Jump to content
Shipfriends
Nick the Greek

Saos Ferries

Recommended Posts

Εχω την εντυπωση οτι στη ΣΑΟΣ θα γελανε και τα
μουστακια τους. Οχι μονο το Παναγια Κρημνιωτισσα
παει παρα πολυ καλα σε σημειο που να βαλουν και
το Αγιος Ευσταθιος να το διπλωσει, αλλα παθαινει
και το καζο ο Αριωνας και τωρα θα επωφεληθουν
και απο την κινηση του Αριωνα!

Ε ρε γλεντια!

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα δε νομιζω οτι ο Αριωνας εφυγε και τελειως πατημενος ποτε.

Μισογεματος ηταν σε καθε ταξιδι. Κι αυτο τις καλες μερες ετσι??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικά με την ΣΑΟΣ, αν έρθει το barlovento που έχει λίγο κιτρινάκι θα μπορούν να τραγουδάνε χαρωπά

Ασπρα (Σαος2) Κοκκινα (Κρημνιώτισσα) Κιτρινα (barlo) Μπλέεεε (Α.Ευστάθιος) καραβάκια του Μανούση αρμενίζουνε μωρεεεεεε

;):confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το BARLOVENTO μου θυμίζει έντονα το BYBLOS στα πρώτα του χρόνια ως BLACK WATCH. Έτσι ήταν βαμμένο κι αυτό μόνο που είχε και γκρι αν θυμάμαι καλά. ΑΙΣΧΟΣ!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΣΑΟΣ έχει την αποκλειστικότητα να έχει βαμμένο κάθε της βαπόρι με διαφορετικό χρώμα.Ακόμα και το ΣΑΟΣ 2 με το ΑΡΣΙΝΟΗ που είναι άσπρα και τα δύο έχουν διαφορετικό χρώμα και σχεδιασμό οι λωρίδες στις πάντες.Βασικά όπως τα πέρνουν τα βαπόρια έτσι τα αφήνουν.Κόκκινο αγοράσαν το ΣΤΑΡ ΤΡΕΗΛΕΡ κόκκινο το αφήσαν ως ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ.

Από κεί και πέρα το ΑΡΙΩΝ με την κατάληξη που είχε άλλαξε τα σχέδια της ΣΑΟΣ και από εκεί που ήταν να πραγματοποιήσει δρομολόγια το ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ στην γραμμή Νάξου Εύδηλου Σάμου και Πάρου Νάξου Σαντορίνης τα οποία είχαν εγκρίθει από το ΥΕΝ και είχαν διανεμηθεί στα κατά τόπους λιμεναρχεία τελικά με την όλη εξέλιξη ανέβηκε κι αυτό στην Χίο Μυτιλήνη. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σα δικηγορος θα εκανε καριερα αυτος..... ... Ειναι απο οικογενεια με παραδοση στη θαλασσα ο Μανουσης. :):D :D Εγω επαναλαμβανω παντως πως με τα ψεμματα εχει κανει στολο και εχει τις μισες επιδοτησεις. (βαριεμαι να μετρησω ποσα προβληματικα πλοια εχει η ΣΑΟΣ...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαι ο στόλος σιγά σιγά αυξάνεται. Barlovento υπ'ατμόν και άλλα δύο που λέει ο "Ε" ότι έρχονται

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο τρομος της HELLENIC SEAWAYS θα γινει ο Μανουσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aftos o Manousis apo Saos Ferries mipos einai o idios apo Lindos Lines pou itan se etaria me o Minas Stathakis?

Omos, emena m'aresei poli h Panagia Krimniotissa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michele, αν δεν κανω λαθος εκεινος με το Σταθακη

ηταν Μανουσος. Ο τωρινος Μανουσης ειναι πρωην

ιδιοκτητης τηλεοπτικου καναλιου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ τι ώρα αποπλέει συνήθως από Πειραιά, γιατί σήμερα αφίχθη στη Χίο μετά τις 10 το πρωί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D:D :eek:10 το Πρωί? :D :D :eek::eek:

Εγώ το είδα χτές να βγάινει από Πειραιά στις 2 το μεσημέρι εκτός κι να δεν ήταν φορτωμένο και πήγαινε για μεθόρμηση στο Κερατσίνι να φορτώσει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις 26 του Μάρτη έχουν έκτακτη γενική συνέλευση, για εκλογή νέου Δ.Σ., αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και κάτι άλλα ψιλά.

Το BARLOVENTO θα το περιμένομε πολύ ακόμα;;;;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οσο καθυστερει η παραδοση του Benchijingua Express απο την

Austal στη Fred Olsen, τοσο περισσοτερο θα καθυστερησει και το

Barlovento, που χρησιμευει σαν υποστηριξη για τη γραμμη στο

αλλο ταχυπλοο της Fred Olsen που ειναι τωρα εκει.

Συμφωνα με μια αναφορα ταξιδιου που διαβασα προσφατα

απο ανθρωπο που ταξιδεψε με το Barlovento, η εταιρεια του

το εχει προφανως αφησει στην τυχη του και κανει τα απολυτως

απαραιτητα μια και εχει πα πωληθει. Ισως λοιπον να χρειαστει

να του γινουν και καποιοες εργασιες συντηρησης/επισκευης

οταν με το καλο ερθει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

r u nuts? ουτε κατα διανοια. τα σινιαλα θα αλλαξουν μονο και θα ταξιδεψει "αυθωρει και παραχρημα"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικά όατν υπάρχει συμφωνία για την αγορά ενός πλοίου θα πρέπει να ορίζεται ημερομηνία παράδοσης με ρήτρα για αποζημείωση σε περίπτωση που καθυστερεί η π;αράδοση.Οπότε η ΣΑΟΣ λογικά πρέπει να πληρώνεται οπότε δεν την νοιάζει και πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είδα το ΣΑΟΣ ΙΙ στη Σύρο, που πέρναγε και είχε κάτι σκουριές στις μπάντες, κοντά στα φουγάρα!! Που λες ότι τα γιαπωνέζικα όταν έρχονται στην Ελλάδα, είναι λιγότερα σκουριασμένα (όπως τα λέω εγώ ΣΚΟΥΡΙΑ MARU). Και είναι κρίμα γιατί το βαποράκι είναι μικρό σε ηλικία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθε χρονο το ΣΑΟΣ 2 στην ιδια κατασταση ειναι.Το ειχα πετυχει στην Καβαλα τετοια εποχη το 2003.Ειχε σκουρια σε αρκετα σημεια στα πλευρα.Υπαρχει και σχετικη φωτο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμα έχουν να κάνουν ματσακόνι από τότε που το έφτιαξαν και η όποια μπογιά του βάζουν την ρίχνουν από πάνω από την σκουριά αυτά τα χάλια θα έχει. :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαίνεται ότι είναι τσακωμένοι ή αλλεργικοί με το ματσακόνι!!! :mad::confused: Μήπως το πλήρωμα ή ο Μανούσης είχαν κακές εμπειρίες από το πολεμικό ναυτικό!!! :confused::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και πριν ένα μήνα που το πέτυχα στη Μύκονο ακριβώς στην ίδια κατάσταση. Και για τα όκια καλύτερα ας μη μιλήσουμε!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια ξερετε ποσο κοστιζει ενα ματσακονι? Και αντε το αγορασες. Ξερετε ποσο εχουνε παει τα μεροκαματα? Ξερετε τι λεφτα χανει το βαπορι οταν δεν ταξιδευει? :confused::confused::D .... Κουφαλες ναυτικοι που τρωτε τα λεφτα των εφοπλιστων :D:D:D . (Ελπιζω να μην το παρει κανεις στα σοβαρα ολο το ποστ :mad: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

Στην έκτακτη γενική συνέλευση της εταιρίας μας που πραγματοποιήθηκε στην Καμαριώτισσα Σαμοθράκης αποφασίστηκε:

1. Η εκλογή της κ. Μανούση Μαρίας στη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρίας

2. Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου

3. Η τροποποίηση του άρθρου 5 του Καταστατικού

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAOS FERRIES

--------------------------------------------------------------------------------

ΠΡΟΣ: Τον Οργανισμό Λιμένος Αλεξ/πολης

Κύριοι

Επανερχόμενοι στην από 19/05/04 επιστολή μας όσον αφορά στην αντιμετώπιση προβλημάτων από τα πλοία της εταιρίας μας που προσεγγίζουν το λιμάνι της Καμαριώτισσας λόγω επιχωμάτωσής του από ρέμα που καταλήγει εντός αυτού, σας γνωρίζουμε ότι το πρόβλημα, μετά από τις βροχές του Χειμώνα, έχει γίνει εντονότερο καθώς το βάθος της λιμενολεκάνης είναι πλέον σε απαγορευτικό σημείο για την ασφαλή προσέγγιση των πλοίων. Πρόσφατα ακινητοποιήθηκε λόγω χαμηλού βάθους αλιευτικό σκάφος.

Μετά τον προγραμματισμό από τη ετιαρία μας της δρομολόγησης του νεοαποκτηθέντος πλοίου μας "ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ", που είναι μεγαλύτερο σε μήκος και βύθισμα, θα βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να μην μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τη Σαμοθράκη εξαιτίας του παραπάνω προβλήματος του λιμανιού.

Κύριοι

από πληροφορίες μας πρόκειται να καταπλεύσει βυθοκόρος για εκσκαφή του λιμανιού της Αλεξ/πολης. Θα ήταν εύλογο περνώντας από Σαμοθράκη προς Αλεξ/πολη να σταματήσει στη Σαμοθράκη για να κάνει την απαιτούμενη εκβάθυνση ούτως ώστε να εξυπηρετηθεί το νησί κατά τη θερινή περίοδο.

Παρακαλούμε για τις εκ μέρους σας απαραίτητες ενέργειες.

Στη συνημμένη φωτοτυπία ημερολογίου του πλοίου "ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ" επισημαίνονται οι δυσκολίες χειρισμών των πλοίων εντός του λιμανιού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...