miko mission

eMembers
  • Content count

    968
  • Joined

  • Last visited

About miko mission

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Πολλα ηταν πλοια θρυλοι με καπετανεους που τα εφερναν σβουρα ,δρομο , ντεκ , και ολα τα καλα .....μα ολα ουτα ειχαν καποια μειονεκτηματα,,τα 3δυμα ηταν τα τελεια <ποσταλια> τα ειχαν ολα και ηταν και σκυλια αν δεχθουμε οτι τα 2 τελευταια δεν ειχαν καθολου συντηρηση στο τελος του βιου τους...Αυτα τα βαπορια θα μας λειψουν και θα τα θυμομαστε με 2500 κοσμο 20 μιλια και τους σουτερ σταρ καπεναιους που τα πηγαν και τα εφεραν για σχεδον 30 χρονια στα ελληνικα νερα....Απο οτι μαθαινω εξω στην Αγγλια ακομα κλαινε που εφυγαν αυτο τα λεει ολα
  2. Οπως μου ειπε ο δασκαλος ως RO RO MARIETTA II ανηκε στην marietta shipping του Γεωργουλη ,που ειχε και το σκετο ΜΑRIETTA,πρωην ΛΙΝΔΟΣ της ΔΑΝΕ, και με καθε επιφυλαξη ειχε και τα ro/ro ΣΤΡΟΦΑΔΕΣ
  3. Ως ΑΤΛΑΝΤΙΣ που γραφει ο <σουηδος> ηταν πλοιοκτησιας βασιλη & τονυ αγαπητου AGAPITOS LINES και ειχαν σκοπο να το μετατρεψουν σε ΕΓ/ΟΓ ειχαν φερει και εξοπλισμο του accomodation για να προχωρηση η μετασκευη αλλα τελικα αγορασαν το Δημητρα και το μετασκευασαν σε Ναιας Εξπρες
  4. παλια ηταν χτισμενο με accomodation και το πανω μερος του γκαραζ που ομως αφαιρεθηκε.(εαν συγκρινεται φωτο θα το διαπιστωσετε)
  5. Με πηγες polmyt πολλα χρονια πισω καθως ειχα ταξιδεψει με το Αργοναυτης ερετρια ωρωπο δεκαετια 70
  6. νομιζω οτι πολλα χρονια ειναι της τραπεζας Πειραιως.....καπου απο το μακρυνο 2009
  7. 1993 αγιος νεκταριος αντωνη βεντουρη. μετα 1994 γεωργιος εξπρες, και απο 1994,τελη, στο Μηλος Εξπρες.Επισης ειχε κανει για πολλα χρονια στου Νομικου και στο Σχοινουσα.Μια φορα πηγαινοντας με το Ροδανθη στη Συρο μου ειπε ο καπετανιος, Γιωργος Χλωρος <Σε αυτο το νησι (διδυμη)γεννηθηκε ο μεγαλος Στελιος Βιτσαρας>(οπου ο πατερας του ηταν φαροφυλακας)..τετοια ηταν η σχεση του με τους συναδελφους ..σεβασμου!
  8. .....και με τζαμπα καυσιμα για το ελικοπτερο και την κανονιοφορο ακομα καλυτερα....
  9. Η emergency ειναι στο ντεκ κατω απο το φουγαρο ,μπορει να την εβαλαν μπροστα για καποιους λογους, αλλωστε εδω και χρονια στις επισκευες με αυτη το δουλευαν το βαπορι
  10. Οχι ποτε δεν εκανε δρομολογιο απο Αγ.Κων/νο ή βολο για Σποραδες παρα μονο επιανε Σκιαθο διερχομενο του Θεσσαλονικη Ηρακλειο.Αλλωστε θεωρουταν και πολυ μεγαλο για τα λιμανια αυτα τοτε
  11. Mεχρι το 2000 στις γραμμες εσωτερικου παρα πολλοι πλοιαρχοι ηταν ταυτισμενοι με ενα βαπορι, γιατι δεν υπηρχαν ουσιαστικες αδειες, και παρεμεναν στο ιδιο βαπορι για πολλα χρονια εως και 10ετια σε καποιεςε περιπτωσεις.Αυτο το φαινομενο αραγε εκανε καλο καθως ο καπετανιος ηξερε πολυ καλα σιγουρα τα κολπα συν και πλην, του βαποριου και σε πολλες περιπτωσεις εφτιαχνε και το πληρρωμα μονος του και επαιρνε αυτους που ηθελε?
  12. To ομορφο και παραδοσιακο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ οταν ηταν στην γραμμη της Αιγινασ το 1995.Να θυμησουμε οτι ειχε 3 μηχανες ,και προπελες, scania και προβλεψη για προπελακι πλωρα
  13. Eιναι και το Εξπρες Σαντορινη και το moby love χτισμενα πανω στην γαστρα του Μηλος Εξπρες, συμφωνα με το βιβλιο desining ships for sealink των ναυπηγων της sealink( διαθετε εσωτερικο γραφειο) To πλοιο ναυπηγηθηκε στο ιδιο ναυπηγειο στην Ιταλια στο pietra ligure με το Ποσειδων Εξπρες στη διπλανη κλινη και ηταν να καθελκυστει νωριτερα του 1975 αλλα λογω απεργειων εμεινε και αυτο καιρο εξω απο το νερο ημιτελες, εσωτερικα ειναι μια χαρα,οχι ομως οπως το σαντορινη στα τελευταια του
  14. Eιναι και το Εξπρες Σαντορινη και το moby love χτισμενα πανω στην γαστρα του Μηλος Εξπρες, συμφωνα με το βιβλιο designing ships for sealink των ναυπηγων της sealink( διαθετε εσωτερικο ναυπηγικο γραφειο)