Jump to content
Shipfriends

miko mission

eMembers
  • Content count

    995
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Exω την εντυπωση οτι ο κυβερνητης δεν κανει την ναυτιλια του πλοιου αλλα την διοικηση.Την πλοηγηση του πλοιου την κανει αλλη επιστασια...Ξερει καποιος κατι γιαυτο?
  2. Αίνος (IMO 6403163)

    Σπουδαιο ντοκουμεντο πρεπει να ειναι το 1993 γιατι το Ευτυχια,μολις ειχε βγει απο την μεγαλη μετασκευη, ειχε ταξιδεψει μια σεζον με τα παλια παραθυρα της γεφυρας το 1994 τα αλλαξαν.Ακομα βλεπουμε στο ΛΙΣΣΟΣ το σαλονι LUX στην κοντρα γεφυρα, εκει που το 1995 εχτισαν εξτρα LUX καμπινες SURE ναυσι στο τελος τουλαχιστον εγω το εβλεπα απο το 1994 και μετα πριν δεν γνωριζω
  3. Αίνος (IMO 6403163)

    Eσωτερικα ηταν το <κατι αλλο> και μαλλον το πρωτο υπερπολυτελες,κατω ειχε το μπλε σαλονι και πανω στο κοκκινο.Ειχα ταξιδεψει και εκανε την διαφορα τοτε,κατι σαν το Φοιβος της εποχης.Στο βαθος του γκαραζ ειχε παταρι για τα ΙΧ και στο τελος του 1993 αρχες 1994 του εβαλαν σπονσονς, που δεν τα εχει στην φωτο...Ενα κοματι του πλοιου σωζεται, και ειναι το ψευτικο φουγαρο που αφαιρεθηκε κατα την μετασκευη το παρατησαν στην ναυσι για χρονια και σημερα το βλεπουμε στο Αγιος Νεκταριος Αιγινας
  4. Τηνος πρεπει να ειναι, αν κρινουμε και απο το ποσταλακι που δεν ειναι αλλο απο το ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ που εκανε ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο και εγινε πολυ γνωστο ως ΣΚΙΑΘΟΣ του Νομικου στις Β.Σποραδες
  5. Variety Voyager (ΙΜΟ 9657090)

    Mια ενδιαμεση κατασταση απο το VARIETY VOYAGER των δυο καταστρωματων με αυτο των τριων (γεμματων)
  6. Flying Cat 4 (IMO 9206748)

    Εμεινε δεμενο στην ακτη κονδυλη χωρις αδεια, εν αντιθεση με τις δηλωσεις του υπουργου οτι εαν εχεις νεοτευκτο το πας οπου θες, και οταν ο κ. Αγαπητος αναγκαστηκε να το δωσει στη MFD τοτε πηρε αδεια
  7. Noμιζω οτι η βυθιση του Αγια Ζωνη ΙΙ και η εξαφανιση της malaysia H370 θα ειναι τα μεγαλυτερα αλυτα μυστηρια της 10ετιας
  8. Εκτιμω οτι οι εταιρειες εχουν τα παντα απο σχεδια , ειδικα αυτες που εχουν πλοια πρωτο χερι, γραμμες,κατασκευαστικα, δικτυα, ηλεκρολογικα,υδροστατικα και ολα. Ενας φιλος πριν 25 χρονια εκανε ως διπλωματικη ενα ΕΓ/ΟΓ ,το οποιο ως συνηθως ειναι βασισμενο πανω σε ενα υπαρχον, και απευθηνομενος στην ΔΕΕΠ πηρα ολα τα σχεδια του πλοιου, και τα upgrades
  9. Αλλη μια αποτυχημενη προσπαθεια της εταιρειας αυτης μe παραπλευρες απωλειες..(popi pa., golden blaze ,golden prince,το συγκεκριμενο του θεματος, και σημερα το kalli p.)
  10. Πρωι ΑΤΜ το Πηνελοπη και απογευμα πανω στο Θεολογος ,για τα φορτηγα ,το Κιαρα με τσαμπα εισητηρια......η συνεχεια του καλοκαιρινου επεισοδιου , ετσι τουλαχιστον νομιζω
  11. Θα ξαναζησουμε ενα <ωραιοτατο> 2000 ξανα το 2017 με μια πλατφορμα( attica group ) πιο φιλικη και συμπαθη, απο το μορφωμα του Σφηνια.Να δουμε που θα φτασουν τα ναυλα και πως θα βολευτουν τα πληρωματα ,αφου σιγουρα θα φυγουν πλοια, οπου και δυστυχως δεν θα υπαρχουν εναλλακτικες...
  12. Aqua Blue (IMO 7429669)

    H ωραια φωτο το Αχιλλεα αποδεικνυει οτι η γεφυρα του πλοιο κατα την μετασκευη του 1995 ηρθε λιγα μετρα πιο μπροστα, μετα το ασχημο αποτελεσμα του Απτερα,
  13. Seajets

    Το πρωην SIRENE CLUB του Ανδρεα Παναγου θελεις να πεις
  14. Υπαρχει και ενα αλλο στοιχειο....το ΚΟΥΛΑ το ειχε η οικογενεια Σκλαβουνου μεχρι το 1985 αντε αρχες 86 οπου το αντικατεστησαν με το Τηνος Σκαι...βγαζουμε καποιο συμπερασμα?
  15. Δεν πρεπει το Μαργαριτα να ηταν το ΚΟΥΛΑ ,της οικογενειας Σκλαβουνου απο την Τηνο, καθως δεν ηταν σιγουρα του 62 αλλα νεοτερο καθως εφυγε απο την δραση ως ΕΓ το 2008 λογω 35ετιας
×