Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παρακολουθώντας το ρεπορταζ του zougla.gr δεν νομίζω ότι το Παναγια Σουμελά κατασκευάστηκε το 50:eek: και το Θεσσαλονίκη να είναι ένα πλοίο μουσείο:mad:Επίσης γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά πως ένα μόνο πλοίο(Σαμοθράκη) ήταν παροπλισμένο στην Καβάλα και όχι 3:mad:

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αυτά τώρα οι απλοί κάτοικοι της πόλης δεν μπορούν να τα παίζουν στα δάχτυλα όπως οι shipfriends :P Θα πει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του. Εγώ πέρα από αυτό που λέει ο φίλος chiotis στέκομαι και στο ότι ο Μανούσης πληρώνει λιμανιάτικα :eek: Αυτός που έλεγε ότι τον καταστρέψανε και δεν έχει φράγκο, πληρώνει τώρα λιμανιάτικα στην Αλεξανδρούπολη; :confused:

Τέλος εκτός το THESSALONIKI που ίσως τρέφει ελπίδες να το πουλήσει, το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ έχει βλάβη αν θυμάμαι καλά, το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ δεν έχει πιστοποιητικά και το ΣΟΥΜΕΛΑ είχε δέσει αρχικά στο Λαύριο με επίσχεση εργασίας και δεν γνωρίζω μήπως εκκρεμεί κάποια κατάσχεση εις βάρος του...Πάρε το ένα δηλαδή και χτύπα το άλλο!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλισπέρα παίδια!:) Όντως η κατάσταση εδώ στο λιμάνι μας, με αυτά τα πλοιά είναι απαράδεχτη! το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ είναι εδώ από τον Οκτώμβριο του 2008, το Θεσσαλονίκη σχεδόν 2 χρόνια και τα άλλα δύο, αρκετούς μήνες κάνοντας την εικόνα του λιμανιού απέσια..:mad: Γνωρίζει κάποιος αν πρόκειται να φύγει κάποιο από αυτά τα πλοία, από δω???:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το θέαμα των καραβιών είναι τραγικό και η κατάσταση εκφεύγει. Τουλάχιστον τα καράβια του Καπτά-Μάκη δεν παρουσιάζουν (προς το παρόν...) αυτό το θέαμα. Εκείνο το Θεσσαλονίκη, δεν μπορεί να το πουλήσει?

(Υπόσχομαι να μην ξανακαταχωρήσω κοντινό πλάνο :()

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ούτε εδώ έχει φωτογραφία, αλλά η κλίση του "Λήμνος" στο Λαύριο, ξεπερνά απείρως τις κλίσεις των GA καραβιών στον Πειραιά. Θα γελάσουμε-πικρά :o.

(ΥΓ. Η δεκαπενταετής θυγάτηρ μου ανεφώνησε: "Δεν το σαβουρώνουν λίγο δεξιά;". Που να ήξερε...)

Link to comment
Share on other sites

Το θέαμα των καραβιών είναι τραγικό και η κατάσταση εκφεύγει. Τουλάχιστον τα καράβια του Καπτά-Μάκη δεν παρουσιάζουν (προς το παρόν...) αυτό το θέαμα. Εκείνο το Θεσσαλονίκη, δεν μπορεί να το πουλήσει?

(Υπόσχομαι να μην ξανακαταχωρήσω κοντινό πλάνο :()

Χαχα για γέλια και για κλάματα η κατάσταση πραγματικά !!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πρόσκληση Γενικής Συνέλευσης

Στις 5 Νοεμβρίου η Γενική Συνέλευση της εταιρείας προκειμένου να εγκρίνει τα οικονομικά αποτελέσματα του 2009 (νωρίς, νωρίς…), την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με παραίτηση του δικαιώματος συμμετοχής των παλαιών μετόχων προκειμένου να συμμετάσχουν πιστωτές που έχουν συνάψει συμφωνία με την εταιρεία στα πλαίσια της υπαγωγής της στο άρθρο 99 καθώς και την πώληση περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

η ημερησια, εχει ενα δημοσιευμα για τη συμμετοχη των τραπεζων στις ακτοπλοϊκες, αφου μιλα για πραγματα που εχουμε και εδω συζητησει (συμμετοχη της τραπεζας πειραιως στη HSW και εμμεση αναμειξη των δανειστων στην τωρινη διοικηση της ΝΕΛ) εξειδικευει για τη ΣΑΟΣ, αυτα που αναφερει ο Ορεσης παραπανω. μιλα για πωληση πλοιων και ακινητων.

δεν ξερω ποια ειναι τα ακινητα. ισως να προκειται για "κληρονομια" απο την νικος γκαλης αε. οταν ομως μιλαμε για πωληση πλοιων (ή θυγατρικων ναυτιλιακων εταιρειων, που στην ουσια προκειται για τις αμεσες πλοιοκτητριες των σαοπλοιων), γιατι ακριβως μιλαμε και τι περιμενουν να πιασουν; περα απο το θεσσαλονικη και το liberty b που ειναι 15 ετιας και μπορει να βρεθει ενδιαφερομενος αγοραστης για να τα εκμεταλλευτει, τα υπολοιπα μονο για scrap ρυμουλκουμενα μπορουν να πανε.

εξαιρω το ΣΑΟΣ ΙΙ γιατι πιστευω οτι απο τη στιγμη που ταξιδευει και φερνει εσοδα, θα ειναι το τελευταιο που θα πουληθει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ δεν είναι επιβλαβές;

η GA εχει σκορπισει, η ΣΑΟΣ υποτιθεται οτι προχτες ειχε γενικη συνελευση, για να αναλαβουν οι πιστωτες το κουμαντο. ξερουμε εγινε;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η ΣΑΟΣ του κ. Φώτη Μανούση, η εταιρεία σχεδιάζει την πώληση πλοίων της και ακινήτων, ώστε να ενισχύσει τη ρευστότητά της και να ρυθμίσει τις υποχρεώσεις της προς τις τράπεζες. Όπως ανακοινώθηκε η ΣΑΟΣ έλαβε στη γενική της συνέλευση, ομόφωνα, με 46.447.774 ψήφους υπέρ έναντι ουδεμίας κατά, τις παρακάτω αποφάσεις και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίουτης εταιρείας μέχρι του ποσού των 5.000.000 €.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Η ΣΑΟΣ του κ. Φώτη Μανούση, η εταιρεία σχεδιάζει[...] την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίουτης εταιρείας μέχρι του ποσού των 5.000.000 €.

δεν μας λες το καλυτερο. η ΑΜΚ γινεται με παραιτηση των παλαιων μετοχων και δικαιωμα προτιμησης υπερ των πιστωτων. αρα η εταιρεια ΔΕΝ θα ειναι πια του κ.Μανουση;)

πριν κανα μηνα, η προσκληση για τη ΓΣ που θα αποφασιζε την ΑΜΚ, ανεφερε οτι γινεται για αυτο ακριβως τον λογο. μετοχοποιηση των χρεων και στη συνεχεια πωληση ολων των περιουσιακων στοιχειων (ακινητα, πλοια κλπ)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έτυχε να δω σε επανάληψη την εκπομπή της ΕΡΤ "Εποχή των Εικόνων", που ήταν αφιερωμένη στην 10η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής στη Βενετία το 2006. Η Ελληνική συμμετοχή είχε σαν θέμα το ΑΙΓΑΙΟ, ως μια ενιαία πόλη, μια διάσπαρτη πόλη. Φυσικό είναι σε μία τέτοια παρουσίαση βασικό στοιχείο να είναι οι θαλάσσιες μεταφορές. Εξεπλάγην όμως ευχάριστα, όταν είδα να εκπροσωπούνται αυτές, εν μέρει, από το υπερσύγχρονο ΕΓ/ΟΓ ΣΑΟΣ. :rolleyes: Τόσο υπερσύγχρονο που τα οχήματα βγαίνουν από το πλοίο...πετώντας. :D

post-1833-0-61702500-1292883767_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Δεν εκατάλαβες (που έλεγε και ο Δόν Κιχώτης) καλώς.Πρόκειται περί φου-τουριστικής σύλληψης τού καλλιτέχνου ο οποίος ήδη από το 2006 οραματιζόταν το μέλλον τής εταιρείας,εξ ού και το έργον του έχει τεράστια σημειολογική αξία....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τελικά ίσως υπάρχουν εξελίξεις σχετικά με τα παροπλισμένα πλοία της ΣΑΟΣ και τη βυθισμένη βυθοκόρο ΟΛΓΑ.

Εάν κατάλαβα καλά από το

, έγινε ο διαγωνισμός και βρέθηκε πλειοδότης για το ΚΑΒΕΙΡΟΣ (το δελφίνι) και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ, ενώ στα αζήτητα έμεινε λόγω τιμής το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Εάν κρίνω από την
...μάλλον πουλήθηκαν και τα ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ. Νομίζω όμως ότι ο Φ. Μανούσης απ' ό,τι φαίνεται θα εξαντλήσει όλα τα ένδικα μέσα. Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος, η ΣΑΟΣ εχει υπαχθει (ή εχει κανει αιτηση υπαγωγης) στο αρθρο 99 του πτωχευτικου κωδικα. ειναι ο λογος που ο ΟΛΠ δεν εχει βγαλει το μακεδονια και το αγιασου στο σφυρι.

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα ερωτηματα μεσω της ανακοινωσης Μανουση ειναι πολυ σοβαρα :rolleyes: Το ενα ειναι 'γιατι μας στελνετε και το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ για σκραπ ενω θα μπορουσατε να το κρατατε παροπλισμενο στο λιμανι για να αντικαθιστα 2βδομαδες τον χρονο το ΣΑΟΣ ΙΙ' :blink: ενω το δευτερο εχει σχεση με το ποσα χρηματα πουληθηκαν τα πλοια B)

Εδω τα πλοια σαπιζουν 2χρονια μεσα σε ενα λιμανι που δεν ανηκει στην εταιρια και η ΣΑΟΣ ζηταει τον λογο γιατι τα πουλανε :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Μεσιε proud εψαξα λιγο στο νετ για το αρθρο 99.Αφου η εταιρια ακομα δεν εχει 'μπει' στο συγκεκριμενο παραθυρακι(ειναι σε φαση υπαγωγης οπως λες),μηπως τα περουσιακα της στοιχεια(πλοια)δεν προστατευονται ακομα?

Link to comment
Share on other sites

αν εχει υποβαλλει αιτηση υπαγωγης, μπορει να εχει ζητησει και αναστολη ολων των αναγκαστικων ενεργειων μεχρι την εκδικαση της αιτησης. σε αυτη την περιπτωση ειναι στο χερι του δικαστη αν θα δωσει αναστολη. ειναι μυλος γενικως η ιστορια και υπαρχει καποιος καλος δικηγορος μπορει να το τραιναρει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...