Jump to content
Shipfriends

miko mission

eMembers
  • Content count

    1,007
  • Joined

  • Last visited

About miko mission

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Απο τα 10 που ειπα τα 3 ειναι στην πενταδα οποτε superferry 2 απο εμενα συν οτι ακομα δεν εχει ξεπεραστει 25 χρονια μετα τη μετασκευη του
  2. 1 ΜΑΡΙΛΕΝΑ του ΛΑΓΑ 2 ΜEDITERRANEAN SEA 3 SUPERFERRY 2 4 LISSOS 5 ΕΥΤΥΧΙΑ 6 ΜΑRINA 7 ELYROS 8 EL GRECO 9 MYTILENE 10 ΔΑΦΝΗ/ΔΑΝΑΗ του Καρρα Γνωμονας μου ο βαθμος της <μεταμορφωσης> η δυσκολια και ποιο ανοιξε <δρομους>
  3. + Γεράσιμος Αγούδημος

    η βιλα ανηκει ακομα στη οικογενεια
  4. Λισσός (IMO 7220269)

    Η αφαιρεση του πρυμνιου καταπελτη, η προσθηκη καμπινων στο ντεκ πανω απο γκαραζ ΙΧ , η καταργηση του VIP σαλονιου πανω απο την γεφυρα , δημιουργηθηκαν λουξ καμπινες, εγιναν στην επισκευη του 1995....Στα χανια νομιζω πηγε το 1994
  5. + Γεράσιμος Αγούδημος

    Ο θεος ας αναπαυσει την ψυχη του...ενας πανεξυπνος ανθρωπος, μια μοναδικη προσωπικοτητα, που βοηθησε πολυ κοσμο αμεσα και εμμεσα
  6. Asterion II (ΙΜΟ 8922163)

    πιθανολογω μετασκευη τυπου Νησσος Ροδος λογικη και νοικοκυρεμενη αλλα σε μια δοση ,οχι σε τρεις
  7. Το ολικο μηκος με το LBP πρεπει να εχει τεραστια διαφορα.....σαν πλοιο πανω σε αλλο πλοιο ειναι,και πιθανολογω οτι σε περιπτωση κακων καιρικων συνθηκων να εχει σοβαρο προβλημα ,ασχετα αν οι υπερκατασκευες ειναι απο αλουμινο
  8. Galaxy (IMO 7516773)

    Εχει και αλλου εξωτερικα κλιματιστικα οπως πχ 2 διπλά στην εξοδο του πρυμνιου σαλονιου , στο πανω καταστρωμα 3-4 μοναδες, και εξω απο τις πορτες τις γεφυρας αλλα 2.Ολα αυτα υπηρχαν και δεν μπηκαν εδω,οταν ειχα επισκευτει το πλοιο ως SILESIA το 2005 επι GA FERRIES δεν υπηρχε κατι τετοιο
  9. Κατσουλάκος

    Απο οτι γνωριζω διαδοχος κατασταση ηταν ενας ανιψιος ο οποιος προτημισε να ασχοληθει με την ελευθερη ραδιοφωνια παρα με τα πλοια(ο).Το σπιτι της οικογενειας Κατσουλακου ειναι/ηταν στην μικρη πλατεια δεξια της καφετεριας <εσπλαναντε> στην Βαρκιζα, μια πετρινη μονοκατοικια.Η εταιρεια κατσουλακου ξεκινησε απο φορτηγα και μπηκε στην ακτοπλοια πρωτα με το ΟΙΑ το 1968 και μετα με το ΝΑΙΑΣ.Ειχα μαθει οτι ειχαν επιθεωρησει το γνωστο <THE AZUR> για την γραμμη της Ροδου
  10. Σουμακης με διαφορα και μετα Παπουτσης......οι αλλοι ηταν απλα ανεπαρκης
  11. Exω την εντυπωση οτι ο κυβερνητης δεν κανει την ναυτιλια του πλοιου αλλα την διοικηση.Την πλοηγηση του πλοιου την κανει αλλη επιστασια...Ξερει καποιος κατι γιαυτο?
  12. Αίνος (IMO 6403163)

    Σπουδαιο ντοκουμεντο πρεπει να ειναι το 1993 γιατι το Ευτυχια,μολις ειχε βγει απο την μεγαλη μετασκευη, ειχε ταξιδεψει μια σεζον με τα παλια παραθυρα της γεφυρας το 1994 τα αλλαξαν.Ακομα βλεπουμε στο ΛΙΣΣΟΣ το σαλονι LUX στην κοντρα γεφυρα, εκει που το 1995 εχτισαν εξτρα LUX καμπινες SURE ναυσι στο τελος τουλαχιστον εγω το εβλεπα απο το 1994 και μετα πριν δεν γνωριζω
  13. Αίνος (IMO 6403163)

    Eσωτερικα ηταν το <κατι αλλο> και μαλλον το πρωτο υπερπολυτελες,κατω ειχε το μπλε σαλονι και πανω στο κοκκινο.Ειχα ταξιδεψει και εκανε την διαφορα τοτε,κατι σαν το Φοιβος της εποχης.Στο βαθος του γκαραζ ειχε παταρι για τα ΙΧ και στο τελος του 1993 αρχες 1994 του εβαλαν σπονσονς, που δεν τα εχει στην φωτο...Ενα κοματι του πλοιου σωζεται, και ειναι το ψευτικο φουγαρο που αφαιρεθηκε κατα την μετασκευη το παρατησαν στην ναυσι για χρονια και σημερα το βλεπουμε στο Αγιος Νεκταριος Αιγινας
  14. Τηνος πρεπει να ειναι, αν κρινουμε και απο το ποσταλακι που δεν ειναι αλλο απο το ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ που εκανε ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο και εγινε πολυ γνωστο ως ΣΚΙΑΘΟΣ του Νομικου στις Β.Σποραδες
×