να κάνουν την γραμμή για το Οτραντο σε 2.50 ώρες και να βγαίνουν 3 διπλά δρομολόγια την ημέρα, ώστε να καταστεί ανταγωνιστική η γραμμή της Ιταλίας έναντι της Βαλκανικής οδού. Από τον Ιανουάριο που όπως γράφτηκε θα ανοίξει η Σένγκεν και για Βουλγαρία - Ρουμανία, ένας από την Αθήνα με μία διανυκτέρευση στην Σόφια, θα βρίσκεται σε 2 μέρες στην κεντρική Ευρώπη με κόστος για ένα ντίζελ αμάξι στα 250 ευρώ με τα διόδια. Τα ηλεκτρικά ακόμα πιο φτηνά, τα υβριδικά κοντά στα ντίζελ. Οπότε τα χιλιάρικα που ζητάνε για Ανκόνα και Βενετία, θα τα πληρώνουν μόνο οι γερμάδες και τα βερύκοκα.
-
Σεπτέμβριο του 1980 μπήκε το Ανεμόεσσα στην γραμμή Κύμης - Σκύρου... https://www.sne.gr/etaireia/
-
Ας κάνουν ντηλ μαζί του, για συνεργασία χωρίς να πηγαίνει στην Σκύρο, αλλά να έχει ανταπόκριση και έκπτωση στο εισιτήριο.
-
Αφού όπως είπαμε και πέρσι οι Σκυριανοί έκαναν 40 χρόνια να καταλάβουν την αξία των δρομολογίων διημέρευσης, θα πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν και την αξία της συνεργασίας με κάποια άλλη εταιρεία, ώστε να υπάρχει η σύνδεση με τις Σποράδες. Η καλύτερη επιλογή θα ήταν το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης, να τερματίζει στην Κύμη και όχι στο Μαντούδι, ώστε να υπάρχει πρόσβαση και στην Σκύρο, έστω και αν η διαφορά των 9 μιλίων της διαδρομής είναι υπαρκτή. Γενικά οι Σκυριανοί πρέπει να ανοίξουν το μυαλό τους περισσότερο, ώστε να περάσουν στον κόσμο, σαν οικονομικός προορισμός και σαν επέκταση της Εύβοιας.
-
Οχι απλά σας δείχνω τον κόσμο από τα 2,50 μ που φτάνουν τα σηκωμένα χέρια μου, για να τραβήξω την φωτό πάνω από το σύρμα...😀
-
Ευχαριστώ πολύ, για τις πληροφορίες.
-
Ενδιαφέρον θα ήταν να ανοίξει ένα θέμα και για την Βαλκανική οδό, ώστε όσοι την χρησιμοποιούν να ενημερώσουν αυτούς που θέλουν να την χρησιμοποιήσουν, για πιθανές στάσεις, για μέρη που μπορείς να διανυκτερεύσεις ασφαλώς, ακόμα και ξενοδοχεία, εστιατόρια, ή κάτι άλλο χρήσιμο. Δεν την έχω πάει αυτή την διαδρομή, αλλά νομίζω μία διανυκτέρευση στην Νίς στο ανέβασμα και Βελιγράδι στο κατέβασμα, θα ήταν μια χαρά.
-
Ο Δήμαρχος νόμιζε ότι θα πέρναγε Marklin ή Lima στο τούνελ...😀
-
Οπως και στο ΠΝ, αφού είχαν ανάλογη λογική, αλλά και μεταξύ μας, υπήρχε πολύ μεγαλύτερη τότε κοινωνική καταξίωση για τους καπεταναίους από ότι σήμερα και αυτό είχε αντίκρυσμα και στο πόσα παιδιά ήθελαν να ακολουθήσουν αυτό το επάγγελμα...
-
O οποίος δρόμος στο τέλος πριν το Λαύριο έχει παράκαμψη και καταλήγει μέσα στο λιμάνι. Το να διαβάζουμε αποσπασματικά μία απάντηση, ή ακόμα χειρότερα να την παραθέτουμε, χωρίς να λέμε ή να έχουμε διαβάσει σε τι απαντά, δίνει λάθος εντυπώσεις και εγείρει ερωτήματα... Η απάντηση αφορούσε σχόλιο, ότι η Αττική οδός στην Ραφήνα ΔΕΝ προβλέπεται να φτάσει μέχρι το λιμάνι, αλλά σε αστική διασταύρωση, στην οποία προφανώς θα γίνεται χαμός και εκεί θα εμφανιστεί το φαινόμενο του λαιμού μπουκαλιού, όπως εμφανίζεται για παράδειγμα στην υψηλή γέφυρα της Χαλκίδας στο τέλος του αυτοκινητοδρόμου.
-
Νομίζω ότι ιδιωτικές πλοιάρχων δεν υπήρχαν, ή ήταν λίγες. Μηχανικών, ηλεκτρονικών και ασυρματιστών αρκετές. Αλλωστε τότε είχαν πρωτοεμφανιστεί τα ηλεκτρονικά στην ζωή μας και ήταν πολλά παιδιά που ήθελαν να γίνουν ηλεκτρονικοί. Οι δημόσιες σχολές πάντα είχαν λογική ανάλογη του ΠΝ. Πάντως στην Κύμη η Σχολή έχει τώρα περίπου 150+ σπουδαστές που στις εθνικές επετείους, δίνουν έναν ωραίο τόνο στις παρελάσεις με τις στολές τους, ενώ γεμίζει η πόλη και από τους συγγενείς τους που έρχονται να τους καμαρώσουν.
-
Υπάρχουν προτάσεις από πολυτεχνεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, γιατί προφανώς όταν η Αθήνα έχει 3 χλμ τούνελ από τον σταθμό Λαρίσης μέχρι τις 3 γέφυρες και άντε και στο μέλλον, άλλο τόσο από τον Σταθμό Λαρίσης μέχρι του Ρέντη, δεν μπορεί η Πάτρα να έχει 9 χλμ τούνελ. Επίσης σε όλο τον κόσμο οι γραμμές του τρένου είναι επιφανειακές κυρίως. Δείτε στο Μόναχο για παράδειγμα. Μόνο στο πολύ κεντρικό σημείο είναι υπόγειες και όχι όλες. Αλλά αυτό με το Ρίο θα ήταν η πιο σωστή λύση. Από εκεί θα μπορούσε να φεύγει έξω από την Πάτρα μονή πλέον γραμμή, γιατί με τα νέα συστήματα δεν χρειάζεται διπλή, να γύριζε στο νέο λιμάνι και μετά να συνέχιζε για Πύργο. Και μέσα στην Πάτρα μία διπλή γραμμή ελαφρού τρένου θα έπαιζε τον ρόλο του τράμ. Δεν είναι απαραίτητο ο κεντρικός σταθμός να είναι όπου ήταν σήμερα. Μια χαρά θα ήταν στο Ρίο ή στην Κανελλοπούλου.