Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Μικρέ proud έχεις δίκιο. Κι εγώ νομίζω πως η ΣΑΟΣ είχε επιδοτούμενες με το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια επί κινήματος . Απλά, τότε δεν ακουγόταν πολύ το όνομά του. Φέτος έκανε το μπαμ και εμφανίστηκε στον Πειραιά με το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ (και μια φορά με το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ ύστερα από κρουαζιέρα, αλλά αυτό δεν μετράει :D:D ) Εφόσον δεν τα πήγαινε καλά με το κίνημα ήταν λίγο στην απέξω. Είχε μεν κάποιες επιδοτούμενες αλλά όχι όπως είναι τώρα. Η τωρινή στάση δείχνει μια ιδιαίτερη συμπάθεια προς την ΣΑΟΣ. Όσο περνούν τα χρόνια βλέπουμε ότι τα πλοία γερνούν και δεν αντικαθίστανται. Φεύγουν 5 κι έρχεται 1. Κι αυτό που έρχεται είναι μόνο για την θερινή περίοδο. Τον χειμώνα;; Οπότε καταφεύγουμε στον Μανούση και του κάνουμε και τα χατίρια το καλοκαίρι γιατί οι καιροί που έρχονται στην ακτοπλοία είναι δύσκολοι. Πόσα συμβατικά θα φύγουν και θα αντικατασταθούν με ταχύπλοα.............. Ας επανέλθουμε όμως γιατί ξεφύγαμε λιγουλάκι :):D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μικρέ proud έχεις δίκιο. Κι εγώ νομίζω πως η ΣΑΟΣ είχε επιδοτούμενες με το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια επί κινήματος .

ΛΑΘΟΣ!!!!

Η ΝΔ βγήκε το 2003 και μέχρι τότε η ΣΑΟΣ είχε μόνο το ΣΑΟΣ ΙΙ (σε επειδοτούμενες που μετά το φευγιό του ΑΛΚΑΙΟΥ δεν ενδιαφέρθηκε κανείς άλλος) και το ΑΡΣΙΝΟΗ. Το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ αγοράστηκε τέλη 2002 και ξεκίνησε Απρίλιο του 2003 (μάλιστα να σας θυμίσω ότι κατασχέθηκε υπέρ της συζήγου ενός από τους εργάτες της μετασκευής που βρήκε το θάνατο και παροπλίστηκε για 1,5 μήνα στο Λαύριο) μαζί με το ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ. Από το 2003 λοιπόν άρχισε "όλως τυχαίως" η ραγδαία εξέληξη της ΣΑΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

εσυ κανεις λαθος. ;)

η ΝΔ βγηκε στις 07/03/2004. η ΣΑΟΣ ειχε αρχισει να αναπτυσσεται απο την εποχη του κινηματος. μαλλιστα το 2003 επροκειτο να της ανατεθει (στο ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ) η γραμμη του ανατολικου τοξου.(αλεξανδρουπολη μεχρι καστελοριζο και μετα παιραια) και δεν εγινε αυτο μετα απο εντονες αντιδρασεις του Αλεβιζου της ΛΑΝΕ.

ναι ο μανουσης ειναι σαρξ εκ της σαρκος της γαλαζιας παραταξης αλλα ειχε και υπολογισιμα "κονε" στο κινημα.

επιμενω οτι βγαινουμε εκτος θεματος. αν παμε την κουβεντα στο τι εχει κανει το καθε κομμα στην ακτοπλοια και το πως διαχειριστηκε τις επιδοτησεις και τις αδειες σκοπιμοτητας θα χρειαστει να ζητησουμε χωριστο subforum.

Link to comment
Share on other sites

Καθήστε και κρατηθείτε καλά πριν διαβάσετε τα παρακάτω!!!

Αλεξανδρούπολη- Σαμοθράκη με… «Νόνα Μαίρη» μέχρι το…2010

(18/11/2005)

Το επιβατηγό- οχηματαγωγό «Νόνα Μαίρη», το οποίο ήταν το μόνο που εκδήλωσε ενδιαφέρον, θα εξυπηρετεί αποκλειστικά την γραμμή Σαμοθράκης- Αλεξανδρούπολης μέχρι τις 31 Οκτωβρίου του 2010 καθώς υπεγράφη σύμβαση 5ετούς διάρκειας με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, μετά από σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη δρομολόγηση πλοίου στην γραμμή. Αυτό αναφέρεται σε απάντηση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Μανώλη Κεφαλογιάννη, σε σχετική ερώτηση που είχε καταθέσει στη Βουλή ο βουλευτής Έβρου, Γιώργος Ντόλιος.

Όπως αναφέρεται στην απάντηση, το «Νόνα Μαίρη» έχει εφοδιασθεί με πιστοποιητικό ασφαλείας, μετά την ολοκλήρωση των επιθεωρήσεων ενώ οι 3 βλάβες που παρουσίασε σε διάστημα 6 ημερών, από τις 11 έως τις 16 Οκτωβρίου, εξετάζεται εάν συσχετίζονται μεταξύ τους.

Σημειώνεται επίσης, στις 24 Οκτωβρίου, εκδόθηκε νέο βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα, όπου αναγράφονται οι υποχρεώσεις του πλοίου σε μελλοντικές επιθεωρήσεις.

http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=185644

Δεν μπορεί κάποιο λάθος θα κάνουν!

Δεν γίνεται να υπογράφουν 5ετή σύμβαση με πλοίο 33 ετών. Το 2010 θα είναι 38 ετών!!!

Κατά την γνώμη μου υπογράφηκε σύμβαση με την εταιρεία για 5 χρόνια και αυτή θα αντικαταστήσει το πλοίο με άλλο.

Οπότε, είναι πιθανό να πάει η Παναγία Σουμελά. Με μιά μικρή μετασκευή είναι έτοιμη. Δεν έχει και πολλές απαιτήσεις η γραμμή.

Δεν διευκρινίζεται εάν η γραμμή θα είναι και επιδοτούμενη ή απλώς αποκλειστικής εκμετάλλευσης.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα που αναφέρονται στην είδηση, προτιμώ να μην τα σχολιάσω!!!

Link to comment
Share on other sites

Παρτον κατω το Nick the Greek! ;)

Για αυτα που ο Νηρεας προτιμα να μη σχολιασει, θα παρακαλουσα το καταστημα να βαλει και ηχητικα εφε ωστε να πεσει η μουσκη του Καραγκιοζη :P

Για αυτα που σχολιασε ο Νηρεας θα του πω να μην ειναι και τοσο σιγουρος οτι θα αντικατασταθει το Νονα Μαιρη απο καποιο αλλο πλοιο λογω ηλικιας. Ισως η παραπανω ειδηση να προσπαθει να μας κανει να "πιασουμε το υπονοουμενο" οσον αφορα την 35ετια.

Κατα τη γνωμη μου το πιο ενδιαφερον ειναι το σχολιο του Νηρεα περι επιδοτουμενης γραμμης η αποκλειστικης εκμεταλλευσης. Αν δηλαδη(λεμε τωρα), εμφανιζοταν ενας πλοιοκτητης με ενα πλοιο 10ετιας, διπλασιας χωρητικοτητας και με 20 μιλια ταχυτητα εκφραζοντας ενδιαφερον για τη γραμμη Αλεξανδρουπολης - Σαμοθρακης, θα του ελεγε το οποιοδηποτε ΥΕΝ "Συγνωμη, αλλα η γραμμη ειναι αποκλειστικη και καλυπτεται με το Νονα Μαιρη?"

Link to comment
Share on other sites

pantos an arxisoume sizitisi ,poioi eginan xafnika efoplistes, poies etaireies "laikis vasis" kata kriti meria apoktousan -kai me ti daneia- ploia mesa se xrono dt , metaxi ton eton 1981 -1989, poioi kapta makides simeostolizan ploia tous me komatikes simaies , (sinodia sto allo pou pigene ton arxigo ) kai parkaran to amaxi tous mprosta sto garaz tou yp.naytilias, les kai itan ypourgoi , i akomi kai alles etairies pou xafnika plasaran se 2 xronia (1988-1989 ) 4 ploia gia ankona kai split ,poioi argotera odigisan sti simerini k-a-t-a-n-t-i-a tin aktolpooia , afou dimiourgisan ayto pou ithelan, den nomizo iti ofelei se kati....oti egine , distixos, egine....to thema eionai na sothei esto kai tora i partida....

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως στον ορίζοντα δεν υπάρχει καμία πρόθεση και από τον οποιοδήποτε για κάποια ουσιαστική επένδυση.Ας είμαστε ρεαλιστές.Οι καιροί είναι χαλεποί για όλους και για όλα.

Link to comment
Share on other sites

Παρτον κατω το Nick the Greek! :D

Κατα τη γνωμη μου το πιο ενδιαφερον ειναι το σχολιο του Νηρεα περι επιδοτουμενης γραμμης η αποκλειστικης εκμεταλλευσης. Αν δηλαδη(λεμε τωρα), εμφανιζοταν ενας πλοιοκτητης με ενα πλοιο 10ετιας, διπλασιας χωρητικοτητας και με 20 μιλια ταχυτητα εκφραζοντας ενδιαφερον για τη γραμμη Αλεξανδρουπολης - Σαμοθρακης, θα του ελεγε το οποιοδηποτε ΥΕΝ "Συγνωμη, αλλα η γραμμη ειναι αποκλειστικη και καλυπτεται με το Νονα Μαιρη?"

Στην εφημερίδα «Η ΓΝΩΜΗ» της Θράκης (23/11/2005) δημοσιεύεται ολόκληρη η (παραπάνω) απάντηση του κ. Κεφαλογιάννη προς τον κ Ντόλιο

Σε απάντηση του αριθ. Πρωτ. 3592/19-10-2005 εγγράφου σας, με το οποίο μας διαβιβάσθηκε ερώτηση του βουλευτή κ. Γ. Ντόλιου, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, σας γνωρίζουμε τα’ ακόλουθα:

1. Με βάση το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο (ν. 2932/2001), οι πλοιοκτήτες δρομολογούν τα πλοία τους σε γραμμές της επιλογής τους, σύμφωνα με την ελεύθερη επιχειρηματική πρωτοβουλία, ενώ το Κράτος ελέγχει ότι πληρούνται οι προβλεπόμενες προϋποθέσεις δρομολόγησης και παρεμβαίνει τόσο για λόγους δημοσίου συμφέροντος, όσο και στις περιπτώσεις που οι δυνάμεις της αγοράς δεν μπορούν από μόνες τους να εξασφαλίσουν επαρκές επίπεδο εξυπηρέτησης με την δραστηριοποίηση όλων των πλοίων, που είναι σε διαθεσιμότητα και με τον μέγιστο αριθμό δρομολογίων.

2. Την 10/06/2002, το ΥΕΝ σύναψε σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με την εταιρεία «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ν.Ε.», διάρκειας τριών (03) ετών χωρίς καταβολή μισθώματος για την αποκλειστική εξυπηρέτηση της γραμμής Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη με το επιβατηγό – οχηματαγωγό «ΑΡΣΙΝΟΗ» Ν.Π. 5337, για το χρονικό διάστημα 01/11/2002 έως 31/10/2005.

Το ανωτέρω πλοίο αντικαταστάθηκε την 10/10/2005 από το επιβατηγό – οχηματαγωγό «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» Ν.Π. 9282, πλοιοκτησίας «ΜΑΡΕ Ν.Ε.» ιδίων συμφερόντων, ώστε ν’ αποκαταστήσει παρατήρηση στο Πιστοποιητικό Ασφαλείας του για εγκατάσταση αυτόματου συστήματος ανίχνευσης, αναγγελίας και κατάσβεσης πυρκαϊάς ((Sprinkler). Σημειώνεται ότι η υποχρέωση εκτέλεσης δρομολογίων από πλευράς της εταιρείας έπαυσε υφισταμένη με την λήξη της διάρκειας της σύμβασης (31/10/2005).

3. Το επιβατηγό – οχηματαγωγό «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ», εφοδιάσθηκε με το αριθμ. 191/11.10.2005 Πιστοποιητικό Ασφαλείας, μετά την ολοκλήρωση των επιθεωρήσεων σε όλους τους τομείς με ικανοποιητικά αποτελέσματα και την έκδοση του από 06/10/2005 Πιστοποιητικού του παρακολουθούντος το πλοίο Ελληνικό Νηογνώμονα.

Στις 11/10, 13/10 και 16/10/2005 διαπιστώθηκαν βλάβες στο πλοίο οι οποίες αποκαταστάθηκαν την 12/10, 14/10 και 18/10/2005 αντίστοιχα, όπως διαπιστώθηκε από σχετικούς ελέγχους από το ΤΚΕΠ Αλεξανδρούπολης και προσκόμιση νέων βεβαιωτικών διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα.

Η αρμόδια Υπηρεσία του ΥΕΝ διερευνά τα πιθανά αίτια πρόκλησης των διαπιστωθεισών βλαβών και το εάν αυτές συσχετίζονται μεταξύ τους.

Σημειώνεται ότι την 24/10/2005 εκδόθηκε νέο βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα, στο οποίον αναγράφονται οι υποχρεώσεις του πλοίου σε μελλοντικές επιθεωρήσεις.

4. Το ΥΕΝ δημοσίευσε πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος για δρομολόγηση πλοίου με σύναψη σχετικής σύμβασης πενταετούς διάρκειας (2005-2010), χωρίς καταβολή μισθώματος για την αποκλειστική εξυπηρέτηση της γραμμής Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη με τους ίδιους, με την προηγούμενη σύμβαση, όρους και υπέγραψε την 4/11/2005 σύμβαση για την αποκλειστική εξυπηρέτηση της γραμμής μέχρι 31/10/2010, χωρίς μίσθωμα, από το Ε/Γ – Ο/Γ «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ». Που ήταν το μόνο που εξεδήλωσε ενδιαφέρον.

Από αυτή βλέπουμε ότι η σύμβαση δεν προβλέπει επιδότηση (χωρίς καταβολή μισθώματος), αλλά είναι μόνο αποκλειστικής εκμετάλλευσης.

Το ερώτημα, όμως, για την ηλικία του πλοίου παραμένει. Πως αναλαμβάνει η εταιρεία 5ετή σύμβαση με ένα πλοίο 33 ετών?

Έστω και εάν είναι στις προθέσεις του ΥΕΝ η κατάργηση της 35ετίας, την στιγμή της υπογραφής το πλοίο δεν μπορεί να αναλάβει τέτοια υποχρέωση.

(Ξανά)Παρτον κατω το Nick the Greek! :D:confused:

ΥΓ. Έχει ενδιαφέρον ότι ο Υπ.ΕΝ αναφέρεται σε 3 βλάβες (11,13 και 16/10). Όμως στις 11/10 δεν υπάρχει ανακοίνωση του ΥΕΝ για βλάβη του πλοίου.

Κάτι που είχαμε επισημάνει και στις βλάβες του πλοίου. Όλοι μιλούσαν για 3 βλάβες και το ΥΕΝ είχε ανακοινώσει μόνο τις δύο.

Εκτός εάν έχασαν και αυτοί τον λογαριασμό!

.

Link to comment
Share on other sites

Κρατηθείτε...Φύγαμε!!!

Στο Σκαραμαγκά χτίζεται το «Παναγία Αγιάσου»

23/11/2005

Δυναμικά θέλει να μπει στην γραμμή Πειραιάς – Χίου – Μυτιλήνη η ναυτιλιακή εταιρεία ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ. Γνωρίζει βέβαια, ότι θα είναι η τρίτη εταιρεία στην γραμμή και για αυτό κάνει κάθε δυνατή κίνηση προκειμένου να κερδίσει το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού. Έτσι ένα από τα πλοία, που θα μπουν στην γραμμή , θα αποκτήσει το όνομα «Παναγία Αγιάσου».

Η ΣΑΟΣ έχει αποκτήσει τρία επιβατηγά πλοία, τα οποία μετασκευάζονται στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά . Το μεγαλύτερο από τα τρία πλοία θα ονομαστεί «Θεσσαλονίκη» και αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια το καλοκαίρι του 2006. Τα άλλα δύο πλοία είναι το «Παναγία Αγιάσου» και το «Παναγία Σουμέλα». Σε αυτά εκτιμάται ότι οι εργασίες στα πλοία θα ολοκληρωθούν σε δύο μήνες και αμέσως θα ξεκινήσουν δρομολόγια . Η πολιτική δρομολογίων της εταιρείας δεν έχει γίνει γνωστή, καθώς πολλά θα εξαρτηθούν από τις κινήσεις των ανταγωνιστών.

Πρόταση

Η πρόταση για την ονομασία του πλοίου «Παναγία Αγιάσου» έγινε από τον κεντρικό πράκτορα της ΣΑΟΣ στη Μυτιλήνη κ. Τάκη Παντελόπουλο. «Από τη στιγμή που το πλοίο θα εξυπηρετεί τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Λέσβου, θα έπρεπε να έχει κι ένα όνομα, που να παραπέμπει στο νησί μας. Με αυτή την σκέψη προτείναμε στην ΣΑΟΣ να ονομαστεί «Παναγία Αγιάσου». Κι η πρόταση μας έχει ήδη γίνει δεκτή». Το ενδιαφέρον της ΣΑΟΣ για τη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και όλες τις γραμμές του Βορείου Αιγαίου έχει ανακοινωθεί από τον Πρόεδρο της εταιρείας κ. Φώτη Μανούση σε συνέντευξη τύπου, που έδωσε στη Μυτιλήνη στις αρχές του περασμένου Αυγούστου.

Ως τώρα η ΣΑΟΣ έχει δραστηριοποιηθεί στη μεταφορά οχημάτων στην γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και σε δευτερεύουσες γραμμές του Βορείου Αιγαίου, που κυρίως εξυπηρετούσαν τη Λήμνο. Η είσοδος της στην κύρια γραμμή του Βορείου Αιγαίου αναμένεται να ανατρέψει τις ισορροπίες, που έχουν διαμορφωθεί μεταξύ της ΝΕΛ και της Hellenic Seaways.

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/news/article.asp?cid=85&uid=2005112321824

Εννοείται ότι τα κόκκινα γράμματα είναι δικές μου επισημάνσεις.

Επίσης, εννοείται ότι η "Παναγία Αγιάσου" πρόκειται για το αδελφό του Κρημνιώτισσα, το οποίο όχι μόνο δεν μετασκευάζεται - και μάλιστα - στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, αλλά, μάλλον, δεν έχει φθάσει ακόμα στην Ελλάδα!!!

Με λίγα λόγια τα 3 πλοία για Χίο-Μυτιλήνη, που έχουν φθάσει τα 2 και άρχισε η μετασκευή στο έξής ένα: την Παναγία Σουμελά, η οποία ούτε με το κυάλι δεν βλέπει την γραμμή!!!

Απορία - πρόταση: Γιατί δεν μετονομάζουν και το Θεσσαλονίκη σε Παναγιά Γοργόνα???

Η Αγία Σιών να βάλλει το χέρι της!

Με αυτά που διαβάζουμε!

.

Link to comment
Share on other sites

Προσπερνώ τα αποδεδειγμένα "αληθή" στοιχεία του στυλ μετασκευάζονται στον Σκαραμαγκά και περνάω σε μια άλλη διάσταση.

Πολύ τυποποίηση έχει αρχίσει να πέφτει στα ονόμα και της ΣΑΟΣ. Αν μη τι άλλο φημιζόταν για τα παραδοσιακά ονόματα των πλοίων της. Τι έπαθε ξαφνικά ο κυρ Φώτης μας; Απ'τη μια κάνει clopy paste τη C-Link με τόσες Παναγίες από την άλλη βρίσκει και κάτι μοναστήρια ρε παιδί μου... καθόλου μάρκετινγκ!! Σουμελά, Αγιάσου!! ;) Θα έρθει ο Άγγλος και θα ψάχνει τo PANAGIA AGIASOU και θα του απαντάει ο νταλικέρης: Ante Geia Sou!! Προτειμώ τους ΓΕΩΡΓΙΟΥΣ ΜΠΡΟΥΦΕΣ!!

Τέλος σε περίπτωση που ψάχνουν νέα ονόματα έχω να προτείνω μερικά για τα επόμενα "καμάρια" που θα έρθουν:

1) ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

2) ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ

3) ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ

4) NEPTUNE EPIDOTISIS

5) ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΑΓΟΝΗ

6) ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΟΗΘΑ ΙΙ (κλεμένο)

7) ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΞΠΡΕΣ

8) NEW CHANNEL

Διαλιέχτε!!

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι κι εγώ που είμαι καινούργιος? Πως γίνεται όλες οι εταιρείες στη χώρα μας να προσπαθούν να αποδεσμευθούν από τα παλιά τους πλοία που πλησιάζουν το όριο ηλικίας ενώ την ίδια στιγμή η ΣΑΟΣ επενδύει στο Lady of Man του 1975? Το ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ (πρώην ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ), ολοκλήρωνε τη 35ετία το Δεκέμβριο του 2004. Σωστά? Άρα θα είχαν γίνει ήδη εκλογές, που ήταν μαθητικώς βέβαιο ότι θα άλλαζε η κυβέρνηση. Μήπως, απλά δεν πρόλαβε ο κύριος Κεφαλογιάννης, να αλλάξει το νόμο και αναγκάστηκε η ΣΑΟΣ, να αλλάξει σχέδια και να πουλήσει το ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ. Και τέλος πάντων ποιος επενδύει σε πλοία τα οποία με σημερινά δεδομένα, αποσύρονται σε ένα ή δύο χρόνια? Μάλλον κάτι ξέρει ο Μανούσος. Κύριε George θα συνεχίσω τη πρότασή σας για ονόματα με : ΕΞΠΡΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΕΞΠΡΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ κλπ κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε Valencay, επειδή εγώ είμαι εύθυμος άνθρωπος ήταν όντως πετυχημένη η παρέμβασή σου και φυσικά, αναγνωρίζω ότι και επί ΠΑΣΟΚ, παιζόντουσαν παιχνίδια στην ακτοπλοϊα. Δεν είμαι πολιτικοποιημένος και δεν θα μπορούσα να το αρνηθώ. Όμως δεν βγήκε το ΠΑΣΟΚ ούτε εγώ με τη σημαία της διαφάνειας το 2004 για να πάρουμε εκλογές. Ο Καραμανλής βγήκε και καλά έκανε. Και ο Κεφαλογιάννης τους πρώτους μήνες πέταξε τα πυροτεχνήματα για τους ύποπτους στο πολιτικό βίο. Και καλά έκανε. Εγώ λοιπόν, που είμαι έλληνας πολίτης και ψηφίζω μία κυβέρνηση, η οποία προεκλογικά υποστήριζε κάποια πράγματα και τώρα κάνει άλλα, έχω δικαίωμα αμή τι άλλο να αστειεύομαι μαζί της. Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

dilado o manousis einai ύποπτος ?min trelathoume....ta megala kolpa file mou eginan ta proigoumena xronia....na min ta xanaleme....Tora , an kapoios exei mia evnia kakos isos na tin exei, alla einai nipiagogeio mprosta stous kathigites tis oikonomiko-politikis diaplokis, pou anthise ta "eksigxronistika " xronia....kai an kapoious den tous exei paei filaki -gia polla themata- lathos tou kai se ayto simfono....

Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων, συμφωνούμε επί της ουσίας, διαφωνούμε σε ορισμένα μέρη. Δεν θα πω άλλα, γιατί όπως είπα ρόλος μου δεν είναι να υπερασπιστώ κανένα κόμμα ή πολιτικό. Πριν κλείσω θα βάλω όμως ένα θέμα προς σκέψη. Το ότι κάποιοι έπαιξαν μεγαλύτερα παιχνίδια από άλλους, σημαίνει ότι αυτοί οι άλλοι βγαίνουν λάδι; Δεν νομίζω και το είπες και εσύ μόνος σου. Και μην ξεχνάς ότι το ΠΑΣΟΚ ήταν κυβέρνηση από το 81 και τα μεγάλα παιχνίδια ξεκίνησαν το 98, τόσα χρόνια αργότερα. Η ΝΔ είναι μόλις 19 μήνες και ήδη παίζονται παιχνίδια. Και θα σου κάνω μία ερώτηση. Γιατί ο Κεφαλογιάννης αρνήθηκε να υπογραψει τις άγονες της ΑΝΕΝ ενώ, η εταιρεία είχε μειοδοτήσει κανονικά τον Ιούνιο; Διότι στόχος του ΥΕΝ ήταν να διαμελίσει τις γραμμές των Κυθήρων, να δώσει το δρομολόγιο του Πειραιά στην ΑΝΕΚ και του Γυθείου σε κάποιον άλλον που και να στον πω δεν θα το γνωρίζεις. Πιστεψέ με παίζονται παιχνίδια. Συμφωνώ είναι μικρότερης κλίμακας από εκείνα του Σουμάκη, αλλά παίζονται και το κακό είναι ότι τώρα η ακτοπλοϊα δεν χρειάζεται μικροπολιτικά παιχνίδια διότι ακόμη πληρώνει τα σπασμένα από τις αηδίες του προαναφερθέντος. Αντί να τα βάλουν κάτω και να αλλάξουν το θεσμικό καθεστώς και ότι άλλο χρειάζεται, ασχολούνται με μικροκομματικά παιχνίδια. Ακριβώς δηλαδή ότι κάνουν όλοι!

Link to comment
Share on other sites

στη πιατσα κυκλοφορει ηδη σαν τελειωμενη η προσληψη του πρωην προισταμενου εκμεταλλευσης της νελ κ.Σαλιακελλη στη Σαος,ενω το τμημα θα λειτουργει απο τη Μυτιληνη

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα αυτό αφορά την εταιρεία ΣΑΟΣ και καλό θα ήταν η συζήτηση να επανέρθει εκεί.
.

ωραια λοιπον ας ξαναερθουμε στη ΣΑΟΣ.

Το ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ (πρώην ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ), ολοκλήρωνε τη 35ετία το Δεκέμβριο του 2004. Σωστά? Άρα θα είχαν γίνει ήδη εκλογές, που ήταν μαθητικώς βέβαιο ότι θα άλλαζε η κυβέρνηση. Μήπως, απλά δεν πρόλαβε ο κύριος Κεφαλογιάννης, να αλλάξει το νόμο και αναγκάστηκε η ΣΑΟΣ, να αλλάξει σχέδια και να πουλήσει το ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ.

η ΣΑΟΣ αγορασε το Vortigern το Μαρτιο του 2003, 14 μηνες πριν την κανονικη ημερομηνια των εκλογων και μονο αν ηταν μεντιουμ ο μανουσης θα μπορουσε να προβλεψει το αποτελεσμα, ειδικα με την πολυ καλη επιδοση της ΝΔ στο να χανει τις εκλογες στην τελικη ευθεια.

ο Μανουσης αγορασε το Vortigern, σχεδον σε τιμη scrap απο την τοτε HFD και το δουλεψε 18 μηνες, σε επιδοτουμενες και αποκλειστικης εκμεταλλευσης γραμμες. το πουλησε το καλοκαιρι του 2004, οταν η τιμη scrap ειχε σημειωσει ρεκορ (με παραδοση οκτωβριο 2004). ετσι η εταιρεια βγηκε ετσι και αλλιως ωφελημενη. Μαλιστα πολλοι ειχαν κατηγορησει την τοτε διοικηση της HFD, γιατι δεν εκαναν αυτοι οτι εκανε ο Μανουσης.

Πως γίνεται όλες οι εταιρείες στη χώρα μας να προσπαθούν να αποδεσμευθούν από τα παλιά τους πλοία που πλησιάζουν το όριο ηλικίας ενώ την ίδια στιγμή η ΣΑΟΣ επενδύει στο Lady of Man του 1975?

νομιζω πως ειναι του 1976. εν πασει περιπτωσει οσο αποκρουστικο και αν ειναι και πιθανοτατα δυσλειτουργικο, δεν παυει να ειναι εναρμονισμενο με SOLAS90 και στοκχολμη και μπορει να δουλεψει τουλαχιστον μεχρι τα 35 σε δευτερευουσες γραμμες χωρις να χρειαστει η εταιρεια να ριξει αλλα λεφτα πλην του πρυμνιου καταπελτη.

Η ΣΑΟΣ εχει την τελευταια 4ετια συγκεκριμενη πολιτικη εκμεταλλευσης: "μαζευε και ας ειν' και ρωγες" ανεξαρτητως κυβερνησης. Βαπορια φτηνα που ζητανε λιγα τα οποια δουλευουν σε μη ανταγωνιστικες γραμμες με το απαραιτητο δημοσιο φιλοδωρημα.

Οπως ξαναειπαμε τις πρωτες επιδοτησεις τις πηρε απο το κινημα. Θυμαμαι μαλιστα που στο τελος του 2003 που ομαδα γαλαζιων βουλευτων εκανε στου υπουργους αιγαιου (Σηφουνακης) και ΕΝ (Πασχαλιδης) επερωτηση για το υψος των επιδοτησεων και την ποιοτητα των παρεχομενων υπηρεσιων και για να αποφυγουν το σκοπελο οι υπουργοι επικαλεστηκαν την πολιτικη προελευση του Μανουση προκαλωντας την αντιδραση των γαλαζιων.

Ειναι προκλητικα προστατευομενη η ΣΑΟΣ; Ασφαλως, δεν τιθεται θεμα. Το οτι η ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ ταξιδευει ακομη παρα τις τοσες βλαβες και ο Αγιος Ευσταθιος θα ταξιδευε ακομη, αν δεν ειχε το στουκο, ειναι τρανες αποδειξεις.

Απο την αλλη ομως πλην oρισμενων εξαιρεσεων η εταιρεια ταξιδευει σε γραμμες που δεν εχει διεκδικησει αλλος. Θυμαστε το καλοκαιρινο φιασκο, οπου οι εταιρειες του ολιγοπωλειου (Blue Star και HSW) κατεθεσαν ελλειπεις προσφορες για τις επιδοτουμενες, ανοιγωντας το δρομο σε ΣΑΟΣ c-link και GA.

Θεωρω επισης υπερβολη να ανατρεχουμε στα πρωτα επιχειρηματικα βηματα του Μανουση προ 15ετιας, γιατι τοτε θα επρεπε να το κανουμε για ολους και ολο και καποιο σκελετο θα βρισκαμε στις ντουλαπες τους.

Η ΣΑΟΣ ειναι συμπτωμα του ακτοπλοϊκου μας προβληματος και οχι η αιτια. Ας μη βαραμε το ξεχαρβαλωμενο σαμαρι για να τιμωρησουμε το γαιδουρι που δεν προχωραει. Πως να προχωρησει το ερμο αφου ειναι ετοιμοθανατο.

Link to comment
Share on other sites

.Θεωρω επισης υπερβολη να ανατρεχουμε στα πρωτα επιχειρηματικα βηματα του Μανουση προ 15ετιας, γιατι τοτε θα επρεπε να το κανουμε για ολους και ολο και καποιο σκελετο θα βρισκαμε στις ντουλαπες τους.

Η ΣΑΟΣ ειναι συμπτωμα του ακτοπλοϊκου μας προβληματος και οχι η αιτια. Ας μη βαραμε το ξεχαρβαλωμενο σαμαρι για να τιμωρησουμε το γαιδουρι που δεν προχωραει. Πως να προχωρησει το ερμο αφου ειναι ετοιμοθανατο.

Συμφωνώ, απολύτως, με τα παραπάνω.

Επίσης, το να γίνεται αυτή η συζήτηση στο θέμα της ΣΑΟΣ είναι σαν να είναι ο κ. Μανούσης και η ΣΑΟΣ η αιτία όλων των κακών της ακτοπλοϊας μας.

Και αυτό είναι άδικο. Και για τον κ. Μανούση και για την ΣΑΟΣ!

Ναι μεν κριτικάρουμε ορισμένα πράγματα για την εταιρεία, αλλά μόνο όπου υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος.

Έχουμε κάνει σκληρή κριτική (βάσιμα και όπως όλη η Ελλάδα) για το Νόνα Μαίρη, αλλά δεν κάνουμε αντίστοιχα σκληρή κριτική για το Σαμοθράκη, την Αρσινόη, την Κρημνιώτισσα και το ΣΑΟΣ ΙΙ. Γιατί δεν δίνουν αφορμές.

Μπορεί να υπάρχουν πολλές ενστάσεις, αλλά δεν φταίει ο Μανούσης και για την Άλωση της Πόλης!

Γιατί, εάν το δούμε και αλλιώς, όταν ο κ. Μανούσης ήταν ένας απλός καναλάρχης, άλλοι ήταν αυτοί (πολιτικοί και εφοπλιστές) που έχτιζαν το σημερινό οικοδόμημα της ακτοπλοϊας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
στη πιατσα κυκλοφορει ηδη σαν τελειωμενη η προσληψη του πρωην προισταμενου εκμεταλλευσης της νελ κ.Σαλιακελλη στη Σαος,ενω το τμημα θα λειτουργει απο τη Μυτιληνη
Το σημερινό Εμπρός (8/12) επιβεβαιώνει πλήρως τα παραπάνω. Ο κ. Σαλιακέλλης ανήκει από την Τρίτη στη ΣΑΟΣ.
Link to comment
Share on other sites

Saos Ferries: «Νόμιμη η σύνθεση του πλοίου μας»

9 Δεκεμβρίου

ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ αντίδραση της διοίκησης της εταιρείας «Saos Ferries» προκάλεσαν οι τελευταίες κινητοποιήσεις και καταγγελίες προς το ΥΕΝ ναυτεργατικών σωματείων και της ΠΝΟ για θέματα που αφορούν τη σύνθεση των πλοίων της. Η «Saos Ferries», με την ανακοίνωσή της, κάνει λόγο για «έντεχνο» θόρυβο που δημιουργήθηκε για λόγους ανταγωνισμού και μάλιστα «αθέμιτου».

Ειδικότερα, με την ανακοίνωσή της, η εταιρεία δηλώνει κατηγορηματικά ότι «η σύνθεση του επιβατηγού-οχηματαγωγού 'Σάος ΙΙ' είναι καθ' όλα νόμιμη, όπως και σε άλλα αντίστοιχα πλοία της ακτοπλοΐας μας, για τα οποία δεν έχει ανακινηθεί κανένα τέτοιο θέμα. Μάλιστα είναι απορίας άξιον ότι, ενώ η σύνθεση του πλοίου είναι καθορισμένη από το ΥΕΝ από το 2001, γεννάται θέμα σήμερα, περίοδος που το πλοίο εκτελεί πλόες σε μικρότερες αποστάσεις από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια».

Επίσης, η ανακοίνωση αναφέρεται και στο θέμα που είχε δημιουργηθεί μεταξύ ΠΕΜΕΝ και εταιρείας για το «Παναγιά Κρημνιώτισσα» και το ποια σύμβαση έπρεπε να εφαρμοσθεί (ποντοπόρου ή μεσογειακού πλοίου) και σημειώνει ότι «σύμφωνα με την καταμέτρηση του πλοίου και του dwt του, που ανέρχεται σε 2.109 τόνους, το πλοίο ανήκει στην κατηγορία των μεσογειακών φορτηγών κάτω των 2.500 τόνων και, κατά συνέπεια, εντελώς παράνομα απαιτείται το πλοίο να χαρακτηρισθεί ως ποντοπόρο άνω των 4.500 τόνων και να υπόκειται στη αντίστοιχη σύμβαση εργασίας. Ούτε λίγο ούτε πολύ, το δρομολόγιο Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, εξομοιώνεται με τον διάπλου του Ατλαντικού».

Μας προκαλεί εντύπωση, τονίζεται στην ανακοίνωση της «Saos», ότι αυτή η «μονόπλευρη» κινητοποίηση ακολουθεί τη σημαντική ανάπτυξη της εταιρείας και την παρουσία της σε γραμμές με ισχυρό ανταγωνισμό. Μας προκαλεί λύπη, καταλήγει η ανακοίνωση, το γεγονός ότι ορισμένοι δείχνουν απλά να ενεργοποιούνται προς συγκεκριμένη κατεύθυνση, κατόπιν δηλώσεων εφοπλιστών στο Τύπο, παρά το ότι ο ρόλος τους σε καμία περίπτωση δεν είναι να εμπλέκονται σε ανταγωνισμούς εταιρειών, ιδιαιτέρως δε αθέμιτους».

Ποιο να πιστέψουμε τελικά τα σωματεία και της καταγγελίες του Απόστολου Βεντουρη για μειωμένη σύνθεση στο ΣΑΟΣ ΙΙ ή αυτά που μας λέει η εταιρεία με την παραπάνω ανακοίνωση??

Link to comment
Share on other sites

Εγώ κρατάω την μονόπλευρη αντιμετώπιση. Φυσικά και η ίδια η εταιρεία δίνει λαβές (βλ. ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ, καταγγελίες ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ και τώρα Π. ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ και ΣΑΟΣ 2) αλλά δεν νομίζω ότι είναι η μόνη στην Ελλάδα που δεν εφαρμόζει ακριβώς αυτά που ορίζουν οι νόμοι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...