Jump to content
Shipfriends

bas

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Από την άλλη όμως αρνούνται κάθε συνεργασία με άλλο πλοίο , όπως έγινε με τον Πρωτέα που πριν ανοίξει το Μαντούδι , ζήτησε να καλύπτει κάποια δρομολόγια με Σποράδες και Σκύρο . \ Γενικά παρ΄ όλο το πρόβλημα του δρόμου , η μικρότερη απόσταση των νησιών από την Κύμη σε σχέση με τον Αγιο Κωνσταντίνο και η ύπαρξη της Σκύρου , θα βοηθούσε στην ύπαρξη και ενός δεύτερου πλοίου που θα έκανε και τις ακινησίες του Αχιλλέα . Εδώ στο Μαρμάρι έχουν 2 πλοία . Αλλιώς τα δρομολόγια του Σαββάτου τα καλοκαίρια έχουν μεγάλες καθυστερήσεις και βέβαια χάνεται και το δεύτερο δρομολόγιο για Σκύρο 3 φορές την εβδομάδα .
  2. H κλασσική λογική των στενών ατομικών συμφερόντων . Το ίδιο και στην Λέσβο . Ας κρατήσουν τα ΡΟ-ΡΟ για τα φορτηγά και τα καλοκαίρια να πιάνουν στα δυτικά λιμάνια μήπως μαζευτεί λιγάκι και το εισιτήριο για τις οικογένειες και τον εσωτερικό τουρισμό .
  3. Εγώ μίλησα για ΣΥΝΟΛΙΚΟ κόστος . Οπότε όλα θα μετρήσουν . Ο σχολιασμός γενικά ήταν απάντηση στο ότι το ανοικτό πλοίο θα είναι ανασταλτικό έναντι ενός μεγαλύτερου κλειστού από την Πάτρα και είπα ότι το οικονομικό θα παίξει τον μεγαλύτερο ρόλο . Τα διόδια του Ρίου δεν επιβαρύνουν έτσι και αλλιώς και αυτόν που πάει Πάτρα ? 11,80 είναι μέχρι Ρίο κοινά και για τα δύο . 4,25 τα διόδια μέχρι Μεσολόγγι και πλέον η Γέφυρα ή το φέρρυ και το κόστος της βενζίνης . Αν μιλάμε για 3-4 άτομα στο αυτοκίνητο , τότε ενδέχεται η διαφορά τιμής των εισιτηρίων των πλοίων να είναι πολλαπλάσια του επιπλέον κόστους των 15 -20 € . Αν είναι μόνο οδηγός και αυτοκίνητο , τότε προφανώς η Πάτρα θα είναι η καλύτερη επιλογή . Αλλά όταν μάθουμε τιμές , ωράρια και χρόνους διαδρομής θα μπορούμε να πούμε περισσότερο . Η εταιρεία σοφά δεν έχει λόγο να έρθει σε κόντρα με την γραμμή της Πάτρας , αλλά οι επιβάτες έχουν τα δικά τους κριτήρια και δεν δεσμεύονται από ευγένειες μεταξύ εταιρειών .
  4. Το κοινό θα πάει όπου το συνολικό ταξίδι είναι φτηνότερο . Τώρα αν είναι και ταχύτερο και φτηνότερο , ελάχιστα θα ασχοληθεί με το μικρό/αργό πλοίο...
  5. bas

    Saos Ferries

    Είναι κρίμα που στα μικρά μέρη οι προσωπικές κόντρες καταστρέφουν όλο τον κόσμο . Για αυτό λένε : Κακό πράγμα τα λίγα σπίτια.... Αλλά φταίει και ο κόσμος που δεν παίρνει θέση να καθαρίσει την βρωμιά και την πληρώνει ο ίδιος γιατί οι άλλοι έχουν τον μισθό τους...
  6. Πολύ σωστά όσα αναφέρετε και οι δύο . Ολη η ακτοπλοΐα στην Ελλάδα είναι για τις μεταφορικές , ενώ στην Αδριατική βγάζουν προσφορές μετά τον Γενάρη για 2 μήνες , ενώ θα μπορούσαν να έχουν από τον Οκτώβριο μέχρι τον Απρίλιο . Μάλιστα τώρα που ολοκληρώνεται και ο Α/Δ στην Σερβία και εκεί έχεις και την επιλογή της φτηνής βενζίνης , το πέρασμα για την κεντρική Ευρώπη είναι το μισό και λιγότερο από το να πας μέσω Αδριατικής , ειδικά αν πηγαίνεις από Γερμανία και ανατολικότερα ή βόρεια .
  7. Προφανώς η επιλογή του Αγίου Κωνσταντίνου με διόδια και ακριβό ναύλο , είναι ελάχιστα ελκυστική , ακόμα και αν πρέπει κάποιος να ζοριστεί στο άθλιο οδικό δίκτυο της Εύβοιας , είτε στην διαδρομή Χαλκίδα-Μαντούδι , είτε σε αυτή Χαλκίδας-Κύμης . Προφανώς η κατασκευή των περιφερειακών Χαλκίδας και Βασιλικού - Αμαρύνθου , θα τις κάνει ακόμα ελκυστικότερες .
  8. Ελπίζω να το φωτογραφήσουν κάποιοι στα δύο λιμάνια ...
  9. bas

    Πορείες πλοίων

    O Αχιλλέας από Σκύρο αντί να ακούσει πορεία Νοτιοδυτικά προς Κύμη , ανέβηκε Βορειοδυτικά μέχρι να φτάσει την ευθεία του κάβου της Κύμης και μετά κατέβηκε ΝΝΑ κάνοντας μια μεγάλη βολτίτσα ... Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το νυκτερινό ταξίδι ενός μικρού φορτηγού που έφυγε από τον Βόλο και αφού πέρασε κολλητά από όλες τις Βόρειες Σποράδες μέχρι τις νησίδες Αδέλφια , μετά κατέβηκε προς Κύμη , περνώντας κοντύτερα από την συνηθισμένη ρότα στην στεριά .
  10. Είναι πλέον κάθε μισή ώρα στο ΧΧ.00 και ΧΧ.30 και από τις δύο κατευθύνσεις .
  11. Ακριβώς σε αυτό το πέρασμα αναφέρομαι . Αλλά αυτό βόλεψε μόνο κάποια φορτηγά και ελάχιστα ΙΧ που πήγαιναν Αθήνα . Ταυτόχρονα νομίζω και κάποια καΐκια έκαναν 1-2 τοπικά δρομολόγια που είναι αναγκαία για το πέρασμα στην Κύμη .
  12. Στο παρελθόν έχουν υπάρξει κάποια περάσματα από άλλα πλοία , όταν τράβαγε πολύ ο δεξαμενισμός . Αν ήταν 3-4 μέρες , τότε πράγματι δεν υπήρχε αντικατάσταση . Γενικά όμως επειδή βλέπουμε μεγάλες αλλαγές στις Σποράδες , θα πρέπει κάποια μυαλά να αλλάξουν λογική , γιατί το Μαντούδι θα ανέβει και έτσι το δρομολόγιο των Σποράδων θα πέσει . Η θα μπει και άλλο πλοίο και δεν είμαστε στην δεκαετία του 80 πλέον..
  13. 8-10 μέρες είναι πολλές . Θα αντικατασταθεί από κάποιο άραγε ?
  14. Πόσο κόστιζε η μεταφορά από Αγιο Κωνσταντίνο και πόσο από Βόλο ?
  15. bas

    Σύμη (ΙΜΟ 7236165)

    Εγώ θυμάμαι ότι το Σκύρος έπαιρνε 25 αμάξια , η Ανεμόεσσα και ο Αιγέας γύρω στα 35 , κάπου εκεί κοντά και το Σκιάθος . Μόνο το Σκόπελος έπαιρνε 80 όσα και ο Λυκομήδης . Γιατί το Σύμη να παίρνει περισσότερα ? Αντε να πλησιάζει τα 40 . Ο Πρωτέας πόσα παίρνει ? Ο Αχιλλέας παίρνει 156 πάντως ...
×