Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Σίγουρα και δεν είναι η μόνη εταιρεία αλλά στον πόλεμο που έχει ξεσπάσει μεταξύ των εταιρειών ο ένας καρφώνει τον άλλον και να δούμε που θα σταματήσει

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κάτι που είχα ξεχάσει να αναφέρω ότι ο βατσιμανης στο Πανάγια Αγιάσου είναι αλλοδαπός (προέλευσης Ν. Ανατολικής Ασίας) όπως και στο Θεσσαλονίκη!! Δε ξέρω εάν έχει σχέση ότι έχουν ξένη σημαία ακόμα τα πλοία, αλλά δε μπορούσαν να έχουν κάποιον Έλληνα ναυτικό, με τη τόση ανεργία που μαστίζει τους Έλληνες ναυτικούς!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε Παναγία δεν μπορούν.Οι κίτρινοι τρώνε λιγότερο και το ξέρεις αυτό.Είναι κρίμα αλλά εγώ νομίζω πως θα το συναντάμε όλο και περισότερο πλέον καθημερινά μπροστά μας.

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ειχε κανει και ο Τζανετατος οταν εφερε το Ιονιαν Κουην. Αυτος μαλιστα εκτος του καπετανιου και του Α μηχανικου το εφερε και με ξενους

Link to comment
Share on other sites

Και πανω που τα παλια στελεχη της ΝΕΛ ειχαν στηριξει αρκετες απο τις ελπιδες τους στη ΣΑΟΣ για δουλεια , τωρα με τα νεα πλοια.Τελικα μονο ο Σαλιακελης βολευτηκε μου φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κι αυτό όμως έχει δουλειά να φάνε και οι κότες για να γίνει ΕΓ/ΟΓ αξιώσεων για την Ελλάδα.

Με το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ τι γίνεται?Φλεβάρης μπήκε και ο μόνος πουα σχολείται με το βαπόρι για την ώρα είναι ο βατσιμάνης συντροφιά με τα αδέσποτα του Περάματος.

Κι επειδή το βαπόρι θέλει πάρα πολύ δουλειά το ξεχνάμε για το καλοκαίρι.Δεν ξέρω αν σκεφτονται πλέον το ενδεχόμενο μεταπώλησης.

Εδώ αργά αρχίζει επισκευή και το ΑΓΙΑΣΟΥ το οποίο ναι μεν δεν θέλει την δουλεια του ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ αλλά σίγουρα θα πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα και κυρίως στο safety.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με εγκυρες πηγες η δουλεια για το Θεσσαλονικη θα αργισει λιγο ακομα,αφου η Σαος δινει προτεραιοτητα στο τελειωμα του Παναγια Σουμελα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι λογικό το Θεσαλονίκη να βγεί στο σφυρί αφού το πλοίο πλέον μπορεί να είναι έτοιμο μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι και μέχρι τότε ποιός ζεί ποιός πεθαίνει

Link to comment
Share on other sites

Ίσως ο Μανούσης να είναι στα χνάρια του καπτα-Μάκη και να προσπαθεί να κάνει αγοραπωλησίες... Αν τα καταφέρει θα φανεί στο μέλλον!

Πάντως, πέρα από την πλάκα, δεν πιστεύω πως ο Μανούσης θα κάνει ποτέ κάποια σοβαρή μετασκευή, όπως αυτή που χρειάζονται αυτά τα πλοία. Ίσως καλύτερα να πάει το πλοίο σε μια εταιρία με μεγαλύτερη εμπειρία σε τέτοια θέματα, να μην πάει χαμένο!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στο σημερινό ΚΕΡΔΟΣ έχει ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα!! Για πρώτη φορά βγαίνουν κάποια οικονομικά νούμερα της εταιρείας!!

Παραθέτω τα σημαντικότερα μέρη του άρθρου!!

Κίνηση του έτος 2005, σε νούμερα

Το προηγούμενο έτος η εταιρεία ΣΑΟΣ, μετέφερε 309.650 επιβάτες, 56.811 ιδιωτικής χρήσεως αυτοκίνητα και 22.000 φορτηγά αυτοκίνητα με τα πλοία της.

Σημαία??

Ο κ. Φ. Μανούσης στα τρία πλοία προβληματίζεται και ίσως υψώσει κοινοτική σημαία, δεδομένου ότι «η πολιτεία δεν απελευθερώνει πλήρως την ελληνική ακτοπλοΐα, αλλά ούτε εφαρμόζει την ελληνική νομοθεσία, αλλά ούτε και την κοινοτική, με αποτέλεσμα να είναι ασταθές το επενδυτικό περιβάλλον στο χώρο της ακτοπλοΐας».

Δρομολόγια των νέων πλοίων

1. Το φορτηγό οχηματαγωγό πλοίο «Θεσσαλονίκη», θα εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Χίο - Μυτιλήνη ή στη γραμμή Κώ - Ρόδο, με αφετήριο λιμάνι τον Πειραιά.

2. Το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Παναγία Αγιάσου», θα αναχωρεί από τον Πειραιά και θα δρομολογηθεί στη γραμμή Χίου - Μυτιλήνης.

3. Το επιβατηγό οχηματαγωγό «Παναγία Σουμελά», θα αναχωρεί από το λιμάνι του Λαυρίου με προορισμό την Λήμνο, τα Ψαρά και τη Σαμοθράκη.

4. Το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Amami», θα δρομολογηθεί από το λιμάνι της Ραφήνας προς τα νησιά της Ανδρου, της Τήνου, της Μυκόνου και της Σύρου, προκειμένου να καλύψει τις συγκοινωνιακές ανάγκες των νησιών, μετά τη αποχώρηση δύο πλοίων από τη συγκεκριμένη γραμμή.

Οικονομικά αποτελέσματα εταιρείας

Η κερδοφορία της εταιρείας ανήλθε στα 3,5 εκατομμύρια ευρώ και ήταν αυξημένη κατά 9,2% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά. Σε γενικές γραμμές, είναι εντυπωσιακή η εξέλιξη των οικονομικών της μεγεθών, αφού από τις ζημιές που εμφάνιζε το έτος 2001 έφθασε να έχει περιθώριο κέρδους 20,6%. Τα μικτά της έσοδα υπερβαίνουν τα 18 εκατ. ευρώ, ενώ το 2001 δεν υπερέβαινε τα 2 εκατ. ευρώ. Αξίζει να επισημανθεί ότι το μετοχικό κεφάλαιο της ΣΑΟΣ το 2001 ήταν μόνο 5 εκατ. ευρώ και το 2004 διαμορφώθηκαν στα 26,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα ίδια κεφάλαια από 4,8 εκατ. ευρώ εκτινάχθηκαν στα 29,5 εκατ. ευρώ. Ο κ. Φ. Μανούσης εκτιμά ότι το 2007, «που θα είναι η πρώτη χρονιά που τα καινούργια πλοία θα λειτουργούν για το σύνολο του έτους, αναμένεται κύκλος εργασιών που θα προσεγγίζει τα 25 εκατ. ευρώ». Να επισημανθεί ότι προβλέπονται κέρδη για το 2007 7 εκατ. ευρώ και οι συνολικές υποχρεώσεις προς τις τράπεζες θα περιορίζονται μόνο στα 6,6 εκατ. ευρώ. «Η αποδοτικότητα των ιδίων κεφαλαίων, σχολιάζει ο κ. Φ. Μανούσης, από το 12% που ήταν το 2004, μειώθηκε το 2005 στο 6,9%, αλλά θα επανέλθει στο 12% το 2007» και εξηγεί: «Η εξέλιξη αυτή είναι φυσιολογική λόγω της προσθήκης των νέων πλοίων και του τρόπου χρηματοδότησης της αγοράς τους».
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα πρόκειται για πληρωμένη καταχώρηση, που την συνέταξαν με βιασύνη αν κρίνει κάποιος διαβάζοντας το θέμα. Ακόμη και η φωτογραφία του Μανούση είναι διαλεγμένη και δε μου θυμίζει τη φυσιογνωμία που είδα στο αφιέρωμα του Εφοπλιστή.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα πρόκειται για πληρωμένη καταχώρηση, που την συνέταξαν με βιασύνη αν κρίνει κάποιος διαβάζοντας το θέμα.

Συμφωνώ απόλυτα.

Από κει και πέρα θέλω να σταθώ στις γραμμές που δηλώνονται. Άλλα ζητάνε, άλλα δηλώνονται... αχταρμάς έγινε το θέμα πια. Το φορτηγό ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ που δεν θα μετασκευαστεί στο σουπερ Ε/Γ-Ο/Γ λέει για Χίο - Μυτιλήνη ή Κω - Ρόδο:D τη στιγμή που ζητάνε άδεια για Παροναξία. Το ΑΓΙΑΣΟΥ δεν το βλέπω στην Ικαρία πια. Το ΣΟΥΜΕΛΑ λέει θα πάει στις επειδοτούμενες από το Λαύριο τη στιγμή που ζητάνε Ραφήνα. Το μόνο που μπορώ να δω κάπως πιο θετικά (αλλά δεν μιλάω μέχρι να έρθει το πλοίο και να δούμε από κοντά τι σόι πράμμα είναι) είναι η δρομολόγηση του AMAMI στη Ραφήνα.

Τώρα τα υπόλοιπα περί σημαιών και ακτοπλοΐας τα ακούω βερεσέ.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε George,είναι μιά πάγια τακτική των εταιρειών τουλάχιστον αρκετών, να ρίχνουν στάχτη στα μάτια των αντιπάλων δηλώνοντας εξαρχής προορισμούς που δεν τους ενδιαφέρουν και αλλάζοντάς τους κατά το δοκούν τελευταία στιγμή.Κι αυτό βέβαια όχι γιατί ανησυχούν μη τους ματιάσουν τα δρομολόγια αλλά για να μην αφήσουν στους αντιπάλους να καταλάβουν ποιές γραμμές τους ενδιαφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
[…]Ανάλογη κίνηση φαίνεται πως προετοιμάζεται από τον επιχειρηματία Φώτη Μανούση, ο οποίος θέλει να δρομολογήσει τρία επιβατηγά-οχηματαγωγά με σημαία Μάλτας.

Το παλαιό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας -ιδρυτής τη δεκαετία του '90 του τηλεοπτικού New Channel- δραστηριοποιείται από το 2001 στην ακτοπλοΐα, από το τιμόνι της σαμοθρακιώτικης εταιρείας ΣΑΟΣ.

Ο επιχειρηματίας δημιουργεί ήδη προβλήματα στο υπουργείο Ναυτιλίας, καθώς έχει ζητήσει την αδειοδότηση τριών πλοίων του («Θεσσαλονίκη», «Παναγιά Αγιάσου» και «Amami») στις εσωτερικές γραμμές νησιών του Αιγαίου.

Ο πονοκέφαλος για το ΥΕΝ συνίσταται στο ότι η σχετική αίτηση έχει κατατεθεί για πλοία με σημαία Μάλτας και πληρώματα από την Πολωνία…

http://www2.enet.gr/online/online_text/c=114,id=81649064

Μετά τον Πολωνό υδραυλικό…έρχεται και ο Πολωνός ναυτικός!

Προς δόξαν της πρώτης ναυτιλίας του κόσμου!!!

Link to comment
Share on other sites

Να τον χαιρομαστε εμεις οι επιβατες.

Και να τον χτυπανε στο κεφαλι τους αυτοι που τον παρακαλανε και τον χρυσοπληρωνουν για τις αγονες που κανει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι "πονοκέφαλος του ΥΕΝ" και δεν του κόβουν τον κ..

Εκτός αν εκβιάζει εκ των έσω κάποια κοματόσκυλα και ξέρει ότι θα κερδίζει ότι θέλει από το ΥΕΝ..

Να τον χαίρονται και στην ΝΔ!:confused:

Άξιο τέκνο της πατρίδος !

Ανήκει άλλωστε στον χώρο που άνηκε και ο Γ.Ράλλης!

Μπορείτε να συγκρίνεται πολιτικό ήφος και..ήθος των δύο ανδρών!:D

Πείρε την ΣΑΟΣ για να τους αναβαθμίσει εκει πάνω στέλνωντας την Νόνα Μαίρη..!:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εγω δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι δυνατο να αγοραζει πλοια τα οποια εκ των πραγματων δεν θα προλαβουν να ταξιδεψουν ουτε πεντε χρονια. Ακομα και αν πονταρει στη καταργηση της 35ετιας πως θα συμορφωσει τα πλοια στις νεες απαιτησεις?

Link to comment
Share on other sites

ΕΝΩ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΛΙΜΑΝΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ ΏΣΤΕ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Η ΣΑΟΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΕΝΑ "ΔΩΡΟ ΠΑΣΧΑ" ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΙΜΙΟΤΙΣΣΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 20/4 ΚΑΙ 14 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΠΕΛΥΘΗΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΘΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ!!! ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ! ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΞΕΖΟΥΜΙΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΗ ΞΕΖΟΥΜΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΑ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ "ΝΑΥΤΙΚΟΙ" ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ "ΜΑΝΟΥΣΗ" ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΝ ΝΑΥΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ...

ΘΑ ΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΥΧΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥ Κου ΜΑΝΟΥΣΗ ΚΑΛΟΦΑΓΟΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΜΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ....

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα το βλεπω λιγο κουλο :eek:

Πιο πολλα δεν θα κοστιση στην εταιρεια να απολυση , αρα και να αποζημειωσει τους ναυτικους , εαν προκειτε να τους επαναπροσλαβει την Δευτερα ...

Λιγοτερα δεν ειναι τα 4 μεροκαματα :eek:

Μαλλον τους απελυσε κανονικα , αλλιως βρισκομαστε στη ζωνη του λυκοφωτος :P

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια κουλο δεν ειναι εχουν ξαναγινει τετοια. δεν ξερω περι αποζημειωσεων αλλα δε νομιζω οτι ισχυουν τα της στεριας.

αποστολε (ή οποιος αλλος) εχει περισσοτερες λεπτομερειες, ας μας πει.

ετσι και για μια συγκριση διαβαστε εδω. τι εκανε μια αλλη εταιρεια οταν εδεσε για 4 μερες ενα πλοιο της (λογω βλαβης μαλλιστα και οχι για αργια).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι η απόλυση αν ειναι έτσι ειναι κοινη συνενέση και οι ναυτικοι δεν μιλάνε απλά γιατι αν μιλήσουν θα χασουν την δουλεία τους,ενώ σε αντίθετη περίπτωση σε 5 μέρες θα ξαναδουλευουν.Ασε που θα ξεκουραστούν κιολας.Οσο για τα σωματία αυτά είναι απλά για να υπάρχουν...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...