Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εσκασε και το καλο στα εγκαινια του Θεσσαλονικη.

Marinews

Πλώρη για το Χρηματιστήριο έχει βάλει η ακτοπλοϊκή εταιρεία ΣΑΟΣ του εφοπλιστή Φώτη Μανούση. Η νέα διοίκηση της εισηγμένης στο ΧΑ εταιρείας Ν. Γκάλης, της οποίας το 36,8% των μετοχών έχει εξαγοράσει η οικογένεια Μανούση, αποφάσισε και ανέθεσε στους νομικούς της συμβούλους την εκπόνηση μελέτης με θέμα την συγχώνευση με την ΣΑΟΣ, ή και την παράλληλη πορεία των δύο εταιρειών με αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της Γκάλης.

Αυτο δηλαδη που εχουμε πει εμεις εδω και καιρο απο τοτε που ανακοινωθηκε η εξαγορα B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Περιεργη , κατα τη γνωμη μου , αλλαγη στις ωρες αφιξης και αναχωρισης του ΣΑΟΣ ΙΙ απο Αλλονησο προς Αγιο Κωνσταντινο , οχι βεβαια κατι το σπουδαιο , κατα 10 λεπτα αργοτερα η αφιξη στην Αλλονησο αρα αναχωριση αντι 14.50 15.00 (το εισητηριο που εχω απο Αλλονησο προς Αγιο γαι τις 20-8 εχει αναχωριση 14.50) και αφιξη στον Αγιο Κωνσταντινο αντι 19.55 στις 20.20 .....

Τωρα θα μου πειτε γιατι το γραφω , γιατι μου μυριζει :confused: αλλαγη πλοιου .......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η πάγια τακτική της εταιρείας με τις απολύσεις πληρωμάτων, δυστυχώς επαναλαμβάνεται.

Μεταξύ άλλων από το Έθνος on line.

Nα παρέμβει άμεσα ο Eισαγγελέας Πειραιά γιατί ο υπουργός Eμπορικής Nαυτιλίας και οι Yπηρεσίες του YEN παραβιάζουν τον νόμο ζητούν με μηνυτήρια αναφορά τους τα ναυτεργατικά σωματεία ΠEMEN και Στέφενσον. Kι αυτό επειδή η εταιρεία του πλοίου «Σαμοθράκη» ακινητοποίησε το πλοίο της απολύοντας το πλήρωμα (το πλοίο είναι επιδοτούμενο ως δημοσίου συμφέροντος).

Σημειώνεται πως το πλοίο, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας «ΣAOΣ» προς το YEN (η ανακοίνωση δεν έφτασε ποτέ στο «Eθνος»), παρουσίασε βλάβη το περασμένο Σάββατο και τα δρομολόγιά του εκτελεί έκτοτε το πλοίο «Παναγία Σουμελά»

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&pubid=62734

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

. Γκάλης: Απορρόφηση της ΣΑΟΣ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2006 11:33

To πράσινο φως για την απορρόφηση της ΣΑΟΣ Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Σαμοθράκης από την εταιρεία Νίκος Γκάλης έδωσε χθες το διοικητικό συμβούλιο της τελευταίας.

Ημερομηνία ισολογισμού μετασχηματισμού ορίστηκε η 30ή Σεπτεμβρίου 2006.

Link to comment
Share on other sites

Ειχανε πεσει με τα μουτρα ολοι σ αυτη την υποθεση γι αυτο εχουνε μεινει αμανατι μεσα στο λιμανι το Παναγια Αγιασου και το Σαμοθρακη?

Αντε μπας και κινηθει τιποτα και στο Μαμι τωρα που μπαινει ο χειμωνας να εχουμε να λεμε παλι :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

"Ο μόνος ακτοπλόος που κατέθεσε φάκελο για τη 2η κατηγορία, δηλαδή επιδότηση για 30 μήνες με την προϋπόθεση ότι στη συνέχεια θα δρομολογηθεί νεότευκτο πλοίο, είναι ο Φώτης Μανούσης για τη γραμμή Λαύριο - Ψαρά - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Σαμοθράκη - Καβάλα, με το «Παναγία Σουμελά», ηλικίας 31 ετών."

Θα δούμε νεότευκτο με το σινιάλο SAOS FERRIES???

Καλά τον πιστέψαμε...

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα, σιγα μην παρουσιασει νεοτευκτο σε 30 μηνες....μαλλον βασιζεται οτι σε 30 μηνες θα εχει αλλαξει παλι ο νομος και δεν θα εχει καμια τετοια υποχρεωση.

παντως εδω που τα λεμε ειχα ακουσει στο παρελθον μια φημη οτι ψαχνει για πλοιο 150 μετρων χωρις να ξερω αν ισχυει και σιγουρα αν βρει τετοιο πλοιο κατι μου λεει οτι δεν θα το προοριζει για 12ετη δεσμευση σε αγονη απο Λαυριο μεχρι Καβαλα και με λιμάνια οπως τα ψαρα και τον αϊ στρατη μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση της εταιρείας της ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ ΚΕΝΤΡΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Α.Ε. σε Επιστολή του Χ.Α, για την απορρόφηση της εταιρείας ΣΑΟΣ

Αναφέρει μερικά χαρακτηριστικά (χωρητικότητες και γραμμές που εξυπηρετούν), των πλοίων της ΣΑΟΣ και μερικά οικονομικά

Πηγη www.ase.gr

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ μιλάει για σχέδια ναυπήγησης νέου πλοίου από τη «Σάος»;)

Στο μεταξύ στη ναυπήγηση νέου πλοίου το οποίο θα αντικαταστήσει μετά από 30 μήνες το «Παναγία Σουμελά» στην άγονη γραμμή Λαύριο-Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο-Καβάλα, προσανατολίζεται η διοίκηση της «Σάος».

Οπως αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος της επιχείρησης, η «Σάος» έχει έρθει σε επαφή για το σκοπό αυτό τόσο με διεθνή όσο και ελληνικά ναυπηγεία και το επόμενο διάστημα αναμένεται να λάβει τις αποφάσεις της.

Η εταιρεία εξετάζει την κατασκευή ενός πλοίου από 75-100 μέτρα και με ταχύτητα άνω των 25 μιλίων την ώρα όπως είναι άλλωστε και η υποχρέωση που έχει από τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό για τη συγκεκριμένη άγονη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για να δουμε και μια θεωρια συνωμοσιας για τη ΣΑΟΣ. Γεγονοτα:

α) Η μετασκευη του Παναγια Αγιασου εκανε κρατει στα τελευταια σταδια της και περιπου την ιδια χρονικη στιγμη που επαθε ζημια το Σαμοθρακη

β) Το Θεσσαλονικη εχει κυκλοφορησει εντονα προς πωληση τους τελευταιους 1.5-2 μηνες ενω εχει ηδη επιθεωρηθει επιβεβαιωμενα απο τουλαχιστον εναν υποψηφιο αγοραστη

γ) Οσο θαλασσοβαπορο κι αν ειναι το Θεσσαλονικη, χρειαζεται μεγαλης εκτασης μετασκευη προκειμενου να αυξησει την χωρητικοτητα του η οποια αυτην τη στιγμη ειναι ιδια με το πρωην Aegean Glory, μονο που το Θεσσαλονικη ειναι πολυ πιο ακριβο σαν κοστος εκμεταλλευσης. Συν το οτι αντιμετωπιζει προβληματα οσον αφορα την προσδεση σε διαφορα λιμανια λογω του μεγεθους του και του παραγωνου καταπελτη.

Υποθεση εργασιας:

α) Οπως δειχνουν τα πραγματα και επιβεβαιωνοντας πανηγυρικα τον Π100, το Σαμοθρακη φαινεται να εχει ζημια πολυ σοβαροτερη απ' οτι αρχικα ειχε εκτιμηθει. Ας πουμε λοιπον οτι η επιδιορθωση αυτης της ζημιας θα κοστισει μερικες εκατονταδες χιλιαδες ευρω, το οποιο απ' οτι ακουω δεν πρεπει να ειναι και πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα.

Μηπως λοιπον ολα τα παραπανω συνδεονται μεταξυ τους? Μηπως τελικα η πωληση του Θεσσαλονικη προωθειται ωστε με το ρευστο που θα προκυψει απο αυτην την πωληση να ολοκληρωθει η μετασκευη του Παναγια Αγιασσου και να επισκευαστει το Σαμοθρακη που στην τελικη πιθανον να ειναι πλοια πιο οικονομικα και προσοδοφορα εκμεταλλευσιμα απο το Θεσσαλονικη?

Food for thought.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τελικά γίνει η περίφημη μετασκευή του Θεσσαλονίκη σε ΕΓ/ΟΓ, αλλά από άλλη Ελληνική εταιρεία που και περισσότερα φράγκα έχει και την τεχνογνωσία των μετασκευών κατέχει?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κατι σαν να λεμε εκθεση αυτοκινητων.Περαστε,δειτε,αγοραστε:D

Υπαρχει παντως μια φημη που θελει τον κ Μανουση να προτιθεται να προχωρησει σε ναυπηγηση νεου πλοιου.Μαλιστα φαινεται να εχει κανει επαφες με γνωστη εταιρεια κινητηρων για χρηματοδοτηση του πλανου αλλα δυστυχως γι'αυτον μαλλον -εκλαικευμενα- εφαγε πορτα.Δυστηχως δεν μπορω να σας μεταφερω με λεπτομερειες περισσοτερα;)

Link to comment
Share on other sites

Tην αγορά νέου επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου γνωστοποίησε η διοίκηση της εταιρίας Saos Ferries, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Οπως επισημαίνεται, πρόκειται για το NEW AKATSUKI κατασκευής 1992 στην Hayashikane της Ιαπωνίας.

Το επιβατηγό έχει μήκος 145,61 μέτρα, πλάτος 22, μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων και μεταφέρει 800 επιβάτες, 70 φορτηγά και 100 ΙΧ.

Αναφέρεται ότι το πλοίο θα μετασκευαστεί μετά τον κατάπλου του στην Ελλάδα σε πολυτελές ΕΓ/ΟΓ με αύξηση του αριθμού επιβατών και προσθήκη κλινών.

Επίσης αναφέρεται ότι το εν λόγω πλοίο, θα αποτελέσει μαζί με το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (με μέγιστη ταχύτητα 26,6 κόμβους) που επίσης θα μετασκευαστεί σε ΕΓ/ΟΓ 1.600 επιβατών, ένα ζεύγος πλοίων ικανό να δώσει στην εταιρία ικανοποιητικά μερίδια αγοράς, σε συνδυασμό με την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στην ακτοπλοία μας.

Τέλος σημειώνεται ότι με την προσθήκη αυτή, ο στόλος της εταιρίας αριθμεί πλέον έντεκα πλοία.

www.euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

Θελω να κανω ενα σχολιο το οποιο ΜΗΝ το εκλαβετε ως κακοπροερετο.Εχω την αισθηση γενικα πως σχεδον ολα τα πλοια που αγοραζει η εταιρεια ειναι καπως περιεργα σε κοψια.Μπορει βεβαια να ειναι και ιδεα μου...;)

Link to comment
Share on other sites

Η κοψιά είναι κάτι το σχετικό και κάτι που φυσικά διορθώνεται ή χαλιέται ακόμα περισσότερο. Εγώ έχω άλλη απορία. Με τη σημερινή κατάσταση, δηλαδή:

2 πλοία δεμένα (ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ, ΑΡΣΙΝΟΗ)

1 με σοβαρή βλάβη (ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ)

2 παρατημένα (ΑΓΙΑΣΟΥ, ΜΑΜΙ)

1 προς πώληση (THESSALONIKI)

1 σε (χρόνια) επισκευή (ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ) και

3 να ταξιδεύουν (ΣΑΟΣ ΙΙ, ΣΟΥΜΕΛΑ, ΚΑΒΕΙΡΟΣ)

βρίσκετε εσείς λογική στην αγορά και άλλου βαποριού; Πραγματικά θα ήθελα να δω τη γνώμη των μελών του φόρουμ πάνω σε αυτό το θέμα.

Υ.Γ.: Αν το ΑΓΙΑΣΟΥ είναι εφάμιλο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ, τότε αυτό είναι εφάμιλο των Fossen ή μήπως μετά τη "μετασκευή" γίνει ακόμα καλύτερο;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον George.

Δεν ξέρω με ποιά λογική η εταιρία να αγοράζει πλοία ενώ έχει πλοία ανενεργά και μάλιστα να ανακοινώνει και μεγαλεπίβολες μετασκευές.

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να πούλησε τελικά κάποιο πλοίο (ίσως ΜΑΜΙ ή ΑΓΙΑΣΟΥ ή ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ λόγω της βλάβης) και να πήρε το νέο πλοίο προς αντικατάσταση.

Αλλά να το αντικαταστήσει σε τί? Στην ακινησία??

Άντε να δούμε τι ετοιμάζουν...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αρχισαν οι κινησεις για τη συγχωνευση του Γκαλη με τη ΣΑΟΣ

Εδω και οι λεπτομεριες απο το marinews.

Ξεκινούν οι διαδικασίες συγχώνευσης μέσω της απορρόφησης της ΣΑΟΣ Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρία Σαμοθράκης του Φώτη Μανούση από την Νίκος Γκάλης σύμφωνα με την από 28.09.2006 απόφαση του Δ.Σ. της εισηγμένης με στόχο την βελτίωση των οικονομικών μεγεθών και την επιστροφή της στην κερδοφορία, ώστε να βγει από την κατηγορία μετοχών ”υπό επιτήρηση”, γνωστοποίησε η διοίκηση της Ν. Γκάλης.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρίας, μετά την υποβολή των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων της 31/12/2005, το Διοικητικό Συμβούλιο του Χ.Α. με απόφασή του την 03/04/2006, ενέταξε τη μετοχή της εταιρίας από τις 04/04/2006 στην κατηγορία ”υπό επιτήρηση” λόγω αρνητικού EBITDA (-2.196,90 ευρώ), δηλαδή Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων, σύμφωνα με το άρθρο 212 του κανονισμού του ΧΑ.

Η εταιρία στο συγκεκριμένο τρίμηνο πραγματοποίησε τον κύριο όγκο του κύκλου εργασιών της, με γνώμονα πάντα τη μείωση των λειτουργικών της δαπανών.

Παράλληλα στο εξεταζόμενο τρίμηνο με το πρακτικό Νο 283/28.09.2006 του Δ.Σ. της εταιρίας αποφασίστηκε η έναρξη των διαδικασιών συγχώνευσης δια απορροφήσεως της εταιρίας ”ΣΑΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ Α.Ε.” από την εταιρία ”ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ ΚΕΝΤΡΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Α.Ε.”.

Στόχος της σκοπούμενης συνεργασία είναι: α) η ενδυνάμωση της δραστηριότητας της εταιρίας μας στο χώρο των κατασκηνώσεων με την αξιοποίηση του προσωπικού αλλά και του πελατολογίου του ομίλου εταιριών ”SAOS FERRIES”,

β) η επέκταση της δραστηριότητας της εταιρίας και σε άλλους τομείς, π.χ. ακτοπλοΐα, ανάπτυξη τουριστικών δράσεων κλπ, με στόχο την βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της και την επιστροφή της στην κερδοφορία, που θα έχει ως συνέπεια την έξοδο από την κατηγορία των μετοχών ”υπό επιτήρηση”.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανθρωποι της ΣΑΟΣ επιθεωρησαν το Πλατυτερα. Καποιο σχεδιαζουν να αντικαταστησουν αλλα δεν εμαθα ποιο. Παντως το βρηκανε καλο το πλοιο :P

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά τα φράγκα που τα βρήσκουν? Τόσο επικερδής είναι η ακτοπλοϊα? Μήπως θα πρέπει να σταματήσουμε να κρυβώμαστε πίσω απο το δάχτυλό μας και κάποιος να αρχίσει να ψάχνει τα τευτέρια τους? Εδώ άλλες εταιρίες χρόνια στο κουρμπέτι και παλέβουν να κρατηθούν με 1 2 βαπόρια και η Σαος σε 3 4 χρόνια κοντέυει να αγοράσει 10 βαπόρια + ενα ναυπηγίο! Αναρωτιέμε αν θα αλλάξει το πολιτικό γίγνεστε στη χώρα πόσο καιρό θα αντέξει....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...