Jump to content
Shipfriends

bas

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Είναι πλέον κάθε μισή ώρα στο ΧΧ.00 και ΧΧ.30 και από τις δύο κατευθύνσεις .
  2. Ακριβώς σε αυτό το πέρασμα αναφέρομαι . Αλλά αυτό βόλεψε μόνο κάποια φορτηγά και ελάχιστα ΙΧ που πήγαιναν Αθήνα . Ταυτόχρονα νομίζω και κάποια καΐκια έκαναν 1-2 τοπικά δρομολόγια που είναι αναγκαία για το πέρασμα στην Κύμη .
  3. Στο παρελθόν έχουν υπάρξει κάποια περάσματα από άλλα πλοία , όταν τράβαγε πολύ ο δεξαμενισμός . Αν ήταν 3-4 μέρες , τότε πράγματι δεν υπήρχε αντικατάσταση . Γενικά όμως επειδή βλέπουμε μεγάλες αλλαγές στις Σποράδες , θα πρέπει κάποια μυαλά να αλλάξουν λογική , γιατί το Μαντούδι θα ανέβει και έτσι το δρομολόγιο των Σποράδων θα πέσει . Η θα μπει και άλλο πλοίο και δεν είμαστε στην δεκαετία του 80 πλέον..
  4. 8-10 μέρες είναι πολλές . Θα αντικατασταθεί από κάποιο άραγε ?
  5. Πόσο κόστιζε η μεταφορά από Αγιο Κωνσταντίνο και πόσο από Βόλο ?
  6. bas

    Σύμη (ΙΜΟ 7236165)

    Εγώ θυμάμαι ότι το Σκύρος έπαιρνε 25 αμάξια , η Ανεμόεσσα και ο Αιγέας γύρω στα 35 , κάπου εκεί κοντά και το Σκιάθος . Μόνο το Σκόπελος έπαιρνε 80 όσα και ο Λυκομήδης . Γιατί το Σύμη να παίρνει περισσότερα ? Αντε να πλησιάζει τα 40 . Ο Πρωτέας πόσα παίρνει ? Ο Αχιλλέας παίρνει 156 πάντως ...
  7. bas

    Saos Ferries

    Πάντως και τώρα τα δρομολόγια του Πήγασου για Λήμνο , αν δεν είσαι νταλίκα , είναι εντελώς για γέλια . Γενικά το Λαύριο για επιβάτες για το Βόρειο Αιγαίο δεν κάνει . Τεράστια απόσταση και από την Αθήνα με αστεία συγκοινωνία και από τα μέρη που "υποτίθεται" εξυπηρετεί . Να βάλουν τα Ρο-ρο για τα φορτηγά και να έχουν ημερόπλοιο για επιβάτες και ΙΧ από την Κύμη που είναι ο μισός χρόνος ταξιδιού και το τοπικό ΚΤΕΛ εξυπηρετεί . Οπότε και για τον Μανούση τα ίδια ισχύουν . Γιατί να βάλει πλοίο σε ένα καταδικασμένο δρομολόγιο ? Οσο για τους Δήμους , γενικά δεν έχουν και την καλύτερη φήμη ανά την Ελλάδα ... Τουλάχιστον τα πλοία κρατάνε στην ζωή ένα νησί και θα έπρεπε να έχουν ευκολίες από το κράτος .
  8. Μακάρι να βρούν τρόπο να υπάρξει και δεύτερο πλοίο για να δουλέψει περισσότερο η γραμμή των Σποράδων , αλλά και η Σκύρος να έχει 2 δρομολόγια κάθε μέρα ,γιατί αυτό που γίνεται τα Σάββατα του Αυγούστου είναι μεγάλη ταλαιπωρία .
  9. Σε καμία περίπτωση δεν είναι μεγαλύτερο το κόστος καυσίμων από Αθήνα για Μαντούδι-Κύμη σε σχέση με τον Αγιο Κωνσταντίνο . Αλλά πλέον τα διόδια και η απόσταση για την Σκιάθο σε σχέση με το Μαντούδι και τα διόδια και η απόσταση σε σχέση με Αλόννησο και Σκόπελο σε σχέση με την Κύμη , είναι προφανώς ο λόγος που δεν έχει ενδιαφέρον η γραμμή . Αντίθετα σύμφωνα με τα στοιχεία της ΣΝΕ το δρομολόγιο του Αχιλλέα για Σποράδες είχε μεγάλη αύξηση φέτος σε σχέση με πέρσι και ας είναι μόνο 3 μέρες με αποτέλεσμα να μην έχει δρομολόγια Παρασκευή και Κυριακή , που είναι δρομολόγια μεγάλης κίνησης . Μακάρι να τα έβρισκαν και να έμπαινε και δεύτερο πλοίο από Κύμη ώστε να υπάρχει και καθημερινά Σποράδες και καθημερινά 2 δρομολόγια για Σκύρο , όπου επίσης υπήρξε άνοδος φέτος .
  10. Πάντως πολύ καλά πήγε ο Αχιλλέας με 2-3 μόνο καθυστερήσεις στο τοπ της σεζόν κάποια Σάββατα . Το Σύμη , αδελφό του Ανεμόεσσα 30 χρόνια μετά με 35 αμάξια γκαράζ δύσκολα θα σταθεί . Απλά φαίνεται ο Αγιος με τα ακριβά διόδια και την μεγάλη απόσταση από τα νησιά δεν είναι τόσο ελκυστικός , όσο το Μαντούδι και η Κύμη και ας έχουν το πρόβλημα των κακών δρόμων ...
  11. Η μόνη λύση για την Λήμνο είναι να υπάρχει Ρο-Ρο από το Λαύριο για τα φορτηγά και το καλοκαίρι οι επιβάτες να εξυπηρετούνται από την Κύμη . Γιατί το ταξίδι διαρκεί τον μισό χρόνο , άρα θα είναι και τα μισά λεφτά , δεν χρειάζεται καμπίνα και το ΚΤΕΛ Ευβοίας έχει πάντα ανταπόκριση για τα πλοία . Και μιλάμε για συμβατικό πλοίο , γιατί για γρήγορο η απόσταση των 89 μιλίων θα είχε απίστευτη μείωση χρόνου . Αντίθετα η επιλογή του Λαυρίου χωρίς πρακτικά συγκοινωνία , αλλά και οι ώρες αναχώρησης και άφιξης , είτε επιβάλλουν καμπίνα , είτε ξενύχτι , είτε ξύπνημα στις 4-5 το πρωί . Αλλωστε υπήρχε και η πρόταση για επιδότηση της γραμμής αυτής . Ακόμα θα μπορούσε να δουλέψει και συμπληρωματικά με δρομολόγιο Κύμη-Σίγρι που είναι η ίδια απόσταση με την Λήμνο . Να δίνουν οι οικογένειες 400-500 € μεταφορικά , ήταν δύσκολο ακόμα και πριν την κρίση . Πόσο μάλλον τώρα . Ακόμα και γραμμή Κύμη-Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη θα μπορούσε να είναι βολική για όλους .
  12. Λογικό να έχουμε καθυστερήσεις αυτή την εποχή αφού τα πλοία χτυπάνε πρωτόκολλο . Ετσι και ο Αχιλλέας στο έτσι και αλλιώς πιεσμένο δρομολόγιο του Σαββάτου , έφυγε το πρωί με 10λεπτη καθυστέρηση από την Σκύρο που την κάλυψε στην διαδρομή για Κύμη , αλλά εκεί ήταν πάλι γεμάτο αυτοκίνητα με αποτέλεσμα παρ΄ ότι η ώρα για φόρτωση ήταν αρκετή να καθυστερήσει πάλι 15 λεπτά . Μετά όμως οι ώρες φόρτωσης ήταν πιο λίγες και το πλοίο έφτανε γεμάτο και ξαναγέμιζε , οπότε στην επιστροφή στην Κύμη είχε ήδη 40 λεπτά καθυστέρηση που έγινε μία ώρα στην αναχώρηση για Σποράδες και η επιστροφή από Σποράδες στην Κύμη έγινε με 2 ώρες καθυστέρηση και το βαπόρι ήρθε γεμάτο και περίμεναν εκεί να ξαναγεμίσει , οπότε η καθυστέρηση στην αναχώρηση έφτασε τις 3 ώρες και τελικά το δρομολόγιο τελείωσε στις 2,30 το πρωί με κάτι λιγότερο από τρίωρη καθυστέρηση . Είχε και το θέμα του καιρού που ήταν 6-7 όσο ήταν μέρα και αυτό ανέβασε την καθυστέρηση . Τουλάχιστον σήμερα ξεκινάνε στις 11 το πρωί τα δρομολόγια οπότε θα προλάβει να ξεκουραστεί το πλήρωμα .
  13. Δεν διαφωνεί κανείς με αυτό , άλλωστε αυτό ανέφερα και εγώ ότι το πλοίο είναι σε καλή κατάσταση , αλλά πλέον χρειάζονται αποφάσεις με προοπτική για την περιοχή και όχι λογικές περιχαράκωσης . Παρ΄ ότι παίρνει 156 ΙΧ υπάρχουν αρκετές μέρες το καλοκαίρι που δεν φτάνει το γκαράζ . Εγώ δεν θα έβλεπα αντικατάσταση του Αχιλλέα , αλλά προσθήκη δεύτερου πλοίου στην γραμμή με επέκταση στις Σποράδες και ίσως σε επιδοτούμενες γραμμές στην Λήμνο και το Σίγρι , αφού η μικρή απόσταση από την Κύμη επιτρέπει πολύ φτηνότερα ναύλα από ότι στα δρομολόγια από Πειραιά και Λαύριο . Τουλάχιστον για τους επιβάτες και τα ΙΧ , αφού τα φορτηγά είναι άλλη συζήτηση και δεν βολεύουν . Νομίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι με γνώση και ανοικτό μυαλό , όπως έχει αποδειχτεί , αφού μόνο η Σκύρος έχει τοπική Ν.Ε. και να κάνουν ένα μετρημένο και υπολογισμένο βήμα .
  14. H επιλογή της Σκιάθου-Βόλου ήταν πολύ λανθασμένη γιατί με αναχώρηση από Βόλο στις 6 το πρωί τι κόσμο να έχεις ? Αντίθετα η παραμονή στην Κύμη το βράδυ του Σαββάτου όπως γινόταν παλιότερα και η πραγματοποίηση 3 δρομολογίων την Κυριακή έδιναν την δυνατότητα και κάποιων από την Κύμη να πάνε μια ημερήσια εκδρομή στην Σκύρο και να έχουν περί τις 7 ώρες για να περιηγηθούν που είναι αρκετό διάστημα . Μάλιστα ήταν μικρότερη και η κούραση του πληρώματος , μια και τα Σάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου , το δρομολόγιο έχει καθυστέρηση γύρω στην μία ώρα , χτες είχε περισσότερο , με αποτέλεσμα το πλήρωμα να φεύγει στις 7 το πρωί από την Σκύρο και να επιστρέφει σχεδόν στις 1 το πρωί και να πρέπει σε 10 ώρες να ξανακάνουν δρομολόγιο . Με την προηγούμενη δρομολόγηση , το δρομολόγιο τελείωνε στην Κύμη μεταξύ 9.15 - 10.15 ανάλογα με την καθυστέρηση και είχαν επόμενο δρομολόγιο στις 10 το πρωί , άρα ήταν πολύ πιο ξεκούραστο το δρομολόγιο . Με την υπάρχουσα δρομολόγηση το πλοίο χάνει τις επιστροφές της Κυριακής από τις Σποράδες . Ακόμα ίσως θα μπορούσε το Σάββατο να μην περνάει δύο φορές από την Αλόννησος και έτσι να εξοικονομεί 45 λεπτά χρόνο διαδρομής στην επιστροφή , αφού η φόρτωση μπορεί να γίνει λίγο διαφορετικά μια και η Αλόννησος έχει λιγότερο κόσμο από την Σκόπελο .
  15. Δεν ενοχλεί το μονοπώλιο . Θα μπορούσε όμως να βρεθεί λύση ώστε να υπάρχει όλες τις ημέρες της εβδομάδας σύνδεση με Σποράδες , αλλά ακόμη και δρομολόγιο Κύμη-Σκύρος-Σίγρι , ή και Κύμη-Σκύρος-Λήμνος που θα ήταν επιδοτούμενα δρομολόγια , όλα αυτά με την συνεργασία ενός δεύτερου πλοίου που έτσι και αλλιώς σιγά σιγά θα γίνει αναγκαίο μια και ο Αχιλλέας πλησιάζει τα 30 χρόνια του αν και είναι σε άριστη κατάσταση . Τα δρομολόγια της Τρίτης-Πέμπτης θα μπορούσαν να είναι καθημερινά και ένα δεύτερο πλοίο λίγο ταχύτερο γύρω στα 18 μίλια , θα έβγαζε άνετα το πρωινό δρομολόγιο προς Σκύρο με συνέχεια για Σίγρι ή για Λήμνο κάποιες μέρες της εβδομάδας με αναχώρηση από Κύμη για Σκύρο-Σίγρι/Λήμνο γύρω στις 10.30 και επιστροφή γύρω στις 10 το βράδυ και διανυκτέρευση στην Κύμη .
×