All Activity
- Past hour
-
Το IMO No του Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος είναι 1126875
- 16 replies
-
- agios ioannis rosos
- agios ioannis o rosos
- (and 3 more)
- Today
-
Δεν ξέρουμε αν έχει γίνει παράδοση Τι λέει το ναυλοσύμφωνο πού,πότε
- 1,403 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Λίγο πίσω άμα πας στο τοπικ έχουν γραφτεί όλα αναλυτικά από τους συνομιλητές μας😜 Αυτό ακριβώς
- 1,403 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Δεν πιστευώ οτι εννοεί οτι πουλήκε .Προφανώς λέει οτι για την έναρξη των δρομόλογιων πρέπει να πάει πρώτα στο λιμάνι της Άλγεριας.
- 1,403 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Δηλαδη λετε οτι πουληθηκε;
- 1,403 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
AnekLines1 started following adel
-
Μα αν δεν το παραδώσουν πρώτα,πως θα ξεκινήσει δρομολόγια;😝
- 1,403 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Ρε παιδιά, του Mare κάνουν πολύ περισσότερο θόρυβο οι μηχανές... Θα τρελαθούμε.
- 683 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Πως ξερουμε οτι το πλοιο παει να παραδοθει κι οχι για να κανει δρομολογια;
- 1,403 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Πράγματι αυτή η σειρά των ταχύπλοων έχει τις ακριανές μηχανές με waterjet steering (πηδαλιουχία , πρόωση και αναπόδιση) ενώ οι μεσαίες είναι booster (μόνο πρόωση) . Τούτο σημαίνει ότι εάν βγει μία εκ των δύο ακριανών off δεν συνεχίζει δρομολόγιο σε αντίθεση με την σειρά των runner που και οι 4 είναι steering και μπορεί να συνεχίσει.
- 327 replies
-
- corsica ferries
- kallisti ferries
- (and 4 more)
-
aeolosexpress11 started following Nick the Greek
-
aeolosexpress11 started following polmyt
-
aeolosexpress11 started following Panagia Ekatontapiliani
-
Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών
Patmios replied to Angelos's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Ένα πράγμα είναι σίγουρο… Τα πήρε όλα η προπέλα φέτος δυστυχώς… -
Κρίμα γιατι και τα 3 αδελφάκια ειναι πλεον εκτος λειτουργίας. Πλοια τα οποια εχουν τις δυνατότητες των αντίστοιχων ρανερ (32-33) αλλα οι μηχανές τους ειναι παρα πολύ απαιτητικές και επειδή έχουν μονο 2/4 για τιμόνι μπορούν ευκολα να βγουν εκτος (απαγόρευση απόπλου) μεχρι επισκευής τους . Ολα αυτα τα γνωρίζω απο πρωτο χερι καθώς δούλευα σε ενα απο αυτά . Με την seajets να κρατάει πλέον μονο το Power Jet που εχει ιδιες (κατα 90%) μηχανές δύσκολα βλέπω να το αγοράζει ακόμα και για ανταλλακτικά
- 327 replies
-
- corsica ferries
- kallisti ferries
- (and 4 more)
-
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
margaritis24 replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Μα δε κανει θορυβο,εγω που εμενα διπλα στο λιμανι στη Ζακυνθο δεν ακουσα κατι υο βραδυ- 683 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Προτάσεις για...νέες γραμμές
Champion Jet_2 replied to karavolatris's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Η διαμονή του ταχυπλόου είναι δύσκολη στον Αθηνιό και θα δημιουργούσε προβλήματα. Πιο εύκολα θα έβλεπα το εξής: Champion Jet 3 πρωί 08:00 για Σέριφο Σίφνο Μήλο και επιστροφή Olympic Champion Jet 09:45 για (Σίφνο) Μήλο Φολέγανδρο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή Eurochampion Jet 15:45 για Σέριφο Σίφνο Μήλο Χανιά ή Ρέθυμνο και πρωινό από Κρήτη για τα ίδια λιμάνια Θα είχε κόσμο το Eurochampion λόγω των Δυτικών με μερικές θέσεις για Κρήτη(+300 θέσεις από το Superunner Jet II), ενώ θα μπορούσε να δημιουργήσει κίνηση από Σίφνο και Μήλο για Κρήτη σε συνδυασμό με ημερήσιες εκδρομές από Κρήτη προς τα νησιά αυτά. -
Petros P started following Corsica Express Three (IMO 9135963)
-
Και η Blu Navy το έχει βγάλει για πούλημα , η αλήθεια ειναι οτι δεν μου κολαγε στο προφιλ της εταιρειας.
- 327 replies
-
- corsica ferries
- kallisti ferries
- (and 4 more)
-
Όντως πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο και αν συνυπολογίσεις στο σκέλος Μήλος - Πειραιάς και το Champion Jet τότε μιλάμε για 3 πλοία της ίδιας εταιρείας σε διάστημα λιγότερο των τριών ωρών από Μήλο κάθε Παρασκευή & Κυριακή. Προφανώς το ΙΙ θα εξυπηρετεί πιο πολύ Σέριφο και Σίφνο. Μια άλλη διαφοροποίηση σε σχέση με πέρσι είναι ότι το ταχύπλοο που πάει μέχρι Σαντορίνη στις επιστροφές θα πιάνει και Φολέγανδρο και Σίφνο και Σέριφο. Οπότε τους στριμώχνουν όλους σε ένα πλοίο το απόγευμα. Κατά τη γνώμη μου αν δε βγει φέτος το Ρέθυμνο ωραία λύση για του χρόνου θα ήταν να ξεκινάει ένα ταχύπλοο τύπου Superrunner κάθε πρωί από Σαντορίνη για Φολέγανδρο - Μήλο - Πειραιά με επιστροφή μεσημέρι από Πειραιά, ένα δεύτερο να κάνει κάθε πρωί Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη και επιστροφή χωρίς Σέριφο - Σίφνο και ένα Champion να κάνει διπλό, το πρωί μέχρι Μήλο και το απόγευμα μόνο Κύθνο - Σέριφο - Σίφνο. Έτσι χρησιμοποιείς 3 αντί για 3,5 ταχύπλοα, έχεις πρωί απόγευμα απευθείας για Μήλο όπου υπάρχει το "ξύλο" με τις Μινωικές και παίζεις μπάλα καθημερινά και όχι μόνο Παρασκευή - Κυριακή. Άλλωστε μέχρι τον covid υπήρχε μικρό jetάκι (συνήθως το Express Jet) που έφευγε πρωί από Σαντορίνη και μεσημέρι από Πειραιά με διανυκτέρευση στη Ίο.
-
aeolosexpress11 started following Αρακλειανός
-
aeolosexpress11 started following AnekLines1
-
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
Panagia Ekatontapiliani replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ να βάλουν κανένα silancier για να μειώσουν τον θόρυβο από τις μηχανές (εάν κάνει το βράδυ που διανυκτερεύει στον Πόρο)- 683 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών
speedrunner replied to Angelos's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Και επίσης στην δεύτερη ενδοκυκλαδικη γραμμή και πάλι δεν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος -
Ευχαριστώ πολύ!!! Θα προσπαθήσω να το φτιάξω όσο καλύτερο και πιο κοντινό στο πραγματικό γίνεται. Σκέφτομαι να ανοίξω τα φινιστρίνια του γκαράζ και από μέσα να βάλω φωτισμό με λεντοταινία. Τα παράθυρα των αεροπορικών θέσεων και των καμπινών είναι λεπτοδουλειά και θέλουν υπομονή στο κόψιμο, αν δεν καταφέρω να τα κόψω θα τα σχεδιάσω επάνω (ευτυχώς το συγκεκριμένο δεν είχε πολλές καμπίνες και συνεπώς λίγα παράθυρα, ενώ το Μυτιλήνη ας πούμε είχε πολλές καμπίνες και πολλά παράθυρα, αν αποφασίσω να το φτιάξω και αυτό κάποια στιγμή μάλλον απλά θα τα σχεδιάσω). Όσον αφορά το Ithaki, το μόνο που θα είναι κάπως δύσκολο να κάνω θα είναι ο καταπέλτης της πλώρης, και πως θα κάνω να ανοίγει το μπροστινό μέρος, αφού θα πρέπει να το κολλήσω για να στηρίζεται. Μήπως έχετε κάποια ιδέα;
-
aeolosexpress11 started following Νήσος Σάμος (IMO 8712635)
-
Φωτογραφία που τράβηξα από τον πρόσφατο δεξαμενισμό του Νήσος Σάμος στη δεξαμενή Πειραιάς 1 στο Πέραμα. Δίπλα έκανε δεξαμενισμό και το Αστερίων 2 της ΑΝΕΚ.
- 1,086 replies
-
- ionian queen
- nissos samos
- (and 11 more)
-
Προτάσεις για...νέες γραμμές
Champion Jet_2 replied to karavolatris's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Βλέποντας τα δρομολόγια για τις Δυτικές πάντως δεν βγάζει και πολύ νόημα αυτό που έχει κάνει η Seajets. Είναι πολύ κοντά οι ώρες αναχώρησης του Superruner Jet II με του Power Jet από Μήλο προς Πειραιά και από Πειραιά προς Μήλο αντίστοιχα. Ουσιαστικά στο κομμάτι Πειραιάς Μήλος Πειραιάς κυνηγάει την ουρά της. Πιστεύω πως θα έπρεπε το πλοίο που κάνει το απογευματινό των Δυτικών αντί να διανυκτερέυει στη Μήλο να συνέχιζε καθημερινά(;;;) προς Χανιά ή Ρέθυμνο ή συνδυασμό των δύο. Έτσι το δρομολόγιο που προτέινω θα ήταν Πειραιάς Σέριφος Σίφνος Μήλος Ρέθυμνο ή Χανιά. Ειδικά αν έβαζαν ένα πλοίο με μεγαλύτερη ταχύτητα από το Power Jet πχ το Eurochampion θα έκανε σχεδόν παραπλίσιους χρόνους για την Κρήτη και τολμώ να πω πως θα γέμιζε αρκετά συχνά με αυτό τον συνδυασμό χωρίς να κυνηγάει το ένα πλοίο τους το άλλο. -
Νομίζω όλο το ζουμί είναι εδώ, αθόρυβο και να το προτιμάτε για τα οχηματα. Εν τω μεταξύ τί αλλαγές μπορούν να κάνουν για το θόρυβο; Προσωπικά δεν θυμάμαι να κάνει θόρυβο εκτός γκαράζ.
- 683 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Οκ οκ, δεκτό.
- 715 replies
-
- hellenic seaways
- highspeed
-
(and 2 more)
Tagged with: