Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Ευλογη η απορια σου Αποστολε, ειναι η απορια και πολλων στο χωρο. Και ακομα περισσοτεροι απορουν σε ποιες γραμμες θα χωρεσουν ολα αυτα τα πλοια. Βεβαια κατι μου λεει οτι θα εχουμε και πωλησεις/αποσυρσεις οπως του Νονα Μαιρη για τη θεση του οποιου υποψιαζομαι οτι ψαχνουν πλοιο και επιθεωρησαν το Πλατυτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nick, λογικό είναι να προορίζεται για αντικαταστάτης του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ στη Σαμοθράκη (όπου έχει υπογράψει και 5ετή αποκλειστικότητα)...όμως τον Οκτώβριο η ΚΕΕΠ έδωσε άδεια μετασκευής για την ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ (και το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ)...προφανώς για εναρμόνιση στην Στοκχόλμη.

Ίσως, να τα έβαλαν κάτω και να είναι προτιμότερο να το αντικαταστήσουν παρά να το μετασκευάσουν. Ποιός ξέρει?:o

Link to comment
Share on other sites

Και ακομα περισσοτεροι απορουν σε ποιες γραμμες θα χωρεσουν ολα αυτα τα πλοια. Βεβαια κατι μου λεει οτι θα εχουμε και πωλησεις/αποσυρσεις οπως του Νονα Μαιρη για τη θεση του οποιου υποψιαζομαι οτι ψαχνουν πλοιο και επιθεωρησαν το Πλατυτερα.

Με το ρυθμό που παίρνουν τις άγονες δεν θα δυσκολευτούν να βρουν γραμμές.

Έχουμε και λέμε:

Το Σαμοθράκη στην επιδοτούμενη Καβάλα/Θεσσαλονίκη -Λήμνος- Μυτιλήνη -(Χίος- Σάμος-Ικαρία),

Το Σουμελά Λαύριο-(Ψαρά)-Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο-(Σαμοθράκη)-Καβάλα, και Αγ.Κων/νο-Σποράδες-Λήμνο,

Το Αρσινόη άγονες από Σαντορίνη,

Τα Παναγία Αγιασού και Κριμνιώτισσα προς Χιο-Μυτιλήνη-(Λήμνο-Καβάλα),

Το Θεσ/νίκη προς Κω-Ρόδο,

Το Νονα Μαίρη Αλεξ/λη-Σαμοθράκη

Το Σάος ΙΙ στις Σποράδες,

Και μαίνουν τα Μακεδωνία και New Akatsuki που μπορεί να χτυπήσουν επιδοτούμενες πχ Αλέξ/λη-Δωδεκάνησά ή και να μπουν από Ραφήνα προς Κυκλάδες ή Χίο-Μυτιλήνη.

Όσο για το Πλατυτέρα μπορεί να φανεί χρήσιμο για να χτυπήσουν ενδονησιωτικές άγονες σε Κυκλάδες ή Δωδεκανήσα

Το μεγάλο πρόβλημα θα είναι να ετοιμάσουν τα καράβια, γιατί μέχρι στιγμής φαίνεται να καθυστερούν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Άνθρωποι της ΣΑΟΣ επιθεώρησαν το Πλατύτερα. Κάποιο σχεδιάζουν να αντικαταστήσουν αλλά δεν έμαθα ποιο. Πάντως το βρήκανε καλό το πλοίο :P

Όπως έγραψε ο Neptune, η ΣΑΟΣ όντως επιθεώρησε το Πλατύτερα.

Αλλά εκτός από το Πλατύτερα, έχουν δει και αλλά δυο από την Ιαπωνία. Με το ένα από αυτά να έχει κλείσει ήδη (έτσι λένε οι πληροφορίες μου). Μιλάνε για βαπόρι μέχρι 100μετρα μήκος.

Τα πλοία που θα αντικατασταθούν είναι το Νονά Μαίρη και το Αρσινόη.

Link to comment
Share on other sites

Ο αντικαταστάτης του Παναγία Σουμελα στην επιδοτούμενη άγονη γραμμή (όπως καταθέσαν στην επιδοτούμενη γραμμή η SAOS), θα κατασκευαστεί :confused: :confused: στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας και όχι στα ιδιόκτητα ναυπηγεία

Link to comment
Share on other sites

Ο αντικαταστάτης του Παναγία Σουμελα στην επιδοτούμενη άγονη γραμμή (όπως καταθέσαν στην επιδοτούμενη γραμμή η SAOS), θα κατασκευαστεί :(:confused: στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας και όχι στα ιδιόκτητα ναυπηγεία

Θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αν κατασκευαστει πλοιο στις εγκαταστάσεις της Κυνοσούρας. Και λέω εγκαταστάσεις γιατί χρειάζονται περισσότερα για να θεωρηθεί ναυπηγείο. Χωρίς να θέλω να δωσω πολιτική διασταση στο θέμα, πιστευω οτι η αγορά της Κυνοσούρας από τον Αχ.Καραμανλη μάλλον ξεπληρωνει "γραμμάτια"...

Τουλάχιστον η κατα τα άλλα συμπαθέστατη Σαος βρηκε μέρος για να δενει τα βαπορια της χωρις να πληρωνει λιμανιάτικα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Τουλάχιστον η κατα τα άλλα συμπαθέστατη Σαος βρηκε μέρος για να δενει τα βαπορια της χωρις να πληρωνει λιμανιάτικα.
...Επισης απο τα ναυπηγεια της Σαος εφυγαν πλοηγουμενα τα Παναγια Αγιασου και Κρημνιωτισσα για κολπο Ελευσινας
Το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ την έκανε χθες ρυμουλκούμενο και πλοηγούμενο για Ελευσίνα μεριά. Δεξαμενισμός ή ντάνα;

τι γινεται παιδια; ο κυρ φωτης (sorry εφοπλιστης κυριος μανουσης) ξεσκαρταρει το στολο του; να υποθεσω οτι το σαμοθρακη δεν γινεται να επισκευαστει, και τα αδερφα ρορο θελουν πολυ χρημα;

απο οτι φαινεται τα τρια βγαινουν στο σφυρι και πανε στην εκθεση Dana Elefsina

Link to comment
Share on other sites

Το αν πάει στη ντάνα και παροπλιστεί θα αποδείξει περίτρανα τη σχέση που έχει η συγκεκριμένη εταιρία με τα πλοία της πόσα χρονιά ταξιδεύει το Σαμοθρακη? σε καμία περιπτώση λοιπόν κατι τέτοιο δεν είναι λογικό

Δεν επεκτείνομαι άλλο στις σκέψεις μου για την εν λόγω εταιρία γιατί θα έχουν πρόβλημα οι moderators

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε παιδια, ας μην βιαζομαστε. Θα κανει κανεις το ψυχικο(η τη Νεα Ερυθραια, τελως παντων) να παει καμια βοΡτα(Περαιωτικο αυτο) απο κει να βλεφαριασει και να μας πει τι γινεται?

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα νεοαποκτηθέντα ναυπηγεία της ΣΑΟΣ τι δυνατότητες ναυπηγοεπισκευής έχουν, τι μηχανήματα έχουν και σε ποιά κατάσταση? Πρόκειται για ναυπηγεία ή απλώς για ντόκους με υποτυπώδη τεχνική υποστήριξη?

Link to comment
Share on other sites

Το αν πάει στη ντάνα και παροπλιστεί θα αποδείξει περίτρανα τη σχέση που έχει η συγκεκριμένη εταιρία με τα πλοία της πόσα χρονιά ταξιδεύει το Σαμοθρακη? σε καμία περιπτώση λοιπόν κατι τέτοιο δεν είναι λογικό

Δεν επεκτείνομαι άλλο στις σκέψεις μου για την εν λόγω εταιρία γιατί θα έχουν πρόβλημα οι moderators

xalase h symfonia tou manousi me to karnagio kai ta perni apo kei aron aron

Link to comment
Share on other sites

Πτωχοι τω πνευματι shipfriends! Σας οικτηρω που νομιζατε οτι τα πλοια απλως θα τα φουνταρανε στη ντανα. Υπαρχει σχεδιο παραξενο και μεγα πισω απο αυτην την κινηση. Αν περασετε απο το Σχιστο και κοιταξετε προς τον κολπο της Ελευσινας, τα πλοια δε φαινονται πουθενα. Μετα ομως απο αναζητηση απο ξηρα, θαλασσα και αερα, μηχανοκινητο τμημα των shipfriends ενετοπισε τα πλοια σε ενα σημειο κοντα στα Διυλιστηρια. Εδω ομως ειναι και το ωραιο της υποθεσης, τα πλοια ειναι φουνταρισμενα στη ραδα εκατερωθεν μιας πλωτης δεξαμενης(!!) που ειναι επισης φουνταρισμενη εκει, ποιος ξερει ποσα χρονια! Μ' ενα σμπαρο δυο τριγωνια λοιπον, με το που καποιο απο αυτα τα πλοια κληθει παλι σε δραση, θα ειναι και δεξαμενισμενο με τη μια!!;):P

Link to comment
Share on other sites

ο ανθωπος ειναι Θεος. αφησε το καρναγιο και πηγε σε δεξαμενη:D

αν καταλαβα καλα Nick προκειται γιατην παλια δεξαμενη των ναυπηγειων ελευσινας που ειναι καθισμενη (με πληρες ερμα) στα αβαθη εξω απο τα ναυπηγεια σαββα εδω και κατι χρονια.

προκειται για ασφαλη παροπλισμο. αν ηταν απλα φουνταρισμενα, θα ηταν ερμαια του αερα, ενω ετσι και παροπλισμενα και ντανιασμενα και πλαγιοδετημενα ειναι

Link to comment
Share on other sites

xalase h symfonia tou manousi me to karnagio kai ta perni apo kei aron aron

apolona (ή οποιος αλλος ξερει) τι ακριβως συνεβη;

για να χαλασει το deal δεν ειχε ολοκληρωθει η μεταβιβαση. μαλλον καποια προκαταβολη και τα υπολοιπα σε δοσεις. η μηπως δεν επροκειτο για μεταβιβαση αλλα για μακροχονια ενοικιαση;

ξεμενει απο λεφτα ή εκρινε οτι του ειναι ασυμφορο να εχει ντοκους οταν υπαρχουν και οι ντανες

Link to comment
Share on other sites

σε συνεχεια των παραπανω να ρωτησω αν ολοκληρωθηκε η απορροφηση της ΣΑΟΣ απο την Ν.Γκαλης; αν εχει ολοκληρωθει δεν θα επρεπε να εχουμε και επισημη ενημερωση για τα καρναγια κλπ;

Link to comment
Share on other sites

σε συνεχεια των παραπανω να ρωτησω αν ολοκληρωθηκε η απορροφηση της ΣΑΟΣ απο την Ν.Γκαλης; αν εχει ολοκληρωθει δεν θα επρεπε να εχουμε και επισημη ενημερωση για τα καρναγια κλπ;

Εγώ είχα την εντύπωση ότι η ΣΑΟΣ δηλαδή ο Μανούσης εξαγόρασε την εταιρία Ν.Γκάλης η οποία προφανώς είναι εισηγημένη για να λέει ο proud ότι έπρεπε να υπάρχει επίσημη ανακοίνωση

Link to comment
Share on other sites

Ακατάλληλο το λιμάνι του Κερατσινίου για τα Ro Ro

Κέρδος

Την ακαταλληλότητα των λιμενικών εγκαταστάσεων του Κερατσινίου επισημαίνει με επιστολή του προς τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη ο εφοπλιστής κ. Φώτης Μανούσης, εκπρόσωπος της εταιρείας Φίλιππος Βορείου Αιγαίου. Ειδικότερα ο κ. Μανούσης, αφού τονίζει ότι στο λιμάνι του Κερατσινίου ελλιμενίζονται τα φορτηγά οχηματαγωγά πλοία της ακτοπλοΐας, επισημαίνει: «Αντιμετωπίζουμε προβλήματα τόσο σε ό,τι αφορά την απρόσκοπτη, ομαλή και ασφαλή λειτουργία στον χερσαίο όσο και στον θαλάσσιο χώρο, προβλήματα που η εταιρεία πλήρωσε με τον χειρότερο τρόπο και με το ατύχημα του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Άγιος Ευστάθιος" τον Αύγουστο του 2004 αλλά και πρόσφατα με την διακοπή δρομολογίων του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Thessaloniki" στη γραμμή του. Αν και υπήρξαν πανταχόθεν υποσχέσεις για εξεύρεση λύσης στο εν λόγω ζήτημα δεν υλοποιήθηκαν, με αποκορύφωμα την απόλυτη δυσλειτουργία, αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων και κατά συνέπεια ζημιογόνα λειτουργία του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Thessaloniki" στη γραμμή Πειραιά - Κω - Ρόδου. Σαφέστατα δε τίθενται και θέματα ασφαλείας, αφού τα εν λόγω πλοία χαρακτηρίζονται ικανά για μεταφορά επικίνδυνων και οχληρών φορτίων».

Μήπως αποδρομολογηθηκε το Θεσσαλονίκη έλλειψη μεταφορικού έργου??

Προβλήματα στα δρομολόγια

Επίσης ο κ. Φ. Μανούσης υπογραμμίζει ότι με πρόσφατη επιστολή του αναγκάστηκε να διακόψει τα δρομολόγια του «Θεσσαλονίκη» και στη συνέχεια προκειμένου να αποσυμφορήσει την κατάσταση, αντικατέστησε το φορτηγό οχηματαγωγό πλοίο «Παναγία Κρημνιώτισσα» με το φορτηγό «Θεσσαλονίκη» θέτοντας το πρώτο αναγκαστικά σε ετήσια ακινησία μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου.

Δίνει τη λύση η Saos Ferries αποδρομολογωντας ένα Ro-Ro:rolleyes::D

Στην επιστολή του ο κ. Φ. Μανούσης τονίζει επίσης: «Με λύπη μας παρατηρούμε ότι ουδεμία βελτίωση έχει επέλθει στο εν λόγω ζήτημα - ούτε καν πρόθεση για την λύση του διαφαίνεται να υπάρχει - και κατά συνέπεια, η επαναδραστηριοποίηση του φορτηγού οχηματαγωγού "Παναγία Κρημνιώτισσα" στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης αυτή την στιγμή θα δημιουργούσε εκ νέου τα προβλήματα που προαναφέραμε. Θεωρούμε πρωτοφανές και εξόφθαλμα άδικο μια εταιρεία να αναγκάζεται να παροπλίσει το πλοίο της και να μειώνει τις θέσεις εργασίας επειδή η πολιτεία αδυνατεί να εξασφαλίσει τις απαραίτητες εκείνες συνθήκες για την δρομολόγησή του».

Εξάλλου επισημαίνεται ότι «οι όποιες αναφορές γίνονται για εκτέλεση δρομολογίων άλλες ημέρες και ώρες, ή η μεμονωμένη μεταφορά κάποιου πλοίου σε άλλο λιμάνι, π.χ. Ελευσίνα, κινήσεις που θα καταστήσουν επιζήμια την λειτουργία του πλοίου, είναι απολύτως αντίθετες με το πνεύμα του ελεύθερου ανταγωνισμού αλλά και δεν εξασφαλίζουν την πολιτική των ίσων ευκαιριών». Κατά συνέπεια, συνεχίζει ο κ. Φώτης Μανούσης στην επιστολή του, «είμαστε στη δυσάρεστη θέση να προβούμε στην αποδρομολόγηση - ανάκληση της τακτικής δρομολόγησης του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Παναγία Κρημνιώτισσα" του παλαιότερου εκ των φορτηγών του ομίλου, από την γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης. Ο κ. Μανούσης ζητεί από το ΥΕΝ τη μεταδρομολόγηση του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Θεσσαλονίκη" από την γραμμή Πειραιά - Κω - Ρόδου στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης με τα ίδια ακριβώς ωράρια δρομολογίων της αποδοχής τακτικής δρομολόγησης του "Π.Κ" το οποίο κατ' ουσίαν αντικαθιστά».

Υ.Γ. Δε ξέρω εάν έπρεπε να το βάλω εδώ ή να άνοιγα νέο θέμα στα προβλήματα υποδομών.;) ;)

Link to comment
Share on other sites

αυτα μαλλον ειναι "προφασεις εν αμαρτιαις". μαλλον επιχειρει ηρωικη εξοδο. οχι συνολικα, αλλα οσον αφορα τα τρια ηδη παροπλισμενα που για να ξαναταξιδεψουν θελουν πολυ "μαρουλι"

Link to comment
Share on other sites

Θεωρούμε πρωτοφανές και εξόφθαλμα άδικο μια εταιρεία να αναγκάζεται να παροπλίσει το πλοίο της και να μειώνει τις θέσεις εργασίας επειδή η πολιτεία αδυνατεί να εξασφαλίσει τις απαραίτητες εκείνες συνθήκες για την δρομολόγησή του

Μα δεν σου φταίει η πολιτεία αν κάποιος κάνει κάποιες άστοχες επιχειρηματικές κινήσεις ή δεν μπορεί να εκμεταλευτεί κερδοφώρα το πλοίο του!

Έρχετε σε πλήρη αντίθεση με αυτό που λέει λίγο παρακάτω

....είναι απολύτως αντίθετες με το πνεύμα του ελεύθερου ανταγωνισμού αλλά και δεν εξασφαλίζουν την πολιτική των ίσων ευκαιριών
Link to comment
Share on other sites

apolona (ή οποιος αλλος ξερει) τι ακριβως συνεβη;

για να χαλασει το deal δεν ειχε ολοκληρωθει η μεταβιβαση. μαλλον καποια προκαταβολη και τα υπολοιπα σε δοσεις. η μηπως δεν επροκειτο για μεταβιβαση αλλα για μακροχονια ενοικιαση;

ξεμενει απο λεφτα ή εκρινε οτι του ειναι ασυμφορο να εχει ντοκους οταν υπαρχουν και οι ντανες

den ta brikan sta lefta gia agora htan

Link to comment
Share on other sites

[...]Αντιμετωπίζουμε προβλήματα τόσο σε ό,τι αφορά την απρόσκοπτη, ομαλή και ασφαλή λειτουργία στον χερσαίο όσο και στον θαλάσσιο χώρο, προβλήματα που η εταιρεία πλήρωσε με τον χειρότερο τρόπο και με το ατύχημα του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Άγιος Ευστάθιος" τον Αύγουστο του 2004...
Εάν κατάλαβα καλά (γιατί δεν ξέρω και πολλά επί του θέματος) για το ατύχημα του Άγιος Ευστάθιος (το οποίο παρεπιμπόντως έγινε Αύγουστο 2005 και όχι 2004)...ευθύνεται αποκλειστικά το κακό λιμάνι του Κερατσινίου...και απολύτως τίποτε άλλο?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...