proud_ionian Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 (edited) On 3/28/2022 at 10:57 PM, proud_ionian said: Συμφωνα με αναρτηση του γραφειου τυπου Kefalonia Press, η Levante απεκτησε το Queen Coral 8, το οποιο θα μετονομασθει Contessa di Levante Μανουσοφερνει Να δουμε και τι λεει η ανακοινωση της εταιριας Quote ΤΟ 6ο ΑΠΟΚΤΗΜΑ ΤΗΣ LEVANTE FERRIES Η Levante Ferries, πιστή στην αναπτυξιακή της στρατηγική και κόντρα στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν, με υπερηφάνεια ανακοινώνει και καλωσορίζει το νέο της απόκτημα και 6ο πλοίο του στόλου της, την αρχόντισσα του Ιονίου! Ένα πλοίο-κόσμημα, εξαιρετικών χαρακτηριστικών και προδιαγραφών, που αλλάζει τα δεδομένα στην περιοχή. Πρόκειται για το πλοίο Queen Coral 8, το οποίο έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο 1999. Έχει μήκος 140 μέτρα και πλάτος 20.5 μέτρα, ενώ αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβων και υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων. Η χωρητικότητά του, έπειτα από τη μετασκευή που θα δεχθεί και όταν πλεύσει στα ελληνικά νερά, θα είναι 1000 γραμμικά μέτρα, που σημαίνει ότι θα μεταφέρει πάνω από 430 Ι.Χ ή 60 φορτηγά των 16,5 μέτρων ή 80 φορτηγά των 12 μέτρων, και πάνω από 1300 επιβάτες. Το Contessa di Levanteθα αναβαθμιστεί και θα προσαρμοστεί στα πρότυπα της εταιρείας μας, ώστε να αποτελεί ένα ακόμη ασφαλές και πολυτελές πλοίο, αντάξιο των νησιωτών και των ναυτικών μας. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στον σχεδιασμό που προβλέπει ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των νησιών μας, για την περαιτέρω ανάπτυξη και ευημερία τους. Η Levante Ferries «πλέει» πάντα με κεντρικό της όραμα «Το Ιόνιο μπροστά». Και συνεχίζει… Αλλος ενας 25ρης ιαπωνας, που θα ερθει να γηροκομηθει στην Ελλαδα του 2022 Edited May 17, 2022 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Ο Χριστος και η Παναγια !! Πραγματικα 🤪 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnR730 Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Είναι λίγο φορτηγοποστάλι ή είναι ιδέα μου??😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Αλλη μία ζωγραφική από το επαγγελματικό τμήμα marketing... Θέλουν και τα ψωνίζουν κάτι τέτοια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 28, 2022 Author Share Posted March 28, 2022 (edited) @JohnR730 ειναι της λογικης ferry amami, new akatsuki κλπ. παιρνει και λιγα container στην πλωρη. ομορφο δεν ειναι σιγουρα. απο εκει και περα ολα εξαρτωνται απο το ποσα σκοπευει να δαπανησει στο πλοιο η εταιρια. και ο καθρεφτης μπροστα μπορει να τραβηχτει (οπως στο ελυρος) και πολλα αλλα μπορουν να γινουν. Edited March 28, 2022 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 (edited) Το πλοίο είναι όντως στην πραγματικότητα φορτηγοπόσταλο της Marix Line που εκτελεί δρομολόγια από την Kagoshima σε διάφορα νησιά πρός το νότο, κάτι σαν γραμμή ζωής αν το καταλαβαινω καλά. Ναυπήγηση του 1999 στο Kanda Zosenho KK(398) του Kawajiri. Φέρει 2 μηχανές Pielstick 12PC2-6V-400 για τις οποίες εγώ βλέπω μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων κι όχι υπηρεσιακή. Μικρή σημασία έχει όμως, δεν πρόκειται να δουλεύει με τέτοιες ταχύτητες. Προσθέτω το βύθισμα που είναι αρκετά μεγάλο, είναι 6.15 μέτρα, οπότε οι ειδικοί του Ιονίου μπορούν να μας πούν που μπαίνει και που όχι. Απο χωρητικότητα τωρινή εγώ βλέπω 798 επιβάτες στα σαλόνια και άλλες 300 κλίνες, χωρίς να μπορώ να δώ πόσες είναι οι καμπίνες. Τωρινή χωρητικότητα 120 κοντέινερ, 72 φορτηγά και 27 ΙΧ αλλά μάλλον εδώ μιλάμε πως η τελική χωρητικότητα είναι ένας συνδυασμός των προαναφερομένων. Έχει και μια μπίγα των 20 τόνων που φαντάζομαι θα αφαιρεθεί πάραυτα. Πρέπει να έχει παροπλισθεί από το Δεκέμβριο του 2021, οπότε και είναι το τελευταίο του στίγμα στο AIS. Κι αφού υπάρχει στη συλλογή, ας το δούμε σε μια κάρτα της εταιρείας του. 25άρης Ιάπωνας μεν, αλλά αυτά πρέπει να τα κρίνουμε υπό το πρίσμα της εποχής και των συνθηκών. Σε μια εποχή που μας έρχονται γέροντες των 40+, τα 20κάτι είναι πταίσμα. Νεότευκτα κλπ είναι εντελώς ουτοπικό να περιμένουμε. Edited March 28, 2022 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefalonia94 Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 6,2 εχει βύθισμα σύμφωνα με το marinetraffic. Σάμη μόνο μπαίνει. Πόρο είναι οριακά εκτός! Εκτός κι αν πάει κι αυτό Θεσσαλονίκη-Σμύρνη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Και όπως είναι αμετασκευαστο να γίνουν μόνο τα βασικα μπορεί να χτυπήσει Κύπρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 28, 2022 Author Share Posted March 28, 2022 19 minutes ago, kefalonia94 said: Σάμη μόνο μπαίνει. Πόρο είναι οριακά εκτός! και πισαετο μπορει να εχει να κανει και με την πενταετη συμβαση της πατρας. να μην μπορουν να την παρουν με πλοιο του 75 και του 85. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefalonia94 Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 (edited) Α τώρα τους καλαρέσει γτ κάποιοι υποστηρικτές στο FB (ονόματα δε λέμε, οικογένεις δε θίγουμε) λένε ότι με μεγαλύτερο και γρηγορότερο πλοίο δεν είναι βιώσιμη η γραμμή ΠΣΙ (Θα λυσσάξανε που δε μπορεί να πιάσει Πόρο). Ξεχάσανε ότι πέρυσι το Κεφαλονιά δούλεψε εξαιρετικά κι ότι πια με τις αυξήσεις στο Κυλλήνη-Πόρος οι τιμές έχουν σχεδόν εξισωθεί! Edited March 29, 2022 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 28, 2022 Author Share Posted March 28, 2022 (edited) πολλα στραβα εχει η levante και ο τροπος που λειτουργει, αλλα δεν ειναι μανουσης να φερνει πλοια ερημην. σιγουρα υπαρχει σκοπιμοτητα και σχεδιασμος απο πισω για το που θα παει Edited March 28, 2022 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Για πλοίο της ΣΑΟΣ μου κάνει πιο πολύ παρά για της ΛΕΒΑΝΤΕ. Βρε μήπως το πήρε ο Μανούσης και μπερδευόμαστε..? Γιατί κάτι τέτοια τα χτυπάει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofades Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Η λογική λέει ότι θα είναι αυτό που θα διπλώσει το Σμύρνα. Για Ιόνιο στην παρούσα φάση δύσκολο το βλέπω το περισσότερο χρόνο 2 πλοία κάθονται...εκτός και αν έχουν στο μυαλό τους και άλλα ανοίγματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 (edited) Οπως και να έχει καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι το βαποράκι. Ειχαν δείξει φιλολογικό ενδιαφέρον κι άλλοι Έλληνες πλοιοκτήτες λόγω της δελεαστικής τιμής πώλησης αλλα τελικά κατέληξε στον Γ. Θεοδοση ο οποίος έχει την οικονομική επιφάνεια και την διάθεση να στηρίξει το project. Με την έλευση του συγκεκριμένου πλοίου αλλά και του Andros Queen προβλέπεται ένας καλός χειμώνας για τα συνεργεία της ναυπηγοεπισκευής. Edited March 29, 2022 by Annivas Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 29, 2022 Author Share Posted March 29, 2022 25 minutes ago, Strofades said: Η λογική λέει ότι θα είναι αυτό που θα διπλώσει το Σμύρνα. Η εταιρία μιλά για Ιόνιο στην ανακοίνωση. Όπως ειδαμε εκκρεμεί και η μακροχρόνια σύμβαση της Πάτρας. Θα έχει τη διπλή χωρητικότητα από το Κεφαλονιά με λιγότερο λειτουργικό κόστος Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefalonia94 Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 (edited) Χαχα αυτο ερχόμουν να γράψω ότι στο Facebook λένε ότι έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στο Ιόνιο. Edited March 29, 2022 by Neptune quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Eμένα πάντως το όνομα Contessa di Levante μου παραπέμπει σε Κέρκυρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefalonia94 Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Επίσημη φώτο από το site της εταιρείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 (edited) Δηλαδή ποια ήταν η τιμή πώλησης; (εάν γνωρίζεις;) Edited March 29, 2022 by Neptune quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpolo Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 καλοριζικο το καραβι εδω και καποιες φωτο απο το εσωτερικο του. http://blog.livedoor.jp/vessel_space/archives/36337020.html και το ονομα του στα ιαπωνεζικα για οποιον θελει να το ψαξει περισσοτερο:クイーンコーラル8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.Gk. Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Εξωτερικά, δεν είναι και τόσο άσχημο. Ειδικά η πλώρη του είναι πολύ όμορφη. Είμαι, όπως και στις άλλες περιπτώσεις, περίεργος να δω τι έχει κατά νου η Levante για τη μετασκευή του και τι ποσό σκοπεύει να επενδύσει. Φαίνεται, πάντως, ότι το πλοίο έχει δυνατότητες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 1 hour ago, Takisg said: Δηλαδή ποια ήταν η τιμή πώλησης; (εάν γνωρίζεις;) Γύρω στα 4εκατ. $ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 12 hours ago, Nick the Greek said: Φέρει 2 μηχανές Pielstick 12PC2-6V-400 για τις οποίες εγώ βλέπω μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων κι όχι υπηρεσιακή. Μικρή σημασία έχει όμως, δεν πρόκειται να δουλεύει με τέτοιες ταχύτητες. Προσθέτω το βύθισμα που είναι αρκετά μεγάλο, είναι 6.15 μέτρα, οπότε οι ειδικοί του Ιονίου μπορούν να μας πούν που μπαίνει και που όχι. Και στα δικά μου κιτάπια 22 μέγιστη βλέπω, παρά την ανακοίνωση της Levante που μιλάει για μέγιστη 24. Quote 29/03/2022 | Το 6ο απόκτημα της Levante Ferries είναι γεγονός Η Levante Ferries, πιστή στην αναπτυξιακή της στρατηγική και κόντρα στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν, με υπερηφάνεια ανακοινώνει και καλωσορίζει το νέο της απόκτημα και 6ο πλοίο του στόλου της, την αρχόντισσα του Ιονίου! Ένα πλοίο εξαιρετικών χαρακτηριστικών και προδιαγραφών, που αλλάζει τα δεδομένα στο Ιόνιο. Πρόκειται για το πλοίο Queen Coral 8, το οποίο έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο 1999. Έχει μήκος 140 μέτρα και πλάτος 20.5 μέτρα, ενώ αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβων και υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων. Η χωρητικότητά του, έπειτα από τη μετασκευή που θα δεχθεί και όταν πλεύσει στα ελληνικά νερά, θα είναι 1000 γραμμικά μέτρα, που σημαίνει ότι θα μεταφέρει πάνω από 430 Ι.Χ ή 60 φορτηγά των 16,5 μέτρων ή 80 φορτηγά των 12 μέτρων, και πάνω από 1300 επιβάτες. Το Contessa di Levante θα αναβαθμιστεί και θα προσαρμοστεί στα πρότυπα της εταιρείας μας, ώστε να αποτελεί ένα ακόμη ασφαλές και πολυτελές πλοίο, αντάξιο των νησιωτών και των ναυτικών μας. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στον σχεδιασμό που προβλέπει ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των νησιών μας, για την περαιτέρω ανάπτυξη και ευημερία τους. Στη Levante Ferries «πλέουμε» πάντα με κεντρικό μας όραμα «Το Ιόνιο μπροστά». Και συνεχίζουμε… Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 29, 2022 Author Share Posted March 29, 2022 Και με 19 να πηγαίνει μια χαρά ειναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 (edited) Το πλοίο χρειάζεται μεγάλες μετασκευές "τύπου" ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (ΜΑΜΙ) γιατί πρέπει να φύγουν από την πρύμνη οι 2 πλαϊνοί καταπέλτες και να για να εκμεταλλευτεί περισσότερο χώρο πρέπει να τραβηχτεί πολύ πιο μπροστά η γέφυρα!!! θεωρώ ότι χρειάζεται κάτι αντίστοιχο Οι φώτο είναι ανεβασμένες στο shipfriends από τον Π100, και προερχονται απο την εφημεριδα ανατροπες. Edited March 29, 2022 by proud_ionian λινκ πηγη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now