Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Καταρχήν άλλο αυτό πήγαν και έδωσαν επιδοτούμενη (Χίος Ψαρρά)σε πλοίο το οποίο σε λίγους μήνες θα έληγαν τα πιστοποιητικά του και θα ήθελε βελτιώσεις.

Για να λέει πυρασφάλεια και με δεδομένο ότι τον Οκτώβρη που διανύουμε ήταν η τελευταία παράταση για τα σπρίνκλερ μάλλον αυτά θα θέλει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κατ' αρχήν δεν καταλαβαίνω πως γίνεται η πυρασφάλεια να επαρκεί μόνο για 36 άτομα και όχι για παραπάνω :)

Επίσης, φαίνεται ότι το Νόνα Μαίρη δεν μπήκε στη θέση του Αρσινόη, γιατί αυτό θα πάει Ψαρά, αλλά υποχρεωτικά λόγω πυρασφάλειας.

Και εάν λάβουμε υπ' όψη ότι δεν υπάρχει άλλο πλοίο διαθέσιμο, εάν δεν πήγαινε η Μαίρη, η Σαμοθράκη δεν θα είχε καθημερινή σύνδεση με Αλεξανδρούπολη, αλλά μόνο κάποιες μέρες με τα άλλα πλοία, τα διερχόμενα.

Με λίγα λόγια αυτή την στιγμή η ακτοπλοϊα μας έχει ανάγκη ακόμα και το Νόνα Μαίρη!!!

Γι αυτό ίσως ξεκίνησε δρομολόγια, παρόλο που πριν 2 βδομάδες γύρισε ρυμουλκούμενο από το δοκιμαστικό .

Δυστυχώς, η κατάσταση φέτος στην ακτοπλοϊα μας είναι χειρότερα από ότι νομίζουμε!!!

.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το Post του χρήστη Dinos εδώ θέλω να πω πως αν αυτός ο δεξαμενισμός του ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ σημαίνει και επαναδρομολόγηση για λογαριασμό της ΣΑΟΣ, τότε θέλω να πιστεύω πως αυτό θα γίνει μόνο σε περίπτωση που βγαίνει το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ για την ετήσιά του και πρέπει να καλυφθεί το κενό. Γιατί αλλιώς είμαστε για να μας κλαίνε οι ρέγγες και τα μύδια που θα έχει στα ύφαλά του :)

Link to comment
Share on other sites

Μύδια δεν πρέπει να έχει πολλά από κάτω, δεν ευδοκιμούν σε κεκλιμμένα επίπεδα. :D

Βασικά, τώρα που τελείωσε την επισκευή του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ, ο πρόεδρος θα έπιασε και την επισκευή του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, επιβλέποντας πάντα προσωπικά και εγγυούμενος την ποιότητα των επισκευών, μην του βάλουν σκάρτο πράμα!

Μήπως ο δεξαμενισμός είναι προσωρινός για να μπαλωθούν μόνιμα τα ρήγματα και να το στείλουμε Ανατολικά?

Link to comment
Share on other sites

Το οτι θα τα βγάλη τα λεφτά του είναι σίγουρο.Επιδοτήσεις θα πάρη.Ακόμα και άδειο να ταξιδεύη το βαπόρι,ο κυρ-Φώτης θά βγάζη λεφτάκια.

Είναι όμως νοοτροπία ανθρώπου που θέλει να λέγεται εφοπλιστής αυτή;

Εν πάσει περιπτώσει,άς δούμε πρώτα πώς και τί θά κάνη μέ αυτό το πλοίο και επανερχόμαστε μέ λεπτομερέστερες και πιό ενδελεχείς κριτικές....

Link to comment
Share on other sites

Καποιοι δεν τους ενδιαφέρει να είναι εφοπλιστές...

Αρκούνται απλά στο να βγάζουν λεφτα και είναι μάλιστα πολύ ευχαριστημένοι. Ποιος είπε άλλωστε οτι ο ανθρωπος είναι εφοπλιστής. Εντελώς άσχετος ήταν με το χώρο μέχρι πρόσφατα...

Το ουσιαστικό κουμάντο το κανει ο Μαννουσης και κανείς άλλος δεν μπορεί να επιβάλλει τη γνώμη του... Ολοι τους πλην του Μαννουση είναι μικρομέτοχοι, αρα ναι μεν είναι και ο λαος στην εταιρία αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι...Εδω στις Μινωικές εβλεπαν τον Ιταλο ουσιαστικά κυριαρχο με ενα 10% πόσο μάλλον στη ΣΑΟΣ που το ποσοστό είναι μεγαλύτερο (Αραγε ξέρει κανεις τα ποσοστά στη ΣΑΟΣ για ενημέρωση).

Link to comment
Share on other sites

Και εκτος αυτου εχει βαλθει να φερει πολλα πλοια στα νερα μας!! Ποιος αλλος κανει τοσο μαζικες αγορες πλοιων?? Και σε ποιες γραμμες θα τα βαλει? Και ολα αυτα τα πλοια θα ειναι και επιδοτουμενα?? Ουτε και ο Αγουδημος κανει τετοιες κινησεις και αναφερω για τον γνωστο Μακη! Σαν να θελει ο Μανουσης να φερει την επανασταση στην ακτοπλοια....

Link to comment
Share on other sites

Χοντραίνουν τα πράγματα !

Ζητούν αξιόπιστη συγκοινωνία

21 Οκτωβρίου 2005

Οι κάτοικοι της Σαμοθράκης διαδήλωσαν για την κατάσταση που επικρατεί σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού. Συγκεντρώθηκαν στο λιμάνι θέλοντας να δείξουν την ενότητα τους και την αποφασιστικότητα τους. Ζήτησαν κυρίως αξιόπιστα πλοία και μεγαλύτερη προσοχή από την πολιτεία.

Aπό την πρώτη στιγμή επαγγελματίες και κάτοικοι του νησιού θέλησαν να καταστήσουν σαφές ότι δεν είναι σκοπός τους να έρθουν σε αντιπαράθεση με την εταιρεία ωστόσο τόνισαν, ότι αισθάνονται αποκομμένοι από την υπόλοιπη Ελλάδα.

Στην κινητοποίηση των κατοίκων απάντησε με ανακοίνωση της η εταιρεία saos ferries.

Στην οποία μεταξύ άλλων τονίζεται ότι τις τελευταίες ημέρες η εταιρεία γίνεται θύμα ενορχηστρωμένης και κακόβουλης επίθεσης από κάποιους που στο βωμό πολιτικών συμφερόντων και προσωπικών φιλοδοξιών, όπως αναφέρει θέλουν να πλήξουν την αξιοπιστία της εταιρείας.

Παράλληλα η εταιρεία ανακοινώνει ότι σκέφτεται σοβαρά τη διακοπή των δραστηριοτήτων της στη Σαμοθράκη, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους νέους σωτήρες αλλά και στο δήμαρχο να αναπτύξουν τα σχέδια τους για τη νέα θαλάσσια συγκοινωνία του νησιού.

Από το κανάλι της ΔΕΛΤΑ της Θράκης.

Ε ρε "Νήσος Μύκονος" που σας χρειάζεται!!!

Έλα όμως που δεν υπάρχει άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Όταν πρωτοστήθηκε η εταιρία και άνοιξε το site της είχε κι έχει ακόμα δηλωσεις του προέδρου της η οποίες ανέφεραν:

Βέβαια δεν πρόκειται να παραγνωρίσουμε ποτέ το γεγονός πως η SAOS FERRIES είναι μια εταιρία που ξεκίνησε από τη Σαμοθράκη, εξαπλώθηκε στο Βόρειο Αιγαίο και σιγά σιγά καθιερώνεται σε όλο το Αιγαίο. Έχει γίνει άλλωστε σύνθημά μας πως για μας δεν υπάρχουν άγονες γραμμές.

Πάντα το πρώτο μέλημά μας είναι η εξυπηρέτηση των επιβατών των πλοίων μας, των κατοίκων και των επαγγελματιών των νησιών μας.

Εμάς μας ενδιαφέρουν οι απλοί άνθρωποι που εμπιστεύονται τη SAOS FERRIES χωρίς συμφέροντα και προκαταλήψεις.

Τι έγινε τώρα; Τι άλλαξε; Βούλιαξε η Σαμοθράκη;

Το υπόλοιπο μπορείτε να το δείτε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ οτι παρ'όλο που διάβασα προσεκτικά το μήνυμα τού προέδρου Φώτη δέν μπόρεσα νά αντιληφθώ τί είναι αυτό που έλειπε από την ακτοπλοϊα και το προσφέρουν τά βαπόρια τού εν λόγω κυρίου.

Προσωπικά,έχω ταξιδέψει μία φορά μόνο μέ το ΑΡΣΙΝΟΗ από Σαμοθράκη γιά Αλεξανδρούπολη (καλοκαίρι 2002) και παρ'ότι το πλοίο εξωτερικά φαινόταν ωραίο και περιποιημένο,μέσα είχε -επιεικώς- τά χάλια του.

Τό κεντρικό σαλόνι θύμιζε κυλικείο επαρχιακού σταθμού τών ΚΤΕΛ,ενώ η αριστερή αίθουσα τών αεροπορικών καθισμάτων ήταν κάτι ανάμεσα σέ ρωμαϊκή κατακόμβη και εσωτερικό μισοδιαλυμένης Ντακότας (στην δεξιά αίθουσα δέν πήγα,αλλά φαντάζομαι δέν θα είχε σημαντικές διαφορές).

Τελικώς διήλθα το μεγαλύτερο μέρος τού ταξιδιού σέ ένα παγκάκι στο πρυμνιό κατάστρωμα όπου είχε και σχετικά αισθητό vibration.

Από ταχύτητα δέ,δέν διαπίστωσα και σπουδαία πράγματα,κάτι λίγο καλύτερο από τον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΑΙΓΙΝΑΣ μού φάνηκε.

Ο ΚΑΒΕΙΡΟΣ πάλι (διαδρομή από Αλεξανδρούπολη γιά Σαμοθράκη),παρ'όλο που ώς υδροπτέρυγο είναι ταχύτερο,εσωτερικά δέν ήταν και στην καλύτερή του κατάσταση (αυτό είδα εγώ τουλάχιστον,συγκρίνοντάς το μάλιστα μέ τά ίδια μοντέλα που έχει η -νύν- HSW).

Μέ το ΣΑΟΣ ΙΙ δέν έχω ταξιδέψει,αλλά όταν το είδα στην Αλεξανδρούπολη αρχικά νόμιζα οτι ήταν το πλοίο που "δίπλωνε" το ΑΡΣΙΝΟΗ στην Σαμοθράκη και έμεινα έκπληκτος όταν έμαθα οτι αυτό το καρυδότσουφλο ανεβοκατεβαίνει το Αιγαίο (και οτι μέχρι πρόσφατα οι επιβάτες διανυκτέρευαν στο σαλόνι,ελλείψει καμπινών).

Από εκεί και πέρα,έχοντας κατά νούν και το...βλαβιανό ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ (που είχα μέν ταξιδέψει μ'αυτό αλλά όταν ήταν στόν Μοίρα οπότε δέν μετράει),αναρωτιέμαι πράγματι πού είναι η ποιότητα ταξιδιού που ισχυρίζεται οτι προσφέρει ο Μανούσης.

Πάντως έχει δίκιο οταν λέει οτι γιά την ΣΑΟΣ δέν υπάρχουν άγονες γραμμές, αφού υπάρχουν γόνιμες επιδοτήσεις :D

Link to comment
Share on other sites

Μπροστά στην απειλή της ΣΑΟΣ να αποσύρει το Νόνα Μαίρη από την 1η Νοεμβρίου, ο Νομάρχης Έβρου συγκαλεί αύριο Πέμπτη 27/10 σύσκεψη για το θέμα στην οποία έχουν προσκληθεί ο Περιφερειάρχης Αν. Μακ.-Θράκης (κατά την ΕΡΤ και ο Γ.Γ. του ΥΕΝ), οι βουλευτές Έβρου, ο Δήμαρχος και οι φορείς της Σαμοθράκης καθώς και ο κ. Μανούσης.

Και όπως δήλωσε ο Νομάρχης Έβρου: «[…]Θα κάνουμε ότι μπορούμε και οφείλουμε να το κάνουμε. Δεν σημαίνει τίποτα αν ένας επιχειρηματίας γυρίσει την πλάτη του στο νησί . Αν το κάνει αυτό και μέσα από μια τέτοια λογική δεν θα χαθεί και δεν θα βουλιάξει το νησί. [...]Θα ακούσουμε ποιες είναι οι προθέσεις της και μέσα από τη σύσκεψη θα παρθούν συγκεκριμένες αποφάσεις για το πώς θα βρεθούν λύσεις. Όλους μας ενοχλεί η δήλωση της εταιρείας. Κανένας δεν είναι σωτήρας αλλά έχουμε υποχρέωση να παίρνουμε πρωτοβουλίες και να δίνουμε λύσεις, οι οποίες θα βρεθούν. Υπάρχει ένα οργανωμένος κράτος, μια Νομαρχία, οι βουλευτές. Αυτό το μήνυμα πρέπει να στείλουμε στους κατοίκους, ότι δεν είναι μόνοι τους. Πρόβλημα πάντα θα υπάρχει με τις συγκοινωνίες και αυτό ισχύει σε όλο το Αιγαίο. Όμως τώρα εδώ, έχουμε μια διαφορετική κατάσταση».

Πηγή: Η ΓΝΩΜΗ, ΕΡΤ.

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ και η ΣΑΟΣ... διχάζουν την Σαμοθράκη!

Την μετάβαση τους στην Αθήνα προκειμένου να επισκεφθούν τα αρμόδια υπουργεία έτσι ώστε να βρεθεί μία λύση στο πρόβλημα που προέκυψε το τελευταίο διάστημα σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη, αποφάσισαν από κοινού νομάρχης, βουλευτές του νομού, ο Δήμαρχος και εκπρόσωποι κατοίκων του νησιού κατά τη διάρκεια ευρείας σύσκεψης που έγινε στη νομαρχία.

[...]Στον αντίποδα όμως φαίνεται ότι βρίσκεται μέρος επαγγελματιών και κάτοικων του νησιού . Σε ψήφισμα που εξέδωσαν μίλησαν για πολιτικά συμφέροντα και προσωπικές φιλοδοξίες. Όπως αναφέρουν στο κείμενο του ψηφίσματος η εταιρεία του κ. Μανούση είναι αυτή που στηρίζει οικονομικά την ποδοσφαιρική ομάδα της Σαμοθράκης, εξυπηρετεί το νησί χρόνια ενώ πολλές οικογένειες ζουν από αυτή.

Από το κανάλι της ΔΕΛΤΑ της Θράκης.(27/10/2005)
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα η απόφαση της ΣΑΟΣ για το τι θα κάνει με την γραμμή της Σαμοθράκης.

Πάντως ο κ. Μανούσης δεν πήγε στην παραπάνω σύσκεψη. Ούτε και άλλος εκπρόσωπος της εταιρείας.

Στην σύσκεψη αυτή ακούστηκαν και κάποιες φωνές ότι κακώς δόθηκε η γραμμή Χίου-Ψαρών στην Αρσινόη, καθώς γνώριζαν ότι αυτό θα δημιουργούσε πρόβλημα στη Σαμοθράκη.

Λέτε να ξαναγυρίσει η Αρσινόη στη Σαμοθράκη και η Παναγία Ψαριανή στα Ψαρά?

Κομμάτι δύσκολο το βλέπω από πλευράς ΣΑΟΣ, αλλά από την άλλη σύσσωμοι οι Εβρίτες έχουν πάρει ανάποδες.

Link to comment
Share on other sites

Ουφφφ!!! Πέρασε και αυτός ο εφιάλτης! Άκου να φύγει ο Βάπορας!

Κανονικά τα δρομολόγια της Σαμοθράκης

Συνεχίζονται κανονικά τα δρομολόγια της εταιρείας SAOS FERRIES. Αυτό αποφάσισε σε έκτακτη συνεδρίαση του το Δ.Σ. της εταιρείας καθώς σύμφωνα με παλαιότερη ανακοίνωση επρόκειτο να σταματήσει το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρεία τονίζει μεταξύ άλλων ότι θα συνεχίσει να στηρίζει και να εξυπηρετεί το νησί, «γιατί το αξίζουν όλοι οι μόνιμοι κάτοικοι και επαγγελματίες του νησιού που με το σεμνό και έντιμο ψήφισμα τους μας στηρίζουν σε αυτή την κακόβουλη επίθεση που δεχθήκαμε».

Στην ανακοίνωση της η εταιρεία καταφέρεται εναντίον όσων οργάνωσαν την πρόσφατη κινητοποίηση στο λιμάνι. Αναφέρει χαρακτηριστικά, «τελικά έπεσαν οι μάσκες. Αποδείχθηκε ότι όλοι αυτοί που μας πολεμούσαν είτε δεν έχουν σχέση με τη Σαμοθράκη, είτε είναι βολεμένοι, είτε έχουν πολιτικές φιλοδοξίες. Δυστυχώς αποδείχθηκε πως κάποιοι χρησιμοποιούν τις θέσεις που κατέχουν μόνο για την προσωπική τους προβολή και το προσωπικό τους συμφέρον».

Από το Κανάλι ΔΕΛΤΑ της ΘΡΑΚΗΣ(31/10/2005)

Έλα όμως που οι άλλοι (οι "κακόβουλοι") με τα "άσεμνα και άτιμα ψηφίσματα" είναι περισσότεροι και από όλα τα κόμματα :P

.

Link to comment
Share on other sites

Το δίς εξαμαρτείν...

ΥΕΝ / Πέμπτη, 03 Νοεμβρίου 2005

Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε χθες το βράδυ από προσωπικό του Β’ Λιμενικού Τμήματος Λιμεναρχείου Πειραιά στο Φ/Γ-Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ Ν.Π. 10597, με προορισμό Χίο-Μυτιλήνη, διαπιστώθηκε ότι επί του πλοίου επέβαιναν 07 πέραν του επιτρεπόμενου αριθμού .

Οι ανωτέρω αποβιβάσθηκαν και το πλοίο απέπλευσε για εκτέλεση του δρομολογίου του.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή κατά την τακτική διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Το site της εταιρείας πότε θα μπει ξανά σε λειτουργία;; Είναι under construction από τις αρχές του μήνα. Θέλω να δω τα δρομολόγια του ΣΑΟΣ ΙΙ γιατί όλο αλλαγές είναι. Το gtp έχει κάτι δρομολόγια που δεν έκτελούνται (λέει ότι είναι υπό έγκριση βέβαια). Δεν μπορούν να μπουν στον κόπο να τα σβήσουν;;

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ λέει ότι πλοίο που αγόρασε από την Ιαπωνία ονομαζόμενο «ΟΚΙΝΑΟΥΑ» είχε βρει φορτίο αυτοκίνητων για να ελαχιστοποιήσει τα έξοδα του ταξιδιού.

Ερώτηση δικιά μου τώρα?? Αφού είχε αγοράσει το Ferry Tokyo(Θεσσαλονίκη) & Ferry Kampu (Αδελφό Παναγία Κρημνιωτισσα), ποιο είναι αυτό το πλοίο?? Μήπως κάνανε λάθος στο όνομα?? Ή πρόκειται για νέα αγορά!! Γιατί κάποιος μου είχε πει ότι θα φέρουν και αλλά δυο πλοία εκτός από τα τρία που είχε γράψει ο Εφοπλιστής!!

Σήμερα ξανάκουσα ότι θα φέρει και αλλά δυο πλοία από την Ανατολή!!! Και αυτή τη φορά το άκουσα από πηγή αρκετά πιο έμπιστη από τη πρώτη φορά!! Αναμένω εξελίξεις με πιθανές ανακοινώσεις!!!

Link to comment
Share on other sites

το okinawa ειναι το ferry tokyo/θεσσαλονικη. μετονομαστηκε ετσι οταν αποδρομολογηθηκε μεχρι να πωληθει.

μη διαβαζεις μονο τους τιτλους στα περιοδικα, διαβαζε ολο το αρθρο :D .

Οσο για τα 3 πλοια ο λαος μας λεει: με τα λογια χτιζω ανωγια και κατωγια.

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω Proud Ionian ότι το Οκινουα ήταν το Ferry Tokyo, απλώς παράθεσα το post που είχα κάνει τότε για να δείξω ότι η πληροφορία που είχα τότε για αλλά δυο βαπόρια από κάποιο πλήρωμα της Saos, την άκουσα και από άνθρωπο που δεν έχει σχέση με τη Saos!! Και για τη μάθει αυτός σημαίνει ότι σύντομα θα γίνει και ευρέως γνωστό!!

Link to comment
Share on other sites

Η ΣΑΟΣ επιμένει να γίνουν οι μετασκευές στον Βόλο.

Αλλά για να κατεβάσει τα πλοία της στο Πέραμα, μάλλον δεν πιστεύει ότι θα το πετύχει.

[…] την ερχόμενη Παρασκευή (Σημ.: αύριο) συνεδριάζει η διοίκηση του ΟΛΒ και αναμένεται να συζητηθεί το αίτημα της εταιρείας ΣΑΟΣ για την εκτέλεση εργασιών μετασκευής και επισκευής σε δύο πλοία της στο λιμάνι του Βόλου…
Από την Θεσσαλία 16/11/2005
Link to comment
Share on other sites

ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΨΕΜΑ. ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥΣΗ ΤΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΣΕ ΝΑΥΠΗΓΙΟ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΝΟΥΣΗ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΗΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΠΙΔΩΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΣΕ ΞΕΝΑ ΧΕΡΙΑ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ! ΕΔΩ ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ? ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ? ΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΣΗΣ? ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ? ΕΔΩ Ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΚΕΤΑ ΤΑ ΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΕΞΥΠΝΟΣ?

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ, ΜΙΑ ΒΡΩΜΑ...

ΑΠΟΣΡΟΛΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς, αφού επισημάνω ότι η εμπάθειά σου είναι παραπάνω από εμφανής,

θα σου υπενθυμίσω ότι και το νέο πλοίο πλοίο της HSW πάει για Ιταλία.

Γιατί τα βάζουμε με την ΣΑΟΣ? Ο κάθε εφοπλιστής έχει δικαίωμα να πάει και να φτιάξει τα πλοία του, όπου αυτός νομίζει ότι είναι καλύτερο για την εταιρεία του.

Σε εμάς απομένει να κρίνουμε το αποτέλεσμα.

Αλίμονο εάν η κάθε εταιρεία παίρνει τις αποφάσεις της με γνώμονα την απασχόληση στο Πέραμα ή οπουδήποτε άλλού.

Νομίζω ότι με τέτοιου τύπου εμπαθή διαγγέλματα χάνεις την ουσία και το όποιο, τυχόν, δίκαιο έχεις.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που θα ήθελα να δω αν γίνει κανα μπραφ και ξαναγίνει πράσινη η εξουσία που θα πάνε οι ΣΟΥΜΕΛΑΔΕΣ και οι ΝΟΝΕΣ ΜΑΙΡΕΣ.

συγνωμη αλλα επι κινηματος δεν επαιρνε επιδοτησεις ο μανουσης;. νομιζω πως ναι. ο μανουσης εχει τη σαος απο το 2001 και νομιζω πως απο το 2002 (δεν ειμαι σιγουρος 100%) πηρε τις πρωτες επιδοτησεις.

δε νομιζω πως θα εχει προβλημα η ΣΑΟΣ με μια αλλαγη οσο και αν θα το ηθελαν πολλοι. Εν πασει περιπτωσει ας μη συνεχισουμε μια τετοια κολοκυθια γιατι δε θα βγει ακρη

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...