Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ποιός θα πάει από Άγιο Νικόλαο προς Αίγιο και αντίστροφα; Η γραμμή σταμάτησε πολλά χρόνια τώρα λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου και όσες προσπάθειες έγιναν τα τελευταία χρόνια για άνοιγμα εκ νέου της γραμμής, έμειναν στα λόγια.
  3. Today
  4. Δυναμικό ντεμπούτο για την σύνδεση Μήλος-Ρέθυμνο σήμερα καθώς το Power Jet στην Μήλο επιβίβασε 120 περίπου άτομα και 3 ΙΧ με προορισμό το Ρέθυμνο.
  5. Και από εκεί πήγε σήμερα στην Σπετσοπούλα, οπότε λογικά θα έχει σχέση με τον γάμο του Νίκου Νιάρχου την άλλη εβδομάδα στο νησί.
  6. Όταν στον Άγιο Κωνσταντίνο υπήρχε το Cat 1,είχε τις ίδιες τιμές με το Πανόραμα; Ξέρει κανείς;
  7. O Cpt Μάνος Τσαγκαράκης έχει κάποια σχέση με το πλοίο και την εταιρεία?
  8. Το πλοιο εχει γυρισει στη Μεσογειο και εμεις το βλεπουμε φουνταρισμενο ανοιχτα του Ντουμπροβνικ ,οπου περασε ολη τη μερα Αρκετα μοντερνο σαν σχεδιο, αν και μπορω να πω οτι δεν μου ειναι ασχημο στο ματι
  9. Πλοίαρχος στο ΑΡΙΑΔΝΗ, ο αγαπητός μας σε όλους Καπτα Στέλιος Καρβέλης
  10. polmyt

    Evrima

    7 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  11. Δεν ξέρω πόσο το είχαν πέρυσι και πρόπερσι αντίστοιχα οι άλλες εταιρείες, αλλα 32,70€ από Μαντουδι για Σκόπελο με το Πανοραμα για μια διαδρομή 1 ώρας και 15 λεπτών, είναι εξωφρενική τιμή, ίσως η πιο ακριβή κοστολόγηση απόστασης στην ακτοπλοια φετος, δεδομένου της διάρκειας και του πλοίου. Και ειδικά όταν ακριβώς δίπλα έχεις ταχύπλοο με παρόμοιες τιμές, και δύο δρομολογια, θα μου προκαλέσει εντύπωση αν έχει καλές πληροτητες.
  12. Ο cpt Απόστολος Σολδάτος είναι πλοίαρχος στο Πανόραμα.
  13. Τα ωράρια του πλοίου έχουν μερικά λάθη... Το Αγνώντας Σκιάθος δεν βγαίνει με 14 μίλια ούτε με τάμα σε μισή ώρα..
  14. Τα μόνα βιβλία που μπορεί κάποιος να έχει στοιχεία σαν reference, των δυνατοτήτων του πλοίου, τα χαρακτηριστικά του και όλα τα άλλα πράγματα που αφορούν το κάθε πλοίο ξεχωριστά, είναι τα manual που εφοδιάζεται από το ναυπηγείο κατά την παραλαβή και είναι approved με την σφραγίδα του νηογνώμονα. Αν το σχόλιο σου @koukos κατευθύνεται προς εμένα και το παραπάνω ποστ μου, έγινε αποκλειστικά για στοιχεία που αναφέρουμε κάθε τρεις και λίγο, από διάφορες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, είτε αυτές είναι ναυπηγείων είτε καραβολατρικές, και όχι στοιχεία που έχουν αντληθεί από τα manual των πλοίων, συμπαιρένοντας ότι το ένα ταχύπλοο είναι πιο γρήγορο από το άλλο γιατί το δίνει στην ιστοσελίδα της η Austal με 37.5kts ενώ το άλλο με 40.5kts για παραδέιγμα. Ποτέ δεν εξέφρασα ότι στα πιστοποιημένα έγγραφα που βρίσκοναι πάνω στο πλοίο, το ναυπηγείο γράφει ότι θέλει. Η τοποθέτηση μου ήταν ξεκάθαρη αποκλειστικά και μόνο για στοιχεία που βρίσκουμε στο διαδίκτυο.
  15. Εναλλακτική θα έπρεπε να υπάρχει και από άλλες γραμμές ανατολικότερα (Αίγιο - Άγιος Νικόλαος) αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
  16. Κανένα ναυπηγείο δεν γράφει ότι θέλει...Μη τρελαθουμε ...Όλα αυτά τα στοιχεία προκύπτουν από τα δοκιμαστικά τα οποία είναι πάντα σε "εργαστήριακες συνθήκες" ( χωρίς φορτίο, χωρίς πολλά πετρέλαια , νηνεμία, όλα καινούργια, εντός εγγύησης ) . Οι συνθήκες των δοκιμαστικών δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Αυτό να το δεχτώ. Και στο trial manual του Tera Jet 2 αναφέρεται ταχύτητα 43,2 που έπιασε στα δοκιμαστικά . Υπάρχει ολόκληρη επιτροπή παραλαβής η οποία υπογράφει ώστε να αποδεχτεί το βαπόρι από το ναυπηγείο. Τα έχετε όλα πολλά απλά στο μυαλό σας .
  17. Πάντως τα δρομολόγια και οι τιμές του είναι πολύ καλές για island Hopping ( Σκιάθος Σκόπελος 10,60€ έναντι 22€ του Σούπερσταρ και 28€ του Runner απ' το Μαντούδι) λόγω επιδότησης
  18. Σήμερα έγινε αυτό για πρώτη φορά μετά από χρόνια.
  19. Διαφημίζει το δρομολόγιο, τους χρόνους και το όνομα του πλοίου που ανέφερα. Τίποτα παραπάνω. Νομίζω διαφέρουν λίγο στις χωρητικότητες.
  20. Απο την στιγμή που είναι επιδοτούμενη, όταν υπάρξει η κατακύρωση, θα αναφέρεται φυσικά το βαπόρι. Δεν υπάρχει κάποια ανάθεση/κατακύρωση μέχρι στιγμής, το έχω αναφέρει και σε προηγούμενα ποστ πως ο διαγωνισμός είναι προγραμματισμένος για τις 10 Ιουλίου. Ακόμα κι αν γίνει ανάθεση από το Υπουργείο προ του διαγωνισμού για να ξεκινήσει 27/6 το βαπόρι, η νομοθεσία περιλαμβάνει συγκεκριμένες περιπτώσεις που μπορεί να γίνει αυτό, μία εξ αυτών οι συγκοινωνιακές ανάγκες. Αν κάποιος εδώ μπορεί να στοιχειοθετήσει συγκοινωνιακές ανάγκες για τις Σποράδες, θα ήθελα να το δω. Μομφή για τις πελατειακές σχέσεις του ΥΕΝ με τους ακτοπλόους είναι αυτές οι αναφορές μου. Προφανώς και είναι δεδομένο το δρομολόγιο απο την στιγμή που υπάρχει σε εξέλιξη διαγωνισμός με επιδότηση, αλλά δεν σημαίνει πως δεν θα εξετάζουμε το θέμα από όλες τις πλευρές του.
  21. Από προσωπική εμπειρία, έχει τύχει το openseas να εμφανίζει εντελώς διαφορετική εικόνα (πλοίο/ώρα αναχώρησης) από το official site της εταιρείας συν οτι στο παρελθόν εμφάνιζε μερικά από τα δρομολόγια προς κάθε προορισμό (νομίζω είχε αναφερθεί κάτι σχετικό και εδώ στο shipfriends). Είναι όλα μηχανές αναζήτησης, ναι τραβάνε δεδομένα από τα ίδια συστήματα κρατήσεων, όμως σίγουρα υπάρχει περίοδος ενημέρωσης αλλαγών. Χρησιμοποιώ ferryhopper, ferryscanner και openseas μόνο ως αναζήτηση διαθέσιμων δρομολογίων και στη συνέχεια πάντα διασταυρώνω με τα official booking pages των εταιρειών. Δεν θα βασιστώ δηλαδή στην πληροφορία μόνο που μου παρέχει π.χ το openseas. Και εννοείται -επιπρόσθετα στο κομμάτι της αποτύπωσης δρομολογίων- πως μόνο τα επίσημα site εμφανίζουν ορθά την εκπτωτική πολιτική της εκάστοτε εταιρείας, κάτι που πολλές μηχανές αναζήτησης και κράτησης εισιτηρίων δεν αποτυπώνουν πλήρως. Αν μου επιτρέπεται, θα μοιραστώ ένα πολύ πρόσφατο παράδειγμα. Ferryhopper, μου πετάει ειδοποίηση πως έχω εκπτωτικό κουπόνι 10€ για αγορές εισιτηρίων 100€ και άνω. Κατά την κράτηση από Χανιά για Πειραιά, εμφανίζει ορθά το πακέτο προσφοράς DECK+IX στα 129€. Μου εμφανίζει πεδίο για εισαγωγή seasmiles στον επιβάτη. Τελευταίο βήμα έχουμε φτάσει τα 143€. Γιατί; Επειδή στα στοιχεία του οχήματος δεν έχει πεδίο για seasmiles και δεν τραβάει την κάρτα από τον επιβάτη, με αποτέλεσμα να αναγνωρίζει έκπτωση seasmiles 30% στον επιβάτη που τρέχει αυτή την περίοδο, γιατί απο την στιγμη που δεν βλέπει seasmiles στο IX δεν το αναγνωρίζει ως πακέτο του ίδιου επιβάτη, οπότε το ΙΧ το χρεώνει κανονικά και όχι εκπτωτικά. Αναγκαστικά αφαίρεσα την seasmiles από τον επιβάτη, διάβασε το πακέτο στα 129€ και τα μίλια τα πέρασα μετά το ταξίδι μιας και παρέχεται η δυνατότητα αυτή από τη seasmiles.
  22. Πλοιο αλλης εποχης το PREMUDA ,το οποιο αυτη την εποχη δουλευει αναμεσα στο Ντουμπροβνικ και στα νησια Ελαφιτε Αισιως ειναι 68 ετων ,μιας και εχει χτιστει το 1957 σαν TUZLA ,στην Pula της τοτε Γιουγκοσλαβιας. Εχει μηκος 45 μετρα και πλατος 8 ,ενω ταξιδευει με 11-12 κομβους ταχυτητα και περνει 450 επιβατες Πλεον ανηκει στην γνωστη μας Jadrolinija Εμεις μπορουμε να το απολαυσουμε στο Ντουμπροβνικ και να γυρισουμε νοητα πισω στο χρονο
  23. Μικρή ερώτηση αν ξέρει κάποιος, μια και έτυχε να το προσέξω σήμερα, έχουν επιστρέψει τα πλοία τις ΑΝΕΚ στις θέσεις τους προ 2011 εποχή, Χανιά μπροστά και πίσω από τα Παλλάς, Ηράκλειο απέναντι από Άγιο Διονύσιο, η έτυχε σήμερα για κάποιο λόγο;
  24. polmyt

    Premuda

    6 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  25. polmyt

    Premuda

    6 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...