Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Προκήρυξη 4ου αρχικού ανοικτού δημόσιου διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2024 – 2025.
  3. Το πλοίο με ανοιχτό AIS πλέον ισως τελικά η παράταση να μην είναι πολυ μεγάλη .
  4. Χθες έκανε γυμνάσιο και πιστοποίηση σωστικών στο λιμάνι απο story στο instagram .
  5. Το πλοίο υποτίθεται ότι σήμερα και αύριο θα έκανε το δρομολόγιο για τις δυτικές Κυκλάδες όπως είχα αναφέρει, χθες το πρωί μετά την αναχώρηση των πρωινών ταχυπλόων έδεσε στον Πειραιά στην θέση του Speedrunner Jet για να είναι έτοιμο για σήμερα, αλλά το απόγευμα ξαναγύρισε στον ΝΜΔ, και τα δρομολόγια σήμερα εκτελούνται όπως και τις προηγούμενες ημέρες.
  6. Κ όμως στις απεργίες του Πειραιά,στο Δήλος εκεί που γίνεται όλο το show,μόνο ναυτικοί δεν είναι οι περισσότεροι Φοιτητές κ διάφοροι εργατοπατέρες από το ΠΑΜΕ είναι.
  7. Γιά το ΑΡΗΣ ως φίλος του ΠΝ προσωπικά στενοχωριέμαι ¨Ηταν ένα πλοίο ελληνικής σχεδίασης από τον ναυπηγό Ευγένιο Παναγόπουλο (νομίζω συνωνυμία με τους πλοιοκτήτες) κ ελληνικής κατασκευής στα ναυπηγεία Σαλαμίνος Αλλαγή στους σχεδιασμούς κ κάποια βλάβη έφερε τον πρόωρο παροπλισμό του όταν τον ρόλο του ανέλαβε το ΠΓΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ Σαν κουφάρι χρησιμοποιήθηκε στον ΝΚ γιά την εκπαίδευση ειδικών δυνάμεων του ΝΑΤΟ. Τουλάχιστον δεν πήγε στους "φίλους" απέναντι γιά διάλυση Μετά από πολλά χρόνια είναι το πρώτο μεγάλο πολεμικό που γίνεται στόχος.
  8. Today
  9. Νέα 24ωρη απεργία στα πλοία της Αδριατικής η οποία συνεχίζεται για 10η μέρα. Χτες έγινε μια σύσκεψη στο superfast III. Σημαντικά βελτιωμένη η πρόταση ΣΕΕΝ-Attica Group -Grimaldi. Πολύ κοντά σε οριστική συμφωνία.
  10. Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ Παναγία Ευαγγελίστρια στην Καρδάμαινα
  11. Yesterday
  12. Πάντως κοίταξα στο Wikipedia και λέει ότι παραδόθηκε στις 25 Νοεμβρίου στις 28 εγκαινιάζεται στον Πειραιά και στις 30 εγκαινιάζεται στο Ηρακλείο. Δε ξέρω αν όντως ισχύουν οι ημερομηνίες αλλά είναι πολύ κοντά με αυτές που συζητάτε.
  13. Το Mega Dolphin πέρασαν και από τη γραμμή των Κυθήρων. Ένα βίντεο από την πρώτη άφιξη του Mega Dolphin 31 στο λιμάνι του Διακόφτι των Κυθήρων
  14. Θυμάμαι 29 πρέπει να ήταν Πειραιά ,γιατί έκανα τη κουβέντα με τον πατερα μου πως ήρθε το παλάτι αλλά μ λέει δεν νομίζω ότι θα ασχοληθούν γιατί «έπεσε ο Σφηνιάς»
  15. Ο Σφηνιας αυτοκτονησε 29 Νοεμβριου και το πλοιο ειχε αποπλευσει απο τη Γενοβα ή στις 27 ή στις 28 του μηνος με την προοπτικη να γινουν τα εγκαινια στις 30/11 στο Ηρακλειο.Για το 30/11 ειμαι βεβαιος γιατι ειχαμε προσκλησεις τις οποιες αμα βρω θα τις ανεβασω. Οπως και να χει τον ερχομο του πλοιου τον σημαδεψαν ασχημες συγκυριες.
  16. Ελπίζω να μην στενοχωρηθεί οποιοδήποτε μέλος του forum, αλλά ως αποτέλεσμα των αόκνων προσπαθειών του ΠΝ, τόσο το πρώην εκπαιδευτικό "'Αρης" (όπως προείπε ο @Petros P) όσο και η ΤΠΚ "Βλαχάβας" P-74, αναπαύονται στον βυθό της Μεσογείου, περίπου 60 μίλια ΝΔ της Πύλου.
  17. Για περαιτέρω διευκρινίσεις στην νεοελληνική διαβάστε την ανάλυση των νόμων 4808/2021 & 5053/2023 για το πότε μια απεργία είναι νόμιμη. 9/10 πάντως μέχρι στιγμής βγαίνουν παράνομες από την ανεξάρτητη ελληνική δικαιοσύνη βεβαίως βεβαίως. Για την έννοια της αλληλεγγύης και το γιατί δεν πληρώνονται νοίκια δάνεια και supermarket, «Είναι ο καπιταλισμός Ηλίθιε» Νίκος Μπογιόπουλος Εκδόσεις Λιβανη. Υ.Γ Δεν έχω κανένα οίκτο για τα θύματα που σέβονται τους δήμιους τους. Jean-Paul Sartre …και αυτός ήταν υπαρξιστής όχι κομμουνιστής.
  18. Στο βυθό του Αιγαίου το Άρης μιας και χρησιμοποιήθηκε ως στόχος Υγ μάλλον στο ιόνιο
  19. Πριν λίγο καιρό, στο θάλαμο ενός νοσοκομείου 🫠 πληροφορήθηκα πως όντως αυτός ήταν ο λόγος που σουζαρισε ο Κεντέρης. Αλήθεια-ψέμματα δεν ξέρω αλλά δε θα μου έκανε και μεγάλη εντύπωση...
  20. Ας δούμε ένα βίντεο με την σημερινή άφιξη του Hellenic Highspeed στο λιμάνι του Πειραιά
  21. Μάλλον είμαι ολιγόνους και δεν αντιλαμβάνομαι πόθεν προκύπτει το «λογικό». Παράκληση να διευκρινισθεί, αλλά όχι στην παλαιοκομμουνιστική, στην νεοελληνική. Επίσης, η «αλληλεγγύη» είναι υπερβατική έννοια, αλλά δυστυχώς δεν πληρώνει τον λογαριασμό του supermarket ούτε το (κακώς) υψηλό ενοίκιο ή την ισόποση δόση του στεγαστικού δανείου. Επομένως, τι δέον γενέσθαι;
  22. Μια κακή φωτογραφία από μένα -άλλες εποχές, άλλα κινητά, όσο και να ανέβασα ανάλυση τίποτα δεν κατάφερα- μα τόσο κακή που σχεδόν δεν ήμουν (μη σας πω πως ακόμα δεν είμαι) σίγουρος ότι είναι το ΧΙΧ. Τέλος πάντων, αφορμή η φωτογραφία γιαμ ια ιστορία από την κρύπτη. Ακολουθεί σεντόνι και όποιος αντέξει! Το πλοίο στη ράδα, οι επιθεωρητές που θα το αναλάβουν στα καρφιά. Θα πέσει; δε θα πέσει; (δηλ. θα πάει για να δέσει στην προβλήτα ή όχι;) Κατα βάση δε θέλουμε να πέσει. Ευχόμαστε ολόψυχα χίλια μύρια εμπόδια : κίνηση στο ντόκο, άλλη προτεραιότητα, πλύσιμο των αγωγών, κλεισιμο μήνα κλπ - όχι όμως κάτι κακό για το πλοίο και το πλήρωμα καθώς δε μας φταίνε σε κάτι- μπας και ησυχάσουμε λιγο ή μπας και το φάει στη μάπα η επόμενη 12ωρη βάρδια. Τα μάτια καρφωμένα στο ais syros (στο χωριό μας τότε ετσι λεγαμε το marinetraffic). Τα τηλέφωνα μεταξύ μας βαράνε: - Έλα! Τι θα κάνει, θα πέσει; - Θα πέσει ρε, έχω μιλήσει με τον καπτα ....... - Πότε μωρέ; ακούνητο το βλέπω! - ΕΙΠΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ! - Σκάσε μ@λ@κ@, γρουσούζη, έτσι και πέσει θα σε....! Ησυχία για κάποια ώρα. Τη γλυτώσαμε μάλλον. Ωραια. Αν αργήσει λίγο ακόμα η φόρτωση θα τελειώσει στην επόμενη βάρδια, που σημαίνει οι άλλοι θα φάνε όλη τη λέζα της δειγματοληψίας. Ξαφνικά βαράει το τηλέφωνο! - Καλώς τον καπτα .......... - Έλααααα! Πάω να πέσω! - Εντάξει καπετάνιε μου, έρχομαι! Έχεις σλόπια; (slops, ζήτω η αιώνια ναυτική αργκό) - Όχι! - ΚΑΛΑ! Κοίτα μην αρχίσεις πριν έρθω! [@^#&$*%%^$#*&^$] Τελευταία ματιά στο ais πριν φορέσουμε τα παππουτσια ασφαλείας το ΧΙΧ ακίνητο στη ράδα, άρα όταν θα φτάσω ακόμα θα μανουβράρει! Ουυυυ, τέλεια, θα σταματήσω να πάρω και κατι να φάω από τα μαγαζιά της εθνικής. Αγία Παρασκευή - ΕΛΔΑ από Αττική με σβέλτη οδήγηση - δε θέλω σχόλια επ'αυτου, δεν ανεβάζω ντοκουμέντα- είναι ενα 35λεπτο, άντε 40 χωρίς κίνηση. Σανίδωμα του γκαζιου στην Περιφερειακή Αιγάλεω, δε βλέπω το ΧΙΧ καθ'οδόν, τι διάολο, στραβός είμαι; κατέβασμα με προσοχή στις στροφές της Ελινόιλ, περνάμε διυλιστηρια, βγαίνουμε στο φανάρι, ΩΝΣΓ ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ; @#^$%&*&^%# Άσε τωρα το φαγητό, σανίδωσε το αμάξι μην αργήσουμε! Ε καλά, μια φωτογραφία από το χώρο στάθμευσης να μην το βγάλουμε δλδ; Που είναι δίπλα του και το Αννεζουλα που το βλέπουμε στη χάση και στη φέξη; (Θεέ μου αυτά τα κόκκινα μπανκεράδικα). Φόρτωμα σαν το γομάρι με τσάντα, λάπτοπ, μπουκάλια, αυτοκόλλητα, μαρκαδόρους, σφραγίδες, φακό ασφαλείας, φλασιέρα - το μηχάνημα για να ελέγχουμε το flash point του καυσίμου-, ιχνηθέτες, σάλτα στο τρίκυκλο ποδήλατο (μια φορά ένας συνάδελφος πήγε να πέσει στη θάλασσα από τον αέρα που είχε, άλλη μια φορά έφυγα εγώ στο πλάι), ένα σβέλτο γεια στον loading master, χαιρετάμε φωνάζοντας ΠΟΥ ΕΙΣΑΙΙΙΙΙ;; - ΠΟΥ ΕΙΣΑΙΙΙΙΙΙΙΙ; τους υπεύθυνους του ντόκου και τσουπ στη σκάλα! Διάλογος με τον γραμματικό: - Συγνώμη ρε παιδιά, πότε προλάβατε και συνδέσατε ΚΑΙ μάνιφολντ ; (manifold) - Βιαζόμαστε, πρέπει να φύγουμε στα μπαμ για Ρόδο! - Ελπίζω να μην αρχίσατε χωρις εμένα! - Όχι βέβαια! Ποιος ακούει τη γκρίνια του Fido μετά; - Α, μπράβο! Τι παίρνετε; -Λοιπόν άκου: 1 ΔΕ 95αρα για Κω, 1 ΑΡ 95αρα για Ρόδο (610 κυβικα) - Καλά. - Μη βιάζεσαι! 2 ΑΡ 100αρα για Κω, 2 ΔΕ 100αρα για Ρόδο (350 κυβικά) - ΟΚ. - 3 τωρα, ΗGO ΑΡ για Κω ΔΕ για Ρόδο (480 κυβικα) -... - 4 Βiodiesel για Ρόδο, 380 κυβικά. (σημ. Βιοντίζελ ήταν εξαιρετικά ευαίσθητο φορτίο, το πιο εύκολο στην επιμόλυνση, ήθελε καλό πλύσιμο και στριπάρισμα -stripping- των αμπαριών, αν τώρα και ο αγωγός ή το manifold δεν ήταν από ίδιο φορτίο τη γ@μησες) - Μου κάνεις πλάκα τώρα ετσι; - 5 95αρα ΑΡ για Κω ΔΕ για Ρόδο, κάτσε να δεις πόσα κυβικά... - Στις καμπίνες του πληρώματος τι θα βάλεις ; Jet A1; ρε δε γ@μιόμ@στε μεσημεριάτικα; - Όχι, μαζί θα γ@μηθούμε μέχρι το πρωί!! Θεαματική είσοδος με βρισίδια στην τραπεζαρία του πληρώματος. 1 ήταν όλη κι όλη, στενή όσο δεν πάει άλλο, 3 ατομα όρθια χτυπάνε ο ένας πάνω στον άλλον. Στη μια γωνία ενας πάγκος για να κάθεσαι και σε απόσταση αναπνοής το τραπέζι. Για να μπεις και να βγεις νιώθεις σαν τρόλλεϋ στην Πατησίων. Ευθεία μπροστά σου η τηλεόραση, δίπλα της το ψυγείο, μετά η είσοδος στην κουζίνα και στα δεξιά τα ντουλάπια και τα ράφια με τα πιάτα, τα ποτήρια κλπ. Να ξεφορτώσω, να βγω έξω να δώσω σήμα εκκίνησης στο ντόκο, πολλές φορές να δώσω σήμα (τρέχοντας) και στην κουβέρτα, να επιστρέψω τρέχοντας πρύμα για να πάρω δείγμα στο μανιφολντ να το δω, να το μυρίσω (πρέζααα), να τρέξω ξανά στην κουβέρτα να δω αν ολα πανε καλά στο αμπάρι 4 (προσπαθείς να ξεκινάς με Βιοντιζελ) και να έχω στο νου μου να πάω να πάρω δείγμα στο πρώτο πόδι (first foot sample). Προς το παρόν, ας κάτσω να ξαποστάσω στην τραπεζαρία, όπου στο τραπέζι - το οποίο είναι πάντα καλυμμένο με ενα χοντρο πλαστικό κάλυμα- υπάρχει ένα μισοσπασμένο κουτί παγωτού που πάνω ειναι γραμμένο με μαρκαδόρο ΚΟΥΤΑΛΟΠΗΝΟΥΡΑ. Ουφ. Ησυχία. Για δέκα δευτερόλεπτα. Ξαφνικά ξεκινάει να ακούγεται ένα τεράστιο συνεχόμενο ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΟΥΥΥΥΥΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ! - Αμάν ρε παιδιά! ΑΜΑΝ! Ήταν ανάγκη να βάλετε τώρα να δουλέψει η ηλεκτρομηχανή που είναι ακριβώς κάτω απο την τραπεζαρία; - Τι λες; ΔΕΝ ΑΚΟΥΩΩΩΩ! - Καλά θα πάει κι αυτή η φόρτωση! [Οι διαδικασίες δειγματοληψίας σε άλλη ιστορία...]
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...