Jump to content
Shipfriends

Contessa di Levante (IMO 9209867)


Recommended Posts

Ειτε για την κυλληνη, ειτε για την πατρα, day ferry θα ειναι, δεν κανει μεγαλη διαφορα.

Ειχαμε ακουσει πολλα και μεγαλεπηβολα απο τον περιγυρο της εταιριας, όταν ανακοινωθηκε η αγορα, αλλα εκτοτε σιωπη.

Περα απο σαλονια και λοιπους κοινοχρηστους χωρους, που μια χαρα μπορουν να διαμορφωθουν στην υπαρχουσα υπερκατασκευη, χρειαζονται παρεμβασεις στη πρυμη και στο deck για τα container πλωρα απο τον καθρεπτη, ωστε να ειναι εκμεταλλευσιμο για τη φορτωση οχηματων. Τα υπολοιπα ειναι για να χορτασουμε μακετες και... ανιμεσια:P.

@giorgos_249  οπου εχει επιδοτηση θα παει:P

 

Edited by proud_ionian
οταν
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/30/2022 at 7:14 AM, proud_ionian said:

ατομο απο το περιβαλλον της εταιριας εγραψε στο ferries! οτι θα γινει εκτεταμενη μετασκευη και θα αλλαξει οψη το πλοιο. Το "μακετο" που εχουμε δει, ειναι καλλιτεχνικη απεικονιση του πλοιου με τα χρωματα της εταιριας. Δεν εχει σχεση με το αποτελεσμα που θα δουμε.

Συνεχίζει παντως η διαρροη, οτι οι αλλαγες στην υπερκατασκευη θα ειναι εκτεταμενες και εμφανισιακα θα ειναι ενα τελειως διαφορετικο πλοιο.

On 5/17/2022 at 3:12 PM, proud_ionian said:

Στα social της εταιρίας ανέβηκαν φωτό από την παραλαβή (ύψωση της σημαίας της εταιρίας από το ηγετικό δίδυμα και οικογενειακή στην γέφυρα του ηγετικού διδύμου, με τον πλοίαρχο και άλλους του πληρώματος)

Οι οποιοι πηγαν παρελαβαν και απηλθαν. Οι περισσοτεροι απο οσους πηγαν για την παραλαβη ειναι στο Σμύρνα.

On 7/15/2022 at 5:28 PM, Nick the Greek said:

Παραμένει στην Ιαπωνία, δεν πρέπει να έχει μετακινηθεί καθόλου. 

 

On 7/18/2022 at 7:12 AM, proud_ionian said:

Θα καταφερουν να το εχουν ετοιμο για τη σαιζον του 2023;

Εξακολουθει να ειναι στην Ιαπωνια το πλοιο. Αν δεν τελειωσει το Σμύρνα δεν προκειται να ξεκινησουν εργασιες (που και πως παραμενει ακομη ασαφες).

Εννοειται οτι σιγα σιγα ακουμε για 2024.

Link to comment
Share on other sites

Μη σου πω και για 2025..! Εδώ το Σμύρνα και το λιβανίζουν χρόνια. Αν περιμένει κι αυτό καμιά επιδότηση σε τίποτα "νέες" γραμμές, θα πάει μακριά η βαλίτσα... 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει ότι θα το δούμε το καλοκαίρι στα νερά μας; Πιστεύω περιμένουν να δουν τι θα γίνει με το Σμύρνα, μήπως τελικά από Σμύρνη καταλήξει Κυλλήνη και τελικά το Κοντέσσα δεν έρθει ποτέ Ελλάδα 😋😋

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον φαίνεται. Πιστεύω όμως ότι πέφτει πολύ ανεμοθώρακας. Ίσως αν το πάνω ντεκ γινόταν κανονικό σαλόνι και είχε πρύμα από τις τσιμινιέρες ανοιχτό χώρο θα ήταν πολύ πιο άνετο για τους επιβάτες του.

Link to comment
Share on other sites

Είναι μια πρώτη σκέψη πως θα ήθελαν να γίνει αλλά επειδή ακόμη δεν έχει γίνει καμία μελέτη πιστεύω ότι η τελική του μορφή θα αλλάξει αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δεν έχει γίνει καμία μελέτη μάλλον σημαίνει πως πάει για το 2024 όπως είχε πει και ο Proud. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα το μετασκευάσουν και τη γραμμή που θα το δρομολογήσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 9/7/2022 at 5:14 PM, Annivas said:

Είναι μια πρώτη σκέψη πως θα ήθελαν να γίνει αλλά επειδή ακόμη δεν έχει γίνει καμία μελέτη πιστεύω ότι η τελική του μορφή θα αλλάξει αρκετά.

Εσύ από που το έμαθες ότι δεν έχει γίνει καμία μελέτη για την μετασκευή του??

Link to comment
Share on other sites

Το μήνυμά μου είναι πριν από τρεις μήνες. Παρόλα αυτά εάν εσύ έχεις κάποια διαφορετική πληροφόρηση περί εκπόνησης μελετών (trim & stability, μελέτη επιβατών, κατασκευαστικών σχεδίων κ.ο.κ) ή ακόμη περί εγκρίσεων αυτών από τον νηογνώμονα, πριν από τρεις μήνες μπορείς να την μοιραστείς μαζί μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σε λίγες μέρες κλείνει 7 μήνες από τότε που το αγόρασε η Λεβάντε και ακόμα βρίσκεται στην Ιαπωνία.Ξερει κάνεις πότε θα πάει επιτέλους στην Κίνα για την μετασκευή του???  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εγώ θέλω να πιστεύω ότι θα το δούμε.Όταν αγοράστηκε,οι ιθύνοντες της Λεβάντε μας είπαν ότι θα είναι έτοιμο για να δρομολογηθεί το 2023(δηλαδή φέτος).Και επειδή δεν ακούγεται τίποτα,οι Ζακυνθινοί και οι Κεφαλλονίτες ανησυχούν. 

 

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω κάπως ετσι το βλεπω !!! Το βαπορι εινσι Κίνα χωρις να εχει γινει καμια εργασία και αυτές πλέον με το νεο κύμα κορωνοιου που εχει ξεσπάσει στη χώρα δύσκολα εξελίσσονται και καθυστερημένα ολοκληρώνονται .

Link to comment
Share on other sites

On 8/30/2022 at 9:34 PM, proud_ionian said:

Εννοειται οτι σιγα σιγα ακουμε για 2024.

Δεν νομιζω οτι περιμενει κανεις το πλοιο στα νησια φετος. Απο τον Αυγουστο ακουγοταν δειλα δειλα το 2024.

Τωρα αν θα ειναι 2024, αν θα ειναι 2025, αν θα εχουμε αλλες εξελιξεις, γεροι να ειμαστε να το συζηταμε ;) 

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου,η απόφαση της Λεβάντε να γίνει η μετασκευή του στην Κίνα ήταν λάθος λόγω της έξαρσης του κορωνοίου εκεί.Επρεπε να γίνει εδώ στην Ελλάδα. Αν η μετασκευή του ξεκινούσε (στην Ελλάδα) μέσα Ιουλίου (του 22), πιστεύω ότι θα προλάβαινε το προσεχές καλοκαίρι και θα βλέπαμε πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την μετασκευή του.

1 hour ago, proud_ionian said:

Δεν νομιζω οτι περιμενει κανεις το πλοιο στα νησια φετος. Απο τον Αυγουστο ακουγοταν δειλα δειλα το 2024.

Οι ιθύνοντες προς το παρόν δεν έχουν πει κάτι για δρομολόγηση του το 2024.

Link to comment
Share on other sites

Η μετασκευη του Andros Queen, που γινεται στο Περαμα και δεν έχει καμία σημαντική καθυστέρηση ως τώρα, πάει για 15μηνο.

Πως να πιστεψει κανεις οτι η Levante, που οι μετασκευες που εχει κανει ως τωρα (Fior & Smyrna) ξεπερασαν τη διετια, θα τελειωνε το Contessa στο Περαμα σε 10 μηνες;

Αλλο πραγμα τι θα ηθελε ο καθενας μας να δει και αλλο το τι μπορει να γινει.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...