ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 Τοση ωρα ρωταω το δεδομενο , αν απολυθηκαν δεν δικαιουνται αποζημειωσης ??????? Αρα δεν κοστιζει αυτο περισσοτερο απο 4 ημερες μεροκαματα ??????? Αν ειναι ετσι μιλαμε για συμφωνια και οχι για απολυση , για να ξεχωριζουμε τα πραγματα .... Απλα τους <<επεισε>> ο πλοιοκτητης να μεινουν στα σπιτια τους 4 μερες χωρις να παρουν μεροκαματο (σαν να ειναι κρυωμενοι για παραδειγμα) και οχι τους απελυσε ; Επειδη γνωριζω τα εργασιακα θεματα , αρκετα καλα πιστευω , (χωρις να ξερω αν στους ναυτικους ισχυει κατι διαφορετικο) σε απολυση εργαζομενου τα δικαιωματα του ειναι δεδομενα (αναλογα με το χρονο που εχεις εργαστει , δικαιουσε την αναλογη αποζημειωση) ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Επιπροσθέτως,γιατί ο ΜανουΣάος τό έκανε αυτό μόνο σέ 14 άτομα και όχι σέ όλο το πλήρωμα;Αν πρόθεσή του ήταν να αποφύγη την καταβολή αμοιβής γιά το τετραήμερο αυτό,ήταν πιό λογικό να επιδιώξη να γλυτώση όσο περισσότερα λεφτά μπορούσε. Οπως και να έχη το πράγμα,άν όντως αυτή είναι η αιτία τής απόλυσης τών 14 ναυτικών,είναι "καρμιριά" εκ μέρους τού συγκεκριμένου κυρίου καί απορώ,παρέα μέ τον cpt-hcp καί τον Απόστολο,γιά την μή αντίδραση τών σχετικών σωματείων.Μόνο γιά να οργανώνουν απεργίες όταν ξέρουν οτι θα ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες υπάρχουν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 Ολους δεν μπορει εκ των πραγματων να τους απολυσει διοτι πρεπει να υπαρχει πανω ενα μινιμουμ πληρωμα συμφωνα με το Safe Manning Certificate του πλοιου, το οποιο δειχνει την ελαχιστη ασφαλη συνθεση σε γεφυρα, κουβερτα και μηχανη. Υποθετω λοιπον οτι οι 11 ειναι οσοι περισσευαν απο το πιστοποιητικο αυτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Ακόμα κι'έτσι να είναι,όπως επισημαίνει και ο Παναγιώτης (αλλά και το διάβασα επίσης σ'ένα βιβλίο που έχω σχετικό με ναυτικά θέματα),εφ'όσον τους απέλυσε ο Μανούσαος θά πρέπη να τους αποζημιώση,οπότε δέν κερδίζει τίποτε.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 24, 2006 Author Share Posted April 24, 2006 Δε νομιζω οτι θα ηταν χαζος να τους αποζημειωσει(αν αυτο χρεαιζεται), απλα θα τους εβαλε να δηλωσουν παραιτηση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
coyote Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 παντως το πλοιο βρισκεται ακομα στη μυτιληνη φορτωμενο. Γνωριζει κανεις αν ειναι προγραμματισμενο να αναχωρησει σημερα η εχει δημιουργηθει καποιο προβλημα με τα πληρωματα (εγω ειχα την εντυπωση οτι θα εφευγε χθες). Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Δεν νομίζω και πολύ φορτωμένο... Στο πάνω γκαράζ υπάρχουν 3 νταλίκες ενώ κάτω ήταν τελείως άδειο. Μέχρι χτες δεν υπήρχε πλήρωμα και δεν υπάρχει περίπτωση οι φορτηγατζίδες να τα έβαζαν από την Παρασκευή μέσα και επί 4 μέρες να κάθοντας τα προιόντα.. Λέω μέχρι χτες γιατί σήμερα υπήρχε κινητικότητα. Είδα πλήρωμα και ένα φορτηγό να μπαίνει και ακόμα ένα να περιμένει. Λογικά σήμερα θα φύγει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Έφυγε σήμερα το Παναγιά Κρυμνιώτισα κανονικά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt_hcp Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Aφου δεν παιρνει θεση η Πεπεν και η καθε ενωση περιμενεις ρε Αποστολε να τους βάλεις εσυ μυαλο;Εκει που πληρωνεις την συνδρομη σου και υποτιθεται οτι κοιτανε το συμφερον σου,δεν κανουν κατι οποτε ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Αλλαξε χέρια το 36,8% της Γκάλης στα 1,94 ευρώ ανά μετοχή. Ειδικότερα, πέρασε ένα πακέτο συνολικά 980.000 τεμαχίων, ενώ η συναλλαγή ανήλθε στα 1.901.000 ευρώ.Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του euro2day.gr, το πακέτο αγοράστηκε απο μικρού μεγέθους ακτοπλοϊκή εταιρία της Βορείου Ελλάδος με την επωνυμία ΣΑΟΣ, ιδιοκτησία του κ. Φώτη Μανούσου. Κατα τις ίδιες πληροφορίες, η πώληση του πακέτου έγινε μέσω της ΠΗΓΑΣΟΣ Χρηματιστηριακή και η αγορά μέσω της Eπενδυτικής Τράπεζας. http://www.euro2day.gr/articles/102175/ Δεν γνωρίζω κάτι πέραν της παραπάνω ανακοίνωσης, ούτε και το ακριβές αντικείμενο της εταιρίας Νίκος Γκάλης (αρχικά είχε σχέση με παιδικές κατασκηνώσεις). Ένα πιθανό σενάριο είναι πως η ΣΑΟΣ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτή την εταιρία σαν «όχημα» για την είσοδο της στο χρηματιστήριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Σύμφωνα με τις σημερινές (10/5/2006) ανακοινώσεις της Γκάλης ΑΕ προς το ΧΑΑ: ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ ΚΕΝΤΡΑ ΝΕΟΤ. & ΠΡΟΣΤ. ΕΝΗΛ. Α.Ε.: Μεταβολή Ποσοστού Συμμετοχής A/ Στο πλαίσιο της ενημέρωσης του επενδυτικού μας κοινού σύμφωνα με το άρθρο 282 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών, και μετά από ενημέρωση που λάβαμε από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρίας ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ ΚΕΝΤΡΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. Νικόλαο Γ. Γκάλη, η εταιρία ενημερώνει ότι το παραπάνω πρόσωπο μεταβίβασε 980.000 κοινές ονομαστικές μετοχές της εταιρίας μέσω συναλλαγής πακέτου που πραγματοποιήθηκε στις 9.5.2006, με αποτέλεσμα το ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου και αντίστοιχα το ποσοστό συμμετοχής του στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας να κατέλθει από 36,842% σε 0%. B/ Στο πλαίσιο της ενημέρωσης του επενδυτικού μας κοινού σύμφωνα με το άρθρο 282 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών, και μετά από ενημέρωση που λάβαμε από τα παρακάτω αναφερόμενα φυσικά πρόσωπα, η εταιρία ενημερώνει ότι - η Ελένη Μανούση του Φωτίου απέκτησε 300.000 κοινές ονομαστικές μετοχές της εταιρίας, μέσω συναλλαγής πακέτου που πραγματοποιήθηκε στις 9.5.2006, με αποτέλεσμα το ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου και αντίστοιχα το ποσοστό συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας να ανέλθει από 0% σε 11,278%. - η Μελίνα Μανούση του Φωτίου απέκτησε 380.000 κοινές ονομαστικές μετοχές της εταιρίας, μέσω συναλλαγής πακέτου που πραγματοποιήθηκε στις 9.5.2006, με αποτέλεσμα το ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου και αντίστοιχα το ποσοστό συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας να ανέλθει από 0% σε 14,286%. - Η Μαρία Μανούση του Φωτίου απέκτησε 300.000 κοινές ονομαστικές μετοχές της εταιρίας, μέσω συναλλαγής πακέτου που πραγματοποιήθηκε στις 9.5.2006, με αποτέλεσμα το ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου και αντίστοιχα το ποσοστό συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας να ανέλθει από 0% σε 11,278%. ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ ΚΕΝΤΡΑ ΝΕΟΤ. & ΠΡΟΣΤ. ΕΝΗΛ. Α.Ε.: Γνωστοποίηση Σε απάντηση σχετικού ερωτήματος του ΧΑ η εταιρία ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι την 9/5/2006 έγινε μεταβίβαση του πακέτου των μετοχών του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρείας. Το Διοικητικό Συμβούλιο παραμένει και ασκεί τα καθήκοντά του όπως μέχρι σήμερα. Για οποιαδήποτε αλλαγή και αν επέλθει στη σύνθεσή του ή στους σκοπούς και στη δραστηριότητα της Εταιρίας στο μέλλον θα σας ενημερώσουμε με σχετική ανακοίνωσή μας. Σα να μου φαίνεται ότι έχει δίκαιο ο Ορέστης...μάλλον για όχημα την πήρε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της ΓΚΑΛΗΣ ΑΕ. είναι πλέον ο Πρόεδρος και ιδιοκτήτης της ΣΑΟΣ, με αντιπρόεδρο τον Γκάλη. Όχι, στο ΔΣ δεν συμμετέχουν ο Γιαννάκης, ο Φιλίππου και τ' άλλα παιδιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Η ΣΑΟΣ ασχολείται πάρα πολύ με το site της. Μονίμως ανανεώνεται και αλλάζει. Σήμερα το βράδυ δεν άνοιγε καν η κεντρική και έλεγε under construction. Μέχρι να σταματήσει να λειτουργεί στην κεντρική σελίδα υπήρχε η φράση: Όμιλος Εταιριών SAOS Ferries, κάτι που δεν υπήρχε παλιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Παντως πρεπει να πω οτι τα νεα σινιαλα ειναι πολυ ποιο ομορφα απο τα παλια. Αν και εχει γεμισει ο κοσμος απο μπλε κοκκινα μαυρα βαπορια.... Μακαρι να τα προσεξει κιολας και να τα διατηρησει ετσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 On line πλέων το ανανεωμένο site της Σαος. Ξεχωρίζει η εντυπωσιακή αναφορά στην σωτήρια οικογένεια του Φώτιου Μανούση στο ιστορικό της εταιρείας! Το Παναγία Αγιασού αναφέρεται ως Φ/Γ-Ο/Γ ενω αναφέρεται και το ΜΑΜΙ με την ενδειξη προσωρινό όνομα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Και το καινούριο απόκτημα κατασκευασμένο στην Δανία το 1976 ποιό είναι?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Έχω μια εντύπωση ότι έχει γίνει κάποιο λάθος!! Πρεπει να εννοούν το Σαμοθράκη, μιας αυτό κατασκευάστηκε το 1976 στη Δανία και πριν το αγοράσουν ταξίδευε στη Ισπανία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Προφανώς εννοούν το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και απλά το λένε καινούριο απόκτημα μπας και τους πιστέψει κανένας μη shipfriend:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Από άποψη ομορφιάς - ιντερνετικών τεχνολογιών, περίμενα κάτι πολύ καλύτερο! Το στυλ μου θυμίζει sites όταν έμπαινα με 33kbps ίντερνετ! Επίσης δεν δουλεύουν τα πλοία... Καλά δεν μιλάω για online -booking! αχ, με λίγα λεφτά παραπάνω θα ήταν πολύ καλύτερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 Στον κ. Φώτη Μανούση απευθύνθηκαν παράγοντες της ΠΑΕ ΘΡΑΚΗ της Αλεξανδρούπολης για να βάλει το χέρι στην τσέπη και να την σώσει από την διαφαινόμενη καταστροφή. Και αυτός, φρονίμως ποιών, δεν είπε όχι, αλλά αρνήθηκε να δώσει φράγκο μέχρι να ξεκαθαρίσει το οριστικό οικονομικό άνοιγμα της ΠΑΕ. ΥΓ Με τόσες μετασκευές ανοιχτές, το παραγοντιλίκι του έλειπε του ανθρώπου! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tahitioforos Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 exthes ekana mia nixterinh volta sto limani tou peiraia dipla ston aiolo einai ena karavi tis saos alexandroupoli sto onoma perasa grigora kai den mporesa na tw dw kala oute foto mporesa na vgalw htan vradi mipos einai to mami ?ean pmoresw tha paw to apogeyma na vgalw foto kala ean einai to mami pote prolavane kai to ftiaksanai ??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 9, 2006 Author Share Posted July 9, 2006 Tahitiofore, Drinking and Driving sucks... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Εντός των ημερών αρχίζει δρομολόγια και το Υ/Γ Κάβειρος στη γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης, κατόπιν αιτήματος την Εβριτών και έγκρισης από το ΥΕΝ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Άδικα ασχοληθήκαμε με το site της εταιρίας, αφού για άλλη μία φορά είναι under construction! Τόσο δύσκολο είναι τελικά να φτιάξουν ένα site? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Δεν γνωρίζω κάτι πέραν της παραπάνω ανακοίνωσης, ούτε και το ακριβές αντικείμενο της εταιρίας Νίκος Γκάλης (αρχικά είχε σχέση με παιδικές κατασκηνώσεις). Ένα πιθανό σενάριο είναι πως η ΣΑΟΣ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτή την εταιρία σαν «όχημα» για την είσοδο της στο χρηματιστήριο. Πάει ο Γκάλης από το ΔΣ: ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ ΚΕΝΤΡΑ ΝΕΟΤ. & ΠΡΟΣΤ. ΕΝΗΛ. Α.Ε.: Αλλαγή στην σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου Γνωστοποιείται ότι βάσει του πρακτικού 280/13.07.2006 άλλαξε η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου ως εξής: 1. Μανούση Μαρία του Φωτίου, επιχειρηματίας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος - Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου 2. Μακρής Παύλος του Θεμιστοκλή, ελεύθερος επαγγελματίας, Αντιπρόεδρος - Εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. 3. Μανούσης Φώτιος του Ανδρέα, επιχειρηματίας, Εντεταλμένος Σύμβουλος - Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. 4. Κανταράς Ιωάννης του Τριαντάφυλλου, ναυτικός πράκτορας, Εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου 5. Ουζούνης Δημήτριος του Σωτηρίου, εκπαιδευτικός, Μη εκτελεστικό και ταυτόχρονα ανεξάρτητο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. 6. Τσιουλπάς Δημοσθένης του Παναγιώτη, συνταξιούχος, Μη εκτελεστικό και ταυτόχρονα ανεξάρτητο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. Από το ΧΑΑ (18/7/06) Και γιατί άραγε? Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINEΤρίτη, 18 Ιουλίου 2006 20:23 Το ενδεχόμενο συγχώνευσης της εταιρείας Ν. Γκάλης με τη ναυτιλιακή ΣΑΟΣ (της οικογένειας Μανούση), εξετάζει η νέα διοίκηση της πρώτης. Στο πλαίσιο αυτό, ανατέθηκε στους νομικούς συμβούλους της Ν. Γκάλης η εκπόνηση μελέτης. Το «σενάριο» που, επίσης, μελετάται και αφορά στην παράλληλη πορεία των δύο επιχειρήσεων, εξετάζει τη δυνατότητα αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας της Ν. Γκάλης. Στο μεταξύ, στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης αποφασίστηκε σήμερα εκ νέου η αναβολή της ανέγερσης του Κέντρου Φροντίδας Ηλικιωμένων στη Θέρμη Θεσσαλονίκης. Πέραν αυτών, η διοίκηση της εταιρείας εξετάζει τη μετατροπή της Ν.Γκάλης σε εταιρεία συμμετοχών. Οριστική απόφαση επί του θέματος αναμένεται να ληφθεί μέχρι τέλος του 2006, οπότε και θα περατωθούν τα νέα business plan της Γκάλης και της ΣΑΟΣ. ΑΠΕ-ΜΠΕ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now